www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495724 пъти)

0 Членове и 9 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2100 -: Февруари 26, 2014, 05:38:17 am »

Лотус напредват с всеки изминал ден, което е много положително, заяви Малдонадо



Пастор Малдонадо е доволен от поведението на Лотус Е22 и е убеден, че отборът от Енстън ще е конкурентоспособен въпреки забавеното излизане на болида на писта.

Тимът пропусна първия предсезонен тест на пистата Херес, а в Бахрейн направи 111 обиколки. Лотус изкараха много трудна зима, през която се опитваха да си осигурят бюджет за сезона. Отборът разчита на спонсорските пари от Пастор Малдонадо, след като оповестената сделка с инвеститорите от Куантум така и не се случи. Енстън напуснаха редица служители на високи постове, включително шефа на отбора Ерик Булие, който е назначен на поста рейсинг директор в Макларън.

Въпреки всичко Е22 е факт, участва в предсезонен тест и резултатите са обнадеждаващи. Малдонадо бе в чудесно настроение след двата си дни тестове зад волана на новия болид.

- Ставаме все по-добри с всеки изминал ден, което е много положително. Бяхме най-бързия екип със задвижваща система на Рено. Научихме много неща и придобивам все по-голяма увереност в колата. Комуникацията с отбора е чудесна, почти стигнахме желаното ниво. Искахме, разбира се, да направим повече обиколки, но имахме някои проблеми. Важното обаче е, че ги разрешихме и накрая тренировката бе чиста. Така че сме доста доволни – обясни Малдонадо пред Скай Спортс.

Най-доброто време на венецуелеца бе най-силно от тези на болидите със задвижваща система на Рено. В Лотус са почти сигурни, че могат да са водещия екип с двигател и ERS на френския производител в началото на новия сезон.

- Бихме могли да сме водещия екип с Рено – заяви техническият директор Ник Честър. – Със сигурност се справихме не лошо в сравнение с останалите екипи, работещи с Рено. В момента можем единствено да се съсредоточим върху себе си и да вършим максимално добра работа. Е22 има сериозен потенциал, който може да бъде отключен. Тепърва ще оптимизираме работата на задвижващата система, а пилотите ще свикват с нея. Все още не сме работили по настройки, откъдето ще има допълнително подобрение на представянето.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2101 -: Февруари 26, 2014, 06:51:54 am »



Кобаяши: По-бавни сме от GP2 кола

"Все едно не се състезаваме във Формула 1"

По време на първия предсезонен тест в Бахрейн тази година най-доброто време на Камуи Кобаяши беше 1:39.855 секунди. Това го подреди на 16-о място в смесено класиране от теста. Миналата година полпозишъна в GP2 сериите на същата позиция бе спечелен с две десети по-бърза обиколка - 1:39.427 минути от Фабио Леймер.

Докато повечето Рено-задвижвани отбори се фокусират върху това да направят болидите си по-надеждни, Кобаяши се опитва да помогне на Катерам да намерят някаква скорост.

"Тук не сме в състезателни условия, но ако бяхме, трябваше да дойда с GP2 кола. Там времената са по-добри. Трябва да работим, но в момента все едно не се състезаваме във Формула 1", заяви Кобаяши.

"Когато погледна времената, трябва да се притеснявам. Не мога да съм доволен и мисля какво можем да направим. Времето ни е ограничено и трябва да се погрижим за надеждността, но и за представянето", допълни японският пилот.

На въпроса дали бавна, но надеждна кола, би позволила на отбора да спечели точки, Камуи обясни: "Не търся това. Търся потенциал, за да наваксаме. Това е основната причина, поради която съм тук. Не мисля само как да финиширам в състезанието. Искам добро представяне. Тази година е най-големият шанс за този отбор".

                                                                                                                            formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2102 -: Февруари 26, 2014, 06:58:53 am »



Райконен все още не знае дали Ферари са бързи

След осем дни тестове: "Не сме толкова зле"

Новият пилот на Ферари Кими Райконен сподели, че все още не е сигурен дали Ферари са достатъчно бързи и как се представят спрямо конкурентите. В смесеното класиране от последната сесия на "Сахир" финландският пилот се подрежда седми, точно след съотборника си Фернандо Алонсо.

Сесията в Бахрейн не мина без проблеми за Скудерия - отначало отборът имаше трудности с телеметрията, а на финала Кими удари своето Ферари и така сесията приключи. Райконен заяви, че новото F14-T показва надеждност, но не й скорост.

"Не се представяме толкова впечатляващо, гледайки времената, но ще видим къде сме чак на първото състезание в Австралия. От гледна точка на надеждността сме добре, но по отношение на скоростта, не знам къде точно се намираме. Не сме толкова зле. Все още ни предстои много работа. Знам в каква ситуация сме, но нямам представа какво правят другите. Ще продължим да си работим, пък да видим къде ще сме", заяви Кими.

Колкото до новия двигател на Ферари, Райконен обясни, че все още има нужда от настройки.

"Не е твърде зле. По отношение на мощността, ще видим какво ще направим другата седмица, но нямаме някакъв огромен проблем. Има някои дребни неща, които все още искаме да подобрим. Все още наблюдаваме какво прави колата. Засега всичко е наред, но търсим подобрение. Имаме да извървим доста път преди старта на сезона. Тази година всичко е различно и се учим. Другата седмица ще сглобим нещата и ще видим в каква позиция сме".

Смесени времена от Бахрейн:

1. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 33.283s, 174 laps
2. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 34.263s, 141 laps
3. Kevin Magnussen, McLaren, 1m 34.910s, 127 laps
4. Jenson Button, McLaren, 1m 34.957s, 169 laps
5. Nico Hulkenberg, Force India, 1m 36.445s, 137 laps
6. Fernando Alonso, Ferrari, 1m 36.516s, 161 laps
7. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 36.718s, 126 laps
8. Felipe Massa, Williams, 1m 37.066s, 65 laps
9. Esteban Gutierrez, Sauber, 1m 37.180s, 151 laps
10. Valtteri Bottas, Williams, 1m 37.328s, 171 laps
11. Sergio Perez, Force India, 1m 37.367s, 76 laps
12. Felipe Nasr, Williams, 1m 37.569s, 87 laps
13. Pastor Maldonado, Lotus, 1m 38.707s, 85 laps
14. Daniil Kvyat, Toro Rosso, 1m 38.974s, 57 laps
15. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1m 39.837s, 43 laps
16. Kamui Kobayashi, Caterham, 1m 39.855s, 83 laps
17. Sebastian Vettel, Red Bull, 1m 40.224s, 73 laps
18. Adrian Sutil, Sauber, 1m 40.443s, 89 laps
19. Jean-Eric Vergne, Toro Rosso, 1m 40.472s, 77 laps
20. Romain Grosjean, Lotus, 1m 41.670s, 26 laps
21. Marcus Ericsson, Caterham, 1m 42.130s, 102 laps
22. Max Chilton, Marussia, 1m 42.511s, 21 laps
23. Robin Frijns, Caterham, 1m 42.534s, 68 laps
24. Jules Bianchi, Marussia, no time, 8 laps

                                                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2103 -: Февруари 28, 2014, 09:25:42 am »

Ферари ще тестват най-големите промени по F14 T във втория тест в Бахрейн



Ферари ще тестват най-големите промени по своя F14 T от представянето на колата допреди първия старт за сезона в Австралия по време на втория тест в Бахрейн тази седмица.

- Имахме някои компоненти, с които изпробвахме корелацията (на данни между симулациите и представянето на писта). Основните нови части ще се появят на различни етапи във финалния тест – обясни инженерният шеф Пат Фрай.

Техническият директор Джеймс Алисън заяви от своя страна, че в Скудерията са се справили с редица проблеми по време на последните тренировки. Тогава екипът се труди и по настройки за новия си болид.

- Работихме върху това как да извлечем най-доброто от съединителя, върху настройването на новата brake-by-wire система. Прегледахме детайлно температурите на всички охладителни течности и как да ги балансираме. Постепенно започнахме да увеличаваме работния прозорец на ERS-а (Ener gy Recovery System). Напреднахме с разбиране характеристиките на управлението на болида, както и по това на какви параметри на реглажите отговарят гумите. Продължението на тази програма ще е ключова част от програмата за финалните четири дни тестове в Бахрейн – каза Алисън.

Техническият директор на Ферари заяви още, че в тима са доволни от тренировките – с изключение на лека спънка сутринта на третия ден в отбора нямаха сериозни проблеми.

- През последните четири дни програмата ни ще включва опит да доближим колата максимално до конфигурацията, в която ще е в първото състезание. Това ще е безценна тренировка за пилотите и ще подложи болида и системите на сериозно натоварване, каквото ще трябва да издържат по време на сезона – допълни той.

                                                                                                                          clubs1.bg
« Последна редакция: Февруари 28, 2014, 09:28:43 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2104 -: Февруари 28, 2014, 09:27:09 am »

Косуърт се завръща през следващия сезон?



Според информация на сайта f1today.net получена от „много надежден източник“, фирмата производител на двигатели Косуърт са започнали да развиват задвижваща система, с която смята да се завърне във Формула 1 през 2015 г..

Тазгодишните силови агрегати, които всички инженери вече наричат задвижващи системи разполагат с 1.6-литров V6 двигател допълнен с два електродвигателя. След като стана ясно, че тези системи ще са задължителни от този сезон, Косуърт решиха да прекратят участието си през миналия сезон. Екипът на Маруся, който използваше през миналата година двигателите на фирмата през тази година ще разчита на агрегати от Ферари.

На запитване към фирмата относно достоверността на информацията от Косуърт са отказали да коментират. Очаква се потвърждението на тази информация да стане в близките месеци.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2105 -: Февруари 28, 2014, 09:29:55 am »

Ботас се надява на силен старт на Уилямс



След като Уилямс показа сериозна скорост в първите тестове в Бахрейн, Валтери Ботас определено е изпълнен с надежда за новия сезон. Финландецът направи 116 обиколки във втория ден и това се оказа най-сериозния натрупан километраж за един ден в тези изпитания.

„Ако успеем да постигнем подобни резултати, а другите отбори продължат да имат проблеми, тогава можем да кажем, че определено имаме предимство“, размишлява на глас Ботас след изпитанията в Бахрейн. „Трябва да благодарим на Мерцедес. Съвместната работа с тях до този момент е чудесна. Задвижващите им системи работят невероятно. Без проблеми успяхме да направим двойна състезателна дистанция, което бе много важно за нас.

Сега нещата до този момент изглеждат значително по-добре от миналата година. Нашата цел е да направим крачка напред, защото през миналата година не бяхме там, където трябваше да бъдем. Не трябва обаче да бъдем превъзбудени. Не знаем, какво правят останалите отбори. Трудно е още да се каже, от кого какво може да се очаква.

Смятам, че Ферари изглеждат доста впечатляващо, включително по отношение на задвижващата система. Надеждността е по-добра отколкото се очакваше и ще трябва да изчакаме и да видим, дали Рено ще разрешат проблемите си. Не трябва да подценяваме никого, но се надявам да успеем да влизаме в точките. Мисля си, че задвижваните от Мерцедес коли ще имат предимство в началото на сезона. Разликите обаче може да са доста малки, особено между първите 15 пилоти.“

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2106 -: Февруари 28, 2014, 09:31:22 am »

Уебър се надява Рикиардо да спечели състезание през този сезон



Ред Бул даде шанс на Даниел Рикиардо, продукт на своята школа за пилоти да покаже качествата си през 2014 г. Младият австралиец замени своя сънародник Марк Уебър, който очаква сериозни постижения от Рикиардо.

„Смятам, че Даниел действително заслужава мястото в отбора и смятам, че дори ще успее да спечели състезание през предстоящия сезон“, заяви Марк Уебър пред Keeping Track. Според него подобен успех ще даде на Рикиардо сериозен тласък напред, защото ще повиши самочувствието и увереността му.

„Ще трябва да има известна доза търпение, защото това е напълно нов сценарий за него. Намери ли себе си обаче, за него няма да има никакви граници.“

Уебър няма съмнение, че от Ред Бул са взели правилното решение с привличането на младия му сънародник.

„Той напълно заслужи това довери и сега е в отбор, където ще може да покаже на какво е способен.“

                                                                                                                     clubs1.bg       
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2107 -: Февруари 28, 2014, 09:33:24 am »

Маса впечатлил изключително приятно Уилямс



Фелипе Маса е изненадал изключително приятно Уилямс, заяви главният инженер на поддържащия и тест екип на тима от Гроув Род Нелсън.

Бразилецът се присъедини към отбора този сезон, след като Ферари ангажираха Кими Райконен. Той има огромен опит след 11 години във Формула 1 (8 от които в Скудерията). Подходът му впечатлил особено много новия му екип и Нелсън сподели, че работата с Фелипе досега е впечатляваща.

- Фелипе е добър пилот. Той е истинска находка. Има много опит. Познавам чудесно Фернандо [Алонсо] от времето, когато работих в Рено в продължение на четири години и Фелипе не е слаб. Има достатъчно отворено съзнание, за да върши неща, в които може би не е съвсем убеден. Проявява разбиране и разбираш какво е мнението му, когато говориш с него. Всичко, което търсиш, е честност. И смятам, че той всъщност ни изненада – обясни инженерът.

Той допълни, че опитът на Маса е безкрайно полезен в сезон, когато тестовете имат по-голямо значение от всякога.

- Трябва наистина да си напишеш домашното. Необходимо е не само инженерите да се трудят, а и пилот, който няма да се развълнува прекалено, а ще работи систематично и ще изпълнява задачите си. Фелипе е чудесен. Може да сложиш млад състезател зад волана, но това си има цена. Маса вече е вършил такава работа – допълни Нелсън.

Присъединяването на Роб Смедли към Уилямс (като шеф на отдела за диманика) е допълнителен плюс за отбора, тъй като той има много добра връзка с Маса. Специалистът работи дълго като рейс инженер на бразилския пилот във Ферари и двамата изградиха отношения, каквито не се срещат често във Формула 1.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2108 -: Февруари 28, 2014, 09:36:00 am »

Председателят на CVC Макензи спасил Екълстоун от пълно уволнение



Председателят на CVC Кепитъл Партнърс Доналд Макензи спасил Бърни Екълстоун от пълно уволнение.

Управляващият търговските права на Формула 1 спечели делото, заведено срещу него от Constantin Medien. Още преди произнасяне на присъдата той напусна редица постове и бордове на компании, свързани със спорта. Впоследствие съдия Нюи постанови, че извършеното от англичанина плащане към бившия банкер Герхард Грибковски плащане е подкуп, както и че 83-годишният Екълстоун не е надежден или честен свидетел.

Официално CVC отказаха коментар. Според информация на Спортсмейл обаче в борда на компанията е бил упражнен натиск Бърни да бъде отстранен от всички постове, които заема. Макензи е подкрепил Екълстоун, което обаче е поредното доказателство, че няма кой да замести англичанина.

В публикацията на Спортсмейл се твърди, че според член на борда на CVC единствената кандидатура за мястото на Екълстоун е Кристиан Хорнер. Името на шефа на Ред Бул се спряга от известно време, въпреки че той упорито отрича подобна връзка. Самият Екълстоун го посочи като идеален вариант за свой заместник.

- Кристиан пасва идеално. Бърни е уникален и никой не може да върши неговата работа. Просто е. Нужен е човек с опит във Формула 1, някой, който да може да се оправя с телевизионни права и търговски договори. Фактът, че Бърни ще обучи Кристиан всъщност изглежда като решение за много от директорите – твърди анонимен източник.

Смята се, че Макензи се е срещнал с бившия главен изпълнителен директор на веригата Сейнсбъри Джъстин Кинг, но го отхвърлил като вариант за мястото на Екълстоун. Други кандидатури изобщо не били обмисляни.

Съдбата на Екълстоун тепърва може да претърпи обрат. Нов процес срещу него започва на 24 април в Мюнхен по обвинение в даване на подкуп на Грибковски. Бившият банкер бе осъден на 8 и половина години затвор за приемане на подкуп, измама, укриване на данъци.

Междувременно Бърни отговори на критиките от страна на президента на Тексас Мотор Спийдуей Еди Госаж относно съвпадението на Гран при на САЩ от Формула 1 с надпреварата от НАСКАР на неговото трасе. Госаж нарече насрочването на надпреварата точно за този уикенд „абсолютно глупаво” и изрази недоумение защо от 52 седмици в годината е била избрана точно тази. Той обвини и организаторите от СОТА, че не са били достатъчно настоятелни при съставянето на календара.

- Ние имаме малък проблем, който липсва при НАСКАР – шест джъмбо джета с цялото оборудване. Трябва да намерим най-разумния начин да ги използваме за пътуванията. Налага се да сме ефективни и да имаме предвид, че може да се сблъскаме с проблеми по летищата – заяви Екълстоун пред Прес Асоусиейшън. – Той (Госаж – б.р.) и други хора не осъзнават тези неща. Надпреварата преди тази в САЩ е в Сочи, в Русия. Никога не сме били там, а трябва след това да стигнем до Остин. Това вероятно е значително по-лесно, отколкото да се доберем до Бразилия и след това от Сао Пауло да пътуваме за Абу Даби. Така че той има късмет да не му се налага да върши нашата работа. Освен това говорих с хората от СОТА и тяхната позиция е, че те вярват, че публиката на НАСКАР е различна от тази на Формула 1. А и в крайна сметка те правят местни серии в Америка, ние имаме световен шампионат.

                                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2109 -: Февруари 28, 2014, 09:37:14 am »

Лотус без новости по колата за Мелбърн



Досегашните тестове показаха, че надеждността ще е много важна през този сезон. Лотус пропуснаха първите тестове на Херес, което определено не им е от полза. Там отборите изпробваха най-вече работата на новите задвижващи системи, а Рено изглежда имат сериозни проблеми.

Въпреки това от Лотус направиха добро впечатление в Бахрейн и изразиха задоволството си от своята форма. Освен това в последните предсезонни тестове, започващи утре екипът от Енстън ще изпита първите ъпгрейди в своя пакет преди първото състезание в Мелбърн. Там отбора няма да има новости и ще разчита именно на изпробваната в последните изпитания конфигурация.

„Имаме нов пакет, който ще представим в последните тестове в Бахрейн“, обясни техническият директор на Лотус, Ник Честър. „Новости ще имаме в последствие за второто състезание в Малайзия.“

За да разчитат на успех обаче от Лотус, както и останалите тимове използващи задвижващи системи на Рено ще трябва да подобрят надеждността си. Ако това стане според Честър отборът ще се бори за класиране в челото.

„Данните от първите изпитания потвърдиха данните от аеротунела и ни правят много радостни. Ако успеем да се справим с надеждността, тогава ще можем да сме конкурентоспособни.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2110 -: Февруари 28, 2014, 09:38:27 am »

Тост: Скоростта и надеждността на STR9 все още са неизвестни



Скоростта и надеждността на автомобила на Торо Росо за 2014 г. STR9  са все още неизвестни за екипа след малкото километри, които пилотите на отбора успяха да запишат с колата, коментира шефът на тима Франц Тост.

Вторите предсезонни изпитания не минаха гладко за екипа от Фаенца, който записа общо 134 обиколи (за сравнение най-много тура има Уилямс – 323). През първия ден Данил Квят направи едва 5 обиколки след проблеми с теч на масло и батерията в задвижващата система на Рено. Вторият и третият ден бяха значително по-добри за Торо Росо, като Верн и Квят успяха да направят малко над 50 обиколки, докато в последния ден се появиха проблеми с двигателя на Рено в автомобила и французинът записа 19 тура.

- Трудно е да се оцени (развитието на STR9), защото не можехме да караме особено много – коментира Тост пред немското издание Спийд Уийк. – Скоростта и надеждността са неизвестни за нас. Отборът на Мерцедес очевидно води, следван от Макларън и Ферари. Представянето на Уилямс и Форс Индия също бе добро. Останах с впечатлението, че Ферари все още не са разкрили пълния си потенциал. Рено имаше напредък. Системите започнаха да работят. Има малко време до Мелбърн, но ако всичко работи за последния тест в Бахрейн, имаме реална възможност да настигнем отборите със задвижваща система на Мерцедес.

За последните тестове в Бахрейн, които започнаха днес и продължават до неделя, Торо Росо ще тестват ново шаси (STR9-04) в подготовката си за първия старт за 2014 г. в Австралия на 16 март. Екипът ще фокусира програмата си върху работата на задвижващата система, аеродинамични настройки, както и върху събиране на информация за гумите на Пирели.

Данил Квят вече направи няколко обиколки на пистата Сахир, като руснакът ще кара и в събота. Жан-Ерик Верн ще заеме мястото му в петък и неделя.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2111 -: Февруари 28, 2014, 09:39:47 am »

Тото Волф: Въпросът за издръжливостта далеч не е разрешен



Мерцедес не приемат нищо за даденост, категоричен е спортният директор на щутгартския концерн Тото Волф.

Заводският отбор на автомобилния производител, както и екипите със задвижваща система на Мерцедес HPP, са с най-стабилно представяне досега в предсезонните тестове във Формула 1. Тимът от Бракли обаче многократно отхвърляше определението фаворити и Волф направи същото още веднъж.

- Скромност е думата, за която се сещам. Имало е твърде много „тестови световни шампиони” в миналото. Наясно сме, че Ферари и Рено ще наваксат. Въпрос на време – не се съмнявам в това и за секунда. Ред Бул спечелиха шампионата четири поредни пъти и има едни от най-добрите пилоти на грида. Освен това въпросът за издръжливостта далеч не е разрешен. Мисля, че най-важното нещо ще е да стигнем до финала на първото състезание. Направихме наистина добри тестове, но нямаме никаква причина да изпадаме в еуфория – заяви Волф пред агенция ДПА.

Нико Розберг оглавява класирането два часа след началото на първия ден от последните тестове преди Гран при на Австралия.

Изпитанията се провеждат отново в Бахрейн. Пилотът на Мерцедес е с време 1:37.722 мин. Досега той прави няколко пъти и състезателни симулации. След като пък записа най-доброто време за цялата сесия на пистата Сахир миналата седмица, германецът обясни, че е карал с малко гориво и това е причината да е толкова напред спрямо всички останали.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2112 -: Февруари 28, 2014, 09:41:28 am »

Кой и кога ще кара на последните предсезонни тестове



Последните изпитания преди началото на сезон 2014 започнаха днес ( 27.02 - бел . на публ.) на пистата Сахир в Бахрейн и ще продължат до 2 март (неделя). Всички отбори вече посочиха как ще разпределят времето между пилотите си, които за последен път ще тестват автомобилите си преди да се отправят към Австралия за първото състезание за годината, което ще се проведе на 16 март.

                                                                                                                          clubs1.bg
« Последна редакция: Февруари 28, 2014, 09:45:26 am от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2113 -: Февруари 28, 2014, 09:42:46 am »

Ферари със 75 к.с. по-ниска мощност от Мерцедес?



75 к.с. по-ниска била мощността на Ферари спрямо тази на Мерцедес, твърди Андрю Бенсън от ВВС. Той се позовава на висш ръководен кадър от Скудерията.

- Формата на Ферари бе трудна за разчитане досега. Те периодично излизаха в челото на класирането. Състезателната симулация, направена от Фернандо Алонсо на първия тест в Бахрейн изглеждаше прилично в сравнение с правещия същото едновременно с него Нико Розберг, доколкото може да се прецени. Висш ръководен кадър от Ферари обаче разкри тази седмица, че в Скудерията вярват, че техният двигател е с около 75 к.с. по-слаб от този на Мерцедес и те не разбират как съперниците им извличат подобна мощност, оставайки в границите на ограниченията за горивото, въведени тази година. Това не е особено приятно за Алонсо и Кими Райконен – написа Бенсън в коментар в началото на тестовия ден в Бахрейн днес.

Ферари планираха да изпробват най-новите си компоненти по време на втората сесия изпитания на пистата Сахир. Инженерният директор Пат Фрай обясни, че отборът има малко да наваксва с програмата си заради забавянето с Кими поради проблем с телеметрията миналата седмица, но това не е твърде голям проблем.

Райконен пък коментира, че не е сигурен каква е скоростта на Ферари F14 T и къде се намира болидът като темпо спрямо съперниците си.

- Не сме толкова впечатляващи в един бърз тур и ще видим точно къде сме в Австралия, на първото състезание. От гледна точка на издръжливостта нещата са наред, но по отношение на скорост не знам къде сме – обясни финландецът.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 27.0 Firefox 27.0
Re:Формула 1
« Отговор #2114 -: Февруари 28, 2014, 09:44:04 am »

Перес начело до обяд на първия ден тестове от последната предсезонна сесия



Серхио Перес (Форс Индия) бе начело в класирането в средата на първия ден тестове от последната предсезонна сесия във Формула 1. Изпитанията се провеждат отново в Бахрейн.

Мексиканецът даде време 1:35.290 мин и имаше 37 обиколки през първата половина от четвъртъка. На 1,334 сек зад него се нареди Нико Розберг (Мерцедес), а трети – на 2,535 сек – е Кевин Магнусен (Макларън).

Последните тренировки преди Гран при на Австралия (първия старт в календара на Формула 1 за 2014 г.) са най-важните в подготовката на отборите. За тези изпитания от повечето екипи е предвидено търсене на оптимално представяне – и като скорост, и като издръжливост и темпо в дълга серия от обиколки. Смята се, че те ще дадат най-добра индикация от всички тренировки досега за разпределението на силите между тимовете.

Първите три времена днес до обяд бяха дадени от автомобили със задвижваща система на Мерцедес. Доброто представяне на екипа от Бракли продължава – Розберг има 64 тура досега. Магнусен пък натрупа 40 обиколки със своя Макларън МР4-29. Четвърто постижение записа Адриан Сутил. Немският пилот на Заубер изпробва някои новости по задвижващата система на Ферари.

Най-голямо внимание отново бе съсредоточено върху Ред Бул. Четирикратните световни шампиони започнаха последната предсезонна сесия добре – Даниел Рикиардо направи 32 обиколки и бе пети в подреждането. Отборът не се интересува особено от времената в момента, тъй като приоритет има програмата за стабилизиране представянето на RB10. Стартът бе окуражителен, тъй като завъртените от австралийския пилот турове са повече, отколкото бе правил за ден в изпитанията досега.

Тренировките бяха спирани на два пъти. Камуи Кобаяши спря на трасето с проблем в своя Катерам, като той остана само със седем обиколки до обяд. Вторият червен флаг бе заради Пастор Малдонадо (Лотус). Грижи имаше и Кими Райконен със своето Ферари F14 T – финландецът направи едва 12 тура.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен