www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495616 пъти)

0 Членове и 5 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1350 -: Октомври 13, 2013, 07:10:28 am »

Маса доволен, Алонсо разочарован


Фелипе Маса имаше причина да бъде доволен след края на днешната квалификация. Бразилецът победи Фернандо Алонсо и ще стартира от пета позиция, като само 0,013 сек го разделиха от втората редица. Фернандо Алонсо за сметка на това се класира едва осми пред бъдещия си съотборник Кими Райконен.

„Обиколката ми бе наистина добра, почти перфектна“, обясни Маса след квалификацията. „Сега остава да чакаме състезанието. Темпото в състезанието ще е решаващо. Доволен съм от постигнатото в квалификацията и се надявам утре нещата да протекат още по-добре. Искам да завърша достойно престоя си във Ферари.“

Алонсо, който все още притежава теоретични шансове за титлата ще потегли осми утре.

„През целия уикенд се движехме около осмо-девето място“, заяви испанецът. „За съжаление в квалификацията не успяхме да отбележим напредък. Просто не съм достатъчно бърз. Ще се опитам да спечеля няколко позиции.“

В класирането при конструкторите Ферари се бори с Мерцедес. Хамилтън ще стартира трети, а Розберг шести.

„Ще трябва да изпреваря поне един от двамата“, убеден е Алонсо.


                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1351 -: Октомври 13, 2013, 07:12:34 am »
Деветото място не е особена драма за Райконен



Кими Райконен отново направи слабо представяне в квалификацията. Докато Ромен Грожан успя да спечели четвърта позиция, то Райконен се класира едва девети в тренировката за място. Въпреки това финландецът поема изцяло вината за своето класиране, но не смята, че то е толкова драматично. Финландецът традиционно бе пределно лаконичен, но за сметка на това думата взе шеф инженерът Ален Перман.

„Като цяло квалификацията протече по план“, обясни Перман. „И двамата ни пилоти са в топ 10. Ромен показа отново добра форма в квалификацията и за малко не взе третото място. А това че Кими ще стартира девети не е толкова лошо.

Знаем, че той е способен да се провре доста напред в състезанията. В петъчния ден имахме проблеми с твърдите гуми, но през нощта постигнахме забележителен напредък.“

„Колата е значително по-добра от предишните състезания, въпреки че не успях да спечеля по-предна позиция“, заяви Райконен. „Направих грешка в бързата си обиколка, която ми струваше време. Тук разликите са малки и затова 0,1 сек може да промени рязко позицията.

Надявам се в състезанието нещата да протекат значително по-добре. Стартовата ми позиция не е толкова драматична.“

„Колата е значително подобрена, особено с твърдите гуми“, обясни Грожан. „В петък имахме проблеми с тях, но сега в първата част на квалификацията бяхме най-бързи.

Екипът е работил усилено през нощта. През този уикенд отбелязахме сериозен напредък. Знаехме, че разликата между нас и Хамилтън ще е минимална. Смятам, че свършихме добра работа, спечелвайки четвъртото място. Състезанието ще е интересно и се чувствам добре подготвен за него.“


                                                                                                                            clubs1.bg
« Последна редакция: Октомври 13, 2013, 07:15:41 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1352 -: Октомври 13, 2013, 07:14:48 am »


Задоволство в Ред Бул след спечелената първа редица



Като цяло в Ред Бул няма как да не са доволни след спечелването на първата редица за състезанието в Япония. Заради проблеми със системата KERS обаче Себастиян Фетел просто не можеше да се бори с Марк Уебър, който най-после отбеляза своя първи полпозишън за този сезон.

„Ако трябва да съм честен, обиколки в последната част не бяха лоши“, обясни Уебър. „Разбира се всеки иска повече, въпреки че в този случай едва ли има какво повече да желаем. Радвам се, че ще стартирам от първа позиция.“

„Марк направи чудесни обиколки в третата част и заслужено ще стартира от първа позиция“, похвали съотборника си Фетел.

Кристиян Хорнер също бе пределно доволен от постигнатия резултат.

„Чудесно представяне от страна на Марк“, заяви Хорнер. „Радвам се за него и затова че успя да спечели първия си полпозишън за годината. При Себастиян имахме технически неприятности. Системата KERS отказа в първата част на квалификацията, после се оправи за втората и за третата пак отказа. Така и двата му опита бяха без KERS, което на практика означаваше 0,4 сек загуба.“

„Аз не обичам думата „ако““, заяви от своя страна Фетел. „Факт е, че съм втори. Ще стартирам от първа редица, а квалификацията определено ми достави удоволствие.

Дадох всичко от себе си, първия опит в третата част може би дори и повече. Затова при втория бях малко по-консервативен. След подобно класиране обаче всичко е наред.“

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1353 -: Октомври 13, 2013, 08:00:13 am »

Мерцедес жертва квалификацията заради състезанието



Гумите на Пирели отново са в центъра на събитията и на пистата Сузука. Именно в грижа за тях пилотите на Мерцедес използваха различен баланс на своите коли, като целта е доброто представяне не в квалификацията, а в състезанието.

Люис Хамилтън избра по-агресивен подход и той му донесе третото място в квалификацията и по-висока максимална скорост. При Нико Розберг пък именно тази максимална скорост бе жертвана за сметка на по-доброто сцепление в завоите.

„Нашите пилоти стартираха в квалификацията с различни настройки“, заяви Рос Браун в края на съботния ден. Той потвърди, че пистата Сузука е изключително взискателна към гумите. Кой от двата подхода на неговите състезатели обаче ще е по-успешен може да се види само в състезанието.

„Нико бе по-бърз в дългите серии от обиколки и изглежда има по-добър баланс. Аз пък избрах по-агресивен вариант“, обясни от своя страна и Люис Хамилтън. „Той вероятно е по-натоварващ за гумите, но може и да не е. Ще видим в състезанието. Мисля, че и двамата се намираме в добра изходна позиция.“

„Аз се концентрирах върху подготовката на колата за състезанието“, призна и Розберг. Той обаче не бе съвсем доволен от представянето си в квалификацията, след като се класира едва шести, докато Хамилтън зае шестото място. „Разбира се щях да се радвам да съм поне с две позиции по-напред. Не очаквах да се класирам едва шести. Това е дразнещо, но разликите са доста малки.

Като цяло обиколката ми бе добра. Продължавам да смятам, че в неделя ще успеем да се придвижим напред и да се представим добре в състезанието, но със сигурност ще бъде трудно. Искам да постигнем добър резултат и това ще е така във всяко състезание до края на сезона. Надявам се на още победи и още подиуми.“

„В състезанието ще е важно да победим Ферари и Лотус“, казва от своя страна Хамилтън. „В последните състезания те спечелиха доста точки. Трябва да ги задържим зад нас. Ред Бул са в различна лига, но винаги караме, за да побеждаваме. Винаги. Ако колите им влязат в първия завой на първа и втора позиция обаче нещата ще са решени.“

„Концентрираме се по-скоро върху екипите на Ферари и Лотус, отколкото върху Ред Бул“, признава и Рос Браун. „Това обаче не означава, че не се стремим към победа. По-скоро значи, че си поставяме реалистични цели. Може би нямахме най-добрия баланс за квалификацията, но се надяваме да сме в по-добри позиции в състезанието.“


                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1354 -: Октомври 13, 2013, 08:07:07 am »

Вятърът решаващ за представянето на Сузука

В днешната квалификация силните пориви на вятъра бяха отговорни за сериозното подобряване на времената. Но докато за някои пилоти те бяха в помощ, то за други станаха причина за проблеми с баланса на колите им. И докато в първите два дни от уикенда наблюдавахме перфектни атмосферни условия с температури на въздуха близки до 30 градуса, то в утрешния ден ще се наблюдава известно захлаждане. За началото на състезанието се очаква лека облачност с температура от 22 градуса. Възможността за превалявания пък се оценява на 10%. Широко обсъжданият вятър пък ще духа от север със скорост от 16,7 км/ч.

„Вятърът бе сериозен фактор днес“, призна и Рос Браун. „Опитахме се да го предвидим, но той се обърна на 180 градуса. Утре вероятно ще е същото. Прогнозите са за пориви със скорост от 50-60 км/ч. Когато попаднеш на такъв порив го усещаш моментално. И докато на S-завоите това може да е от полза, то в първия завой е проблем.“

„Прогнозата за времето утре изглежда добра“, обясни и шеф инженерът на Лотус, Ален Перман. „Вятърът ще бъде от същата посока и няма да е толкова силен.

„Вятърът промени днес трасето напълно“, обясни и Дженсън Бътън. „На старт-финалната права имахме пориви от към гърба, а при S-завоите е отпред. Затова времената бяха много по-добри. Насрещният вятър дава повече притискане, а попътния дава повече скорост. При всички положения днес бе забавно да се кара. Единственото критично място бе излизането от завоя Спуун и може би шикана.“

„В първия сектор днес имаше много повече грип, докато на шикана почти нямаше“, обясни в същия дух и Естебан Гутиерес. Изглеждаше все едно караме на различна писта от петък. Затова трябваше бързо да се адаптираме.“

„Удоволствие бе да се кара днес“, обясни и Нико Хюлкенберг. „Вятърът се промени в сравнение с вчера. Сега имаме попътен вятър на старт-финалната права, което ни правеше наистина бързи. Бе наистина удоволствие да сменяме посоката от ляво на дясно в S-овете.“

Неговият сънародник Нико Розберг обаче не споделяше еуфорията.
„Условията бяха съвсем различни“, заяви Розберг. „Невероятно. Не можеш да си представиш, че една промяна на вятъра ще промени всичко. На първия завой бе направо невероятно, защото идвахме с 20 км/ч повече от вчера. Трудно е да се опише с думи. Трябваше да пренастроим наново колата.“


                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1355 -: Октомври 13, 2013, 08:11:37 am »

Стартовата решетка за Гран при на Япония:

1   Марк Уебър   Ред Бул - Рено   
2   Себастиан Фетел   Ред Бул - Рено   
3   Люис Хамилтън   Мерцедес AMG   
4   Ромен Грожан   Лотус - Рено   
5   Фелипе Маса   Ферари   
6   Нико Розберг   Мерцедес AMG   
7   Нико Хюлкенберг   Заубер - Ферари   
8   Фернандо Алонсо   Ферари   
9   Кими Райконен   Лотус - Рено   
10   Дженсън Бътън   Макларън - Мерцедес   
11   Серхио Перес   Макларън - Мерцедес   
12   Пол ди Реста   Форс Индия - Мерцедес      
13   Валтери Ботас   Уилямс - Рено      
14   Естебан Гутиерес   Заубер - Ферари      
15   Пастор Малдонадо   Уилямс - Рено      
16   Даниел Рикардо   Торо Росо - Ферари      
17   Адриан Сутил   Форс Индия - Мерцедес       
18   Жан-Ерик Верн   Торо Росо - Ферари          
19   Макс Чилтън   Марусия - Косуърт       
20   Шарл Пик   Катерам - Рено          
21   Гиедо ван дер Гарде   Катерам - Рено       
22   Жул Бианки   Марусия - Косуърт


                                                                                                      по данни от formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1356 -: Октомври 13, 2013, 09:58:58 pm »

Фетел спечели и в Япония



Себастиян Фетел постигна пета поредна победа след като триумфира в Япония. Пилотът на Ред Бул направи нова крачка към четвъртата си титла, която остава под въпрос само на теория. На второ място завърши неговият съотборник Марк Уебър, докато последното място на подиума бе заето от Ромен Грожан.

Фернандо Алонсо се класира четвърти пред бъдещия си съотборник във Ферари, Кими Райконен. Нико Хюлкенберг след ново силно състезание за Заубер завърши шести, а останалите места в точките бяха за Естебен Гутиерес (Заубер), Нико Розберг (Мерцедес), Дженсън Бътън (Макларън) и Фелипе Маса (Ферари).

Състезанието започна при очаквано по-ниски температури, като тази на въздуха бе 22 градуса, а асфалта бе загрят до 30 градуса.

С чудесен старт Ромен Грожан успя да излезе начело в първия завой пред Марк Уебър. Отзад Фетел бе трети пред Розберг, като докато Хамилтън загуби доста позиции след вероятно докосване с трикратния световен шампион. Германецът дори предположи, че има поражения по предното крило, но от питлейна му обясниха, че всичко според данните е наред. След случилото се обаче Хамилтън бе принуден да смени гуми в бокса и излезе на последна позиция.

Отзад Фелипе Маса бе пети, а шести бе неговият съотборник Фернандо Алонсо шести. Проблемите за Хамилтън продължаваха, като въпреки че смени своите медиум гуми с твърди, колата му изглежда бе пострадала по-сериозно от контакта си с Фетел и бе пределно нестабилна.

Фетел също имаше проблеми и в шестата обиколка за малко не допусна грешка в първи завой, след което от бокса му съобщиха да заеме две секунди разлика от своя съотборник Уебър, за да щади гумите.

Същите инструкции получи и австралиеца, който се мъчеше да си върне водачеството от Ромен Грожан.

Състезанието за Хамилтън пък бе отписано тотално, след като той влезе в питлейна и бе прибран в бокса. Неговият съотборник Нико Розберг допусна грешка в 9-ата обиколка, но за негов късмет успя да остане пред пилотите на Ферари.

Марк Уебър и Фелипе Маса бяха първите пилоти от топ 6, който направи редовно спиране в бокса в 11-ия тур.

В 12-ата обиколка през бокса минаха също така водача Грожан и четвъртия Розберг. Французинът успя да се върне на пистата отново пред Уебър.

Розберг пък за малко не се удари със Серхио Перес в питлейна, а заради опасното му пускане бе наказан с минаване през питлейна.

Себастиян Фетел влезе в бокса в 14-ия тур. Германецът се върна на пистата отново на трета позиция зад Грожан и Уебър, разликата между които бе 1,9 сек. Зад него пък бяха Даниел Рикиардо (Торо Росо), Нико Хюлкенберг (Заубер), Фелипе Маса и Фернандо Алонсо. В 20-ата обиколка Хюлкенберг успя да изпревари Рикиардо и да излезе на четвърта позиция.

Фернандо Алонсо също успя да изпревари австралиецът след като преди това се бе справил без особени проблеми с Маса. Състезанието за Розберг пък след наказанието с преминаването през питлейна бе решено. Пилотът на Мерцедес излезе десети, но скоро успя да вземе една позиция, изпреварвайки Бътън на завоя 130 R.

Марк Уебър направи второ спиране в 25-ата обиколка, което означаваше, че ще прави три спирания за смяна на гуми. Австралиецът излезе трети пред Хюлкенберг и зад Фетел, който пък със свободна писта пред себе си направи най-бърза обиколка.


Розберг пък продължаваше да си пробива място напред след като изпревари Сутил отново на скоростния 130 R. Ромен Грожан пък влезе в бокса в 29-ия тур. Той излезе зад двамата пилоти на Ред Бул, които щяха да спират по още веднъж в бокса, Фетел за втори, а Уебър за трети път.

Алонсо и Розберг направиха вторите си спирания в 30-ата обиколка.

Фетел водеше с 11 секунди пред Уебър, който пък имаше аванс от 9 секунди пред Грожан. Маса пък бе превишил скоростта при второто си влизане в бокса и получи наказание с преминаване през питлейна.

Хюлкенберг отново бе пред Фернандо Алонсо и се движеше четвърти.

В 38-ата обиколка Фетел направи второ спиране в бокса, Уебър поведе. Фетел излезе зад Грожан, но го изпревари без особени проблеми на старт-финалната права в 41-ия тур. Така състезанието изглеждаше решено в полза на Фетел, който само трябваше да изчака съотборника му да влезе в бокса, за да поведе отново.

Много интересна бе борбата и за четвъртото място. Фернандо Алонсо се опитваше да се справи с Хюлкенберг, докато Райконен бе шести. Бътън бе седми, но след последното си спиране загуби тази позиция от Естебан Гутиерес. Маса, Перес и Розберг пък заемаха останалите места в топ 10.

В 43-ата обиколка Уебър направи третото си спиране и излезе трети. Фернандо Алонсо пък най-накрая се справи с Хюлкенберг и зае четвърта позиция. Борбата между Розберг и Перес пък приключи след лек контакт между двамата, при който Перес се прибра в бокса със спукана гума, а Розберг помоли хората от питлейна да проверят целостта на предното му крило.

Уебър се опиташе да постави Грожан под напрежение, но в продължение на няколко обиколки все не успяваше да го изпревари въпреки опитаната в 49-ата обиколка атака. Двамата обаче навлязоха в трафик и обиколка преди края успя да мине пред съперника си, което на практика означаваше двойна победа за Ред Бул. Грожан бе трети, следван от Алонсо, Райконен, Хюлкенберг. Седми бе Естебан Гутиерес, който успя да удържи Нико Розберг зад себе си. Бътън и Маса пък заеха последните места в точките.

Така след този кръг от шампионата Фетел вече води с 90 точки пред втория Фернандо Алонсо и със 120 пред Кими Райконен. Ред Бул пък е със 148 точки пред Ферари, а Мерцедес са с 20 точки зад Скудерията на трето място.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1357 -: Октомври 13, 2013, 10:00:11 pm »

Уебър: Разбира се предпочитах да съм на най-високото стъпало



Марк Уебър стартира от първа позиция в Япония на пистата Сузука, но не успя да спечели победа след поредния слаб старт. Австралиецът бе единственият пилот в челото направил три спирания в бокса и стратегията му се оказа достатъчна само за второто място.

„Марк износваше гумите малко по-бързо от Себастиян и това наложи да заложим на три спирания в бокса“, обясни тим шефът на Ред Бул, Кристиян Хорнер след състезанието. И въпреки че Уебър въртеше рекордни обиколки, те не се оказаха достатъчни за победа. Радостното за екипа е, че той все пак успя да изпревари Грожан в борбата за втора позиция. „Марк се справи чудесно и натиска до края. Щеше да бъде много трудно и дори невъзможно да се справим с Грожан с две спирания.

Справи се много добре, но за съжаление загуби доста време зад Ромен, за да може да атакува Себастиян (Фетел – б.а.) в края. Страхотно стратегическо състезание и чудесен отборен резултат.“

„Разбира се предпочитах да съм на най-високото стъпало на подиума“, обясни и Уебър. „Имахме различни стратегии и Себ остана на пистата по-дълго време при първата серия от обиколки. Така в крайна сметка неговото състезание се разви по-добре от моето. Направихме много слаб старт, но като цяло съм доволен от резултата. Направих всичко възможно, за да спечеля. Нормално е винаги да искаш малко повече от постигнатото.“


                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1358 -: Октомври 13, 2013, 10:02:05 pm »

Грожан: Не успяхме да хванем Бика за рогата

Ромен Грожан записа четвърти подиум през този сезон, но за първи път той бе там не с Фетел и Райконен, а с Фетел и Уебър. В Япония френският пилот на Лотус успя да се представи по-добре от своя финландски съотборник и за малко не успя да победи и пилотите на на Ред Бул.

„Свършихме чудесна работа и бяхме единствените, които успяха да се противопоставят на момчетата от Ред Бул“, заяви Грожан след състезанието. „Почти успяхме да хванем бика за рогата. Стартът беше чудесен, състезанието също. Колата бе фантастична с медиум гумите и дори успях да се откъсна напред.“

През миналата година състезанието в Япония се превърна в поредния скандал около Грожан, след като тогава завъртя Уебър и критиките към него избухнаха с пълна сила.

„Чувствам се със сигурност по-добре, отколкото през миналата година“, усмихваше се французина. С караните твърди гуми обаче в края той не успя да се съпротивлява срещу болидите на Ред Бул. Така въпреки че бе близо до победата, пилотът на Лотус в крайна сметка трябваше да се задоволи с трето място.

„Това е домашното състезание на моя инженер и затова съм много радостен от постигнатото. Сигурен съм че и той е щастлив. Винаги е чудесно да дойдем тук и да постигнем подобен резултат на толкова трудно трасе.“

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1359 -: Октомври 13, 2013, 10:03:27 pm »

Алонсо: Ред Бул и Лотус бяха недостижими за нас

Фернандо Алонсо вече изостава на 90 точки от водача в класирането при пилотите Себастиян Фетел. При четири оставащи до финала състезания това означава, че испанецът за пореден път няма да успее да се справи с германеца. Пилотът на Ферари все още не губи надежда, въпреки че е наясно, че нещата са почти предрешени.

„Борбата за титлата все още е отворена, може би поне още едно състезание“, заяви Алонсо след финала. „Но дори Себастиян да отпада всяко състезание, аз трябва да спечеля всички.“

Испанецът е наясно, че това може да стане изключително трудно.
„Всичко е само въпрос на време. Имаше доста трафик, но и ние не разполагахме с темпото, да се класираме в топ три. Те (Ред Бул и Лотус – б.а.) бяха недостижими за нас днес. Заслужиха местата си на подиума, защото просто бяха по-бързи от нас. Като цяло състезанието днес бе добро за нас. В сравнение с тренировките и квалификацията отбелязахме напредък. Важно бе да спечелим точки и за класирането при конструкторите. Продължаваме да гледаме напред и ще се стремим към място на подиума в Индия. Искаме отново да се върнем към добрата си форма, след като в Корея и тук в Япония имахме известни проблеми.“

                                                                                                                          clubs1.b
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1360 -: Октомври 13, 2013, 10:04:36 pm »

Фетел: Направихме ужасен старт



Себастиян Фетел постигна втора поредна победа на пистата Сузука в Япония. Така германецът направи нова крачка към четвъртата си поредна титла. След като Фернандо Алонсо завърши едва на четвърта позиция, след две седмици в Индия пилотът на Ред Бул може да триумфира за четвърти път в кариерата си, ако завърши пред испанеца или се класира поне на пета позиция.

„Искам да благодаря на всички. Респектът, който всички тук изпитват към нас състезателите е невероятен“, радваше се след финала Фетел. „Разбира се, че съм доволен от състезанието. Днес в него имаше всичко. Не бе лесно да накараме стратегията с две спирания да проработи.

Стартът ни бе изключително слаб. Не успяхме да тръгнем добре. Почти нямахме сцепление, при това на трасе, където обикновено има сериозно такова. После бях в сандвич между Люис и Кими. Мисля, че срязах гумата на Мерцедес-а, но просто нямаше къде да мръдна и дори намалих. Видях, че Люис имаше проблем в първия завой. Просто нямаше как да се изпаря във въздуха. За щастие пораженията по предното ми крило не бяха сериозни. След това се опитахме да изградим добър ритъм, защото в началото той бе решаващ. Искахме да останем на пистата максимално дълго, за да подложим останалите под напрежение.

За щастие стратегията ни функционираше перфектно. По-добре нямаше как да стане. Имахме добро темпо и внимавахме за гумите. Успяхме да изпреварим Грожан, въпреки че Марк бе с различна стратегия.

В началото не натисках толкова, за да може в края имаме предимство. Чудесно състезание, което ми достави огромно удоволствие. Обичам това трасе и обичам да карам тук. Хората са въодушевени и обичат Формула 1. Наслаждавах се на всяка обиколка.“

„Себастиян се справи чудесно с контрола на износването на гумите“, похвали своя пилот и Кристиян Хорнер. „Кара изключително дисциплинирано през цялата надпревара. Двойната победа е невероятна за целия отбор и за хората в Милтън Кийнс.“

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1361 -: Октомври 13, 2013, 10:06:51 pm »

Хюлкенберг похвален от тим шефа си след поредното силно състезание

Нико Хюлкенберг направи поредното си добро представяне, след като се класира на шеста позиция в Гран при на Япония. Така след петото място на Монца, деветото в Сингапур и четвъртото в Корея, германецът на практика сам изведе екипа на Заубер пред този на Торо Росо.

„Мега резултат, но трябва да внимаваме, за да не направим грешката да загубим връзка с реалността“, обясни Хюлкенберг. „По принцип не сме по-бързи от един Мерцедес и едно Ферари.“

Въпреки чудесното си каране във втората половина от сезона, германецът все още няма договор за 2014 г. Постигнатите резултати обаче му дават добра изходна позиция.

„Не смятам, че едно единствено състезание може да е решаващо за бъдещето ми. Разбира се добрите резултати са чудесна реклама, но когато отборите се интересуват от някого, те го следят значително по-дълго време. Трябва да остана здраво стъпил на земята. Това е свързано с възпитанието и с това къде и как си израснал. Не мисля, че съм от типа хора, които започват да си вярват прекалено. Ако това се случи обаче имам чудесно обкръжение, което да ме приземи и да ме накара да се осъзная.“

„Нико е състезател, на който може да се разчита“, обяснява и неговият тим шеф Мониша Калтенборн. „Той успява да покаже най-доброто от себе си в моментите, когато е необходимо. Високото ниво, което успява да държи е впечатляващо.“

„Мисля, че Нико е изключително интелигентен пилот, който показа чудесни качества още в по-ниските категории“, заяви след състезанието и Мартин Уитмарш. „Сега прави това и във Формула 1 и съм сигурен, че доста отбори го следят под лупа.“

В сериозен проблем за Хюлкенберг обаче може да се превърне неговата височина. Той е сред най-високите състезатели (1,84 м), а те ще са в по-лоша позиция през следващата година и заради ограниченията на килограмите.

„Височината му не е такъв голям проблем, колкото се говори в последно време. Може спокойно да пасне във всеки кокпит. Сигурен съм, че ще намери място във Формула 1 и през следващата година.“

„Нико е достатъчно опитен и разполага с невероятна скорост“, обясни и тим шефът на Лотус, Ерик Булие. Смята се, че именно Лотус може да бъде следващата спирка в кариерата на германеца. „Познавам го от доста време.“

Той не разкрива, дали е говорил и дали се водят преговори с Хюлкенберг, но споделя, че в скоро време ще бъде взето решението за това, кой ще кара за екипа през следващата година. Хюлкенберг обаче изненадващо може и да остане дори в екипа на Заубер след като представянето на С32 се подобри значително във втората половина от сезона.

„Малко или много всичко се развива по план“, подчертава Калтенборн. „Изоставаме малко с развитието на колата за следващата година, но това е нормално предвид обстоятелствата. Сигурна съм, че ще успеем да наваксаме. Това е възможно само тогава, когато знаеш че ситуацията е стабилна. Работим върху това, да се справим с проблемите си.‘

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1362 -: Октомври 13, 2013, 10:08:42 pm »

Разочарование в Мерцедес след проваленото състезание

Днешното състезание в никакъв случай не бе скучно за екипа на Мерцедес, но след неговия край разочарованието преобладаваше. Докато състезанието за Хамилтън приключи още след първия завой, то Розберг успя да влезе в точките, но наказанието заради опасно пускане от бокса го изхвърли от борбата за място на подиума.

„Това не е заигравка с името на Тото, но понякога вълкът (Wolf – вълк – б.а) те изяжда, понякога ти успяваш да го надхитриш“, заяви тим шефът Рос Браун след състезанието. „Днес ние бяхме изядените. Люис имаше прекалено много поражения по колата след спуканата гума в началото. Нямаше смисъл да рискуваме и решихме да се откажем.“

„Случилото се преди първия завой бе състезателен инцитент“, заяви от своя страна и спортният директор на Мерцедес, Тото Волф. Той е наясно, че екипът е отговорен за класирането на Розберг.

„Беше ми ясно веднага, че ще последва наказание“, заяви от своя страна Розберг. „Видях го точно до мен. След наказанието разбира се всичко бе приключило за мен. Все пак после състезанието продължи да е интересно за мен с доста изпреварвания.“

След сериозната борба гумите на Розберг се износиха и той остана заклещен зад Гутиерес.
„Беше изнервящо, че не можах да мина пред Гутиерес, но болидът на Заубер бе много бърз на правите и имаше достатъчно сцепление.“

Какъв резултат би бил възможен без проблемите винаги е чиста спекулация, но в Мерцедес са убедени, че са могли да доста по-напред.

„Мисля, че разполагахме с достатъчно скорост“, заяви Волф. Същото мнение сподели и Рос Браун:
„Балансът на болидите ни бе добър.“

„Все още сме малко по-силни от Ферари, въпреки че те са по-напред в класирането“, обясни Розберг. „Загубихме едната кола още в първия завой, а в последствие имахме проблеми при спирането в бокса. Но това се случва понякога и след като го преодолеем ставаме по-силни. Това бе каляващ характера следобед.“

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1363 -: Октомври 13, 2013, 10:11:24 pm »



Кими: Стартирах много зле

"Иначе състезанието мина нормално"

Третият в класирането при пилотите Кими Райконен не се представи достатъчно убедително в днешното Гран при на Япония. Пилотът на Лотус стартира от далечната девета позиция и финишира пети, изпреварвайки Нико Хюлкенберг в предпоследната обиколка. Финландецът призна, че състезанието не се е развило хубаво за него, но е доволен, че все пак е успял да запише някакви точки.

"Направих много слаб старт. Изпуснах състезателната линия и изгубих няколко позиции. По-късно в състезанието успях да наваксам няколко места. След последния питстоп колата работеше много по-добре. Във втората част се движеше както трябва и останах доволен. Иначе състезанието мина нормално. Тук е трудно да се изпреварва, така че се радвам, че успяхме да спечелим някакви точки. Направихме каквото можахме", обясни Кими.

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

lord_milev

  • V.I.P.
  • Карма: +927/-411
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 29, 2009, 08:00:21 am
  • Публикации: 17840
  • Торент Клиент: µTorrent 2.2.1
  • Винаги имаш избор!
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 30.0.1599.69 Chrome 30.0.1599.69
Re:Формула 1
« Отговор #1364 -: Октомври 15, 2013, 05:01:21 pm »
ЧЕСТИТО  ;D

Активен