www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508927 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2865 -: Юли 23, 2014, 11:47:34 am »

Маса невредим след инцидента на първи завой



Фелипе Маса е невредим след инцидента на първи завой, след който колата му се преобърна и за малко не бе ударена от Даниел Рикиардо.

Изходната позиция на Маса за спечелването на точки в днешното състезание изглеждаше доста добра. Той стартира от трета позиция и почти успя да изпревари съотборника си Валтери Ботас, но трябваше да се откаже и да върне газта. Но точно в този момент във вътрешната страна на първия завой се оказа Кевин Магнусен и след докосване на задната гума на колата на Уилямс с предната на Макларън, Маса бе катапултиран в чакъла.

„Разбира се, най-важното е че съм добре“, заяви Маса след инцидента. „Въпреки това съм много разочарован. За пореден път състезанието свършва за мен в първата обиколка. Мисля, че разполагахме с добро темпо за състезанието и имахме възможност да спечелим доста точки.

Подобни инциденти вигани са опасни. Не може да искаш да спечелиш състезанието още в първия завой“, заяви Маса, който смята, че вината за инцидента е на Магнусен. „Исках да се предпазя от инциденти в този първи завой и затова върнах газта. Там обаче имаше друг пилот, който явно вижда нещата по друг начин. Още не съм гледал инцидента на повторение, но обикновено такива инциденти винаги се случват с участието на момчетата от GP2.

Разбира се, че съм разочарован, защото имахме чудесна кола за този уикенд. Опитах се да не съм прекален твърд срещу моя съотборник, но тук в първи завой няма как да влязат три коли. Затова бях предпазлив, но бях ударен отзад от друг пилот. Ще се концентрираме върху следващото състезание, но случилото се тук е наистина жалко.“

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2866 -: Юли 23, 2014, 11:48:57 am »

Хамилтън: Състезанието ми донесе удоволствие



С невероятен спринт от старта до финала Люис Хамилтън успя да си проправи път от 20-о до третото място до подиума. Едва Валтери Ботас успя да спре съперника си от екипа на Мерцедес.

„Състезанието ми достави истинско удоволствие“, заяви Хамилтън след финала. „Подкрепата от трибуните също бе невероятна. Бе много трудно да си проправя път напред, но е хубаво, че все пак успях да спечеля няколко точки.

При всичките тези двубои разбира се имаше и по някои удар, тук и там. При случилото се с Дженсън си мислех, че той просто ще ме пропусне, след като отвори „врата“, както бе например в последното състезание. Но…“

„Мисля, че случилото се с Бътън бе просто неразбирателство“, защити своя пилот и спортният директор на Мерцедес, Тото Волф. „Люис в последствие се извини, когато премина покрай Дженсън.“

В екипа на Мерцедес веднага започнаха да пресмятат, до каква загуба на темпо ще доведе повредата в предното крило.

„Счупените части са доста важни, защото изхвърча цялата страница“, обясни Волф. „Оказа се обаче, че загубата на време не е толкова голяма, че да трябва да сменим крилото.“

В борбата за второто място за Хамилтън бе планирана стратегия с два стопа, която обаче премина в така с три заради сериозното износване на гумите. Британецът използва жълтите знамена заради колата на Сутил на старт финалната права. Дори с новите супер меки гуми обаче Хамилтън не успя да изпревари Ботас.

„Той просто е много бърз на правите“, предаде се в крайна сметка Хамилтън.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2867 -: Юли 23, 2014, 11:50:05 am »

Фетел: Нямаше как да постигна нещо повече от четвъртото място



Германския химн отново бе първия изсвирен след края на Гран при на Германия, но той не бе заради миналогодишният победител Себастиян Фетел, който подчини всички на Нюрбургринг преди година, а заради Нико Розберг и Мерцедес. Фетел и Ред Бул през тази година не бяха фактор за определянето на победителя, като шампионът завърши едва на четвърта позиция.

„Мисля, че това бе максимумът, който можехме да постигнем днес“, направи своята равносметка след финала Фетел. „Жалко е, че не успяхме да постигнем нещо повече, но днешното състезание бе много трудно. Радвам се все пак, че успяхме да постигнем максимума. Нямаше просто как да се борим за нещо повече. За мен няма особено значение, кой от двама ни ще го спечели.

С Фернандо в последно време имаме доста двубои. В края и Даниел трябваше да се бори с него, но за съжаление загуби. Изпреварванията за нас не са никак лесни, защото не разполагаме с достатъчно скорост на правите.“

За битката си с пилотите на Ферари в средата на надпреварата, Фетел не смята, че е била толкова опасна, колкото изглеждаше на телевизионното предаване.

„Имаше достатъчно място за всички. Бях стъпил леко извън пистата, но за радост нещата завършиха благополучно и успях да спра на време.“

                                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2868 -: Юли 23, 2014, 11:51:12 am »

Розберг: Колата бе невероятна, но бе трудно да направим състезанието с два стопа



С победата в Гран при на Германия на пистата Хокенхайм за Нико Розберг завършва една седмица, която със сигурност ще помни до края на живота си. Първо след като се ожени в петък, в неделя той отпразнува спечелването на четвъртата световна титла по футбол за Германия. В последствие поднови договора си с Мерцедес, а днес успя да постигне и триумф пред собствена публика.

„Това е едно фантастично, едно невероятно чувство“, заяви Розберг след финала. „Разбира се, че се радвам неимоверно много за спечелването на състезанието тук в Германия. Колата днес бе просто невероятна.

В началото на уикенда трябваше да направи промени по окачването и не знаехме, как това ще повлияе на колата тук на Хокенхайм. Изглежда обаче, че тази промяна не ни направи по-бавни, дори напротив. Това разбира се ме радва още повече. Изключителен ден за мен и за отбора.

Искам да благодаря за невероятната подкрепа, която почувствах тук от всички на пистата и пред телевизионните екрани. Почувствах го още вчера в квалификацията. Удоволствието е невероятно. Днес със сигурност ще има какво да празнуваме, надявам се и за в бъдеще да е така. Невероятно е да удължим още духа на празненствата след спечелването на титлата по футбол миналата неделя.

Имаше обаче и моменти в състезанието, в които ми бе много трудно. Така например бе трудно да изпълним стратегията с две спирания в бокса. В края на междинната серия от обиколки гумите ми бяха в края на живота си. Имах известни притеснения преди последната част от състезанието, защото тя изглеждаше доста дълга. Трябваше да намаля скоростта и да карам по-внимателно. В края пък имаше кола, застанала перпендикулярно на посоката на движение на старт финалната права. Бях сигурен, че на пистата ще излезе кола за сигурност, което със сигурност нямаше да е предимство за мен. Но всичко се размина без проблеми.

Искам да благодаря на всички в отбора за невероятната кола, истинска радост е да се кара. С подобен болид следващото състезание може да е и утре. Надявам се да се представим подобаващо и в Унгария.“

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2869 -: Юли 23, 2014, 11:52:21 am »

Ботас щастлив след третия си пореден подиум



Валтери Ботас продължава да влиза все по-дълбоко в ролята на първи преследвач на пилотите на Мерцедес. В Гран при на Германия финландецът завърши на второ място на 20 секунди зад победителя Розберг, но в края успя да удържи напъните на Хамилтън да го изпревари.

„Малко по-малко започваме да свикваме с тази ситуация“, заяви тим шефът Клер Уилямс след състезанието. „Валтери показа невероятно представяне и свърши чудесна работа. В края имаше известни проблеми с колата и гумите и това позволи на Хамилтън да го настигне. Той обаче запази спокойствие и дори за нас е трудно да повярваме, че успя да задържи Люис зад себе си.“

Радостта на Ботас също бе голяма.

„Болидите на Мерцедес и днес бяха невероятно бързи“, обясни той след финала. „Радвам се обаче, че успях да задържа един от тях зад гърба си. Днешното състезание обаче бе наистина трудно. Трябваше доста информация от отбора, за да намерим правилните настройки за двигателя.“

След Шпилберг и Силвърстоун, Ботас записа трети пореден подиум на Хокенхайм. По този начин той е вече само на 15 точки от третия Даниел Рикиардо и на шест от Фернандо Алонсо. Така още в Унгария той може да се изкачи до трети в класирането при пилотите.

„Това отново е една напълно различна писта, но ние доказваме непрекъснато, че колата ни е силна на писти с различни характеристики. Ще трябва да се адаптираме към предизвикателствата там, но заради късите прави едва ли ще имаме толкова голямо предимство от задвижващите системи на Мерцедес“, заключи в края Клер Уилямс.

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2870 -: Юли 23, 2014, 11:54:04 am »

Магнусен: Съжалявам за инцидента, но просто нямаше къде да отида



Само няколко секунди след началото на надпреварата след докосване между Фелипе Маса и Кевин Магнусен в първи завой се стигна до изключително неприятен инцидент, който за радост приключи без особени проблеми за двамата пилоти, взели участие в него. Маса смята, че липсата на достатъчно опит в младия датчанин е основната причина за сблъсъка, но не така вижда нещата Магнусен.

„Ако имах място, със сигурност нямаше да се стигне до този инцидент“, заяви пилотът на Макларън след инцидента. „Съжалявам много за случилото се, но аз направих всичко възможно да избегна сблъсъка. В един момент обаче просто нямаше къде да отида. Контактът бе просто плод на малшанс. Мисля, че без този инцидент в първия завой можеше да направим още по-добро състезание. В крайна сметка се радвам, че все пак успях да запиша точки и се надявам да покажем още по-добро представяне в Унгария.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2871 -: Юли 23, 2014, 11:56:15 am »

Бътън: Защо трябва да пропускам Хамилтън?



Люис Хамилтън се хвърли в борбата на пистата Хокенхайм от 20-а позиция, като в стремежа си да си проправи бързо път на пред в някои моменти действаше прекалено агресивно и в резултат на това се стигна до сблъсъци при двубоите му с Райконен и Дженсън Бътън. Дженсън Бътън бе доста изненадан от поведението на бившия си съотборник след надпреварата и не го криеше, въпреки извинението на Хамилтън.

„Имах удар с Дженсън, защото си мислех, че ще ме пропусне“, обясни пилотът на Мерцедес своята гледна точка. „Това бе грешна преценка от моя страна.“

Бътън обаче недоумяваше, какво може да породи подобен начин на мислене.

„Защо въобще трябва да пропускам някого“, чудеше се световният шампион за 2009 г.. „Не знам, дали на вас ви е направило впечатление, но много пилоти избираха тази линия, за да си осигурят по-добро излизане от завоя. Мисля, че днес не бях единственият пилот, с който той се сблъска. Нещата са много странни. Когато колата ти е много по-бърза от тези на останалите не се очаква, че ще се забъркаш в толкова много инциденти.

Аз съм на пистата, за да се състезавам. Имам си свое собствено състезание, но ще е много скучно, ако всички ние просто го пропускаме, за да се изкачи напред през решетката. Иначе относно моето състезание: мисля, че просто направихме прекалено рано втория стоп“, така стратегията на британеца бе сменена от два на три стопа. „Избрахме агресивна стратегия, но да направя 37 обиколки с един комплект гуми бе прекалено трудно.“

                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2872 -: Юли 23, 2014, 11:57:47 am »

Райконен: Последствията от ударите ми струваха точки



Кими Райконен обясни, че последствията от инцидентите с Люис Хамилтън в 12-ата обиколка и със Себастиян Фетел и Фернандо Алонсо няколко тура по-късно са причина той да не спечели точки в днешното състезание. Според финландецът пораженията по предното крило след двата инцидента са довели до сериозно износване на гумите му.

Финландецът заложи на агресивна стратегия, след като сложи супер меките гуми след първото си спиране в 20-ата обиколка.

„Смятахме, че това е правилната стратегия, но аз бях ударен на два пъти, бях притиснат между две коли и понесох поражения по предното си крило“, обясни Райконен след финала. „Това определено не ми помогна, защото след това предна лява гума се износваше сериозно. Останалите бяха наред, но предна лява свършваше прекалено бързо. Затова не успях да изкарам толкова обиколки със супер меките гуми, колкото бяхме планирали и колата загуби от представянето си в следствие на ударите.“

Райконен подчертава, че не иска да се оплаква от случилото се.

„Нещата бяха наред, но аз просто бях в средата и нямаше на къде да мърдам. В крайна сметка бях леко притиснат. Пораженията не бяха сериозни, но бяха достатъчни да влошат работата на предното крило. И в двата случая нямаше как да бягам в ляво, защото там имаше коли.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2873 -: Юли 23, 2014, 11:59:02 am »

Алонсо: Състезанието бе доста сложно



Екипът на Ферари бе изместен от третото място в класирането при конструкторите от отбора на Уилямс, след като Валтери Ботас постигна поредното си място на подиума тази година. В същото време Фернандо Алонсо зае едва пета позиция, а Кими Райконен остана извън точките.

„Доста по-ниските температури спрямо предишните дни определено ни помогнаха“, направи своята равносметка Фернандо Алонсо. „Днес бях конкурентоспособен за разлика от останалата част от уикенда.Възможността да се боря с пилотите на Ред Бул бе немислима вчера.

Петото място бе максимума и съм доволен, че успях да постигна максимума. Не разполагахме с темпото да се преборим със Себастиян, но то ни стигна да се справим с Рикиардо.“

В края на надпреварата Алонсо завърши с едва 0,082 сек пред австралийския пилот на Ред Бул, който не се предаде до края и атакува дори на финала.

Австрия може би бе нашето най-добро състезание, но надпреварата тук бе може би най-сложната. Бе много трудно да се справим, защото трябваше да внимавам непрекъснато за гумите и горивото. Освен това непрекъснато имаше двубои. Решихме да сменим по-рано меките гуми. Те разбира се позволяваха по-ниско темпо, но пък бяха по-издръжливи.

Затова решихме да ги използваме, когато колата е тежка и с повече бензин. Супер меките пък използвахме по-късно, защото при по-лека кола издържаха повече време.

След като сложих супер меките гуми бях заклещен няколко обиколки зад Рикиардо. Той караше много хитро и умно. Оказа добра съпротива и в същото време бе коректен. Ако се бях справил по-бързо с него, може би щях да успея да изпреваря и Фетел. В края обаче трябваше да пестя здраво гориво и затова Рикиардо успя да ме настигне.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2874 -: Юли 23, 2014, 12:44:11 pm »

Рикиардо: Дадох всичко от себе си, за да затрудня Алонсо



Даниел Рикиардо изгуби много позиции още в първия завой в опита си да избегне летящия във въздуха Фелипе Маса. В крайна сметка той успя да завърши на шеста позиция на едва 0,082 сек зад Фернандо Алонсо.

„Днес видяхме едно от най-хубавите състезания от началото на сезона“, заяви Рикиардо след напреварата. „За съжаление обаче това не може да се каже за първата обиколка. Просто бях в грешното време на грешното място. Виждах само как Маса се приближава все повече към мен. Бях от външната страна, когато той се удари и трябваше да се опитам просто да избегна удар с моята кола.

Заради това загубих много позиции. Както казах и по радиото на своите инженери, исках да направя всичко възможно да се върнем в борбата и мисля, че в това успяхме.

Битката с Фернандо, това са част от моментите заради които обичам този спорт. Той е известен като твърд противник и се наслаждавах на битката с него. Мисля, че бях в по-неприятната позиция, но дадох всичко от себе си, за да направя състезанието трудно за него.“

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2875 -: Юли 23, 2014, 12:45:26 pm »

Лотус изживя труден уикенд на Хокенхайм, но вече гледа напред към Унгария



Отборът на Лотус изживя труден уикенд на пистата Хокенхайм, като през цялото време се бори за стабилизира болидите си, след като и тимът от Енстън махна системата FRIC от колите.

Пастор Малдонадо изравни най-добрия си резултат за сезона, като от 19-та позиция на старта бе 12-ти на финала. Ромейн Грожан обаче не успя да завърши заради повреда в охлаждащата система на неговия Е22. Отборът демонстрира добро състезателно темпо и освен това инженерите бяха доволни, че венецуелският пилот се справи с два питстопа спрямо три бокса, направени от повечето съперници.

- Беше трудно състезание в началото. Не бе леко да избегна инцидента след старта, но след това темпото бе спокойно и постоянно – коментира Пастор. – Дадох най-доброто от себе си, за да управлявам износването на гумите, тъй като то бе доста високо. По-ниските температури ни помогнаха. Първоначалният ни план бе за три спирания в бокса, но първият ни стинт бе наистина силен, така че и план В ни се получи добре.

Грожан обясни, че е имал проблеми със загряването на гумите софт след прибирането на колата за сигурност, но той също заяви, че като цяло скоростта е била добре:

- Загубих мощност заради проблем с охлаждащата система и ме помолиха да спра колата. Жалко, тъй като бяхме с различна стратегия спрямо съперниците си и изглеждаше възможно да се борим за точки.

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2876 -: Юли 23, 2014, 12:46:40 pm »

Хюлкенберг записа десето поредно класиране в топ 10



Нико Хюлкенберг записа десето поредно класиране в топ 10 този сезон във Формула 1.

Той финишира седми в домашния си старт – Гран при на Германия – и досега тази година не е завършвал надпревара извън зоната на точките.

- Беше трудна надпревара, различна от очакваното основно заради ниските температури: пистата беше 20 градуса по-студена, отколкото в свободните тренировки – коментира Нико. – Очаквахме сериозно износване на задните гуми, но само след няколко обиколки стана ясно, че предните ще са далеч по-голям проблем. Това съвсем промени нещата. Беше труден следобед и като се има предвид поведението на автомобила, смятам, че извлякохме възможния максимум. Освен това в средата на дистанцията трябваше да преодолея някои проблеми с двигателя, така че не беше плавно състезание. Отборът се справи добре и оправи нещата.

Съотборникът му Серхио Перес завърши десети и взе последната точка. Той призна, че се е надявал на повече в началото на надпреварата, но не е могъл да накара гумите си да издържат по-дълго, както и че е имал проблеми с баланса през по-голямата част от състезанието:

- Беше много странна надпревара. Пистата се промени много в сравнение с петък, като предните гуми страдаха от това, а не задните. Автомобилът бе особено труден за управление. В идващите стартове ще трябва да се постараем, за да продължим битката си в шампионата.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2877 -: Юли 23, 2014, 12:48:20 pm »

Екълстоун не се притеснява за провеждането на Гран при на Русия



Бърни Екълстоун не се притеснява за провеждането на Гран при на Русия с оглед трагедията, случила се с полет MH17 на малайзийските авиолинии.

- Не виждам никакви проблеми с това. Те (Русия – б.р.) не бяха ли на световното (по футбол)? Човек би помислил, че щяха да се пробват да спрат, нали? Както казах, не се намесваме в политиката. Имаме договор с тях (с организаторите на старта в Сочи – б.р.) и знаем, че те ще го изпълнят. Ние ще сторим същото – заяви управляващият търговските права на Формула 1, цитиран от Адам Купър.

Въпросът относно провеждането на Гран при на Русия се задава от доста време, още във връзка с усложнената политическа обстановка в Украйна. Станалото с полет МН17 отприщи опасенията на наблюдатели относно надпреварата от F1, както и изобщо върху събития с подобен характер в района.

Смята се, че състезанието е особено сериозен случай заради близката подкрепа за провеждането му на руския президент Владимир Путин. Твърди се също така, че отделни спонсори на отбори – като Петронас на Мерцедес например – се притесняват от факта, че реално ще рекламират в рамките на надпреварата.

На въпрос дали подкрепата на Путин за проекта би привлякла внимание, Екълстоун заяви:
- Доколкото аз лично съм засегнат, не. Не би трябвало да спекулираме какво ще стане. Ще изпълним договора си. Господин Путин ни подкрепя много и изключително услужлив, ние ще се държим по същия начин.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2878 -: Юли 23, 2014, 12:49:59 pm »

Реагирах прекалено остро спрямо Хамилтън, заяви Бътън



Дженсън Бътън заяви, че е реагирал прекалено остро спрямо Люис Хамилтън след Гран при на Германия.

- След като изгледах състезанието, смятам, че реагирах прекалено остро спрямо маневрата на Люис. Разбирам защо е помислил, че му оставям място – написа пилотът на Макларън в Туитър акаунта си. – Изумително е, че и двамата взехме завоя! F1 направи страхотно шоу и дано продължи така!

Хамилтън опита да изпревари сънародника си в шести завой, след като Дженсън го отвори прекалено. Двамата се удариха на излизане от кривата. Състезателят на Мерцедес каза, че е помислил, че Бътън ще го пусне. На това съперникът му реагира с репликата, че би било много скучно, ако всички просто го пропускат, за да върви напред.

Бътън финишира осми, а съотборникът му Кевин Магнусен – девети в надпреварата на Хокенхайм. Резултатът бе крайно разочарование за тима им Макларън, призна рейсинг директорът Ерик Булие.

- Трябваше да вземем добри точки, а вместо това се прибираме, след като загубихме почва спрямо основните си съперници. Това е безкрайно разочароващо. Инцидентът на Кевин в първи завой бе крайно лош късмет. Той потегли страхотно и се опитваше да остане близо до Валтери Ботас. [Фелипе] Маса бе от външната страна и вероятно не го видя. Кевин нямаше да отиде и бе без каквато и да е вина за станалото. Затова е още изнервящо, че катастрофата съсипа шансовете му за класиране в топ 4. Според мен обаче Кевин заслужава поздравления за уравновесеното си каране след удара. Щеше да е лесно да загуби концентрация, след като отиде в дъното на колоната. Той обаче се справи невероятно зряло. Две точки са неголяма награда, но Кевин работи упорито за тях. Дженсън също кара чудесно, демонстрира огромен борбен дух, дори когато обстоятелствата бяха срещу него. Бе с крайно агресивна стратегия, която, както се оказа в течение на надпреварата, не сработи. Въпреки че се защитаваше страхотно, той бе уязвим за съперниците, след като гумите му се износиха – обясни Булие.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 31.0 Firefox 31.0
Re:Формула 1
« Отговор #2879 -: Юли 23, 2014, 12:51:29 pm »

Клер Уилямс: Не виждам причина да не се борим за второ място при отборите



Уилямс вече си поставят за цел второто място в класирането при конструкторите, заяви заместник-шефът на тима Клер Уилямс, която днес навърши 38 години.

Отборът от Гроув спечели 63 точки в последните три старта – единствено Мерцедес са с по-висок актив от тези надпревари. 51 от тях взе Валтери Ботас, който има три поредни подиума (трети в Австрия, втори на Силвърстоун и Хокенхайм), като той е пети в класирането. Фелипе Маса не завърши в последните две надпревари заради катастрофи в самото начало. Бразилецът е десети в подреждането на състезателите, а Уилямс са вече трети при отборите.

- Във Формула 1 няма лесна плячка, но три не са непосилно препятствие, нали – сподели Уилямс по повод факта, че Ферари бяха на 3 точки пред британския тим преди старта в Германия. – Целта бе трета позиция в конструкторския шампионат. Ред Бул са само на 67 точки пред нас и са втори при екипите. При настоящата точкова система не виждам причина да не се борим за второ място при отборите тази година! Винаги сме били отбор, който развива автомобилите си в рамките на един сезон и имаме необходимите ресурси. Затова няма причина да не успеем да продължим напред и да надграждаме върху настоящото си представяне. Определено смятам, че сме в състояние да поддържаме темпото. Сегашната ни позиция е много различна от мястото, на което бяхме миналата година по това време!

Клер Уилямс заяви също така в интервюто си за официалния сайт на Формула 1, че обратът в тима е невероятен, но има още работа занапред:

- Имаше четири основни области за преразглеждане в миналогодишното ни представяне, за да се върнем в желаните от нас позиции. Задвижващата система на Мерцедес бе, разбира се, значим фактор, както и привличането на група нови кадри в инженерния персонал, които подсилиха екипа ни, воден от Пат Саймъндс. После дойде Фелипе Маса. Имаме наистина силни пилоти! Те допринасят много за отбора – не само от гледна точка развитието на автомобила, но и от мотивационен аспект. Тимът се сплотява около тези двама страхотни състезатели, които сега карат за нас. И накрая, но не на последно място, е и комерсиалният елемент – той също има участие. Заедно сме изключително силен тим, който има шанс да се върне там, където искаме да бъдем.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен