www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495746 пъти)

0 Членове и 8 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2340 -: Април 06, 2014, 08:35:17 am »

Фетел: Един от най-добрите ни дни в Бахрейн



Докато пилотите на Мерцедес без проблеми оглавяваха класирането, световният шампион Себастиян Фетел завърши на десето място първата свободна тренировка на 1,9 сек зад победителя Хамилтън. Във втората, която както квалификацията и състезанието ще се проведе на тъмно, силите му стигнаха за седма позиция на 1,3 сек от британеца. Въпреки това той гледаше по-скоро позитивно на случилото се в първия ден.

„Мисля, че преживяхме един доста добър ден за нас“, обясни Фетел. „Нямахме особено големи проблеми. Има още много да учим за новите системи, особено по отношение на сигурността. Също така и по отношение на настройването им. Бе много важно да направим повече обиколки. Смятам, че това бе един от най-добрите ни дни в Бахрейн, защото през зимата нещата изглеждаха доста по-зле.

Сега имаме много по-голяма увереност в силите си. Правим много повече обиколки. Имаме възможност буквално във всяка обиколка да научаваме нещо ново за трасето. Изпробвахме много неща. Понякога с успех, друг път с не толкова голям. Но това е нормално.

Трасето е много добре осветено и всичко се вижда прекрасно. Разбира се, че е малко по-различно, но не трябва особена адаптация. Най-голямата промяна е спрямо използваните за това трасе настройки. Става все по-бързо. Има неща, към които трябва да се приспособяваме за първи път, но се надяваме да подобрим още колата за утрешния ден.

Знаехме още от началото на сезона, че стартът му ще е доста труден. Годината обаче е дълга и може да се случат много неща. Мисля, че можем да бъдем доволни от това, което постигнахме до момента.

Чух доста неща по отношение на Михаел (Шумахер – б.а.), но смятам, че мога да имам доверие само, когато го чуя лично от определени хора. За съжаление още не съм имал възможност да се чуя с тях. Ако нещата са такива, каквито са написани, разбира се, че това е една чудесна новина, но в последните месеци се изписаха толкова неща, че не смея да се зарадвам. За всички нас в падока и разбира се най-вече за неговото семейство това бяха много трудни седмици. Всички много ще се радваме, Михаел да се възстанови.“

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2341 -: Април 06, 2014, 08:36:32 am »

Розберг: Напълно ново предизвикателство



В края на втората свободна тренировка Нико Розберг изоставаше с почти 0,4 секунди от своя съотборник Люис Хамилтън. Действително пилотите на Мерцедес доминираха своите съперници, но въпреки това Розберг не бе съвсем доволен, защото искаше да бъде по-близо до Хамилтън. Според думите на германеца, голямото предизвикателство през този уикенд е да се настрои за напълно различните условия, които предоставя трасето в Бахрейн при нощно състезание.

За първи път в своята десет годишна история, надпреварата на пистата Сакхир ще се проведе след залез слънце. А пилотите досега, включително и на тестовете са карали през деня, когато температурите са напълно различни.

„Трябваше да преправим целия баланс на колата заради различното време на провеждане на сесията“, заяви Розберг. „Това на практика означаваше, че данните от зимните тестове нямат никаква меродавност. Това е едно напълно ново предизвикателство, което прави работата ни още по-интересна.“

Като цяло обаче Розберг изглеждаше доволен от представянето си в тренировките.

„Мисля, че нещата днес минаха добре за мен. Проблемите с температурата на гумите този път не бяха актуални. Този път е дори обратното. Стремиш се в края на серията си от обиколки да ги предпазиш от изстиване.

Работим обаче върху това, да окажа сериозна съпротива на Люис. Това са напълно неочаквани условия за нас. През нощта тук е наистина студено и трябва да съобразим настройките си с това. Надяваме се, да сме направили добра подготовка за неделния ден. Имам добро предчувствие за състезанието.“

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2342 -: Април 06, 2014, 08:37:49 am »

Предпазливост, но и задоволство в Уилямс



Уилямс изненадаха съперниците си във втората свободна тренировка, като дълго време стояха в бокса без видима причина. Всички разсъждаваха, че щом състезанието и квалификацията ще се проведат по същото време, тогава трябва да бъдат проучени и условията, при които ще се проведат. В Уилямс обаче мислеха по различен начин.

„Изчакахме условията на пистата да се подобрят още“, обясни Валтери Ботас. „Тук на това трасе направихме доста изпитания, така че имаме достатъчно данни с новите коли. Става дума само за фините настройки на баланса. Не виждахме смисъл да въртим обиколки за нищо.“

„В крайна сметка покарахме и разбрахме, къде се намираме спрямо останалите“, добави Маса. „Изглежда, че тук разполагаме с по-добро темпо от Малайзия. Надявам се да успеем да развием уикенда в своя полза и утре да се представим добре.“

Маса веднага показа темпо, близо до това на Алонсо и Рикиардо.

„Ферари изглеждат по-бързи отколкото бяха на тестовете. Ред Бул са значително по-добре. Макларън също изглеждат добре. Така че изглежда няколко тима са на едно и също ниво. Надявам се да успеем да се борим в челото.“

„Аз съм доволен от настройките си“, призна Ботас. „Нещата изглеждат наистина добре, но трябва да направим още някои дребни уточнения. Мисля, че можем да си поставим топ 6 като напълно реалистична цел. Ще успеем да достигнем това ниво, ако разбира се направим всичко правилно.

Работният ден бе кратък за мен, но понякога е така. В края успях да направя достатъчно обиколки.“

На лицето на младия финландец все пак се четеше известно разочарование, защото той със сигурност щеше да се радва на повече време за работа.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2343 -: Април 06, 2014, 08:39:10 am »

Разочарование в Макларън, изоставането по-сериозно от очакваното



Както и предполагаше още преди началото на уикенда рейс директорът на Макларън, Ерик Булие, неговият екип трудно ще успее да се бори за място на подиума в предстоящото състезание. И това се потвърди от резултатите в първите две свободни тренировки.

Според резултатите от най-бързите обиколки Бътън и Магнусен завършиха на шеста и девета позиция. Темпото им в дълга серия от обиколки обаче бе доста слабо. Резултатите на двамата бяха близо до 1:41 мин. на обиколка, докато тези на съперниците от Мерцедес, както и тези на Нико Хюлкенберг от екипа на Форс Индия бяха в рамките на 1:39 мин. Ред Бул също се представиха по-добре от Макларън в дълга серия от обиколки.

„Мисля, че ще ни трябва още време, преди да успеем да им се противопоставим“, отговори Бътън на въпроса, къде се намира Макларън спрямо отборите в челото. „Мисля, че Ред Бул са най-близо до Мерцедес в този момент. Ние сме доста назад и това е жалко. Въпреки подобренията по колата за съжаление изоставаме повече от очакваното. Нужна е доста работа, за да ги настигнем. Със сигурност няма да стане от днес за утре.“

Разликата в максималната скорост и в представянето като цяло е подтискаща.

„Днес бях изпреварен от един Мерцедес така, все едно че аз паркирах. Той просто профуча. Сигурен съм, че с изключение на техните пилоти, никой не е доволен от колата си.“

Магнусен виждаше нещата по подобен начин. Заради особените условия този уикенд обаче той вижда нещата доста по-оптимистично. Според него с добра фина настройка, баланса за квалификацията и състезанието може да бъде подобрен значително.

„Мисля, че при ниски температури имаме шанс“, заяви датчанинът. „Може би ще успеем да намерим още скорост, но едва ли нещата ще се променят сериозно. Все пак всяко подобрение ще е добре дошло.“

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2344 -: Април 06, 2014, 08:41:00 am »

Райконен: В нито една от двете сесии колата не бе достатъчно добра



Кими Райконен отново не бе никак доволен от баланса на колата си, която изглежда не пасва на неговия стил на каране. Още преди началото на уикенда се понесе информация, че финландецът е имал сериозен разговор с инженерите на екипа, на който е пожелал, балансът на предната част да бъде значително подобрен.

Изглежда обаче желанието на Райконен не е било уважено и той за пореден уикенд изглеждаше без настроение.

„Като цяло доста труден ден за мен, защото не се чувствах добре в колата в нито една от двете сесии“, обясни финландецът. „В първата повредих пода на колата при преминаването през бордюра на четвърти завой. Това означаваше, че ще трябва да изкарам известно време в бокса. Екипът свърши чудесна работа, защото успяха за кратко да възстановят колата. После обаче имах проблем със спирачките и не успях да изпълня предвиденото по програма.

Във втората сесия се концентрирах върху това, да направя сравнение между двата типа гуми на Пирели. Скоростта с меките е значително по-добра. Те обаче се износват значително по-бързо. Сега ще трябва да анализираме събраните данни, особено що се отнася до промяната на температурите след залез слънце. Ще се опитаме да подобрим скоростта си за квалификацията и състезанието.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2345 -: Април 06, 2014, 08:42:14 am »

Алонсо: Научихме доста неща за колата и гумите при тези условия



На хартия третото място на Фернандо Алонсо във втората свободна тренировка би трябвало да означава, че той е най-сериозният преследвач на пилотите на Мерцедес. Във вечерната сесия най-доброто му време бе с по-малко от 0,5 сек по-слабо от това на Люис Хамилтън.

Въпреки това в дълга серия от обиколки темпото му бе по-слабо не само от това на пилотите на Мерцедес, но и от това на Себастиян Фетел, Нико Хюлкенберг и дори от това на недоволния от баланса на колата си Кими Райконен.

„Втората сесия бе много полезна, защото научихме доста неща за колата и гумите при тези условия“, обясни Алонсо. „Въпреки че карахме доста тук по време на предсезонните тестове, сега все едно започнахме от нулата. Условията са различни, но въпреки това знаем много добре, кои са нашите слаби и кои нашите силни страни. Знаем къде трябва да натиснем по отношение на развитието.

Трябва да се опитаме да затворим разстоянието между отбора начело, но не трябва да реагираме прекалено рязко. Нещата трябва да стават стъпка по стъпка и да се опитваме да вървим напред. Не трябва да забравяме и да държим под контрол надеждността.

В крайна сметка тя бе „виновна“ за това, че в първите състезания успяхме да съберем добри точки.

Няма да е никак лесно да продължим серията, защото след толкова състезания на дневна светлина тук, сега е малко странно, че ще трябва да караме на изкуствено осветление. Като цяло няма много разлика спрямо останалите нощни състезания. Просто ще трябва да се справим и да дадем всичко от себе си.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2346 -: Април 06, 2014, 08:43:36 am »

Хамилтън най-бърз и в третата свободна тренировка



Люис Хамилтън постигна най-добро време и в третата свободна тренировка в Бахрейн. Британският пилот на Мерцедес изпревари само с 0,1 сек своя съотборник Нико Розберг, а на трето място с изоставане от 0,5 сек спрямо водача се нареди Серхио Перес от екипа на Форс Индия. Валтери Ботас и Фелипе Маса от тима на Уилямс заеха четвърта и пета позиция, а Дженсън Бътън с Макларън бе шести. Първата кола, която не бе задвижвана от система на Мерцедес, бе Ферари-то на Фернандо Алонсо на седмо място.

Третата свободна тренировка започна при условия, близки до тези в първата сесия от вчерашния ден. Температурата на въздуха бе 25 градуса, а тази на асфалта малко над 40. Въпреки това пилотите не бързаха да започнат работата си на пистата, нещо доста необичайно за третата част в съботния ден. Отговорност за това определено носи предвиденото за квалификацията и състезанието време, когато условията са съвсем различни и не отговарят на моментните.

След първите обиколки за проверка на системите мнозинството от пилотите се прибра в бокса. На пистата остана само Адриян Сутил, който имаше проблем в петъчния ден със зареждането на батериите в неговия Заубер. Двайсетина минути след началото на сесията все пак на пистата се появиха пилотите на Ред Бул и Ферари, допълнени от тези на Торо Росо и Лотус.

Квят поведе след първите опити с медиум сместа, следван от Райконен и Алонсо. Фетел и Рикиардо заеха четвърта и пета позиция, като австралиецът се прибра веднага след първата си бърза обиколка в бокса.

Пет минути преди преполовяването на сесията от питлейна излязоха болидите на Мерцедес и Макларън. Хамилтън поведе още след първия си опит, докато Розберг изглежда работеше по подготовката си за състезанието. Времето на британеца бе по-добро с повече от секунда от това на Квят. Бившият му съотборник Дженсън Бътън се опита да се доближи, но опитът му се оказа добър само за второто място, макар и с изоставане от почти секунда.

Промените продължиха, като Розберг измести съотборника си от върха в своята трета бърза обиколка. При времена на пилотите на Мерцедес от 1:37.3 мин, останалите се движеха с повече от секунда изоставане.

Картината 20 минути преди края на сесията бе впечатляваща, макар и не съвсем изненадваща. В първите шест коли в класирането задвижващата система бе на Мерцедес.

Райконен бе първият пилот с меката смес, появил се на пистата в 40-ата минута. Фетел обаче се завъртя на излизането от втори завой, предизвиквайки жълти знамена и оставайки в чакъла, което принуди финландеца да се прибере без да запише бърза обиколка.

Пилотите предпочетоха да останат в бокса до отстраняването на колата на Фетел и едва 10 минути преди края работата отново започна с излизането на колите на Мерцедес с меки гуми. Хамилтън поведе с 1:35.324 мин. следван на 0,1 сек от Розберг. Времето на Хюлкенберг бе трето, но отново със секунда назад от това на пилотите на Мерцедес. Скоро германецът бе изместен от съотборника си Перес, а Райконен записа едва пето време. Бътън и Алонсо се вклиниха между двамата пилоти на Форс Индия, записвайки четвърти и пети резултат. Малко по-късно в последните минути Ботас и Маса изпревариха Бътън.

Така впечатлението, че задвижващите системи на Мерцедес определено имат предимство на това трасе останаха и след третата свободна тренировка. Прогнозите за квалификацията отново сочат към предимство за болидите, задвижвани от агрегати на швабите.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2347 -: Април 06, 2014, 08:45:13 am »

Мерцедес на първа редица, Розберг с победа в квалификацията



Нико Розберг успя да спечели квалификацията за Гран при на Бахрейн. Германският пилот на Мерцедес успя да се възползва от грешка в последния опит на своя съотборник Люис Хамилтън, който остана на второ място. Третото място зае Даниел Рикиардо от екипа на Ред Бул, следван от Валтери Ботас (Уилямс), Серхио Перес (Форс Индия) и Кими Райконен (Ферари). Останалите пилоти в топ 10 са Бътън (Макларън), Маса (Уилямс), Магнусен (Макларън) и Алонсо (Ферари). Световният шампион Себастиян Фетел от екипа на Ред Бул остана на 11-а позиция след проблем със скоростите.

Температурата на въздуха в началото на квалификацията, започнала след залез слънце бе около 22 градуса. Асфалтът пък бързо изстиваше, като в началото бе малко под 30 градуса.

Трафикът бе сериозен още в началото на първата част на квалификацията, като пилотите бързаха да усетят и условията на пистата, които се различаваха значително от тези следобед. Падането на нощта отново предизвика сериозно изстиване на пистата.

Голяма част от пилотите използваха меките гуми още в тази първа част, като само тези на Мерцедес, уверени в превъзходството си заложиха на медиум.

Ботас, Маса и Сутил изчакаха максимално, преди да направят своите първи опити и това се оказа съдбоносно за пилота на Заубер. След неразбирателство с Грожан по време на бързата си обиколка, той не успя да се класира напред, отпадайки заедно с Малдонадо, Кобаяши, Бианки, Ериксон и Чилтън.

Голяма част от пилотите започнаха втората част на квалификацията с меките гуми. Това бе продиктувано от една страна заради риска за дъжд, след като огромен облак надвисна над пистата. От друга страна пък типа гуми, с които се постига най-доброто време във втората част е и този, с които пилотите стартират в състезанието. Меките гуми определено бяха по-бързи през целия уикенд до този момент, но пък се износваха доста бързо, което означаваше, че след къса серия обиколки в началото вероятно мнозинството ще избере да изкара останалата част от надпреварата с медиум.

Втората част предложи много интересно развитие. В края ѝ от битката за полпозишъна отпаднаха Себастиян Фетел и Нико Хюлкенберг. И двамата се представяха доста добре до този момент, но в крайна сметка проблеми с техниката не позволиха на световния шампион да се класира за последната част за втори път от проведените три квалификации. Германският пилот на Ред Бул се оплака от проблем при свалянето на скоростите.

Освен двамата германци след втората част отпаднаха пилотите на Торо Росо, Данил Квят и Жан-Ерик Верн, допълнени от Естебан Гутиерес (Заубер) и Ромен Грожан (Лотус).

Ботас този път бе първият пилот, направил опит в третата част на квалификацията. Финландецът успя да поведе пред Перес и Маса, но времето му бе буквално отнесено от Нико Розберг. Люис Хамилтън постигна много добро време в последния сектор, но въпреки това остана на около 0,3 сек от своя съотборник на второ място. Бътън бе шести, следван от Рикиардо, Магнусен и Алонсо. Райконен бе единственият пилот, който се отказа от опит в началото на третата част. Това бе продиктувано и от факта, че той, заедно със съотборника си Алонсо и пилотите на Макларън разполагаше само с един комплект нови меки гуми.

Райконен успя да спечели шеста позиция, а Люис Хамилтън допусна грешка при спирането за първи завой. Това означаваше, че Розберг нямаше нужда дори да довършва втория си опит, след като бе свършил работата си още след първия. Даниел Рикиардо се нареди трети, изпреварвайки Ботас и Перес. Бътън постигна седмо време, изпреварвайки Маса, Магнусен и Алонсо, класирал се едва 10-и.

Така утре от първа редица ще стартират пилотите на Мерцедес, следвани от Ботас и Перес заради наказанието на Рикиардо (преместване назад с 10 места) от Малайзия. Едва на пето място е първата кола, която не използва задвижваща система на Мерцедес - Кими Райконен с Ферари.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2348 -: Април 06, 2014, 08:51:01 am »

Хюлкенберг: За съжаление обиколката ми не бе достатъчно добра



Досега Нико Хюлкенберг се представяше чудесно за екипа на Форс Индия. И в двете предишни квалификации той успя да се класира в топ 10 и после да вземе точки в състезанието. В днешната тренировка за място обаче той не успя да стигне до последната част и въпреки предположенията за проблем с колата германецът отчете резултата като своя грешка.

„Много просто: днешната ми обиколка просто не бе достатъчно добра“, обясни Хюлкенберг пред RTL. „Още влизането ми в първи и втори завой не бяха достатъчно добри, а в 11-и завой, където днес видяхме доста грешки, не успях да запазя добра линия. Това не ми позволи да ускоря достатъчно добре при излизането, а това означаваше загуба на няколко десети от секундата. Това за съжаление бе причината за отпадането ми във втората част.“

Теоретично германецът имаше време за още един опит, но от екипа бяха планирали само един и бензинът нямаше да стигне. Въпреки 12-ата позиция от квалификацията той ще стартира 11-и заради наказанието на Рикиардо.

„Постигнахме добро темпо в дългите серии от обиколки и мисля, че можем да сме оптимисти за състезанието. Имам два комплекта нови меки гуми, което не е така за хората пред мен. С добър старт в състезанието и добра стратегия всичко е възможно.“

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2349 -: Април 06, 2014, 08:52:22 am »

Фетел: Нещата не се развиха добре за нас



За втори път от общо три уикенда Себастиян Фетел не успява да достигне до третата решителна част от квалификацията. Това със сигурност не е никак приятно за световния шампион.

„Вчерашната вечер нещата изглеждаха доста добре“, обясни Фетел след края на квалификацията. „Днешния ден обаче не започна добре за нас. Още при завъртането в третата част повредих малко колата. За съжаление в квалификацията нещата не продължиха по-добре. В крайна сметка за малко не успях да се класирам напред. Не успях да извадя от колата толкова, колкото ми се искаше.

При последния си опит колата не бе достатъчно спокойна. Задните гуми блокираха и за съжаление това се случи точно в момента, когато правех решителния си опит в Q2. Иначе всичко с осмата предавка бе наред.“

„Когато Себастиян се завъртя в третата свободна тренировка, двигателят изгасна веднага“, обясни д-р Хелмут Марко, спортен директор на Ред Бул. „Имахме проблем със софтуера. Когато един турбо двигател изгасне по този начин има проблеми с охлаждането. Тези проблеми не успяхме да отстраним до квалификацията и те определено се отразиха на представянето му в тренировката за място.“

„Трябва да приема, че също имам вина за част от този резултат“, продължи Фетел. Все още не знаем, в колко голяма степен е завъртането в третата част е повлияло на представянето ми в квалификацията.

В същото време обаче смятам, че показахме добро темпо в дълга серия от обиколки. Надявам се и утре да е така. Ще видим, какво можем да променим по настройките. Допълнителният комплект меки гуми също може да ни помогне.“

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2350 -: Април 06, 2014, 08:53:42 am »

Надежди за подиум в Макларън



След трудния първи ден в Бахрейн пилотите на Макларън изглеждат по-доволни от постигнатото във втория. Дженсън Бътън се класира на седма позиция, докато Кевин Магнусен зае девета. Благодарение на наказанието на Рикиардо и двамата ще минат с по още една позиция напред.

„Като отборен резултат мисля, че можем да сме доволни от представянето си днес“, заяви Бътън. „Не ни липсваше много до петото място (британецът изостана само с 0,041 сек от Серхио Перес). Мисля, че направих доста добра обиколка и просто нямаше как да изстискам повече. Има още доста области, в които можем да подобрим представянето си. Надявам се това да стане бързо и да можем скоро да се борим за по-добри позиции.

Място на подиума би било много добър резултат за нас. Първите две места изглеждат недостижими, поне докато колите на Мерцедес са достатъчно надеждни. Нашето представяне в дълга серия от обиколки не е достатъчно добро или поне не толкова, колкото тяхното. Заради наказанието на Рикиардо ще стартирам шести, което означава, че има само три места до подиума.“

Магнусен пък ще стартира от осма позиция.

„Не знаех, какво да очаквам“, обясни датчанинът. „Дженсън изглежда днес се справи по-добре от мен. Надявам се утре да мога да покажа по-добро представяне. Темпото ни в дълга серия от обиколки изглежда по-добро от квалификационното ни. Надявам се на добър резултат.“

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2351 -: Април 06, 2014, 08:55:14 am »

Рикиардо постигнал най-доброто, на което бил способен



Докато Себастиян Фетел трябваше да приключи участието си в квалификацията още във втората част, неговият съотборник в екипа на Ред Бул, Даниел Рикиардо успя да се класира напред и в крайна сметка да заеме третото място. Заради наказанието от Малайзия обаче той ще стартира десет места назад.

„Определено се радвам на третото място“, заяви Рикиардо. „Това бе най-доброто, което в момента е възможно. Имаме още да наваксваме. Все пак съм доволен от начина, по който протече днешната квалификация. Действително бе донякъде трудно, защото температурите паднаха в сравнение с дневните. Но в третата тренировка бяхме значително по-назад. Вечерта нещата изглеждаха по-добре.

За съжаление утре няма да стартирам в челото. Въпреки това ще се опитам, да се преборя с хората пред мен. Сигурен съм, че стратегията ми ще е такава, че да мога да мина възможно по-напред. Вероятно ще използваме два или три стопа.“

„Обиколката на Даниел бе невероятна“, похвали своя храненик д-р Хелмут Марко. „Видя се, колко близо сме до Мерцедес, когато всичко е наред. За съжаление не можем да предвидим, кога нещата ще вървят нормално и кога не. Веднъж става така, друг път иначе. Знаем, че не можем да изпреварим задвижваните от Мерцедес коли на правите. Там ни липсват до 15 км/ч. Как ще минем напред все още не е ясно.“

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2352 -: Април 06, 2014, 08:56:30 am »

Уилямс: Най-накрая добра стартова позиция



Валтери Ботас постигна четвърта позиция в днешната квалификация, но благодарение на наказанието на Даниел Рикиардо от Малайзия ще стартира от третото място на стартовата решетка. Неговият съотборник Фелипе Маса пък ще стартира седми.

„Мисля, че можем да сме доволни от днешния ден“, заяви Ботас след квалификацията. „Резултатът е добър за нас и най-накрая ни дава добра изходна позиция за състезанието. То ще е доста дълго и трудно. Има доста бързи коли зад нас. Има и такива, чиито темпо в квалификацията не отговаря на това в състезанието. Мисля, че особено Ред Бул и Форс Индия ще са много силни в утрешния ден. Няма да е лесно. Но ние трябва да използваме възможността, която ни се предоставя.“

„Днешната квалификация не бе никак лека“, заяви от своя страна Фелипе Маса. „Направих няколко пилотски грешки. В своята бърза обиколка в последната част почувствах значителна нестабилност в задната част на колата. Това определено ми струваше време. Трябваше да мога да направя по-добра обиколка. Позитивното е, че този уикенд изглеждаме достатъчно конкурентоспособни.“

„Екипът свърши чудесна работа“, радваше се новият шеф инженер в екипа на Уилямс, бившият рейс инженер на Маса от Ферари, Роб Смедли. „Можем да сме доволни. Това, че тук имаме добро темпо в дълга серия от обиколки можеше да се види и в предсезонните тестове. Третата и седмата стартови позиции заради наказанието на Рикиардо определено са крачка в правилната посока. Хубавото е че ще стартираме от чистата страна на пистата. Това трябва да ни донесе предимство. FW36 притежава добри качества по отношение на изпреварванията. Така че можем да гледаме с надежда към утрешния ден.“

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2353 -: Април 06, 2014, 08:57:55 am »

Розберг изравнява баща си с първия си полпозишън за сезона



Нико Розберг успя да победи за първи път през тази година Люис Хамилтън в квалификацията и да спечели своя пети полпозишън в кариерата си. Така той повтори резултата си от миналата година и изравни постижението на баща си, който също има пет победи в квалификациите.

„Изключително съм щастлив, че ще стартирам от първа позиция“, бе първата реакция на Розберг. „Предизвикателството през този уикенд е, че тренировките се провеждат на топла писта, а квалификацията и състезанието след залез слънце. Понякога се налага да гадаем, как да променим баланса така, че да пасва на условията. Нещата обаче се получиха чудесно за мен и успях да направя добра обиколка.“

„Нико направи много добър първи опит в третата част“, похвали своя пилот и Пади Лоу. „Така успяхме да покажем потенциала на своята кола и да свършим чудесна работа. Чудесно е, че и двете ни коли са начело и че ще можем да наблюдаваме борба между тях за победата.“

„В петък направих доста добри излизания с много бензин и съм сигурен, че и утре ще разполагаме с добра скорост в състезанието. Вярвам, че мога да завърша начело. Винаги съм харесвал това трасе. Спечелих тук в GP2, тук бе и първото ми състезание във Формула 1. Винаги идвам тук с удоволствие. Просто ми допада и съм сигурен ще мога да спечеля и с кола на Мерцедес. Предстои ми интензивна борба с Люис. Той е много бърз и аз трябва да правя всичко точно и без грешка, за да остана начело. Надявам се и утре да стане така.“

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 28.0 Firefox 28.0
Re:Формула 1
« Отговор #2354 -: Април 06, 2014, 09:26:51 am »

Хамилтън не особено доволен от представянето си днес



Люис Хамилтън не бе особено доволен от представянето си в днешната квалификация. Британският пилот на Мерцедес направи грешка в последния си опит и по този начин позволи на Розберг да се прибере в бокса без да довърши своята последна бърза обиколка.

„Направих грешка в последния си опит, като опитах да спра прекалено късно в първия завой“, обясни Хамилтън. „Нещата не се получиха, гумите блокираха и просто продължих направо. Не винаги може да печелиш. Първата ми обиколка не бе лоша, но тази на Нико бе значително по-добра. Поздравления за него. През този уикенд той върши чудесна работа и определено е подобрил значително представянето си.

Не знам, кои ще са моите конкуренти в утрешното състезание. Не гледам другите, гледам само своята работа.“

„Болидите на Ред Бул изглеждат силни в дълга серия от обиколки, но ще стартират назад“, изказа своето мнение Пади Лоу, който изглежда е наблюдавал по-внимателно. „Не трябва да забравяме разбира се за Уилямс и Форс Индия.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен