www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509176 пъти)

0 Членове и 6 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1095 -: Септември 11, 2013, 09:23:40 pm »

Уорд подава жалба срещу Жан Тод



Кандидатът за президент на ФИА Дейвид Уорд ще подаде жалба към комитета по етика на ФИА срещу настоящия президент на федерацията, който се кандидатира за втори мандат, Жан Тод. Според Уорд французинът е използвал регионалните срещи на членовете на клубове на ФИА, за да получи писмено одобрение от тях в подкрепа на кандидатурата си.

Съобщението бе публикувано на официалния сайт на президентската кампания на Дейвид Уорд (wardandteam2013.com) и гласи следното:

„Дейвид Уорд, кандидат за президент на ФИА, тази седмица ще подаде жалба към етичния комитет на федерацията за опит да се наруши избирателния процес. Изглежда, че настоящият президент на ФИА е използвал ресурсите на организацията в опит да предопредели резултата от изборите още преди началото на процеса.

ФИА урежда и плаща за срещи по света, за да се обсъди как регионите ще се възползват от бъдещите дейности и ресурси на ФИА. Стана ясно, че на тези срещи няколко клуба са били помолени да подпишат официални писма в подкрепа на втората кандидатура на Жан Тод под формата на „споразумения за подкрепа”.”

В коментар на жалбата Дейвид Уорд каза:

- Изключително важно е избирателният процес да бъде проведен по демократичен, честен и прозрачен начин. Вярвам, че изискването на подписи на споразумения за подкрепа при тези обстоятелства представлява сериозно нарушение на правилата на ФИА и етичния кодекс. Жалбата ще позволи на комитета по етика да разследва легитимността на тези споразумения, обстоятелствата, при които са изискани подписите, и дали това е правилна употреба на ресурсите на ФИА, нейния персонал и ръководство да преследват личните амбиции за преизбиране на г-н Тод на официални регионални срещи.

Жан Тод отхвърли твърденията, че предизборната му кампания нарушава правилата:

- Как мога да избегна това? Ако имаш група от хора, които казват: „Вършиш добра работа. Искаме теб.” Никога не опирам нож или пистолет в главата на някого – коментира той пред британския вестник Телграф по време на уикенда за Гран при на Италия.

Вчера пък Уорд публикува отворено писмо до главния секретар на администрацията на ФИА Дамиен Клермон, в което пише, че очаква стриктен неутралитет на служителите на федерацията. Уорд добавя: „По време на предизборния период мога да поискам разяснения на различни въпроси, на които вярвам, че администрацията ще отговори бързо и обективно.” Той търси и разяснение относно това коя организация ще наблюдава за спазването на избирателния процес.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1096 -: Септември 11, 2013, 09:25:56 pm »

Фелипе Маса напуска Ферари в края на сезона



Фелипе Маса обяви, че няма да кара за Ферари догодина чрез Туитър акаунта си.

Бразилският пилот благодари на отбора в съобщението:

- От 2014 г. няма повече да карам за Ферари. Бих искал да благодаря на отбора за всички победи и за всички невероятни моменти заедно. Благодаря и на съпругата си, както и на цялото си семейство, на всичките си фенове и спонсори. От всички ви получих невероятна подкрепа! Точно сега искам да се постарая максимално с Ферари за оставащите седем надпревари. За догодина желанието ми е да намеря отбор, който може да ми даде конкурентоспособен автомобил, за да спечеля още надпревари и да се боря за титлата, което остава най-голямата ми цел! Благодаря на всички ви, Фелипе.

Съобщението от Маса обаче оставя въпроса кой ще кара на негово място догодина. Имаше информация, че Кими Райконен ще бъде обявен на негово място, което не се случи във вторник.

Според различни източници финландецът е подписал договор със Скудерията, но нищо не е оповестено официално.

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1097 -: Септември 11, 2013, 09:27:54 pm »

Кими: Нямам търпение да скоча отново в червения болид



Кими Райконен ще кара заедно с Фернандо Алонсо в екипа на Ферари през 2014 и 2015 г. Това стана ясно след официално изявление на Скудерията направено днес малко след 15:00 ч. българско време.

„Радвам се, че отново се завръщам в Маранело, където изкарах три фантастични години“, заяви Райконен след обявяване на събитието. „Имам толкова много спомени от времето във Ферари. Спомени, които съм запазил непокътнати през изминалите няколко години.

На първо място разбира се е спечелването на титлата през 2007 г. Тези спомени са наистина незабравими. Нямам търпение отново да се кача в червения болид и да се срещна отново с хората от екипа, с които продължих да поддържам тесни взаимоотношения. Радвам се и на съвместната си работа с Фернандо, който смятам за чудесен пилот. Надявам се двамата заедно да донесем на екипа успехите, които заслужава.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1098 -: Септември 11, 2013, 09:29:14 pm »

Доменикали: Кими е решен да се справи с работата си по най-добрия начин



След обявяването на новината за завръщането на Кими Райконен във Ферари от сезон 2014, шефът на Скудерията приветства финландеца в отбора и изказа своите благодарности към Фелипе Маса, който вчера вечерта обяви, че догодина няма да кара за Ферари.

- С радост приветствам Кими обратно във Ферари, отборът, с който спечели световната си титла. Усещам, че той е много щастлив от завръщането си в Маранело и силно решен да се справи с работата, която го очаква, по най-добрия начин – каза Доменикали.

Той благодари на Маса, който се състезава за Скудерията от сезон 2006, за добре свършената работа през годините и му пожела успех в бъдеще:

- Искам да благодаря на Фелипе с цялото си сърце и от името на всички наши фенове по света за невероятната работа, която свърши за отбора в продължение на толкова много години. Фелипе винаги се е държал като истински отборен играч. Заедно сме преживявали страхотни моменти и няколко драматични, които помогнаха да изградим както професионални взаимоотношения, така и в личен план. Той винаги ще е част от нашето семейство и му желаем всичко най-добро за бъдещето. Сега трябва да се концентрираме изцяло върху оставащите 7 състезания от сезона - коментира Доменикали.

Фернандо Алонсо също благодари на настоящия си съотборник за подкрепата през годините, като каза че бразилецът е бил истински професионалист и лоялен към екипа. Той сподели и колаж с техни снимки в профила си в Туитър.

Испанецът също така приветства своя нов съекипник във Ферари за 2014 г. Кими Райконен:

- Бих искал да приветствам моя нов съотборник. Заедно, започвайки следващата година, ще трябва да се справим с трудно предизвикателство както в технически, така и в спортен план.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1099 -: Септември 11, 2013, 09:33:55 pm »

Залог всичко или нищо от страна на Ферари с привличането на Райконен?



Във Ферари са на път за пета поредна година да останат без никаква титла и именно заради това от ръководството изглежда решиха да рискуват и да привлекат Кими Райконен за следващите два сезона. Рискът се крие в това, че от 1953 г. в отбора от Маранело не са карали двама световни шампиони. От друга страна задачата е ясна – да бъдат свалени Себастиян Фетел и Ред Бул от върха.

„Добре дошъл отново, Кими“, бе съобщението в Туитър, с което от Ферари потвърдиха дългоочакваната новина днес следобед. „Скудерия Ферари иска да обяви официално, че бе постигнато съгласие с Кими Райконен, който ще кара заедно с Фернандо Алонсо нашите болиди през следващите две години.“

Радост имаше от всички страни, Доменикали се хвърли да приветства своя стар познайник, за когото смяташе като изключително голям недостатък факта, че рядко говори. От друга страна не изпусна да благодари и на Маса, който щял „да остане част от нашето семейство завинаги“.

Привличането на Райконен било уговорено още в началото на уикенда на Монца, но не било обявено, защото Маса уговарял условията си за раздяла с екипа, въпреки че договорът му изтича в края на годината. Нико Хюлкенберг, който също бе спряган за мястото на Маса, пък получи официален отказ едва днес.

Смята се, че в екипа на Ферари са взели решението да привлекат Райконен след Гран при на Унгария, когато претенциите на Алонсо са вбесили президента Лука ди Монтедземоло. И така докато Маса във всеки момент бе готов да се постави в услуга на отбора и да пропусне съотборника си, то от Райконен се очаква пълен непукизъм и дори пренебрегване на отборните заповеди, в случай че му бъде наредено подобно нещо. Така с привличането на съперник за титлата при пилотите в собствения екип се надява да стимулира конкуренцията. Това обаче винаги е сериозен риск, способен да разтърси отбора из основи. Във Ферари имат горчив опит с Вилньов и Пирони в началото на 80-те години на ХХ век., а в последствие с Прост и Менсъл в началото на 90-те. Подобни грандиозни сблъсъци разбира се е имало и в други отбори, като Прост и Сена в Макларън или Менсъл и Пикет в Уилямс през 80-те. Последният подобен случай бе с участието именно на Алонсо, когато той бе пренебрегнат в Макларън за сметка на новобранеца Хамилтън и когато именно поради тази причина Райконен спечели последната пилотска титла за Ферари през 2007 г.

Именно поради тази причина и трикратният световен шампион Джеки Стюърт смята привличането на Райконен за огромен риск.

„За мен има прекалено сериозен елемент на дестабилизация в този трансфер“, критикува Стюърт привличането на финландеца, чийто талант обаче бил неоспорим. „Досега отбора изпълняваше всяко желание на Алонсо. Дали обаче това сега ще е така, когато срещу него стои напълно равностоен пилот? Убеден съм, че Алонсо едва ли е ентусиазиран от привличането на Кими.“

„Аз не се страхувам от Райконен“, заяви Алонсо преди три седмици. „Имам договор с Ферари до 2016 г. и смятам да го изпълня, дори да го удължа. Искам да завърша кариерата си в най-добрия отбор в света и това е Ферари.“

В последните седмици от устата на испанеца обаче не можеха да се чуят подобни похвали за екипа, дори напротив. Дори се наложи президентът на Ферари, Лука ди Монтедземоло да се намесва, за да укротява нрава на испанеца.

„Когато си баща и глава на семейство, понякога ти се налага да издърпаш ушите на твоя син, дори да ти е неприятно“, описа образно ситуацията графът. Затова и привличането на Райконен се оценява от мнозина наблюдатели като един вид шамар за Алонсо, който никога не е крил желанието си Маса да остане в отбора.

Взаимоотношенията с Райконен обаче също са натоварени с историческо напрежение. Когато на Михаел Шумахер бе показана вратата в края на 2006 г., Райконен дойде на бял кон като негов заместник и веднага спечели титлата не без помощта на екипа на Макларън, където дрязгите между Алонсо и Хамилтън доведоха до невероятен провал. Само две години по-късно обаче Райконен трябваше да направи място за Алонсо, въпреки че притежаваше договор със Скудерията. От Ферари се отплатиха подобаващо за прекратяването на договора му (бе платена неустойка от 20 млн. евро), но очакваният успех с испанеца така и не дойде.

Сега Кими се завръща на бял кон. Той иска отново да стане шампион и въпреки доброто си представяне прецени, че това е невъзможно с намиращия се в постоянни финансови затруднения екип на Лотус. Ферари пък искат да подложат на натиск не само Фетел и Ред Бул, но също така и Алонсо. Вабанк, който може да донесе огромни печалби, но и огромно разочарование.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1100 -: Септември 13, 2013, 10:01:09 pm »

Хюлкенберг и Маса са кандидати за мястото в Лотус, потвърди Булие



Нико Хюлкенберг и Фелипе Маса са едни от кандидатите за мястото на Кими Райконен, който подписа двугодишен договор с Ферари, в отбора на Лотус за 2014 г., потвърди шефът на тима Ерик Булие.

Хюлкенберг се присъедини към Заубер през този сезон, но не използва опцията си за автоматично удължаване на договора за догодина. Фелипе Маса пък заяви, след като обяви оттеглянето си от Ферари, че ще си търси конкурентоспособна кола за следващия сезон.

Запитан от RMC Sport дали Хюлкенберг е възможен кандидат за мястото на Райконен, Булие отговори:

- Разбира се, както всички пилоти, които са на разположение. Фелипе Маса също е свободен, така че при всички положения е в списъка ни. Това са пилоти, чиито мениджъри се свързаха с нас.

Булие също така обясни, че напускането на Райконен може да предостави възможност на Ромейн Грожан да стане лидер в отбора догодина:

- Това може да е предимство, защото за него ще е възможност да затвърди мястото си след две години израстване до световен шампион. Той ще може да обедини отбора около себе си и да докаже на пистата, че може да е лидер. Той трябва да завърши сезона добре.

Шефът на Лотус сподели, че уважава решението на Кими да напусне отбора и че според него то е повлияно от желанието му да приключи кариерата си във Формула 1 с предизвикателство:

- Не става въпрос само за финансовата страна на нещата. Според мен той обмисля оттеглянето си, въпреки че определено ще получава по-добро заплащане във Ферари. Мисля, че има емоционален аспект в желанието му да завърши кариерата си във Ферари. Също така предполагам, че той иска да се състезава при равни условия с (Фернандо) Алонсо. Ферари е голяма институция. Той подписа за два сезона, така че може би иска да завърши кариерата си с голямо предизвикателство. Не забравяйте, че преди две години ние поехме риск (наемайки Райконен, б.а.), което се оказа страхотно приключение. Това е краят на една история, но ще започнем нова в началото на следващата година.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1101 -: Септември 13, 2013, 10:02:44 pm »

Промяна в конфигурацията на трасето в Сингапур



Организаторите на Гран при на Сингапур ще направят промяна в конфигурацията на трасето: шиканът на 10 завой ще се прамахне, като ще остане лява крива.

Според симулациите на ФИА след промяната скоростта на болидите на това място ще нарасне с 40 км/ч. Пилотът на Ферари Фернандо Алонсо вече изпробва тази конфигурация на симулатора на отбора и каза, че времената му за обиколка са с около 1 секунда по-бързи. Най-бързата обиколка на трасето е на Кими Райконен, записана през 2008 г. - 1:45.599 мин.

- През тези дни работя в симулатора. Тази година ще има нов завой 10 на Сингапур без шикана от преди. Обиколката е с около 1 секунда по-бърза – написа испанецът в профила си в Туитър.

Заради увеличението на скоростта и от гледна точка на безопасността, организаторите ще добавят допълнителен пласт към бариерите на излизането от 10-ти завой.

Освен промяната в конфигурацията, също така пистата бе преасфалтирана на няколко места: завои 1, 2, 3, 5 и 8, правата между завои 13 и 14 и питлейна.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1102 -: Септември 13, 2013, 10:05:05 pm »

Quo vadis, Felipe?



Във вторник вечерта Фелипе Маса обяви сам в Туитър, че ще напусне Ферари след края на този сезон след осем години в екипа. Посредством същата мрежа неговият съотборник в последните четири години Фернандо Алонсо изпрати пожелания за следващата година.

„Много щастие през следващите години“, написа Алонсо. „Ти ще бъдеш силен противник във всеки един отбор. Имаме още седем уикенда заедно, в които ще можем да се забавляваме.“

Дали и в кой отбор ще кара Маса през следващата година все още не е ясно. Спрягат се имената на Лотус и Заубер, където все още не са ясни местата за следващата година. Проблемът е, че и двата тима са разклатени от финансови проблеми.

„За мен не е изключено Маса да се върне в Заубер“, заяви Мартин Брандъл пред Sky Sports News. От доста години, с изключение на тези в които бе собственост на BMW, отборът от Хинвил използва двигатели на Ферари. Освен това там са запознати с качествата на бразилеца, който кара там през 2002, 2004-2005 г.

За кокпита на Заубер обаче има доста кандидати, като привличането на Сергей Сироткин изглежда задължително, за да могат да бъдат привлечени руски инвеститори и спонсори. От друга страна може да бъде запазен и Естебан Гутиерес в опит да се запазят мексиканските партньори, особено ако Гран при на Мексико влезе в календара. Все още неясно е и бъдещето на Нико Хюлкенберг, който въпреки че разтрогна договора си, продължава да показва изключителна класа.

Преминаване в екипа на Лотус също би имало смисъл. Самият Маса написа, че желае да се състезава за силен отбор.

„За следващата година искам да намеря отбор, който да ми даде конкурентоспособна кола, с която да мога да печеля още много състезания и да се боря за титлата. Това е основната ми цел.“

Ситуацията в Лотус обаче подобно на Заубер е неясна заради финансови проблеми. За Маса обаче много алтернативи няма, при положение че местата в Ред Бул и Мерцедес са раздадени, а за Макларън се смята че ще запази пилотите от тази година.

Кариерата на Маса е изпълнена със възходи и сривове, като най-силна за него бе 2008 г., когато за момент вече се смяташе за световен шампион.

„Той премина през доста трудности, бе преследван от малшанс и инциденти“, продължава Брандъл. „В края на 2008 г. бе шампион за няколко секунди преди Хамилтън да изпревари Глок в последния момент, а през 2009 г. преживя изключително тежък инцидент, след като пружина го удари в главата.“

„От тогава Фелипе не е същият пилот, когото познавахме от изминалите години“, обяснява от своя страна Джони Хърбърт. И двамата британци вярват, че ще виждат Маса във Формула 1 поне още няколко сезона. Въпреки всичките си симпатии Брандъл обаче разбира напълно решението на Ферари.

„В Маранело трябваше да променят нещо“, заявява Брандъл. „Ако бяха продължили със същия дует щеше да остане впечатлението, че нямат идея, как да се развиват за напред.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1103 -: Септември 13, 2013, 10:07:31 pm »

Чарли Уайтинг инспектира пистата в Мексико



Рейсдиректорът на ФИА Чарли Уайтинг инспектира пистата Аутодромо Ерманос Родригес в Мексико Сити тази седмица. Старт в Мексико е включен в предварителния календар на Формула 1 за 2014 г., който обаче тепърва трябва да бъде одобрен от световния съвет за автомобилен спорт на международната федерация.

Отредената засега за състезанието дата е 9 ноември. Управляващият търговските права на Формула 1 Бърни Екълстоун отрече на пистата Монца той да е източникът на календара, макар че шефове на отбори да бяха потвърдили получаването на списъка.

Уайтинг е провел инспекцията заедно с Таво Хелмунд, който стартира проекта за трасе и надпревара в Остин (Тексас). Той излезе от организацията на по-късен етап, а сега реши да се заеме с връщането на Мексико в Гран при. Баща му Густаво Хелмунд бе рейс промоутър на пистата, носеща имената на двама от едва шестимата мексикански пилоти във Формула 1 – братята Педро и Рикардо Родригес. След тях в спорта спорадични участия имат Ектор Ребаке и Мойзес Солана преди появата на Серхио Перес и Естебан Гутиерес в наши дни.

Пистата в Мексико Сити се нуждае от подобрение на инфраструктурата, за да отговори на съвременните изисквания на спорта. С това ще се заеме фирмата на архитект Херман Тилке, който създаде всички съвременни трасета. Градът приема надпревари от световния шампионат в периодите 1963-1970 и 1986-1992 г.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1104 -: Септември 13, 2013, 10:10:00 pm »

Ферари взимат главния аеродинамик на Лотус



Ферари продължават да взимат кадри на Лотус – днес стана ясно, че шефът на аеродинамичния отдел на отбора от Енстън Дирк де Беер ще премине в Маранело.

След бившия технически директор Джеймс Алисън (който вече започна работа) и Кими Райконен, той ще е третият човек от хората на Ерик Булие, прехвърлящ се в противниковия тим.

За момента няма официално становище от която и да е от страните по въпроса, но се очаква Де Беер да започне да се труди редом с Люк Бижоа във Ферари след изтичането на договора си в края на годината.

Алисън се присъедини към Скудерията официално в началото на септември и за първи път се появи на писта по време на домашния старт на отбора в Италия. Смята се, че привличането на Де Беер може да е негово дело – да е набелязал отделни кадри от Лотус, които Ферари да вземат.

Шефът на отбора от Маранело Стефано Доменикали отбеляза по-рано през седмицата, че именно присъствието на Алисън в техническия екип е помогнало да убедят Кими Райконен да се върне в екипа.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1105 -: Септември 13, 2013, 10:11:37 pm »

Заубер са подготвили пакет с новости за Сингапур



Отборът на Заубер е подготвил пакет с новости за автомобила си за уличното трасе в Сингапур, където колите са настроени за високо ниво на притискане, за разлика от последното състезание на Монца.

За предстоящата надпревара в Сингапур Пирели ще предоставят смесите суперсофт и медиум (миналата година бяха суперсофт и софт). Главният инженер на пистата в Заубер Том Маккълоу обясни, че спирачките са силно натоварени на Марина Бей, защото няма много места, където да се охладят в една обиколка. Също така каза и че позицията в квалификацията е важна, тъй като изпреварванията на пистата са трудни.

- Заради характеристиките на трасето се връщаме към пакета за максимално ниво на притискане, подобно на Монако. На пистата има най-вече тесни и бавни завои и механичните и аеродинамичните настройки се правят с оглед на това. Както Монца, пистата е доста неравна на някои места, така че качеството на управлението е от значение. Ще имаме допълнителен пакет с новости за Сингапур, който трябва да ни помогне да продължим да се борим за точки – добави той.

Гран при на Сингапур е единствената нощна надпревара в календара на Формула 1 през този сезон и представлява сериозно предизвикателство за пилотите и отборите, които не само остават на европейско време, но и работят при висока влажност в азиатския град.

- Гран при на Сингапур е уникално събитие – коментира Естебан Гутиерес, който е карал на трасето през 2012 г. в шампионата GP2. – Пистата е трудна по отношение на това как влияе на физиката на пилота. Влажността е много висока и има по-малко кислород във въздуха. Аз съм свикнал да се състезавам при по-топли условия, особено в началото на кариерата ми, когато карах при температури от 45 градуса в Мексико, но разликата със Сингапур е влажността. Тя влияе на концентрацията и това означава, че подготовката е много важна. Няма какво да направиш, не можеш да тренираш специално за това, но обикновено аз пристигам рано, за да свикна с условията.

Съотборникът му Нико Хюлкенберг сподели, че любимата му част от пистата Марина Бей е първи и началото на втори сектор. Той също обясни, че тази надпревара е трудна за пилотите:

- Гран при на Сингапур е едно от най-трудните състезания за годината с високите температури, влажността, а надпреварата почти винаги продължава около два часа. Пистата е предизвикателство – има много завои (общо 23, б.а.). Понеже състезанието е нощно, оставаме на европейско време през целия уикенд, така че е важно да влезем в добър ритъм по отношение на съня още в началото.

                                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1106 -: Септември 13, 2013, 10:18:42 pm »

Лудост: Лотус обяви раздялата с Кими по леко извратен начин
 


Изключително странно решение взеха хората от ПР отдела на Лотус при обявяването на раздялата с Кими Райконен от следващия сезон в социалната мрежа Туитър. Кими вече подчерта, че няма търпение отново да кара болида на „черните кончета", с който стана световен шампион през 2007-ма година.

От пресслужбата на Лотус логично трябваше да реагират на дългоочакваната новина и също да потвърдят раздялата си с Райконен, но го направиха по крайно нелогичен, неуместен и в същото време интригуващ начин. Снимка на зайци, правещи секс, беше прикачена към съобщението от акаунта на Лотус в Туитър, което гласи:
„Значи, Кими отива във Ферари през 2014. Това боли малко..."

                                                                                                                              sporta.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1107 -: Септември 13, 2013, 10:21:08 pm »

Роб Смедли също си тръгва от Ферари



Състезателният инженер Роб Смедли може да последва Фелипе Маса и да напусне Ферари след края на този сезон, прогнозира Auto Motor und Sport. Както е известно, бразилският пилот ще си тръгне от Скудерията в края на годината, като в Маранело ще се завърне бившият световен шампион с "кончетата" Кими Райконен.
AMS обаче прогнозира, че Ледения надали ще се погоди с Роб Смедли, който е считан за един от най-често комуникиращите с пилотите инженери в падока. Смедли поддържа изключително близки отношения с Фелипе Маса, като е известен с навика си да води продължителни разговори с бразилеца по време на състезанията.
Точно в обратната крайност е Кими Райконен, който през миналия сезон дори изкрещя на собствения си екип "да го остави на мира", докато се състезава с останалите.

Смята се, че през 2014 година Роб Смедли може да се завърне в бившия си тим Уилямс, но заемайки различна позиция от тази на състезателен инженер.

                                                                                                                           sporta.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1108 -: Септември 13, 2013, 10:37:50 pm »


Фетел: Рикардо ще направи всичко да ме победи, аз също

"Преди това двамата имаме да свършим тонове работа"

Себастиан Фетел очаква новият му съотборник да направи всичко възможно да го победи в желанието си да се докаже в новия си отбор Ред Бул. Трикратният световен шампион, борещ се за четвърта поредна титла, от своя страна обеща, че той ще направи същото. Германецът не остави никакъв шанс на сегашния си съотборник Марк Уебър в годините, прекарани заедно в тима, и се очаква това да се случи с поредния австралиец Рикардо.

"Сигурен съм, че Рикардо ще направи всичко по силите си да ме победи. Аз ще направя абсолютно същото нещо, както винаги съм правил", закани си Себастиан. "Преди това обаче двамата имаме да свършим тонове работа по новия болид. Следващата година ни очаква напълно нова Формула 1 с драстични промени в болидите и стила на пилотиране заради новите малки турбо двигатели. Знаем какво трябва да направим и всички сме амбицирани през 2014 година да сме на нивото, на което Ред Бул трябва да бъде", завърши германецът.

                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1109 -: Септември 13, 2013, 10:39:43 pm »


Уебър: Кими ще помогне на Алонсо

"Ще го накара да дава най-доброто в квалификациите"

Марк Уебър смята, че пристигането на Кими Райконен във Ферари ще се отрази положително на представянето на Фернандо Алонсо през следващия сезон. След края на 2013 Марк се оттегля от Формула 1 и догодина няма да участва в битката за титлата. За нея ще се състезават нови двойки съотборници - Фетел и Рикардо от Ред Бул, Алонсо и Райконен от Ферари, Хамилтън и Розберг в Мерцедес. Освен нови екипи, отборите ще трябва да се справят и с промените в болидите си.

През последните три сезона и половина Алонсо стоеше удобно до съотборника си Фелипе Маса. Бразилският втори пилот на Ферари винаги помагаше на Фернандо, но в случая с Кими, Алонсо може да очаква основно съперничество. Уебър смята, че завръщането на финландеца ще накара Алонсо да се старае повече и ще прави по-силни квалификации.

"Мисля, че Фернандо ще приеме новия си съотборник и ще гледа на промяната позитивно. Според мен положителното е, че Фернандо има нужда бъде бутан в събота, а Кими ще прави точно това - ще го натиска и му помага да вади най-доброто от себе си. Знаем, че Фернандо е брилянтен пилот, но в съботите Кими ще го вдига на друго ниво. Фернандо ще погледне на това като възможност да се представи добре срещу Кими. В такава ситуация ще си помогне сам", смята Уебър.


                                                                                                                            formula1.sportal.bg
Активен