www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495577 пъти)

0 Членове и 8 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1035 -: Юли 29, 2013, 08:28:54 pm »

Джеймс Алисън започва работа във Ферари на 1 септември



Джеймс Алисън започва официално работа във Ферари на 1 септември, съобщиха от Скудерията. От отбора потвърдиха, че са привлекли бившия технически директор на Лотус.

Напускането на британеца на тима от Енстън бе обявено в началото на май. След това имаше различни слухове къде ще отиде, но доста бързо се избистри и остана единствено информацията, че ще се присъедини към техническия екип в Маранело. Окончателното споразумение с Ферари бе сключено миналата седмица, точно преди Гран при на Унгария.

Алисън вече е работил с Фернандо Алонсо, при това в периода, когато испанецът спечели двете си титли с Рено. Във Ферари той става технически директор, отговарящ за шасито. Пат Фрай пък ще заеме нов пост – директор на инженерния департамент. И двамата ще се отчитат директно пред шефа на екипа Стефано Доменикали.

Джеймс Алисън завършва Кеймбридж през 1991 г. и веднага след това постъпва на работа в Енстън (като тогава отборът е Бенетон) в аеродинамичния отдел. Няколко години по-късно оглавява аеродепартамента на Ларус преди да се върне в Бенетон в средата на 90-те години на миналия век. През 2000 г. се прехвърля в Маранело, където работи за Ферари в продължение на 5 години и отново се връща в Енстън (тогава вече в Рено) през 2005-та. За технически директор бе назначен през 2009 г..

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1036 -: Юли 29, 2013, 08:33:37 pm »

Маса защити Грожан; според Лотус Фетел е съсипал състезанието на французина



Карането на Ромейн Грожан за пореден път предизвика дискусии – този път след Гран при на Унгария. Френският състезател на Лотус получи две наказания – преминаване през питлейна в самата надпревара и 20 секунди добавено време след финала. Първото бе за това, че напусна трасето и с четирите колела при битка с Фелипе Маса (Ферари), а второто – за сбутване с Дженсън Бътън (Макларън).

Бразилският пилот обаче подкрепи Грожан специално за случилото се в борбата помежду им.
- Напълно погрешно е, ако е бил наказан за това, което стана с мен. Той не излезе с четирите колела навън, а с две – заяви Маса.

Директорът операции на пистата в Лотус Алан Перман бе на същото мнение. И според него санкцията за инцидента с Фелипе бе твърде строга:
- Стюардите постановиха, че Ромейн е излязъл от пистата и е получил предимство. Нашето виждане е, че той бе пред Маса преди да напусне трасето. Можеше да остане на асфалта, но предпочете да отвори кривата, за да не се ударят. Ръцете на стюардите бяха вързани, но все пак смятам, че бе прекалено. Попитах ги какво би трябвало да направи (според тях) – да остане на пистата и да удари Маса или да излезе настрани, за да избегне катастрофа?

Бътън изрази недоволство от случилото се между него и Грожан. Фернандо Алонсо също не бе никак щастлив от френския си съперник.

- Мислехме, че единственият ни шанс е на старта, тъй като не бяхме достатъчно бързи. Грожан обаче се концентрира единствено върху мен, може би забрави, че се състезават 22 коли. Доволен съм, че имаше наказание за случая с Дженсън, което малко компенсира агресията му – заяви испанският пилот на Ферари.

Според Лотус пък Себастиан Фетел е съсипал състезанието на французина.
- Да, можеше да се получи далеч по-добре. Но честно казано, не очаквахме в началото на състезанието Ромейн да се окаже блокиран зад Фетел. След това шансовете му за победа изчезнаха. Знаехме, че можем да варираме с дължината на втората серия обиколки. Питстопът обаче бе по-дълъг от очакваното и той се озова зад Бътън – заяви шефът на екипа от Енстън Ерик Булие, цитиран от autosport.com.

Самият Грожан сподели веднага след надпреварата, че трябва внимателно да види записите, за да разбере дали наистина е излязъл толкова много от трасето.
- В случая с Маса мислех, че две колела са на бялата линия, когато минах от външната страна – каза Ромейн. – Това определено бе изпусната възможност, но в крайна сметка съм много доволен от състезанието си. Наистина не смятам, че бях в състояние да направя нещо повече. Може би стратегията не проработи както искахме, но колата бе чудесна. Трафикът ни коства скъпо. Без него вероятно никога нямаше да се стигне до санкцията с преминаването през бокса, която определено не помогна. Мислех, че съм направил добра маневра – явно стюардите не бяха на същото мнение. Нямам проблем с добавено време заради инцидента с Дженсън. Извиних му се след края на надпреварата. Това можеше да е състезанието за мен (в което да взема победа), но ще се наложи да почакаме още малко и да продължим да се подобряваме, за да се случи – каза от своя страна самият Грожан.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1037 -: Юли 29, 2013, 08:38:09 pm »

ФИА и Екълстоун се договориха за новия Конкорд



Формула 1 скоро ще има най-после нов договор Конкорд, след като по време на уикенда за Гран при на Унгария президентът на ФИА Жан Тод и управляващият търговските права Бърни Екълстоун оповестиха, че са постигнали споразумение относно условията на контракта. Федерацията остана последната страна, която не се бе договорила с англичанина.

- Formula 1 Group и ФИА подписаха споразумение, установяващо рамката за изпълнение на договора Конкорд 2013. То ще влезе в сила през идващите седмици след одобрение на съответните административни организации на двете страни. Допълнителна информация по въпроса ще бъде дадена след това одобрение – се казва в изявлението по повод договорката.

Остава да се реши въпросът и с Маруся. Екълстоун има търговски споразумения с останалите 10 отбора, участващи понастоящем във Формула 1, но не и с тима на Джон Буут. За напълно валиден Конкорд е необходимо абсолютно всички екипи и ФИА да се разберат с него, но според запознати това е само формалност, която ще бъде изпълнена в идващите седмици.

Основните точки, забавили толкова време съгласието на международната автомобилна федерация за новия Конкорд, са желанието й за по-високи приходи от спорта и спорът за контрол над медиите.

Тод поиска още миналата година ФИА да получава повече пари от постъпващите във F1, така че доходите на федерацията да достигнат около $40 млн. Екълстоун се съгласи да даде известно увеличение – около половината от търсените от президента на организацията средства. При постъпления от $7 млн. годишно, за 2013-та ФИА трябваше да получи $20 млн. от Бърни. За останалата сума една от идеите, която бе и осъществена, бе промяна в таксите за участие на отборите в шампионата. Този сезон за първи път бяха платени драстично увеличени суми, възлизащи общо на почти $16 млн. Така всъщност търсените от Тод пари бяха намерени, но останаха други въпроси.

Екълстоун от друга страна се опасяваше от желанието на ФИА да има по-голямо участие в търговската дейност на Формула 1. Говореше се, че от площад Конкорд в Париж имат желание за по-сериозна роля в такива важни процеси като определяне цените на билетите за състезанията например. За самия Бърни се носеше слух, че протака подписването на Конкорд-а, тъй като се страхува за поста си. Новият договор ще е с продължителност до 2020 г., а това би дало на CVC сигурност относно бъдещето на спорта и съответно – свобода да му търсят заместник. Тези слухове се разпространяваха далеч преди срещу англичанина да има официални обвинения от мюнхенската прокуратура за измама и подкуп, които сега допълнително усложняват нещата.

Едно от последните неща, които са обсъждани особено много през последните месеци, пък е желанието на Екълстоун да получи контрола над достъпа до надпреварите от F1 на пресата, журналистите на свободна практика и фотографските агенции, които и в момента получават акредитации от ФИА. Тод заяви преди време, че не се отказва от никакви права на федерацията за сметка на други облаги. Преминаване на всички медии под опеката на Бърни обаче може да доведе до такси за отразяване на Формула 1 – нещо, което се смята, че французинът изобщо не одобрява.

- Ясно е, че имаше много неща, по които трябваше да се разберем. Работим в дългосрочен план, а и това споразумение е голяма част от Конкорда, така че вече ще приключим всичко – коментира Екълстоун. – Контрактът ще е за седем години. Постановява малко повече участие на отборите, което доста обсъждахме, по отношение на правилата, така че не могат да се оплакват.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1038 -: Юли 30, 2013, 07:21:20 am »

Рос Браун: Преднината на Фетел е крехка



Отборният шеф на Мерцедес Рос Браун сподели мнение, че победата на Люис Хамилтън в Унгария е отворила още повече битката за световната титла във Формула 1.

Настоящият световен шампион Себастиан Фетел е и лидер във временното класиране, разполагайки с преднина от 48 точки пред четвъртия Люис Хамилтън. Според Рос Браун обаче, авансът на германеца далеч не е толкова сериозен, особено имайки предвид, че до края на сезона остават още много състезания.

Доминацията на Хамилтън на горещата "Хунгароринг" подсказа, че Мерцедес започва да работи все по-добре с гумите на "Пирели", което и предвещава оспорвани битки до края на годината. "Преднината на Фетел е крехка", отговори Браун на журналистически въпрос. "Мисля, че битката все още е отворена. Определено няма да се предаваме. Уикендът в Унгария бе много добър за нашия отбор - от самото му начало до края", добави той.

Все пак уикендът на "Хунгароринг" не бе дотам перфектен за "сребърните стрели", имайки предвид, че Нико Розберг така и не завърши състезанието.

                                                                                                                     sporta.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1039 -: Юли 30, 2013, 07:24:07 am »

Индия отпада от календара на Формула 1



Босът на Формула 1 Бърни Екълстоун призна, че е повече от вероятно Индия да отпадне от календара на "кралските гонки" през следващата година. Индия дебютира в календара през 2011 година, но отборите често са притеснявани от данъчните проблеми, с които се сблъскват при всяко влизане в милиардната държава. Правителството на страната пък така и не осигури данъчни облекчения, имайки предвид, че Формула 1 официално не е призната за спорт в родината на Ганди.

"Ще има ли Гран при в Индия през следващата година? Вероятно не. Въпросът е изцяло политически", откровен бе Бърни Екълстоун пред репортерите в Унгария.

Очаква се през следващата година календарът във Формула 1 да бъде съставен от 20 състезания, като нови попълнения в него ще бъдат Австрия и Русия.

През тази година Индия ще приеме своя трети старт от Формула 1, който вероятно ще бъде и последен.

                                                                                                                         sporta.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1040 -: Юли 30, 2013, 01:34:31 pm »

Булие: Поддържам контакт с няколко пилоти, но изчаквам решението на Кими



Оставането на Кими Райконен в екипа на Лотус за следващата година не е съвсем сигурно, както призна шефът на отбора Ерик Булие. След като се разбра за разговорите между Ред Бул и финландеца, Райконен призна и за закъснения на плащането на дължимите към него суми. Въпреки това Булие се надява, че ще успее да убеди световният шампион за 2007 г. да остане в отбора.

„Изпълнен съм с надежда“, обясни Булие. „Той има конкретно предложение от наша страна и е наясно с всичко и всички в отбора. От там нататък нещата трябва да се допълнят.“

Все пак ако Райконен реши да си тръгне, то Булие вече работи и по резервен вариант.

„Ще предпочета пилот с опит“, разкри французинът. „Поддържам контакт с редица състезатели, които ме потърсиха.“

Булие обаче не смята да започва разговори преди да разбере решението на Райконен.
„Не съм започнал конкретни разговори. Чакам решението на Кими.“

Говори се, че сред най-сериозните кандидати за мястото на финландеца (в случай, че поеме към Милтън Кийнс) са Нико Хюлкенберг, който на практика вече няма договор със Заубер и Пол ди Реста.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1041 -: Юли 30, 2013, 03:00:45 pm »

Ферари все още имат проблеми с аеротунелите



Екипът на Ферари все още има проблеми с аеродинамичните тунели, признаха от Скудерията по време на уикенда за Гран при на Унгария. Отборът имаше сериозни грижи с връзката между данните от тръбата в Маранело и получаваната на писта информация. Заради тях съоръжението бе затворено през октомври 2012 г., за да бъде обновено и пренастроено.

През времето, докато по тунела се работеше, Ферари правеха изпитания в Кьолн (Германия) в базата на Тойота Моторспорт, където преди време се помещаваше тимът за Формула 1.

- Ситуацията е трудна. Все още се борим (с аеротунела). Работим в друга тръба, а имаме и нашата. Това е проблем. Трудим се по него и ще оправим нещата – заяви отговарящият за тазгодишния болид конструктор Симоне Реста.

Той очаква до края на лятото да има подобрение в това отношение, което съответно да се отрази и на поведението на колите на писта.

Ферари имаха сериозни проблеми в началото на сезон 2012 г. (победата на Фернандо Алонсо в Малайзия бе постигната при по-различни обстоятелства). След като поредица крила и други компоненти за F2012 не проработиха според очакванията, а и поведението на автомобила като цяло бе далеч от търсеното, бе проведено разследване и аеротунелът – посочен за източник на грижите. Съмнения относно достоверността на данните от тръбата имаше още по-рано, но решителни действия бяха предприети едва в края на миналата година.

- Повечето ни грешки бяха в аеродинамиката и трябваше първо да разберем какви са, за да можем след това да ги решим – коментира по време на предходния сезон техническият директор Пат Фрай. – Още от първия тест колата не се държеше според очакванията. По принцип всички имат грижи са напасването на данни, но нашите бяха по-големи. Колкото повече променливи има, толкова по-голям е шансът да се объркаш. А ако работиш с резултати от два различни източника, става още по-трудно да се справиш.

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1042 -: Юли 30, 2013, 03:05:00 pm »

Гран при на Индия и Корея може да изпаднат от F1 календара за 2014 г.





Две надпревари са под заплахата да изпаднат от календара на Формула 1 за следващия сезон – Гран при на Индия и на Корея.

На въпрос дали стартът на пистата Буд Интернешънъл ще се състои през 2014 г. Бърни Екълстоун отговори на агенция Ройтерс:
- Вероятно не.

Той допълни единствено, че проблемът е „много политически“. Смята се, че основните грижи са заради сложната данъчна система в страната, която притеснява Формула 1 още от първото състезание там. При всяко влизане в Индия отборите трябва да депозират много високи такси, включително корпоративен данък.

Организаторите от Джайпее Спортс Интернешънъл настояха наскоро, че стартът ще остане в календара до края на договора си през 2015 г..

От Корея пък още миналата година опитаха да договорят намаляване на домакинската такса – нещо, което Екълстоун изобщо не харесва. Грижите сега са още по-сериозни, тъй като според някои издания организаторите изобщо нямат пари, за да покрият сумата към управляващия търговските права на Формула 1. Надпреварата на пистата Йонгам е на загуба още от първия проведен там старт през 2010 г..

Самият Екълстоун заяви точно преди Гран при на Унгария (която пък продължи договора си до 2021 г.), че календарът ще остане с 20 надпревари:

- Ще се карат 20 състезания, не повече.

За 2014 г. в шампионата ще се включат стартовете в Ню Джърси (САЩ), Сочи (Русия) и Австрия. Тазгодишното първенство е от 19 надпревари и отборите нямат особено желание да се стига до 22. Дори и в настоящия вариант сериите се провеждат чак до края на ноември. През 2013-та например Нико Розберг отбеляза в Бразилия, че обичайно слушащите доста тежка музика механици си бяха пуснали коледни песнички в бокса, а Сао Пауло бе украсено в очакване на Рождество Христово.

- Има някои стартове, които може би са под съмнение и затова вероятно не е лоша идея да има допълнителни варианти. Не знам дали календарът може да стигне 22 старта. Подобен брой надпревари би натоварил изключително много отборите. Преди мислехме, че провеждането на повече от 16 би било крайно трудно и то е! – коментира шефът на Макларън Мартин Уитмарш.

Колегата му от един от най-малките екипи – Джон Буут от Маруся – бе категоричен, че подобно увеличение на състезанията е убийствено за отбора му:
- Това би променило драстично броя на служителите, както и тестовете. Хубаво е да има нови места, но може би един-два старта ще отпаднат.

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1043 -: Юли 31, 2013, 07:45:53 am »

Ди Монтедземоло смъмрил Алонсо на рождения му ден



Фернандо Алонсо бе радостен след петото място в квалификацията, което в сравнение с тези от предишните няколко бе сериозно подобрение. В състезанието испанецът се надяваше на познатото добро темпо, но в крайна сметка той остана на позицията на която стартира, и то само благодарение на наказанието на Ромен Грожан за изпреварването на Фелипе Маса, което самият бразилец обяви за неразбираемо. Така испанецът слезе с място надолу в класирането при пилотите и му остана да се надява, че темпото на развитие на Ферари във втората част от сезона ще е по-добро.

„Просто не бяхме достатъчно бързи“, заяви Алонсо след състезанието. „Бяхме прекалено бавни както с меките, така и с гумите медиум. Трябва да направим задълбочен анализ. Досега бяхме бързи в състезателно темпо, но тук се видя още в петък, че изоставаме в дългите серии от обиколки.“

След като бе преценено, че някои от аеродинамичните части използвани в Германия и на тестовете на Силвърстоун, не са достатъчно добри, в Унгария Ферари стартира със старата аеродинамична конфигурация. Фернандо Алонсо изрази съмнение в компетентността на инженерите, като заяви че тази крачка определено не е подобрила ситуацията.

Освен това на въпрос, какво би си пожелал за 32-ия рожден ден, който бе вчера, испанецът казал: „Нечия друга кола!“

В Маранело не са очаровани от поведението на Алонсо, особено след слуховете, че мениджърът на пилота е преговарял с Кристиян Хорнер за евентуално преминаване в Ред Бул.

„След неприятни резултати е нормално да има емоционални изблици“, се казва в неофициално изявление на високопоставен член на екипа на Ферари, зад което прозира леко „издърпване на уши“, дали за рождения ден, дали заради критиките на испанеца от страна на президента Лука ди Монтедземоло. „Подобни изблици обаче не помагат на никого. Има се предвид разбира се последните коментари на Фернандо Алонсо, които не се харесват нито на Монтедземоло, нито на някои член на екипа.“

Не е ясно, дали се има предвид точно тези критики от страна на испанеца или вътрешни разправии. Факт е, че Ди Монтедземоло се е обадил в понеделник на Алонсо и е използвал възможността, „да издърпа ухото му и да му обясни, че всички големи шампиони, които са карали за Ферари винаги са били молени, да поставят интересите на тима над своите собствени.

В момента е най-важно да се избегне открита полемика, да се запази спокойствие, за да не бъде демотивиран тима и за да се покаже, че в екипа контролират всички свои членове на и извън пистата.“

Срещата на Луис Гарсия Абат (мениджър на Алонсо – б.а.) с Кристиян Хорнер със сигурност не помагат за успокояване на обстановката.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1044 -: Юли 31, 2013, 08:27:39 am »



Промяна в графика за предсезонните тестове догодина

Ф1 в Испания седмица по-късно

Първият предсезонен тест във Формула 1 през 2014 през януари ще се премести с една седмица напред. Така отборите ще имат още малко време да завършат подготовка на болидите си, които трябва да отговарят на новите правила.

Първият тест, който ще се състои в Испания, по план трябваше да стартира на 20 януари 2014. След дълги обсъждания обаче, шефовете на отборите, които се срещнаха в Унгария миналата седмица, са решили първата сесия да започне с една седмица по-късно.

Също така отборите са се споразумели да има два теста в Близкия Изток преди първото състезание, но все още не се знае дали става дума за Абу Даби, Бахрейн или Дубай.

Най-вероятно сесията ще се състои в Дубай, но все още има скептицизъм за това какво може да се научи по отношение на гумите и двигателите на тази писта. Преговорите ще продължат и до решение може би ще се стигне след лятната почивка.


                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1045 -: Юли 31, 2013, 08:29:20 am »



Ред Бул виждат Мерцедес като основен конкурент за титлата

"Може би имат най-бързия болид"

В Ред Бул все по-малко се притесняват от Ферари и вече определят като основен конкурент по пътя към четвъртата поредна световна титла при конструкторите и пилотите тимът на Мерцедес. Това е мнението на отборния шеф на Ред Бул Кристиан Хорнер.

На пръв поглед трикратният световен шампион Себастиан Фетел се бори за четвъртата си титла с втория Кими Райконен от Лотус, който изостава от германеца на 38 точки и Фернандо Алонсо от Ферари с пасив от 39 точки.

Истината е, че Мерцедес са изключително бързи, спечелиха почти всички квалификации от началото на сезон 2013 и общо три победи. Така пилотът на германците Люис Хамилтън всъщност е скритият конкурент за титлата с изоставане от 48 точки, които има къде да бъдат стопени до финала в Бразилия.

"Очаква ни много оспорвана втора половина на сезона. За нас няма значение кой е основният ни конкурент за титлата. Във Формула 1 има много велики отбори, които знаят как се печелят шампионати. Още след второто състезание се видя, че Мерцедес са много силни. Може би имат най-бързия болид. Доказаха го като спечелиха шест, или седем квалификации от десет възможни", заяви Хорнер. "С победата на Хамилтън в Унгария той вече е реален претендент. Нашата цел е да продължаваме да работим и да показваме постоянство. Само така можем да останем на върха и да се борим за титлата до финала", завърши той.

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1046 -: Юли 31, 2013, 08:31:21 am »



Люис: Не очаквах победа с Мерцедес, а сега мисля за титлата

"Остават цели девет състезания"

Люис Хамилтън призна, че като е подписвал договора с Мерцедес AMG, дори не е очаквал да спечели победа в първия си сезон в тима. Британецът вече я постигна миналия уикенд в Гран при на Унгария и сега може да мечтае за спечелването на втората световна титла в кариерата си.

Люис е едва четвърти в класирането, но изостава на само десет точки от втория Кими Райконен от Лотус и на 48 точки от защитаващия третата си поредна титла Себастиан Фетел от Ред Бул. До финала на сезон 2013 обаче има още цели девет състезания, в които всичко може да се случи.

"Когато подписах с Мерцедес дори не си мислих, че мога да спечеля победа още в първия си сезон с новия отбор", откровен бе Хамилтън. "След като успях да спечеля в Унгария съм изключително щастлив и това ми дава голяма увереност във възможностите и скоростта на болида. Остават цели девет състезания от втората част на сезона и вече дори мога да мисля за втората си титла", завърши британецът.

                                                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1047 -: Юли 31, 2013, 08:48:56 am »



Хамилтън посвети победата си на Никол

Първият триумф на Люис с Мерцедес е за нея

Въпреки че в началото на месеца Люис Хамилтън и Никол Шерцингер сложиха край на дългогодишната си връзка, пилотът на Формула 1 все пак посвети първата си победа с отбора на Мерцедес на бившата си любов.

"Мислите ми по време на цялото състезание бяха с една наистина важна за мен жена и искам да посветя победата си на нея", каза Хамилтън на пресконференцията след Гран При на Унгария, а на въпроса дали тази жена е певицата, той потвърди.

"Това са най-тежките месеци в живота ми. Когато родителите ми дойдоха на състезанието, те наистина искаха да повдигнат духа ми, но определено не е същото. Миналата година Никол беше с мен тук, когато спечелих и имам много хубави спомени от тогава" - призна още британският пилот.

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1048 -: Юли 31, 2013, 08:52:57 am »


Жан Тод и Екълстоун подписаха новия Конкорд

Предстои отборите да се съгласят

По време на Гран при на Унгария Бърни Екълстоун и Жан Тод подписаха новия договор Конкорд за 2013.

На 27 юли в Париж Formula One Group и ФИА стигнаха до споразумение след месеци дискусии. Подписите на Екълстоун и Тод стоят под "сделка", която определя рамката за прилагането на споразумението Конкорд 2013. Тя ще влезе в сила след като бъде одобрена от съответните ръководства на подписаните страни в следващите седмици.

Очаква се допълнителна информация да излезе след като споразумението получи необходимото одобрение, но това все още не е станало.

Екълстоун вече има двустранни договори с 10 от Ф1 отборите, в които са изложени новите търговски условия, при които ще се работи, както и новия процес за изготвяне на правила. Това ще включва и създаването на "стратегическа група" във Формула 1, която ще помага за изготвянето на нови идеи и ще предлага промени в правилника. Единственият отбор, който не е подписал, е Марусия.

За да може споразумението Конкорд да влезе в сила, трябва отборите, Екълстоун и ФИА да дадат съгласието си.

                                                                                                                            formula1.sportal.bg
« Последна редакция: Юли 31, 2013, 08:53:49 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1049 -: Юли 31, 2013, 08:56:19 am »



Лотус: Фетел отне възможността за победа на Грожан

Съдиите се отнесоха прекалено строго с него

От отбора на Лотус имат интересен поглед над случилото се във вчерашната Гран при на Унгария. Това е мнението на отборният шеф на тима Ерик Булие. Ромен Грожан стартира чудесно от трета позиция и налагаше по-високо темпо от това на движещия се на втора позиция пред него Себастиан Фетел.

Въпреки по-добрата си скорост французинът така и не успя да изпревари пилотът на Ред Бул, който го забави и провали стратегията му. От Лотус решиха да променят подхода си, но тогава за Ромен започна поредица от нещастия.

Първо отново бе забавен, този път от по-бавния Дженсън Бътън от Макларън, получи наказание от преминаване през бокса, заради изпреварване извън очертанията на пистата на Фелипе Маса, а след него удари без големи последствия Бътън. За последното му бяха добавени 20 секунди наказание към общото време, но това не промени шестата позиция, на която финишира по-рано.

"Грожан можеше да спечели в Унгария. Скоростта му беше неочаквано висока. Друго нещо, което не очаквахме беше да бъде забавен толкова много от Фетел. След това всичко се обърка, променихме цялата си стратегия, стигна се и до контакт с Бътън", разказа Булие. "Наказанието отне всички шансове на Ромен за силно класиране, което според мен заслужаваше напълно. Съдиите се отнесоха прекалено строго с него, дори и Фелипе Маса, който загуби позицията си сподели, че не е трябвало да го пращат да мине през бокса. Трябва обаче да уважаваме решенията на съдиите и правилата и ние го правим", завърши французинът.

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен