www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 474209 пъти)

0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #90 -: Март 18, 2013, 07:56:14 pm »
Кими им скъса шортите в Австралия
Сезон 2013 започна удивително сходно с миналогодишния – пълно превъзходство в квалификациите за един отбор. После дойде Кими Райконен и предизвика земетръс...




Победата на Кими Райконен беше колкото очаквана, толкова и изненадваща. Очаквана, защото миналата година финландецът стана единственият пилот, завършил всяко състезание. И единственият с точки от всички стартове без един. А защо беше неочаквана може най-добре да се разбере от думите на Фетел след финала: „Знаех, че, ако Алонсо спре по-рано в бокса, ще ме изпревари. Изобщо не знаех къде е Кими...“


Red Bull

Пропуснатата победа в Австралия не може да излъже никого – Red Bull продължава да е основен фаворит за титлата. Сравнително лесното спечелване на квалификацията осигури на отбора първа редица на старта и даде заявка за повторение на 2011 г. В неделя обаче се видя колко безпощаден към гумите е RB9. Поне на студена писта. Самият Фетел се закани, че в Малайзия поведението на сликовете Pirelli ще бъде по-удобно за шампионите. Факт е обаче че германецът загуби победата в най-силната си дисциплина – стартиране от първа позиция и бързо откъсване от преследвачите. Ferrari надхитри Red Bull, а Lotus ги победи.


Ferrari

Оптимизмът на Алонсо е заразителен и всички приеха второто и четвърто място в Австралия за успех. Всъщност голямата радост на Ferrari дойде още в първите обиколки, когато се видя, че F138 гони Red Bull-а като гладен котак преяло мишле. Макар и в определен момент след последната смяна на гуми Алонсо да бе по-бърз от Кими, в края на състезанието трябваше да се откаже от преследването заради износените си гуми и опасността от дебнещия в засада Фетел. Четвъртото място на Маса също се възприема като сериозен успех: звучи грозно, но в общи линии, щом Маса може да докара този болид до четвърто място, Алонсо е сигурен шампион.

 
McLaren

Драма в McLaren. Новото пул-род окачване отпред превърна старта на сезона в катастрофа. Дженсън Бътън, който миналата година спечели с лекота в Австралия третата си победа тук, този път бе искрено щастлив от деветото си място. „Никога няма да спечеля с тази кола“. Лаконично. Докато четете тези редове, инженерите на McLaren развиват гайки и изчисляват ъгъла на елементите по предното крило, така че в Малайзия да приемат за успех поне пето място. А Перес със сигурност няма да остане с особено добри спомени от дебюта си за McLaren. Мексиканецът води люта битка с Ромен Грожан за последната точка. И я загуби. Това направи McLaren шеста сила в конструкторския шампионат – след Ferrari, Lotus, Red Bull, Mercedes и Force India.


Lotus

Мечтан старт на сезона. И двамата пилоти изпълниха целите си: Кими победи, а Грожан не се блъсна. Отборът спечели изцяло стратегически, благодарение на внимателно изиграните карти в квалификацията и на уточненото шаси, щадящо гумите. Кими се оказа скрит фаворит, като излезе на сцената едва в края на второ действие преди последния антракт. Всъщност докато Фетел и Алонсо се надбягваха, унищожавайки гумите си, финландецът тихомълком се прокрадваше. Усетиха го, когато беше много късно.
Грожан също направи важна крачка в кариерата си. Французинът има една съществена задача през сезона – да се отучи да катастрофира. Двубоите му с McLaren-ите показаха, че е получил урока си. А, кой знае, може точно тази точка, която спечели в Австралия, да се окаже съществена по-нататък в шампионата.
 

Mercedes

Люис Хамилтън стартира от трета позиция. Сигурни сме, че британецът е вложил всичките си умения и потенциал в това трето място. Състезанието показа, че Mercedes все още изостава от топ-отборите, но желанието на Люис да се бори с всички и непримиримостта му пред по-бързите болиди допринесе да си разсипем пуканките няколко пъти, събуждайки половината квартал. Въпреки това Люис ще има нужда и от късмет, за да запише името си сред победителите в близките състезания. Една от причините е, че Mercedes-ът засега не се показва като особено издръжлив. Розберг стана един от малкото отпаднали поради технически проблем, а стилът на Хамилтън не може да се определи като много галантен към техниката.

 
Sauber

Ще достигне ли Sauber блясъка си от миналата година? Ще бъде ли Гутиерес новият Перес? Едва ли. Колата на Хюлкенберг се счупи преди старта и той дори не стартира. Гутиерес обаче направи впечатление с 13-ото си място – първи в редичката дебютанти – малка победа, която обещава повече успешни състезания.

 
Force India

Обиколките, в които Сутил водеше колоната ни върнаха в последното състезание от сезон 2012, когато същият оранжево-бяло-зелен болид се беше устремил към победата. Още по-забележително стана, когато Себастиан Фетел не успя да се справи с дебютиращия за трети път в спорта свой сънародник. На финала Сутил пристигна едва седми, а Пол ди Реста – осми. Казваме едва, но десетте точки, които осигуриха на отбора си по този начин, изравняват Force India с Mercedes. Ако не броим шампионските амбиции и гаджето на Никол Шерцингер.

 
Williams

Уви, Williams отново изглежда в дупка. Славният отбор с 16 титли изглежда точно толкова далече от титлата, колкото беше по това време преди година. Надеждите ни са, че Пастор Малдонадо ще концентрира енергията си върху нещо по-полезно от това да рие с гуми чакъла край пистата. Другият вариант е сър Франк да е казал на инженерите направо да се готвят за 2014, но Формула 1 отдавна е бизнес, в който не можеш да проспиш цяла година. Така че очакваме резултати...

 
Toro Rosso

Жан Ерик Верн имаше реални шансове да се пребори за десетото място и заветната точка. Лошото е, че Перес и Грожан също си бяха набелязали такова класиране. Все пак работата на пилотите на Toro Rosso не е да се борят за титлата, а за мястото на Уебър в Red Bull, така че Верн заслужава похвала. Рикиардо се оттегли със счупена изпускателна система, не че нямаше да похвалим и него...


Caterham

Новината тук е, че отборът вече заема дъното. След три славни години без нито една спечелена точка, сезон 2013 започва твърде печално за зелените. Които обаче имат много красив болид. Шарл Пик и Гидо ван дер Гарде завършиха 16-и и 18-и. Пик трябва да се е почувствал доста прецакан, защото смени Marussia с Caterham с идеята за по-предно класиране, а вместо това служи за маркер къде свършва колоната.


Marussia

Жул Бианки спокойно може да спечели титлата за дебютант на сезона. Младокът пристигна случайно в опашкарския отбор, след като Сутил го измести от сделка с Force India. Въпреки слабата техника Бианки завърши 15-и, а това е точно в средата на класирането на дебютантите. С вероятно най-слабата кола. Не е зле. Нищо чудно това да е пилотът, който ще спечели първа точка за отбор от дъното на колоната.

                                                                      topgear.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #91 -: Март 22, 2013, 05:17:50 am »
Малайзия 2013 - разписание

 
Разписание за състезателният уикенд:

22.03.2013   04:00   Първа свободна тренировка
22.03.2013   08:00   Втора свободна тренировка
23.03.2013   07:00   Трета свободна тренировка
23.03.2013   10:00   Квалификация за място
24.03.2013   10:00   Състезание


Преки предавания по телевизията за България:

22.03.2013   04:00   Първа свободна тренировка - Спорт плюс HD
22.03.2013   08:00   Втора свободна тренировка - Спорт плюс HD
23.03.2013   07:00   Трета свободна тренировка - Спорт плюс HD
23.03.2013   10:00   Квалификация за място - Филм плюс / Спорт плюс HD
24.03.2013   09:30   Студио - Филм плюс / Спорт плюс HD
24.03.2013   10:00   Състезание - Филм плюс / Спорт плюс HD
24.03.2013   12:00   Студио - Филм плюс / Спорт плюс HD

БНТ2 ще излъчва само състезанието (на запис) от 13:00 на 17 март, а студиото ще бъде от 12:30.

                                                                                            f1.f-e-n.net
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #92 -: Март 23, 2013, 01:35:43 pm »
Малайзия 2013

 

Себастиан Фетел с Ред Бул спечели първата позиция за старта на утрешното състезание в Малайзия. До него на първа редица ще се нареди пилота на Ферари Фелипе Маса, а от трета позиция ще стартира Фернандо Алонсо с другият болид на Ферари.

Стартовата решетка изглежда така:
 1  1 С. ФЕТЕЛ
 2  4 Ф. МАСА
 3  3 Ф. АЛОНСО
 4 10 Л. ХАМИЛТЪН
 5  2 М. УЕБЪР
 6  9 Н. РОЗБЕРГ
 7  5 Д. БЪТЪН
 8 15 А. СУТИЛ
 9  6 С. ПЕРЕС
10  7 К. РАЙКОНЕН
11  8 Р. ГРОЖАН
12 11 Н. ХЮЛКЕНБЕРГ
13 19 Д. РИКАРДО
14 12 Е. ГУТИЕРЕС
15 14 П. ДИ РЕСТА
16 16 П. МАЛДОНАДО
17 18 Ж. ВЕРН
18 17 В. БОТАС
19 22 Ж. БИАНКИ
20 20 Ш. ПИК
21 23 М. ЧИЛТЪН
22 21 Г. В. ДЕ ГАРДЕ

                                                                          f1.f-e-n.net


Приятно гледане - утре в 10:00!
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #93 -: Март 24, 2013, 12:58:35 pm »
На 21 март Аертон Сена щеше да навърши 53 години........



                                                               Поклон!
« Последна редакция: Март 24, 2013, 01:00:52 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #94 -: Март 24, 2013, 01:09:03 pm »
Резултатите от Малайзия:

Себастиан Фетел с "Ред Бул" спечели състезанието за Голямата Награда на Малайзия. Втори завърши съотборникът му Марк Уебър, а на подиума се качи и пилотът на "Мерцедес" Люис Хамилтън.

 1  С. ФЕТЕЛ       
 2  М. УЕБЪР             
 3  Л. ХАМИЛТЪН           
 4  Н. РОЗБЕРГ           
 5  Ф. МАСА               
 6  Р. ГРОЖАН             
 7  К. РАЙКОНЕН           
 8  Н. ХЮЛКЕНБЕРГ         
 9  С. ПЕРЕС             
10 Ж. ВЕРН               
11 В. БОТАС             
12 Е. ГУТИЕРЕС             
13 Ж. БИАНКИ               
14 Ш. ПИК                 
15 Г. В. ДЕ ГАРДЕ         
16 М. ЧИЛТЪН               
17 Д. БЪТЪН               
18 Д. РИКАРДО             


Отпаднали:
     
П. МАЛДОНАДО           
А. СУТИЛ               
П. ДИ РЕСТА           
Ф. АЛОНСО         

                                                          f1.f-e-n.net   

        Видяхме искри между съотборниците в "Ред Бул" и как се управлява тактиката на "Мерцедес". Надявам се на интересни публикации и мнения които незабавно ще публикувам тук!
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #95 -: Март 25, 2013, 08:22:33 am »
Непослушният Фетел спечели на "Сепанг"!



Себастиан Фетел направи всичко по силите си, за да изпоти удобно излегналия се на дивана вкъщи собственик на Red Bull Дитрих Матешиц. Младият германец показа защо е шампион и с присъщо на легендите в спорта хладнокръвие взе насила това, което му отказаха доброволно. Хамилтън също се включи в историческата неделя, като си осигури първи подиум с новия отбор. Перес пък облиза точките, след като механиците на McLaren решиха да опитат дали на три колела MP4-28 няма да върви по-бързо. Но всичко по реда си:


Red Bull

Чак да не повярваш, но Марк Уебър стартира добре. И то толкова добре, че след няколко обиколки се намери начело на колоната. На Фетел това дотолкова не му хареса, че взе да върти телефони в бокса и да се оплаква от бавния австралиец пред себе си. Отговориха му да не върши глупости и затова напълно в реда на нещата Себ изпревари Марк в най-тясното, хлъзгаво и невъзможно място на пистата.


Ferrari

Това, което със сигурност може да твърдим за кончетата е, че в Малайзия бяха много бързи. Само че Алонсо реши да подсече Фетел в първата обиколка и си счупи спойлера. После по неведоми пътища на мисълта някой му нареди да си кара със счупения спойлер, вместо да влезе в бокса. В резултат последните 55 от 56 обиколки в състезанието протекоха в отсъствието на Алонсо. В замяна Маса за първи път от каменно-медната епоха насам има повече точки от съотборника си.


McLaren

Крачка напред за инженерите, крачка назад за механиците. Първите не бяха спали шест нощи от състезанието в Австралия и бяха направили почти сносен болид. Вторите обаче се преумориха от много работа (днес обслужваха и болида на Хамилтън, който по подразбиране посети бокса им) и решиха, че няма нужда да завинтват всички гуми на Бътън. Получи се McLaren триколка. Не за първи път. Перес донесе две точки, така че отборът си тръгва от Малайзия с толкова, колкото взе и от Австралия.


Lotus

Гран при на Малайзия се оказа неприятно сгромолясване за победителите от последното състезание. Кими остана седми, непосредствено зад Грожан. Предвид стартовите им позиции можеше и да е по-страшно, Неприятното е, че има нов отбор-изненада - Mercedes обра всички лаври. Всъщност състезанието е второ успешно за Ромен - без катастрофи, французинът участва в много битки, в които ври и кипи, но излезе с чисти ръце и цели девет точки без да е счупил ничия кола.

 
Mercedes

Тук се получи почти огледална ситуация на тази в Red Bull. Единият пилот реши, че другият е длъжен да го пусне пред себе си и взехме да слушаме сърцераздирателни молби по радиото. Разликата между Нико Розберг и Себастиан Фетел обаче е в това, че единият креташе спокойно отзад, а другият си спечели позицията. Към Хамилтън единствената забележка е да не спира при бившите си механици, че току-виж му сложили гуми за сняг...

 
Sauber

След разочароващия старт на сезона Хюлкенберг донесе първите точки на отбора си в Малайзия. Те са цели четири, което е колкото има McLaren. От тази гледна точка резултатът му е страхотен. Но от друга страна миналата година в Малайзия Sauber дишаше във врата на Алонсо за победата, така че продължаваме да чакаме тези двамата да избухнат.

 
Force India

Изненадата на сезона се превърна в провала на състезанието. Ролята на пилотите на Force India днес беше да четат вестник в бокса, докато механиците им разглеждат как е направена главината на предна лява гума. Справиха се много добре - както Ди Реста, така и Сутил прекараха между 15 и 20 минути в пита, което напълно обезмисли идеята да закусват преди състезанието, защото имаха възможност да го направят по време на самото Гран при...


Williams

Славният британски тим отново потъна в забвение. Заедно с Marussia и Caterham това е единственият отбор, който не се пребори за поне точка от първите две състезания. Всъщност Валтери Ботас беше много близо до първата си точка в шампионата, но остана 11-и на секунда от мечтаната позиция.

 
Toro Rosso

Младите надежди на Red Bull се справиха забележително с пистата "Сепанг". В събота Верн забрави да разтвори крила и сякаш по инерция стигна до ужасната 17-а позиция на старта. В неделя обаче пи два Red Bull-а за отскок и се намери на десето място: първа точка за отбора, която едва ли ще остане единствена.


Caterham

Навлизаме в скучния край на колоната. Червено-зелените болиди си спретнаха няколко двубоя на пистата, които общо взето бяха спечелени от Caterham. Трансферният удар на Marussia с привличането на централния нападател Жул Бианки обаче се изплаща, защото Бианки е единственият човек, способен да дърпа Marussia напред. Така че в генералното класиране днес Caterham инкасира още една загуба.

 
Marussia

Важи казаното по-горе. Бианки е почти толкова добър, че в някой момент ще натупа Даниел Рикиардо или Пастор Малдонадо. Засега обаче най-добрата идея на Marussia е появилото се в събота предложение отборът да бъде обединен с Caterham.

                                                                                                      topgear.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #96 -: Март 25, 2013, 08:27:20 am »
Хамилтън: Розберг заслужаваше повече подиума

"Ще му се реванширам в бъдеще"

Люис Хамилтън благодари на съотборника си Нико Розберг за това, че спази нареждането от бокса да не го атакува до края на Гран при на Малайзия. Розберг бе по-бърз, но босът на тима Рос Браун не му позволи да атакува Люис и така британецът запази третото си място и качване на подиума, докато Нико остана четвърти на "Сепанг".
"Ако трябва да съм честен, Нико повече заслужаваше мястото на подиума днес. Той успя да държи по-добро темпо в течение на състезанието. Давахме всичко от себе си да догоним пилотите на Ред Бул пред нас. В тази битка изразходвах повече гориво и накрая трябваше да пестя, а и да пазя живота на гумите", призна Хамилтън. "Розберг се справи и по-добре при работата с гумите. Той е невероятен съотборник. Лично ще говоря с него и ще му се извиня. Ще му се реванширам в бъдеще и най-вероятно, ако се наложи, ще го пусна да ме изпревари", завърши британецът.

                                                                                            formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #97 -: Март 25, 2013, 08:30:29 am »
Уебър: Фетел игнорира отборните заповеди

"Себ взе свое решение и както обикновено, ще бъде подкрепен от отбора"

Марк Уебър остро нападна съотборника си Себастиан Фетел още по време на пресконференцията при награждаването след финала на Гран при на Малайзия. Себастиан спечели надпреварата на пистата "Сепанг", но след нейния край Марк обяви, че германецът е игнорирал нареждане от бокса.
Съобщението по радиото е гласяло "multi 21", което на езика на Ред Бул означава без атаки до финала. Себ обаче атакува няколко пъти Марк и в крайна сметка грабна победата.
"След последните влизания в бокса от отбора ме увериха, че състезанието вече е приключило. Минахме на различна позиция и намалихме силата на двигателя до края. Аз също исках да се състезавам до края, но това беше решението на отбора и трябваше да се съглася. Трябваше само да се грижим за гумите и да стигнем до финала", призна Марк. "В края обаче Фетел взе собствено решение и ще получи подкрепа от отбора за това, както винаги. Фетел стартира борба за първото място и на края спечели. Изключително съм разочарован от това, защото заслужавах победата днес", завърши австралиецът.
                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #98 -: Март 25, 2013, 08:32:50 am »
Фетел се извини на Уебър

"Днес направих голяма грешка"

Себастиан Фетел се извини на Марк Уебър за това, че е спечелил Гран при на Малайзия и се е противопоставил на отборните заповеди. Уебър водеше през голяма част от състезанието и излезе от пита след последния си стоп точно пред Фетел. Двамата започнаха да се състезават помежду си и Ред Бул помолиха пилотите си да удържат ситуацията, да пазят гумите и да намалят на скоростта, но Фетел продължи да атакува. В съревнованието между двамата Себастиан мина много близо до стената, борейки се с Уебър за първото място. Така германецът извоюва първата си победа за сезона.
Уебър не скри недоволството си по въпроса след състезанието, но Фетел се извини.
"Накрая усетих, че имам силно темпо, а бях и с новия комплект медиум гуми. Имах малко повече скорост и битката беше напрегната, но днес направих голяма грешка. Трябваше да си останем в позициите, в които бяхме. Не игнорирах заповедта нарочно, обърках се в тази ситуация. Отнех лидерството от Марк и сега виждам, че той е разстроен от това, но искам да съм честен и да се придържам към истината. Извинявам се. Поех голям риск, изпреварвайки го, и трябваше да се държа по-добре. От това Марк сигурно няма да се почувства по-добре. Извинявам се, но единственото, което мога да кажа, е  че не го направих нарочно", заявява трикратният световен шампион.

                                                                                                     formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #99 -: Март 25, 2013, 08:36:55 am »



Ферари поеха вината за отпадането на Алонсо

"Надявахме се крилото да издържи до бокса за сухите гуми"

Отборът на Ферари пое вината за отпадането на звездата на тима Фернандо Алонсо от днешната Гран при на Малайзия. Отборният шеф на Скудерия Стефано Доменикали призна, че са се надявали испанецът да успее да остане на пистата чак до първото влизане в бокса за смяна на сухите гуми.
Надпреварата стартира с типичните непредсказуеми метеорологични условия на мократа писта "Сепанг". Още в първата обиколка се стигна до инцидент. Алонсо атакува рисковано Фетел, доближи се близо до задното крило на болида на Ред Бул и при спирането счупи предното си крило. Странно решение на Скудерия остави испанеца на пистата с влачещо се по асфалта крило за още една обиколка. Аеродинамичният елемент обаче не издържа на напрежението, откъсна се и бе настъпено от предните гуми на Фернандо. Това го остави без управление и F138 болидът излетя в чакъла на предпазната зона.
"Поехме риск, който за наше съжаление не ни се отплати. След лекото докосване на предното крило решихме, че нищо не е свършено, защото състезанието след малко щеше да премине от мокро към сухо. При нормални условия бихме прибрали Алонсо на момента", призна Доменикали. "Сега решихме, че крилото ще издържи до влизането му в бокса за сухите гуми. Тогава той щеше да е героят на уикенда, но нещата се объркаха и се стигна до отпадане на Нандо. Решението беше взето от отбора и ние поемаме напълно вината. Фернандо е много разочарован, защото днес държахме в ръцете си много точки, а накрая той остава с нула", завърши италианецът.

                                                                                                     formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #100 -: Март 25, 2013, 09:50:42 am »








Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #101 -: Март 25, 2013, 09:08:05 pm »
Екълстоун критикува Хамилтън

Босът призна, че има разговори за преместването на ГП на Бразилия в Рио.


 

Бърни Екълстоун разкритикува Люис Хамилтън, след като пилотът определи като неверни твърденията му, че е искал помощ за преминаване в Red Bull. Според шефът на Формула 1 Люис Хамилтън сам си е виновен за изградения образ на буен човек. „Аз съм голям фен на Люис Хамилтън и мисля, че вече трябваше да е спечелил две или три титли. Нямам представа как ще се справи в Mercedes, но Малайзия бе добър старт. Ще бъде трудно да спечели титлата тази година, защото Red Bull и Ferrari са силни. Харесвам го, но напоследък не бе стъпил много на земята. Хората го смятат за арогантен, но той не е. Има изградено мнение за него и той единствено е виновен за това. Не съм сигурен дали „Пусикет” е причината или факта, че Рон Денис му осигуряваше комфорт в McLaren твърде дълго време. Когато престана да го прави Люис се превърна в буен тинейджър, който няма търпение да се откъсне от дома си”, коментира Екълстоун.
Според боса на F1 Хамилтън е направил грешка с преминаването си в Mercedes и по-правилно би било да изчака свободно място в Red Bull –„Трябваше да изчака и да отиде в Red Bull, което нямаше как да стане тази година поради Марк Уебър. Нямаше как да премине и във Ferrari, защото Фернандо Алонсо нямаше да е много щастлив. Не се разбираха много в McLaren. Реши да бъде в Mercedes и трябва да изчакаме, за да видим какво ще се случи.”
Екълстоун пропусна първите две състезания поради бизнес ангажименти. Англичанинът бе на посещение в Бразилия и среща с кмета на Рио де Жанейро. „Водихме преговори за преместването на ГП на Бразилия от Сао Пауло в Рио. Имат олимпийски игри и финал на световното по футбол, защо не и Формула 1? Има място за още 3 състезания, което означава, че сезонът може да стартира в началото на март и да завърши в края на ноември. Водя разговори с няколко страни, които искат да организират състезание. Начело на списъка е Русия, също така Тайланд. Вярвам, че трябва да се движим на Изток, а не Запад, въпреки че искам да имаме второ състезание в Америка. Трябва да върнем и Формула 1 в Южна Африка.”

                                                                                        autobild.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #102 -: Март 27, 2013, 08:14:29 pm »
Ferrari и Lotus ще наложат вето при смяна на гумите.

Двата екипа не желаят връщане на старите типове на Pirelli както Red Bull и Mercedes.

Поне два екипа - Ferrari и Lotus, ще наложат вето, ако останалите желаят доставчикът Pirelli да се върне към гумите от 2012. Преди Малайзия Хелмут Марко коментира, че има уверението на Pirelli за връщане към старите смеси и типове от миналия сезон. От италианската компания заявиха веднага след Австралия, че могат да променят гумите, стига да има единодушие от страна на отборите. Най-критични към гумите за 2013 са Red Bull и Mercedes, но именно тези два екипа окупираха първите 4 места в Малайзия.
„Мисля, че Pirelli разбраха ситуацията и обещаха други смеси в Бахрейн най-късно”, коментира Марко в Малайзия. „Pirelli не могат да сменят нищо без разрешението на отборите, освен ако няма опасност за сигурността. Но няма смисъл от паника след само две състезания”, поясни Стефано Доменикали, шеф на Ferrari.

                                                                                                    autobild.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #103 -: Март 27, 2013, 08:24:21 pm »
Прероденият Маса отново мисли за победи


Фелипе Маса сякаш е друг пилот, не онзи от сезон 2012, или поне в частта до лятната почивка. Тогава дори и сам той не вярваше в запазването на мястото си във Ферари, но успя да се събере и се върна по-силен в заключителната част на сезона. Продължаването на договора му от страна на Скудерия върна на бразилеца увереността във възможностите и сякаш сега той изживява нова кариера.
Фелипе стартира четвърти в Австралия, след като победи в квалификацията звездата на тима Фернандо Алонсо и финишира на същото място. В Малайзия отново бе по-бърз от Нандо в квалификацията, потегли от втора позиция, но на финала остана пети. До втория кръг бразилецът вече има 22 точки и е пети в класирането при пилотите.
"Отборът свърши невероятна работа по новия болид и развитието в сравнение с този от миналата година е осезаемо. Трябва да продължим в същата посока и да набираме скорост. Вече отново мисля за качване на подиума и спечелване на победи", набира увереност Фелипе. "В Малайзия не разполагахме с болид, който може да ни донесе победата. Въпреки това бяхме конкурентоспособни на Ред Бул и Мерцедес, като можехме дори да стигнем до подиума. Тежката деградация на първия ми комплект гуми обаче ме отдалечи от почетната стълбичка", завърши бразилецът.

                                                                                                        sportal.bg
« Последна редакция: Март 27, 2013, 09:35:15 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Re:Формула 1
« Отговор #104 -: Март 27, 2013, 08:27:47 pm »
Алонсо не е разколебан от загубата на "Сепанг".


Фернандо Алонсо все още е убеден, че може да стартира европейския сезон в по-добра ситуацията в шампионата в сравнение с миналата година, въпреки нефиниширането си в Малайзия. Миналата година шокиращата победа на все още проблемното Ферари на "Сепанг" в дъжда се оказа ключова за Алонсо по-нататък в шампионата. Тези 25 точки смекчиха щетите, които нанесе неконкурентността на болида им в следващите две състезания.
Алонсо вярва, че тази година има потенциал да се качи на подиума на "Шанхай" и "Сахир", и е оптимистичен, че когато отиде на домашното си състезание в Барселона, ще е по-напред. "Ако имаме уикенд с нормални условия, можем да се надяваме на добра квалификация и точки. Целта е да вземем повече от миналата година. В Китай и Бахрейн бяхме девети и седми през 2012, така че ще ни е сравнително лесно да сме по-добри от тогава. Ако пристигнем в Европа с три подиума, ще е добре за духа ни".
Фернандо не смята, че победата на Ред Бул в Малайзия трябва да се отразява на ентусиазма на Ферари. "Ред Бул не ме впечатлиха особено. В Австралия доминираха във всички сесии и направиха доста грандиозно темпо. Знаем, че имаха проблеми с деградацията и всъщност Мерцедес се бореха с тях до края. Мисля, че можехме да сме на подиума. Първите две състезания бяха много нестабилни и не знаем действителните позиции на колите все още. Засега в квалификацията не сме видели някой да показва потенциал".

                                                                                                        sportal.bg
« Последна редакция: Март 27, 2013, 09:29:42 pm от kriskokoto »
Активен