www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495785 пъти)

0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2670 -: Май 25, 2014, 02:05:34 pm »

Тони Фернандес планира да продаде Катерам Груп



Тони Фернандес планира да продаде Катерам Груп според информация на малайзийското издание Едж. В компанията е включен и едноименният отбор от Формула 1. Бизнесменът щял да се опита да вземе близо 600 милиона долара за компанията. В публикацията е цитиран близък до него източник, който обаче не е назован. Самият Фернандес не е дал коментар.

50-годишният предприемач и главен изпълнителен директор на нискобюджетния авиопревозвач AirAsia заяви в началото на годината, че може да продаде тима си от Формула 1, ако не е доволен от представянето му.

- Посланието ми към 250-те души е, че трябва да дадат всичко от себе си тази година. Край – това е последният шанс. Дали сме ви най-добрата инфраструктура, най-добрите потенциални пилоти, но от всички вас зависи нещата да се получат. Не мисля, че ще продължа, ако екипът е в дъното. Нищо не е окончателно, но след пет години без точка търпението си има граници, както и парите, мотивацията и т.н.. Затова годината е толкова важна. Трябва да усетя, че вървим нанякъде. Ако чувствам, че не сме в състояние да се състезаваме, то тогава трябва да се запитаме има ли смисъл (да оставаме)? Две секунди зад всички останали не е надпревара – не сме напреднали – обясни Фернандес по време на представянето на новия болид и пилотски състав.

Фернандес ограничи максимално участието си в ежедневното ръководство на Гран при отбора. Първоначалният му ентусиазъм бе огромен, но в течение на времето желанието му сам да контролира всичко се поизпари. Той назначи Сирил Абитебул за шеф на тима и сега много по-често може да бъде видян на мачовете на футболния си отбор Куинс Парк Рейнджърс, който тази година спечели влизане в английската Висша лига.

Предприемачът е 28-ми по богатство в Малайзия (според класацията на списание Форбс) с лично състояние от $650 млн..

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2671 -: Май 27, 2014, 09:04:31 am »

Бътън: Още не съм гледал инцидента



С типичния си фин хумор и интелигентност Дженсън Бътън заяви часове след края на квалификацията за Гран при на Монако, че още не бил гледал инцидента с Нико Розберг на Мирабо и не може да го коментира. Младият му съотборник Кевин Магнусен също каза, че не бил видял нищо и не може да говори.

След това Бътън обаче обясни, че наистина има мнение за случилото се, но ще го запази за себе си!

Световният шампион за 2009 г. заяви още, че ситуацията не може да се сравнява много и с неговата битка с Рубенс Барикело в Испания например, където неговата стратегия бе променена на три стопа и той спечели и изобщо с битката в Браун, защото сега авансът на Мерцедес е много по-голям и те са сигурни в успеха.

- Атмосферата при нас беше много добра и успяхме да я запазим такава до края, въпреки че когато се борят двама съотборници за титлата, нещата стават много по-напрегнати, а всеки има пикове и спадове.

Познавайки отлично Хамилтън като съотборник, Бътън каза още, че той е рядко детерминиран и праволинеен в преследването на успеха и е абсолютно отдаден на това да успее.

За своето представяне англичанинът отбеляза, че било силно повлияно от трафика в Q2, но най-големият проблем на Макларън бил липсата на притискане и от там – лошото загряване на гумите и липса на сцепление, особено на новия асфалт във втория сектор, който бил хлъзгав като в Остин първата година.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2672 -: Май 27, 2014, 09:12:05 am »

Нико Розберг спечели Гран при на Монако



Нико Розберг спечели Гран при на Монако като води от старта до финала днес и не даде никакъв шанс на съотборника си в Мерцедес Люис Хамилтън да го изпревари, въпреки че англичанинът го преследва през цялото време. Хамилтън остана втори, а трети финишира Даниел Рикиардо (Ред Бул) пред Фернандо Алонсо с Ферари и Нико Хюлкенберг с Форс Индия. За първи път в зоната на точките се класира и пилот на един от най-новите отбори – като това бе Жул Бианки (Маруся), който завърши осми, но към времето му трябва да се добавят 5 сек..

Нико смени тази сутрин превключвателя на съединителя си, което е позволено от правилата без наказание и ограничен брой промени. Старият бе прегрял вчера, а новият изискваше малко уточнения в работата и той направи допълнителен тур преди да заеме мястото си на старта, още повече че температурата на асфалта бе значително по-ниска днес – 28 градуса.

След проблемите със системата за генериране на енергия в колата на Себастиан Фетел голяма част от нея бе заменена преди старта днес. Преди старта на загряващия тур Пастор Малдонадо получи повреда и отиде в пита при Маркус Ериксон, който трябваше да тръгне от там след инцидента с Фелипе Маса вчера.

На старта Нико потегли отлично зад него бе Хамилтън. Трети в първия завой обаче влезе Фетел, а с феноменално потегляне зад него се нареди Кими Райконен, който изпревари Рикиардо, блокирал гуми преди Сен Дево и Алонсо. След това бяха Магнусен, Верн, Квят, Хюлкенберг и Ботас.

Още в първия тур след Мирабо Перес бе завъртян на пистата от Бътън и се появи кола за сигурност. Тя остана на трасето 3 обиколки, а инцидентът бе разследван.

След рестарта Кими изпревари Фетел, който отново загуби мощност и бързо потъна в колоната, а след това спря и в бокса. Сложи твърди гуми. Опита се да продължи, но бързо го викнаха обратно в бокса. След малко там спря и Данил Квят също с проблем и на свой ред отпадна. Напред, докато вървеше колата за сигурност, Хамилтън се оплака, че криволичи като луд, но гумите и спирачките не могат да загреят. Справи се обаче добре и подгони Нико. В следващите няколко обиколки бе плътно зад него на по-малко от 1 секунда.

В 11-ата обаче Нико направи рекорден тур и избяга дори от малката DRS възможност на Люис за атака на 1,1 сек.. До 15-ия от общо 78 тура дръпна на 1,6 сек..

Всички в челото бяха с по-мекия тип гуми суперсофт, но и те бяха прекалено твърди за това трасе според Алонсо и се очакваше само един стоп, който бе шанс за разместване на позициите.

Зад първите двама Кими бе на 7 сек., зад него на 3,9 сек. бе Рикиардо, а на още 2,9 бе Алонсо. По-нататък битка водеха Верн, Хюлкенберг и Ботас. Финландецът каза, че не претоварва гумите и план А е ОК – 1 спиране.

Тони Рос се обади на Нико Розберг, че неговите гуми са по-хладни от тези на Хамилтън и това му даваше предимство, което до 17-ата обиколка стана 1,7 сек.. В това време Люис попита Пит Бонингтън дали има проблем с мотора, защото губи скорост! Но след като смени програмата, пак дръпна и до 20-ия тур настигна Нико на 1,1 сек.! Англичанинът получи обаждане, че може би ще трябва да остане още 2 обиколки на пистата над плана, за да избегне трафика.

Двамата пилоти на Мерцедес правеха невероятни обиколки като ту единия, ту другия бе по-бърз. Кими бе вече на над 10 сек., а зад него близо вървяха Рикиардо и Алонсо. След 20-ия тур Нико и Рикиардо започнаха да се оплакват от трафик. В 25-ата обиколка Грожан пръв смени гуми, а тур по-късно на излизане от тунела Сутил се удари в мантинелите. Това отново извади колата за сигурност и се отвори отличен прозорец за смени. Розберг пръв сложи софт, а при смените механиците пуснаха Верн рисковано и французинът едва не се удари с Магнусен.

Веднага след смяната си пък Кими бе на метри от затворена с обиколка Маруся, която спука гумата му и той трябваше пак да спре в бокса, докато сейфти карът бе начело, което го прати 13-ти.

Напред Хамилтън пък негодуваше, че не са го викнали обиколка по-рано и питаше как да измислят нещо!

Без да прави спиране в бокса за смяна Маса от 16-ти на старта бе пети зад Нико, Хамилтън, Рикиардо и Алонсо, а зад него бяха Магнусен, Верн, Хюлкенберг. И двамата задминаха датчанина след рестара, като особено атрактивен бе германецът – той атакува на влизане в тунела. Състезанието бе рестартирано в 31-ата обиколка и битката започна отново.

До средата на дистанцията в 39-ата обиколка разликата между Нико и Люис оставаше под 1 сек., като Розберг беше изразходвал една идея повече гориво, но то нямаше да е проблем, защото бе под и около 40%! Същата бе и ситуацията при следващите двама Рикиардо и Алонсо, като Андреа Стела каза на испанеца, че е все пак с 0,3 сек. по-бърз.

Комисарите наказаха Верн с минаване през бокса и това го извади от челото, а съвсем в дъното пилотите на Маруся и Катерам се бореха буквално колело в колело.

Маса спря в бокса за единствената си смяна чак в 45-та обиколка, за да смени своя стартов суперсофт и излезе 11-ти зад Райконен и пред Бианки. Пилотът на Маруся направи отлично състезание и бе 12-ти, след като тръгна от 21-ва позиция заради смяна на скоростна кутия. Зад него след наказанието си залепи Верн, който дори го закачи във фибата и отчупи част от крилото си, а след това получи повреда в двигателя и бе поредният отпаднал.

След 45-ата обиколка Нико отново успя да се измъкне напред на над секунда с по-добри минавания на първи завой и пред Казиното, но Хамилтън пак го настигна на под 1 сек.. Консумацията на германеца обаче бе доста повишена, но бързо се стабилизира.

В 58-ата обиколка двигателят и на Ботас не издържа и той остана блокиран на фибата, а пред него минаха Гутиерес и Кими, заемайки осма и девета позиция.

В 61-ата обиколки Розберг успя да избяга за първи път на над 2 секунди, когато след Раскас се удари Гутиерес и заради трафика Хамилтън пак се залепи зад Нико. Отпадането на Естебан пък даваше шанс на Жул Бианки да се окаже десети и да стане първият пилот на новите скромни тимове, който печели точка, откакто те се появиха в F1. Жул получи обаче междувременно наказание, че премина през пита за първата си санкция при кола за сигурност на пистата и към времето му щеше да се добавят 5 сек..

На над 13 сек. дистанция от лидерите Рикиардо записа най-добра обиколка и рязко започна да настига изоставащия от Розберг Люис. Англичанинът се оплака, че има нещо в окото и не може да вижда! От отбора му се обадиха, че няма проблем да спре в бокса, ако иска. По-назад бе Алонсо, а зад гърба му Хюлкенберг бе преследван от Макларън-ите на Магнусен и Бътън.

В последните обиколки Хамилтън се бореше видимо с проблемите си, а Рикиардо бързо го настигаше. Междувременно Кими атакува Магнусен и се стигна до контакт и спиране в бокса, което пък изведе Бианки в сигурна точкова позиция!

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2673 -: Май 27, 2014, 09:13:36 am »

Хамилтън: Пошегувах се за Сена



Люис Хамилтън заяви, че просто се е пошегувал вчера пред BBC, че ще постъпи като Сена и не е имал нищо конкретно предвид като действие срещу своя съотборник Нико Розберг. Той обясни още, че е натискал максимално днес с всички режими на двигателя си, а проблемът със зрението е бил с парче от карбон или гума, което се е залепило и не е виждал добре.

Люис отказа да коментира много вечерята си онази вечер на яхтата на Герхард Бергер с Ники Лауда, Нико и Пади Лоу, на която се събраха да изяснят отношенията в тима и каза, че всички в екипа работят с огромни усилия за успеха.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2674 -: Май 27, 2014, 09:15:53 am »

Хамилтън карал със затворено око, според Розберг проблемите им могат да се решат



На Люис Хамилтън се наложило да кара със затворено едно око на моменти по време на Гран при на Монако. Това обясни самият пилот, който финишира втори в надпреварата – зад съотборника си в Мерцедес Нико Розберг. Отношенията между двамата рязко се влошиха вчера, когато немския пилот допусна грешка в края на Q3, излетя от пистата и опропасти (заради жълтите знамена) последните бързи обиколки на пилотите, намиращи се на трасето, включително тази на англичанина.

В днешната надпревара сблъсъци между състезателите на Мерцедес нямаше. Хамилтън през по-голямата част от надпреварата поддържаше темпото на Нико и вървеше плътно зад него. След това проблемът със зрението го забави и Даниел Рикирадо дори го настигна, но Люис опази второто място. След финала на въпрос дали проблемите между него и Розберг могат да бъдат разрешени, той заяви:
- Не мога да ви отговоря.

Според Нико няма нещо, което да не може да бъде преодоляно помежду им. Той повтори, че нещата са обсъдени подробно, с Хамилтън се познават отдавна и винаги сядат, за да дискутират нещата и да продължат напред.
- Точно това и ще направим – допълни Розберг.

Според Хамилтън единственият му шанс да победи Нико в Монако е била стратегията:
- Вече няма значение, но след като потеглихме така, имаше вариант само в боксовете. Колата за сигурност излезе в перфектен за него момент, мен ме сполетя малшанс. Мисля, че имаме правило, според което пилотът на по-предна позиция има предимство при спирането в бокса, мисля, че е заради това.

Що се отнася до проблема със зрението, то Хамилтън обясни, че нещо е влязло под визьора му, но не бе сигурен какво точно.
- Карах с едно затворено око, което си е направо невъзможно. През бавните завои го затварях и това влоши ситуацията. Пет обиколки преди финала се изчисти и успях да остана пред Даниел – допълни той.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2675 -: Май 27, 2014, 02:41:16 pm »

Алонсо имал проблеми с ERS и спирачките



Фернандо Алонсо бе напълно откровен, че четвъртата му позиция в Монако днес е плод в голяма степен на добър шанс, и че място на подиума е било практически невъзможно.
- Всъщност се възползвахме от лошия шанс на Себастиан [Фетел] и се придвижихме напред. В противен случай вероятно щях да съм още една позиция назад – бе категоричен испанецът. Той обаче заяви, че въпреки наглед самото му състезание да не бе особено интересно, в нито един миг днес не му е било скучно:
- В Монако не може да ви доскучее нито за секунда, защото постоянно нещо се случва и трябва да внимавате и за карането. Всъщност е много вълнуващо.

Фернандо обясни още, че на старта не е заработила цялата електрическа част от системата му за задвижване и е тръгнала чак горе на казиното.
- Имах късмет, че не ме изпревариха и Макларън-ите на старта – каза испанецът.

Той продължи с анализа, че дори с Ферари да бяха поели риск да не спират за гуми при първата поява на сейфти кара и да направят това по-късно, ако се появи втори, едва ли крайният резултат щеше да е много различен:
- Просто нямахме нужното темпо и при такъв сценарий нямаше да е много различно. Даниел [Рикиардо] имаше друга стратегия и бе по-бавен в началото и супербърз в края, така че не мисля, че щеше да е много различно, пък и колата за сигурност дойде в точния момент.

Алонсо обясни още, че в края на състезанието е имал и проблем със спирачките, като са спирали добре само апаратите отдясно.

За Гран при на Канада Ферари отново ще има доста нови компоненти, характерът на пистата е коренно различен, но Алонсо не смята, че нещата ще се променят много бързо, още повече, че отново в предходните състезания едни детайли са проработили, а други не.
 
                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2676 -: Май 27, 2014, 02:43:11 pm »

Грожан с първо завършено състезание в Монако и точки, но Лотус са разочаровани



Ромейн Грожан за първи път финишира в Гран при на Монако, като при това взе точки, класирайки се осми в надпреварата. Отборът му Лотус обаче остана разочарован от цялостното представяне, особено след като Пастор Малдонадо изобщо не успя да потегли.

- Уикендът ни бе разочароващ. Пастор така и не стигна до старта на състезанието. Изглежда проблемът е с горивната помпа. Ромейн бе ударен в първата обиколка и спука гума, така че трябваше да влезе в бокса. От там нататък изкарахме един дълъг следобед в дъното. Извадихме късмет с отпаданията на други коли и взехме точки за осмото място. Сега гледаме към следващата надпревара и ще работим упорито да поправим нещата – коментира директорът операции на пистата Алан Перман.

Грожан се радваше, че завърши състезанието за първи път в кариерата си, както и да вземе точки:
- Всичко започна доста зле със спуканата гума, след като Адриан [Сутил] се удари в мен. Сложихме гуми софт, но не бе възможно да се изпреварва, така че се върнах за суперсофт. Излизането на колата за сигурност не ни помогна, тъй като току-що бях излязъл с нови гуми, но това е Монако. Може да ти се случат хиляди неприятности, но накрая се оказваш в точките!

Малдонадо обясни, че двигателят му изгаснал, след като по време на обиколката за излизане на грида си работел нормално.
- Трябва да видим какво точно стана. Не е добре, тъй като очаквах да направя силна надпревара. Имахме силна стратегия. Но ще се фокусираме върху подобрение на ситуацията – добави венецуелецът.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2677 -: Май 27, 2014, 02:45:08 pm »

Хюлкенберг с шесто поредно класиране в топ 10



Нико Хюлкенберг отбеляза шесто поредно класиране в точките в шест старта от началото на сезон 2014 г. във Формула 1. Немският пилот на Форс Индия видя пети поред карирания флаг в Гран при на Монако. След това той заяви, че 10 точки са страхотна награда за целия тим след такова трудно състезание и продължи:
- Последните 20 обиколки бяха наистина сложни, тъй като суперсофта беше на ръба. Трудно удържах болидите зад мен, а трябваше и да се пазя от бариерите. Имаше няколко момента, в които облизвах стените, но оцелях и успях да взема петото място. За щастие колата ми бе бърза на точните места – на влизането в тунела и през последния завой. Имаше някои страхотни мигове в състезанието, особено изпреварването ми спрямо [Кевин] Магнусен. Той трябваше да пропусне Торо Росо-то, разсея се за секунда и аз видях възможност да се вмъкна от вътрешната страна на осми завой. На писта като Монако се усмихваш безкрайно широко, когато нещо подобно сработи.

Съотборникът му Серхио Перес нямаше никакъв късмет за разлика от Нико – той отпадна още в първата обиколка на надпреварата.
- Борех се с Нико, който бе пред мен. Вървях нормално в кривата, по траекторията, когато Дженсън [Бътън] закачи задното ми колело, завъртя ме и отидох в бариерите. Не го очаквах, тъй като там наистина няма място за още една кола. Беше ужасен малшанс – обясни мексиканецът.

Той заключи философски, че всеки пилот има добри и лоши надпревари и ще се постарае да забрави днешната колкото се може по-бързо.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2678 -: Май 27, 2014, 02:48:10 pm »

Булие: Шести и десети не са желаните от нас позиции, но трябва да сме реалисти



Шести и десети – позициите, на които се класираха Дженсън Бътън и Кевин Магнусен в Гран при на Монако – не са желаните от Макларън места, но отборът трябва да е реалистично настроен, заяви рейсинг директорът на екипа Ерик Булие.

- Това все пак бе добро представяне – и от гледната точка на отбора, който работи брилянтно, и от перспективата на пилотите. Кевин трудно ще приеме десетото място. До последните обиколки изглеждаше като че ли ще се класира поне шести, когато проблем със задвижващата система го прати назад. За щастие го оправихме и той продължи, но инцидентът с Кими [Райконен] не помогна. Дженсън демонстрира обичайния си опит и непрекъснат стремеж да върви напред – допълни той.

Бътън сподели от своя страна, че е изживял едно типично за Монако състезание с много грешки и задължително съсредоточаване през цялото време:
- През целия си финален стинт внимавах за гумите. Не можах да изпреваря Нико [Хюлкенберг]. Неговите гуми не бяха в добро състояние, но всеки път, когато натиснех да го доближа, моите също правеха проблеми и не се получи. Резултатът ни не е лош. Жалко само, че проблемът на Кевин ни отне възможността да вземем повече точки.

Датският му съотборник прие станалото изключително разумно - каза, че въпреки всичко станало днес – задържането заради трафик при спирането в бокса, опасното пускане на Торо Росо пред него и проблема с двигателя – се радва, че поведението на автомобила е било наистина добро.

- Това е нещо безкрайно положително. Може да е трудно да се види отвън, но вървим напред. Имаше купища дребни проблеми. Екипът на Жан-Ерик [Верн] вероятно не бе изчислил правилно пускането му – нещо подобно никога не се случва по вина на пилота. И жалко, че не довърших битката си с Хюлкенберг. Пазех си гумите с идеята, че неговите ще се съсипят, когато се появиха грижите със задвижващата система. Още не съм напълно сигурен какво се случи. И не видях какво стана с Кими – влязох отвътре, за да блокирам неговото влизане, но той избра да тръгне да ме изпреварва така или иначе. Тук задминаванията са трудни и не се получи – каза още Магнусен.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2679 -: Май 27, 2014, 05:52:24 pm »

Смятах, че имаме още малко потенциал, заяви Рикиардо



Даниел Рикиардо заяви след финала на Гран при на Монако, че в нито един момент не е мислел да се задоволи с трето място. Пилотът на Ред Бул настигна Люис Хамилтън в последните обиколки на надпреварата, но не можа да го изпревари и остана на позицията, от която и стартира. Състезанието му обаче не бе безоблачно и трябваше да се потруди, за да стигне до подиума.

- В началото на надпреварата се двоумиш дали да натискаш или да държиш съперника зад гърба си. 15-20 обиколки преди края вече знаех, че гумите ми ще издържат и започнах да давам по-бързи времена. Бях наясно, че мога да го настигна (Хамилтън – б.р.). Не ми беше достатъчно да съм трети. Но е чудесно да си на подиума. Дали можехме да се справим по-добре? Не знам. Вчера смятах, че имаме още малко потенциал, но в самата надпревара не потеглих добре. Отидох пети, след това се появиха проблемите на Себастиан [Фетел] и той бе бавен на правите. После излезе колата за сигурност, като аз междувременно се стараех да поддържам разликата между себе си и [Фернандо] Алонсо. Едва след като реших, че съм достатъчно напред, се приближих до Мерцедес. Изпреварванията тук са трудни, но поне се опитах да притисна Люис – коментира австралиецът.

Фетел отпадна много рано от състезанието. Той загуби мощност и се наложи да прибере автомобила си в бокса.
- Разочароващо е, а направих добър старт. Отборът стори всичко по силите си. Чувствах се безпомощен в болида, питах какво бихме могли да направим, но нищо не бе възможно в онзи момент. Вчера оправихме някои проблеми с ERS-а, но днес се появиха нови с турбото – каза немският пилот.

Кристиан Хорнер се извини на Фетел за проблема със задвижващата система, като същевременно отбеляза, че с Рикиардо Ред Бул за първи път се състезаваха наистина с Мерцедес този сезон.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2680 -: Май 27, 2014, 05:55:11 pm »

Бианки и Маруся спечелиха исторически точки





Жул Бианки и тимът на Маруся спечелиха исторически точки в Гран при на Монако – две благодарение деветото място на френския пилот в днешната надпревара. Това е първият актив в съществуването на тима, който при това буквално бе извоюван след куп перипетии. Бианки първо бе наказан за смяна на скоростна кутия. Това не повлия особено, тъй като така или иначе бе в дъното на стартовата решетка. След това обаче му бе наложена санкция (5 секунди) заради стартиране от грешен грид слот. Накрая дойде още едно такова наказание, тъй като бе влязъл да изтърпи първото при кола за сигурност на пистата. Бианки запази хладнокръвие, въпреки че на моменти точките почти се превръщаха в мираж. С малко късмет и много упорство обаче той пресече финала осми. Бе класиран девети след прилагане на втората му санкция от надпреварата.

- Отборът е много щастлив, както и аз. Чакахме за това постижение толкова дълго време. Гордея се с екипа. Те свършиха страхотна работа и съм наистина щастлив да им донеса подобен резултат. Ситуацията бе ужасно стресираща за мен в колата, предполагам, че отборът се е чувствал по същия начин. Имаше наказания, така че е късмет да завършим в точките. Просто е изумително – заяви Бианки.

Двете точки означават, че Маруся в момента са девети в класирането при конструкторите – пред Заубер и Катерам.

- Ясно е колко много се радваме – днешният резултат е фантастична награда за цялата упорита работа и решителност не само през тази година, а през всичките четири и нещо сезона – коментира шефът на тима Джон Буут. Поздравления за хората ни тук, в Монако, тези в базата ни в Бенбъри и новите ни колеги от Ферари. Бяхме настроени предпазливо оптимистично преди уикенда, но трябваше да направим наистина силно състезание. Ние сме млад екип, но имаме причини да вярваме в себе си и в едно добро бъдеще. Ясно е, че днес наследихме позиции заради отпаднали коли, но в същото време вървяхме с темпо, което ни позволи да останем близо до тези пред нас – допълни той.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2681 -: Май 27, 2014, 06:03:52 pm »

Райконен недоволен от стюардите в Монако



Кими Райконен изрази недоволство от работата на стюардите на Гран при на Монако. Според финландеца те са отделили далеч повече внимание на инцидента му с Кевин Магнусен от края на състезанието, отколкото на този с Макс Чилтън, който му коства скъпо. Кими вървеше трети в надпреварата, когато пилотът на Маруся го бутна и спука гума на Ферари-то. Непредвиденият питстоп върна Райконен твърде назад в колоната. Чилтън получи официално предупреждение от стюардите за инцидента. Същата санкция бе наложена и на световния шампион за 2007 г. за сбутването с Магнусен.

Според Кими стюардите отделели далеч повече внимание на станалото със състезателя на Макларън и на факта, че е изтървал парада, отколкото на фаталния за представянето му сблъсък с Чилтън.

- Никой дори не спомена колата за сигурност, докато аз не зададох въпрос. За съжаление в подобни ситуации нещата не винаги се получават. Очевидно е, че тази случка (с Чилтън) ми съсипа състезанието. Те обаче не бяха особено заинтересовани. Питаха ме защо съм пропуснал парада. Причината беше, че не се чувствах особено добре. И те го превръщат в голям въпрос, вместо да обсъждат важните неща – заяви Райконен.

В същото време той отново не бе доволен от поведението и управлението на колата си:
- Някои малки неща се объркаха и доведоха до сериозни разлики. Колата все още не ми харесва, макар че в състезанието бе по-добре, отколкото в квалификацията. Имаме още много дълъг път пред нас.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2682 -: Май 27, 2014, 06:34:53 pm »

Пилотите на Мерцедес се скарали още в Испания



Пилотите на Мерцедес Люис Хамилтън и Нико Розберг са се скарали още след Гран при на Испания, разкри изпълнителният директор на тима Тото Волф. Причината била, че английският пилот превключил настройките на задвижващата си система на максимум в заключителния етап на състезанието на пистата Каталуния въпреки изискванията на отбора. След това Нико Розберг, който завърши втори в петия кръг от световния шампионат на Формула 1, смятал, че нечестно му е бил отнет шансът да се бори за победата. Това довело до извинение от страна на Хамилтън.

-  В неделя в Барселона настроенията бяха наопаки. Нико не бе доволен от станалото по време на състезанието и предполагам, че това е нормално. Всеки си има собствена реалност. Това е като да спориш с някого. Смяташ, че си прав, човекът срещу теб мисли същото. Нещата никога не са черно-бели. Понякога има сива област. Това обаче (ситуацията с настройките на задвижващата система – б.р.) няма да се случи никога повече. Мисля, че те изследват докъде могат да прекрачат границата и какви ще са последствията. Но не е ли нормално? Имаш шанс да спечелиш шампионата и докато това не пречи на отборния дух, ще се справяме както винаги досега. В момента, в който сметнем, че нещата отиват срещу духа на Мерцедес-Бенц, ще вземем съответните мерки – заяви Волф, цитиран от Аутоспорт.

В Монако Хамилтън каза след състезанието, че двамата с Розберг са седнали и изяснили каквото има за уточняване:
- Прегледахме данните и видяхме, каквото трябваше да се види. Щеше ми се и вие да можехте да ги прегледате. Иначе всичко е наред. Беше труден уикенд, но това, което не те пречупва, те прави по-силен. Мога само да стана по-силен.

След настояване да изясни какво точно е имало в данните, англичанинът допълни:
- Видях нещо снощи (в събота – б.р.). Всичко, което можах да направя, бе да се усмихна.

След това отказа повече да коментира дали все пак според него грешката на Розберг в квалификацията е била умишлена и бе категоричен, че всичко вече е минало.
- Отборът спечели двойна победа, така че да се концентрираме върху това да вървим напред. Планирам да съм по-силен в следващата надпревара. Ще продължим да си вършим работата с екипа. Тимът има приоритет. Трябва да печелим точки за отбора. Не съм направил нищо глупаво, просто се грижех за колата. Ситуацията никога няма да е перфектна. Не може да се очаква да сме най-добри приятели и да се състезаваме така, както го правим. Но ще се уважаваме – или аз ще се опитам да го сторя – каза още Хамилтън.

Розберг от своя страна също заяви, че с англичанина винаги са сядали да дискутират каквото има за обсъждане, за да продължат напред и точно това са направили през уикенда.

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2683 -: Май 27, 2014, 06:38:32 pm »

Лауда: Разправиите стигнаха прекалено далеч, всичко ще е наред преди Канада



Председателят на борда на Мерцедес F1 Ники Лауда заяви, че разправиите между пилотите на тима Нико Розберг и Люис Хамилтън са стигнали прекалено далеч след последния състезателен уикенд в Монако. Трикратният световен шампион бе категоричен освен това, че ще въведе ред преди следващия старт – Гран при на Канада. В Монако обтегнатите отношения между Розберг и Хамилтън станаха публично достояние. Те обаче се сдърпали още в предишни надпревари и просто в княжеството неприязънта бе демонстрирана пред всички.

Ключовият момент бе излитането на Нико в края на Q3 в събота, което съсипа последните бързи обиколки на доста пилоти, включително тази на съотборника му. стюардите разследваха станалото и постановиха, че няма данни за умишлено нарушение от страна на Розберг. Немският пилот запази полпозишъна си и спечели втора поредна победа в Монако.

Предишните дрязги били заради превключване на задвижващата система на максимален режим от страна на Хамилтън в Испания – срещу изискванията на отбора. Твърди се, че Розберг правел същото на моменти в Бахрейн. Двамата, които в началото на сезона твърдяха, че ще запазят приятелските си отношения, вече не си говорели изобщо след Гран при на Монако, въпреки твърденията им, че са седнали, обсъдили и изяснили всичко помежду си.

- Люис не е щастлив да финишира втори, което е нормално. В крайна сметка обаче трябва да приеме, че друг е бил по-бърз. Това е много прост принцип в автомобилните надпревари. Онова, което не ми хареса – и ще му го кажа – е, че не поздрави съотборника си на подиума. А Нико винаги го е правел. Причината не е, че аз съм безкрайно възпитан, а е заради марката Мерцедес. Това започва да ме тревожи, но е лесно поправимо – заяви австриецът.

Лауда обясни още, че е говорил и с двамата пилоти преди старта на Гран при на Монако и не е приключил въпроса.
- Сега трябва да изчакам два-три дни, но всичко ще е решено преди да тръгнем за Канада. Ще говоря с тях, както го правя винаги. Те ми се обаждат, когато имат проблеми. Нормално е. На мен ми се случи същото с [Ален] Прост. Мразех го, но поне казвах „здравей” сутрин. Има определени граници и аз ще ги въведа отново, тъй като говоря езика им – този на пилотите – допълни той.

В същото време Лауда заяви, че Хамилтън има повече природен талант в сравнение с Розберг, който се равнява според него на предимство от около 0,1 – 0,2 сек.:
- Нико работи упорито, той е като мен – труди се с механиците и инженерите. Така че срещу себе си имаме един много емоционален пилот и друг пилот, постигащ същите резултати по различен начин. Чувстваме се комфортно с двама различни състезатели, в крайна сметка постиженията са еднакви. За мен това е много добра ситуация. Няма съмнение, че напрежението нараства. С отбора просто трябва да направим така, че да не излезе извън всички рамки. Но трябва да си копеле, за да печелиш надпревари във Формула 1, няма съмнение. Не можеш да побеждаваш, ако си приятен човек. Покажете ми един такъв. Фернандо Алонсо ли ще ми кажете? Не, всички са 110% фокусирани и използват всеки трик, за да изпреварят съперника.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 29.0 Firefox 29.0
Re:Формула 1
« Отговор #2684 -: Май 27, 2014, 06:40:47 pm »

Алонсо: Засега само наблюдаваме битката в Мерцедес отдалеч



Ферари в момента е в състояние само да наблюдава отдалеч битката и отношенията между състезателите на Мерцедес отдалеч, заяви Фернандо Алонсо. Двукратният световен шампион сподели след Гран при на Монако, че би станало интересно, ако той и екипът му са в състояние да се намесят в борбата за победи в надпреварите от тазгодишния шампионат на Формула 1.

- Мисля, че сме малко прекалено далеч от битката за шампионата в момента. Би ни се искало да сме малко по-близо до възможността да се борим за победи или поне с по-добри класирания в точките. Но според мен Мерцедес са толкова напред, че само наблюдаваме битката и отношенията между техните състезатели отдалеч, като за нас те нямат някакво особено влияние. Но ако се окажем в позиция да се борим за победи, да водим битка за шампионата, а те се борят (помежду си в екипа), би станало интересно – обясни той.

Според Алонсо случващото се между пилотите на Мерцедес е напълно нормално:
- В този спорт напрежението е огромно, както и медийното внимание и се стараеш да победиш съотборника си, за да те уважават. Ако битката пък е направо за титлата, то всичко става още по-публично и натоварено, понякога дори нещата се преувеличават. Сигурен съм, че Мерцедес ще имат добри и лоши моменти през годината. Надявам се и двамата (Люис Хамилтън и Нико Розберг – б.р.) да направят чист шампионат. Който победи вероятно е по-добрият от тях и този, който е заслужил успеха.

Фернандо ще се разсее през юни от Гран при стартовете с нещо ново: той ще даде старта на 82-ото издание на легендарните 24 часа на Льо Ман. Испанецът ще развее карирания флаг в 15 часа местно време на 14 юни. Организаторите от Automobile Club de l’Ouest коментираха, че за тях е огромна чест лично Алонсо да даде начало на надпреварата. Той ще е първият пилот, който все още се състезава и ще има тази възможност в историята на 24-те часа.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен