www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495563 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #975 -: Юли 24, 2013, 06:14:39 pm »

Жан Тод вероятно ще има опозиция за изборите за президент на ФИА



Настоящият президент на международната автомобилна федерация Жан Тод вероятно ще има опозиция в изборите за поста в края на настоящата година. Според британския вестник Таймс срещу французина ще се изправи Дейвид Уорд – настоящия генерален директор на фондацията на ФИА за автомобилите и обществото.

Уорд е работил в екипа на предишния президент на федерацията Макс Мозли. Преди три години участва в кампанията на Тод, когато бившият шеф на Ферари се бореше с рали легендата Ари Ватанен за поста. Твърди се, че през последните месеци Уорд сериозно обмисля варианта да се кандидатира за президент, както и че събира подкрепа и от ФИА, и от Формула 1.

- Не съм искал, нито съм имал намерение това да се случва, но със сигурност мисля по въпроса, тъй като е важно да има дебат. А дебат се получава, когато съществува избор между кандидати. Няма такъв, ако избор не съществува – е цитиран Уорд от Таймс.

Освен че е работил с Мозли и по кампанията на Тод, Уорд има опит и в политиката – бил е съветник на бившия лидер на лейбъристката партия във Великобритания Джон Смит. Първата му длъжност във ФИА е към европейското бюро в Брюксел, като е едно от основните лица за създаването и налагането на краштестовете за безопасност Euro NCAP – едно от най-важните постижения на Мозли от дейността му във федерацията извън автомобилния спорт.

Досега се смяташе, че Тод почти безпроблемно ще спечели втори мандат начело на организацията. Новината за възможната опозиция освен това идва в особено неподходящ момент, когато все още се работи по споразумението между федерацията и Бърни Екълстоун, за да бъде подписан най-после новият договор Конкорд. Световният шампионат на Формула 1 се провежда вече почти половин година без наличието на контракта, постановяващ отношенията между ФИА, носителя на търговските права и отборите. Екипите по принцип имат търговски споразумения (отделно за всеки тим) с Екълстоун, но това не е смятано за достатъчно.

Федерацията освен това трябваше да се справи през последните два месеца с проблемите с гумите във Формула 1 и скандала с теста на Мерцедес и Пирели след Гран при на Испания. Изпитанията на отбора от Бракли и доставчика бяха разгледани на Международен трибунал и наказанието – официално предупреждение и забрана за участие в теста за млади пилоти на Силвърстоун – бяха сметнати за прекалено меки от голяма част от екипите в падока. В Таймс дори бе цитиран анонимен говорител на Ферари, който заяви, че на тимовете вече им е писнало от ФИА и се очаква скоро да се разрази буря.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #976 -: Юли 24, 2013, 06:16:10 pm »

Рос Браун: В петък за първи път ще изпробваме новите гуми, имаме много работа



Последната надпревара преди лятната пауза е повод за екипа на Мерцедес да направи равносметка на представянето си до момента преди едномесечната ваканция, по време на която е и задължителното затваряне на заводите на отборите от Формула 1.

- Екипът ни в момента е втори в класирането при конструкторите, имаме две победи. Сезонът ни обаче не върви без предизвикателства – имахме някои определено сложни надпревари. Това е съвсем нормално, като трябва да приемаш и добрите, и лошите моменти, за да продължиш и да търсиш пътя за подобрение – обясни шефът на тима Рос Браун.

Пилотите на Мерцедес Нико Розберг и Люис Хамилтън посетиха фабриката в паузата след надпреварата в Германия. Във времето от надпреварата на Нюрбургринг досега екипът се постара да открие причините за грижите с гумите в последното състезание преди много високите температури, които очакват F1 в Унгария.

- Хунгароринг е много бавно трасе, завоите се преминават най-вече с ниска и средна скорост, а това е интересно техническо предизвикателство. В петък освен това ще имаме за първи път възможност да работим с новите гуми на колата ни, така че имаме доста работа за кратко време. Искаме да приключим първата половина на сезона с добри резултати – допълни Браун.

Розберг заяви, че за него винаги е удоволствие да кара на Хунгароринг, както и че конфигурацията на трасето е истинско изпитание за пилотите.

- С всичките завои усещането много наподобява това в Монако, но всичко се случва на истинска, нормална писта. Квалификацията ще е особено важна този уикенд, а това е добре за нас. Трябва обаче да се справим и в неделя. Прогнозата е за горещо време, което вероятно ще се отрази много на гумите. Надпреварата също ще е тежка – чисто физически. Липсата на прави означава, че нямаш и секунда за почивка. Би било страхотно да си тръгнем от Унгария с още един страхотен резултат преди лятната почивка – каза още Нико.

Хамилтън от своя страна също сподели, че Хунгароринг му допада. Каза още, че там по принцип има късмет – записа три победи на трасето до Будапеща досега в кариерата си.

- Обичам конфигурацията на трасето, Будапеща е страхотен град с прекрасна атмосфера по време на състезателния уикенд – продължи англичанинът. – Предстоящияте дни ще са важни за нас. Трябва да започнем силно още от тренировките, когато за първи път ще караме с новите гуми. След Германия бях известно време във фабриката и знам, че всички там работят изключително упорито, за да подобрят цялостното ни представяне и да се справят с проблемите от последното състезание. Силен уикенд в Будапеща би бил страхотна награда за усилията на екипа.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #977 -: Юли 24, 2013, 06:19:01 pm »



Кой би могъл да наследи Екълстоун?

Бърни: Защо да не е жена?

Въпросът кой би могъл да наследи Бърни Екълстоун в управлението на Формула 1 витае от много време. Самият Бърни смята, че няма проблем това да е някоя жена. В спорта жените не са много, но една от тях е Мониша Калтенборн.

Калтенборн, която в момента ръководи Заубер, спаси отбора със сделката, която сключи с руските компании. Това я прави един от сериозните претенденти за мястото на Екълстоун. Другият шеф на отбор, за когато също се правят предположения, че може да заеме поста, е Кристиан Хорнер.

Срещу 82-годишният Бърни ще бъдат повдигнати сериозни обвинения за подкуп в Германия. На въпроса кой би могъл да го наследи, Екълстоун отговаря: "Защо не жена? Мога да си го представя. Според мен жените като цяло нямат толкова голямо его и няма нужда да ходят да играят голф, за да сключат сделка. Те просто работят по-усърдно, за да получат същото признание като мъжете. И понеже егото им не е толкова важно, са по-малко емоционални във взимането на решения".

                                                                                                                       formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #978 -: Юли 24, 2013, 06:20:33 pm »



Шумахер впечатлен от четирима пилоти

"Най-добрият печели"

Михаел Шумахер отличи четирима пилоти, които според него в момента са най-добрите във Формула 1. Седемкратният световен шампион с 91 победи в кариерата си, се оттегли от спорта след края на миналия сезон, но продължава да следи случващото и се посочи четирима пилоти като най-добри.

"Фетел, Алонсо, Райконен и Хамилтън са най-добрите в момента. Разбира се, и те са хора, имат своите слабости, но се стараят изключително много, за да ги скрият. Това е тайната за винаги по-добрите резултати и недопускането на грешки. Няма да анализирам повече - мисля, че най-добрият печели", заяви Шумахер.

Според Шумахер сезон 2013 не се различава много от миналогодишния. "Този сезон не много по-различен от предишния, освен може би проблемите с гумите. Казах го още миналата година след Бахрейн - нещо не е както трябва, има проблеми и чак сега всички го забелязват. От друга страна най-добрият печели както винаги. Така е правилно. Най-големият проблем е, че гумите не са съвместими с повечето отбори. В последните две години те пасват само на няколко коли".

                                                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #979 -: Юли 24, 2013, 06:22:04 pm »



Уилямс няма да пуснат Сузи Волф в петъчните тренировки

"Свърши чудесна работа, не допусна никакви грешки"

След теста за млади пилоти на "Силвърстоун" миналата седмица, Уилямс обявиха, че не планират да пуснат Сузи Волф в петъчни тренировки. Волф взе участие в теста през третия ден от сесията и завъртя 89 обиколи, записвайки деветото най-добро време за деня. Самата Сузи смята, че темпото й е било близо до това на новобранеца Дани Хунканделя и се надява скоро да има шанс скоро да направи пробива си във Формула 1.

Уилямс обаче нямат планове да дават на Волф възможност да кара в петъчните свободни тренировки до края на сезона, защото искат да осигурят максимално време на пистата за състезателните си пилоти Пастор Малдонадо и Валтери Ботас.

На въпроса дали има шанс Волф да излезе за някоя тренировка, състезателният инженер на Уилямс обясни: "В момента това не е нещо, което обмисляме. Работата, която искахме да свършим на "Силвърстоун", е различна от тази, която вършим по време на състезателен уикенд".

Волф се надява да получи шанс да се състезава във Ф1, но смята, че няма да има възможност тази година да кара в някоя тренировка. "Имаме двама страхотни пилоти, така че преди края на сезона няма да има възможност да изляза да карам в петък, но да видим. Не съм от хората, които просто си седят. Постоянно напредвам, искам непрестанно да постигам нещо, затова очаквам да разбера какво е следващата възможна крачка".

Състезателният инженер на Уилямс е впечатлен от работата на Волф на "Силвърстоун" и смята, че ако Сузи имаше достъп до повече комплекти гуми, времената й щяха да са още по-добри. "Тя свърши чудесна работа. Не направи никакви грешки, не излезе от пистата и отбеляза добър напредък с гумите. Ако имахме още комплекти от новите гуми, представянето й щеше да е по-силно, но количеството, с което разполагахме, беше ограничено".

Колкото до суперлиценза, който Волф трябва да изкара, за да има право един да се подреди на стартовата решетка, Сузи е "обнадеждена". Тя вече има над 500 км на писта и ФИА не би трябвало да откажа да й го даде.


                                                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #980 -: Юли 24, 2013, 09:15:41 pm »



Мерцедес ще използват специална камера, за да следят гумите

Хамилтън: "Трябва да стартираме добре още в петък"

Мерцедес въвеждат нов начин за справяне с проблемите с гумите. Базираният в Бракли отбор ще използва инфрачервена термографска камера, разположена върху предното крило на W04, с която ще следи температурата на гумите в болидите на Люис Хамилтън и Нико Розберг. Малката камера праща информацията на инженерите и така от бокса ще преценяват дали има прегряване или не.

Колкото до следващия кръг от шампионата - Гран при на Унгария в неделя, екипът е обнадежден. Миналата година на "Хунгароринг" Люис Хамилтън си извоюва полпозишън, а след него и победа в състезанието, но с бившия си отбор Макларън. "Винаги съм харесвал "Хунгароринг". Това е писта, на която съм имал късмета да побеждава три пъти досега. Харесва ми разположението, а и Будапеща е страхотен град с невероятна атмосфера по време на състезателния уикенд. Този кръг е важен за нас и е от голямо значение да направим добър старт още от петък, когато ще опитаме новите гуми за първи път. Откакто се прибрахме от Германия прекарах известно време във фабриката. Всички там работят усърдно, за да подобрят цялостното представяне и да решат проблемите, които имахме в последното състезание. Едно силно състезание би било добро възнаграждение за положените усилия. Със сигурност ще направя всичко възможно, за да може това да се случи".

                                                                                                                        formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #981 -: Юли 25, 2013, 07:21:17 pm »

Сутил празнува своята Гран при №100 в Унгария



Адриан Сутил ще отбележи своята Гран при №100 в Унгария този уикенд. Немският пилот на Форс Индия заяви, че му е трудно да повярва колко бързо лети времето.

- Това е сериозно постижение, но в крайна сметка то не променя нищо. Целта ми остава същата като в началото на кариерата ми и тя е да печеля състезания. Все още обичам спорта и се надявам да продължавам да карам тези изумителни автомобили още дълго време – каза още Сутил.

От екипа му специално отбелязаха, че в днешния свят на Формула 1, в който лоялността не е особено разпространена, Адриан е изключение. През цялата си кариера до момента той е с отбора от Силвърстоун в различните му превъплъщения – от Мидланд през 2006 г. (като трети пилот) през Спайкър (2007) и Форс Индия (2008-2011 и понастоящем).

- Адриан не е просто изключително талантлив пилот. Неговият ентусиазъм води до уважението на всички във Форс Индия и много хора извън екипа. Методичният му и спокоен подход го превърна в истинска находка и извън пистата, при това в напълно различни области – от класически спортни коли през музика до музика (благодарение на уменията му на класически пианист) – добавят от отбора.

За предстоящата Гран при на Унгария Адриан сподели, че винаги е харесвал състезанието.

- Сега сме горе-долу в средата на годината и времето обикновено е много хубаво. Но това е едно от онези трасета, където не съм имал успех. Никога не съм печелил точки в Будапеща, така че това е първата цел за тази година. Самата писта е тясна и усукана, няма много места, където да можеш да си поемеш дъх, освен на старт-финалната права. Освен това е прашно и отнема известно време, докато асфалтът се поизчисти в петъчните тренировки. По принцип там караме с максимално аеропритискане, тъй като след Монако това е най-бавната писта в календара. Трудно е да се каже какво можем да очакваме, тъй като ще е първи старт с новите гуми. Но трябва да се класираме добре в квалификацията, защото няма много възможности за изпреварвания – допълни пилотът.

                                                                                                                  clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #982 -: Юли 25, 2013, 07:22:58 pm »

Фрийнс на път да замести Хюлкенберг в Заубер?



Ситуацията около Заубер се поуспокои след привличането на група руски инвеститори, но слуховете около екипа не престават. Последният от тях е, че третият пилот на екипа Робин Фрийнс може да замести Нико Хюлкенберг преди края на настоящия сезон.

Хюлкенберг не използва клаузата за автоматично подновяване на договора си с швейцарския тим, но засега остава с отбора от Хинвил. Той не е споменавал в нито един момент намерение да ходи другаде, макар да е известно, че търси варианти за следващия сезон. Нико е един от високо ценените млади пилоти в падока. До момента обаче не е ясно къде би могъл да кара през 2014-та.

Междувременно стана ясно, че Фрийнс, който е част от Заубер като трети пилот, губи мястото си в екипа на Хилмер в GP2. Отборът съобщи, че на неговото място за остатъка от сезона идва Ейдриан Куейф-Хобс. 21-годишният холандец има пет надпревари за немския тим и победа в Испания.

- Значи това е положението. Няма пари, няма място. Печеленето на шампионати не е достатъчно в наши дни! Късмет на всички момчета в GP2) – написа Фрийнс, който спечели Формула Рено 3.5 миналия сезон, в Туитър акаунта си.

Официален коментар относно слуховете за възможна смяна на пилот в Заубер засега няма. Признание за качествата на Хюлкенберг обаче е било изразявано неведнъж. Наскоро легендата Джон Съртис заяви в британската преса, че ако зависи от него, Нико щеше да е в Макларън:

- Не казвам, че [Серхио] Перес не е талантлив. Но за него бе прекалено рано да попада в средата на тим като Макларън. Знам кого аз бих привлякъл там – Нико Хюлкенберг. Той има опит и би паснал добре като съотборник на Дженсън [Бътън].

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #983 -: Юли 25, 2013, 07:25:58 pm »

Екълстоун може и да не стигне до съд в Германия



Бърни Екълстоун бе официално обвинен от мюнхенската прокуратура в даване на подкуп и измама, но може и да не стигне до съд. Според немската система подвеждането под отговорност означава, че сега съдия трябва да вземе решение дали случаят да бъде разгледан. Адвокатите на управляващия търговските права на Формула 1 имат шест седмици от представяне на обвинението, за да изпратят отговор до съдия Петер Нол, който след това ще постанови какво ще се случва по-нататък.

Случаят с това как Екълстоун е превел 44 млн. долара на бившия банкер Герхард Грибковски вече е добре известен. Според обвинението това е сторено, за да се насочи продажбата на акциите на спорта в желаната от англичанина посока. Той самият е категоричен, че е невинен. Обяснението му за трансферите гласи, че е желал да си спести главоболия с британските данъчни власти, тъй като бившият му колега заплашил да им прати информация, за да проверяват компаниите му.

През юни 2012 г. Грибковски бе признат за виновен по обвинения във взимане на подкуп, измама, укриване на данъци и т.н. Процесът срещу него бе определен от немските медии като „най-голямото антикорупционно дело след Втората световна война“. Бившият шеф на отдел рискови инвестиции на BayernLB получи присъда от 8 и половина години затвор. Обжалва по-рано през 2013 г., но без успех.

Грибковски говори публично по случая единствено по време на процеса срещу него. Тогава той заяви:

- Аз позволих да бъда подкупен. Екълстоун ми каза: „Ако ми помогнеш да продам Формула 1, ще те наема като консултант.

В съдебен доклад от декември 2010 г. – седмица преди ареста на бившия банкер в началото на 2011-та – се посочва, че той е дал четиричасови показания пред Хилдегард Баумлер-Хьосл (тогава прокурор по случая) защо е получил парите. В тях Грибковски посочва, че и някое отбори от F1 са получили подкупи, вариращи от $6,5 до $13 млн. Не се пояснява обаче кой им е платил и защо. За сумите от Екълстоун той казва, че са изплатени за консултантска работа. Семейният тръст на Бърни Бамбино Холдинг е с около $3,9 млрд. приходи от продажбата на F1 акциите и бившият банкер бил посредник за някои от бизнес сделките на компанията. Грибковски твърди освен това, че е получил парите, тъй като „е събрал толкова познания за структурата на F1 компаниите благодарение на работата си, че бил единственият, който може да послужи като консултант“.

В доклада се посочва също така, че според самия Грибковски „той нямал наистина право на парите, просто извадил късмет“. Обясненията обаче са приети за неправдоподобни, поради което и е поставено да се състои процес.

Понастоящем въпросът е доколко обвинението срещу Екълстоун се базира на показанията на Грибковски. Адвокатите на 82-годишния англичанин вече посочиха, че той е компрометиран и дори да свидетелства (както се очаква), казаното не би имало особена тежест. Изтъква се фактът, че в началото на делото той пледира невинен, докато в края призна вина (вероятно в опит да промени настроенията на съда). Това демонстрира готовност за фалшиви показания, убеден е юридическият екип на Бърни.

При това положение съдия Нол определено има сложна задача. Ако се стигне до процес и след това до оправдателна присъда за Екълстоун, може да бъде повдигнат въпросът защо тогава Грибковски лежи в затвора за извършено реално от Бърни деяние.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #984 -: Юли 25, 2013, 07:27:31 pm »

Ди Реста: Ферари е отбор, където бих искал да се видя през кариерата си в F1



Пол ди Реста призна, че за него би било огромно удоволствие да кара за Ферари. Шотландският пилот на Форс Индия е девети във временното генерално класиране на Формула 1 с 36 точки. Най-добрият му резултат е четвърто място от Гран при на Бахрейн, а поредица грешки и малшанс не му позволиха да постигне по-добри класирания в други стартове този сезон.

Пилотът се надяваше още в края на миналата година да получи покана да се присъедини към по-голям отбор. Името му бе спрягано както за Макларън, така и за Ферари и Мерцедес. В Уокинг обаче предпочетоха Серхио Перес, Скудерията запази Фелипе Маса, а в Бракли привлякоха Люис Хамилтън.

Ди Реста не скри разочарованието си от така подредилата се ситуация. Формата му понастоящем обаче е повод отново да се заговори за възможно „повишение“ на пилота, вече за 2014 г. Отново се заговори за място в екипа от Маранело или в Лотус, където положението с пилотите ще се изяснява на доста по-късен етап от състезателната година.

- Ферари е място, отбор, където бих искал да се видя (през кариерата си) във Формула 1 заради италианската страна на семейството ми. Ферари е нещо специално за спорта, червените коли на грида са страхотни. Но трябва да изчакам и да видя дали ще се появи възможност. В момента трябва сам да се поставиш в ситуация да те забележат за тези места – коментира Ди Реста пред Скай Спортс.

Състезателят разчита и на по-силно представяне през втората половина на сезона. Очакванията му са породени от начина, по който се разви ситуацията за Форс Индия през 2012-та.

- Миналата година направихме страхотни надпревари след лятната почивка – Спа, Монца, Сингапур. Иска ми се да вярвам, че ще го сторим и сега. Представянето на колата този сезон е изключително. Ако се подобри още съвсем малко, мисля, че ще е голяма крачка за екипа в правилната посока. Надявам се и следващия път, когато сме в позиция да вземем подиум, да поемем някои рискове и да го спечелим – добави Ди Реста.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #985 -: Юли 25, 2013, 07:29:47 pm »

Хамилтън не винаги е съсредоточен и това му пречи, смята Джон Съртис



Люис Хамилтън не винаги е съсредоточен и това му пречи, смята Джон Съртис. Една от легендите на автомобилния спорт и единственият пилот, печелил световните титли и при мотоциклетите, и във Формула 1 споделя, че пилотът на Мерцедес се разсейва с твърде много странични неща.

- Люис е много талантлив и вълнуващ за наблюдение състезател. Други неща обаче оказват влияние върху кариерата му. Въпросът е до каква степен. Аз лично не знам. В крайна сметка от всеки един човек зависи да живее собствения си живот. Ако Люис вярва, че извлича най-доброто от своя по начина, по който го подрежда на и извън пистата, то това си е само негова работа и ничия друга. В същото време изглежда като чели не винаги е постоянно съсредоточен върху работата, както бе преди време. А когато се състезаваш с пилоти като Фернандо Алонсо и Себастиан Фетел, това създава проблеми – обясни Съртис виждането си в интервю за Дейли Мейл.

Темата за психологическото състояние на Хамилтън отново излезе на дневен ред, след като той се раздели с приятелката си Никол Шерцингер. Самият пилот предизвиква голяма част от дискусиите. Наскоро например той написа в Туитър-а си:

- Ако сте намерили онзи специален човек, НИКОГА не го пускайте да си тръгне!! Няма по-важно нещо в света...

Публикуваните след това снимки на музикално студио, което определи като „скривалището ми“ и допълни, че там излива сърцето си, допълнително засилиха приказките. Съртис обаче изтъква едно друго, почти постоянно присъствие до Хамилтън – това на кучето му Роскоу, което стана чест гост в падока на F1 и дори има собствен пропуск, издаден лично от Бърни Екълстоун.

- Не вярвам, че състезанията са място за куче. Това обаче също зависи изцяло от човека. Важното е, че Люис вече е голямо момче, плаща му се много добре и трябва да знае какви са отговорностите му. Не разбирам някои неща около него, но това вероятно се дължи на факта, че съм много различен – добави Съртис.

79-годишният англичанин следи много внимателно и случващото се в Макларън. В Уокинг изживяват кошмарен сезон и дори пренасочиха по-голямата част от ресурсите си към проекта за 2014 г., след като близо половин година не успяха да оправят проблемите на своя МР4-28.

- Съжалявам за Дженсън [Бътън], защото го ценя много високо. Макларън и преди са имали грижи, но притежават голяма сила. Трябва да изолират емоциите, да възприемат хладнокръвен, спокоен подход и да не се притесняват кого е засякъл или не [Серхио] Перес, било то и съотборника му. Необходимо е пилотите и тимът да вървят в една посока, за да преодолеят трудностите. И не казвам, че Перес не е талантлив, но беше прекалено рано за него да се озовава в екип като Макларън. Знам кого бих привлякъл аз там – Нико Хюлкенберг. Той има опит и би паснал добре като съекипник на Дженсън – заяви той.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #986 -: Юли 25, 2013, 07:31:12 pm »

Пирели обяви гумите за Спа, Монца и Сингапур



Пирели обяви смесите, които фирмата ще предложи на отборите за първите три състезания от втората половина на сезона. Надпреварите в Белгия, Италия и Сингапур ще се проведат след лятната пауза, отбелязваща средата на сезона.

На легендарната писта Спа италианците очаквано са заложили на хард и медиум смесите. Вертикалното натоварване на предните гуми там е най-сериозно от всички останали трасета. Уникалният завой Червената вода е с най-голяма заслуга за това.

За домашното си състезание на Монца отново в употреба ще влязат двете най-твърди смеси. И докато на Спа има множество бързи завои, то в Италия преобладават дългите прави. Тук може да се очаква блистеринг предвид напрежението, на което са подложени гумите при спиранията от скорости над 300 км/ч до такива под 100 км/ч.

В Сингапур изборът е паднал върху медиум и супер софт. Състезанието през нощта на градското трасе изискват уникални характеристики. Очаква се супер софт сместа да даде максимален грип и да подобри тракцията, докато медиум са избрани заради своята издръжливост.

Всички гуми ще са с конструкцията от 2012 г. и смесите от 2013 г.

„Втората половина на сезона стартира с две от най-напрегнатите за гумите състезания“, коментира спортният директор на Пирели, Пол Хембри. „Сингапур от друга страна е съвсем различно предизвикателство. Това е идеалната територия за гумите супер софт. Както винаги изборът ни е направен с цел да се даде най-добрата възможност за избор на стратегия и най-ефективното използване на гумите.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #987 -: Юли 25, 2013, 07:32:42 pm »

Матешиц впечатлен от Рикиардо в тестовете, сам ще финансира Гран при на Австрия



Собственикът на Ред Бул Дитрих Матешиц е останал впечатлен от представянето на Даниел Рикиардо по време на теста му за шампионския тим във Формула 1. Австралиецът, който кара в по-малкия екип на австрийския милиардер – Торо Росо – изкара половин ден зад волана на RB9. Това на практика бе прослушване за състезателя за мястото на Марк Уебър, напускащ спорта след края на сезона.

- Рикиардо свърши отлична работа на Силвърстоун. [Жан-Ерик] Верн също бе много добър. Все още няма решение (кой ще е пилот в Ред Бул). Вътре в отбора се провеждат дискусии. Ще бъде обявено след Будапеща – обясни Матешиц пред autosport.com.

Подобна подкрепа лично от собственика на тима се тълкува като много силен знак за това, че предпочитанията на Ред Бул клонят към Рикиардо. Другият фаворит за мястото е Кими Райконен, а и Верн спомена, че има надежда и че е още сред претендентите за кокпита на Уебър.

Междувременно мениджърите на Кими водят разговори и с Лотус, и с Ред Бул, за да изяснят възможностите за догодина. Финландецът повтаря, че не е взел решение и че в момента не мисли за следващата година. Според неназовани източници той търси от Лотус гаранции, че ще имат финансова стабилност, за да продължат да работят по колите си и да преследват победи.

Матешиц пък заяви също така, че лично ще финансира връщането на Гран при на Австрия в календара на Формула 1. Съобщението за постигната договорка с Бърни Екълстоун за провеждане на старта през 2014 г. на реконструираната от милиардера писта Ред Бул Ринг бе направено по-рано тази седмица. Дитрих обясни, че надпреварата няма да генерира печалби за Ред Бул, но той самият е щастлив да покрие разходите.

- Можем да разчитаме на това, че Формула 1 винаги е харесвала да ходи в Австрия. Ние можем да предложим една очарователна Гран при, която е малко по-различна от останалите. Приходите от билети вероятно ще покрият парите да самото състезание, но не и промоутърската такса. Това е мой разход. Но пък според мен спечелването на титлите в шампионата с Ред Бул Рейсинг помогна малко – коментира Матешиц.

Той обясни, че усилията за връщане на състезанието в календара са се засилили в края на миналата година. Дискусии са се водили няколко пъти, откакто пистата бе реконструирана, като в нито един момент милиардерът не се отказал от идеята старт от F1 отново да се провежда в родината му.

Според него догодина може да се очакват около 60 000 души за надпреварата. Освен това ще бъде извършена допълнителна работа за подобряване инфраструктурата на и около трасето. Ще бъде подобрена основната трибуна на старт-финалната права, както и някои от западните, които освен това ще бъдат покрити. Все още не е ясно дали падокът трябва да бъде разширен.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #988 -: Юли 25, 2013, 07:35:07 pm »

Шел представи Shell LEGO Challenge на Хунгароринг



Шел представи Shell LEGO Challenge на пистата Хунгароринг, където този уикенд ще се проведе надпреварата за Гран при на Унгария. Предизвикателството е да се сглоби модел на Ферари от блокчета Лего за възможно най-кратко време.

Двукратният световен шампион Фернандо Алонсо и развойният пилот на Скудерията Педро де ла Роса първи опитаха силите си, при това един срещу друг. Де ла Роса бе във впечатляваща форма, като се има предвид, че тъкмо се възстанови от тежък грип. Той успя да сглоби количката за 2:45.44 мин. Сънародникът му бе далеч от неговите умения – Фернандо записа 4:08.68. При това положение постижението на Педро е целта, която ще гонят представителите на медиите през предстоящия уикенд.

Желаещите ще могат да сглобят модел на Ферари през следващите дни, а в събота ще бъде обявено крайното класиране. Организаторите заявиха, че ще има и награди за победителите, които ще бъдат връчени от Фелипе Маса и Марк Жене.

- Това предизвикателство е невероятно забавление. Има сериозно напрежение да сглобиш количката възможно най-бързо. Беше сериозно състезание, но Педро направи страхотен старт и не успях да го догоня – каза Алонсо.

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #989 -: Юли 25, 2013, 07:36:37 pm »

Хюлкенберг: Поне до края на сезона ще карам за Заубер



Дали ще напусне Заубер още през този сезон и дали бъдещето му е свързано с Ферари или Лотус? Това са въпросите и слуховете около Нико Хюлкенберг в началото на уикенда на последното състезание преди лятната пауза. Какво казва самият германец по тези въпроси? Не много, но достатъчно.

„Бъдещето е напълно отворено“, обяснява Хюлкенберг. „Още сме далеч от взимането на решение. Не знам, какви спекулации се носят в медиите, но ще остана поне до края на сезона в Заубер. След това ще видим. Не съм сигурен още. Мениджмънтът ми ще се огледа за възможностите за бъдещето, който включват и Заубер. Все още нищо не е решено.

Винаги човек трябва да си отваря очите и ушите. Оглеждаме се и говорим, но все още няма нищо, което да съобщим. Смятам, че върша добре работата си и това прави впечатление. Не смятам да се предавам и ще продължа да давам най-доброто от себе си.

Не знам доколко са реалистични слуховете за Ферари. Лотус обаче също изглеждат добра възможност. В изминалите три години те правят добри коли и постигат сериозни резултати.“

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен