www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509093 пъти)

0 Членове и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #930 -: Юли 18, 2013, 07:40:48 pm »


Ще освободи ли CVC Бърни Екълстоун от заемания от него пост?



Вчера стана ясно, че Бърни Екълстоун ще трябва да отговаря пред германското правосъдие по обвинение за даване на подкуп по време на продажбата на Формула 1 от страна Байрише Ландесбанк на CVC Capital Partners. Екълстоун бе обвинен, че е подкупил бившия директор рисково инвестиране в банката Герхард Грибковски, за да предпочете офертата на CVC, която обаче не е била най-изгодната. Вчера Екълстоун потвърди, че е получи обвинителния акт.

Сега CVC, собственик на комерсиалните права, също реши да вземе отношение по случая със Екълстоун.

„Господин Екълстоун, управител на търговските права на Формула 1, е получил преведен на английски обвинителен акт от мюнхенската окръжна прокуратура. Той има шест седмици време, да реагира, преди съдът да реши да открие процеса.“

Ситуацията е доста сложна, защото откриването на процеса противоречи на вътрешните правила на концерна Даймлер, да не участва в дейности, уронващи престижа на марката. Това означава, че няма, как да продължат да поддържат служебни взаимоотношения с Екълстоун и би могло да доведе до оттеглянето на отбора от Формула 1.

Още през 2012 г. англичанинът заяви, че CVC Capital Partners могат да се окажат принудени да освободят Екълстоун от заемания от него пост, в случай, че в Мюнхен започне процес срещу него.

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #931 -: Юли 18, 2013, 07:43:11 pm »

Скандален разговор на Тото Волф с Колин Колес разбуни духовете в Германия



Скандален телефонен разговор на спортния директор на Мерцедес Тото Волф с бившия шеф на екипа на Испания Рейсинг Колин Колес се обсъжда от няколко дни в немската преса.

Точното съдържание на диалога не е оповестено. Твърди се обаче, че Волф изразил особено негативно отношение към шефа на Мерцедес в F1 Рос Браун, председателя на борда на екипа Ники Лауда и дори към председателя на борда на Даймлер Дитер Цетче.

В разговора, пише вестник Билд, били включени особено интересни подробности относно дела на Волф в Уилямс. Австриецът запази акциите си от отбора от Гроув, въпреки че прие поста на моторспорт директор в Мерцедес. По-късно той сподели, че ще ги продаде, но търси подходящия човек или компания, тъй като изпитва особен сантимент към Уилямс и иска да им осигури максимално добра сделка.

Разговорът бил тайно записан в средата на февруари. Според публикациите по-късно Колес заплашил Волф да разкрие подробности от диалога, ако не получи определена сума пари. Спорът бил разрешен с намесата лично на Бърни Екълстоун, а Мерцедес успешно издействали съдебна забрана за публикуване на каквито и да са детайли от споделеното.

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #932 -: Юли 18, 2013, 07:44:34 pm »


Каладо вярва, че талантът все още може да осигури място на един млад пилот в F1



Талантът все още може да осигури на един млад пилот място във Формула 1, смята Джеймс Каладо, който прави тестове за Форс Индия по време на тазседмичните изпитания на пистата Силвърстоун.

24-годишният британец понастоящем е пети във временното генерално класиране на GP2, но едно добро представяне на пробите може да му донесе участие в петъчни тренировки за екипа от Формула 1.

Досега Каладо бе правил само изпитания на права и това бе първи реален тест в болид от F1 за него. И въпреки подмятанията, че повечето млади пилоти на тези проби са всъщност богаташчета с връзки, Джеймс е убеден, че талантът все още служи за отсяване на състезателите.

- Във Формула 1 са най-добрите коли, които можеш да караш, както и най-добрите пилоти в света, така че е естествено до там да се стига трудно. През годините нещата се усложниха, тъй като парите са сериозен фактор, но аз вярвам, че да покажеш талант може да ти осигури напредък. Аз трябва да свърша възможно най-добра работа в GP2, а имам и възможности като настоящата. Не мисля особено много за бъдещето, тъй като от мен зависи единствено да съм максимално силен в моята си работа – обясни Каладо.

Той допълни, че шансът Форс Индия да го пуснат в някои от петъчните свободни тренировки не заема централно място в съзнанието му в момента:

- Като пилот не се чудиш за такива неща. Просто се старая да подавам на тима колкото се може повече обратна информация.

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #933 -: Юли 18, 2013, 07:46:16 pm »
Рикиардо най-бърз през втория ден изпитания на Силвърстоун



Даниел Рикиардо остана най-бърз до края на втория ден тестове на пистата Силвърстоун. Най-доброто му постижение бе това от сесията до обяд, когато кара за екипа си Торо Росо. Следобед пилотът седна в Ред Бул RB9, като събитието бе очаквано с особено голям интерес.

„Прослушването“ на австралиеца за мястото в Ред Бул за сезон 2014 г. имаше леко нервен старт, след като той излетя от пистата и заседна в чакъла още в седмата си обиколка. Малко преди това бе дал второ време след собственото си най-добро постижение с Торо Росо от сутринта. От Ред Бул заявиха, че няма да оповестяват причина за изхвърчането от трасето.

Автомобилът явно не бе пострадал, тъй като 20 минути след връщането му в пита отново бе на пистата. Междувременно шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер почти потвърди, че всъщност битката за мястото, което Марк Уебър ще освободи в края на сезона, е двубой между Рикиардо и Кими Райконен.

- Наистина много искаме да видим Даниел като възможен кандидат за догодина. Очевидно е, че има сериозен интерес към позицията, но сега имаме реален шанс да наблюдаваме Даниел, както и той – да свърши малко работа за Ред Бул. Това е страхотна възможност за него – заяви Хорнер.

Второ време за деня записа Карлос Сайнц младши. Той кара за Торо Росо следобед, а третото по сила бе пак на Рикиардо, вече с Ред Бул-а.

Пастор Малдонадо пък коментира впечатленията си от новите гуми на Пирели.

- Мисля, че има подобрение по отношение на издръжливостта, както и на представянето. Може би тези гуми не са по-бързи от предишните, но са много постоянни, а това е доста добре. Нямаме съвсем ясна представа какво правят останалите в тренировките, но положението изглежда доста нормално – обясни венецуелецът.
                               
                                                                                                                    clubs1.bg
« Последна редакция: Юли 18, 2013, 09:47:33 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #934 -: Юли 18, 2013, 09:41:43 pm »



Катерам ползват теста, за да пробват части за 2014

Отборът се готви за следващия сезон

Катерам решиха да използват теста за млади пилоти на "Силвърстоун", за да изпробват системи, които ще приложат в болида си за 2014. Тази работа се стовари на плещите на тестващия за тях пилот Александър Роси.

След сесията Роси обясни, че новият метод за балансиране на болида в бързи и бавни завои е бил ефективен. Догодина в сила влизат новите правила за 1.6-литровите V6 турбо двигатели и отборът явно е предпочел да започне подготовка си възможно най-рано.

"Пробваме нова механична система за балансиране на недозавиването и презавиването между бързите и бавните завои. Това е нещо, което не сме опитвали досега. Разбираме какво прави и утре ще имаме още един шанс да я настроим. Промените в правилника са големи, така че колкото по-бързо започнем да се подготвяме и да разбираме с какво ще си имаме работа, толкова повече ползи ще можем да извлечем. Затова фокусът ни е върху механичната страна на нещата, опитваме много нови неща за следващата година. Така ще можем през следващия сезон да сложим нещо в колата, което е навъртяло някакви километри на пистата. За мен всеки ден, в който карам Ф1 кола, е добър, но днес успях да тествам нови неща и да помогна на отбора, което е страхотно", обясни Роси.

Тази година Роси имаше възможност да излезе само в една петъчна тренировка за Катерам. Въпреки малкото натрупан опит от колата за 2012, пилотът е убеден, че приносът на новата система е значителен. "Честно казано колата за 2013 не е много по-различна от тази за 2012. Имам много опит с миналогодишната, така че успях веднага да претегля плюсовете и минусите на новата система. Първоначалното ми впечатление е много добро. Ако развитието продължи, във фабриката нещата се раздвижат".


                                                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #935 -: Юли 18, 2013, 09:43:27 pm »



Ферари са изпълнили тестовата програма за първия ден

Ригон: Не гледахме времената, а събирахме информация

Ферари заявиха, че са изпълнили цялата програма, планирана за първия ден от теста за млади пилоти на "Силвърстоун". Зад волана на F138 беше Давиде Ригон, който измина общо 447.716 километра, посветени предимно на аеродинамична работа. Условията на пистата бяха идеални за тестване и подобни на очакваните за следващото Гран при на календара - на Унгария.

Италианският пилот измина 76 обиколки и в класирането за деня записа девето най-добро време от 1:34.874 минути. Ригон е доволен от свършената работа. "Днес успяхме да отхвърлим доста задачи. Най-после започнах да се адаптирам към колата, защото освен в Барселона, не съм имал друга възможност да я карам на писта. Състезавал съм се на "Силвърстоун" в GT кола преди, но Формула 1 е напълно различен свят! Не гледахме времената, а работихме предимно по това да съберем възможно най-много информация и да сравним различните аеро конфигурации, което е важна част и от работата ми в симулатора. Нямахме някакви особени проблеми с гумите, но не сме правили и дълги обиколки. В сравнение с миналогодишния тест, изискваният са различни и програмата е по-дълга, но се радвам, че ми се възлага такава отговорност. Благодарен съм на отбора за вярата, която имат в мен. Надявам се да съм им бил полезен", заяви Ригон.

                                                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #936 -: Юли 18, 2013, 09:46:16 pm »



Въпреки забраната, Мерцедес ще получат данни от тестовете на "Силвърстоун"

Германците ще са напълно наясно с новите сликове за Унгария

Днес от Пирели признаха, че Мерцедес ще получат от тях всички данни и анализ от изпитанията на "Силвърстоун" на новите гуми. Това ще се случи въпреки наказанието, наложено от ФИА след признаването на Мерцедес за виновни по обвинение за провеждане на незаконни тестове. Тази информация бе потвърдена от моторспорт директора на Пирели Пол Хембри.

Тестовете на "Силвърстоун" започнаха вчера и ще завършат в петък. На британската писта млади пилоти и титуляри на отборите работят по новия вид сликове на италианския доставчик на Формула 1 за Гран при на Унгария.

                                                                                                                     formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #937 -: Юли 20, 2013, 10:41:23 am »

Адвокатите на Бърни: Показанията на Грибковски са противоречиви



В сряда Бърни Екълстоун официално бе обвинен в даването на подкуп при продажбата на търговските права на Формула 1 от страна на Байерише Ландесбанк на сегашните собственици от CVC Capital Partners през 2006 г. Според обвинението Екълстоун е дал $44 млн. на шефа на рисковото инвестиране на банката, Герхард Грибковски, за да може CVC да получи дяла от 47,2% на по-ниска цена, след като други потенциални купувачи предлагали повече пари. Бърни пък остава управляващ правата посредством фирма, собственост на CVC.

Екълстоун от своя страна отрича да е давал подкуп и обяснява, че е дал парите на Грибковски, защото последният го заплашвал да даде фалшив сигнал на британските данъчни власти за бизнеса на англичанина и по този начин да затрудни работата му.

През юни миналата година Грибковски бе осъден на 8,5 г. затвор. Очаква се той да бъде и главният свидетел в делото срещу Екълстоун. Адвокатите на англичанина обаче смятат, че не може да се вярва на показанията на германеца, защото той бил осъден престъпник, който многократно ги е променял. В началото на процеса срещу Грибковски той твърдеше, че е получил парите по консултантски договор. В последствие той се призна за виновен, за да бъде намалена присъдата му.

„Ако ми помогнете, да продам правата за Формула 1, тогава ще Ви ангажирам като консултант“, заявил Бърни на Грибковски според първоначалните показания на последния. „Просто ми назовете число.“

Адвокатът на Екълстоун, Свен Томас, според който Грибковски описвал среща между двамата през май 2005 г., а не както твърди германеца на 20 юни 2005 г., на която Бърни казал: „Аз ще се погрижа за Вас“.

„Проверили сме всички възможни срещи между двамата, но не знаем, дали двамата са се срещали на 20 юни, въпреки че е имало записана уговорка“, обяснява Томас. „Бърни не си спомня да се е срещал с Грибковски тогава.“

Става дума за деня след легендарната Гран при на САЩ на пистата Индианаполис, когато колите каращи с Мишлен се оттеглиха от състезанието поради причини, касаещи сигурността.

„Съмнявам се след състезанието с шест коли да е имало подобна среща, защото в този момент е имало достатъчно други по-важни теми за разискване. Още повече, че цената на дяла след това състезание със сигурност е паднала значително.“

CVC от своя страна заявиха, че напълно подкрепят Бърни и че през изминалите три години можели да го отстранят по всяко време, но не го направили, защото му имали пълно доверие.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #938 -: Юли 20, 2013, 10:43:39 am »

Перман: Развихме пасивния DRS и започваме да разбираме новите гуми



По време на изпитанията на Силвърстоун в четвъртък отборът на Лотус тества системата си за пасивен DRS и изпробва как работят гумите медиум и хард с различно количество гориво, обясни шефът операции на пистата в тима Алан Перман. Той каза, че отборът е изпълнил изцяло програмата си за вчерашния ден и е събрал полезна информация от изпитанията:

- Още един отличен ден от наша гледна точка. Изпълнихме цялата си програма, което ни позволи да развием пасивния DRS. Беше идеално, че го тествахме тук, защото карахме с него по време на Гран при на Великобритания. Данните от това състезание в комбинация с работата от теста в четвъртък ни позволиха да го доразвием. В четвъртък използвахме смесите хард и медиум с повече и по-малко гориво в болида. Започваме да разбираме добре последната еволюция в гумите и се опитахме да разберем как да ги задържим в техния оптимален работен прозорец. Имаме добри данни, от които да проучим деградацията на гумите и се намираме на добра позиция, от която да тръгнем към финалния ден от тестовете и да направим стъпка напред.

Зад волана на болида на Лотус в четвъртък беше Давиде Валсеки, който записа четвърто най-добро време във вчерашния ден от изпитанията на Силвърстоун. Той навъртя общо 91 обиколки. Пилотът описа деня като най-добрия момент от сезона му до сега.

- Насладих се на времето, прекарано в колата. Изглежда, че всичко мина добре и се надявам да съм успял да помогна преди следващото състезание в Будапеща. Изпълнихме всички задачи от графика и също така имах няколко допълнителни обиколки. Според данните новите гуми изглежда, че са малко по-бавни, но за да сме сигурни в това трябва един от титулярните пилоти да ги изпробва с квалификационно темпо. Според мен те са малко по-бавни, но издържат по-дълго – допълни Валсеки.

Днес (вчера - 19.07 - бел. на публ.) за отбора на Лотус кара Никола Прост.

                                                                                                                        clubs1.bg

Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #939 -: Юли 20, 2013, 10:45:08 am »

Новите гуми са сериозна крачка напред според пилотите



Новите гуми на Пирели, използвани по време на тестовете за млади пилоти на Силвърстоун през тази седмица и които за първи път ще бъдат на разположение по време на състезателен уикенд в Унгария, са сериозна крачка напред. Или поне това е мнението на част от пилотите след първите два дни изпитания. Титулярните пилоти се придържат стриктно към програмата на Пирели и нямат право да изпитват нови елементи по колата. Техните усилия са концентрирани само и единствено върху гумите и тяхната издръжливост.

„Гумите в момента са значително по-надеждни, като и представянето им също е подобрено“, обяснява Пастор Малдонадо от екипа на Уилямс. Новите гуми са с миналогодишната конструкция и актуалните смеси. „Те не са това, което бяха в миналото, но са доста постоянни, което е хубаво.“

Венецуелецът направи в четвъртък сутринта дълга серия от обиколки, при която не е усетил вибрации, каквито се усещали преди. По отношение на представянето той обаче е по-предпазлив.

Пилотът на Заубер, Нико Хюлкенберг, също имаше възможност да получи по-сериозни впечатления от новите продукти на Пирели. Както и Малдонадо, за него също е трудно да направи сравнение в представянето.

„Тук има доста фактори, които се различават“, обяснява германецът. „Сега е значително по-топло, отколкото бе по време на състезателния уикенд. Гумите са различни и тогава имахме обновен пакет в колата. Трудно е да извадим само представянето на гумите. Поведението на колата обаче е подобно. Мисля, че трябва да направим един състезателен уикенд и да видим как ще се развие, преди да дадем точна оценка. По отношение на сигурността обаче всичко изглежда изчистено. Сега трябва да свикнем бързо с представянето на гумите.“

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #940 -: Юли 20, 2013, 10:46:45 am »

Сутил начело до обяд на последния ден тестове



Адриан Сутил бе най-бърз през първата половина на последния ден тестове на пистата Силвърстоун. Немският пилот провежда изпитанията за Форс Индия днес.

На 0,125 сек зад него се нареди Карлос Сайнц младши (Ред Бул). Трето време пък даде Фелипе Маса, който следобед ще върне Ферари-то на Давиде Ригон.

Никола Прост продължава работата си с Лотус. Катерам ще използват титулярните си състезатели. През първата половина от деня тестове прави Гийдо ван дер Гарде, а следобед зад волана ще е Шарл Пик.

Интерес предизвикаха дебютът на Кимия Сато за Заубер и тренировките на Сузи Волф в Уилямс. Японският пилот е най-постоянно представящият се състезател в тазгодишния шампионат Ауто GP – той има 70% завършени надпревари. В момента дели челната позиция във временното генерално класиране със Серхио Кампана.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #941 -: Юли 20, 2013, 10:48:39 am »

Рикиардо: Направих каквото можах



Пилотът на Торо Росо Даниел Рикиардо получи възможността да кара болида на Ред Бул в четвъртък по време на тестовете на Силвърстоун. Той и Кими Райконен са фаворитите за мястото в отбора през 2014 г., което Марк Уебър ще освободи. Именно изпитанията на британското трасе бяха приети като вид тест за самия Рикиардо. Той записа най-добро време вчера, но с колата на Торо Росо (1:32,972), докато времето му с Ред Бул-а беше – 1:33,187, като той навъртя съответно 48 и 59 обиколки с двата автомобила.

Австралиецът сподели след изпитанията, че се е насладил на карането на RB9 и че е направил всичко по силите си, за да се представи добре:

- Мисля, че показах способностите си и направих каквото можах. Да седна зад волана на две различни коли беше добра възможност. Това беше просто забавление, вълнение. Хубаво е, че имах шанса да карам колата (на Ред Бул) и определено се отнесох към това по-скоро с вълнение, отколкото с напрежение. Нека да видим какво ще се случи.

През вчерашния ден Рикиардо се завъртя в седмата обиколка с автомобила на Ред Бул, като обясни че е направил пилотска грешка. Австралиецът добави и че се чувства готов да стане титулярен състезател в отбора от Милтън Кийнс, но е категоричен, че в момента ще се концентрира върху работата си за Торо Росо без да мисли за това, какво може да стане в бъдеще.

- Ще видим какво ще стане. Това не е мое решение. Предстои ми сезон с Торо Росо. Последните няколко състезания бяха по-добри и трябва да продължим по същия начин. Мисля, че този тест е нещо, което Ред Бул ще прегледат. Но остатъкът от сезона предстои, така че ще се фокусирам върху това и няма да мисля за някакви слухове. Беше приятно да направя няколко обиколки с колата (RB9), тъй като тестовете са доста ограничени. Ако не получа възможността (да кара за Ред Бул догодина, б.а.), това е хубав бонус. Ще наблюдавам времената на Себ и се надявам да не ме засрами – каза още Рикиардо.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #942 -: Юли 20, 2013, 10:50:19 am »

Уилямс има голям потенциал, мисли Малдонадо



Отборът на Уилямс има голям потенциал за развитие, смята пилотът на тима Пастор Малдонадо.

Екипът от Гроув има трудности със своя автомобил през настоящия сезон, като в момента отборът се намира на девето място в класирането при конструкторите. Тимът все още не е записал точки през 2013 г., а най-добрата позиция, на която са завършили състезание, е 11-то място – на Валтери Ботас в Гран при на Малайзия и на Пастор Малдонадо в Бахрейн и Великобритания.

- Наистина искам да продължа работата си тук. Това е едно от най-добрите места за млад пилот. Определено не сме щастливи от резултатите през тази година. Борим се да подобрим колата и да станем конкурентоспособни. Всеки знае това. Но отборът има чудесно бъдеще и страхотен потенциал, затова няма смисъл да го сменям – коментира Малдонадо.

Пилотът дебютира във Формула 1 с тима на Уилямс през 2011 г. Той постигна и първата си победа в спорта с Уилямс през миналия сезон в Гран при на Испания. Венецуелецът сподели, че е впечатлен от историята на отбора и вярва, че екипът ще успее да се пребори с трудностите:

- Когато започнах да карам за Уилямс, видях фабриката, колите, историята на отбора и бе много важно за мен да стана част от този тим. Спечелихме една победа през миналата година и мисля, че ако сме постигнали една, можем да спечелим две, три и четири. Просто трябва да работим здраво заедно, имаме потенциал.

Според Малдонадо привличането на Пат Саймъндс като технически директор на отбора също ще помогне за развитието на тима:

- Ще е много интересно с Пат при нас. Той е нов в отбора и ще ни трябва време, за да напаснем нещата. Той е постигнал големи успехи в миналото. Надяваме се да се развием заедно, да работим упорито и преди края на сезона да постигнем нещо много добро.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #943 -: Юли 20, 2013, 10:52:09 am »

Фетел най-бърз на Силвърстоун



Себастиан Фетел даде най-бърза обиколка в последния ден изпитания на пистата Силвърстоун. Турът на трикратния световен шампион освен това бе най-добър за целия тест.

Немският пилот на Ред Бул пое последната част от програмата на екипа си, за който сутринта кара Карлос Сайнц младши. Той работи по новите гуми на Пирели – като всички титулярни пилоти, взели участие в пробите – и навъртя близо 80 обиколки.

Второ постижение записа Адриан Сутил (Форс Индия). Той не подобри постижението си отпреди обяд, но това бе достатъчно силно, за да го нареди на 0,348 сек зад Фетел. За разлика от него Никола Прост свали достатъчно, за да излезе трети, само на 0,014 сек зад Сутил.

Във Ферари Давиде Ригон се върна зад волана, след като Фелипе Маса кара през първата половина на деня. Новото попълнение за последната част от сесията бе Даниил Квят – той изпробва Торо Росо.

Гари Пафет успя да свърши повече работа след обяда. Преди това той имаше едва шест обиколки заради проблем с двигателя, но в крайна сметка завърши теста със 77 тура.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #944 -: Юли 21, 2013, 08:23:35 am »

Екълстоун убеден в подкрепата на CVC



Историята с обвинението срещу Бърни Екълстоун за подкуп и измама предизвика доста реакции. Тази на CVC Кепитъл Партнърс бе кратка и не особено ясна, но 82-годишният англичанин заяви категорично, че инвестиционният концерн няма нищо против да го запази начело на Формула 1 въпреки подвеждането под отговорност.

Самото изявление от борда на Делта Топко Лимитид (компанията, създадена от CVC да управлява търговските права на F1) бе изключително кратко. В трите му изречения бе заявено, че г-н Екълстоун има шест седмици да отговори на обвинението преди мюнхенският съд да вземе решение за по-нататъшните процедури. Бордът заяви и че ще продължи да следи развитието на ситуацията.

Това обаче, съвсем не звучи като клетва за вярност, пише немският вестник Ди Велт. В германската преса е почти единодушно мнението, че изявлението изобщо не представлява безусловна подкрепа за Екълстоун, каквато той твърди, че има.

- Той е нает от CVC, така че решението е тяхно. Отговорността за бъдещето на Формула 1 е повече на CVC, отколкото на Бърни – е цитиран президентът на ФИА Жан Тод в Нойе Цурхер Цайтунг.

В самия спорт реакцията засега е умерена, макар отново да се възродиха слуховете за напускане на Мерцедес. Щутгартският концерн има ясна политика да не участва в дейности, уронващи престижа на марката, а съдебният процес срещу бившия банкер Герхард Грибковски вече бе такова събитие според тези разбирания. Последвалото разследване срещу Екълстоун допълнително разтревожи не само Мерцедес, но и други екипи. Твърди се, че в падока – Светая светих на англичанина, където думата му е закон – вече се говори дали 82-годишният управляващ все още е в състояние да върши работата си.

- Трудно е да си човек как в повечето спортове главен изпълнителен директор остава на власт при подобни обвинения. Но Формула 1 не е повечето спортове, а Екълстоун съвсем не е обикновен човек – пише британският Телеграф.

Самият Бърни е повече от категоричен, че има подкрепата на борда си:

- Чух се с тях (компанията б.р.) и те са повече от щастливи да остана на поста си и да продължа да управлявам бизнеса. Нищо не се е променилo. Нищо няма да повлияе на това как се грижа за интересите на F1. Никой не е казал нищо в някакъв друг смисъл – коментира Екълстоун пред Дейли Експрес.

                                                                                                                   clubs1.bg
Активен