www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495764 пъти)

0 Членове и 4 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2535 -: Май 03, 2014, 07:54:54 am »

Заубер ще е със значително олекотен C33 и аероподобрения в Испания



Заубер С33 ще е значително променен автомобил за първия кръг от европейската серия надпревари във Формула 1 този сезон. Болидът ще е значително олекотен и с голям паект аеродинамични подобрения. Третият пилот Гийдо ван дер Гарде ще участва в тестовете на новите компоненти – той ще кара в първата петъчна свободна тренировка.

- И двата С33 ще са ревизирани – значително намаляване на теглото, както и доста аеропромени – обясни шефът операции на пистата Джампаоло Далара. – Новостите включват модифицирано предно крило, нови капак за двигателя, аероелементи за кутиите за радиаторите и дефлектори, както и някои други компоненти. Имаме и подобрен софтуер, който ще ни помогне да използваме по-добре потенциала на задвижващата си система. Петък ще е особено напрегнат ден за нас, докато настроим и напаснем новия пакет. Гумите също ще са предизвикателство, тъй като изборът на Пирели – медиум и хард – изглежда доста консервативен.

Адриан Сутил отбеляза, че всички пилоти познават повече от добре пистата Каталуния.

- Трасето поставя сериозни аероизисквания спрямо колата – продължи немският пилот. – Има някои бързи завои, само една дълга права. Последната секция е доста тясна, тоест по-бавна и нелека за преминаване. Трябва да намерим правилния компромис с настройките на колата. Надявам се новостите по болида да ни помогнат да подобрим представянето си. Ясно е, че очаквам повече в сравнение с последните стартове. След три поредни отпадания, вече трябва да завършим състезание.

Естебан Гутиерес също заяви, че подобренията са шанс за Заубер да направи крачка напред и да подобри конкурентоспособността си.
- Вярвам в отбора си, те правят всичко по силите си. Настроени сме положително и очакваме да направим крачка напред. Миналогодишното състезание в Испания бе особено добро за мен, тъй като направих най-бързата обиколка – допълни мексиканецът.

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2536 -: Май 03, 2014, 01:02:53 pm »

Хейки Ковалайнен се завръща във Формула 1



Бившият пилот във Формула 1 Хейки Ковалайнен отново ще седне в болид от моторната надпревара, пише финландското издание Ilta Sanomat. По данни на изданието, 32-годишният пилот, който през миналия сезон не успя да се утвърди в Лотус, ще е тест-пилот на Мерцедес. Двете страни са се договорили за условията на контракта и вече се касае само до подписите.

Ковалайнен има опит във Формула 1 като пилот на Рено и Мерцедес. В 112 състезания има 1 победа в Унгария и 4 подиума.

                                                                                                                        gong.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2537 -: Май 03, 2014, 01:06:25 pm »

Грозни слухове, че Шумахер е починал; Оказаха се лъжа



Здравословното състояние на легендата във Формула 1 Михаел Шумахер продължава да предизвиква ежедневно заливане с дезинформация, особено в социалните мрежи.

Преди дни руски и латиноамерикански медии обявиха, че седемкратният световен шампион се е събудил от комата, в която е вече четири месеца. Те обаче бяха официално отречени от мениджърката му Сабине Кем.

Сега обаче се появиха нови, по-грозни дезинформации, че Шуми е починал. Потребител е постнал в Туитър снимки със заглавия от американския информационен гигант CNN и британския Metro, в които пише, че германецът е изпаднал в мозъчна смърт и впоследствие е починал. След кратко разследване на германските медии се оказа, че такива статии въобще не съществуват, а тези снимки са преработени с някоя програма.

Тази грозна дезинформация беше отречена от Сабине Кем, която за пореден път обяви, че официална информация за състоянието на легендата може да дойде единствено и само от нея. "Искам само да кажа едно: Има знаци, които ни дават надежда", сподели Кем по отношение на грозните слухове за смъртта на Шуми.

Седемкратният световен шампион във Формула 1 е в кома от 29 декември миналата година, когато падна на главата си по време на ски инцидент във френския курорт Мерибел.

                                                                                                                     gong.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2538 -: Май 03, 2014, 01:18:11 pm »

Алкохолен гигант е новият партньор на Форс Индия



Отборът на Форс Индия сключи договор за партньорство със световно известния производител на водка - „Смирноф“. От компанията подчертаха, че ще използват Формула 1, за да отправят сериозно послание против шофирането в нетрезво състояние.

