www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509217 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1215 -: Септември 25, 2013, 07:43:45 pm »



Ред Бул: Трябва да спечелим титлата възможно най-скоро

"Това ще е решаващо при работата по турбо болида за 2014 г."

Ред Бул ще направят всичко възможно да спечелят четвъртата си поредна световна титла при конструкторите и четвъртата при пилотите в лицето на Себастиан Фетел. Това заяви отборният шеф Кристиан Хорнер. Британецът призна, че колкото по-рано си осигурят титлите, толкова по-рано ще могат да обърнат цялото си внимание в работата по напълно новия болид с турбо 1.5-литров V6 двигател. Промяната в правилата и новите болиди могат тотално да променят разпределението на силите във Формула 1, от което най-много биха загубили от Ред Бул.

"Имаме две инфарктни битки за титлата, в които спечелихме няколко точки в последния кръг. Тази година сме длъжни да направим всичко възможно да спечелим колкото се може по-рано", надява се Хорнер. "Дано Фетел успее, защото така ще можем да обърнем всичките си усилия и потенциал на отбора в създаването на новия турбо болид за 2014 година. С новите правила и огромната промяна в колите никой не може да предвиди кой ще е фаворит за титлата", завърши британецът.       

                                                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1216 -: Септември 25, 2013, 07:45:18 pm »



Лотус: Ферари трябва да забравят за титлата догодина

"Да си го кажем направо – Ред Бул правят по-бърза колa"

След Гран при на Сингапур испанският пилот на Ферари заяви, че вече се е фокусирал върху битката за титлата през следващия сезон. Според Алонсо догодина всички ще започнат от нулата заради новите правила за двигателите и това ще помогне на Скудерия.

Техническият директор на Лотус обаче смята, че Ред Бул вече са толкова напред, че ще водят чак до началото на следащата година.
"Не са отбор като Катерам или Марусия. Просто няма как да стане.  Ще има някаква рестартиране, но няма да е пълно. В момента Себастиан има предимство от две секунди в обиколка и догодина отново ще дойде с него. Да си го кажем направо - сега Ред Бул са по-добри в правенето на бързи коли. Защо да не ги правят и догодина? Предполагам, че двигателят също ще се отрази, но няма причина да вярваме, че Рено няма да свършат компетентна работа. Ще се справят. Може да сте сигурни, че Фетел ще разполага с достатъчно сила и двигателят ще е икономичен. Ред Бул ще продължат да са най-силният отбор догодина и всички ще трябва да се борят с Фетел. Ако бях на мястото на Фернандо, нямаше да говоря, че ще спечеля шампионата. Просто да забрави. Дори няма да са близо, ако Ред Бул отново имат подобно предимство.", заяви Алана Пермейн.

                                                                                                                                  formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1217 -: Септември 25, 2013, 07:46:30 pm »



Лауда: Свалям шапка на Фетел, освиркват го тъпаци

"Тези не разбират от Ф1 и изобщо да не идват на пистата"

Ники Лауда сваля шапка на Себастиан Фетел за показаното от началото на сезон 2013. Според Сивия кардинал на Мерцедес тези, които освиркват трикратния световен шампион от Германия, изобщо не разбират от Формула 1. След последната си победа Себ увеличи преднината си пред втория Фернандо Алонсо от Ферари на 60 точки шест кръга до финала на сезон 2013.

Звездата на Ред Бул е на път да запише името си до най-големите легенди на Формула 1, ако спечели четвъртата си поредна световна титла. Толкова има само Ален Прост, а с повече в историята са Хуан Мануел Фанджо (5) и Михаел Шумахер (7).

"Това е пълна тъпотия. Тези, които освиркват Фетел при награждаванията на подиума, изобщо не разбират от Формула 1 и по-добре да не идват на пистата. Тези си нямат и най-малка представа какво прави това младо момче", заяви Лауда. "Той побеждава Алонсо от години и тифозите на Ферари никога няма да му простят, докато не отиде във Ферари и започне да носи световните титли в Маранело. Тогава ще запеят друга песен, убеден съм", завърши легендата на Формула 1. 

                                                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1218 -: Септември 25, 2013, 07:48:14 pm »



Екълстоун: "Фетел ерата" ще приключи с идването на "турбо ерата"

"Титлата ще спечели не най-добрия пилот, а най-добрият болид"

Босът на Формула 1 очаква „Фетел ерата" да приключи с новата „турбо ера", която ще завладее света на Формула 1 от следващата година. Германският пилот на Ред Бул тотално доминира в последните четири години и е на крачка от вдигането на четвъртата си поредна титла. До финала в Бразилия има шест кръга, а Себ отвори преднина от 60 точки пред втория в класирането Фернандо Алонсо от Ферари.

"Фетел ерата ще стигне своя край при настъпването на новата турбо ера във Формула 1. Догодина ще имаме съвсем различни правила, коли, двигатели, аеродинамика. Това е най-големият шанс, който могат да получат от Ферари и Мерцедес", убеден е Екълстоун. "Ако искат да свалят Себастиан от трона, ще трябва да го направят през 2014 година или може и да не успеят скоро. Следващата година титлата ще се спечели не от най-добрия пилот, а от най-добрият болид", завърши британецът.     

                                                                                                                                    formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1219 -: Септември 27, 2013, 08:24:12 am »

Отборите от F1 се споразумяха за удължаване на първата тренировка през 2014 г.



Отборите от Формула 1 сключиха предварително споразумение за удължаването на първите свободни тренировки през 2014 г. от 90 мин на 2 часа, след среща между екипите в Сингапур. Според него отборите ще разполагат с допълнителен комплект гуми за първия половин час и ще имат право да сменят пилотите си по време на първата тренировка от състезателния уикенд. Това споразумение обаче трябва да бъде одобрено от ФИА преди да влезе в сила. Заседанието на Световния съвет за автомобилен спорт на федерацията ще се проведе днес и утре в Хърватия.

Шефът на тима на Мерцедес Рос Браун каза, че въпреки наличието на повече време за работа в петък, екипът няма да използва млади пилоти за подготовката на колата, защото титулярите Нико Розберг и Люис Хамилтън ще допринесат повече за развитието на автомобила.

- Мисля, че ние ще останем със състезателите си. Някои от основните промени са един допълнителен комплект гуми за първия половин час, което според мен е добър ход, и възможността да сменяш пилотите по време на сесията, което в действителност не е лесно, ако разполагаш с пилоти с прекалено много различия, но е изпълнимо. Все пак това не е нещо, което бихме обмислили, защото се нуждаем титулярните ни пилоти да са в колата възможно най-дълго време. Мисля, че това ще е по-привлекателно за някои отбори от решетката, но определено не за екипи, които се борят за (победи в) състезанията и шампионатите - коментира Браун.

Същото мнение споделя и шефът на отбора на Макларън Мартин Уитмарш, който мисли, че това решение би било в ущърб на малките отбори. Според него, ако то се одобри, трябва да бъде формулирано много внимателно, защото често неточната формулировка на правилата във Формула 1 води до различни резултати от първоначално предвидените.

- Мисля, че от гледна точка на Макларън, това не е нещо, което бихме искали да направим. Разбирам мнението на някои, които мислят, че е много трудно за младите пилоти, защото има много малко тестове, а това е начин, по който да се насърчават. Но според мен това ще работи срещу по-малките отбори, защото в момента те имат уникалната възможност да продават първите свободни тренировки. Много от тях го правят и това е изненадващо важен приход за някои от тези екипи. Ако всеки отбор разполага с тази възможност, тогава стойността на това, което някои от тези по-малки тимове продават, ще се намали. Така че според мен това ще работи срещу тях.

Честно казано, от наша гледна точка, бихме обмисляли как да използваме този половин час, за да направим аеродинамичен тест. Вероятно не бихме правили ефективни изпитания на представянето като обиколки за време или (промяна в) настройките. Предполагам, че ще сменяме компоненти и ще събираме данни - допълни Уитмарш.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1220 -: Септември 27, 2013, 08:25:55 am »

Ред Бул ще се постараят да спечелят титлите в F1 възможно най-скоро, заяви Хорнер



Ред Бул ще се постараят да спечелят титлите при пилотите и конструкторите във Формула 1 възможно най-скоро, заяви шефът на екипа Кристиан Хорнер. Англичанинът обясни, че отборът не носи отговорност да изкара битката за короните до последния старт на сезона.

Въпреки аванса на Себастиан Фетел в подреждането при състезателите и този на Ред Бул при отборите, тимът от Милтън Кийнс не приема нищо за даденост и затова ще се бори да си осигури трофеите колкото се може по-бързо.

- Моята работа е да се тревожа. Не можеш да се отпускаш по никакъв начин – не сме го правили досега, няма да го сторим и тази година. Подходът ни е да отмятаме състезанията едно по едно. Следващото предизвикателство е Корея – там трябва да извлечем максимума от уикенда, а след това идва Сузука. Ако продължаваме да вървим като досега, то всичко ще се подреди от само себе си. На два пъти ни се случва битката да е твърде близка и не искам да преминавам отново през това. От миналогодишното състезание в Бразилия имам доста бели коси, а за по-стресиращо нещо от Абу Даби преди две години едва ли мога да се сетя. Най-важното нещо е да спечелим. Опитваме се да защитим и двете си титли, като работата ни е да го сторим възможно най-скоро. Не е наша отговорност битката да стигне финалната надпревара и се надяваме, че няма да го докараме дотам – обясни Хорнер.

Подобно развитие на първенството би позволило освен това на отбора да се съсредоточи в по-голяма степен върху проекта си за 2014 г. Сериозната промяна в техническите правила за догодина може да доведе до известни размествания при екипите, смята Хорнер.
- Задвижващите системи вероятно ще са ключът към представянето и ще е от значение кой от производителите – Ферари, Мерцедес или Рено – се е справил с тях. Това може да има голям ефект върху реда на подреждане и представянето. Понастоящем никой не знае какво точно ще стане, разбира се. Всички смятат, че се справят добре, но ще отнеме половин година, при това от Мелбърн нататък, докато ситуацията се успокои – допълни той.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1221 -: Септември 27, 2013, 08:27:17 am »

Рено заслужават по-голямо признание според Прост



Рено Спорт заслужават по-голямо признание от това, което получават за дейността си във Формула 1, твърди четирикратният световен шампион Ален Прост. Французинът е посланик на марката, като в същото време смята, че тя едва ли ще получи по-сериозно отбелязване на постиженията си.

Въпросът бе повдигнат преди време от вече бившия главен оперативен директор на Рено Карлос Таварес.

- Разочаровани сме от липсата на признание за това, че побеждаваме компании като Ферари и Мерцедес.Част от проблема със сигурност се дължи на глобалния ни маркетингов екип. Ясно е, че трябва да вдигнем повече шум около работата си. Ние сме световни шампиони. Можем да продаваме мотори на отборите заради това, но не получаваме кой знае какво друго признание. Иначе отношенията с всички екипи (с които работим в F1) са топли, дори емоционални. Франк Уилямс например е много уважаван в Рено – не само заради спечелените шампионати и победи, но и заради самата му личност. С Лотус имаме исторически връзки, а с Катерам работим и по проекта за спортни автомобили Alpine. Тези три тима имат специфични връзки с Рено и това има значение. Може би един ден ще постигнем същото и с Ред Бул – обясни Таварес в началото на годината.

Ред Бул спечелиха всичките си победи досега с Рено, както и трите двойни титли (при пилотите и конструкторите) през 2010, 2011 и 2012 г. Въпреки това брандингът на марката върху колата постепенно намаляваше и това според Прост е несправедливо.

- Наистина мисля, че Рено заслужават повече, отколкото получават – заяви четирикратният шампион, който стана посланик на марката от миналата година. – Това вероятно са 12-ата конструкторска и 11-ата пилотска титла, които печелят, а не се виждат толкова (по колите). Това бе стратегия от страна на компанията. Най-важното нещо бе да се печели и ще го сторим отново. Може да имат различна визия и стратегия в бъдеще, но в момента работят по този начин.

Само Рено и още две компании – Ферари и Мерцедес – ще произвеждат новите, 1,6-литрови турбодвигатели и задвижващи системи за Формула 1, които ще се използват от догодина. (Хонда ще се върне в спорта през 2015 г.)

- Най-важното е – особено при идващите нови агрегати – имиджът и брандът Рено да са по-добре познати като един от основните играчи във Формула 1. Но в крайна сметка наистина трябва да печелим – каза още Прост.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1222 -: Септември 27, 2013, 08:29:04 am »

Хюлкенберг кандидат за място и в Макларън?



Нико Хюлкенберг е кандидат за място и в тима на Макларън, твърди немският вестник Шпорт Билд. Пилотът е определян като един от фаворитите за кокпита в Лотус, който Кими Райконен ще освободи в края на сезона. Дори връщане във Форс Индия не се изключва като вариант за бъдещето на Нико, но информация, че и в Уокинг обмислят кандидатурата му, се разпространява съвсем отскоро.

26-годишният Хюлкенберг напусна Форс Индия в края на 2012 г., за да се присъедини към Заубер. Швейцарският отбор обаче не се представя толкова силно, колкото през миналия сезон.
- Съжаление е твърде силна дума – заяви Нико в Сингапур в отговор на въпрос дали съжалява за преместването си. – Но ако сменяш отбор, желанието ти е да прогресираш, да вървиш напред.

Хюлкенберг бе предпочитаната от Ферари опция за заместник на Фелипе Маса до Гран при на Унгария. След избухването на Фернандо Алонсо на Хунгароринг обаче, в Маранело настроенията се промениха и в крайна сметка тимът реши да върне Райконен.

Според немската преса Лотус е най-добрата опция за Хюлкенберг. Там възможностите му били увеличени и от факта, че пропаднала сделка с арабски инвеститори е намалила драстично шансовете на Маса да стане част от екипа в Енстън.

В същото време вратата в Макларън се оказала открехната поради това, че Телмекс (които подкрепят Серхио Перес) закъсняват с плащанията си. Смята се, че Нико изчаква знак от Уокинг преди да подпише с Лотус, като за тима от Енстън същевременно се говори, че изчисляват колко спонсорски пари може да донесе бразилецът Фелипе Наср (състезаващ се в GP2 в момента).

- Нищо не е подписано, но сме в добра позиция – заяви мениджърът на Хюлкенберг Вернер Хайнц.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1223 -: Септември 27, 2013, 08:30:31 am »

Пирели ще се споразумее с ФИА в близко бъдеще, каза Пол Хембри



Пирели ще сключи споразумение с ФИА за доставяне на гуми във Формула 1 през сезон 2014 в близко бъдеще, каза спортният директор на компанията Пол Хембри. Още по време на уикенда за Гран при на Италия президентът на федерацията Жан Тод каза, че от ФИА са готови да подновят договора с Пирели, при условие че всички отбори и управляващият търговските права на Формула 1 Бърни Екълстоун са съгласни. Компанията има подписани договори с екипите и Екълстоун от месеци.

Миналата седмица пък стана ясно, че Пирели ще продължат да доставят гуми за сериите GP2 и GP3.

- Имаме много подписи. Останаха просто малки легални неща, които се изясняват. Ако съберете адвокати в една стая, те винаги измислят нещо ново. В момента работим върху задвижването на нещата, имаме споразумения с всички отбори и управляващия търговските права на спорта. Получихме индикации, че работата по последните документи трябва да приключи в близко бъдеще – коментира Хембри.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1224 -: Септември 27, 2013, 08:34:58 am »



Маса: По-спокоен съм от всякога, защото карам за бъдещето си

Бразилецът очаква договор с Лотус

Фелипе Маса заяви, че никога не се е чувствал по-спокоен и по-добре от момента, в който е разбрал, че ще трябва да напусне Ферари и да си търси нов отбор. Още преди Гран при на Сингапур бразилецът обяви, че повече няма да кара за съотборника си Фернандо Алонсо, както го правеше в последните години, прекарани в Скудерия и по-рано за предишните си съотборници, а за себе си.

"Никога не съм бил по-спокоен в кариерата си до този момент. След като разбрах, че напускам Ферари, реших, че ще карам за себе си. Казах го не защото имам нещо против отбора и Алонсо, напротив. Винаги ще помня годините си, прекарани в Скудерия, и това, което съм научил от всичките си съотборници, всеки от които беше изключително силен пилот. Те са ме направили такъв, какъвто съм. Сега обаче сам решавам бъдещето си и ще покажа на какво съм способен до края на сезона. Така без съмнение ще помогна и на Ферари. Надявам се съвсем скоро да завърша преговорите с възможните отбори и да разбера къде ще продължа кариерата си през 2014 година", завърши бразилецът.


                                                                                                                            formula1.sportal.bg


                                                                                                       
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1225 -: Септември 27, 2013, 08:36:48 am »



Мерцедес: Ферари няма да спечелят с Кими и Алонсо

"Нашият пилотски екип е по-добър"

Един от многото директори в Мерцедес Тото Волф директно определи пилотската двойка на германския тим Люис Хамилтън и Нико Розберг за по-добри от новосформирания дрийм тим на Ферари. Италианците се надяват с привличането на Кими Райконен да върнат световната титла при конструкторите и пилотите в Маранело. Според Волф обаче това няма да се случи, защото Райконен и Алонсо няма да се сработят и повече ще си пречат.

"Според мен нашият пилотски екип е по-добър от този на Ферари за следващата година. Не вярвам да спечелят титлата през 2014 година. С идването на Кими Райконен няма да подобрят значително представянето на Фернандо Алонсо, а точно напротив. И двамата са изключително силни пилоти и личности, но точно това очаквам да ги провали", предрече Волф. "При нас нещата между Хамилтън и Розберг потръгнаха още от първите състезания. Няма драми и двамата работят за отбора и това си личи на пистата. Всички усилия са насочени към развитието на болида и това е най-добрата формула за успех. Радвам се, че те го разбраха и сега са доволни от работата си", завърши той.

                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1226 -: Септември 27, 2013, 08:38:43 am »



Прост: Кими и Алонсо може да станат като мен и Сена

"Това ще помогне на Ферари или ще ги провали"

Ален Прост направи интересен паралел между бъдещите съотборници във Ферари Фернандо Алонсо и Кими Райконен и неговия опит с Аертон Сена. Четирикратният световен шампион от Франция и легендарният бразилски трикратен шампион имат може би най-легендарното съревнование между съотборници в историята на Формула 1, изпълнено с удари, политически номера и скандали.

"Най-рано в средата на следващата година ще можем да кажем дали изборът на Ферари е правилен. При обявяването на Кими Райконен за съотборник на Фернандо Алонсо във Ферари всички започнаха да ме подсещат за борбата ми с Аертон Сена като съотборници", припомни си Прост. "Много хора мислят, че двамата сме пробвали да се самоунищожим, но истината беше друга. С битката за всеки сантиметър от пистата ние помогнахме на отбора да печели всяко състезание в шампионата. Не си давахме и минута спокойствие, с което извисихме отбора над всички съперници. Ако това се случи и при Фернандо и Кими, то Ферари ще се окажат печелившият отбор през 2014 година. Всичко обаче може да се обърка и това ще направи следващата година толкова интересна. Сложете и новите правила, турбо болидите и получавате вълнуваща до краен предел Формула 1", завърши французинът.

                                                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1227 -: Септември 28, 2013, 06:13:30 am »


ФИА и Formula 1 Group подписаха окончателно новия Конкорд



ФИА и Formula 1 Group приключиха работата си по новия Конкорд и го подписаха, стана ясно от изявление на международната автомобилна федерация.

То бе публикувано точно преди срещата на Световния съвет за автомобилен спорт към федерацията.

В изявлението на ФИА се казва:

- Постигнатата от ФИА и Formula 1 Group през юли 2013 г. договорка, определяща рамките за въвеждане на споразумението Конкорд за 2013 – 2020 г., влезе в сила вследствие одобрението на управляващите организации на двете страни. Споразумението е със значително подобрени финансови условия за ФИА, което ще позволи на федерацията да преследва дейностите си като администратор и ще отрази увеличената роля на ФИА в автомобилния спорт. Споразумението освен това поставя стабилна основа за по-нататъшното развитие на световния шампионат на Формула 1. След влизането в сила на това споразумение страните ще продължат нататък до окончателното приключване на Конкорд-а.

Президентът на ФИА Жан Тод заяви, че е горд от споразумението, тъй като то ще спомогне за значително по-ефективно управление на Формула 1.

Коментарът от страна на Бърни Екълстоун бе, че е доволен от приключването на нещата.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1228 -: Септември 28, 2013, 06:19:56 am »

Световният съвет на ФИА одобри предварителния календар за F1 с 22 старта



Световният съвет на ФИА за автомобилен спорт одобри предварителен календар за сезон 2014 г. на Формула 1. Той е с 22 старта (колкото бяха и в последния разпространен неофициален вариант), три от които – Корея, Ню Джърси и Мексико – са отбелязани като включени условно засега.

В подредбата на надпреварите има някои размествания. Гран при на Русия например е изтеглена по-рано през октомври. Променени са и датите на някои от състезанията.

Според одобрената днес версия на календара сезонът трябва да започне на 16 март в Австралия и да приключи на 30 ноември в Бразилия. Впечатление прави блокът от три поредни старта – Монако, Ню Джърси и Канада, насрочени за 25 май, 1 юни и 8 юни 2014 г.. Подобно подреждане на състезания ще създаде сериозни логистични предизвикателства за придвижване на отборите и оборудването им.


16 март    Гран при на Австралия
30 март    Гран при на Малайзия
6 април    Гран при на Бахрейн
20 април    Гран при на Китай
27 април    Гран при на Корея
11 май    Гран при на Испания
25 май    Гран при на Монако
1 юни    Гран при на Америка (Ню Джърси)
8 юни    Гран при на Канада
22 юни    Гран при на Австрия
6 юли    Гран при на Великобритания
20 юли    Гран при на Германия
27 юли    Гран при на Унгария
24 август    Гран при на Белгия
7 септември    Гран при на Италия
21 септември    Гран при на Сингапур
5 октомври    Гран при на Русия
12 октомври    Гран при на Япония
26 октомври    Гран при на Абу Даби
9 ноември    Гран при на САЩ (Остин)
16 ноември    Гран при на Мексико
30 ноември    Гран при на Бразилия

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1229 -: Септември 28, 2013, 06:31:06 am »

Уитмарш: Целта на Макларън е да укрепи позицията си при конструкторите



Последната част от шампионата на Формула 1 е изключително изтощителна чисто физически, тъй като в рамките на осем седмици ще се проведат шест надпревари, заяви шефът на Макларън Мартин Уитмарш.

В тези състезания отборът от Уокинг ще се опита да се закрепи на петата позиция в шампионата при екипите. Тимът е пети със 76 точки – на 14 пред Форс Индия.

- След 13 (проведени) надпревари и перспективата за още доста седмици на път, на хиляди километри от дома, е особено важно да останем във форма, фокусирани и отдадени на работата си, за да не ни се стовари неизбежната умора, идваща след една толкова дълга година. За Макларън намерението в тези последни стартове е да укрепи позицията си в конструкторския шампионат. За съжаление подобрение на мястото ни изглежда невъзможно, но е важно да постигаме класирания в топ 10 и с двамата ни пилоти, за да увеличим разликата спрямо най-близките си съперници. Успяхме да се справим в Сингапур и се надяваме на подобно представяне и в останалите състезания до края на сезона – допълни Уитмарш.

Дженсън Бътън отбеляза, че пистата Йонгам в Корея (където е следващият старт от първенството) никога не е била особено благосклонна към него. Той определи състезанието си там през 2010 г. като трудно, това от 2011-та – като средно, а миналия сезон дори не кара цяла обиколка, след като бе ударен в третия завой след старта и отпадна.
- Това лесно може да те накара да увесиш нос, но всъщност за мен важи обратното: ще пътувам за Корея другата седмица по-решен от обичайното да обърна тази тенденция, да извлека абсолютния максимум от колата и да постигна добър резултат. Смятам, че направихме добър уикенд в Сингапур, където и реалистично не можехме да очакваме повече. Сега започва първата от три двойки поредни стартове, с които сезонът приключва. Според мен е много важно да подсилим позицията си в шампионата, така че спечелването на точки в Корея и Япония ще е важно – каза още английският пилот.

Серхио Перес обясни от своя страна, че пистата Йонгам е интересна – с две отличителни части. Първата половина се състои от няколко зони със сериозно спиране и три много дълги прави. Втората част пък е със смесица от високо- и средноскоростни завои.
- Конфигурацията е технична и възнаграждава повече прецизността, отколкото смелостта. Затова най-голямото предизвикателство е да напаснеш максимално колата. Ако се получи, е особено удовлетворяващо, тъй като се печели много време с един добре балансиран болид. Целта е още автомобилът да върви както трябва в основните зони за изпреварване – първи и трети завои, като това води до известни компромиси при реглажите – добави Перес.
                                           
                                                                                                                            clubs1.bg
Активен