www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495716 пъти)

0 Членове и 6 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1980 -: Февруари 09, 2014, 10:23:58 am »

Рикиардо: Поне направих повече обиколки от вчера



Едва десет обиколки бе балансът на Даниел Рикиардо за двата дни на пистата Херес. След като в четвъртък завъртя едва три, в петък направи още седем преди работният ден да приключи отново предсрочно.

„Най-малкото поне броя на обиколките е повече от първия ден“, заяви с чувство за хумор новият съотборник на Себастиян Фетел. В момента обаче на никой от отбора на Ред Бул не му е до смях. Проблемите с надеждността доведоха до това, че за четирите дни с новата кола бяха направени едва 21 обиколки. Проблемите с охлаждането продължават въпреки промените.

„Опитахме се да реагираме, но нещата не се получиха. Всичко трябва да работи добре, да се получи добро взаимодействие между всички компоненти. Задвижващите системи са много по-сложни и както очаквахме ще трябва време, за да започне всичко да работи в синхрон.“

Ред Бул ще имат време да намерят правилния път до следващите тестове, които ще са в Бахрейн от 19 до 22 февруари. Рикиардо е сигурен, че всички в екипа ще дадат всичко от себе си, за да покажат формата от миналата година.

„Ако някой може да обърне нещата, то това са нашите момчета. Сигурен съм, че ще овладеят проблемите на време, защото са най-добрите в света. Сезонът все още не е започнал и не сме загубили точки. Имаме достатъчно време, за да се справим с възникналите проблеми.

Възможно е отборите, които сега въртяха обиколка след обиколка да са на секунда от нашето темпо. Кой знае… Разбира се искаше ми се да направя повече обиколки, защото затова съм дошъл. Но сме дошли също така, за да разберем новите системи и техните проблеми.“

                                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1981 -: Февруари 09, 2014, 10:26:02 am »

Облекчение във Форс Индия след безпроблемния последен ден



С най-много направени обиколки в екипът на Форс Индия след първите пред сезонни тестове се оказа тест пилотът Даниел Джункадела. В последния ден най-после екипът на Виджай Маля не бе спъван от проблеми. В новия VJM07 Джункадела направи 81 обиколки, първо на мокро, а после и на изсъхнало трасе. Със своето постижение от 1:29.457 мин. племенникът на бившият тим шеф на HRT, Луис Перес-Сала зае трето място и бе с 1,228 сек. по-бавен от Фелипе Маса.

„Това бе моят първи работен ден за отбора и бе много важно да се представя добре при тези условия“, обясни младежът. „Подходих доста предпазливо, защото за първи път карах кола от Формула 1 на мокро.

Трябваше бавно да започна да изграждам доверие към колата и да се науча, как работи отбора. Бе невероятен опит и установих, че мога да покажа най-доброто от себе си. Успяхме да направим доста обиколки, което бе полезно след разочароващите първи дни. Имаме напредък, което е важно преди тестовете в Бахрейн. Искам да благодаря на отбора за този ден.“

Отмар Шафнауер също бе облекчен от подобрението в надеждността.

„Последният ден на Херес бе най-продуктивният от изминалите до сега“, заяви техническият координатор на отбора. „Въпреки променливите условия Даниел успя да направи 81 обиколки, кое му позволи да събере полезен опит за ролята си на тест пилот през този сезон. Колата бе безпроблемна през целия ден, което е резултат от усилената работа на отбора.

През тези първи изпитания бе най-важното да съберем достатъчно километри. Крайният резултат е 650 км, което не е лошо. Относно организацията този тест бе доста труден, защото имахме много проблеми от различно естество. Целият отбор обаче показа професионална работа, за да извлечем максимална полза от тези първи тестове.“

                                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1982 -: Февруари 09, 2014, 10:27:06 am »

Инцидентът с Магнусен не може да помрачи доброто настроение в Макларън



След като в четвъртък Кевин Магнусен можа да кара само следобед заради променения план, в петък младата надежда на Макларън успя да направи първия си пълен ден на пистата зад волана на МР4-29. Пред обяд, когато трасето бе мокро, датчанинът събра достатъчно опит с мокри гуми и интермедия. В същото време техниците на Мерцедес успяха да съберат достатъчно данни от поведението на задвижващата система при тези условия.

Следобед трасето поизсъхна, но не напълно. Това бе и причината датчанинът да остане на 7,5 сек от поставеното от него най-добро време на пистата с новите коли. С направените 110 обиколки Магнусен записа доста стабилен актив, като само Фернандо Алонсо бе с повече от него. Датчанинът можеше да успее да събере повече обиколки от испанският пилот на Ферари, ако десетина минути преди края не бе допуснал грешка и не бе излетял от пистата. При удара в мантинелите колата бе леко повредена, а според информацията от екипа младежът се е разминал без сериозни проблеми.

„Колата бе добра, а за излитането иска да се извиня момчета“, написа Магнусен в Туитър. Позитивното обаче преобладаваше след края на изпитанията, като повече обиколки от датчанина направиха само Нико Розберг и Фернандо Алонсо. Сега в Уокинг ще трябва да анализират събраните данни до следващите тестове в Бахрейн.

                                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1983 -: Февруари 09, 2014, 10:28:18 am »

Рос Браун обяви, че изобщо няма да се връща във Формула 1



Рос Браун обяви, че се оттегля изцяло от Формула 1 и изобщо няма да се връща в спорта, слагайки край на спекулациите за бъдещето си.

Британецът напусна поста шеф на тима на Мерцедес в края на 2013 г. След това името му упорито бе свързвано с Макларън, след като през миналия сезон се говореше, че може да отиде още в Уилямс или Лотус. Самият Браун заяви, че ще си вземе шест месеца почивка. Той постъпи по същия начин, когато се оттегли от Ферари. Сега обаче явно няма намерение да продължава.

- Онова, което организаторите не осъзнаха, когато бях поканен тук (да открие риболовния сезона на реката Дий в Абърдиншайър – б.р.), бе, че имат новина, защото световната преса се опитва да разбере дали се отказвам или не. В момента тече най-натовареният период за Формула 1 през годината, а аз се съгласих да дойда на такова мероприятие. Ако бяха събрали две и две, щяха да осъзнаят, че определено се оттеглям – заяви Браун.

Той бе категоричен, че това не е просто израз:

- Няма да изкарам година (извън спорта), за да се наслаждавам на риболова и след това да видя какво ще ми донесе животът. Няма търпение за бъдещето, но имам други планове.

Браун започва кариерата си в Уилямс преди да стане технически директор на Бенетон, където работи с Михаел Шумахер за спечелването на световните титли през 1994 и 1995 г. След това общата им дейност продължава и във Ферари заедно с Жан Тод. Със Скудерията са взети пет поредни титли – от 2000 до 2004 г. включително. От 2008-ма бе част от екипа на Хонда и пое отбора след оттеглянето на японския производител, като екипът дори носеше името му през 2009-та, когато Браун Гран при спечели титлите и при пилотите, и при конструкторите. Мерцедес купиха отбора в края на годината и от 2010 до края на 2013 г. Браун оглавяваше екипа.

                                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1984 -: Февруари 09, 2014, 10:29:22 am »

Лотус ще обявят управленската си структура преди първия тест в Бахрейн



Лотус ще обявят новата си управленска структура преди първия тест в Бахрейн.

Очаква се отборът да назове и шеф на тима, въпреки че засега – според последната информация от Енстън – този пост се заема от Жерар Лопес, който притежават и контролния пакет акции на тима.

Според последните информации Лотус са водили разговори с Мартин Уитмарш. Неговото напускане от Макларън не е обявено официално, но се смята, че това е само формалност. Смята се, че Уитмарш на практика не фигурира в мениджърската структура в Уокинг от момента, когато Рон Денис се върна като главен изпълнителен директор на Макларън Груп миналия месец.

Споразумение между Лотус и Уитмарш засега няма. Освен това той не е единственият кандидат за мястото на Ерик Булие, чието назначение в Макларън бе оповестено миналата седмица по време на тестовете на пистата Херес в Испания.

Лотус пропуснаха първите предсезонни тренировки, на които останалите отбори със задвижваща система Рено – Ред Бул, Торо Росо и Катерам – имаха сериозни проблеми.

                                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1985 -: Февруари 09, 2014, 10:30:26 am »

Доменикали: Резултатите на Ферари от Херес съвпаднаха с очакванията ни



Резултатите от изпитанията на Ферари в първите тестове за годината във Формула 1 съвпаднаха с очакванията на отбора, заяви шефът на екипа Стефано Доменикали.

F14 T бе със стабилно поведение на пистата Херес въпреки някои проблеми, които обаче бяха разрешени.

- Първият тест се състоеше от четири много напрегнати и важни дни, които ни дадоха материал за работа по-нататък в Маранело. Техническите параметри на F14 T, както аеродинамичните проверки, направени на писта, съвпаднаха с очакванията ни. Постигнатите резултати са добра отправна точка, от която трябва сега да се възползваме максимално. На Херес концентрирахме максимално усилията си върху изпипване на новите си системи. Трябваше да сме сигурни, че компонентите на новата задвижваща система работят както трябва и това бе фокусът на екипа. Бях много доволен и да видя – макар че това едва ли е изненада – в каква хармония работиха пилотите ни (Фернандо Алонсо и Кими Райконен). Те ни дадоха наистина отлична обратна информация във връзка с развитието на автомобила – обясни Доменикали.

Той бе категоричен, че понастоящем не могат да се правят преценки за представянето на Ферари, както и за мястото на екипа спрямо съперниците му:

- Не сме в състояние да кажем нищо по отношение на темпото в момента – нито за F14 T, нито за опонентите ни. Най-важното нещо бе да се направят колкото се може повече обиколки, за да се даде на инженерите ни необходимата информация, за да продължат с развитието на колата. По-важно е да имаме ясна представа какво трябва да правим сега и каква посока да поемем, така че да пристигнем в Мелбърн в колкото се може по-добра форма.

Доменикали освен това не желае да оценява новостите за настоящия сезон. Той отбеляза, че Формула 1 със сигурност е на прага на нова ера в спорта, но при толкова радикални промени всяко направено сега заключение би било прибързано.

- Нашето мнение е, че новите технологии са наистина изумителни. Те представляват освен това предизвикателство, което Ферари – като автомобилен производител – приветства заради технологичния трансфер между дейностите на компанията ни – допълни той.

                                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1986 -: Февруари 09, 2014, 10:32:13 am »

Новата ситуация в F1 е пълен фарс, заяви Екълстоун



Бърни Екълстоун заклейми новата ера във Формула 1 като напълно абсурдна. Управляващият търговските права на спорта дълго време се противопоставяше на въвеждането на турбодвигателите 1,6 л V6 с допълнителни системи за задвижване. В крайна сметка заяви, че правилата са приети, но според него спортът ще загуби.

На първите предсезонни тестове за годината на пистата Херес екипите от Гран при направиха изключително предпазливи първи крачки. След това постепенно ситуацията се успокои с изключение на тази в отборите със задвижваща система на Рено, които имаха сериозни проблеми.

- Само вижте тези няколко дни. Казах, че ще бъде така – пълен фарс. Те (ФИА и отборите) настояваха за новите двигатели. Ако искаха да се състезават така, да бяха отишли на Льо Ман. Говорят за пестене на гориво. Няма нужда от тези нови мотори, за да се постигне това. Не са им нужни толкова много камиони да обикалят из цяла Европа. Мерцедес имат 23 камиона навсякъде. Ако наистина искат да пестят, да спрат това. Цялата история с новите агрегати е напълно абсурдна. Хората искат шум – нещо специално, за това става дума в F1, а сега има тихи мотори и никой не е на пистата – заяви Екълстоун пред Спортсмейл.

83-годишният англичанин, който очаква присъда по заведеното от Constantin Medien дело в Лондон, а в края на април започва процедурата по повдигнатия срещу него в Мюнхен иск, все пак намира нещо положително в ситуацията:
- Хубавото нещо е, че сезонът ще е невероятно интересен – наистина непредсказуем. А това е вълнуващо.

                                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1987 -: Февруари 09, 2014, 10:33:30 am »

Телевизионната аудитория на Формула 1 падна с 10% през 2013 г.



Спад от 10% в телевизионната аудитория на Формула 1 отчете официалният доклад на Global Media Report за гледаемостта на спорта на малкия екран.

Данните сочат, че зрителите на Гран при са намалели с 50 милиона души – до 450 милиона през миналия сезон. В отделни държави има леко повишение на гледаемостта, което обаче остава на заден план на фона на общия спад. Така от 515 млн. през 2011-та зрителите падат на съвсем малко над 500 млн. преди две години до новото си най-ниско ниво от години насам.

В родината на четирикратния световен шампион Себастиан Фетел например тв-аудиторията се е свила с 8,7%. Най-големият пазар на F1 от гледна точка на зрители – Бразилия – намалението е с почти 10% (от 85,6 млн. през 2012 г. на 77,2 млн. през 2013-та). Във Франция наблюдаващите F1 са паднали на 10 млн. (от 27 млн.). В Китай, където в началото на 2013-та бе отчетен над 30% спад на телевизионната аудитория, минусът е още по-голям: 1% пазарен дял и едва 1 млн. зрители.

В три страни е записано увеличение. Две от тях са Великобритания (+1,7% до 29,1 млн.) и Италия (+2,9% до 35,8 млн.). В тях прякото излъчване на целия шампионат е по платените канали на Скай, като половината надпревари се дават по обществените ВВС и Рай Уно. Ръст записват и в САЩ, където състезанията се дават по NBC и NBC Sport – увеличението е 18% до 11,4 млн. души.

В увода си към доклада управляващият търговските права на спорта Бърни Екълстоун посочва, че спадът не е неочакван:

- Далеч не конкурентната среда на последните няколко кръга и фактът, че шампионатът бе решен преди стартовете в САЩ и Бразилия – събития, често допринасящи със сериозна публика – имаха предвидимо влияние. Цялостният ефект бе увеличен, като се има предвид, че календарът бе със състезание по-къс през 2013 г..

                                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1988 -: Февруари 09, 2014, 10:34:46 am »

Матешиц: Изоставане в началото не означава автоматично, че титлата е загубена



Собственикът на Ред Бул и на едноименния отбор във Формула 1 Дитрих Матешиц заяви, че титлата в Гран при не се печели в първото състезание от сезона. Австрийският милиардер обясни още, че неочаквано трудният старт на тестовете за тима няма да сложи край на амбициите им за предстоящата състезателна година.

Всички отбори със задвижваща система Рено имаха проблеми по време на изпитанията на Херес. При Ред Бул обаче те бяха най-шокиращи – четирикратните шампиони направиха едва 21 обиколки за четирите дни проби и напрежението се увеличи осезаемо.

Матешиц дойде на испанското трасе в четвъртък (предпоследния ден от тестовете). Според него лошият старт изобщо не означава лош сезон, защото календарът се състои от цели 19 старта.

- Изоставане в началото на сезона не означава автоматично, че титлата е загубена. Дори да стартираш по-назад, пак имаш шанс. Настоящите ни проблеми не са в отбора, а в областта на двигателя. Екипът разполага с повече от отлично ноу-хау. Имаше някои повече или по-малко очаквани грижи с един нов агрегат, който излезе за първи път на писта. Самият автомобил е повече от добър и това се вижда в детайлите. Моментът на истината ще дойде при първото състезание в Мелбърн – коментира Матешиц пред Залцбургер Нахрихтен.

Милиардерът заяви също така, че новите правила буквално минират предложения лимит на бюджетите.

След среща на световния съвет за автомобилен спорт на ФИА през януари бе обявено, че от 2015 г. средствата на отборите от Формула 1 ще бъдат централизирано ограничени. Федерацията трябваше да назначи специална комисия, която до юни тази година да изработи структурата на предложението и да се установи нивото на бюджети. Според Матешиц харчовете по новите системи за задвижване са в пълно противоречие с подобни действия:

- Винаги съществува въпросът какво могат производителите да прехвърлят в други бюджети и какво може да се изключи съвсем от разходите. Но въпреки това 1 милиард за развитие и използване само на нови агрегати е пълна загуба, а това изобщо не се обсъжда. А като говорим за рестрикциите по отношение на аеродинамичните тунели, трябва да споменем работните разходи на съществуващите съоръжения – те дори не се доближават до парите, хвърлени по въвеждането на нови правила и мотори.

                                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1989 -: Февруари 09, 2014, 10:36:00 am »

Заубер планират нов аеропакет за първия тест Бахрейн



Тимът на Заубер направи 163 обиколки на първия предсезонен тест на пистата Херес. Шефът на отбора Мониша Калтенборн прави първи заключения след тренировките.

- Как бихте обобщили първия тест?

- Доволни сме от първите тренировки. Колата ни бе готова навреме. Фактът, че С33 проработи от първия си ден на писта е забележително постижение от страна на отбора. И е огромен комплимент за всички, участвали в проекта.

- Каква бе целта?

- Искахме да разберем дали механиката, дали всички системи работят. Автомобилите са безкрайно сложни тази година заради новите системи за задвижване, но всъщност ние вече сме на едно добро ниво. Беше важно, разбира се, да се съберат и данни. Имаме много работа, да анализираме информацията и да започнем да въвеждаме подобрения.

- Пилотите не бяха напълно доволни от новата спирачна система (задните спирачки не са свързани механично с педала или предните спирачки, а се контролират електронно)!

- Не само пилотите, а и инженерите не бяха доволни от това. Преди всичко имаше проблем със софтуера. Успяхме да пооправим някои неща по време на изпитанията, но все още има какво да се подобри. Инженерите ни са убедени, че разполагат с достатъчно време, за да разрешат тази ни слабост заедно с партньорите ни за двигателите, докато дойде следващият тест.

- Какво мислите за времената на обиколка?

- Трудно е да се преценяват, тъй като всички екипи са с различни програми и нива на гориво. Гумите са друг важен фактор за обмисляне. И двамата ни пилоти имаха проблеми със загряването им. И със сигурност не им помогна фактът, че разполагахме само с предварителния аеропакет с ограничено аеропритискане. Всичко това обаче не ни изненада – знаехме какво да очакваме. Първият ни приоритет бе да сме готови да теста, за да съберем максимално количество данни.

- Кога ще видим новия аеродинамичен пакет на Заубер С33?

- Говорим за един доста разширен пакет. Планираме повечето компоненти да бъдат изпробвани на първия тест в Бахрейн – нови предно и задно крила, дефлектори на кутиите за радиаторите, както и някои малки елементи. Други ще останат за следващите тренировки.

- Как преценявате представянето на различните производители на двигатели?

- На това също е много да се отговори на настоящия етап. Единственият твърд показател са направените обиколки от отборите със съответните мотори. В това отношение редът е ясен: Мерцедес, Ферари, Рено. Но в момента е невъзможно да се сравнява, защото не на последно място някои може да крият козовете си. Сигурна съм, че ще има движение чак до първия старт в Мелбърн. Понастоящем имаме само моментна картина. Ситуацията ще продължи да е вълнуваща!

                                                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1990 -: Февруари 09, 2014, 10:37:05 am »

Двойните точки бяха въведени заради Ферари, заяви Екълстоун



Въвеждането на двойни точки за последния старт от тазгодишния календар на Формула 1 е станало, за да се помогне на Ферари, заяви Бърни Екълстоун.

Управляващият търговските права на спорта направи поредното си противоречиво изказване, след като наскоро определи новата ера в спорта като „пълен фарс и абсурд”. Това изявление бе направено по повод предсезонния тест на пистата Херес, където отборите имаха повече от обичайните за тренировки проблеми. Тези със задвижващи системи на Рено пък имаха най-големи грижи – шампионите Ред Бул направиха едва 21 обиколки за четирите дни изпитания.

Двойните точки за Гран при на Абу Даби от своя страна получиха особено негативни оценки както от пилоти, така и от фенове, след като бе обявено въвеждането им. Според публикация в CityAM обаче Екълстоун заявил на президента на Ферари Лука ди Монтедземоло, че мярката е взета, за да се помогне на Скудерията.

- Той (Ди Монтедземоло – б.р.) говореше за това и аз му заявих: „Много просто е защо въведохме правилото. Защото вие не се представяте (добре). Ако вършехте каквото трябваше, нямаше да има нужда от такова нещо”. Той отговори: „Знам, знам” – е цитиран 83-годишният англичанин.

Ферари спечелиха за последно титла във Формула 1 с Кими Райконен през 2007 г. През последните години пък Ред Бул доминират и взеха четири поредни корони и при пилотите, и при конструкторите. Шефът на тима от Милтън Кийнс Кристиан Хорнер не харесва правилото за двойните точки:

- През два от последните четири сезона битката продължи до последната надпревара при предишната система на точкуване. Затова може би е по-добре да се прегледа вариантът двоен актив да се дава в три старта, за да се отнеме тото елементът от финалното състезание.

Екълстоун няколко пъти вече обясни, че според него е по-добре двойни точки да се дават в повече надпревари. Неговото предложение също беше за три.

                                                                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1991 -: Февруари 09, 2014, 11:26:09 am »

Liberty Global и Discovery Communications с оферта за 49% от F1?



Liberty Global и Discovery Communications са направили оферта за 49% от Формула 1. Новината бе оповестена от британския вестник Телеграф и американският Ню Йорк Пост, като в публикациите няма цитиран източник на информацията.

Liberty Global е международна телекомуникационна компания, формирана през 2005 г. Базата й е в Лондон (Великобритания), а приходите й за 2012 г. възлизат на 10,3 млрд. долара. През юни миналата година приключи поглъщането на Virgin Media (сделката възлезе на $24 млрд.). В края на януари тази година бе обявено друго придобиване – това на холандската Ziggo за 10 млрд. евро. Компанията е най-големият кабелен оператор в редица европейски държави, сред които Великобритания, Швейцария, Белгия, Австрия, Полша, Чехия, Унгария и т.н. Собственик е и на Eurosport.

Discovery Communications е американска компания, започнала развитието си през 1985 г. с канала Discovery. Днес има 28 бранда по повече от 100 тв-канала.

Двете фирми са направили обща оферта към CVC Кепитъл Партнърс. Дискусиите са на ранен етап, като оценката на спорта според предложението възлиза на $10,62 млрд.

CVC в момента притежава 35% от F1, след като през последните две години продаде доста голяма част от дела си. Инвестиционният концерн обаче контролира ръководството. От там са отказали коментар и не са пожелали да обяснят откъде ще дойдат допълнителните 14%, за да се стигне до търсените от Liberty Global и Discovery Communications 49%.

Управляващият търговските права на F1 Бърни Екълстоун заяви, че не е чувал за подобна оферта.

- Никога не съм чувал Liberty да купуват каквото и да е в F1. Не знам нищо за това – е цитиран англичанинът, признавайки обаче, че CVC получават оферти от потенциални купувачи. – Лешоядите са налице. Хората, които купуват и продават компании винаги си мислят, че си в беда, когато предлагаш нещо.

Бъдещето на Формула 1 се обсъжда често напоследък с оглед поредицата дела, заведени срещу Екълстоун. В момента той очаква присъда по приключилото изслушване по иска на Constantin Medien в Лондон, в края на април стартира процес в Мюнхен, в Ню Йорк Bluewaters Communications обжалват отхвърлянето на техния иск, а в Швейцария тече разследване. Всичко това произлиза от продажбата на F1 акциите на CVC (2005-2006 г.), смятана за корумпирана и извършена чрез подкуп.

                                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1992 -: Февруари 09, 2014, 11:27:37 am »

Алонсо за Шумахер: Надявам се всеки ден на добри новини



Преди 5 седмици Михаел Шумахер претърпя сериозен инцидент във френските Алпи и от тогава е в университетската клиника в Гренобъл. След като бе държан през цялото време в изкуствена кома, за да се даде възможност на тялото му да се възстанови през последните няколко дни лекарите започнаха да намаляват медикаментите му и правят неврологични тестове, които да покажат, какво е актуалното му състояние. Колко време ще отнеме събуждането му и в какво състояние ще е той след него все още не е ясно.

Фернандо Алонсо е един от многото колеги на Шумахер, които с нетърпение чакат благоприятни новини за здравето на 7-кратния световен шампион.

„Когато чух новината направо не можах да повярвам“, спомня си чувствата от 29 декември 2013 г. Фернандо Алонсо. „Той не е от хората, за които можеш да си помислиш, че ще изпаднат в затруднение. Той бе човекът, който успяваше винаги да се наложи, можеше да спечели всяко състезание и правеше всичко с лекота.“

Испанецът разкрива, че всеки ден с надежда очаква добри новини от болницата и подчертава, че далеч не е единственият с подобни очаквания.

„Всички ние имаме огромно уважение спрямо него, защото той бе човекът, който ни мотивираше. Той бе човекът, на когото ние се възхищавахме от годините, когато бяхме още в картинг спорта.“

                                                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1993 -: Февруари 09, 2014, 11:28:46 am »

Макларън получават € 100 млн. от Хонда?



Макларън се появи за първите тестове на пистата Херес изцяло в сребърно и без основен спонсор. Едва три са пък сегашните спонсори на отбора, който продължава да се бори с Лотус за привличането на голяма компания. Дори и сделката да пропадне обаче в Уокинг не изглеждат много притеснени за финансовото си бъдеще. Защото според договора с Хонда в хазната на отбора ще влязат €100 млн.

Едва ли скоро някои е виждал колата на отбора толкова постно облепена от към спонсори. В Испания ясно различими бяха логата на дългогодишните партньори от Mobil, SAP и Boss (плюс малките на Hilton, Johnnie Walker и AkzoNobel). На задното крило, на капака на двигателя и на кутиите на радиаторите обаче с големи букви бе изписано единствено МР4-29.

Говори се, че тези места са запазени Sony Playstation. Слуховете обаче споменават, че за същия спонсор се бори и Лотус. Вероятно екипът от Енстън е готов на по-малко пари, но в същото време обещава и по-интересна рекламна стратегия.

Макларън като традиционно силен екип продава своята рекламна площ за сериозни пари. Така Vodafone платиха на отбора от Уокинг €60 млн.

Увереността на Рон Денис и компания при преговорите обаче идвала от гарантираните от Хонда приходи. Говори се, че от следващата година, когато японците се завръщат във Формула 1, те ще плащат по €100 млн. годишно. Тези пари са разделени по следния начин: двигателите за отбора ще са гратис, Хонда ще участва в заплащането на пилотите и освен това ще дава по €50 млн. кеш. Говори се, че част от договорените пари са още за този сезон.

Все още не е ясно, дали китайските инвеститори са вече в екипа и дали бахрейнците са продали както бе планирано своя дял.

                                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 26.0 Firefox 26.0
Re:Формула 1
« Отговор #1994 -: Февруари 09, 2014, 11:30:08 am »

Тото Волф: Оттеглянето на Рос Браун със сигурност ще се усети



С напускането на Рос Браун едно от най-известните лица във Формула 1 вече няма да се разхожда в падока. 59-годишният англичанин, който заедно с Михаел Шумахер записа 7 титли реши да излезе в заслужена почивка, след като напусна екипа на Мерцедес след четири години начело на екипа от Бракли.

Въпреки че напускането му бе предвидено от работодателя и за мястото му бяха привлечени нови специалисти, спортният директор на Мерцедес, Тото Волф очаква, че напускането на Браун ще отвори сериозни „пробойни“ в екипа.

„Със сигурност винаги има последствия, когато някой като Рос си тръгне“, заяви Волф пред ВВС. „Той е невероятен ръководител и особено в напрегнатите уикенди, когато стресът се усили ще ни липсва много. Неговите качества са наистина невероятни.“

След напускането на Браун, Волф се отказа от назначаването на нов тим шеф на негово място. Сега заедно с Пади Лоу, който изпълнява ролята на технически директор, австриецът изпълнява задачите на Браун, което според него е структура, която ще се наложи в бъдеще. Задачите им обаче не са толкова разграничени, колкото изглежда от страни.

„Разглеждам нещата повече като партньорство, отколкото като разделение на отговорностите. В повечето задачи работим заедно“, обяснява Пади Лоу. „Моята роля не се различава особено от тази, която изпълняваше Рос през миналата година.“

                                                                                                                                                 clubs1.bg
Активен