www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 476767 пъти)

0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3120 -: Април 22, 2015, 05:49:42 pm »

Задоволство в Уилямс след четвъртото място на Ботас



Валтери Ботас успя да завърши на четвърта позиция в Гран при на Бахрейн, след като в последните обиколки задържа успешно зад себе си направилия грешка по-рано в състезанието Себастиян Фетел.

„Това бе най-добрият възможен резултат с нашата кола“, обясни финландецът впечатленията си след финала. „Борбата между мен и Себастиян бе доста приятна. Знам няколко трика, които помагат да защитиш позицията си. Всичките функционираха перфектно днес. Радостен съм, че успях да изляза като победител от тази битка.

Ясно е обаче, че ако Мерцедес и Ферари имат чисти състезания, ние все още изоставаме от темпото им. В днешния ден техните проблеми ни свършиха работа и позволиха интересна борба. Трябва да подобрим представянето си в състезанието и да намерим още притискане. Трябва ни и още механично сцепление.“

Това е ясно и на Роб Смедли.

„Нашите цели по отношение на позицията ни в шампионата за момента са постигнати, но трябва да продължим да развиваме бързо своя пакет, ако искаме да настигнем колите пред нас“, добре знае Смедли.

„За съжаление днес те спечелиха повече точки от нас“, с тъга споделя Маса, който трябваше да стартира от бокса след проблем преди началото на загряващата обиколка. „Ние обаче трябва да се опитаме да използваме нашите възможности.

Състезанието не бе добро за мен. За радост след промените по настройките в питлейна успях да потегля. След като стартирах последен ми се отдаде да изпреваря няколко коли. За съжаление обаче след няколко обиколки Малдонадо изпусна точката си на спиране на четвърти завой и ме удари в дифузьора. Може би нещо се счупи, защото стабилността на колата намаля. След това състезанието бе трудно за мен.“

Освен това след проблемите в началото от Уилямс промениха стратегията на бразилеца от три на два стопа, което според него не донесе желаните резултати.

„Мисля, че стратегията не проработи, защото в края загубих две позиции. Просто обиколките бяха прекалено много за гумите. Със сигурност ще ми се иска да забравя по-бързо този ден, но все пак една точка е повече от нищо.“

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3121 -: Април 22, 2015, 05:50:51 pm »

Хамилтън в нито един момент не се съмнявал в победата си



В края на състезанието за малко Мерцедес не подари победата по начина, по който го направи в Канада през миналата година. Проблемът отново бе в спирачките, след като електронната система Brake-by-Wire отказа.

„Педалът просто започна да потъва значително“, обясни Хамилтън, който въпреки комфортната си преднина със сигурност е изпитал неприятни чувства. При тази система освен чрез спирачките, намаляването на скоростта става и чрез двигателя. Когато тя откаже, трябва да бъде настроена наново. „Реагирах бързо и пренастроих всичко в първоначално положение – това бе почти рестартиране на системата.“

„Докато при Нико видяхме, че нещата се влошават по-рано, при Люис проблемът се появи изненадващо“, обясни спортният директор на Мерцедес, Тото Волф. Според него причина за проблема са както характеристиките на пистата, така и сухата жега, при която охлаждането работи по-лошо, отколкото при писти като тази в Малайзия, където влажността е сериозна. „И при двете коли имахме проблеми със системата Brake-by-Wire в един и същи завой. При сериозните спирания в края на дългите прави температурите на спирачките се покачиха значително.“

„Имах достатъчно темпо и можеше да контрирам ако се наложи“, продължи Хамилтън, който в нито един момент не се притеснявал за победата си. „Чувството да имаш пълен контрол е чудесно. В предпоследния завой си мислех: Обичам тази кола.“

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3122 -: Април 22, 2015, 05:52:02 pm »

Райконен: Стратегията ни бе перфектна



Кими Райконен имаше пасив от 26 секунди спрямо Нико Розберг при последната си смяна на гуми в 41-ата обиколка. Финландецът излезе за последните 16 тура с меки гуми, докато германският пилот на Мерцедес бе с медиум смес на седем обиколки. В крайна сметка състезателят на Ферари успя да настигне и изпревари съперника си. Появиха се дори съмнения, че Райконен дори можел да се бори за победата, ако първият му стоп не бе изтеглен толкова назад спрямо съперниците.

„Мисля си, че малко или много успяхме да постигнем максимума в днешния ден“, заяви финландецът след финала. „В последните обиколки се доближавах все повече и все повече, но състезанието бе към края си и щяха да са ни необходими още няколко тура, преди да успея да пробвам нещо.“

Според мнозина темпото му скоро щяло да започне да спада, но Райконен смята, че меките гуми в края не се износвали толкова бързо, колкото вероятно са се надявали в Мерцедес.

„Наистина се радвам за Кими и сега можем да обявим официално, че той се завърна“, щастлив бе и Маурицио Аривабене, тим шефът на Ферари. „Той показа, че е готов да се бори до край и само ако имахме още няколко обиколки…“

„Стратегията днес бе перфектна и ние взехме правилните решения“, продължава Райконен, въпреки че по време на надпреварата явно се съмняваше в това.

„Помолихме Кими да следва нашата стратегия“, обясни Аривабене. „В един определен момент от състезанието той не бе убеден, че сме взели правилните решения. Ние обаче решихме да продължим по план. Пилотът е в колата и не вижда информацията, с която ние разполагаме. Когато решаваме, правим това като отбор. Кими знае това.

Ако всичко бе протекло по план, вероятно днес щяхме да сме с двама пилоти на подиума. Не бих казал на кои позиции, но със сигурност щяхме да сме там и с двамата си състезатели.“

                                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3123 -: Април 22, 2015, 05:55:27 pm »

F1 производителите на агрегати искат настоящите V6 да бъдат запазени



Производителите на задвижващи системи за Формула 1 постигнаха споразумение по време на уикенда в Бахрейн за запазване на настоящите V6 агрегати, дори да бъде решено мощността да се увеличи до 1000 к.с.. Въпросът за конфигурацията бе разискван, след като дни преди четвъртия кръг от световния шампионат на F1 Бърни Екълстоун заяви, че иска връщане към V8, но с 1000 к.с.. Според него така разходите щели да бъдат намалени драстично.

Никой от производителите обаче не желае да работи по V8, заяви спортният директор на Мерцедес Тото Волф. Той припомни, че дискусията за увеличаване на мощността до 1000 к.с. се води от известно време и каза, че уважава желанието Формула 1 да стане още по-впечатляващо шоу.

„Ако това е пътят напред, то ние би трябвало да работим по въпроса”, продължи Волф. „Образуват се обаче различни групи като мнения какви е необходимо да са правилата за 2017 г. – по отношение на задвижващите системи и по отношение на шаситата. Срещата ни бе много полезна. Чарли [Уайтинг] бе там, Бърни също, и се разискваха концепции как да се създаде ефектна формула за 2017-та. Всички производители на мотори са почти категорични, че настоящата архитектура с хибриден компонент трябва да бъде запазена. В тази посока сме тръгнали.”

Австриецът обясни още, че настоящите задвижващи системи при всички случаи ще станат по-мощни. Промяна по отношение на правилата за горивния поток според него може да е най-лесният начин за допълнително увеличение на конските сили. Волф смята, че до 2017 г. агрегатите вече ще са над 900 к.с..

„Въпросът е как да се обясни това. Голяма ли е разликата между 950 и 1000 к.с.? Според мен има лесен начин да се вдигне мощността и той е да се увеличи горивният поток. Ако стойността бъде повишена с 10 или 20 кг., или каквото число посочите, то ще се стигне и до повече от 1000 к.с.. Трябва обаче да се конструират наново важни компоненти от двигателите, да бъдат направени по-издръжливи и това означава нови разходи за развитие. Всички разбираме каква е целта, но в момента разискваме точно как да я постигнем. За промяна в правилата за 2017 г. ще е нужно просто мнозинство в F1 комисията, това е истината. Ако си хардлайнер и блокираш всичко, ще те прегазят. Затова нека поне останем всички на масата и да дискутираме разумно какво може да бъде направено за доброто на спорта. Точно това се опитваме да сторим”, допълни Волф.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3124 -: Април 22, 2015, 05:58:19 pm »

Хамилтън сменя производителя на каските си?



Люис Хамилтън може да смени фирмата, произвеждаща каските му за Гран при. По време на уикенда в Бахрейн, и по-точно в квалификацията, пилотът на Мерцедес изпробва продукт на американската фирма Bell, вместо традиционно използваните от него каски на японците от Arai.

„Реших просто да пробвам“, обясни британецът в края на състезателния уикенд. „Schuberth също ми дадоха свой модел на разположение, който да изпробвам.“

Германският производител, влязъл във Формула 1 покрай Михаел Шумахер в момента обслужва сериозен брой пилоти в Гран при, включително и съотборника на Хамилтън - Нико Розберг.

„Всеки пилот се опитва да подобрява представянето си във всяка област. Обичам да се развивам. Свързан съм с Arai от както бях десет годишен. Не знам дали ще се стигне до промяна. Ще видим в следващото състезание.“

Очаква се по време на Гран при на Испания световният шампион да обяви с коя фирма ще се обвърже в бъдеще.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3125 -: Април 22, 2015, 06:01:31 pm »

Шансът Фолксваген Груп да влезе във F1 става по-реален



Шансът Фолксваген Груп да влезе във Формула 1 става по-реален заради вътрешна борба за власт в концерна, при която Фердинанд Пийх губи влиянието си.

Според информация на motorsport.com 78-годишният председател на концерна на практика е бил изолиран от изпълнителния комитет на надзорния съвет, който е препоръчал на CEO-то Мартин Винтеркорн да бъде предложен нов договор от 2016 г. нататък. Двамата водели борба помежду си и вследствие на действия от страна на Пийх, целящи отстраняването на Винтеркорн, миналата седмица била свикана извънредна среща, на която въпросът да бъде разрешен.

При това положение има вероятност проучванията за влизане във Формула 1 да се върнат на дневен ред. Основната пречка, поради която възможността за присъединяване на Фолксваген Груп към Гран при винаги е била изключвана, бе неприязънта на Пийх към Бърни Екълстоун. Председателят на Фолксваген Груп бе заявил, че докато англичанинът управлява спорта, кракът му няма да стъпи във F1. Смята, че Екълстоун също не харесва Пийх. 84-годишният Бърни обаче каза по време на уикенда в Бахрейн, че би се оттеглил, ако Ауди го поиска като условие за влизане във Формула 1.

Това обаче не е единствената марка от концерна, проучвала възможността да участва в Гран при. Според motorsport.com Сузуки и Бугати също са провели такива изследвания през последните години.

„Ако компанията е в челото на автомобилната индустрия, мога да си ни представя да се състезаваме във Формула 1 през 2018 г. Имаме достатъчно марки, за да се справим”, заяви през 2011 г. директорът на Бентли и Бугати Волфганг Дюрхаймер пред немското издание ams.

Вследствие на последните решения пък Пийх ще трябва да освободи ролята си на председател на изпълнителния комитет през 2017 г.. Изместването на влиянието в управленските органи на концерна обаче може да доведе до преразглеждане на програмата за автомобилен спорт още преди това реално да се случи. Промени могат да бъдат въведени още през следващите 18 месеца.

Винтеркорн стана главен изпълнителен директор на VW Груп през 2007 г., поемайки поста от Бернд Пишецридер. Преди това бе председател на борда на Ауди. Слави се като голям поддръжник на спортните проекти.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3126 -: Април 22, 2015, 08:52:02 pm »

Екълстоун очаква Хамилтън да остане в Мерцедес



Бърни Екълстоун очаква Люис Хамилтън да остане в Мерцедес и скоро да подпише продължение на договора си с екипа от Бракли. 84-годишният англичанин, който управлява търговските права на Формула 1, е на мнение, че двукратният световен шампион е „щастлив там, където е”.

Самият Бърни обаче наля вода в мелницата на слуховете, появили се вследствие забавянето на новия контракт, като каза, че „би било страхотно да видим Люис във Ферари”. След това обаче заяви пред Скай Спортс, че не очаква сънародникът му да напусне настоящия си тим.

Хамилтън преговаряше сам за новия си договор с Мерцедес. В Малайзия той бе убеден, че почти е приключил всичко и каза, че контрактът е на 99,6% готов. Преди Китай обаче изрази раздразнение, признавайки, че е трябвало да прочете безброй пъти контракта, състоящ се от около 80 страници.

При това положение Мартин Брандъл попита Екълстоун в Бахрейн дали работи за това Хамилтън да отиде във Ферари. „Не”, бе категоричен Бърни. „Той е щастлив там, където е.”

По време на уикенда в Бахрейн спортният директор на Мерцедес Тото Волф обясни, че всичко вече зависело само от адвокатите и те уточняват подробности около контракта.

„Договорите не винаги са прости и трябва да си внимателен, когато се стигне до детайлите. Много от основните условия са уточнени и не мисля, че трябва да се чувстваме под напрежение, защото сме в началото на сезона, а настоящият договор изтича в края на годината. Виждали сме случаи, при които тим няма пилоти през ноември, а ние обсъждаме подновяване през април. Така че се чувстваме добре. Аз съм внимателен оптимист”, допълни Волф.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3127 -: Април 22, 2015, 08:54:34 pm »

Квят се бори с напрежението в голям тим според Вилньов; Хорнер: Рано е да се дават оценки



Данил Квят се бори с напрежението да кара в голям отбор, какъвто е Ред Бул, смята Жак Вилньов.

„През миналата година Квят се справи прилично в Торо Росо, но не беше нещо специално. Екипът на Ред Бул е добър в това да създаде шум около някого, но във Формула 1 трябва да се справяш и с напрежението”, заяви световният шампион за 1997 г. пред холандския вестник „Де Телеграаф”.

20-годишният Квят бе привлечен в тима от Милтън Кийнс веднага, след като бе официално обявено, че Себастиан Фетел напуска екипа в края на 2014 г.. Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер обаче е на мнение, че е твърде рано да се дават оценки за Квят. Според него не би било коректно да се отправят критики към руския пилот заради количеството проблеми с автомобилите от началото на сезона.

„Проблемът за Данил са многото технически повреди – повече от обичайното, тъй като заради тях се прекъсват тренировки, квалификации, състезания. Той свърши добра работа, когато имаше възможност да направи чиста серия (като в Бахрейн). В Малайзия темпото му бе силно. Много е трудно да се дава оценка за него в момента, защото нещата не вървят като хората”, обясни Хорнер. Англичанинът допълни, че Квят определено е бърз, дава добра обратна информация и не си позволява да унива: „Мисля, че при известно постоянство (на техниката) ще започнете да виждате потенциала му.”

Самият пилот заяви, че не се съмнява в способностите си. Той е разочарован от развоя на ситуацията досега, но не се предава. „Свикнал съм да се справям с упорит труд и това няма да се промени”, каза Данил.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3128 -: Април 22, 2015, 09:00:16 pm »
Временно класиране при пилотите:

1. Люис Хамилтън 93
2. Нико Розберг 66
3. Себастиан Фетел 65
4. Кими Райконен 42
5. Фелипе Маса 31
6. Валтери Ботас 30
7. Даниел Рикиардо 19
8. Фелипе Наср 14
9. Ромейн Грожан 12
10. Карлос Сайнц  6
11. Макс Верстапен 6
12. Нико Хюлкенберг 6
13. Маркус Ериксон 5
14. Серхио Перес 5
15. Данил Квят 4

Временно класиране при конструкторите:

1. Мерцедес  159
2. Ферари  107
3. Уилямс  61
4. Ред Бул  23
5. Заубер  19
6. Торо Росо  12
7. Лотус  12
8. Форс Индия  11


                                                        по данни от clubs1.bg
« Последна редакция: Април 24, 2015, 10:25:26 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3129 -: Април 24, 2015, 10:28:08 pm »

Хюлкенберг смята, че кариерата му може да продължи с Порше в WEC



Нико Хюлкенберг смята, че в бъдеще кариерата му може да продължи в световния шампионат за състезания за издръжливост (WEC – World Endurance Championship).

Немският пилот ще се състезава тази година в 24 часа на Льо Ман с Порше. Той получи разрешение да се присъедини към екипа от отбора си във Формула 1 Форс Индия и тренира упорито между Гран при надпреварите, за да се подготви за легендарната надпревара.

„Може би Порше е нов дом – за бъдещето. Все още се опитвам да придвижа кариерата си напред. Целта ми е същата: да печеля състезания и да стана световен шампион”, обясни Хюлкенберг пред Скай.

Той сподели също така, че не е бил в контакт с други отбори: „В момента всичко е спокойно. Едва април е.”

Началото на сезона във Формула 1 бе трудно за Хюлкенберг и съекипника му Серхио Перес. Форс Индия закъсня с новия болид и зимните тестове бяха сведени до минимум. Това се отрази и на по-нататъшното развитие на колата. Планираната за първите европейски стартове В-версия на болида се оказа отложена за Австрия. Най-добрият резултат на Нико в първите четири състезания бе седмото му място в Австралия.

Германецът призна, че ситуацията не е лека и добави: „Едва ли може да се очаква твърде много от нас през следващите два месеца – до Австрия. Поне има по какво да работим. Но истината е, че в момента просто сме прекалено бавни и не можем да сторим кой знае какво.”

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3130 -: Април 24, 2015, 10:29:12 pm »

Уилямс трудно ще настигне Ферари, смята Смедли



Уилямс трудно ще настигне Ферари, като се има предвид в каква форма е италианският тим, каза оперативният шеф на екипа от Гроув Роб Смедли.

Скудерията се оказа основен съперник на Мерцедес в началото на сезон 2015 г. във Формула 1. Себастиан Фетел дори взе победа в Гран при на Малайзия. Самият Смедли сподели след третия кръг на първенството – в Китай, че петата и шеста позиция там съответстват на темпото на FW37, тоест отборът е трети по сила в момента в шампионата.

Валтери Ботас стана четвърти в Бахрейн, където обаче Себастиан Фетел допусна грешка. Финландецът каза след финала, че резултатът му е чудесен, но „е ясно, че при чисти състезания ние още изоставаме от темпото им”.

„Балансът на силите вече се вижда след четири надпревари”, заяви и Смедли. „Ние подготвяме серия новости за Барселона, но ще е много трудно да настигнем Ферари. Извлякохме добър потенциал от автомобилите си, продължаваме да се трудим, но не очакваме бърз скок на темпото. Не забравяме също така, че зад нас са отбори като Ред Бул – огромна организация, чудесно оборудвана и със значителни ресурси. Те ще вървят много по-силно, когато оправят проблемите си. Но като цяло всичките ни съперници са наистина силни”, допълни той.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3131 -: Април 24, 2015, 10:30:25 pm »

Макларън-Хонда преодоля най-драматичните проблеми според Булие



Рейсинг директорът на Макларън-Хонда Ерик Булие заяви, че тимът от Уокинг преодоля най-драматичните проблеми. Отборът има огромни трудности от началото на годината, но в Бахрейн (четвърти кръг от шампионата) Фернандо Алонсо бе 11-ти – само на една позиция от точките. Съотборникът му Дженсън Бътън изобщо не успя да стартира на Сахир, което според испанеца демонстрира, че пред тима има наистина много работа.

„Очевидно е, че все още имаме проблеми с единия автомобил, но другият изкара горе-долу безпроблемен уикенд. Това е окуражаващо”, заяви Булие. „Хубаво е да видим, че сме в състояние да напредваме и сме почти готови да печелим точки със собствени сили. Все още сме далеч от желаната позиция, но мисля, че (в началото всичко) изглеждаше много драматично, а сега сме преодолели драмата, така че прогрес има.”

За Гран при на Испания Хонда ще има обновена задвижваща система. Булие заяви, че една от основните цели е подобрение на издръжливостта: „Целият пакет работи - повече или по-малко, но не на нивото, на което бихме искали. Проектът е на много, много ранен стадий. В Барселона всяка стъпка ще е добро постижение. Не можем да очакваме голяма крачка. Тези дни са минало. В модерната Формула 1 се постига постепенно подобрение.”

Двукратният световен шампион Мика Хакинен пък зададе въпроса готов ли е Алонсо да изкара няколко години в работа, докато Макларън и Хонда преодолеят проблемите. Според финландеца Фернандо трудно ще намери мотивация да продължи, ако не се бори за победи.

„Алонсо се изправи срещу огромна задача, избирайки току-що влязъл (в спорта) производител на двигатели и развойната му програма. Работата, докато стигнат върха, ще отнеме дълго време. Макларън определено разполага със страхотни ресурси, прекрасен екип и достатъчно финанси и съм убеден, че в бъдеще може да постигне невероятни резултати. Но достигането до тях може да отнеме дълго време. Така че, готов ли е Фернандо да работи през следващите две, три, може би четири години в ситуация, в която няма да е близо до победите? Възможно е и процесът да е наистина скучен, тъй като състезанията не са само 15, 16 на сезон. Годината е дълга, пътува се по цял свят, всичко е наистина трудно, така че как ще се мотивира той?”, коментира Хакинен пред Дейли Експрес.

Алонсо трябваше да отговаря вече многократно на въпроса дали съжалява, че напусна Ферари, като се има предвид формата на Скудерията в началото на сезон 2015 г. Испанецът всеки път бе категоричен, че е доволен от избора си.

                                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3132 -: Април 24, 2015, 10:31:39 pm »

F1 отборите с единодушно съгласие за използване на пети, допълнителен агрегат



Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер заяви, че разрешението за използване на пета, допълнителна задвижваща система през настоящия сезон във Формула 1 вече е само формалност. Отборите постигнаха единодушно съгласие за това, след като от началото на сезона повредите в агрегати бяха повече от очакваното.

Правилата за 2015 г. позволяват използването само на 4 задвижващи системи на болид. Всеки допълнителен елемент или цялостен агрегат носи наказание. Издръжливостта обаче се оказа сериозен проблем за тимовете този сезон и съответно бяха предприети стъпки в посока увеличаване броя на разрешените мотори.

„Постигнахме единодушно съгласие в Малайзия. Става дума за всички отбори, Бърни Екълстоун също и остава само формалното одобрение на Стратегическата група и подписите. Това може да се свърши по факс”, заяви Хорнер, цитиран от Скай.

Третият двигател на пилота на Ред Бул Даниел Рикиардо гръмна по особено впечатляващ начин в Бахрейн, метри преди финала на надпреварата.

„Фойерверките тъкмо започнаха и агрегатът реши, че трябва да се присъедини!”, пошегува се Хорнер. „Беше наистина забележителен финал, строши се на 200 метра преди линията, но Даниел имаше достатъчно инерция, за да я пресече. Според мен този мотор ще е масичка за кафе в бъдеще! Но вече се счупиха три от четирите двигателя, така че в Барселона той ще е с четвъртия.”

Той допълни, че най-големият проблем за отборите във Формула 1 понастоящем е цената на задвижващите системи, и че трябва да се намери начин за контролиране и значително намаляване на разходите.

                                                                                                                  clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3133 -: Април 24, 2015, 10:33:02 pm »

Новият договор на Хамилтън ще е факт до Гран при на Испания, твърди Лауда



Новият договор на Люис Хамилтън с Мерцедес ще е факт до Гран при на Испания, твърди председателят на борда на тима от Бракли Ники Лауда.

Контрактът все още не е подписан, което поражда редица слухове. Дори управляващият търговските права на спорта Бърни Екълстоун изрази мнение по въпроса, споделяйки, че Хамилтън и Ферари биха били страхотна комбинация. Според него обаче двукратният световен шампион ще остане в настоящия си тим.

„Всичко ще е готово до Гран при на Испания на 10 май”, заяви Лауда, цитиран от швейцарския вестник Блик. „Заплатата не е проблем.”

Самият Хамилтън отрече да е искал статут на пилот №1 в отбора. Спортният директор на Мерцедес Тото Волф потвърди, че Люис не е поставял подобно условие. Според него всичко вече зависи от адвокатите, които уточняват подробностите около контракта.

„Трябва да си внимателен, когато се стигне до детайлите. Много от основните условия са уточнени. Още сме в началото на сезона, а настоящият договор изтича в края на годината. Виждали сме случаи, при които тим няма пилоти през ноември, а ние обсъждаме подновяване през април”, допълни Волф.

Австриецът настоя, че Хамилтън и Нико Розберг ще запазят равен статут в Мерцедес: „Необходими са ни двама пилоти номер едно, за да вървят напред отборът и представянето на колата. Договорът на Люис е на ниво уточнения. А повярвайте ми, той преговаря много добре. Изненадващо е на какво ниво се справя в това отношение, като се има предвид, че не е вършил подобно нещо досега.”

Междувременно Хамилтън си взе кратка почивка след надпреварата в Бахрейн, където спечели трета победа за сезон 2015 г..

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3134 -: Април 24, 2015, 10:34:14 pm »

CVC трябва да инвестира в F1, ако не иска да продава спорта, заяви Ди Монтедземоло



Бившият президент на Ферари Лука ди Монтедземоло смята, че Формула 1 спешно се нуждае от промяна. Според него отговорността за това е на собствениците – главните акционери от CVC.

„Собствениците трябва да инвестират, да поставят ясни приоритети и да ангажират управленски екип, който да е изцяло съсредоточен върху новите цели. Необходим е ясен план за периода до 2020 г.”, заяви маркизът в интервю за немското издание Мениджър. „CVC трябва да решат: искаме ли да продаваме или не? Ако е вторият вариант, то трябва да променят философията си и най-накрая да инвестират в спорта. В противен случай ситуацията може да стане наистина опасна за Формула 1.”

Според Ди Монтедземоло, който сега оглавява италианския авиопревозвач Алиталия, приоритет трябва да е драстичното намаляване на разходите. Той посочва отново като проблем и намаляващата аудитория на спорта. Освен това е на мнение, че Бърни Екълстоун трябва да остане начело на F1, но „са му необходими хора и експерти за финансите, маркетинга и дигиталните технологии”.

Спортният директор на Мерцедес Тото Волф обаче заяви наскоро, че всъщност Формула 1 е в добра форма – особено след установяването на Ферари като основен съперник на тима от Бракли.

„За притежателя на търговските права е важно да има битки, а не един тим да доминира в шампионата”, обясни австриецът. „Борбата за лидерството е най-интересна за зрителите, а в Бахрейн и Малайзия имаше доста битки. Не бих казал, че всички (проблеми) са разрешени. Направихме добра надпревара и според мен спортът е в добра форма – видяхме го в Бахрейн. Два отбора се бореха с нокти и зъби за победата.”

Сред проблемите на Формула 1 е промяната на календара и загубата на класически трасета. След отпадането на Гран при на Германия от шампионата за 2015 г., спортът е на път да остане и без легендарната Монца. Договорът за домакинство на F1 старт на италианската писта изтича в края на 2016 г. и бъдещето й като част от първенството не е ясно.

„Ще трябва да изчакаме и да видим (какво ще стане). Нямат споразумение – ситуацията малко напомня на тази в Германия”, заяви Бърни Екълстоун.

След реплика, че загубата точно на Монца е немислима, 84-годишният англичанин отговори: „Знаете ли, точно това ми казаха, когато отпадна стартът във Франция. И сега в Германия. Имаме добри заместници, нали? Баку? Няма проблем. Това ще е още една добра надпревара.”

Бърни допълни, че не вижда проблеми в Азербайджан по отношение спазване на човешките права. Ситуацията в страната далеч не е спокойна, но Екълстоун не се притеснява, какъвто бе случаят и когато Формула 1 отиде в Бахрейн и Русия. След като обаче журналисти, отразяващи надпреварата в близкоизточното кралство, описваха многократно обстановката там, бе въведено ново изискване – с визата бе изпращано и съобщение, гласящо, че за желаещите да публикуват репортажи за други събития освен F1 състезанието е нужно специално разрешение от властите.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен