www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508585 пъти)

0 Членове и 42 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #75 -: Февруари 04, 2013, 08:50:26 pm »
Новият болид на "Ред Бул" - 3 февруари!

Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #76 -: Февруари 07, 2013, 10:10:49 pm »
Болидът на "Мерцедес" - 4 февруари!

« Последна редакция: Февруари 07, 2013, 10:16:32 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #77 -: Февруари 07, 2013, 10:15:05 pm »
Болидът на "Торо Россо" - 4 февруари!

« Последна редакция: Февруари 07, 2013, 10:17:13 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #78 -: Февруари 08, 2013, 08:41:33 pm »
Болидът на "Кетъръм" - 5 февруари!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=MsGL1clXXuw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=MsGL1clXXuw</a>
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #79 -: Февруари 16, 2013, 10:23:10 am »
Болидът на "Марусия" - 5 февруари!

Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #80 -: Февруари 16, 2013, 10:31:01 am »
Неясно бъдеще за "HRT - Косуърт"!

И последния шанс за връщане на HRT на стартовата решетка през 2014 вече е в историята. Материалните активи на отбора са закупени от Тео Мартин, собственик на едноименна компания за рециклиране на автомобили в Мадрид. Едно от готовите шасита е купено от Pirelli, а друго, както и мащабен модел на колата за 2012 е придобивка на Мартин. Фирмата му е закупила и цялата екипировка на отбора в бокса, включително камионите. В сделката не се включват двигателите Cosworth и предавателните кутии Williams, които са взети само под наем и сега са върнати на собствениците.

В момента Pirelli използват шаси на Renault от 2010 за тестове, която смени автомобилът на Toyota за 2009. Производителят обаче отдавна се оплаква, че не разполага с модерно шаси и вероятно това е причината за покупката. Все още Pirelli не са коментирали сделката.

Мартин не дава информация за стойността на покупката, но коментира, че е готов да продаде част или цялото оборудване на заинтересовани страни. Слухове за финансовия колапс на HRT се появиха още по време на Гран При на Бразилия, когато част от служителите получиха съобщения за предсрочно освобождаване. Стигна се дори до бой между част от механиците и персонала при завръщането им в Испания след състезанието. HRT не спази крайния срок за внасяне на такса участие за 2013 през ноември на стойност 500 000 долара.

Последният собственик на екипа - Thesan Capital, обяви HRT в ликвидация през декември. Преди седмица се появи информация, че канадски и американски инвеститори се опитват да си осигурят място на стартовата решетка, купувайки отбора.

                                                                                                        autobild.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #81 -: Февруари 16, 2013, 09:36:54 pm »
Пилоти и отбори за сезон 2013 :

1    Себастиан Фетел    Инфинити Ред Бул Рейсинг    
2    Марк Уебър            Инфинити Ред Бул Рейсинг    
3    Фернандо Алонсо    Скудерия Ферари    
4    Фелипе Маса          Скудерия Ферари    
5    Дженсън Бътън          Водафон МакЛарън Мерцедес    
6    Серхио Перес            Водафон МакЛарън Мерцедес    
7    Кими Райконен            Лотус F1 Тийм    
8    Ромен Грожан            Лотус F1 Тийм    
9    Нико Розберг            Мерцедес GP Петронас F1 Тийм    
10    Люис Хамилтън        Мерцедес GP Петронас F1 Тийм    
11    Нико Хюлкенберг    Заубер F1 Тийм    
12    Естебан Гутиерес    Заубер F1 Тийм    
14    Пол ди Реста           Сахара Форс Индия F1 Тийм    
16    Пастор Малдонадо    Уилямс F1 Тийм    
17    Валтери Ботас         Уилямс F1 Тийм    
18    Жан-Ерик Верн       Скудерия Торо Росо    
19    Даниел Рикардо        Скудерия Торо Росо    
20    Шарл Пик                  Катерам F1 Тийм    
21    Гиедо ван де Гарде     Катерам F1 Тийм    
22    Луис Рация             Маруся F1 Тийм    
23    Макс Чилтън           Маруся F1 Тийм    

Списъкът съдържа потвърдените към момента пилоти и ще бъде допълван.

                                                                            f1.f-e-n.net
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #82 -: Февруари 19, 2013, 11:25:13 am »
Днес и "Уилямс" представиха болида си за сезон 2013!


                                                                                  снимка - f1.f-e-n.net

Стартът на сезона наближава!
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #83 -: Март 02, 2013, 08:49:32 pm »
Първата пилотска рокада е факт още преди началото на сезона

Жул Бианки ще бъде титулярен пилот на Marussia през новия сезон във Формула 1. Французинът ще тества за отбора в съботните тестове и половината от деня в неделя. До рокадата се стигна, след като Луис Рация не можа да осигури обещаното финансиране.
Бианки доскоро беше спряган за титулярно място във Force India, но го загуби за сметка на Адриан Сутил. Бразилецът Рация пък беше обявен за титулярен пилот по време на първите предсезонни тестове на „Херес”. Marussia не скри, че очаква от пилотите си по около 12 млн. лв. Спонсорите на Рация са пропуснали второто плащане. Това доведе до комичната ситуация полотът да остане в хотела си по време на тестовете миналата седмица. Вместо него в четирите дни караше другият пилот на отбора Макс Чилтън. От Marussia твърдят, че са оставили достатъчен толеранс на Рация, но в петък вечерта стана ясно, че отборът е взел решение за смяна на пилота.
Според слуховете индиецът Нараин Картикеян също е бил кандидат за мястото. Картикеян за последно се състезава с HRT – отбор, който фалира и няма да участва в новия сезон. Все още не се знае дали Бианки ще остане резервен пилот на Force India паралелно с участието си за Marussia. Французинът е под протекцията на Ferrari, което породи мнения за характера на договора му. Според някои той може да се тълкува като знак, че Marussia се опитва да си осигури италианските двигатели за сезон 2014. Шефът на отбора Греъм Лоудън обаче отрече да са водени подобни преговори.

                                                                    autobild.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #84 -: Март 10, 2013, 06:21:47 am »
F1: Представяме сезон 2013
11 отбора оцеляха. Пет от тях смятат, че ще се борят за титлата...

Съвсем наближи. След по-малко от седмица ще се събудите от кресчендото на двигателите. Гран при на Австралия започва следващият петък със свободните тренировки на „Албърт Парк“. Вярно, че са в някакво нечовешко време (3:30 и 7:30 сутринта наше време), но шоуто си заслужава. С Гран при на Австралия започва сезонът от 19 безумно интересни и (надяваме се) непредсказуеми състезания.

Имаме причина да вярваме, че сезонът ще бъде вълнуващ. Колите ще бъдат много близо до миналогодишните, което означава, че Ейдрън Нюи ще бъде възпрепятстван да приложи новите си фокуси, а конкурентите му ще имат особено широко поле за действие.

Прибавете към това и факта, че най-агресивният пилот си има нов отбор, за да разберете, че сезонът има добро бъдеще.

Има и друга причина да не пропускате сезон 2013 – всяка една обиколка, всеки километър и всяко форсиране на осемцилиндровите машини ще им бъде за последно преди през 2014 да дойдат „хибридите“ - V6 с големи батерии.

Предсезонните тестове завършиха, но те са тъмна материя и особено трудни за тълкуване. Времената на летящите зимни обиколки с цел да се привлекат спонсори свършиха. Сега даже е обратното – най-бързите се правят на бавни. Справка – Red Bull. Според Себастиан Фетел не всичко е наред. Супер бързата обиколка на Марк Уебър в четвъртък показа друго. Фернандо Алонсо бе лаконичен: „В Австралия Red Bull може да ни бие с колата си от Бразилия 2012. Без проблем.”

Тези факти оставят McLaren, Ferrari и Mercedes в опозиция. Дженсън Бътън твърди, че McLaren-ът има нужда от още изпипване. Ferrari-то е много по-добро от миналата година по това време. Откъде знаем? Фелипе Маса я хареса, а той не харесва коли, които се карат трудно. Освен това Алонсо изостана с малко от най-бързите обиколки, а всеобщото мнение за испанеца е, че не се нуждае от най-бързата кола, за да стане шампион. Миналата година почти го доказа.

А Люис Хамилтън? Той също се нуждае от бърза кола, за да побеждава. Дали я има? Нико Розберг даде най-бързата обиколка в предсезонните тестове. Само че миналата година Mercedes също започна страхотно, но в края на годината потъна до най-слабите си състезания изобщо. Отборът отново промени всичко – мениджъри, инженери, дори смени Шумахер. И всички нямаме търпение да разберем какво ще произлезе от това.

Останаха Williams, Sauber, Force India и Toro Rosso. За тях може да се каже само едно. В Q1 на квалификациите тази година ще отпадат шестима пилоти, което значи, че двата оцелели отбора-опашкари ще бъдат допълнени от двама пилоти на гореизброените отбори.

Ще знаем много повече след само седмица...

                                                                                topgear.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #85 -: Март 14, 2013, 09:33:18 pm »
Валенсия може да се върне в календара.
Договорът с Екълстоун е подписан, очаква се решението на Барселона

Гран при на Европа във Валенсия може да се върне обратно във Формула 1, съобщава испанското издание El Mundo.
Състезанието не поднови контракта си и изпадна от календара за 2013, след като се опитваше да намали таксата от Бърни Екълстоун и да се договори с Барселона за реципрочно домакинство през година.
Според медията Алберто Фарба, президент на Валенсия, се е срещнал с Бърни Екълстоун в Лондон в края на февруари. Двете страни са се съгласили за разменно домакинство на Валенсия и Барселона. Договорът очаква подписа на Артур Мас, президент на Каталуния, а Фарба вече е разговарял с него по предложението. Ако се стигне до споразумение, Валенсия ще бъде домакин на ГП на Испания през 2014 г..

                                                        autobild.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #86 -: Март 14, 2013, 09:46:48 pm »
Алонсо: Десетима могат да спечелят в Австралия

Фернандо Алонсо вярва, че първият кръг от сезон 2013 може да бъде спечелен от десетима пилоти. Заради липсата на промени в правилата нито един отбор не е явен фаворит след предсезонните тестове. Според анализаторите Lotus и Mercedes са все по-близо до най-добрите три отбора – Red Bull, Ferrari и McLaren.
Lotus и Mercedes спечелиха само по едно състезание миналата година. Въпреки това Алонсо намира, че техните пилоти имат добри шансове за успех в неделя.

Алонсо: "Десетима могат да спечелят в Австралия. Трудно е да се определи кой ще спечели. В момента никой от нас не знае" каза испанецът при пристигането си в Мелбърн, "Зимните тестове поставиха някои въпроси, на които сега ще търсим отговори. Струва ми се, че отборите на върха имат по-голямо предимство, отколкото беше миналата година, когато седем различни пилоти спечелиха първите седем състезания. Очаквам в този сезон петте най-силни отбора да имат предимство пред останалите и да поднесат много много изненади в първите състезания.“

Двукратният световен шампион Алонсо още няма титла с Ferrari. През 2010 и 2012 година остана на второ място без да разполага с най-добрата кола, което го превръща във фаворит за титлата и през новия сезон.

"Не е лесно да определиш кой от петте най-силни отбора притежава тези 2-3 десети от секундата, които ще му позволят да победи. В момента е много трудно да избереш фаворит“, заяви Алонсо, който само преди две седмици определи Red Bull за категоричен фаворит. „Могат да спечелят дори с колата от Бразилия 2012“, заяви тогава испанецът.

Пилотът на Ferrari коментира представянето през зимните тестове, в които не се очерта ясен фаворит: „Мисля, че в различни дни от предсезонните тестове Mercedes, McLaren, Ferrari, Lotus и Red Bull демонстрираха потенциал, така че е трудно да се определи ясен победител.“

Самият Алонсо определя сезон 2012 като най-силния в кариерата си, въпреки че изпусна титлата за три точки след фантастичен финал в Бразилия. Хамилтън наскоро сподели, че смята Алонсо за най-сериозния си конкурент.

                                                                      f1racing.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #87 -: Март 16, 2013, 07:08:37 am »
Mercedes имат хидравлично активно окачване
Екипът е измислил хитър вариант да заобиколи правилата.

Тайната за скоростта на Mercedes по време на последния тест в Барселона и свободните тренировки в Австралия може да се дължи на активно окачване. Германската телевизия RTL съобщава, че екипът работи по идеята от три години. Новаторското решение използва хидравлика за интерактивен контрол на предната и задната ос. Електронното управление на активното окачване е забранено от края на 1992 г., но в Mercedes може да са успели да постигнат хидравличен контрол.
Това би обяснило балансът на шасито във втория сектор на „Албърт Парк”.
Red Bull на няколко бъди получиха обвинения, че ползват нелегални форми за контрол на шасито през последните години, но FIA не откри нарушения.
За момента се спряга единствено Sauber като екип, който работи по свой вариант за хидравличното активно окачване.

                                                                     autobild.bg
« Последна редакция: Март 16, 2013, 07:09:21 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #88 -: Март 16, 2013, 06:11:55 pm »
Утре е първият старт от сезон 2013 в Австралия, но все още не е ясно подреждането на стартовата решетка!
Поради силния дъжд квалификациите бяха прекратени след края на първата част Q1, и след продължително изчакване, Чарли Уайтинг и екипът му съобщиха, че квалификациите ще продължат на следващия ден, т.е. утре, рано сутринта (за нас - през нощта). Имайки предвид часовата разлика за феновете на F1 у нас се очертава ранно ставане! Квалификациите ще започнат в 02,00 часа (българско време), а стартът ще е в 08,00 (българско време). Приятно гледане, фенове, и стискайте палци за фаворитите си!
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #89 -: Март 17, 2013, 11:42:23 am »
Райконен с брилянтна победа на старта в Австралия
Алонсо не успя да спре Кимстър.

Кими Райконен стартира сезон 2013 с безапелационна победа в Гран при на Австралия. Пилотът на Лотус спечели първата победа за тима през миналата година, а през тази изпълнява заканата си да влезе в борбата за титлата още от старта.
Втори днес на пистата "Албърт парк" остана Фернандо Алонсо. Пилотът на Ферари показа много силно темпо с новия болид на Скудерия, но нямаше шанс да догони Кими и перфектната му стратегия с две спирания в бокса.
На почетната стълбичка с третото си място днес се качи пилотът на Ред Бул Себастиан Фетел. Трикратният световен шампион стартира от първа позиция, след прекрасна квалификация, но не успя да пренесе силното си темпо в една обиколка и в дългите стинтове на надпреварата.
След тримата шампиони на подиума, се подредиха Фелипе Маса, Люис Хамилтън и Марк Уебър. Австралийският пилот стартира от втора позиция, но слабо, и Маса успя да го изпревари с лекота. Бразилецът водеше в продължение на доста обиколки, плътно следван от съотборника си. Изненадата днес определено беше пилотът на Форс Индия Адриан Сутил, който не отстъпваше първата позиция дълго време. Сутил стартира 12-и, но след това бързо се изкачи напред и финишира седми.
Пилотите на Ферари показаха много добра скорост и Фетел трудно им бягаше, след като и двамата изпревариха Хамилтън още в първата обиколка.
Райконен изпревари Мерцедеса и след това се приближи до Фетел, Маса и Алонсо. Всички лидери влязоха за смяна на гуми много рано, за да се отърват от неиздръжливите супер меки гуми.  Подреждането на първите 4-ма остана непроменено до втория стинт, но те трябваше да се борят с тези, на които гумите траеха по-дълго, включително Сутил - който стартира с медиум гумите и в 15-тата обиколка вече водеше колоната.
Фетел, Ферари и Райконен скоро трябваше да настигат пилота на Форс Индия. Дълго не можеха да го изпреварят, защото първият питстоп на Сутил беше едновременно с вторите на Фетел, Маса и Алонсо.
Алонсо влезе за гуми една обиколка преди Сутил и Фетел и така успя да ги заобиколи. Сутил остана пред Фетел в пита, но в завой номер 3 беше изпреварен обиколка по-късно. Фетел не можеше да натисне много Алонсо, дори когато Ферари трябваше да се бори със стратегиите на другите пилоти, включително Хамилтън, с когото испанецът имаше зрелищна надпревара. Тогава се включи и стратегията на Райконен. Той остана навън до 34-ата обиколка, с 12 обиколки по-дълго от лидерите, и стана ясно, че Лотус ще използват стратегия с две спирания, вместо с три. Така успя да поведе удобно пред Алонсо и Фетел, когато те влязоха за трета смяна на гуми. В крайна сметка Райконен поведе пред Алонсо с 12 секунди, а Фернандо с 10 секунди пред Фетел. Маса, който в началото на състезанието следеше плътно Фетел, финишира четвърти. След него се подреди Хамилтън, който също спря три пъти в питстопа. Уебър се възстанови от лошия старт и остана 6-ти в класирането за деня.
Съотборникът на Люис, Нико Розберг, не финишира в първото състезание за 2013 заради технически проблеми, които го извадиха рано от надпреварата. Сутил остана с лидерите почти до края, докато не му се наложи да сложи супер меките гуми. Те не издържаха и германецът трябваше да се състезава за 7-ма позиция, точно пред съотборника си Пол ди Реста.
Дженсън Бътън остана девети, а Ромен Грожан десети и така местата в зоната на точките се запълниха. Серхио Перес и Жан-Ерик Верн се подредиха на следващите две. Нико Хюлкенберг не успя да стартира заради проблеми с горивната система преди състезанието. Пастор Малдонадо се завъртя на завой номер 1 още в първата половина от състезанието и отпадна.

                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен