www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509213 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2085 -: Февруари 24, 2014, 01:51:28 pm »

Новите болиди отнемат два пъти повече време за поправяне



Болидите на отборите от Формула 1 за 2014 г. отнемат двойно повече време за поправки в сравнение с предшествениците им според екипа на Ферари.

В първите два предсезонни теста досега – на Херес и в Бахрейн – тимовете имаха куп проблеми, някои от които костваха цели дни, за да бъдат оправени.

- Автомобилите са толкова сложни, че отнема доста време да откриеш проблема. Достигането на компонентите, които трябва да се сменят, е по-трудно, отколкото самата поправка. Смятам, че с предишните коли бяхме стигнали определено ниво на познаваемост. Предполагам, че последният проблем, коствал ни четири часа (с телеметрията в третия ден от тренировките на пистата Сахир – б.р.), щеше да ни отнеме половината време (при предишния болид) – обясни инженерният директор на Скудерията Пат Фрай.

Според него точно времето, изкарано от доста екипи в боксовете, кара наблюдателите да преувеличават проблемите с издръжливостта. Фрай посочи, че доста екипи вече са демонстрирали добра стабилност.

- Трудното е на практика да подкараш автомобила. Реалното предизвикателство е стигането до този момент. Но той ще дойде – допълни Фрай.

Шефът на Маруся Джон Буут подкрепи казаното от него с обяснението, че се налага да демонтираш три-четири компонента, за да стигнеш до този, който ти е нужен. Смяна на задвижваща система коства цял ден на тима му. Буут очаква този показател да се подобри в течение на сезона, но въпреки това решаването на проблеми в колите ще продължи да „яде” сериозни количества време.

                                                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2086 -: Февруари 24, 2014, 01:57:02 pm »

Ник Честър: Лотус могат да са най-бързия екип със задвижваща система на Рено





Лотус могат да са най-бързия екип със задвижваща система на Рено, смята техническият директор на отбора от Енстън Ник Честър.

Тимът пропусна първия предсезонен тест на пистата Херес в Испания. Там обаче екипите, работещи с френския производител, имаха толкова много проблеми, че всъщност липсата не им се отрази твърде негативно, каквито очаквания имаше. Е22 излезе официално на писта едва в Бахрейн, но след края на първата сесия там Лотус са само с 26 обиколки по-малко от четирикратните шампиони Ред Бул.

- Мисля, че можем да сме водещият екип с Рено – сподели Честър. – Със сигурност се справихме сравнително добре на тренировките в сравнение с останалите тимове със задвижваща система на Рено. Знам, че те имат известни проблеми. Всичко, което можем да направим, е да се съсредоточим върху колата си и да свършим максимално добра работа. А дори да сме най-добрия екип с Рено, то трябва да натискаме, за да настигнем останалите.

Според техническия шеф на Лотус Мерцедес са толкова напред, че до Австралия едва ли ще може да се навакса разликата спрямо тях и отборите с тяхната задвижваща система:

- Те направиха два страхотни теста и стигнаха едно много добро ниво. Ние регистрирахме сериозен прогрес, те едва ли ще постигнат много по-голямо подобрение преди Мелбърн. Честно казано обаче, разликата е доста сериозна.

Едно от най-големите предизвикателства в новите болиди е охлаждането. Честър обясни, че в Лотус са предпочели консервативен дизайн пред това да рискуват, знаейки, че в тази област ще има сериозни грижи.

- Изискванията за охлаждането са толкова по-високи в сравнение с тези на V8, системите са много по-сложни и постигането на баланс е трудно. Вложихме сериозни усилия в детайлите около задвижващата система. Част от концепцията ни бе да си оставим известно пространство за действие, отчасти защото знаехме, че няма да имаме кой знае колко време за подготовка преди първата надпревара. Сложно е да правиш големи промени по охлаждането навреме за началния старт. По-добре е да имаш повече резерви – допълни той.

                                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2087 -: Февруари 24, 2014, 02:02:47 pm »

Екипите на Мерцедес вървят добре, но ние си имаме собствена програма, заяви Райконен



Кими Райконен не е особено притеснен от демонстрираните скорост и издръжливост от отборите със задвижваща система на Мерцедес.

Финландският пилот на Ферари заяви след първия тест в Бахрейн, че той и отборът му си имат програма, която следват.

- Определено отборите със задвижваща система на Мерцедес се представиха добре тук, но ние си имаме програма. Освен това нищо не сочи, че най-бързите в тренировките са били със същите задачи като нас. Както вече казах не веднъж, това е тест и в него се изпробват различни неща. Ситуацията става сериозна от Мелбърн нататък. В момента не се интересуваме от това да гоним скорост, а по0скоро търсим издръжливост, за да сме сигурни, че ще завършваме в първите състезания без проблеми. Дори обиколките ни с по-меки гуми не бяха насочени към изпитване на темпо, а към това какви настройки са подходяща за съответната смес. Не ме притесняват дългите серии, направени от други пилоти, тъй като ние работим по собствената си програма. Планираме такива серии за следващия тест – обясни Кими.

Световният шампион за 2007 г. във Формула 1 не се нае нито да преценява скоростта на Ферари, нито на останалите екипи:

- Все още не мога да кажа колко сме бързи, тъй като това бе едва вторият предсезонен тест. Трудно е да получиш представа какъв е редът на отборите (като сила). Едно нещо е сигурно: колкото повече опознаваме автомобила, толкова по-бързи ще ставаме. Мисля, че дори след следващите тренировки в Бахрейн няма да имаме отговори и ще трябва да чакаме до Австралия, за да разберем повече. Болидът все още е лаборатория: има куп неща, за които трябва да научим още, да изпитаме. Трябва да отбележа, че има още много работа преди да сме на 100% готови.

Финландецът катастрофира в самия край на сесията, но това също не го притесни особено. Той призна, че доста е потрошил своето F14 T.

- За щастие можем да я поправим, макар да се иска повечко работа. Но така се случва понякога. Може аз да съм причината, случва се и не е краят на света, дори да има хора, които си мислят, че е. Хубавото е, че нямаше сериозни проблеми. Има неща, които искаме и можем да подобрим, но нали още учим поведението на болида. Всеки автомобил е различен, но според мен ситуацията във Ферари е наред – каза още Райконен.

                                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2088 -: Февруари 24, 2014, 02:09:19 pm »

Мерцедес с над 10 000 изминати километра в тестовете досега



Екипите със задвижваща система Мерцедес – заводският тим на щутгартския концерн, Макларън, Уилямс и Форс Индия – изминаха над 10 000 километра в двата предсезонни теста досега. Това е над два пъти повече в сравнение с покритата от отборите с Ферари и Рено и дистанция (взети заедно).

В Бахрейн, където ще се проведат и последните изпитания преди Гран при на Австралия, най-много обиколки имат Уилямс – 323. След тях са Мерцедес с 315, Макларън – 296, Ферари – 287, Катерам – 253, Заубер – 240, Форс Индия – 213, Торо Росо – 134, Ред Бул – 116, Лотус – 111, Маруся – 29. Това бяха първите тренировки, на които присъстваха всички екипи, след като Лотус пропуснаха изпитанията на Херес в края на януари.

Най-доброто време за четирите дни проби на пистата Сахер бе на Нико Розберг (Мерцедес) – 1:33.283 мин. Немският пилот заяви, че то се дължи на обиколки с по-малко гориво и заяви отново, че е твърде рано да се правят каквито и да са прогнози. В комбинираните по сила времена от Бахрейн първите петима пилоти в класирането са с болиди със задвижваща система на Мерцедес.

Тимовете, работещи с Ферари, пък имат едва 556 обиколки на Сахир. Това обаче се дължи на факта, че само три отбора са със задвижваща система от Маранело (Ферари, Заубер и Маруся), като най-малкият екип имаше проблеми и направи едва 29 тура.

                                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2089 -: Февруари 24, 2014, 02:11:01 pm »

Новите гуми на Пирели са по-издръжливи и с по-постоянно поведение



Новите гуми на Пирели са по-издръжливи и с по-постоянно поведение според наблюденията на доставчика за Формула 1 и събраните данни от тренировъчната сесия на пистата Сахир.

В Бахрейн отборите имаха възможност да работят повече върху новите спецификации в значително по-добри условия в сравнение с първите изпитания. Времето остана слънчево и сухо през четирите дни на теста, с над 20 градуса средна температура на въздуха (най-високата температура достигна 27 градуса, най-ниската бе 17; максималната стойност за настилката на пистата бе 37 градуса, а най-ниската – 18). От Пирели отбелязаха, че доста екипи успяха да направят симулации на състезание, тренираха и спирания в бокса, преценявайки поведението на продуктите на италианската компания с новите коли.

- Отборите научиха повече за гумите в Бахрейн за четири дни, отколкото на Херес, благодарение на оптималните метеорологични условия. Те все още са на сравнително ранен етап от развитието на новите си коли, но данните до момента сочат, че спецификациите за 2014 г. са по-издръжливи и с по-постоянно поведение от предшестващите ги варианти. В резултат на това има по-малко топчета и парчета гума на пистата, а това бе една от целите ни за началото на сезона – коментира спортният директор на Пирели Пол Хембри.

Той допълни, че с напредване разбирането на болидите си, отборите ще разбират по-добре и поведението на гумите. Това означава падане на разликата между различните смеси.

- Събрахме много полезна информация, но сме готови и сме в състояние да променим спецификациите в началото на сезона, ако това се окаже необходимо – каза още Хембри.

Според данните на Пирели суперсофт са с около 0,7 сек по-бързи на обиколка от софт, софт – с 1,2 сек по-бързи от медиум, а медиум – с 1,3 сек спрямо хард. До началото на сезона обаче те вероятно ще се променят.

Използвани са 5 комплекта суперсофт, 37 – софт, 89 – медиум, 51 – хард. Най-дългите серии обиколки със съответните смеси са както следва:

- суперсофт – 16 обиколки

- софт – 16 обиколки

- медиум – 22 обиколки

- хард – 22 обиколки

Най-доброто време за сесията – 1:33.283 мин. на Нико Розберг (Мерцедес) от последния ден – бе дадено с нов софт.

                                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2090 -: Февруари 24, 2014, 02:13:35 pm »

Сузи Волф ще кара в две свободни тренировки през F1 уикенди този сезон



Сузи Волф ще стане първата жена от 22 години насам, която ще участва в официална сесия от Формула 1.

Съпругата на спортния директор на Мерцедес Тото Волф остава развоен пилот на Уилямс и ще кара в две свободни петъчни тренировки като част от разширената си програма.

- Благодарна съм за подкрепата и вярата, която Уилямс продължават да имат в мен. 2014 г. обещава да е важен момент в кариерата ми. Отговорностите ми в отбора постоянно нарастваха, след като се доказах и кулминацията им бе възможността да тествам колата на Силвърстоун, както и да направя аероизпитания на права миналия сезон. Да участвам в свободни тренировки през състезателен уикенд, както и още пълни тестови дни през годината е голяма стъпка и нямам търпение да седна зад волана на FW36. Това ще е невероятна възможност да продължа да помагам на отбора – коментира тя.

Сузи Волф се присъедини към Уилямс през април 2012 г., като преди това изкара седем сезона в немския шампионат за туристически автомобили (DTM). Тя ще продължи да работи и в симулатора на отбора от Гроув.

- Сузи се превърна в ценен член на екипа ни и през 2014 г. ще има още повече отговорности, докато ние търсим значително подобрение в представянето си – допълни техническият шеф Пат Саймъндс. – Тя демонстрира истински талант за развитие на болида и дава много добра обратна информация на инженерите. Подобни качества ще са ключови този сезон, когато екипът трябва бързо да разбере и овладее новия си автомобил.

Смята се, че Сузи ще кара в свободните петъчни тренировки за Гран при на Великобритания и Германия.

Последната жена, участвала в официална сесия от Формула 1 пък, е Джована Амати – тя не успява да класира своя Брабам-Джуд на грида за Гран при на Австралия през 1992 г..

                                                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2091 -: Февруари 25, 2014, 11:03:41 am »

Рено: Намираме се в позицията, в която трябваше да сме в средата на теста на Херес



Заместник-управляващия директор на Рено Спорт F1 Роб Уайт обобщи ситуацията със задвижващата система на Рено и представянето на отборите с нея (Ред Бул, Торо Росо, Катерам и Лотус) в предсезонния тест в Бахрейн.

Четирите екипа направиха общо 614 обиколки, като най-бърз сред тях бе Пастор Малдонадо (Лотус) с 1:38.707 мин. Неговото време е 13-то по сила за четирите дни изпитания на пистата Сахир.

- Какви бяха ключовите стъпки, предприети между тестовете на Херес и в Бахрейн?

- Направихме поредица промени по батерията, включително модификации на хардуера. Това доведе до известна „гимнастика” в инженерния отдел, производството и логистиката. Освен това въведохме две нива на промени и подобрения в контролния софтуер на задвижващата система. Първото на практика е това, което щеше да е прилична отправна точка на Херес. То елиминира някои проблеми и ни позволи да направим определени корекции в картите за управление и в калибровката, което от своя страна доведе до по-стабилно представяне на писта и възможност да се натрупат километри. Второто ниво е с повишена функционалност, като това позволява по-голям контрол върху системата. Това от своя страна означава по-добро представяне и управляемост, както и по-висока степен на интеграция на задвижващата система.

- Как премина тестът в Бахрейн?

- Имаше някои забавяния, но определено регистрирахме прогрес и направихме няколко стъпки напред. Промените подобриха поведението на задвижващата система в колите и натрупахме ценни обиколки. Имаше спирания – заради проблеми от наша страна, както и заради грижи с болидите, но изгладихме някои важни неща и позволихме на отборите да придобият ценен опит за автомобилите като цяло. Видяхме, че дребни инциденти могат да доведат до последствия, от които е трудно или дори невъзможно да се възстановиш. В частност – загубихме повече време от очакваното през последния ден на теста. Не сме на желаните ниво и позиция, но разполагаме с по-солидна база за по-нататъшната ни работа и вървим в правилната посока.

- Бихте ли казал, че отново вървите по план?

- Направихме наистина добър напредък по отношение представянето на задвижващата система. Намираме се в позицията, в която трябваше да сме в средата на изпитанията на Херес. Решихме отделни проблеми, появиха се някои други. Не сме наваксали програмата си, но вървим в правилната посока. Предизвикателството е да подобрим степента на прогрес, защото разликата спрямо желаната позиция понастоящем остава значителна. Изоставаме с няколко седмици и знаем, че ще ни отнеме време да отключим пълния потенциал на задвижващата ни система. Работим упорито и сме решени да успеем. Убедени сме във възможностите на системите ни, просто не сме на желаното ниво. Работата по колите също изостава заради грижите ни в комбинация със загубеното заради инциденти време.

- Какъв е планът за краткото време до последния тест?

- Срокът за хомологация е съвсем близо, а състезателните двигатели за Мелбърн са в ранен стадий на производство. В момента се върши огромно количество работа. Екипът във Вири се труди денем и нощем, за да реши проблемите. Сътрудничеството ни с отборите е по-близко от всякога. Степента на развитие извън пистите е невероятно бърза. Сега имаме списък със задачи от последния тест, които трябва да решим и на следващите тренировки ще сме по-силни.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2092 -: Февруари 25, 2014, 11:05:43 am »

Алонсо тренира с Марадона





Фернандо Алонсо направи необикновена тренировъчна сесия в Дубай в компанията на една футболна легенда – Диего Армандо Марадона.

Двукратният световен шампион във Формула 1 се срещна с изключителния аржентинец в събитие, организирано от Сантандер. То бе заснето, но камерите и фотоапаратите не попречиха на Алонсо да изпълни програмата си, която включваше редица различни задания. Той започна деня с крос, упражнения за рефлекси и мускули и т.н.

Втората част от програмата включваше картинг състезание – първата дисциплина за голямата част от пилотите във Формула 1. След това дойде време за любимата част от тренировката за Алонсо – колоезденето. Испанецът кара колело при всеки удобен случай, при това не винаги като част от подготвителна програма, а и просто така, за удоволствие.

Тренировъчният ден приключи в дубайската футболна академия. Най-популярният спорт на планетата също е слабост на пилота на Ферари, а този път той имаше да се срещне лично с Марадона. В сесията участва и бившият играч на Реал Мадрид Мичел Салгадо. След импровизирания мач Алонсо и Марадона си размениха фланелките.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2093 -: Февруари 25, 2014, 11:08:34 am »

Състоянието на Михаел Шумахер остава непроменено



Заради появилите се сведения от германската информационна агенция Фокус, че процесът на събуждане на Михаел Шумахер е бил спрян поради неизвестна причина, Сабине Кем, мениджър на пилота е потвърдила пред dpa, че германецът продължава да се намира във фаза на събуждане.

„Тази фаза може да продължи много дълго време, което за наше съжаление води до подобни интерпретации“, коментира Кем и заявява, че процесът продължава без промяна. За пореден път тя подчерта, че информации, които не идват от нея или от лекуващите доктори са чисти спекулации.

Михаел Шумахер продължава да бъде в изкуствена кома от около осем седмици в университетската клиника в Гренобъл. От края на януари докторите започнаха процес по изваждането му от изкуствената кома. Кога ще приключи този процес не е ясно.

                                                                                                                                  clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2094 -: Февруари 25, 2014, 11:10:36 am »

Форс Индия трябва да се борят за подиуми, заяви заместник-шефът на тима Боб Фърнли





Форс Индия трябва да се борят за подиуми през сезон 2014 г. във Формула 1, заяви заместник-шефът на тима Боб Фърнли.

Отборът от Силвърстоун направи над 200 обиколки във втория предсезонен тест на Гран при екипите, проведен в Бахрейн. Тимът имаше някои проблеми, сред тях и такива със задвижващата система на Серхио Перес. Според Фърнли двигателите ще са доминиращ фактор през предстоящия сезон.

- От там ще дойде разликата – от това кой има правилния мотор. Изглежда в момента Мерцедес са с известно предимство, но това ще се промени. Въпрос на време е – сподели Фърнли. – Пред нас има пет отбора и е необходимо да ги стигнем. Трябва да се борим за подиуми.

Форс Индия са с напълно нов пилотски състав за 2014 г. Нико Хюлкенберг напусна Заубер, за да се върне в тима, а Перес бе освободен от Макларън след по-малко от година в Уокинг. Немският пилот даде на Сахир време, което бе пето по сила за четирите дни изпитания и го нареди след състезателите на Мерцедес и Макларън, както и пред тези на Ферари. Перес бе малко по-назад в подреждането, но Фърнли заяви, че всъщност е останал впечатлен от работата на мексиканския пилот през последните му шест месеца в Макларън:

- Смятам, че придобитият там опит е трансформирал Серхио. Той е пораснал, сега е много зрял пилот – работата с топекип като Макларън винаги извлича най-доброто от състезателите. Форс Индия има полза от техните усилия.

Самият Перес заяви, че трябва да се подхожда внимателно към тълкуване на времената и постиженията от тестовете.

- Нещата изглеждат обещаващи за Мерцедес, но очаквам другите производители да ги настигнат. Затова мисля, че битката в средата на колоната ще е много сериозна. Според мен трябва да се целим високо като отбор и се надявам да вземем подиуми – заяви мексиканецът.

Хюлкенберг е смятан за един от най-големите таланти във Формула 1. Той дори бе фаворит за място във Ферари до Гран при на Унгария миналата година, но след това в Скудерията взеха друго решение.

- В момента не следя времената за обиколка, тъй като смятам, че нямат особено значение. Все още проверяваме данни, системи, събираме информация. Онова, от което съм доволен, е много добрия ни прогрес. Освен това със сигурност ще ставаме по-бързи с напредване разбирането на автомобилите. Положението с гумите също не е леко. Лесно можеш да износиш задните, да ги превъртиш и повредиш. Тяхното управление ще е сред предизвикателствата за сезона. Най-трудно ще е да се мисли икономично – гумите и горивото да се използват мъдро. Но макар да се повтарям, ще кажа отново, че сме на много ранен етап – заяви Нико.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2095 -: Февруари 25, 2014, 11:46:39 am »



Грожан спечели състезание на лед в Москва

"Добър начин за почивка от Бахрейн"

Пилотът на Лотус от Формула 1 Ромен Грожан спечели състезание на лед в Москва. Френският състезател победи в Състезанието на звездите в дуел срещу европейския раликрос шампион Тимур Тимерзянов.

Грожан спечели с преднина от 3 секунди пред Тимерзянов в пряк дуел зад волана на Dacia Duster. Ромен дойде до Москва от Бахрейн, където завърши втория предсезонне тест за предстоящия сезон във Ф1.

"Тук съм за втори път и дори ми хареса повече от миналия. Виждаш какво е да караш на лед, учиш се да си по-внимателен с педала на газта и да си по-бърз в завоите. Много е забавно, а и местните фенове ни подкрепят, така че атмосферата е фантастична. Сега се връщаме в Бахрейн, но това си беше един приятен начин за прекарване на почивката".

Русия тази година ще бъде домакин на състезание от Ф1 календара за първи път в своята история. Надпреварата ще се проведе в Сочи през октомври.

                                                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2096 -: Февруари 25, 2014, 11:48:13 am »



Екълстоун: ГП на Русия може да е нощно състезание

От следващия сезон

Шефът на Формула 1 Бърни Екълстоун предложи надпреварата за Гран При на Русия да се проведе на изкуствено осветление. Първото в историята Гран при на Русия ще се състои на 10-12 октомври на територията на олимпийския парк в Сочи и ще е на дневна светлина, но според Екълстоун от следващия сезон това може да се промени.

"Идеята е много добра. Мисля, че организаторите ще се съгласят. Стадионите, които са построени за олимпийските игри, изглеждат много пъстри, много красиво са осветени. Мисля, че това ще бъде един фантастичен фон за състезанието. Зрителите ще бъдат развълнувани", заяви Екълстоун.

                                                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2097 -: Февруари 25, 2014, 04:04:18 pm »

Роб Смедли се присъедини към екипа на Уилямс



Присъединяването на Роб Смедли към екипа на Уилямс най-после бе официално обявено. За идването му се говори от момента, в който отборът привлече Фелипе Маса, но едва сега новината бе оповестена.

Специалистът, който във Ферари бе рейсинженер на бразилския пилот, става шеф на отдела за динамика в Гроув. Позицията е нова и в Уилямс са убедени, че идването на Смедли ще подсили техническата им структура и ще спомогне за развойната работа във фабриката. Целта на тима е подобрение в представянето като цяло след много трудната 2013 г.

Смедли ще се присъедини към екипа преди Гран при на Бахрейн. Той ще работи пряко с рейс инженерите на пилотите – Андрю Мърдок за Маса, а Валтери Ботас остава с Джонатан Едолс.

Уилямс обявиха и идването на Ричард Локууд, който ще оглави отдела за състезателни стратегии. Той идва от Маруся и ще работи заедно с Рандийп Сингх – настоящият стратег на отбора остава в Гроув и за сезон 2014 г.

- Уилямс преминава редица промени и тези нови назначения сочат колко високи са амбициите ни – коментира техническият шеф Пат Саймъндс. – Сериозен брой хора се присъединиха към нас и заеха висши позиции, за да ни помогнат в преследването на амбициите ни, като аз се вълнувам невероятно много да ги приветствам на борда. 2014 г. ни донесе най-голямата промяна в техническите правила, която съм виждал в кариерата си. Затова е толкова важно да привлечем още таланти преди началото на новия сезон. Екипът на Уилямс винаги се е гордял с инженерния си екип и работа. Затова тази новина е част от продължаващия процес на осъществяване на целта ни отборът отново да постигне успехи – допълни той.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2098 -: Февруари 25, 2014, 07:57:54 pm »

Хелмут Марко: Намираме се доста назад с времето



Принципно сериозните проблеми със задвижващите системи на Рено трябваше да бъдат решени до началото на първите тестове в Бахрейн. Френският производител обаче призна, че изостава във времето и то доста.

Именно световните шампиони от Ред Бул имат най-сериозни проблеми и докато на Херес почти не караха, в Бахрейн успяха да направят това едва след като направиха сериозни прорези в корпуса на колата си. Рено също признаха, че вграждането на тяхната система в болида на Биковете им създава най-сериозни грижи. Дали за това обаче вина има и Ейдриян Нюи? Според спортният директор на Ред Бул, д-р Хелмут Марко, гениалният дизайнер не е виновник за ситуацията.

„В крайна сметка проблемите са идентични и засягат всички отбори, използващи системи на Рено“, обяснява Хелмут Марко пред Спийдуик. Според него ситуацията може да се реши заедно с производителя, защото засягала цялата задвижваща система. За съжаление се плъзгаме от проблем към проблем. Определено изоставаме доста от заплануваното.“

Марко не се наема да гарантира, че ситуацията ще се подобри до началото на сезона в Мелбърн, въпреки че в Бахрейн се постига „очаквано развитие“. Проблемите за съжаление били „комплексни“, но никой в отбора не се „отчайвал“.

                                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2099 -: Февруари 26, 2014, 05:36:30 am »

Скандал около неразрешен тест на Ред Бул?



Репортерът, който разкри през миналата година скандалния тест на Мерцедес сега е на път да предизвика нова сензация. Според испанеца Пиус Гасо екипът на Ред Бул, който започна по изключително труден начин предсезонните изпитания е направил тестове на прав участък на испанското трасе Идиада, южно от Барселона. Този път Гасо не е направил снимки, но за сметка на това има аудио запис, който оставя доста възможност за спекулации. От Ред Бул пък твърдят, че не са били на пистата в Идиада.

След като в досегашните осем дни на изпитания Ред Бул имаха сериозни проблеми във всеки един ден, със сигурност те биха се радвали ако имат възможност за допълнителни километри изпитания макар и само направо. Така може да се спечели и възвърне поне малко от загубеното до момента време. В четвъртък започват последните четири дни от предсезонните тестове.

В регламента и по точно в точка 22g ясно е записано, че отборите нямат право на никакви тестове с изключение на трите уговорени изпитания и така наречените филмови дни в периода 20 януари до десетдневния период преди първото състезание.

За филмовите дни, които през тази година вече бяха използвани от Лотус и Торо Росо на Херес и Мизано са разрешени до 100 км и то със специални гуми. На сезон екипите имат по два такива дни, като Торо Росо вече използваха и двата. Отборите трябва да заявят тези филмови дни 72 часа преди провеждането им, за да бъдат наблюдавани от представител на ФИА.

                                                                                                                               clubs1.bg
Активен