www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509291 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1380 -: Октомври 17, 2013, 07:48:59 pm »

Мотивацията ми е същата като преди, настоя Райконен



Кими Райконен настоя, че мотивацията му не се е променила от момента, в който подписа договор и бе обявено, че догодина се връща във Ферари. Контрактът бе обявен след Гран при на Италия и от тогава финландецът се класира съответно 13-ти на грида в Сингапур и девети на стартовите решетки в Корея и Япония. Резултатите му в състезанията са много по-добри – съответно трети, втори и пети в последните три надпревари.

Квалификационното представяне обаче отново върна на дневен ред въпроса относно мотивацията на световния шампион във Формула 1 за 2007 г., който днес навършва 34 години. Кими от години обяснява, че всичко в това отношение е наред при него. Настоящият случай не е изключение – той е категоричен, че договорът с Ферари не е променил по никакъв начин подхода му към състезанията.

- Това никога не се променя и при мен ситуацията е същата като в началото на годината. Фактът, че догодина ще съм в друг отбор, определено не води до нещо различно сега. Все още искам да печеля състезания тази година. Не се интересувам само да карам без да натискам. Желанието ми е да дам най-доброто от себе си. Понастоящем не се интересувам какво ще се случи догодина – заяви Райконен.

Финландецът допълни, че ако изпитваше съмнения или нежелание да се състезава, изобщо нямаше да се появява на надпреварите.
- Няма причина да върша каквото и да било, недоставящо ми удоволствие. Със сигурност има много неща, които не ми допадат, но надпреварите компенсират за тях. Доволен съм как върви всичко досега и се надявам в бъдеще на още по-добри представяния. Но винаги съм казвал, че ако не ми харесва, просто няма да дойда за следващото състезание – каза още Кими.

Шефът на Лотус Ерик Булие заяви от своя страна, че не вярва на Райконен да му липсва мотивация. Той предположи, че известният спад в квалификационната му форма може да се дължи на невероятното представяне на Ромейн Грожан:
- Според мен всичко това може да е свързано повече с факта, че Ромейн се върна в играта.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1381 -: Октомври 17, 2013, 07:50:36 pm »

Мерцедес ще третират еднакво всички екипи, с които работят догодина, заяви Волф



Мерцедес ще третират еднакво всички екипи, на които ще доставят двигатели от догодина и Макларън не прави изключение, заяви спортният директор на щутгартския концерн Тото Волф.

Отборът от Уокинг ще използва и през 2014 г. агрегати на Мерцедес. След това 19-годишното сътрудничество между двете компании ще бъде прекратено, тъй като Хонда се връщат във Формула 1 и от 2015-та ще работят с Макларън. Това доведе до предположения, че ръководеният от Мартин Уитмарш тим може да не получава същото отношение и подкрепа спрямо заводския отбор на Мерцедес и другите екипи, които ще ползват техни мотори – Уилямс и Форс Индия.

- Макларън са клиенти, а и имаме дълга история с тях, така че ще направим всичко, за да ги подкрепим. В наши дни няма такива неща като различни спецификации. Това така или иначе не е разрешено от правилата. Подкрепата за Макларън ще е същата като за всички останали – обясни Волф.

Управляващият директор на Макларън Джонатан Нийл е уверен, че Мерцедес няма да имат различно отношение спрямо отборите, на които доставят двигатели. Според него също така е разбираемо, ако хората от Уокинг не участват толкова активно в работата на снабдителя си, колкото при предишни проекти.

- Познавам хората в Бриксуърт, тъй като работим от дълго време заедно. Според мен всичко от производствения отдел трябва да е еднакво, ако се търси висококачествен агрегат, тъй като дните на използване на шест мотора за един уикенд (сега имаме по пет на година) са безвъзвратно в миналото. Не могат да има модел „А”, модел „В” и „С”. Равенството ще даде на Мерцедес-Бенц репутацията, която търсят, така че нямам опасения (за отношението към Макларън) – заяви Нийл.

Макларън изживяват един от най-трудните сезони в историята си, при това точно когато отбелязват 50 години от основаването на компанията. Най-доброто класиране на тима продължава да е петото място на Дженсън Бътън от Гран при на Китай. Отборът е пети в класирането при конструкторите с 83 точки – далеч зад Лотус (264) и на 21 пред Форс Индия. Англичанинът пък е девети при пилотите с 60 точки, а Серхио Перес е 13-ти с 23.


                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1382 -: Октомври 18, 2013, 06:26:49 am »



Днес (вчера - 17.10 - бел. на публ. ) рожден ден празнува Кими Райконен

Финландецът навърши 34 години

Финландският пилот Кими Райконен днес празнува 34-ия си рожден ден. Състезателят на Лотус, родом от Еспоо, е вторият най-възрастен пилот на стартовата решетка тази година след Марк Уебър. През 2014 Кими ще се състезава за Ферари и ще е най-опитният сред Ф1 пилотите, защото Марк ще е в Льо Ман.

Кариерата на Райконен във Ф1 започва в Заубер през 2001 година, когато Петер Заубер решава да даде шанс на младия пилот въпреки критиките. Оказва се прав, защото Кими записва точка още в първото си състезание. Тогава още става ясно с какъв образ ще си имаме работа - Кими спял 30 минути преди началото на надпреварата.

За следващия сезон финландецът подписва договор с Макларън, заемайки мястото на Мика Хакинен. Кими се състезава за тима от Уокинг в продължение на пет сезона.

През 2007 Кими се запътва за първи път към Ферари. Остава там две години и печели първата си световна титла. В края на 2009 обаче, Скудерия обявяват, че догодина Кими няма да кара за тях независимо, че има договор до края на 2010. На негово място идва Фернандо Алонсо. Противно на очакванията, Райконен не се връща в Макларън, а преминава в рали състезанията и дори НАСКАР.

През 2012 Кими се връща с гръм, трясък и в добра форма във Формула 1 с Лотус. Не печели титлата, но финишира трети. За негово съжаление, трябва да отиде на награждаването. Догодина в сила влизат новите правила за двигателите и Кими сменя отбора - връща се във Ферари.

                                                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1383 -: Октомври 18, 2013, 06:28:12 am »



Мерцедес: Няма да бием Ред Бул повече

Хамилтън не се надява на повече победи до края на 2013

Люис Хамилтън отхвърли предположението, че е по силите на Мерцедес отново да изпреварят Ред Бул до края на сезон 21013. След разочароващото Гран при на Япония, в което британският пилот отпадна заради спукана дясна гума от контакт със Себастиан Фетел на старта, сега Люис смята, че Ред Бул са прекалено напред.

На въпроса дали има шанс Мерцедес да отбележат още една победа в оставащите четири състезания, Хамилтън отговори: "Не. Спряхме да разработваме колата и Ред Бул имат прекалено голяма преднина. Няма да се случи, но можем да спечелим много точки и дори мисля, че можем да се върнем на подиума".

Фетел спечели последните пет Гран при-та и е на път да стане четирикратен световен шампион в Индия. Хамилтън не вижда проблем Себастиан да финишира първи и в останалите надпревари. "Ако няма някакви технически проблеми, най-вероятно ще победи. Бих заложил пари на това".

Първото място е ясно, но битката за второто при конструкторите е доста оспорвана - между Мерцедес, Лотус и Ферари. Хамилтън е убеден, че отборът му е в състояние да триумфира и е можел да запише хубав резултат в Япония.

"Лотус вдигнаха темпото, но видях, че можем да се борим за подиума. Малко ми е кофти за момчетата, защото вършат страхотна работа, но сега нещата не се развиват в наша полза. Просто нямаме късмет. Дано догодина да имаме повече. Би било жестоко".

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1384 -: Октомври 18, 2013, 06:30:04 am »



Вижте кой открадна каската на Розберг (снимка на крадеца)

"Кажете ми, ако видите някой да я носи"

Нико Розберг е станал жертва на кражба по време на Гран при на Германия през месец юли. Това стана ясно чак днес, след като германският пилот на Мерцедес разказа за случилото се на официалния сайт на отбора и на личния си Twitter профил.
Нико е пуснал и снимка от закрития парк, направена от камерите на ФИА, които следят за спазването на забраната за работа по болидите през нощта. Точно тогава обаче, след съботната квалификация в 01:51:36 ч, в нощта преди състезанието е сниман човек, за когото се предполага, че е отмъкнал жълтата каска, и все още се  издирва.

"Вижте тази снимка на крадец! (най-долу дясно) Кажете ми, ако някой от вас го види с каската или само нея. Никога не съм давал или подарявал оригинална състезателна каска на никого. Ако се появи в интернет, също ни съобщете", помоли феновете си Розберг.

Ограбеният на домашната си писта "Нюрбургринг" германец също е публикувал марката и модела на откраднатия шлем, за да помогне при издирването и да осуети опит за продажба в интернет. Каската е произведена от компанията Schuberth с регистрационен номер: R-NR 074/02-13. Сертификат за сигурност по SNELL номер: ST 270141 и номер на ФИА: AH04248 - Nr. 134.



                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1385 -: Октомври 18, 2013, 06:14:36 pm »

Хорнер: Електрониката ще е много по-значима през 2014 г.



Електрониката ще е много по-значим елемент от задвижващите системи през 2014 г. според шефа на Ред Бул Кристиан Хорнер.

Отборите отдавна работят върху колите си за догодина, когато се въвеждат 1,6-литровите V6 турбомотори, а Ферари, Мерцедес и Рено вече са готови със своите задвижващи системи. Едни от основните притеснения за догодина са консумацията на гориво и надеждността. Горивният поток през 2014 г. е ограничен на 100 кг/ч, а количеството бензин за състезанието е 100 кг (с 35% по-нисък разход от настоящия).

- Очевидно пестенето на гориво ще е критично – начинът, по който управляваш задвижващата система по време на състезание – обясни Хорнер. – Вероятно няма да можеш да използваш максималната мощност непрекъснато и също така електрониката се превръща в много по-значим елемент от задвижващата система. Има огромно количество симулации, които могат да се извършват и съм сигурен, че всички големи отбори в момента го правят. Симулациите ще станат по-важни следващата година, когато пестенето на гориво ще е решаващ фактор. Ще трябва да направиш план за най-бързото възможно състезание на база горивото, с което разполагаш.

Екипът на Ред Бул е развоен партньор на Рено в изработването на двигателите за догодина, като Хорнер разясни, че отборът е участвал активно в разработването на плана за монтажа на всички компоненти (двигател, ERS, турбокомпресор).

За 2014 г. екипите ще разполагат с 5 двигателя плюс задвижващи системи, като през 2015-та те ще станат 4. Предложението за четири двудневни изпитания по време на следващия сезон предстои да бъде одобрено от ФИА.

- Съдейки по липсата на километри, която ще имат доставчиците на двигатели, мисля, че надеждността, особено след като двигателят трябва да изкара повече километри, ще е основен елемент. Тестовете са доста ограничени. Според мен прекараното време в тестове на стенд и подготовката ще са критични за доставчиците. Мисля, че повечето от тях вече изпитват моторите на стендове, а ако не го правят, тогава закъсняват – допълни Хорнер.

Междувременно техническият директор на Рено F1 Наоки Токунага сподели, че пестенето на гориво няма да е по-сериозен проблем отколкото е в момента, защото сега екипите се състезават с възможно най-малко бензин, за да пестят от теглото:
- На писта с висока консумация на гориво, ако караш на пълна газ (през цялото време) няма да стигнеш финала. Ще има разлика между средната мощност, използвана на състезания, и максималната възможна. Но това означава, че ако ти трябва, максималната мощност винаги е на разположение. Така че ако искаш да я използваш, за да изпревариш друга кола, ще можеш. След това ще трябва да наваксаш допълнителното използвано гориво. Това ще доведе до по-разнообразни стратегии.
Чух за притесненията, че ще има повече хора, на които им свършва бензинът или че пилотите ще спрат да се състезават само за да стигнат до финала. Но не мисля че ще има повече случаи, в които горивото да свърши, отколкото има в момента. Вече стартираме състезания с най-малкото възможно количество. Не искаме да оставяме никакъв бензин в резервоара, когато надпреварата завърши, така че и сега трябва да се справяме с разхода. Ще бъде същото (през 2014-та), нищо няма да се промени.

Заместник-управляващият директор на Рено Спорт F1 Роб Уайт пък обясни, че консумацията ще зависи най-вече от управлението на двигателите, а не толкова от темпото на състезателите:
- Пилотът ще кара на пълна газ със задвижваща система, калибрирана така, че да не превишава определеното количество консумация. Състезателят, който печели надпревари, е най-бързият от старта до финала. Това ще се запази (през 2014 г.). Определено ще има момент на отпускане на газта. Но начинът, по който ще бъде приложен, ще е далеч по-малко шокиращ от предвижданията на някои хора.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1386 -: Октомври 18, 2013, 06:17:27 pm »
Хонда запали за първи път новия си F1 двигател (аудио)



Хонда запали за първи новия си двигател за Формула 1 и разпространи запис на звука на агрегата. По проекта за мотора се работи в изследователския център на компанията в Точиги, докато базата в Европа (която ще е в Милтън Кийнс, Великобритания) се подготвя.

Японският концерн обяви през май тази година, че ще се завърне в Гран при и отново ще работи с тима на Макларън. При предишното си сътрудничество двете компании постигнаха някои от най-забележителните успехи в историята на спорта.

- Вълнуващо е да чуеш „плача” на новороден двигател за Формула 1 за първи път. Инженерите ни се трудиха упорито да го създадат и всички нямаме търпение за началото на сезон 2015 – коментира президентът на Хонда Мотор Европа Манабу Нишимае.

Хонда изтъкнаха като една от причините за завръщането си в спорта новите правила, които ще влязат в сила от 2014 г. и най-вече възможността да се работи по системи за възстановяване на енергия. Участието във Формула 1 ще окуражи по-нататъшния технологичен процес в тази област в допълнение към труда по агрегатите. Освен това ново поколение инженери на Хонда ще се запознаят с предизвикателствата и вълнението от работата в Гран при.

                                                                                                                              clubs1.bg


Звукът на новия двигател може да чуете тук -
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=431h20gvm3M" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=431h20gvm3M</a>
« Последна редакция: Октомври 18, 2013, 06:20:02 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1387 -: Октомври 18, 2013, 06:18:53 pm »

Булие: Имаме договор с Грожан, но все още не е довършен



Ромейн Грожан има договор с Лотус за 2014 г., но той все още не е довършен, каза шефът на тима Ерик Булие. В момента приоритет за собствениците на отбора Гении Кепитъл е финализирането на сделката с Куантум Моторспортс (чието име бе Инфинити Рейсинг) за закупуване на 35% от акциите на екипа, като едва след това ще станат ясни пилотите на отбора за сезон 2014.

Запитан дали Лотус ще запази Грожан през следващата година, Булие отговори:

- Не знам. Трябва да получа писменото потвърждение от борда и след това щи видим. Ромейн вече има контракт с нас за следващата година, но той не е довършен – от Лотус трябва да решат. Трябва да го направим след няколко дни.

Булие каза и че е доволен от показаното постоянство от Грожан, който завърши на подиума в последните две надпревари и се класира пред съотборника си Кими Райконен в квалификациите за последните три старта - в Япония, Корея и Сингапур:

- Мисля, че това е ниво, което можем да очакваме и точно това искахме от него да направи. Първо искахме да се установи като пилота, който е в момента, но откакто Кими обяви, че напуска тима, зависеше от него да направи крачка напред, което той стори.

Пилотите, чиито имена са свързани с мястото на Кими Райконен в отбора от Енстън догодина, са Нико Хюлкенберг и Фелипе Маса.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1388 -: Октомври 18, 2013, 06:21:39 pm »
Малдонадо в Лотус, Маса в Уилямс?



Пастор Малдонадо все по-често показва, че вече трудно издържа обстановката в Уилямс. Венецуелецът не иска да се бори единствено със своя съотборник, а срещу звездите от спорта и то с конкурентоспособна техника. И така докато през миналата година Уилямс сензационно спечели в Барселона, където Малдонадо записа своята първа победа във Формула 1, през тази екипът е спечелил само една точка и настроението е минорно.

„Пастор чувства след победата си през миналата година, че е роден за нещо по-голямо“, цитиран е източник от тима в Аuto, motor und sport.

Бившият шампион от GP2 имаше доста възможности за записване на добър резултат през миналата година, но „благодарение“ на свои собствени грешки не се възползва напълно от тях. Случваше се дори да игнорира тактически указания на инженерите си, което определено поражда напрежение в екипа. Главният аргумент на Малдонадо са 30-те млн. евро, които държавната петролна компания PDVSA налива в спорта през венецуелеца и които могат да са от полза и за други отбори.

Сега изглежда, че желанието на Малдонадо е да се присъедини към екипа на Лотус. Екипът от Енстън има сериозни финансови затруднения и това стана причина за напускането на Кими Райконен. Така единият кокпит за следващата година за момента остава празен. Сравнявайки пилотските качества, състезателят от Маракай не може да се сравнява със своя конкурент Нико Хюлкенберг, но германецът пък не разполага с толкова средства, с които да помогне на отбора. Така както наскоро разкри самият Ерик Булие, ако не бъде финализирана сделката с консорциума Инфинити, който преди няколко дни смени името си на Квантум, за да не бъде бъркан с автомобилната компания, партньор на Ред Бул, е много вероятно Лотус да избере вместо „Хълк“ пилот носещ със себе си сериозни финанси.

Принципно всичко с Квантум вече трябваше да е подписано, но официалното потвърждение продължава да липсва.

„Те обещават непрекъснато, че ще се присъединят към отбора, но в последствие нищо не се случва“, цитиран е в O Estado de Sao Paulo източник от Лотус. Така от ден на ден шансовете на Малдонадо стават все по-сериозни, който не крие разочарованието си от Уилямс.

„Ако трябва да присъствам по този начин във Формула 1, по-добре да си стоя в къщи“, заяви наскоро венецуелецът.

Ако нещата с Лотус не се получат, то другите възможности са Форс Индия и дори Заубер. И двата екипа биха се възползвали добре от милионите на PDSVA. Преди това обаче трябва да бъде разтрогнат договора с Уилямс, който е до 2015 г. и в който фигурира сериозно обезщетение в случай на едностранно разтрогване.

Според информация на Аuto, motor und sport, Клер Уилямс наскоро е пътувала до Каракас, за да постигне споразумение с представителите на фирмата. Договорът на Малдонадо с екипа също е до 2015 г., но двата контракта са отделни един от друг.

Ако 28-годишният пилот напусне екипа от Гроув, се отваря един кокпит, за който като сериозен кандидат се спряга Фелипе Маса. Така той може да повтори стъпките на сънародника си Рубенс Барикело, който завърши кариерата си в екипа на сър Франк. Предимството на Маса е, че той ще дойде заедно с 8 млн. евро, който ще осигури компанията за минерални масла Петробрас. Това може да запуши частично дупката, която напускането на PDSVA би отворило. Мениджърът на Маса, Николас Тод, не крие в интервю пред O Estado de Sao Paulo, че има контакт с Уилямс.

„Пастор имаше трудности в екипа през тази година, но мястото в отбора през следващата ще е чудесна възможност за Фелипе“, обяснява Тод. „През тази година направиха кола, която не бе достатъчно добра за влизане в точките и сега ще трябва да реагират бързо и да наемат нови хора.“

По тази причина бившият пилот на екипа Алекс Вурц е ангажиран като скаут и според информациите той е подготвил преминаването на Пат Саймъндс в Уилямс. Планирани са и нови попълнения.

Маса обаче не е единственият пилот, който се надява на мястото на Малдонадо. Според холандския De Telegraaf бизнесменът Марсел Бьокхоорн размишлява сериозно върху възможността да изкупи акциите на Тото Волф от екипа. Той е инвеститор и в модния лейбъл McGregor, който подкрепя Гийдо ван дер Гарде. Така съществува възможност холандецът да смени екипа на Катерам с този на Уилямс, въпреки че по всичко да изглежда че не разполага с качествата и таланта на Маса.

                                                                                                                             clubs1.bg
« Последна редакция: Октомври 19, 2013, 06:56:07 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1389 -: Октомври 18, 2013, 06:23:02 pm »

Протеже на Макларън отказва на Торо Росо



Представете си, че ви предлагат кокпит в отбор от Формула 1. А вие, въпреки че сте обещаващ млад пилот, го отказвате с благодарност. Именно това е направил Щофел Вандоорн, както разкрива белгийският вестник Льо Соар. Екипът на Торо Росо е влязъл в контакт с младия белгиец от школата на Макларън с идеята той да замести отиващия в Ред Бул, Даниел Рикиардо. Вандоорн обаче отказал възможността.

„Посъветвах се с моите мениджъри и те ме посъветваха, да остана в Макларън“, обяснява 21-годишният пилот. Предложението инспирирано от Ред Бул и без това е било само за един сезон. „Избрахме дългосрочната перспектива. Убеден съм, че Макларън е най-добрият избор, който всеки пилот може да направи във Формула 1.“

Възможно е, Вандоорн да продължи да кара в малките Формули и по-точно във Формула Рено.

„Това е най-вероятната възможност“, продължава младият белгиец гледайки към 2014 г. „Мога обаче да стана и резервен пилот във Формула 1. Ще видим.“

Едва след финала на Формула Рено 3.5, където в момента той е втори ще бъде взето решение. Отказът на Вандоорн обаче може да се окаже възможност за друг млад пилот да развие кариерата си във Формула 1. Според някои публикации (O Estado de Sao Paulo от края на септември и от немски издания в началото на октомври) договорът на Антонио Феликс да Коща с Торо Росо вече е подписан, но не е обявен. Очаква се това да стане следващата седмица. 22-годишният португалец е кадър на академията на Ред Бул и преминаването му при италианците като съотборник на Жан-Ерик Верн изглежда много вероятно.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1390 -: Октомври 18, 2013, 06:25:48 pm »



Възможно нашествие на новобранци във Ф1 през 2014

Магнусен към Марусия, Насър към Торо Росо

След напускането на ветерана Марк Уебър на стартовата решетка за 2014 ще се отвори едно свободно място. В Ред Бул ще дойде Даниел Рикардо, но кой ще го замести в Торо Росо, все още не се знае. На опашката за дебют във Формула 1 чакат много нови млади пилоти, които веднага биха хукнали към фабриката на всеки отбор.

Фелипе Насър се надява да пробие във Формула 1 догодина през Торо Росо. Младият бразилец има сериозни шансове да подпише договор и от следващия сезон да е тест и резервен пилот за екипа. Насър, който може да разчита на спонсорство от Sky Brasil и Banco do Brasil, работи с мениджъра на Кими Райконен Стив Робертсон и има подкрепата на Бърни Екълстоун. Бърни се грижи за връзките с бразилския пазар и преди време заявим че Насър има шанс за дебют догодина.

"Подобно на Хюлкенберг и Ботас, които започнаха с петъчни тренировки, така и аз мога да стигна до стартовата решетка. Ще ми е полезно да стартирам така, защото все още не познавам всички писти", заяви Насър.

Марусия също потвърдиха, че водят преговори с лидера във Формула Рено 3.5 и протеже на Макларън Кевин Магнусен за място през 2014, защото бъдещето на тазгодишния им състезател Макс Чилтън е неясно. Другият им пилот Жул Бианки получи продължение на договора си, но не и Чилтън.
"Имаме избор между трима или четирима пилоти. Кевин ни впечатли на тестовете, а и ние сме отбор, който приветства млади таланти в спорта", заяви шефът на Марусия.

                                                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1391 -: Октомври 18, 2013, 06:27:06 pm »



Макларън не очакват лоши двигатели от Мерцедес заради договора с Хонда

Тимът вярва в професионализма на германците

От Макларън нямат притеснения около професионализма на дългогодишния си доставчик на двигатели Мерцедес. Това заявиха от британския тим, който официално приключи партньорството си с германския автомобилен гигант. Въпреки това ще им се наложи да купуват новите V6 1.6-литрови двигатели на Мерцедес за сезон 2014, когато светът на Формула 1 навлиза в новата турбо ера.

Новият договор на Макларън е със старите им сътрудници от Хонда, но японските двигатели ща се готови за състезания едва през 2015 година, когато ще задвижват болидите от Уокинг.

Появиха се спекулации, че от Мерцедес не са останали доволни от отношението на британците след близо две десетилетия съвместна работа. Според тях има опасност германците да не дават най-добрата спецификация на двигателите си, след като партньорството им приключва. От Макларън обаче са убедени от годините съвместна работа, че подобно нещо не може да се случи.

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1392 -: Октомври 18, 2013, 06:28:44 pm »



Легенда: Фетел не получава признанието, което заслужава

"Глупав си, ако омаловажаваш успехите му"

Легендарният коментатор на Формула 1 Мъри Уокър защити трикратния световен шампион Себастиан Фетел. Според британеца пилотът на Ред Бул, който най-вероятно ще спечели четвъртата си титла още следващата неделя в Индия, не получава нужното признание за огромните успехи, които постигна досега в кратката си кариера във Формула 1.

"Наистина много съчувствам на Фетел. Той не получава признанието, което си заслужи за краткото време във Формула 1", убеден е Уокър. "Това, че е в най-добрата кола, не означава, че не си е заслужил четирите титли. Уебър кара същата определяна като най-добра кола, но за толкова сезони заедно нито веднъж не успя да се справи с германеца, а Марк е доста добър. Ставаш глупав, ако омаловажаваш успехите на Фетел. За мен той вече е един от великите пилоти в историята на Формула 1", завърши британецът.
                                                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1393 -: Октомври 20, 2013, 06:37:05 am »

Валенсия повече няма да домакинства на Ф1



Испанският град Валенсия (Испания) повече няма да бъде домакин на стартове от Формула 1 поради финансови причини.

"Не можем да продължим да организираме състезание от Формула 1, тъй като имаме други приоритети за изразходването на финансовите средства на града", заяви шефът на регионалното правителство на областта Валенсиана Алберто Фабра.

Надпреварата по улиците на пристанищния град се проведе пет пъти в периода 2008-2012 година и беше за Гран При на Европа. Загубите от състезанията всяка година надхвърляха по няколко милиона евро, които трябваше да бъдат покривани от градския бюджет.

                                                                                                                              sportni.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1394 -: Октомври 20, 2013, 06:41:40 am »

Алонсо с рекорд: Имам повод за празнуване



Фернандо Алонсо вече е пилотът с най-много спечелени точки в историята на Формула 1. Испанецът има 1571 точки на сметката си, с което е едноличен лидер във вечната класация. Това се случи, благодарение на 12-те точки, които спечели с четвъртото си място в Гран при на Япония днес (на 13.10 - бел. на публ.).

Нандо всъщност е единственият конкурент на Себастиан Фетел и едничка причина за това пилотът на Ред Бул да не бъде провъзгласен за шампион още след днешното състезание. До края на сезона остават четири състезания с максимален брой точки за печелене - 100, а разликата между двамата наброява 90 точки.

"Въпрос на време е Себастиан да стане шампион. Дори и да се случи така, че той да не финишира в нито едно от следващите състезания, то аз трябва да спечеля всичките, което е, меко казано, недостижимо. Всъщност ние с него се борим за различни неща. Аз гледам шампионата сред конструкторите. Днес нещата се развиха добре с Мерцедес. Извадихме късмет и сега сме в по-добра позиция спрямо тях. Аз имам повод за празнуване. Казаха ми, че вече съм пилотът с най-много спечелени точки във Формула 1. Това е нещо голямо. Подобно статистики в спорт като Ф1 са наистина значими. Знам, че точковата система се промени през годините, но когато някой друг подобри моя рекорд, това също няма да бъде от значение. Затова сега мисля да празнувам - има за какво!", коментира Алонсо.

                                                                                                                              sportni.bg
Активен