www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495621 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1395 -: Октомври 20, 2013, 12:35:09 pm »

Следващия кръг от шампионата на Формула 1 е Гран при на Индия на пистата "Буд Интернешънъл"



Дължина   5125 м

Обиколки   60


Разписание на състезателния уикенд:

Свободна тренировка 1     25.10 07:30ч.

Свободна тренировка 2     25.10 11:30ч.

Свободна тренировка 3     26.10 10:00ч.

Квалификация          26.10 14:00ч.

Състезание              27.10 11:30ч.

                                                                                             по данни от clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1396 -: Октомври 20, 2013, 12:37:33 pm »

Временно класиране при пилотите:

1   Себастиан Фетел   Ред Бул - Рено   297
2   Фернандо Алонсо   Ферари   207
3   Кими Райконен   Лотус - Рено   177
4   Люис Хамилтън   Мерцедес AMG   161
5   Марк Уебър   Ред Бул - Рено   148
6   Нико Розберг   Мерцедес AMG   124
7   Фелипе Маса   Ферари   90
8   Ромен Грожан   Лотус - Рено   87
9   Дженсън Бътън   Макларън - Мерцедес   60
10   Нико Хюлкенберг   Заубер - Ферари   39
11   Пол ди Реста   Форс Индия - Мерцедес   36
12   Адриан Сутил   Форс Индия - Мерцедес   26
13   Серхио Перес   Макларън - Мерцедес   23
14   Даниел Рикардо   Торо Росо - Ферари   18
15   Жан-Ерик Верн   Торо Росо - Ферари   13
16   Естебан Гутиерес   Заубер - Ферари   6
17   Пастор Малдонадо   Уилямс - Рено   1
18   Гиедо ван дер Гарде   Катерам - Рено   0
19   Жул Бианки   Марусия - Косуърт   0
20   Шарл Пик   Катерам - Рено   0
21   Макс Чилтън   Марусия - Косуърт   0
22   Валтери Ботас   Уилямс - Рено   0

                                                                                                                    по данни от formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1397 -: Октомври 20, 2013, 12:41:18 pm »

Временно класиране при конструкторите:

1. Ред Бул   445
2. Ферари    297
3. Мерцедес    287
4. Лотус    264
5. Макларън    83
6. Форс Индия    62
7. Заубер    45
8. Торо Росо    31
9. Уилямс    1
10. Марусия-Косуърт   0
11. Катерам-Рено    0

                                                                                                                по данни от clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1398 -: Октомври 21, 2013, 07:34:15 pm »

Перман: Представянето ни се подобри с по-дългата база



В представянето на Лотус има напредък заради по-дългата база на Е21, която тимът използва в състезанията в Корея и Япония, според шефа операции на пистата в отбора Алан Перман.

Преди Гран при на Сингапур Перман каза, че планират да използват по-дългото шаси, което им носи повече стабилност в завоите, от надпреварата в Корея до края на сезона. Кими Райконен и Ромейн Грожан завършиха съответно втори и трети в състезанието на пистата Йонгам, а в Япония французинът отново се качи на третото място на подиума.

- От наша гледна точка няма съмнение, че представянето ни се подобри с по-дъгата база. Трудно е да определим колко точно, но е потвърждение за цялата работа в симулатора и по конструкцията, която сме извършили в тази област. Класираме се на по-добри места в квалификациите и в състезанията и бяхме на подиума в последните три надпревари на различни писти като Сингапур и Сузука. Едното е улично трасе, на което карахме със суперсофт, другата е много бърза писта с преливащи се завои, където бяхме с твърдите гуми. Очевидно е, че Е21 работи добре на всички видове конфигурации. Добавяйки към това допълнените ни знания за гумите, няколко аеродинамични настройки и двамата ни пилоти, които се представят на отлично ниво, изглеждаме доста добре – коментира Перман.

В тима от Енстън са уверени, че ще се представят добре и на състезанието през този уикенд за Гран при на Индия. От Пирели ще предоставят гумите медиум и софт за тази надпревара, за разлика от миналата година, когато отборите разполагаха със смесите хард и софт.

- Промяната от хард и софт през миналата година на медиум и софт през тази година трябва да направи състезанието доста по-различно – обясни Перман. – Миналата година имаше стратегии с 1 спиране в бокса с твърдите гуми. Тогава разликата в представянето между гумите означаваше, че всички бяха със софт в квалификацията и само след един стоп се състезаваха с хард. Тази година смесите медиум и софт ще допринесат за промяна в стратегиите. Тъй като смесите за този сезон са по-меки от миналогодишните, ще имаме по-меки гуми за квалификацията и състезанието. Може да е доста по-интересна надпревара със стратегии с две или три спирания в бокса.

Кими Райконен повтори, че по-предното класиране в квалификацията ще е важно за по-добър резултат в състезанието на пистата Буд Интернешънъл. Финландецът също мисли, че отборът е направил стъпка напред с развитието на Лотус Е21.

- Колата беше доста силна през целия уикенд (в Япония, б.а.) и направихме добър напредък. Все още не е това, което търся и се опитваме да се отървем от недозавиването, което не харесвам. В Япония беше трудно да покажем истинското ни темпо в началото на състезанието, защото се движех зад по-бавни коли доста време. След последния питстоп, когато нямаше болиди пред мен, колата работеше много по-добре. Държеше се добре в последната половина от състезанието и бях доволен от нея – добави Райконен.

Съотборникът му Ромейн Грожан също сподели, че е доволен от колата и очаква Лотус Е21 да е конкурентоспособен в Индия.

- Болидът ни се представя чудесно в момента, така че мисля, че отново можем да сме силни. Миналата година имахме проблеми (в Индия, б.а.) с намирането на сцепление и точните настройки за автомобилите, така че се надявам, че този път ще се представим по-добре. Гумите през 2012 г. бяха доста твърди за пистата, но тази година изборът е на по-меки смеси, което трябва да подобри състезанието – каза още Грожан.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1399 -: Октомври 21, 2013, 07:36:07 pm »

Във Ферари не се съмняват в оставането на Алонсо в екипа



В последно време се появиха усилени слухове гласящи, че Фернандо Алонсо може да се завърне в екипа на Макларън и да напусне Ферари, където успеха продължава да му се изплъзва. От една страна испанецът явно показва недоволството си от качествата на болидите на Скудерията, от друга страна Мартин Уитмарш не веднъж подчертава, че би приветствал завръщането на Алонсо в Макларън, където след привличането на Хонда за партньор ще се освободят средства, които иначе трябваше да отидат за закупуването на двигатели.

Във Ферари явно не се притесняват от подобни спекулации. В интервю пред германското седмично издание Шпорт Билд, Стефано Доменикали разкрива, че не вярва испанецът да пожелае да си тръгне от отбора.

„Не се страхуваме, че може да загубим Фернандо“, обяснява Доменикали. Според него договорът му трудно може да бъде развален. „Имаме договор с него за още три години и ни увери, че има желание да остане. Той иска да печели с нас и ние с него.“

По време на уикенда в Япония, Алонсо за пореден път отправи критика към отбора, след като Ред Бул и Лотус успяха отново да победят съперниците си в червено. Испанецът се класира четвърти.

„Гумите биха били едно доста удобно извинение, но ние трябваше да се настроим по-добре към новите гуми на Пирели“, заяви Алонсо. Бившият тим шеф Еди Джордан не вярва в бъдещето на двукратния световен шампион във Ферари.

„Фернандо няма да е щастлив от завръщането на Райконен в отбора и най-късно през 2015 г. ще се присъедини към Макларън Хонда.“

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1400 -: Октомври 21, 2013, 07:38:42 pm »

Хюлкенберг: Не е изключено и да остана в Заубер

Нико Хюлкенберг се радва на голяма популярност в последните няколко седмици. От една страна заради успехите, които постигна в последните няколко състезания, а от друга, защото е сред най-сериозните кандидати за мястото в екипа на Лотус, което Кими Райконен ще освободи с преминаването си във Ферари. Второто разбира се е следствие от първото, но в същото време може да се окаже, че Лотус ще предпочетат пилот, който да носи със себе си и достатъчно средства, предвид тежката финансова ситуация в екипа. Затова германецът не изключва възможността да остане и в отбора на Заубер, за който кара през този сезон.

„Разбира се никой не иска да влошава състоянието си, всеки иска да се развива нагоре“, обяснява Хюлкенберг пред ZDF. Добрите резултати на Заубер обаче дават надежди, че екипът може да сглоби достатъчно добра кола и за следващата година. „Не е изключено да остана и в екипа, за който карам в момента. Хората в него вършат чудесна работа в последните месеци.“

Хюлкенберг пристигна в Заубер с големи надежди през тази година, след като през миналата отбора направи чудесно представяне с четири подиума. Тогава обаче дойде разочарованието. До състезанието на Спа, което бе 11-и кръг от шампионата, германецът бе спечелил едва седем точки за отбора, което бе и целият актив на екипа. В последните няколко надпревари обаче екипа подобри значително представянето си и след като изпревари тима на Торо Росо вече се е прицелил дори в шестото място на Форс Индия, което би донесло допълнителни приходи за швейцарците. Все още обаче липсва решение относно бъдещето на Хюлкенберг.

„Все още няма нищо за казване, нищо не е подписано“, обяснява германецът. „Имаме контакти с различни отбори, но това са същите изказвания, както преди няколко седмици. Аз продължавам да съм оптимист.“

Идеята на Хюлкенберг е да има достатъчно възможности, за да може да избере най-добрата от тях. Според моментното състояние на екипите, това би било преминаване в Лотус.

„Дали това ще е възможно, ще стане ясно в близките седмици. Има доста отбори, Лотус е само една от възможностите. Просто трябва да сме достатъчно търпеливи.“

Хюлкенберг не знае със сигурност, какво е провалило преминаването му във Ферари.

„За това трябва да попитате господин Ди Монтедземоло. Нямам идея, защо в крайна сметка нищо не се получи. Имаше доста интензивни контакти, но всички знаем, че от това не излезе нищо.“

Възможно е Скудерията в последствие да съжалява за своето решение, особено ако Фернандо Алонсо действително избере да се завърне в Макларън. Ред Бул пък никога не е било възможност според изказването на Хюлкенберг.

„Всички отбори преследват своя собствена политика. Ред Бул имат с Торо Росо втори екип, където могат да развиват младите си пилоти и в последствие да ги издигат. Нормално е да предпочитат да вземат някого именно от там, отколкото от където и да било. В противен случай това означава, че се съмняват в собствената си програма и политика.“

Ред Бул избраха за наследник на Марк Уебър именно пилот от Торо Росо, Даниел Рикиардо, който бе предпочетен дори пред Кими Райконен.

„Във Формула 1 от доста време вече нещата не са толкова прости и лесни, а политиката диктува голяма част от решенията на отборите.“

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1401 -: Октомври 21, 2013, 07:48:52 pm »



Райконен: Квалификацията е ключът към подиума в Индия

"Ако не се получи, ме очаква много тежко състезание"

Кими Райконен вярва, че представянето му в квалификацията тази събота е ключът към място на подиума в неделната надпревара за Гран при на Индия. Пилотът на Лотус призна, че не е доволен от това, което показва в последните пет квалификации от сезона, и е амбициран да се справи с този проблем.

"Надявам се най-накрая да подобря представянето си в предстоящата квалификация на пистата "Буд". Ако го направя, това ще бъде основна част от борбата за място на подиума в Индия", призна Райконен. "Ако не се получи, отново ме очаква много тежко състезание в неделя", завърши финландецът.

                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1402 -: Октомври 21, 2013, 07:50:16 pm »



Фетел атакува три от три победи в Индия

"Не правя сметки за титлата, интересува ме само победата"

Себастиан Фетел е амбициран да спечели третата си поредна победа в Гран при на Индия и така да остана единственият пилот в историята на Формула 1, триумфирал на пистата "Буд". В предишните две години пилотът на Ред Бул спечели квалификациите, което увеличава шанса му за хеттрик през 2013 година.

"Досега всичко в Индия се развива по най-добрия начин за мен. Там дават и много красива купа, която отново искам да вдигна. Много харесвам пистата, а държавата ме впечатлява всеки път, когато се върна там", разказа Себастиан. "Трасето е доста сложно, защото ритъмът на пилотиране се накъсва, особено изкачването към трети завой, чийто ейпекс е практически невъзможен за виждане. Надявам се да продължа със силното си представяне, не си правя сметки за титлата и единственото нещо, което ме интересува, е победата в Индия", завърши германецът.

                                                                                                                                  formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1403 -: Октомври 21, 2013, 07:51:37 pm »



Ред Бул: Няма гаранция за успех през 2014 г.

"Промените са най-големите за нас досега"

Отборният шеф на Ред Бул Кристиан Хорнер призна, че неизвестните преди сезон 2014 са повече от когато и да било в историята на младия, но изключително успешен отбор. Следващата година ще бъде белязана от големите промени в правилата относно болидите и най-вече от новия формат на двигателите.

Според Хорнер предстоящата след няколко месеца "турбо ера" ще направи битката за титлата през 2014 г. напълно непредсказуема. Британецът е убеден, че който успее най-бързо и правилно да се адаптира към промените в правилата, ще има огромно предимства в борбата за титлата.

"Промените, които предстоят за сезон 2014, се най-големите, с които ще се сблъскаме от дебюта на Ред Бул във Формула 1. В подобни условия никога няма гаранция за очакван успех. В последните години болидите ни бяха еволюция на предишните и очакванията можеха доста по-точно да бъдат прогнозирани", призна Хорнер. "До първия старт от следващия сезон никой няма как да е сигурен дали ще сме се справили добре. Единственото, което зависи от нас и трябва да направим, е да си свършим работата по най-добрия възможен начин. Започнахме работата си по новия болид по-рано от предишни години. Същото направиха и нашите конкуренти, защото промените са много повече и времето е ограничено", завърши британецът.

                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1404 -: Октомври 22, 2013, 05:46:46 am »

Бътън и Перес мотивират целия екип на Макларън, заяви Уитмарш



Пилотите на Макларън Дженсън Бътън и Серхио Перес са с изключително поведение в толкова трудния за тима сезон 2013 г. във Формула 1 и мотивират целия екип, заяви шефът на отбора Мартин Уитмарш.

- Трябва да отбележа и похваля и двамата ни състезатели. Сезонът е труден, но те останаха спокойни, умерени и отдадени (на работата си) и наистина мотивират цялата ни организация. Гордея се с начина, по който реагираха – заяви Уитмарш.

Той допълни, че тимът не е имал кой знае колко време за почивка, тъй като предстоят следващите надпревари от сезона – в Индия и Абу Даби.

- Пистата (в Индия) е страхотна – бърза и истинско предизвикателство. Освен това е технична, което е необикновено за такъв тип трасе. Конфигурацията на завоите е такава, че позиционирането на автомобила е критично, ако искаш да не изгубиш ритъм и съответно време. Отново ще е необходим компромис с реглажите. Последните надпревари показаха, че и този път ще се борим за точки във втората половина на топ 10. Въпреки всичко състезанията в Корея и особено в Япония бяха удоволствие – коментира от своя страна Бътън.

Перес отбеляза, че обича да пътува в Индия, като според състезанието от Формула 1 там е интересно и вълнуващо събитие.

- Според мен стартът наистина започва да оказва влияние върху страната. Има зрители, хората изглеждат заинтересовани и ентусиазирани – това винаги е страхотно да се види. След две сложни надпревари в Корея и Япония, където имах добро темпо, но ми се случи какво ли не, ще се надявам на по-плавно протичане на следващите две последователни състезания. Разочароващо е добрите резултати да ми се изплъзват, но съм сигурен, че бързо ще обърнем нещата. Наясно сме, че не разполагаем с кола, с която да се борим с първите четири отбора, но за местата в първата десетка винаги се води сериозна битка – допълни мексиканецът.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1405 -: Октомври 22, 2013, 05:52:54 am »

Пирели искат повече тестове преди сезон 2014 г. в F1



Пирели искат повече тестове преди началото на сезон 2014 г. във Формула 1. Според доставчика на гуми в Гран при тренировките са жизнено важни за догодина, когато в спорта влизат в сила нови правила и ще настъпят най-сериозните технически промени от десетилетия насам.

След поредицата проблеми с гумите тази година, Пирели все още нямат достатъчно изпитания. За другия месец е планиран тест с Макларън и тяхна кола от 2011 г., но от там нататък няма нищо потвърдено.

- Със сигурност трябва да свършим повече работа и още много труд по гумите. Искаме малко да променим философията си. Тази година подходихме агресивно по отношение на смесите – може би прекалено агресивно в някои случаи. Трябва да подобрим доста неща. В момента се опитваме да уточним най-правилния начин да продължим напред. И определено е нужно да се тества. Не искаме да се оказваме между индивидуални интереси. Желанието ни е спортът да ни насочи. Ако новата стратегическа група заработи, искаме да ни кажат какво искат и ще го изпълним – заяви спортният директор на Пирели Пол Хембри пред Аутоспорт.

В стратегическата група има представители на отборите, ФИА и ФОМ. Според Хембри това е идеална ситуация, тъй като иначе се стига до лобиране. В същото време обаче вече има съмнения относно работата на новата организация.

- Опасността на цялата система е, че при настоящия вариант на представяне, може да има пет отбора срещу някое предложение и въпреки това да не успеем да го спрем – заяви шефът на Заубер Мониша Калтенборн.

Според Боб Фърнли, който изпълнява длъжността заместник-шеф на Форс Индия, комисията за Формула 1 все още има властта да отхвърля определени неща, но това не е конструктивно:

- Идеята е отборите да са съгласни преди нещата да стигнат до F1 комисията.

Притесненията стигат дотам да се говори, че взети от стратегическата група решения могат да бъдат атакувани по съдебен път.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1406 -: Октомври 22, 2013, 05:54:42 am »

Даниил Квят ще е пилот на Торо Росо през 2014 г.



Даниил Квят ще е пилот на Торо Росо във Формула 1 догодина, оповестиха официално от отбора.

Привличането на 19-годишния руснак е изненадващо при положение, че за фаворит за кокпита, който Даниел Рикиардо ще освободи в края на сезона, се смяташе Антонио Феликс да Коща.

- Усилията му в болида са забележителни, когато и да кара. Ако един млад пилот покаже талант, страст и сериозна работна етика, му даваме шанс. Затова и избрахме Квят – заяви съветникът на Ред Бул и Торо Росо във Формула 1 Хелмут Марко по австрийската телевизия Сервус.

Роденият на 26 април 1994 г. пилот започва кариерата си с картинг, като се състезава в родината си Русия и в Италия. През 2009 г. става трети в KF3 в европейския шампионат и е втори в WSK международни серии. През 2010-та се състезава във Формула BMW Пасифик, става част от джуниър екипа на Ред Бул и дебютира в европейските серии Формула BMW. След това се състезава във Формула Рено 2.0. Този сезон кара във Формула 3 и в GP3 (където понастоящем е втори в класирането при пилотите).

Даниил кара за Ред Бул по време на теста за млади пилоти през юли и направи аеротест с екипа миналата седмица. Той ще е съотборник на Жан-Ерик Верн, който ще е за трети сезон в Торо Росо.

- Доволни сме да продължим политиката на промотиране на млади пилоти от младежката програма на Ред Бул. Даниил ни впечатли със силно представяне и много добра обратна информация по време на изпитанията на Силвърстоун. Те показаха, че той притежава основните качество, които може да развива. Даниил може да е сигурен, че ще използваме целия си опит в работата с млади състезатели, за да направи възможно най-добър старт в кариерата си във Формула 1 – заяви шефът на Торо Росо Франц Тост.

Самият Квят благодари на Ред Бул и на Торо Росо за възможността и допълни, че от времето, когато се състезава с картинг, мечтае да кара в F1.

- Фактът, че живея в Италия (в Рим със семейството си – б.р.) и говоря италиански ще ми помогне да стана бързо част от екипа – сигурен съм в това – добави пилотът.

Бъдещето на Да Коща остава под въпрос при това положение. Засега не е ясно какво ще прави той през 2014 г., след като тазгодишното му представяне във Формула Рено 3.5 бе разочароващо.

                                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1407 -: Октомври 22, 2013, 06:00:52 am »


Хонда финансира връщането на Алонсо в Макларън?

Японците плащат половината заплата на Фернандо

Отборът на Макларън може да си върне Фернандо Алонсо от Ферари с помощта на автомобилния производител Хонда. Японците обявиха официално завръщането си във Формула 1 за сезон 2015, когато ще доставя двигатели за тима на Макларън. Според медиите във Великобритания Хонда са стигнали до разбирателство с британския си партньор да помогнат за привличането на Фернандо Алонсо в тима, като осигурят половината му заплата.

Испанецът е най-скъпо платеният пилот във Формула 1, но това не е проблем за Хонда, които искат да са сигурни, че завръщането им ще бъде успешно. Нандо прибира рекордна заплата от 28 милиона долара плюс два милиона от реклама от сегашния си тим Ферари. За сравнение Себастиан Фетел, който до дни се очаква да вдигне четвъртата си поредна световна титла, получава значително по-малка заплата - 17 милиона от Ред Бул.

В плановете на бъдещия тандем Макларън/Хонда със сигурност не влизат и двамата сегашни пилоти на отбора - Дженсън Бътън и Серхио Перес. Британецът е световен шампион, но в престоя си досега не оправда очакванията, а мексиканецът няма нужните качества.

Мястото на Перес ще бъде заето от Кевин Магнусен, който дебютира в болида на тима по време на тестовете за млади пилоти в средата на юли. Кариерата на датския пилот е финансирана от Макларън по същия начин, както преди години Люис Хамилтън бе изграден като пилот и влезе във Формула 1.

Отборният шеф на славния британски тим Мартин Уитмарш заяви, че търси титулярно място в някой от по-малките отбори за Магнусен през 2014 година. Слуховете са за място в Маруся, като целта е да натрупа опит и да е готов да се включи в Макларън през 2015 година, и да помага на Алонсо по пътя му към световната титла.

                                                                                                                                formula1.sportal.bg
« Последна редакция: Октомври 26, 2013, 07:55:00 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1408 -: Октомври 23, 2013, 08:48:17 pm »

С Уилямс се разбираме чудесно, категоричен е Малдонадо



Пастор Малдонадо отхвърли слуховете, че търси начин да напусне екипа на Уилямс във Формула 1 след края на настоящия сезон.

От известно време се говори, че венецуелецът може да отиде в Лотус. Самият той критикува няколко пъти настоящия си тим, който изживява труден сезон. Малдонадо спечели единствената точка на Уилямс за изминалите 15 старта от шампионата и не крие разочарованието си от липсата на скорост.

След засилването на приказките за напускане и информацията, че валутни проблеми могат да доведат до грижи с финансирането на венецуелските пилоти обаче, Пастор настоя, че е щастлив в Уилямс.

- Слуховете за отношенията ми с Уилямс са напълно погрешни. С отбора се разбираме чудесно. Работим упорито ден и нощ, за да подобрим представянето и резултатите си. За съжаление това е F1; има добри и лоши сезони. Смятам, че не сме единствените, изживяващи трудни времена по отношение на резултатите. Но пък в същото време показахме, че дори при недостатъчно темпо не се отказваме до последния старт – няма и да го сторим. За бъдещето ми: ще съм в F1 догодина и гордо ще представлявам Венецуела. Надявам се на добри новини скоро – написа Малдонадо в Туитър.

Състезателят се ползва с подкрепата на венецуелската петролна компания PDVSA, чието спонсорство е много сериозно. Именно наличието на средства бе повод слуховете да пращат Пастор в Лотус, където тази година имаха финансови затруднения. В Енстън обаче очакват всеки момент да приключат сделката с консорциума Куантум, за който се твърди, че ще инвестира 200 милиона евро в тима.

Шефът на Лотус Ерик Булие сподели наскоро, че в тима обмислят Нико Хюлкенберг и Фелипе Маса за заместници на Кими Райконен, който след края на сезон 2013 г. се връща във Ферари. Той обаче допълни, че няма да вземе немския пилот, ако не осигури финансово отбора.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1409 -: Октомври 23, 2013, 08:49:29 pm »

Форс Индия се притесняват от напредъка на Заубер



Форс Индия се притесняват от напредъка на Заубер – шефът на екипа Виджай Маля заяви, че екипът му трябва да подобри представянето си, за да удържи настъплението на швейцарския отбор в класирането при конструкторите.

Тимът от Силвърстоун започна силно сезона. В първите осем старта Форс Индия не взеха точки единствено във втория кръг – в Малайзия. От Гран при на Германия досега обаче активът е общо 3 точки (2 в Белгия и 1 в Сингапур).

При Заубер ситуацията е обърната. До надпреварата на пистата Спа-Франкоршамп екипът от Хинвил имаше 7 точки, а за последните четири старта от шампионата спечели 38. В класирането при конструкторите те са с 45 пункта и изостават на 17 от Форс Индия.

- Заубер вършат много добра работа напоследък. В страхотна форма са и се възползват от всички възможности, които им се предоставят. Ще водим истинска битка в последните четири надпревари. Ние трябва да направим крачка напред, за да ги задържим, защото те се класират добре в квалификацията и имат силно състезателно темпо – заяви Маля преди домашния старт на тима си.

Предстоящата Гран при на Индия е особено важна за отбора. Пол ди Реста отбеляза, че надпреварата на пистата до Ню Делхи е сериозно събитие за целия тим. Той и съотборникът му вече са в града, където участват в различни мероприятия.

- Идваме в Индия няколко пъти в годината и ентусиазмът на феновете се увеличава. Конфигурацията на трасето е една от най-добрите от новото поколение писти. За мен първи сектор е забележителен. В останалата част има и други предизвикателства. В Япония не взехме точки, но записахме напредък с настройките на колата, така че през предстоящия уикенд целта ще е топ 10 – допълни шотландецът.

Според Адриан Сутил спечелването на точки ще е трудно, но и той ще се бори за това заедно с екипа си.

- В последните стартове имахме грижи с баланса и постоянното поведение на колата. Но научихме много и се надявам това да ни даде посока, както и увереност. Пистата изисква стабилност и добра предна част. Има някои характеристики, които са подобни на тези в Корея – дълги, плавни завои във втори и трети сектор, където аеропритискането е важно. Ще трябва да намерим добър баланс, за да използваме тези черти на трасето – обясни Сутил.

                                                                                                                               clubs1.bg
Активен