„Фантастично е да видим, че те идват в света на нашия спорт“, каза собственикът на Форс Индия Виджай Маля. Това е глобална марка и ние ги приветстваме в нашето семейство. Като отбор винаги сме държали на сериозния професионализъм на пистата и големите празненства извън нея. Нашето ново партньорство подчертава тези стойности. „Смирноф“ е идеалната марка, която да отвори Формула 1 за нови фенове“, допълни той.

Логото на компанията ще грейне върху болидите на отбора още следващия уикенд по време на Гран При на Испания. То ще бъде поставено на задното крило и върху върха на шасито. Освен това ще бъде пришито и върху екипите на пилотите и ще присъства по каските им.

                                                                                                                         gong.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2539 -: Май 03, 2014, 09:41:43 pm »

Грожан: Целта за Барселона е да продължим напредъка с Е22



Целта на Лотус за Гран при на Испания ще е отборът да продължи напредъка си с болида Е22, заяви Ромейн Грожан.Френският пилот на тима не успя да финишира в Шанхай, но демонстрираното преди отпадането му темпо бе повод за оптимизъм.

- Проблемът със скоростната кутия в Китай очевидно бе голямо разочарование. Цялостната картина от последния състезателен уикенд обаче бе 90% положителна. В крайна сметка не получихме желания резултат, но знаем, че направихме стъпка в правилната посока. Преди повредата бяхме втория (като скорост) тим със задвижваща система на Рено. Целта за Барселона е да продължим напредъка. Сега обаче вече знаем, че разполагаме с прилична база, върху която да градим и да разрешаваме останалите проблеми. По отношение на задвижващата система все още не сме на желаното ниво, а погледнато от наша страна – изоставаме от най-добрия екип с Рено – обясни Грожан.

Той заяви, че прогресът от последните надпревари се дължи на поредица новости – механични подобрения и от Енстън, и от Рено Спорт F1.
- Освен това продължаваме да учим и разбираме поведението на Е22, както и как да използваме характеристиките му. Стараем се да напаснем всичко заедно, така че да работи максимално плавно. Сега ще имаме още нови неща. Барселона пък означава началото на европейския сезон, тоест по-малко пътуване и това е чудесно, защото вече изгледах всички филми по самолетите! От сериозна гледна точка обаче, така за инженерите ще е по-лесно новите части да стигат до пистата – допълни Грожан.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2540 -: Май 03, 2014, 09:45:57 pm »

F1 екипите не постигнаха споразумение за ограничение на разходите



Отборите от Формула 1 не постигнаха споразумение за ограничение на разходите на срещата им в Лондон. Представители на всички екипи се събраха, за да обсъдят по-нататъшни действия, след като идеята за лимитиране на бюджетите бе изоставена. Някои от малките тимове все пак изразиха оптимизъм, макар и предпазлив, след срещата. Заместник-шефът на Форс Индия Боб Фърнли изрази удовлетворение от факта, че ФИА реагира положително на изпратеното от техния екип заедно със Заубер, Катерам и Маруся писмо относно проблема с разходите.

- Оптимисти сме, че сега ще започне конструктивен процес – допълни той пред Ройтерс.

Срещата стана по инициатива на президента на ФИА Жан Тод, за да се съберат всички отбори, тъй като само 6 от тях имат представители в Стратегическата комисия за Формула 1. Именно тези екипи – Ред Бул, Ферари, Макларън, Мерцедес, Уилямс и Лотус – спряха плана за ограничение на бюджетите и предизвикаха недоволството на малките тимове. Смята се, че Торо Росо (тимът не се включи към писмото до Тод) поддържа позицията на „големия си брат” Ред Бул.

В писмото на Форс Индия, Заубер, Катерам и Маруся се посочва също така, че към ситуацията в F1 може да бъде привлечено вниманието на Европейската комисия заради „възползване от доминиращо положение”. В подобни случаи се проучва дали е необходимо прилагане на антитръстово законодателство, а разследване от Брюксел би причинило доста вреди на и без това не особено добрия имидж на спорта напоследък покрай съдебните дела срещу Бърни Екълстоун. Според английския вестник „Таймс” ръководни лица от F1 вече са били разпитвани от европейски институции.

- Става все по-очевидно, че настоящата структура на управление на Формула 1 значително облагодетелства определени отбори спрямо други – се казва още в писмото.

Фърнли обясни още, че сега би трябвало спортът отново да започне да търси начини за контрол на разходите. Лимитиране на бюджетите вероятно няма да има. Насрочени са допълнителни срещи за обсъждане на въпроса.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2541 -: Май 04, 2014, 10:13:00 am »

Малдонадо платил 25 милиона, за да си тръгне от Уилямс



Паричен превод от 25 милиона щатски долара е помогнал на Пастор Малдонадо да прекрати взаимоотношенията си Уилямс, научиха британските медии. Финансовата инжекция дошла от спонсора на венецуелеца, за да може последният да продължи кариерата си в Лотус.

В петък британският тим съобщи финансовите си резултати за миналата година, които показаха печалба от 20 милиона долара въпреки много слабия сезон. Вестник „Телеграф“ твърди, че тя се дължи тъкмо на огромното плащане от страна на венецуелската нефтена компания PDVSA, която настояла нейният пилот да премине в по-престижен тим.

Само преди година Уилямс регистрира рекордна за историята си загуба в размер на 8 милиона долара.

                                                                                                                       gong.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2542 -: Май 05, 2014, 07:25:09 am »

Розберг и Хюлкенберг на гости в първия състезателен DTM уикенд



Нико Розберг и Нико Хюлкенберг бяха специални гости на Мерцедес по време на първия състезателен уикенд от немския шампионат за туристически автомобили (DTM).

Футболната легенда Франц Бекенбауер също бе сред VIP персоните в падока. DTM отбелязва 30-ти сезон през 2014 г.

Надпреварата на Хокенхайм бе спечелена от Марко Витман (BMW), следван от трима пилоти на Ауди – Матиас Екстрьом, Адриан Тамбей и Майк Рокенфелер. Пети се нареди бившият пилот от Формула 1 Тимо Глок, който също кара за BMW. Най-добре класиралият се представител на Мерцедес бе Паскал Верлайн (11-ти). Останалите пилоти на екипа се наредиха 12-ти – Гари Пафет, 14-ти – Пол ди Реста, 15-ти – Кристиан Виторис и т.н. Уикендът бе дебютен и за друг бивш F1 състезател – Виталий Петров. Той се нареди 17-ти, но бе доволен от представянето си с оглед, че дебютира в първенството.

Розберг пък получи шанс да кара Сребърната стрела на Хуан Мануел Фанджо от 1954 г. – W196. Пилотът на Мерцедес във Формула 1 си направи „селфи”, но в случая става дума не просто за снимка, а за цяло клипче, което след това публикува в социалните мрежи.

Вторият кръг от DTM ще е на 17-18 май на пистата Ошерслебен.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2543 -: Май 05, 2014, 07:26:59 am »

Малдонадо ще опита да се бори за точки на Каталуния



Пастор Малдонадо ще опита да се бори за точки в предстоящата Гран при на Испания, заяви самият пилот на Лотус. В последния проведен до момента старт – в Китай – тимът от Енстън имаше значително подобрение в представянето, макар в надпреварата венецуелецът да изостава заради недостатъчно висока максимална скорост на правите.

- Темпото ни обаче ставаше по-добро с всеки изминал тур. Колата не е твърде лоша и от тук нататък можем само да вървим напред. Имахме достатъчно време да прегледаме данните. Ще се опитаме да продължим с прогреса в Испания и се надяваме на възможност да се борим за точки – коментира Малдонадо.

Пастор има особено хубави спомени от испанското трасе, където през 2012 г. спечели единствената досега победа в кариерата си (тогава като пилот на Уилямс). Сега обаче той има доста по-различни цели: първо да опита да се класира в Q3 и след това – топ 10 в състезанието.

- Надпреварата ще е особено трудна по отношение управлението на гумите. Миналата година повечето пилоти направиха по четири спирания, но Лотус се справиха с три и станаха втори. Натоварването и за колите, и за състезателите е сериозно, трябва да се бориш за всяка хилядна от секундата. Що се отнася до атмосферата, то Барселона е специално място за мен заради голямата венецуелска общност. Други надпревари са по-близо до родината ми чисто географски погледнато, но на Каталуния винаги получавам страхотна подкрепа – допълни Малдонадо. – Очаквам да сме по-конкурентоспособни. Важно е да започнем да печелим точки, но ако всичко премине както трябва и имаме малко късмет, смятам, че класиране в топ 5 е възможно. Няма да е леко като се имат предвид двата Мерцедес-а, Ред Бул, други показаха темпо в последните надпревари като Форс Индия например. Но ако извлечем 100% от болида си, то тогава ще можем да се борим.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2544 -: Май 05, 2014, 07:28:42 am »

Защитата на Екълстоун оспорва позицията на Грибковски по време продажбата на F1 акциите



Защитата на Бърни Екълстоун оспори позицията на бившия банкер Герхард Грибковски по време на продължаващия срещу англичанина процес в Мюнхен. Обвинението твърди, че управляващият търговските права на F1 е подкупил длъжностно лице, наето от една от страните по сделката за продажба акциите на спорта. Според адвокатите на Бърни Грибковски съвсем не е бил в тази си роля в момента на договарянето.

Процесът срещу Екълстоун започна на 24 април. Изслушванията се провеждат максимум по два дни в седмицата с обосновката да се даде на британеца възможност да продължи да върши работата си. Той се яви в съда за втори път в петък.

Бърни признава, че е платил на Грибковски (става дума за $44 млн.), но не и поради посочените в обвинението причини. Той твърди, че е бил изнудван от бившия банкер (вече осъден на 8 и половина години затвор за измама, укриване на данъци, приемане на подкуп и т.н.). Грибковски го заплашил, че ще подаде фалшива информация на британските данъчни власти за компаниите му. Междувременно стана ясно, че Екълстоун и фирмите му са били разследвани от тези институции в продължение на 9 години преди да сключат споразумение и всичко да приключи с плащане от страна на англичанина към хазната на стойност 10 милиона британски лири.

- В нито един момент не става ясно каква форма е можела да придобие тази заплаха – заяви в съдебната зала прокурор Мартин Бауер, който приема показанията на Екълстоун след ареста на Грибковски през 2011 г.

Той уточни, че Бърни никога не е уточнявал съвсем конкретно как точно бившият банкер е щял да се намеси в делата му.

Защитата реагира с твърдението, че британецът изобщо не е трябвало да бъде подвеждан под отговорност за даване на подкуп, защото Грибковски не е бил на посочената от обвинението позиция.

- Когато стоиш на пистата в Шанхай, вече не си длъжностно лице на публичен пост – заяви адвокат Свен Томас във връзка с това каква роля е играел Грибковски в управлението на Формула 1 след придобиването на акциите й от страна на банките.

Защитата се опитва да отхвърли определението на преведените от Екълстоун на Грибковски пари като подкуп. Ако успее да го стори, това би увеличило неимоверно шансовете за оправдателна присъда.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2545 -: Май 05, 2014, 07:30:43 am »

Лоу: Добре представяща се в Барселона кола ще върви и през останалата част от сезона



Изпълнителният директор на Мерцедес (техника) във Формула 1 Пади Лоу очаква с нетърпение да види представянето както на своя тим, така и на останалите отбори през уикенда за Гран при на Испания.

- Пистата Каталуния има сериозни изисквания към болидите и изисква оптимална комбинация между мощност, управление и аеродинамика. Често се казва, че добре представяща се в Барселона кола ще върви както трябва и през останалата част от сезона. Затова нямаме търпение да видим къде се намираме спрямо съперниците ни – коментира Лоу.

Гран при тимовете имат близо три седмици пауза между стартовете в Китай и Испания, като в Барселона се очаква всички да имат сериозни подобрения и промени в автомобилите си. Каталуния маркира началото на европейския сезон след четирите поредни надпревари извън Стария континент – спечелени всичките от Мерцедес. Спортният директор на щутгартския концерн Тото Волф вече отбеляза, че това е прекрасна серия (три от победите освен това бяха двойни), но отборът трябва да остане здраво стъпил на земята.

- Барселона идва след триседмична пауза, от януари до Китай почти непрекъснато бяхме на тестове и надпревари. Специално за хората ни от състезателния екип това бе възможност да си поемат дъх и да презаредят батериите, тъй като сезонът е дълъг, а освен това отново имаме изпитания между стартовете. Всички ще получат и шанс да занесат повече нови компоненти на писта – значително по-голям, отколкото при надпревари в два поредни уикенда например. Кръгът в Барселона по принцип е смятан за първия важен старт за преценка на новостите и напредъка, така че може да се очаква сериозно развитие от всички екипи в питлейна – каза още Лоу.

Той повтори твърдението на Волф, че тимът от Бракли няма да си почива само заради изключително силното представяне в първите състезания от сезона:
- Целта е не само да продължим в същия дух, но и да работим с по-добро развойно темпо от това на противниците, както и да увеличим преднината си и в двата шампионата.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2546 -: Май 05, 2014, 04:43:16 pm »

Хамилтън и Розберг се надяват да продължат в Испания силната си серия



Люис Хамилтън и Нико Розберг се надяват да продължат в Испания силната си серия от началото на сезона във Формула 1. Двамата спечелиха и четирите проведени досега надпревари, като немският пилот на Мерцедес победи в Австралия, а след това английският му съотборник записа три поредни успеха.

- За пилотите беше хубаво да има известна пауза между стартовете, но бе още по-важно за екипа, работил на пълни обороти в продължение на месеци. След страхотните уикенди в Малайзия, Бахрейн и Китай нямам търпение за още от същото и искам да продължа силната ни серия през следващата част от сезона. Барселона е страхотно място за първи европейски старт в календара. Всички познаваме прекрасно трасето. Сега обаче за първи път в кариерата си ще се състезавам на Каталуния, без да съм правил тестове през зимата там. Никога не съм печелил в Барселона, но точно сега съм в чудесна позиция и се надявам да го сторя тази година, въпреки че е ясно кой ще е фаворит на феновете! Пистата е фантастична, болидът ни върви прекрасно досега и чакам състезанието – коментира Хамилтън.

Розберг също отбеляза, че познава повече конфигурацията – може би най-добре от всички писти в календара.

- Имам и някои чудесни спомени от там – продължи Нико. – Миналата година например стартирах от полпозишън и дано сега го повторя. Едва сега също така ще придобием представа за реалното представяне на отделните автомобили. Всички са работили здраво през изминалите седмици, търсейки подобрение чрез нови компоненти. Това означава, че уикендът със сигурност ще е интересен.

Шефовете на екипа Тото Волф (изпълнителен директор – бизнес) и Пади Лоу (изпълнителен директор – техника) заявиха от своя страна, че тимът не може да си позволи и минута почивка, защото съперниците полагат огромни усилия да ги настигнат.

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2547 -: Май 05, 2014, 04:45:30 pm »

Барселона е истинският тест за F1 болидите и според Хюлкенберг



Гран при на Испания е истинският тест за болидите във Формула 1 и според Нико Хюлкенберг. Немският пилот на Форс Индия е четвърти в класирането при пилотите след изминалите четири надпревари.

- Първата част от сезона бе истинско удоволствие за мен. Състезанията преминаха може би по-добре, отколкото очаквахме след зимните тестове, но е прекрасно, че постоянно взимахме точки. Аз съм четвърти с 36 и според мен това е забележително постижение. Автомобилът ни работи добре навсякъде, възползвахме се от повечето си възможности. Постоянството в представянето ни със сигурност е една от силните ни страни в момента – коментира Нико. – Отборът ни е трети при конструкторите. Упоритата работа през зимата ни се отплаща, но знаем колко бързо се развива всичко във Формула 1 – ситуацията може да се промени за следващия уикенд. Затова и ние трябва да се трудим здраво, за да запазим позицията си.

Хюлкенберг добави, че ако на пистата Каталуния не се чувстваш напълно уверен в автомобила си, то това неминуемо се отразява на времето за обиколка:
- Барселона е истинският тест за аеропритискането заради бързите завои в първи и втори сектори. Тракшънът също е важен – за последната част от тура, където кривите се взимат с ниска скорост. Би трябвало да сме силни.

Подобни са очакванията и на съотборника му Серхио Перес. Мексиканецът постигна най-добрия резултат на Форс Индия досега – трето място в Бахрейн.
- Обичам да се връщам в Европа, за да се състезавам на класическите писти. Трасето в Барселона е микс от всевъзможни характеристики. Трудно е да се кара – от физическа гледна точка, заради множеството десни завои, но пък е истинско удоволствие. Всички екипи имат новости там и ще е интересно какво ще е представянето. Подиумът ми в Бахрейн бе важен: помогна ми да опозная отбора и ни даде повод да отпразнуваме нещо специално. В същото време смятам, че хубавите неща тепърва предстоят, че не сме достигнали пълния си потенциал. Що се отнася до карането, то не е нито по-трудно, нито по-лесно в сравнение с миналата година. Просто е различно. Сцеплението е друго, звукът не е същият, но пак съм в болид от Формула 1, както и надпреварата. За мен всичко вече е нормално след четири проведени старта – каза още Перес.

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2548 -: Май 06, 2014, 11:49:11 am »

Пирели очакват не повече от 3 питстопа в надпреварата на Каталуния



Пирели очакват повечето пилоти във Формула 1 да направят не повече от 3 спирания в бокса по време на предстоящата Гран при на Испания. Компанията се постара да изчисти миналогодишните проблеми с продуктите си, след като точно след състезанието на Каталуния имаше сериозно недоволство от гумите. Този сезон Пирели избраха най-твърдите смеси в гамата си – медиум и хард – за петия кръг от календара.

- Често казват, че в Барселона се придобива най-коректна представа за формата на отделните екипи в началото на сезона във Формула 1 – коментира спортният директор на Пирели Пол Хембри. – Кола, която върви добре на Каталуния, ще се представи на ниво навсякъде. Същото важи и за гумите, защото испанското трасе е една от пистите с най-големи изисквания в календара. Дълги и бързи завои като трети например водят до сериозни натоварвания и съответно до високо износване. Настилката е доста абразивна. Средната температура на въздуха може да е висока и всичко това допълнително влияе на работата и поведението на гумите. При направените в тазгодишните спецификации промени се надяваме повечето пилоти да направят не повече от три спирания в бокса. Тестът в Бахрейн бе много полезен. Ще продължим работата си в Испания след състезанието там.

Натоварването на левите гуми на Каталуния е второто най-високо сред трасетата в F1 календара. Има само една дълга права, така че няма кой знае колко възможности гумите да се охладят. 8 от последните 10 състезания в Барселона са спечелени от полпозишън. Това е доказателство за важността на квалификацията и колко трудно е да се изпреварва на испанското трасе. Стратегията играе много важна роля. Миналия сезон Фернандо Алонсо (Ферари) спечели надпреварата, като спира 4 пъти в бокса. Втори остана Кими Райконен (тогава с Лотус), като той бе с 3 пита.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2549 -: Май 06, 2014, 11:52:08 am »

Съществува риск да загубим същността на автомобилния спорт, заяви отново Фетел



Четирикратният световен шампион Себастиан Фетел отново изрази недоволство от настоящата ситуация във Формула 1 и използваните сега задвижващи системи. Пилотът на Ред Бул заяви по-рано през сезона, че звукът от турбодвигателите е ужасен (използвайки нецензурна дума). Този път той се въздържа от подобен език, но не скри неудовлетворението си.

- Спортът ни е известен с това, че е шумен и опасен. В момента съществува риск да загубим същността на автомобилните дисциплини – заяви Фетел пред немското списание Фокус.

На въпрос относно новите двигатели и системи за задвижване, Фетел заяви:
- Бих предпочел V10 или V12 – много мощност. Иска ми се да карам колите толкова бързо, колкото може. Нужно ми е усещането, че укротявам дракон или звяр. В сравнение с миналия сезон впечатлението е много по-лошо.

Пилотът, който спечели 4 поредни титли във Формула 1 в периода 2010 – 2013 г., изпитва доста трудности заедно с тима си от началото на настоящия сезон. В първите четири старта за 2014-та той има един подиум (трето място в Малайзия), пето и шесто място (съответно в Китай и Бахрейн) и отпадане в Австралия, след като бе спечелил девет поредни състезания през миналата година. При това положение мнението му за Ред Бул RB10, изразено пак пред Фокус, не бе особено ласкателно:
- Колата не знае какво иска. Нямам никаква увереност при спиране и в завоите.

Предишното изказване на Фетел относно новите двигатели доведе до два типа реакции – според едните Фетел бе пределно откровен, а според другите не бе редно световен шампион да определя по подобен начин дисциплината си, в която при това продължава да се състезава. Президентът на ФИА Жан Тод заяви, че не очаква такова поведение от една икона на спорта като четирикратния световен шампион. Коментарът на главния изпълнителен директор на Макларън Груп Рон Денис бе още по-остър:
- Да си световен шампион изисква достоен подход към всичко. Дори да се абстрахираме от езика, то отношението е погрешно. Простият факт е, че ако седеше в Мерцедес, той (Фетел – б.р.) би бил безкрайно щастлив. А би трябвало да помисли и за друго: че имаше период на негова доминация и нарушаването й от Мерцедес не му дава право да се отнася неуважително към задълженията си като световен шампион.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен