www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Страници: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 223   Надолу

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 407524 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #150 -: Април 09, 2013, 08:17:12 pm »
В Макларън вярват: Връщаме се в борбата
"Ще обърнем страницата още в Китай"


В отбора на Макларън очакват да си стъпят на краката и още в предстоящата този уикенд Гран при на Китай да се върнат в борбата за челните места в класирането. В това вярва отборният шеф на британците Мартин Уитмарш.

Началото на сезон 2013 за Макларън в първите два старта в Австралия и Малайзия бе пълен провал. Двамата пилоти на тима - опитният Дженсън Бътън и новакът Серхио Перес, спечелиха едва по две точки. Така британците останаха седми при конструкторите във временното класиране, изоставайки от тимове като Форс Индия и Заубер.

"Възможностите на отбора на Макларън да отвръща на трудностите и да се изправя бързо на крака сме ги доказали в годините и никой не трябва да се съмнява, че и този път ще го направим. Очаквам още в Китай да се върнем в борбата за победа с отборите в челото", убеден е Уитмарш. "Минали са само два кръга от сезон, който дори още не е в началото си. Пилоти, инженери, дизайнери, механици и всеки член на нашия екип са амбицирани до краен предел и работят неуморно за изпълнение на поставените цели. Готови сме да обърнем страницата след несигурното представяне в първите два старта още този уикенд", завърши британецът.
                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #151 -: Април 09, 2013, 08:18:42 pm »
Грожан: Изнервящо е, не мога да разкрия пълния си потенциал
"Победа в Китай би била фантастична награда"


Ромен Грожан призна, че се изнервя от факта, че все още не може да покаже пълния си потенциал във Формула 1. Пилотът на Лотус безспорно показва скорост, но рядко успява да я превърне в успех на пистата. В контраст с французина е опитният му съотборник Кими Райконен. Световният шампион от 2007 г. вече спечели първия старт от началото на сезона и с разумно пилотиране във втория се намира на второ място в класирането, на девет точки от шампиона Себастиан Фетел от Ред Бул.
"Изнервящо е, не мога да разкрия пълния си потенциал. Първите две състезание от сезона бяха много трудни за мен. Сега се нуждая от безпроблемен уикенд в Китай, където да покажа на себе си и пред отбора, че мога да се справя с очакванията през тази година", сподели Ромен. "В Австралия останах десети, в Малайзия шести и ще съм истински щастлив, ако в Китай се кача на подиума. Победата пък би била фантастична награда за труда, който полагам и този на момчетата от Лотус", самоуверен е французинът.
                                                                                        formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #152 -: Април 09, 2013, 08:21:22 pm »
Райконен си почива с мотокрос
Булие: "Известен е с това, че прави каквото му харесва"


Кими Райконен си взе почивка в свой стил в трите седмици между последния кръг в Малайзия и предстоящия трети в Китай този уикенд. Пилотът на Лотус е известен с това, че през зимната пауза обича да играе хокей с приятели във Финландия, да кара моторни шейни и да посещава местни барове. Често тези негови занимания  приключват с контузии.
Този път Кимстър се е включил в подготовката на своя рали отбор IceOne, който създаде по време на двегодишното си отсъствие от Формула 1. Освен с рали автомобили от отбора участва и в мотокрос шампионати.



Точно с такъв състезателен мотоциклет световният шампион от 2007 година е направил три тренировъчни сесии. На никого от пилотите във Формула 1 в момента не са разрешени подобни опасни занимания след катастрофата на Роберт Кубица, прекратила кариерата му във Ф1, но както винаги, Кими прави изключение.

Отборният шеф на Лотус Ерик Булие отговори на въпрос дали е разрешил на Ледения да кара мотокрос така: "Един от нашите пилоти е известен с това, че прави каквото му харесва".



                                                                                                      formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #153 -: Април 09, 2013, 08:23:33 pm »
Браун: Щяхме да станем за смях, ако бензинът на Люис и Нико беше свършил
"Хамилтън никога не е искал да бъде пилот номер едно"


На Рос Браун за пореден път му се наложи да обяснява решението си от Гран при на Малайзия. В заключителната фаза от второто състезание за сезона на пистата "Сепанг" Нико Розберг настигна съотборника си Люис Хамилтън, беше по-бърз със съхранените си гуми, но Браун не позволи атака и новата британска звезда на германците запази мястото си на подиума.

Освен с опасността от удар и отпадане на двамата при пряк двубой по завоите, Браун обясни нареждането си от бокса с опасността от това Люис и Нико да останат без гориво и да не стигнат до финала.

"Люис винаги е искал да се състезава на пистата. Още при преговорите при подписването на договора говорихме за това. Той никога не е искал уверение, че ще бъде пилот номер едно в Мерцедес. Интересуваше го само това с Розберг да бъдат поставени в еднакви условия, без фаворизиране на когото и да е от отбора", обясни Браун. "Колкото до решението за заповедта от бокса. Тя беше логична и продиктувана стриктно от обстоятелствата в точно в този момент. Нямаше никакви чувства или лично отношение. Лично аз мразя, когато ми се налага да вземам подобни решения. Щяхме обаче да станем за смях, ако и на двамата им беше свършило горивото. Ако се бяха ударили в борба за място, дори и напълно неволно, отново щяхме да изглеждаме като глупаци, губейки вече спечелени 27 точки", завърши британецът.

                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #154 -: Април 09, 2013, 08:24:59 pm »
Уилямс готвят големи промени за първия старт в Европа
Британците очакват да са конкурентноспособни в Испания



Отборът на Уилямс стартира много слабо сезон 2013, за който британците имаха много очаквания. В първите два старта пилотите на тима Пастор Малдонадо и Валтери Ботас не успяха да спечелят нито една точка в Австралия и Малайзия.

Днес техническият директор на Уилямс Майк Куган призна, че не очакват сериозно подобрение в представянето на болидите си този уикенд в Гран при на Китай. Сериозните промени трябва да видим в първия старт за сезона в Европа. Точно за Гран при на Испания британците разработват новия си аеродинамичен пакет, с който се надяват да бъдат конкурентоспособни на водещите отбори.
                                                                                       formula1.sportal.bg
« Последна редакция: Април 11, 2013, 06:36:47 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #155 -: Април 09, 2013, 08:26:34 pm »


Хамилтън не очаква силно представяне и в Китай
"Мерцедес бяха в уникална ситуация в Шанхай миналата година"

Люис Хамилтън не очаква отборът на Мерцедес да успее да повтори силното представяне от миналата година в Гран при на Китай. Тогава Нико Розберг спечели единствената победа от сформирането на самостоятелния отбор.

Британска перла на германския тим се качи на подиума във втория си старт за тима в Малайзия. Не стигна дотам обаче без помощта на съотборника си Розберг, на когото бе наредено от шефа Рос Браун да не атакува Люис в края на надпреварата на "Сепанг".

"Мерцедес бяха в уникална ситуация на пистата в Китай през миналата година. Направиха всичко както трябва, възползваха се от шанса си и стигнаха до победата. Гумите през тази гадина са напълно различни", сподели Хамилтън. "Трябва да сме реалисти и аз лично не очаквам повторение на миналогодишния резултат на Мерцедес в Шанхай. Ако колата се представи на високо ниво, имаме шанс поне отново да се борим за място на подиума както в миналия кръг в Малайзия", завърши британецът.
                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #156 -: Април 09, 2013, 08:28:24 pm »


Макларън с много подобрения по болида за излизане от кризата

Британците пробват да се доближат до конкурентите

От отбора на Макларън обявиха, че са подготвили сериозни промени за новия си болид в подготовката за предстоящата този уикенд Гран при на Китай. Новите детайли трябва да заменят тези, които създаваха толкова проблеми за пилотите на британците Дженсън Бътън и Серхио Перес в първите два старта.Двамата заедно имат в актива си едва четири точки.

Новият MP4-28 се превърна в пълно разочарование още от старта в Австралия. Така от март британците работят агресивно по програма за подобряване, с което бързо да се върнат в борбата за челните места и да не позволят на основните си конкуренти Ред Бул, Ферари и Мерцедес да се откъснат напред в класирането.
                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #157 -: Април 09, 2013, 08:30:04 pm »


Уебър притеснен от деградацията на гумите в Китай

"Първи завой е тотален убиец на предна лява"

Марк Уебър очаква агресивното износване на гумите да бъде основният фактор при решаването на победата в предстоящата Гран при на Китай този уикенд. След скандалите със съотборника си Себастиан Фетел в Малайзия, сега австралиецът се концентрира в борбата за победа в Шанхай.

"Агресивното износване на гумите винаги е основният фактор в Гран при на Китай. Особено тежка е деградацията на левите сликове и справянето с този проблем ще реши състезанието в Шанхай", убеден е Марк. "Първи завой е тотален убиец на предна лява, защото продължава цяла вечност и в него ние завиваме и спираме едновременно. Очаквам състезание с много минавания през бокса", завърши австралиецът.
                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #158 -: Април 10, 2013, 09:00:19 pm »


Сузи Волф към теста за млади пилоти

"Трябва да докажа, че съм достатъчно бърза"

Тест пилотът на Уилямс Сузи Волф преди време заяви, че ще кандидатства за суперлиценз, но преди това иска да прекара достатъчно време във Ф1 болид. 30-годишната Волф се състезаваше в DTM шампионата и през 2012 се присъедини към Уилямс. Сузи имаше честта да тества първа новия болид на отбора преди старта на сезона в Испания и през сезона работи за екипа в симулатора.

Сузи признава, че има да извърви дълъг път преди да стигне до стартовата решетка и една от спирките й ще е тестът за млади пилоти по-късно тази година. "Предстои ми дълъг път, но не гледам прекалено надалеч. Правя малки крачки. Сега най-важен е тестът за млади пилоти и да докажа, че съм достатъчно бърза. След това искам да взема суперлиценз. Чак тогава ще съм достатъчно близо и ще мога да се надявам един ден да получа състезателно място. Трябва да имам достатъчно събран опит и изминати километри за лиценза, но няма смисъл все още да кандидатствам, защото ще е нереалистично да получа място. Досега никога не съм стартирала, не съм правила питстоп и не съм прекарала достатъчно време в колата. Не искам да прескачам стъпала, а всичко да стане по правилния начин. Искам да се доказвам с всяка крачка. Отбори като Уилямс няма да сложат пилот в колата си, ако не е достатъчно добър. Просто трябва да покажа, че съм на ниво", обяснява Сузи.

Волф сподели, че получава много подкрепа от отбора си и смята, че печели респект в падока. "Трябва да заслужа уважението на отбора и да направя добър тест, за да покажа, че съм способна и заслужавам шанс. Получавам много подкрепа от отбра и е фантастично, че Клеър (Уилямс) вече е заместник шеф. Всички сме много ентусиазирани за бъдещето. Стереотип ще има винаги. Когато слушаш интервютата на другите и мнението им за жените в моторспорта, си личи, че много от тях вярват, но и доста са против. Все пак мисля, че ако си в падока, си си заслужил мястото".
                                                                                         formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #159 -: Април 10, 2013, 09:03:45 pm »
Ричард Брансън ще е стюардеса на 12 май

Бившият шеф на Върджин ще изпълни дългогодишния облог



След като в началото на сезон 2010 двамата авио магнати сър Ричард Брансън и Тони Фернандес сключиха облог, чий отбор във Формула 1 ще се представи по-добре, залогът на състезанието се повиши значително. Загубилият трябваше да обслужва като стюардеса пътниците на борда на самолет на своя конкурент.

В случая това се оказа Сър Ричард Брансън, чийто екип Върджин се представи по-зле от Лотус на Тони Фернандес. Брансън обаче претърпя инцидент и не можа да спази обещанието си. Тази година шефът на бившия отбор Върджин, вече Марусия, наистина ще уважи облога с бившия шеф на Катерам Тони Фернандес.

Брансън ще влезе в ролята на стюардеса на полет на AirAsia на 12 май. Цените на билети за полета от Пърт до Куала Лумпур ще струват 399 австралийски долара.

"Денят за разплата на сър Ричард настъпи. И двамата затворихме кръга. Кой би предположил, че моят ментор ще обслужва полет на AirAsia? Странно е да се върна назад и да си спомня как някога аз работех за Ричард. Много ще е смешно той да работи за мен като стюардеса", заявява Фернандес.
                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #160 -: Април 10, 2013, 09:07:24 pm »


Вурц: Уебър трябва да свикне да е номер 2
"Има огромна заплата за утеха"

Марк Уебър би трябвало да може да свикне да живее като високоплатен "номер 2". Това поне е мнението на бившия пилот на Уилямс Алекс Вурц, който също се включи в безкрайния дебат около отборната заповед "Мулти-21" и случилото се в Гран при на Малайзия. Вурц не е единственият, който смята, че в отбора от Милтън Кийс има разлика в статуса на съотборниците. Жак Вилньов също смята, че реакцията на Ред Бул "ясно" показва, че Себастиан Фетел е първи пилот на отбора си.

"Марк получава двуцифрена милионна заплата, за да се справя с болката и да се утешава. Ако вярва, че има друг отбор, който би се отнасял по-добре с него, да си ходи. Но в момента ще глътне горчивото хапче, според мен. В края на деня, Марк е в отбор, с който може да празнува успехи. Ако е късметлия, а Фетел не, може дори да спечели титлата. В противен случай, ще свири втора цигулка, ще печели добри пари и ще е една от звездите в шоуто. Лесно!", обяснява Вурц.
                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #161 -: Април 10, 2013, 09:11:40 pm »
Тод: Има твърде много платени пилоти
Шефът на FIA е сигурен в намаляването на разходите във Формула 1



Жан Тод, президент на FIA, отново повдигна въпроса за съкращаване на разходите, след като повече от 2 години отборите не могат да се разберат за споразумението. „Ние сме регулатор. Ако не искат да намалят разходите, нека бъде така. Не ни е работа на вършим неща, които отборите не искат. Не съм обаче чул нито един тим да е срещу съкращаването им. Сигурен съм, че ако направим разумно предложение, всички ще са доволни. А това е необходимо, за да запазим всички в спорта. Нужно е да се намери компромис и FIA да се договори с притежателя на търговските права, както и всички отбори”, коментира Тод пред Spox.

Според Тод напълно реално е намаляване на разходите с 30%. Французинът коментира, че нарастващият брой на платените пилоти на стартовата решетка е много тревожещ. „Не е нормално половината от пилотите да трябва да си плащат. Формула 1 е върхът на моторните спортове и не мисля, че е редно пилотите да са принудени да намират подобни суми, за да бъдат тук”, поясни Тод.
                                                                                            autobild.bg
« Последна редакция: Април 11, 2013, 06:35:36 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #162 -: Април 12, 2013, 08:05:14 pm »


Фетел: Не се извинявам, че спечелих
"Хората забравиха колко добре се представихме"

Себастиан Фетел спря да се извинява за случилото се в Гран при на Малайзия. След като игнорира отборната заповед "Мулти-21" и изпревари Уебър, за да спечели второто състезание от сезон 2013, трикратният световен шампион се извини на съотборника си и на екипа в Милтън Кийнс. Сега Фетел пояснява: "Не се извинявам за това, че спечелих. Затова тези хора са ме назначили. Обичам състезанията и това и направих - състезавах се".

Фетел заяви, че извинението му към Ред Бул остава, защото на "Сепанг" се е "поставил над отбора" без да е имал подобно намерение. Последствията от създалата се ситуация около заповедта "Мулти-21" е разочаровала германеца, защото е отвлякла вниманието от важното в Малайзия. "За съжаление хората не видяха, че ние работихме добре през деня. Като отбор направихме много и постигнахме фантастичен резултат. Според мен, хората забравиха за това и запомниха само края на състезанието. Още в Австралия имахме силен уикенд, но не получихме съвсем резултата, който искахме. В Малайзия се състезавахме на върха и работихме отлично с гумите и всичко останало".

Във видео интервю за спонсора на Ред Бул Инфинити, Фетел обяснява, че напълно осъзнава, че не е постъпил правилно, когато е игнорирал инструкциите, но не се извинява за това, че е спечелил. "Веднага се извиних на отбора за това, че се поставих над него без да имам такива намерения. Няма какво друго да се каже. Не се извинявам, че победих, защото за това са ме наели и затова съм тук. Обичам да се състезавам и това и правя".

Според вестник Билд, Ред Бул плащат допълнително на пилотите за всяка отбелязана точка 38 200 евро. За победа, бонусът е близо милион. За второ място, в случая Уебър, наградата е с 270 000 евро по-малко от победата.
                                                                                    formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #163 -: Април 12, 2013, 08:07:34 pm »


Уитмарш "притеснен" за Ф1 в Китай

"Китай няма нужда от нас"

Пистата "Шанхай" е в календара на Формула 1 от 2004 насам, но явно върхът на моторспорта не се отразява според очакванията върху китайския пазар. Шефът на Макларън заявява: "Притеснявам се за Китай. Потенциалът е огромен, значението е голямо и трябва да сме успешни там".

Според Уитмарш, колективно спортът не се промотира достатъчно в Китай, а това е най-населената държава на света с може би най-важна икономика. "Трябва да се постараем малко повече. Ние, като спорт, сме малко арогантни. Ние сме Формула едно. Пристигаме и хората ще искат да дойдат и да ни видят. Но Китай няма нужда от нас", обяснява Мартин.

Китайски пилот за момента имат само Катерам. Ма Кинг Хуа от този сезон е тест пилот за отбора и ще кара в петъчната сесия. "Трябва ни малко време, за да могат хората да разберат този спорт. В момента Формула 1 вече е в топ пет спортовете в Китай", според Ма Кинг Хуа.

Макларън се подготвят усилено за Гран при на Китай този уикенд и работят по МР4-28, за да извлекат максималното. В класирането при конструкторите сега са след Ред Бул с 62 точки и обещават на "Шанхай" да дойдат с много подобрения. Джонатан Нийл, изпълнителен директор на Макларън, заявява: "Успяхме да подобрим колата между Австралия и Малайзия. Научихме много през последния уикенд и в Китай ще сме с доста подобрения. Някои ще са просто част от рутинните пакети, а други са отговор на това, което пробваме да направим. Ще имаме много работа в петък, защото ще видим как промените ще се отразят на представянето. Серхио и Дженсън ще трябва да се потрудят. Мисля, че знаем къде са ни проблемите, но за да сме напълно сигурни, трябва да опитаме всичко".
                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #164 -: Април 12, 2013, 08:10:09 pm »


Хамилтън отмени интервюта в Китай
Люис е с алергия

Пилотът на Мерцедес Люис Хамилтън е трябвало да отмени няколко планирани медийни изяви в Китай, защото не се чувства добре. Британецът е със симптоми на алергия.

Хамилтън е пристигнал на пистата "Шанхай" в сряда сутринта, но се е върнал в хотела рано, защото не бил добре и трябвало да си почине преди състезанието в неделя. Отборът обяснява, че пилотът им е с раздразнения на очите и носа, и че въздухът в Шанхай в момента е с високи нива на замърсяване. Довечера Люис ще бъде прегледан от лекар и би трябвало до петък да се възстанови.
                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен
Страници: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 223   Нагоре
« назад напред »