www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509145 пъти)

0 Членове и 6 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1005 -: Юли 28, 2013, 07:59:54 am »

Грожан: Добър уикенд за мен до този момент



Пилотът на Лотус, Ромен Грожан, успя да се класира на трета позиция в днешната квалификация и бе доста доволен от постигнатото. Пред него ще стартират единствено Люис Хамилтън и Себастиян Фетел, а съотборникът му Кими Райконен ще стартира едва шести.

„Харесвам това трасе, но обикновено това не означава много“, обясни французинът след квалификацията. „До този момент уикенда се развива добре за мен. Тимът показва добра работа и последната ми обиколка бе наистина добра. Не мисля, че бих могъл да постигна по-добър резултат.

Утре състезанието ще е доста дълго и горещо. Интересно ми е, как ще се представим. Дългите серии от обиколки вчера бяха доста добри. Ще е трудно да се направят много обиколки с меките гуми. Медиум сместа пък функционира доста добре на нашата кола. Надявам се да успея да направя дълъг първи стинт, както в предишното състезание. Това ще е добре, но трябва да изчакаме, за да видим дали ще успея.“

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1006 -: Юли 28, 2013, 08:01:24 am »

Фетел уверен за състезанието



Себастиян Фетел направи добра обиколка при последното си излизане на пистата, но се оказа в крайна сметка, че тя бе достатъчна само за второто място. Той изостана на 0,038 сек от Люис Хамилтън въпреки показаната добра форма до този момент на уикенда.

„Малко не ми достигна“, заяви Фетел. „Явно Люис е свършил една доста добра работа. Направил е наистина добра обиколка. Бях много доволен и от двата си опита в последната част на квалификацията. При втория си опит явно загубих време в средния сектор, който бе доста прашен и с доста завои. Може би не бях достатъчно агресивен там.

Би било тъпо обаче да седя тук и да обяснявам, че трябваше да направим това или онова по-добре. Като цяло съм доволен от обиколката си, но тя явно не бе достатъчно бърза.

Мерцедес имат доста добро темпо в квалификациите. Гледайки позицията на Нико, мога да кажа че Люис наистина е свършил невероятно добра работа. Трябва да го отчетем. Със сигурност бих желал да бях малко по-бърз и да стартирам първи.

Второто място ни дава добра база за утрешното състезание. Мисля, че имаме доста добро темпо за състезанието. За съжаление Марк имаше проблеми със системата KERS и със скоростите. Мисля обаче, че утре ще се представим добре, защото колата ни е добре настроена. Това ни дава увереност.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1007 -: Юли 28, 2013, 08:02:51 am »

Алонсо: Направихме добра обиколка, но Мерцедес, Ред Бул и Лотус са пред нас



Фернандо Алонсо завърши пети в квалификацията за утрешната надпревара на пистата Хунгароринг. Пилотът на Ферари каза още в петък, че тимът ще се концентрира основно върху квалификационното темпо, за да имат по-добър шанс в надпреварата, която е известна с по-малко възможност за изпреварвания.

Испанецът коментира, че Хунгароринг е трасе, на което традиционно Ферари не са много бързи, но от отбора са свършили доста работа и са направили точни настройки:

- Днес беше трудно да се класираме пети. Това, че сме малко по-близо до първата позиция, е добра новина. След десето място на Силвърстоун и осмо на Нюрбургринг петата позиция е добра. Обиколките изглеждаха добре, темпото също. Отборът свърши чудесна работа с настройването на колата за характеристиките на пистата. Всичко върви нормално. Надявам се утре да наваксаме няколко места, защото точки се дават в състезанието.

Испанецът добави, че отборът на Ферари върви в правилната посока на развитие  и е доволен от днешния резултат:

- Тук сме по-доволни от колата особено на писта, на която мислехме, че изобщо няма да сме конкурентоспособни. Мисля, че това е много позитивен уикенд за нас. Допълнителната мотивация е, че можем да имаме кола, която да печели състезания, скоро след лятото. Днес направихме много добра обиколка, но не можем да скрием факта, че Мерцедес, Ред Бул и Лотус са пред нас. Малко е трудно, когато имаш четвъртата най-бърза кола.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1008 -: Юли 28, 2013, 08:04:17 am »

Проблемна квалификация за Уебър



Марк Уебър нямаше късмет в днешната квалификация, след като проблемите му попречиха да се бори за първата позиция.

„Бързото превключване на скоростите на колата на Марк отказа, после проблеми имахме и със системата KERS“, обясни тим шефът Кристиян Хорнер. „Това означаваше загуба от почти една секунда на обиколка. Може би охлаждането на KERS бе проблем.“

„Доста съм разочарован“, заяви и самият Уебър. „Но така е във Формула 1. Ако не си на лимита биваш наказан. Днес не успяхме да достигнем лимита си, защото имахме проблеми. Когато те се случат в квалификацията си плащаш.

Вместо да се боря за място на първа редица, пропуснах на практика участие в третата част на квалификацията. Това трасе не е от тези, на които можеш да си позволиш да стартираш далеч назад, защото изпреварванията са трудни, подобно на пистата в Монте Карло. Все пак ще направя всичко по силите си утре. Нямам какво да губя.“

„В крайна сметка при Марк ще можем поне да изберем с какви гуми да стартираме в състезанието“, допълва Хорнер. „Невероятно е, че той успя да стигне въобще до третата част на квалификацията.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1009 -: Юли 28, 2013, 08:07:13 am »

Райконен: Имахме проблеми с настройките



Кими Райконен записа шесто място в квалификацията на пистата Хунгароринг и определено не бе доволен от постигнатото. Пилотът на Лотус определено е разчитал на по-добър резултат, но се надява да покаже по-добро представяне в състезанието.

„Стартовата ми позиция не е идеална“, изнервен бе Райконен. „Миналото обаче показва, че с добро представяне в квалификацията всичко е възможно.

Настройките ни за квалификацията не бяха оптимални. Може би трябваше да караме с по-изправено предно крило. Тогава щяхме да успеем да се класираме по-напред.

Като цяло проблемите са в комбинация с новите гуми, особено предните, които са доста подобни на тези от миналата година. Това не е добре за мен, но работим, за да изгладим проблемите. Трябва да променим нещо и нямаме много време за това, въпреки че имаме известни идеи. Не е провал, но не е идеално и не е това, което искаме.

В състезанието обаче обикновено сме по-бързи отколкото в квалификацията. Ще видим, какво ще стане в утрешния ден. Може и да успея да направя добър старт.“

                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1010 -: Юли 28, 2013, 08:08:41 am »

Розберг: Не успях да се възползвам от подобряването на трасето



Нико Розберг завърши „едва“ на четвърта позиция днешната квалификация. Докато Хамилтън направи феноменална тренировка, то германецът не успя да се пребори за място на първа редица. Изоставането му от първия бе 0,3 сек.

„Гледайки данните, обиколката му не изглежда никак не лошо“, заяви Розберг. „Моята обаче не изглежда толкова добре. Поради различни причини нещата не функционираха добре. Не успях да се възползвам и от подобряването на трасето.

Освен това в решителната ми обиколка копчето за регулиране на баланса на спирачките блокира. А се нуждаех от него. после изведнъж успях да променя позицията му, но това стана преди зоната за сигурност и ми струваше концентрация. От там загубих известно време, но това не бе единствената причина.

Надявам се, че сме с новите гуми няма да имаме сериозните проблеми с износването. В петък нещата изглеждаха така. Не сме най-бързи, но все пак темпото ни не бе лошо. На Нюрбургринг имахме сериозни проблеми. Утре също се очаква да е много топло, но се надявам да е по-добре.

Това че не тествахме на Силвърстоун със сигурност е недостатък, колко голям обаче нямам идея. В квалификацията се видя, че други отбори не са успели въпреки тестовете да наваксат в темпото си в една обиколка.

Трябва да подобрим темпото си в състезанията. Чувството да дойдеш на която и да е писта и да знаеш че имаш шанс да спечелиш полпозишън е чудесно. Това се случва често тази година и е наистина яко. Тази седмица не бе съвсем така, но често знаех, че разполагам с най-бързия автомобил.“

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1011 -: Юли 28, 2013, 08:10:13 am »

Бътън след 13-ата позиция: Има и позитивни аспекти



Макларън пристигна в Унгария с някои технически подобрения, но на тясното и изпълнено със завои трасе те явно не успяха да покажат сериозно въздействие. Дженсън Бътън бе доволен от новостите, но въпреки това не успя да прескочи втората част на квалификацията за разлика от съотборника си Серхио Перес.

Позитивното след случилото се бе, че сега задната част на автомобила създава по-добро притискане, но то в комбинация с нови гуми водеше до нестабилност на предната част. Това попречи на Бътън в квалификацията. За състезанието обаче Бътън е позитивно настроен, защото с износени гуми показа добро темпо в тренировките.

„С износени гуми колата се чувства доста добре, но в последния си опит не успях да направя достатъчно добра обиколка“, заяви Бътън след квалификацията. „Разочарован съм, защото се надявах на по-добър резултат. Сега трябва да намерим правилния баланс. Това до момента бе трудно, но се надявам, че утре нещата ще се променят към по-добро.

С нови гуми баланса се променя. Притискането на колата сега е по-добро, но е трудно да намерим достатъчно добър баланс. По-доброто сцепление на задната ос с новите гуми предизвиква нестабилност на предната.

Като цяло се опитваме да подобрим притискането в определени зони и мисля, че се справяме, но на тази писта това не е толкова видно. Мисля, че на Спа ще видим по-добри класирания от нас в квалификацията.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1012 -: Юли 28, 2013, 08:12:08 am »

Райконен призна за забавени плащания



В падока се говори, че заплатата на Кими Райконен е в размер от 18 млн. евро. Ако това е истината, то той е сред най-добре платените пилоти във Формула 1. В същото време обаче тези пари не винаги пристигат навреме.

„Да, определено съществува такъв проблем“, призна Райконен пред журналисти в Унгария. „Подобно забавяне на плащанията имаше през миналата година, сега го има отново. Нещата не са идеални.“

Райконен вероятно ще има предвид и този аргумент при избора си на отбор за следващата година. Говори се, че преминаването му в Ред Бул е почти сигурно. В падока бе забелязан и неговият мениджър Стив Робъртс, който разговаряше с шефа на екипа на Ред Бул, Кристиян Хорнер.

Екипът на Лотус е преследван от финансови трудности. Въпреки че в спортен план нещата се развиват повече от добре тези трудности изглежда продължават. Очакваше се те да бъдат решени след привличането на мултинационални консорциум Infiniti Racing. Това, което бе обявено в прессъобщение от страна на тима обаче може и да не е съвсем коректно. След казаното наскоро от собственика на отбора Жерар Лопес излиза, че разговорите с Infiniti Racing продължават и още няма нищо подписано. А докато това стане, Райконен може да подпише договор с екипа от Милтън Кийнс.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1013 -: Юли 28, 2013, 08:17:28 am »



Маса се надява на прогрес в състезанието

"Нямаме най-бързата кола на пистата"

В днешната квалификация за Гран при на Унгария двамата пилоти на Ферари не бяха от претендентите за полпозишъна. В състезанието утре на стартовата решетка Алонсо ще е пети, а неговият съотборник Маса ще се подреди седми. Въпреки позицията си, бразилецът се надява на прогрес в състезанието и добър финиш.

"На "Хунгароринг"  изпреварванията са трудно нещо, но състезанието е дълго. Ще е много горещо, доста неща могат да се случат. Колкото до представянето, болидът ни не е най-бързият на пистата. Обикновено напредваме малко между квалификацията и състезанието. Надявам се утре да е така и да си спечелим позиции. Но да почакаме и ще видим", заяви Фелипе.

                                                                                                                         formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1014 -: Юли 28, 2013, 08:20:44 am »

Стартовата решетка за Гран при на Унгария:

1   Люис Хамилтън   Мерцедес AMG   
2   Себастиан Фетел   Ред Бул - Рено   
3   Ромен Грожан   Лотус - Рено   
4   Нико Розберг   Мерцедес AMG   
5   Фернандо Алонсо   Ферари   
6   Кими Райконен   Лотус - Рено   
7   Фелипе Маса   Ферари   
8   Даниел Рикардо   Торо Росо - Ферари   
9   Серхио Перес   Макларън - Мерцедес   
10   Марк Уебър   Ред Бул - Рено   
11   Адриан Сутил   Форс Индия - Мерцедес   
12   Нико Хюлкенберг   Заубер - Ферари      
13   Дженсън Бътън   Макларън - Мерцедес      
14   Жан-Ерик Верн   Торо Росо - Ферари      
15   Пастор Малдонадо   Уилямс - Рено      
16   Валтери Ботас   Уилямс - Рено      
17   Естебан Гутиерес   Заубер - Ферари   
18   Пол ди Реста   Форс Индия - Мерцедес          
19   Шарл Пик   Катерам - Рено          
20   Гиедо ван дер Гарде   Катерам - Рено          
21   Жул Бианки   Марусия - Косуърт           
22   Макс Чилтън   Марусия - Косуърт   

                                                                                                         formula1.sportal.bg    
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1015 -: Юли 28, 2013, 07:46:34 pm »

Хамилтън с убедителна победа в Унгария



Люис Хамилтън от екипа на Мерцедес записа убедителна победа в Гран при на Унгария. Англичанинът успя да остави зад себе си Кими Райконен и Себастиян Фетел. Това бе трета победа за Мерцедес през този сезон и първа за Хамилтън с екипа на Сребърните стрели.

Четвъртото място остана за съотборника на Фетел в екипа на Ред Бул, Марк Уебър, следван от Фернандо Алонсо с Ферари, Ромен Грожан с втората кола на Лотус, а Дженсън Бътън (Макларън), Фелипе Маса (Ферари), Серхио Перес (Макларън) и Пастор Малдонадо (Уилямс) допълниха местата в десетката, даващи точки за шампионата.

Очаквано началото на надпреварата бе при изключително високи температури. Въздухът бе загрят до 35 градуса, а асфалтът на моменти преминаваше 50 градуса.

Люис Хамилтън направи чудесен старт и успя да запази водачеството си. Зад него Фетел не тръгна добре, но все пак успя да се справи с атаките на Грожан и Розберг, и да запази втората си позиция. Борбата бе ожесточена и в петия завой предното крило на Фелипе Маса пострада, след като удари задната гума на намиращия се пред него Нико Розберг. Германският пилот на Мерцедес бе загубил четвъртата си позиция след втория завой, където бе изпреварен от Алонсо. В следствие на удара с Маса, Розберг изпусна завоя и загуби няколко позиции. Маса пък бе изпреварил Райконен още на старта и бе сред пилотите, спечелили най-много позиции в първата обиколка.

Марк Уебър бе другия, след като вече бе седми, следван от Дженсън Бътън, прескочил петима пилоти на старта. Даниел Рикиардо и Серхио Перес допълваха десетката.

Хамилтън започна бавно да трупа преднина пред Фетел. Въпреки това още в деветата обиколка пилотът на Мерцедес мина през бокса и излезе осми зад Бътън. С полуразрушеното си предно крило Маса успяваше да остане пред Райконен, въпреки че финландецът бе съвсем близо зад него.

Подобна бе и ситуацията в челото, където Грожан се бе залепил зад Фетел. Гумите на германеца явно бяха значително по-износени и той влезе в бокса в 11-ата обиколка. Така Грожан поведе, а Фетел излезе на седма позиция зад Бътън, който тур по-рано бе изпреварен от Хамилтън.

Фернандо Алонсо бе следващият пилот от челото, сменил гуми в 13-ата обиколка. Испанецът излезе на седма позиция, на около 4 секунди зад Фетел. Грожан мина през питлейна в 14-ия тур, но не успя да излезе пред германския пилот след известно забавяне. Все пак той бе пети пред Алонсо. Веднага след него смяна на гумите направи и Райконен, който се върна на пистата десети. Уебър и Бътън бяха единствените пилоти в челото, които все още не бяха сменяли гуми. Пилотът на Ред Бул водеше, докато Бътън продължаваше да се движи трети зад Хамилтън, но все пак задържащ Фетел.

Германецът правеше всичко възможно да изпревари пилота на Макларън, който определено го задържаше. При един от опитите си се стигна до контакт между двамата на трети завой, след който предното крило на колата на Ред Бул получи леки щети. Това позволи на Грожан да го атакува на няколко пъти, но все пак Фетел успя да защити позицията си.

Райконен пък успя да изпревари Фелипе Маса в борба за осмата място, след като бразилецът направи грешка в опит да мине пред Серхио Перес. Движението зад Бътън пък не се отразяваше добре на техниката на Ред Бул и световният шампион трябваше да остави по-голяма пролука между своя и този на Макларън болид. Отпред Хамилтън продължаваше да трупа преднина, приближавайки се плътно до водача Уебър.

Австралиецът направи първия си стоп в 23-ата обиколка и излезе на шеста позиция зад групата Бътън, Фетел, Грожан и Алонсо. Фетел усещаше, че ако не изпревари британеца ще има сериозни проблеми. Така той натисна в 24-ия тур и изпревари пилота на Макларън в 4-и завой. В седми същото направи и Грожан, а гумите на Бътън явно бяха в края на живота си. Алонсо не срещна особени проблеми на свой ред да мине пред световния шампион за 2009 г. Пилотът на Макларън най-накрая влезе в бокса, а тур по-късно същото направи и Грожан. Французинът се върна на трасето на седма позиция, докато Бътън бе осми.

Отпред след изпреварването на Бътън, Фетел вдигна темпото, но Хамилтън бе успял да направи преднина от 12 секунди. Алонсо започна да изоства, а зад него на четвърта позиция се залепи Уебър. Райконен бе пети, следван от Фелипе Маса. Бразилецът обаче скоро бе застигнат от Грожан, който се възползваше по най-добрия начин от новите си гуми. Французинът успя да изпревари пилота на Ферари с изключителна маневра от външната страна на четвърти завой.

Следващият оставил Маса зад себе си бе Бътън, който мина бразилеца преди влизането в шикана.

Хамилтън направи второто си спиране в 32-ата обиколка, а малко след него това стори и Маса. Англичанинът излезе четвърти, докато за бразилецът остана десетата позиция. Алонсо и Уебър бяха двамата пилоти, които разделяха Хамилтън от Фетел. С новите гуми обаче пилотът на Мерцедес успя да спечели третата позиция в трети завой в 35-ата обиколка. За него бе ясно, че е жизненоважно да излезе на чиста писта, за да може да използва пълния потенциал на гумите си. Скоро това се случи след като Алонсо влезе за второ спиране. Това се случи в 36-ата обиколка, когато и Фетел мина през бокса. Така Хамилтън поведе, следван от Уебър, Райконен, Грожан и Бътън. Фетел бе шести на позиция пред Алонсо.

Германецът отново се оказа затворен зад колата на Макларън, но този път това продължи само за една обиколка. Фетел се възползва напълно от DRS и KERS на старт-финалната права и зае пета позиция.

Грожан пък получи наказание с минаване през бокса, заради изпреварването си срещу Маса. Стюардите прецениха, че той е преминал с четирите си гуми извън бялата линия, ограничаваща трасето и това му е донесло предимство. Грожан излезе шести плътно зад Фернандо Алонсо и се хвърли в преследване на петата позиция.

Райконен направи втори и последно спиране в 43-ата обиколка и се върна на трасето шести. Тур по-късно същото направи и Марк Уебър, който успя да излезе трети пред Алонсо. Австралиецът обаче бе с медиум гуми, което означаваше, че ще направи поне още едно спиране, за да сложи меки гуми.

Хамилтън продължаваше да води, следван от Фетел, Уебър, Алонсо, Грожан и Райконен. Французинът направи последно спиране в 48-ия тур и излезе седми зад Дженсън Бътън. Алонсо мина за последно през питлейна обиколка по-късно и излезе пети пред Бътън и Грожан. Французинът все пак успя да изпревари своя съперник при влизането във втория завой в 51-ата обиколка. В същото време пък Хамилтън направи последна смяна на гуми и излезе трети зад Уебър. Още в третия завой обаче англичанинът натисна своя съперник, който явно прекалено много се опасяваше от контакт и излетя от трасето, губейки позиция. Така излизайки втори, пилотът на Мерцедес се хвърли в преследване на Фетел, за когото се очакваше да направи още едно спиране. Разликата между двамата бе малко повече от седем секунди, което щеше да е крайно недостатъчно за германеца.

Фетел направи последно спиране в 56-ата обиколка и излезе четвърти зад Хамилтън, Уебър и Райконен. Съотборникът на Фетел трябваше да влиза още веднъж в бокса, но финландецът бе близо, на по-малко от 3 сек. Това обещаваше интересни финални обиколки, в който световният шампион трябваше да се опита да заеме поне второто място.

Победата на Хамилтън изглеждаше извън съмнение. Отзад обаче Фетел бързо настигна Райконен и имаше повече от десет обиколки, за да се опита да спечели второто място. Уебър мина за последно през бокса в 60-ата обиколка, излизайки четвърти пред Алонсо. Грожан, Бътън и Маса допълваха осмицата, а последните точки за момента оставаха за Розберг и Перес.

С новите си меки гуми Уебър правеше всичко възможно да настигне борещите се помежду си Райконен и Фетел. Германецът явно изчакваше удобен момент, като не бързаше да атакува. Пет обиколки преди края пилотът на Ред Бул все пак се доближи плътно до съперника, докато двигателят на Розберг се пръсна зрелищно на втори завой.

Фетел атакува две обиколки преди края на четвърти завой, но Райконен се защити успешно. Позициите им не се промениха до края, въпреки опитите на германеца.

Така Хамилтън записа първа победа за екипа на Мерцедес, а Райконен успя да скъси преднината на Фетел в класирането при пилотите на 38 точки. Завършилият пети Фернандо Алонсо пък увеличи дистанцията между себе си и световния шампион на 39 точки.

При отборите пък Ред Бул води убедително с 69 точки пред Мерцедес.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1016 -: Юли 28, 2013, 07:48:06 pm »

Хамилтън: Една от най-важните победи в кариерата ми



Люис Хамилтън спечели убедително Гран при на Унгария и намали изоставането си спрямо Себастиян Фетел в класирането при пилотите. Англичанинът спечели първата си победа за екипа на Мерцедес и общо 22-а в кариерата си, изравнявайки постижението на Деймън Хил.

„Чувството е невероятно“, заяви Хамилтън след състезанието. „Искам да благодаря на всички фенове за подкрепата им, която бе изключителна. Екипът свърши чудесна работа. Вчера вечерта имахме събиране, като главната тема на обсъжданията бе, дали ще издържат гумите. Нямахме си идея, че нещата ще протекат толкова добре за нас.

В последните 20 обиколки трябваше само да внимавам за гумите и да се возя, защото преднината ми бе напълно достатъчна. Знаех, че след първото си спиране трябва да имам чиста писта пред себе си и затова дадох всичко, за да изпреваря пилотите пред мен, защото иначе щях да съм заклещен в трафика. Днес направих тези маневри, които трябваше да направя.

Мисля, че това е една от най-важните ми победи в цялата кариера, защото е първата с новия тим. Привилегия е да спечелиш с екипа на Мерцедес. Всички в тима вършат чудесно работата си. Не мога да бъда по-щастлив в момента и се надявам, че победите ще продължат.“

Хамилтън изостава на 48 точки от Фетел и заема четвърта позиция.

„Ще трябва да продължим да даваме всичко от себе си. Не се знае, как ще се държат гумите в следващите състезания. Но щом тук нещата се получиха, значи би трябвало да се получат и на следващите писти.“

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1017 -: Юли 28, 2013, 07:50:12 pm »

Райконен: Пожертвахме победата още в събота



Кими Райконен доказа и в днешното състезание, че е сред пилотите, които успяват да пазят своите гуми и в същото време да постигат чудесни резултати. Финландецът не само направи едно спиране по-малко от съперниците си, но също така остана на пистата повече от 30 обиколки със сместа медиум и в крайна сметка успя да задържи Себастиян Фетел зад себе си.

„Имаше десет обиколки до края, когато гумите ми започнаха да губят сериозно сцепление“, обясни Райконен. „Все пак не дадох много възможности на Себастиян (Фетел – б.а.) и успях да го задържа зад гърба си. трябваше да внимавам в последния сектор, защото в първите завои той просто нямаше шанс. Но когато гумите са на толкова много обиколки, винаги има възможност да бъдеш изпреварен.

Тимът свърши чудесна работа и днес всичко функционираше добре. За съжаление в събота нещата не минаха толкова добре и това означаваше, че нямаме шанс за победата. Определено в събота ми е по-трудно. Но това е цената, която трябва да платим.

Стратегията ни беше единствената, която ни позволяваше да минем толкова позиции напред и да постигнем поставените цели, защото на това трасе е трудно да се изпреварва. В крайна сметка тя ни се отплати и спечелихме доста точки за шампионата.“

Райконен е на втора позиция в класирането при пилотите и изостава на 39 точки от Себастиян Фетел.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1018 -: Юли 28, 2013, 07:51:52 pm »

Фетел не особено доволен от третото си място



След петъчните тренировки Себастиян Фетел изглеждаше като най-сериозният кандидат за победата в днешното състезание. В крайна сметка той завърши „едва“ на трето място и това определено не бе повод за радост за германеца. Все пак със спечелените 15 точки в днешното състезание той излиза в лятната си отпуска като водач в класирането при пилотите.

„Състезанието не протече по оптималния за мен начин“, обясни Фетел след финала. „Очаквах повече от днешната надпревара.“

Още на старта нещата при Фетел не започнаха добре и вместо да се опита да атакува Хамилтън, той трябваше да се защитава от Грожан и Розберг. Това обаче бе обяснимо, предвид факта, че стартира от прашната страна на трасето.

„Стартът не бе добър и не потеглих добре. За моя радост обаче се движех в аеродинамичната сянка на Люис и успях да опазя второто си място. После нещата се движеха както очаквахме до момента, в който Хамилтън влезе в бокса. Мислехме, че можем да останем на пистата още няколко обиколки.“

Това обаче не доведе до спечелване на време. Решаващ се оказа момента, избран за спирането на Фетел. С излизането зад Дженсън Бътън всичко на практика приключи.

„Бях задържан дълго време от Дженсън (Бътън – б.а.) и това бе решаващо. Загубих много време зад него. Опитах се да го преодолея със сила, но при този опит повредих леко предното си крило, което бе неприятно. От тук нататък шансовете ми за победата просто изчезнаха.

В края имахме хубав двубой с Кими. Бяхме съвсем близо. Бях по-бърз, но за съжаление не успях да го изпреваря. И тук направих опит, за съжаление неуспешен. Първо смятах, че не ми е оставил достатъчно място, но после след състезанието се смяхме за случилото се и всичко е ОК. В такъв момент опитваш всичко, като и двамата едва удържахме колите си на пистата.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1019 -: Юли 28, 2013, 07:54:14 pm »

Розберг: Уикенд, който бих искал да забравя по-бързо



Нико Розберг искаше да забрави час по-скоро уикенда в Унгария. Още в свободните тренировки нещата за пилота на Мерцедес не вървяха добре. След като се класира едва четвърти в квалификацията, Розберг направи добър старт, но още в петия завой той бе ударен от Фелипе Маса и след което германецът излетя от трасето и загуби доста позиции. Все пак той се движеше в зоната на точките на девето място, но шест обиколки преди края двигателят му не издържа и се предаде.

„Имахме известни притеснения, но двигателите не прегряха“, обясни Рос Браун пред Sky Sports F1. „За Нико нещата бяха по-трудни, защото бе в трафик през цялото състезание. Всичко бе в нормите. Не знаем, каква е причината за повредата, което разбира се ни тревожи.“

Розберг разбира се бе разочарован.

„За съжаление имах технически проблем“, заяви Розберг. „Нещо се счупи. Но до тогава вече всичко бе решено. Това е уикенд, който с удоволствие ще забравя. Още вчера нещата не се получиха и успях да се класирам едва четвърти. Днес направих добър старт, което е добре, защото успяваме в този елемент често. Люис бе отпред, а зад него Себастиян спря в последния възможен момент.

После стана неприятно. Фелипе ме удари отзад, успях да погледна случилото се и на запис и мога да кажа, че според мен вината на 100% е негова. Оставих му достатъчно място, но той ме удари с предното си крило. Това като цяло бе края. Все пак обаче имаше и позитивни неща. Колата бе добре балансирана с нови гуми и се видя на какво е способна след победата на Люис.

Определено смятам да поговоря с Фелипе. Ударът бе сериозен, но после за радост всичко по колата бе наред. До момента, в който получих повредата.“

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен