www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509329 пъти)

0 Членове и 5 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1440 -: Октомври 26, 2013, 07:43:11 am »



Това ли ще е последното ГП на Индия?

Ф1 е "забавление", а не спорт

В навечерието на състезанието за Гран при на Индия организаторите изразиха притесненията си за бъдещето на събитието. В Индия Ф1 надпреварата се смята за "забавление", а не за спорт, което означава, че организаторите трябва да плащат специална "такса за забавление". Тази година таксата не е платена и събитието през уикенда може да е под въпрос. Съдът ще изслуша петиция в петък, подадена срещу организаторите за неплатени задължения. По-рано тази седмица в съда се е разглеждала и молбата за освобождаване на организаторите от въпросната такса.

Молбата е била одобрена и най-вероятно изслушването утре няма да доведе до отменяне на състезанието.

Състезанието на "Буд" направи своя дебют през сезон 2011 и въпреки, че има договор за пет години, през 2014 няма да присъства в календара. Очаква се да се върне в графика за 2015, но президентът на моторспорт федерацията в Индия предупреди, че събитието може да отпадне от Ф1 календара завинаги.

"Ако не се върне през 2015, може изобщо да не го видим повече. Щом изгубиш едно състезание веднъж, може да е завинаги. Затова призовавам всички в Индия да направим това състезание в неделя паметно и Формула 1 да осъзнае, че има нужда от Гран при на Индия. Ще е много разочароващо, ако не успеем, защото ни отне 10 години изобщо да създадем това събитие".

"Причините състезанието да отпадне от календара са две. Първо, Бърни искаше да промени датата и надпреварата да е през март, но за нас беше невъзможно да имаме две състезания в рамките на пет месеца. Второ, всичко стана много по-скъпо. През последните две години това събитие се отрази добре на икономиката. Хотелите и такситата имаха работа. Парите не идваха от данъкоплатеца, а от частен промоутър. Индия вече има световно признание за технологичния си напредък. Затова е логично да имаме и Ф1. Тя е много повече от спортно събитие. Полезно е за Индия и за правителството".

Очаква се този уикенд Гран при на Индия да бъде посетено от 60 000 зрители.

                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1441 -: Октомври 26, 2013, 07:44:43 am »



Розберг: Формула 1 не е скучна

"Не виждате ли какво става зад Фетел?"

Нико Розберг настоява, че Формула 1 продължава да бъде интересна за феновете, независимо от доминацията на Себастиан Фетел. Пилотът на Ред Бул ще прибере четвъртата си поредна световна титла този сезон и много хора са на мнение, че безапелационното му надмощие прави зрелището Ф1 малко скучно и приспива зрителите пред телевизорите, както се изрази преди време Люис Хамилтън.

Другият пилот на Мерцедес обаче, не е съгласен. Според Розберг състезанието зад Фетел продължава да е вълнуващо.

"Забравете какво се случва отпред. Фетел може да си кара отпред сам, но не виждате ли какво става точно зад него? Надпреварите между пилотите след него не са ли ви интересни? На публиката й харесва", заяви Нико.

Единственият начин Фетел да бъде победен в шампионата е да не спечели нито една точка до края на годината и Фернандо Алонсо да трумфира в три от оставащите четири състезания до финала и в едно да остане втори.

Зад Алонсо също има и още петима пилоти, които се борят за възможно най-предна позиция в класирането. Испанският пилот на Ферари води с 30 точките пред Кими Райконен, който трети. Кими пък има само 16 точки преднина пред Хамилтън и 29 пред съотборника на Фетел Марк Уебър. Розберг, който спечели Гран при на Монако и на Великобритания този сезон, е шести в класирането при пилотите.

Надпреварата при конструкторите също е оспорвана. Разбира се, първи са Ред Бул, но за второто място се борят Ферари, Мерцедес и Лотус.

                                                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1442 -: Октомври 26, 2013, 07:46:44 am »



Квят: Не съм си купувал мястото в Торо Росо

Бергер: Даниил е природен талант

Преди два дни Торо Росо обявиха новия пилот, който ще заеме мястото на Даниел Рикардо догодина. Това ще е 19 годишният руснак Даниил Квят. Негов съотборник ще бъде Жан-Ерик Верн. Решението на отбора бе изненадващо, защото всички очакваха новият им пилот да бъде Антонио Феликс да Коста. Така бързо плъзнаха и слуховете, че Квят е получил работата не заради таланта си, а с финансова подкрепа.

Пилотът от GP3 отрече подобни предположения. "Пристигането във Формула 1, особено с Торо Росо, зависи единствено от резултатите ти и характеристиките ти като пилот. Решението на отбора бе мотивирано от това", обясни Квят.

Руският пилот заяви, че не би отказал подкрепата и на спонсор. "Ще има преговори, стига да намерим някой подходящ. Важното е да е партньор, "спонсор" не е вярно определение. Търсим партньори - хора, които биха могли да ни осигурят подкрепа във финансово отношение и да застанат зад мен. Търсим партньор, това не би навредило. Може би скоро ще можем да обявим нещо по темата, но все още сме далече".

Бившият Ф1 пилот Герхард Бергер също смята, че Квят си е заслужил мястото на стартовата решетка за следващия сезон с младежкия тим на Ред Бул.

"Квят е природен талант. Има вродена скорост и е показвал потенциала си. Тази година записа силни резултати независимо, че не беше в най-добрата кола. Той не е начинаещ, а състезател. Торо Росо е добро училище и възможността за Даниил е страхотна. Ще му отнеме време да се адаптира. Трябва да го оставите две години. После може да го оцените".

                                                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1443 -: Октомври 26, 2013, 07:48:07 am »



Алонсо не е притеснен от днешните технически проблеми

"Трябва да стигнем до подиума"

Фернандо Алонсо заяви, че проблемите, с които се сблъска по време на първата свободна тренировка за Гран при на Индия днес, няма да се отразят на останалата част от уикенда му. В шестата обиколка пилотът на Ферари забеляза неизправност в скоростната си кутия при преминаване от втора на трета предавка на излизането от трети завой. Алонсо се прибра в бокса и така приключи тренировката си по-рано.

Във втората сесия испанецът навакса и завъртя 39 обиколки. След тренировката пилотът на Скудерия заяви, че не очаква проблемът му от сутринта да се повтори.

"Беше обикновен петък, като изключим техническия проблем тази сутрин, който намали времето ни на пистата. За късмет това не се отрази на програмата ни кой знае колко, защото в първата сесия основна свиквахме с пистата. Винаги е важно да усетиш трасето и колата, да пробваш гумите - особено тук, защото играят голяма роля. Добихме представа и за състезателното ни темпо и степента на деградация. Трябва да вземем предвид условията в неделя, които ще са много по-различни от днешните. Ситуацията не е много по-различна от предишните състезания. Изоставаме малко по отношение на представянето, така че утре трябва да опитаме да си спечелим възможно най-добра позиция на стартовата решетка, за да имаме възможност за силно състезание и място на подиума", заяви Алонсо.

Пат Фрай обясни, че смяната на скоростната кутия, направена между сесиите, е била по-скоро мярка за сигурност. "Проблем в трансмисията на Алонсо ограничи сутрешната ни сесия и направихме само шест обиколки. Сменихме някои компоненти и следобеда го върнахме на пистата, за да наваксаме. Поработихме върху настройките и най-общо върху баланса на колата".

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1444 -: Октомври 26, 2013, 10:42:29 am »

Фетел начело и след третата тренировка в Индия



Себастиян Фетел и отбора на Ред Бул останаха начело и след третата свободна тренировка в Индия. Световният шампион изпревари своя съотборник Марк Уебър в съкратената финална сесия преди квалификацията.

Фетел, който бе най-бърз и в петъчния ден се нуждаеше само от една обиколка с меките гуми, за да изпревари останалите с време от 1:25.332 мин. Той бе съсредоточил усилията си върху серия от дълги обиколки с този тип, който изглежда продължаваше да създава проблеми на пилотите със своя кратък живот. Германецът не направи дори една обиколка с медиум сместа.

Уебър пък завърши на половин секунда зад съотборника си. Трети пък е Фернандо Алонсо с изоставане от 0,7 сек. Нико Хюлкенберг за пореден път показа добро представяне и се нареди четвърти, доказвайки възходящата форма на Заубер. Пети е Ромен Грожан от екипа на Лотус.

Началото на сесията закъсня с 15 минути заради недостатъчно добрата видимост. В последствие обаче към тези 15 бяха добавени още 5 минути и така тя започна 20 минути след обявеното време и бе съкратена на 40 минути.

Това решение накара пилотите да се хвърлят в усилена работа в останалото време. Всички отбори изпитваха трудности със справянето с меките гуми, които изглеждат много бързи в една обиколка, но бързо се износват и влошават представянето си в дълга серия.

Единственият по-забележим инцидент в сесията бе пропуснатата точка на спиране от страна на Хюлкенберг при влизането в бокса, след което болида на Заубер удари леко един от механиците на екипа.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1445 -: Октомври 26, 2013, 07:18:47 pm »

Фетел недостижим и в квалификацията



Себастиян Фетел без особени проблеми спечели квалификацията в Индия след като остави зад себе си пилотите на Мерцедес, Нико Розберг и Люис Хамилтън. Пилотът на Ред Бул отново бе недостижим и не остави никакви шансове на конкурентите си. Чудесно представяне направи и неговия съотборник Марк Уебър, който с по-твърдите гуми успя да запише четвърта позиция и утре ще има известно предимство за състезанието. Петото място остана за Фелипе Маса с Ферари, следван от Кими Райконен от екипа на Лотус и Нико Хюлкенберг със Заубер. Фернандо Алонсо заложи подобно на Уебър на стратегията и излезе в третата част на квалификацията с медиум гуми, но се класира едва осми. Зад него останаха само пилотите на Макларън, Серхио Перес и Дженсън Бътън, които също направиха опити само с медиум сместа.

Жегата в Индия бе осезателна и в съботната квалификация. Въздухът бе с температура 30 градуса, докато асфалтът бе загрят до 39 градуса.

Ромен Грожан бе голямото име, което отпадна още след първите 20 минути. Френският пилот на Лотус реши да излезе на пистата с медиум гуми. Същото решение бе взето и от Себастиян Фетел, но докато пилотът на Ред Бул нямаше проблеми с преминаването във втората част след само един опит, то Грожан бе изместен в зоната на отпадащите от Фелипе Маса в последния момент.

Освен французина от Q1 отпаднаха още Пастор Малдонадо, който за десети път бе победен през този сезон от Валтери Ботас, и пилотите на Катерам и Маруся. Жул Бианки предвождаше тази група, следван от Гийдо ван дер Гарде, Шарл Пик и Макс Чилтън.

Пилотите на Ред Бул, които след убедителното си представяне в свободните тренировки с основание бяха смятани за фаворити, не бързаха да излязат в началото на втората част. Увереността им, че с един опит ще успеят да се класират за решителните последни десет минути бе явна.

Розберг поведе след първоначалните опити, следван от Дженсън Бътън и Люис Хамилтън. Маса и Алонсо се движеха четвърти и пети. Фетел обаче без проблеми застана начело след своя опит с повече от половин секунда пред своя съотборник Марк Уебър, повел за кратко след бързата си обиколка.

Края на втората част премина без особени изненади, като под чертата се озоваха Даниел Рикиардо, Пол ди Реста, Адриян Сутил, Жан-Ерик Верн, Валтери Ботас и Естебан Гутиерес.

Така в последната решителна част влязоха пилотите на Ред Бул, Ферари, Мерцедес и Макларън, допълнени от Нико Хюлкенберг и Кими Райконен.

Подходът към последната част бе различен при пилотите на Ред Бул. Фетел заложи на меките гуми, докато Уебър бе с медиум. В Скудерията пък Алонсо направи първи опит с по-твърдата смес, докато Маса щеше да заложи на един единствен опит, както и останалите пилоти, изчакващи последните минути на решителната трета част.

Бътън и Перес решиха да заложат на различна стратегия и се появиха на трасето с медиум гуми за своите бързи обиколки. Марк Уебър и Фернандо Алонсо решиха същото, което обещаваше интересно развитие на състезанието. И докато Уебър успя да спечели четвърта позиция с по-твърдите гуми, то Алонсо, Перес и Бътън останаха в дъното на топ 10. Розберг успя да се класира втори, изпреварвайки своя съотборник Люис Хамилтън. Петото място пък остана за Фелипе Маса, който за разлика от Алонсо заложи на меките гуми. Шести и седми пък останаха Кими Райконен и Нико Хюлкенберг.

Така Фетел и Розберг ще стартират от първа редица в утрешното състезание, като зад тях ще са Хамилтън и Уебър.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1446 -: Октомври 26, 2013, 07:24:21 pm »

Розберг: Второто място е повече отколкото се надявах



Въпреки че Себастиян Фетел отново изглежда недостижим до този момент на уикенда, екипът на Мерцедес отново успя да извлече максимума от възможностите си. Нико Розберг зае втора позиция на старта, а неговият съотборник Хамилтън се класира трети, пред Марк Уебър, който обаче заложи на по-твърдите гуми.

„Да се класирам втори е повече от това, на което се надявах преди квалификацията“, заяви Розберг. „Разбира се спечелихме и от това, че Марк (Уебър – б.а.) заложи на различна стратегия. В момента нещата изглеждат обещаващо за нас.

В сравнение със свободните тренировки направихме сериозна крачка напред. За да съм честен, през целия уикенд бяхме на границата на баланса на колата. Опитах се просто да извлека и последната десета от колата. Изпробвахме нови неща и настройки. Досега всичко функционира добре, което ме прави доволен.

Обсъждаме доста с отбора настройките на колата. Определено това е доста интересна област за мен, но нещата са доста комплексни и трябва да се уповавам напълно на хората на питуола, които вършат чудесна работа.

Състезанието със сигурност ще е трудно, защото условията на пистата се променят. В началото ще трябва да се справим с меките гуми, които изглежда се износват сериозно. С медиум сместа нещата изглеждат по-добре, но колата се чувства различно. Ще се опитаме да постигнем максимума.“

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1447 -: Октомври 26, 2013, 07:30:26 pm »

Уебър изненадан от доброто си класиране



След като разбра, че трудно ще се пребори със своя съотборник, Марк Уебър реши да заложи на алтернативна стратегия. Пилотът на Ред Бул излезе в медиум сместа в последната част на квалификацията и благодарение на чудесната си обиколка ще стартира от четвърта позиция в утрешния ден. Той пусна пред себе си единствено Фетел и пилотите на Мерцедес, докато зад него останаха трима пилоти, използвали меките гуми. Това автоматично му отреди ролята на фаворит в надпреварата, защото меките гуми са доста непостоянни в представянето си и се износват много бързо.

„Меката смес едва ли ще издържи много обиколки“, убеден е и д-р Хелмут Марко, консултантът в екипа на Ред Бул. „Мисля си, че само след няколко обиколки Марк ще има чиста писта пред себе си и ще може да остане дълго на трасето. Себастиян ще спре много, много по-рано от Марк.“

„Фактът, че Марк успя да влезе в топ 6 с твърдите гуми, е равен почти на спечелването на полпозишън“, хвали пилота си и тим шефът Кристиян Хорнер. „Въобще не сме си представяли, че може да се нареди четвърти. Постижението му ни прави много доволни.“

„Мислехме си, че си струва да опитаме нещо различно“, разсъждаваше след квалификацията и самият Уебър. „Въобще обаче не сме си и представяли, че можем да се наредим на втора редица. Смятахме, че ще сме доста по-назад. В един момента обаче нещата се подредиха и всичко мина идеално. Свършихме наистина чудесна работа.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1448 -: Октомври 26, 2013, 07:31:39 pm »

Фетел: Смятам, че сме добре подготвени за състезанието



При третото си появяване на пистата Будх Интенешънъл, Себастиян Фетел успя да спечели своя трети полпозишън. Така германецът е на път да си подсигури предсрочно четвърта световна титла още в утрешния ден. Пилотът на Ред Бул бе определено доволен след края на днешната квалификация.

„Колата днес бе невероятно добра“, призна Фетел, който остави далеч зад себе си конкуренцията. „До този момент на уикенда нещата се развиват наистина чудесно. Нямаше нужда да правим сериозни промени. Винаги обикновено има нещо, което не успяваме съвсем да изпипаме, но този път всичко минава наистина добре. Мисля, че сме свършили наистина чудесна работа в симулатора и дойдохме тук с наистина чудесен баланс. Настроихме се разбира се към условията на пистата, но като цяло смятам, че това трасе наистина ни подхожда.

Нещата прогресивно се подобряваха. Особено в квалификацията с новите гуми усетих голямо удоволствие. Пистата е наистина чудесна, особено средната част с многото бързи завои. Когато колата действа така, както искаш ти, обиколките тук наистина са удоволствие. Успяхме да свършим добре своята работа и можем да сме много доволни от постигнатото.

Все пак си мисля, че утре в състезанието ще е наистина трудно. Стратегиите ще са доста различни, както се видя от избраната от Марк тактика. В тренировките се видя ясно, че е доста трудно меките гуми да се запазят в по-дълга серия от обиколки. Затова ще е доста интересно. Все пак си мисля, че ако направим всичко така, както трябва ще имаме възможност да постигнем един наистина добър резултат.

Опитвам се да не мисля за предсрочното спечелване на титлата, но разбира се това е трудно, когато всеки втори в падока ти задава подобни въпроси. В миналото успяхме да се справим с напрежението и правехме правилните крачки напред. Така че, защо да променяме нещо утре в предстоящото състезание? Намираме се на добра позиция и сме работили усилено, за да стигнем до тук. Утре ни предстои тежко състезание, защото е трудно да се избере правилната стратегия. Надпреварата обаче е дълга и ние разполагаме с чудесен пакет. Мисля, че ще се справим добре.“


                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1449 -: Октомври 26, 2013, 07:33:11 pm »

Грожан разочарован от ранното си отпадане



Ромен Грожан отпадна още в първата част на квалификацията след като реши да рискува и да излезе с медиум гуми в своите опити в началото, с цел да спести комплект от меката смес. Този риск обаче се оказа неоправдан и представящият се много силно в последните няколко състезания французин ще стартира утре едва от 17-о място.

„Погледнато сега определено сгрешихме стратегията и затова се намирам на тази позиция“, обясни Грожан пред Sky Sports F1. „Но в последните две състезания нещата функционираха добре за нас и днес си мислехме просто, че ще сме по-бързи с тези гуми. Нещата обаче не се получиха.

Това, което е сигурно, е че няма да съм първи в първия завой. Ще дадем обаче всичко от себе си, за да постигнем добър резултат.“

През целия уикенд до сега, французинът бе един от малкото пилоти, успяващ да се държи близо до пилотите на Ред Бул. Затова и разочарованието в екипа е разбираемо.

„Смятам, че всички сме разочаровани от случилото се. Не дойдохме тук, за да стартираме от толкова далечна от върха позиция. Понякога трябва да рискуваш, но днес рискът не се изплати. Взехме обаче заедно това решение и утре заедно ще се опитаме да вземем максимума от възможното.“

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1450 -: Октомври 26, 2013, 07:34:59 pm »

Хюлкенберг: Може би тактиката на Макларън бе по-добра



Добрата форма на Заубер и Нико Хюлкенберг се потвърди и днес в Индия, след като германецът успя да стигне до последната част на квалификацията, където зае седмо място. Нико успя да изпревари Фернандо Алонсо и болидите на Макларън, но бе най-бавен от пилотите, използвали меките гуми в този сегмент.

„Мисля, че мястото на което се намираме е доста близо до нашия максимум“, заяви Хюлкенберг за RTL. „Квалификацията не бе идеална, още в първата част трябваше да направя две обиколки с меките гуми, защото първата не бе достатъчно добра. Това се отрази и на втората част на квалификацията, където в началото трябваше отново да карам с по-твърдите гуми. Все пак успяхме да стигнем до последната част, което е наистина добре.“

В последната част от екипа на Заубер решиха да направят само един опит и то с меките гуми. Според Хюлкенберг обаче вероятно тактиката избрана от Макларън ще се окаже по-добра.

„За момента всичко говори за това, че в началото ще е по-добре да се стартира с медиум сместа. Мисля, че те ще държат значително по-дълго и по-добре. Меките се износват наистина бързо. Въпреки това изглежда имаме добри шансове за добро класиране.

Седмата стартова позиция е ОК. Можехме да се надяваме и на повече, но сега всичко вече е решено и ще трябва да се справяме с реалността. Пилотите на Макларън заложиха на по-твърдите гуми и смятам, че ще е трудно да се борим с тях. Вероятно щяха да са пред нас, ако бяха карали с нови меки гуми. Те ще са и главните ни конкуренти в утрешното състезание. Надявам се да успеем да се справим с тях.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1451 -: Октомври 26, 2013, 07:36:25 pm »

Разочарование и увереност в Макларън



Болидите на Макларън успяха да достигнат до последната част на квалификацията днес, но с това като цяло се изчерпват и хубавите новини за екипа. Защото и на двамата пилоти на екипа определено липсваше темпо да се класират по-напред от девето и десето място. Именно затова Перес и Бътън бяха в известна степен разочаровани. В същото време с избраната стратегия те са уверени, че се намират в добра позиция за спечелването на точките.

„Вероятно избраната от нас стратегия бе правилната“, заяви Бътън, който бе последен от пилотите в топ 10. „Но: с меките гуми изглежда се движехме доста добре. Успяхме дори да постигнем най-добър резултат в първата част на квалификацията.

Така че нещата изглеждаха добре за нас. Разбира се от тази гледна точка бе леко болезнено да излезем в края с медиум сместа. Винаги искаш да разбереш, колко точно си бърз. С по-твърдите гуми това е трудно. Не успях да ги загрея както трябва и още след първия сектор изоставах с половин секунда зад пилотите, каращи със същата смес. Наистина много жалко.“

„Като цяло мога да кажа, че съм доволен“, заяви от своя страна пък Серхио Перес. „От друга страна обаче съм разочарован. Нуждаехме се от 0,3 сек и може би ако можехме да направим още една обиколка щяхме да ги постигнем. Все пак обаче не искахме да износваме сериозно гумите. Като цяло обиколката ми не бе никак лоша.

Имаме стратегия, която е по-различна от тази, избрана от повечето пилоти в топ 10. Така че състезанието вероятно ще е доста интересно. В челото само четири коли ще стартират с по-твърдите гуми. Ще е интересно да разберем, колко дълго ще издържат меките. Надяваме се да не е много и че пилотите, разчитащи на тях, ще влезнат рано в бокса. Мисля, че ще имаме добри шансове за прилично класиране.

Успяхме и с двете коли да влезем в топ 10, което е наистина окуражаващо. Освен това смятаме, че скоростта ни в състезателни условия е наистина добра. Така че имаме добри шансове утре в състезанието. Ще можем да спечелим доста точки ако плановете ни се получат.“

Което според Бътън означава повечето пилоти с меките гуми да минат през бокса след 5-6 обиколки.

„Това трябва да ни създаде сериозно предимство“, надява се англичанинът.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1452 -: Октомври 26, 2013, 07:38:31 pm »

Ще се оправдае ли стратегията на Фернандо Алонсо?



Изоставайки с 90 точки от Себастиян Фетел в класирането при пилотите и без всякакъв шанс да му се противопостави в една бърза обиколка, Фернандо Алонсо реши да заложи на различна стратегия, която да му даде преимущество в състезанието. Така испанският пилот на Ферари ще стартира от осма позиция, след като заложи на опит с медиум гумите в последната част на квалификацията.

„Ще трябва да изчакаме и да видим, как ще се държат меките гуми в началото на състезанието“, обясни Алонсо избора на стратегията си. „Ако пилотите стартиращи с тях имат проблеми и трябва да влязат рано в бокса, тогава те ще имат проблеми с трафика, а ние ще минем напред.

Ще трябва обаче да изчакаме, за да видим коя стратегия ще се окаже по-добра. Вчера карах достатъчно време с меките гуми и нямах особени проблеми. Да, бяха сравнително бавни, но успяваха да запазят ресурс за 12-14-16 обиколки. Днес сутринта успях да направя само три обиколки с тях, защото бяха в края на живота си.“

„Никой не може от сега да каже, коя стратегия ще се окаже правилна“, обясни и тим шефът Стефано Доменикали. Ферари покрива напълно съперниците от Ред Бул, където също единият пилот ще стартира с меките (Фетел – б.а.), а другия с по-твърдите гуми (Уебър). Фелипе Маса пък успя да се класира едва пети зад Уебър, въпреки че бе с меката смес.

Както и Алонсо, Доменикали изхожда от предположението, че пилотите с меките гуми ще минат рано през бокса и ще имат проблеми с трафика. Италианецът подчертава, че отборът му ще се концентрира върху спечелването на второто място при конструкторите, защо свличането в класирането зад отборите на Мерцедес и Лотус, „би било всичко друго, но не и позитивно, и ние трябва да направим всичко възможно да задържим сегашната си позиция.“

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1453 -: Октомври 26, 2013, 07:41:17 pm »

Надежди за добро представяне в Лотус



Кими Райконен завърши на шеста позиция в днешната квалификация, което сравнено с отпадането на съотборника му Грожан още в първата част е успех. Въпреки това обаче финландецът не изглеждаше особено доволен от постигнатото.

„Квалификацията не бе идеална“, заяви Райконен след тренировката за място. „Продължавам да имам проблеми с нестабилност на предната част, но като цяло колата е по-добра, отколкото бе вчера. В квалификацията се опитахме да вземем максимума от гумите, но сме там, където сме. Ще видим утре, какво ще се случи, но при всички положения ще се опитам да постигна най-доброто, на което сме способни. Мисля, че тук нещата стоят по-добре отколкото в изминалите няколко състезания. Все още обаче не сме там, където ни се иска да бъдем.“

„Като цяло безпроблемна квалификация за Кими без сериозни драми“, заяви и шеф инженерът на Лотус, Алан Перман. „Както винаги сме уверени, че скоростта му в състезанието ще е безпрецедентна и затова очакваме от него едно наистина силно състезание. Върнахме се към миналогодишното състезание, за да разберем, как да се придвижим по-лесно напред и къде може да се изпреварва. Колата на Кими е настроена за повече скорост в състезанието, отколкото за една бърза обиколка. Ще се опитаме да помогнем и на Ромен, за да се придвижи бързо напред. Скоростта ни с медиум гумите е доста добра или поне така изглеждаше в тренировката. Затова сме убедени, че ще успеем да постигнем добри резултати.“

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #1454 -: Октомври 26, 2013, 07:46:32 pm »



Маса няма да се подчинява на отборни заповеди в Индия

"Продължавам да се състезавам за себе си"

Преди старта на състезанието за Гран при на Индия Фелипе Маса предупреди, че ще продължи да не се подчинява на отборни заповеди и да не помага на съотборника си Фернандо Алонсо. През следващия сезон Маса няма да кара за Ферари и до края на 2013 бразилецът планира да кара единствено за себе си, което означава да не отстъпва на Алонсо.

По време на Гран при на Япония Маса получи нареждане от бокса да пусне Алонсо да го изпревари, но Фелипе не се подчини. Този уикенд няма да е по-различно.

"Не приемам молбата да пусна Фернандо да ме изпревари като неуважение, но както на "Сузука", така и тук, на "Буд", ще се състезавам за себе си", обясни Маса.

Все още не е ясно къде точно ще отиде Фелипе догодина. След миналото състезание от Ферари обясниха, че не се сърдят на Маса заради неподчинението му и разбират, че той в момента се бори за точки и се опитва да блесне, за да си намери нов отбор. В следващите четири състезания обаче, Фелипе ще продължи да се състезава за Скудерия и ще им помага в битката за второто място при конструкторите.

"В момента се опитвам да събера възможно най-много точки и да помогна на Ферари за втората позиция в шампионата при конструкторите. В състезанието утре ще се постарая да финиширам възможно най-напред", заяви пилотът.

                                                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен