www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508773 пъти)

0 Членове и 5 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3195 -: Май 10, 2015, 08:49:04 pm »

Фетел: Не успях да поддържам темпото на Мерцедес



Себастиян Фетел записа трето място в Гран при на Испания, въпреки че на старта успя да изпревари Люис Хамилтън и дълго време да се задържи пред него. В крайна сметка обаче от Мерцедес реагираха и промениха стратегията на англичанина, който я изпълни перфектно и успя в крайна сметка да си върне второто място.

„Направих добър старт и успях да изпреваря Люис“, обясни Фетел след края на надпреварата. „Направихме правилното при първите спирания и успяхме да покрием стратегията му. За съжаление обаче те я промениха и после бе много по-бърз. В първите две обиколки дори си мислех, че е възможно дори да победим, защото успявах да карам с темпото на Нико. След това обаче той успя да дръпне. Той направи чудесно състезание и се справи добре с гумите, което бе ключът към победата днес.

След като стана ясно, че победата не е възможна се опитах да остана пред Люис. Имахме и късмет, че той се забави при първото си спиране. Бяхме почти сигурни, че ще успеем да сме пред него след последното му спиране, но загубих доста време в трафика. Затова и нещата не се получиха. След като излезе пред мен всичко свърши. Той успя да използва предимството на новите си гуми и нямах вече никакъв шанс. Погледнато с каква скорост разполагат те, третото място бе максимума днес. Чувствам се щастлив, защото колата бе чудесна.“

„Аз съм щастлив от третото място на Себастиян, защото той направи добро състезание“, радваше се и тим шефът Маурицио Аривабене. „Не мога да съм доволен обаче от крайния резултат, защото изглежда че изоставането спрямо Мерцедес е по-голямо. Ще трябва да се опитаме да намерим повече скорост.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3196 -: Май 10, 2015, 08:51:11 pm »

Ботас радостен от постигнатия резултат



След като успя да спечели четвърта позиция в Бахрейн, Валтери Ботас успя да повтори резултата си и днес в Испания. В последните минути от надпреварата той успя да задържи Кими Райконен зад себе си, въпреки че пилотът на Ферари изглеждаше с по-добро темпо.

„Това за мен бе като повторение на миналото състезание, защото трябваше да направя всичко, за да задържа зад себе си пилот на Ферари“, обясни Ботас след надпреварата. „Хубаво е, че отново успях. Спечелихме важни точки.“

Райконен бе с медиум гумите в края на състезанието, но въпреки опитите си и системата DRS, той не успя да се справи със сънародника си.

„Радостен съм, защото темпото ни в състезанието бе по-добро от очакваното. Определено отбелязахме крачка напред, въпреки че имаме малко промени по колата в сравнение с другите. Знаем, че скоро ще имаме повече новости и се надяваме да подобрим още темпото си.“

Вероятно за старта в Канада Уилямс ще представят значително обновена кола. Преди това обаче ще трябва да се надяват на добър резултат в Монако.

„Монако е напълно различна писта от останалите. Там има доста бавни завои. А те определено не са силна страна на нашата кола. Затова може да имаме трудности. Но ако се справим добре в квалификацията, може да се надяваме на добър резултат и в състезанието.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3197 -: Май 10, 2015, 08:53:23 pm »

Без наказания за Сайнц и Квят



В последната обиколка на състезанието в Барселона местния любимец Карлос Сайнц успя да изпревари на първи завой Данил Квят и да спечели деветата позиция. При изпреварването обаче Сайнц и Квят се удариха, без особени последствия, като испанецът пресече втория завой и се върна на пистата пред съперника си. Шефовете на Ред Бул и Торо Росо със сигурност са изтръпнали от случилото се.

Логично този момент предизвика полемика и бе проверен от комисарите на пистата. Те обаче решиха да не налагат наказания на двамата млади пилоти.

„Понеже бяхме в последната обиколка, той се защитаваше като луд“, обясни Сайнц след състезанието. „На негово място сигурно щях да направя същото. Докоснахме се и аз разбира се исках да предотвратя удар с кола на Ред Бул, както може да си представите, и затова реших да продължа направо през зоната за сигурност. Пропуснах втори завой и завърших състезанието.

В началото със 100 кг. гориво колата не бе толкова добра, колкото в квалификацията. Но очаквахме подобно нещо. В края на състезанието с леката кола бе значително по-лесно. След като Ботас и Райконен ме изпревариха с обиколка можех лесно да ги следвам и да поддържам тяхното темпо.“

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3198 -: Май 10, 2015, 08:55:09 pm »

Алонсо притеснен за членовете на екипа си след проблемите със спирачките



Фернандо Алонсо отпадна в Гран при на Испания заради проблеми със спирачките. При влизането си в бокса той не успя да спре навреме и за малко не отнесе стоящият пред колата механик. Той обаче реагира светкавично и успя да отскочи.

„Притесних се много, когато педалът пропадна и видях човекът пред колата“, обясни Алонсо след инцидента. „За радост той реагира бързо и за щастие всички са невредими.“

Проблемът със спирачките бил забелязан по-рано. Той не успя да спре навреме за първи завой и веднага бил наясно, че нещо не е наред.

„Обадих се по радиото и помолих да проверят. Казаха ми да вляза в бокса, за да проверят. Нещата обаче се влошиха и в крайна сметка трябваше да се откажа. Разбира се, че съм разочарован от отпадането си. Трябва да проверим и анализираме проблема със спирачките. Надявам се в Монако да се представим по-силно. Определено имаме прогрес, но трябва да правим двойно по-големи крачки, защото и конкурентите вървят напред. Това е едно голямо предизвикателство, но смятам, че ще се справим.“

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3199 -: Май 10, 2015, 08:57:09 pm »

Хамилтън: Направих слаб старт



Люис Хамилтън завърши на второ място в днешното състезание и определено не може да бъде доволен от това. Освен че бе победен от своя съотборник Нико Розберг, англичанинът направи и лош старт, което можеше да му струва и втората позиция. Дълго време той се движеше на трета позиция зад Себастиян Фетел.

„Нико днес свърши чудесно своята работа и трябва да се радвам, че все пак успях да завърша втори“, обясни Хамилтън след надпреварата. „Уикендът определено не бе лесен, но има и такива моменти. Направих слаб старт и колелата превъртяха. Това бе най-лошият ми старт от дълго време насам. Дадох всичко от себе си и опитах да се боря, но на това трасе е трудно да се изпреварва. Не знам как е отзад, но в челото е много трудно, независимо че разполагаме с DRS. Опитах се да дам всичко от себе си в първата серия от обиколки, но тогава дойде забавянето при влизането в бокса и трябваше отново да натискам здраво.“

В крайна сметка усилията му стигнаха само за втората позиция.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3200 -: Май 11, 2015, 08:58:38 pm »

Хорнер отписа сезон 2015 г.



Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер отписа възможността ръководеният от него отбор да постигне добри резултати през 2015 г.. След Гран при на Испания той посочи, че по-съществено подобрение в представянето на тима ще има вероятно през втората половина на сезона.

В петия кръг от световния шампионат на Формула 1 Даниел Рикиардо финишира седми, а съотборникът му Данил Квят бе десети. Състезателите на Торо Росо Карлос Сайнц и Макс Верстапен, които също като колегите си от Милтън Кийнс са със задвижващи системи на Рено, се наредиха съответно девети и единадесети. Уикендът на Каталуния бе първият този сезон, през който нямаше сериозни повреди във френските агрегати. Рикиардо, Квят и Верстапен обаче са много близо до границата, след която смяната на мотори и компоненти в задвижващите системи ще им носи наказания.

„Тази година почти я отписахме, като се има предвид колко назад сме по отношение на издръжливостта”, заяви Хорнер след надпреварата в Испания. „Трябва да продължим да се състезаваме, дори да използваме 20 двигателя. По-добре е да учим и да правим прогрес за следващия сезон. Далеч по-лесно е да се направи един бърз агрегат издръжлив, отколкото стабилен болид – бърз, така че философията ни бе да подобряваме представянето. Според мен е положително, че четирите задвижващи системи на Рено стигнаха до финала без дим и пушек – това е стъпка напред в сравнение с предишните надпревари. Смятам, че в Рено са наясно какъв е дефицитът. Въпросът е как ще го наваксат. Предстои появата на нови неща в скоро време и по-късно през годината, но всичко се работи в момента. Ние искаме всичко възможно най-скоро, докато в Рено са нервни по отношение на издръжливостта и нещо значително ще се види със сигурност едва през втората половина на сезона.”

Хорнер каза още, че не иска да отнема важността от постиженията на Торо Росо, но според него представянето на отделните екипи трябвало да се преценява за целия сезон.

Англичанинът освен това настоя по време на уикенда, че плановете за разрешаване използването на пета задвижваща система през 2015 г., без това да носи наказания, не са напълно провалени. Коментарът му бе вследствие на появило се твърдение, че Стратегическата група на Формула 1 ще гласува против това предложение на заседанието си тази седмица.

„Говорих с Ники Лауда и той е за предложението. Не виждам кой би могъл да е против. И кой знае как ще се гласува в самия ден? Хората гласуват единодушно в рамките на една среща, а за следващата си променят мнението. Нищо не е гарантирано”, заяви Хорнер пред журналиста Адам Купър.

Шефът на Ред Бул настоя освен това, че при евентуално разрешаване на пета задвижваща система, тя трябва да се използва през целия уикенд, а не само в петък: „Това как ще се следи? Много по-лесно е да се промени четири на пет, отколкото да се правят опити за контрол. Ние така или иначе вероятно ще използваме към седем мотора, така че за нас няма кой знае какво значение. Най-лесният вариант е връщане към правилото от миналата година.”

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3201 -: Май 11, 2015, 09:01:29 pm »

Бътън не очаква да вземе точки през този сезон



Дженсън Бътън заяви, че не очаква да спечели точки този сезон във Формула 1. Английският пилот на Макларън завърши Гран при на Испания, а съотборникът му Фернандо Алонсо отпадна. Бътън бе 16-ти в подреждането, на обиколка зад победителя Нико Розберг (Мерцедес). Той заяви, че първите 30 обиколки от надпреварата са били „най-плашещите” в живота му.

„Беше наистина трудно. В отделни моменти ставаше малко по-скучно, но първите тридесетина тура съвсем не бяха такива. Всъщност това бяха 30-те най-плашещи обиколки в живота ми. Не знам точно какво стана, но предната част на колата бе нестабилна, задната просто я нямаше. Поведението не бе нормално всеки път, когато натиснех педала на газта. При висока скорост, при ниска скорост – всякак не бе добре. Нямам представа какво се случи, трябва да прегледаме данните по-обстойно. Бързите промени, направени по време на състезанието и новите гуми накрая подобриха малко ситуацията, но въпреки всичко бе наистина стряскащо да се кара така. Очевидно е проблем с настройките и не мисля, че положението бе толкова зле за Фернандо. След тази надпревара обаче не мисля, че очаквам точки – изобщо – през тази година. Надявам се станалото в Испания да е еднократно”, заяви Дженсън.

Англичанинът допълни, че в нискоскоростните завои бе твърде бавен, тъй като колелата му превъртаха. Във високоскоростните криви пък му бягаше задната част.

„През по-голямата част от състезанието говорех с инженерите си в опит да открия корените на проблема. Направихме доста промени, стараейки се да поправим нещата”, каза още англичанинът.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3202 -: Май 12, 2015, 07:17:30 am »

Ред Бул си тръгва от F1, ако не разполага скоро с добър двигател, или Ауди не влезе в спорта



Съветникът на Ред Бул Хелмут Марко повтори заплахата, че австрийската компания ще се изтегли от Формула 1, като посочи, че условията за оставане са или тимът от Милтън Кийнс да разполага в скоро време с конкурентоспособен двигател, или Ауди да влезе в Гран при. Марко отправи такова предупреждение още в началото на сезона – след Гран при на Австралия. Тогава той обясни, че Ред Бул прави цялостен преглед през лятото. „Ако сме неудовлетворени, може да планираме напускане на F1”, добави Марко.

Основната причина за недоволството още от зимните тестове е изоставането на Рено, чиято задвижваща система имаше много проблеми в първите стартове през 2015 г..

„Ако не разполагаме скоро с конкурентоспособен двигател, то или Ауди ще влезе (във Формула 1), или ние си тръгваме”, заяви Марко пред ВВС Спорт. „Има много слухове. Официално няма молба или разговори. Фолксваген Груп първо трябва да уточни кой ще управлява марката Фолксваген. След като си подредят всичко, тогава биха могли да мислят какво да правят в автомобилния спорт. Говорих по телефона, но не с хората, с които си мислите.”

Междувременно управляващият търговските права на Формула 1 Бърни Екълстоун заяви пред австрийската агенция АРА, че не иска Ред Бул да си тръгва и ще се постарае да избегне подобно нещо. Той допълни, че би било страхотно Фолксваген да влезе в Гран при.

От автомобилния концерн досега отричат подобна възможност. Главният изпълнителен директор на Ауди Рупърт Щадлер обаче заяви в интервю за британското издание Ауто Експрес, че „в живота трябва да пазиш опциите си отворени.” Изявлението му бе в отговор на въпрос възможно ли е марката да влезе във F1.

„Вече имаме доста успешни проекти в автомобилния спорт. За Формула 1 ще почакаме и ще видим. Но все още е възможност”, каза още Щадлер.

Смята се, че Дитрих Матешиц е готов да продаде целия екип на Ред Бул на Ауди за 300 милиона евро.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3203 -: Май 12, 2015, 02:03:46 pm »

Целта на Ферари трябва да е да намали разликата спрямо Мерцедес, заяви Аривабене



Шефът на Ферари Маурицио Аривабене не вярва, че ръководеният от него отбор може да се бори с Мерцедес за титлите в тазгодишния шампионат на Формула 1. Скудерията е единственият тим, спечелил победа досега през 2015 г., освен тима от Бракли. Люис Хамилтън бе пръв в три от първите пет надпревари, съотборникът му Нико Розберг триумфира в Испания, а Себастиан Фетел стана пръв в Малайзия.

В последния старт – на пистата Каталуния – обаче отборът от Маранело очакваше да направи крачка, с която да се доближи още повече до Мерцедес. Това не се случи, но Фетел (класирал се трети) бе оптимист след финала. На въпрос дали все още е в битката за шампионата, той отговори утвърдително и добави: „Можем да подобрим болида си.”

Аривабене не е такъв оптимист и заяви от своя страна, че Ферари трябва да намалява разликата спрямо Мерцедес, а не да се съсредоточава върху борба за титла.

„Според мен да се говори за битка за шампионата е малко прекалено”, обясни шефът на Скудерията. „Преди сезона не казах, че ще спечелим две състезания тази година. Честно казано, споменах три. Все още вярвам, че това е постижимо, но нищо в живота не се постига без упорит труд. Всъщност не ми пука особено дали сме на подиума. В сравнение с миналата година – сега всеки състезателен уикенд сме на почетната стълбичка. Но това, за което ми пука, е разликата.”

Аривабене отказа да посочи кой е виновен за липсата на достатъчен прогрес в последния състезателен уикенд. Той заяви, че още в началото на годината се зарече да не обвинява отделни департаменти, тъй като „в противен случай ще създадем обичайната каша, при която всички откачат. Трябва да се успокоим, да прегледаме цифрите и да вземем решение. Обещавам, че ще ви кажа, ако сме допуснали грешка. Трябва да постигнем подобрение. Разликата спрямо Мерцедес е налице. Необходимо е да анализираме данните и да разберем защо. Фактът бе – не сме слепи, че в последния сектор на Каталуния губехме половин секунда. Не бягам от реалността, просто е нужно да се разбере как да подобрим цялостния пакет. Но като цяло новата кола е по-добра от старата”, допълни Аривабене.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3204 -: Май 12, 2015, 02:07:09 pm »

Макларън и Денис трябва да понамалят целите, смята Култард



Макларън и Рон Денис трябва да понамалят целите и смелите изявления за настоящия сезон във Формула 1, смята Дейвид Култард. Бившият пилот от Гран при, който изкара почти цяло десетилетие в тима от Уокинг, посочи, че началото на 2015-а година бе особено тежко за британския тим – може би най-трудното в цялата му история.

„Дори взимайки предвид предизвикателствата на новото партньорство с Хонда, никой не бе в състояние да предположи подобна липса на представяне”, пише Култард в колонката си за английския вестник Телеграф. „За разлика от Дженсън [Бътън], аз вярвам, че те ще вземат някакви точки тази година, но едва ли ще постигнат нещо повече. Ако се намираш в подобна ситуация, може да се окаже трудно да нарушиш цикъла. В Макларън се опитват да привлекат нов главен корпоративен спонсор, при това за пари, на каквито са свикнали в исторически план, но никой не желае да се асоциира с компания, която губи толкова лошо.”

Култард посочва, че според него мощта на компанията Макларън е такава, че той не се притеснява дали отборът ще се оправи. Според шотландеца въпросът е как се стигна дотук и какво влоши до такава степен представянето.

„Голяма част от отговорността е на Хонда”, смята Дейвид. „Те очевидно имат сериозни проблеми в справянето с хибридните технологии, необходими за Формула 1. Резултатът е автомобил, който е болезнено бавен. Докато този двигател не се изравни с агрегатите на Ферари или Мерцедес – или разликата не падне до 20 к.с., то Макларън ще продължи да има проблеми. Правилата са такива, че просто не е възможно подобен дефицит да се навакса с шасито. А и кой знае дали нямат липси и в аеропритискането?

Историята за това как Макларън господства през един сезон, печелейки 15 от 16 старта и пренаписвайки рекордите в спорта, вече е много стара и е крайно смело от страна на Рон Денис да твърди, че един ден отборът ще доминира отново. Аз бих понамалил малко целите за сезона, макар в крайна сметка именно визията на Рон да доведе до създаването на технологичния център на екипа.”

Култард припомня, че изкара 9 години в Макларън – повече от който и да е друг пилот. Въз основа на опита си от това време той твърди, че с Денис понякога е трудно да се работи: „Човекът Рон може да е много щедър и внимателен, но като бизнесмен е студен, пресметлив и пословично изискващ. И въпреки това той остава най-силната страна на Макларън. Изглежда Рон е потеглил на кръстоносен поход, чиято цел е да остави тима доминиращ във Формула 1 и да бутне Ферари от пиедестала им. А колкото и смущаващо да е случващото се с отбора, колкото и критики да получава тимът, не мисля, че някога ще стигнем до момента, когато вината ще бъде приписана на неговото ръководство. Помня как веднъж Рон заяви, че той нито конструира, нито произвежда или кара колата, като това по принцип насочва вниманието към други отдели. В настоящия случай не виждам как отговорността на Рон за липсата на достатъчно мощност може да е по-голяма от тази на Хонда и ръководителя на тяхната програма за мотори.”

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3205 -: Май 15, 2015, 01:07:30 pm »

Слюда от визьора на каската на Алонсо е причина за отпадането му в Каталуния



Слюда от визьора на каската на Фернандо Алонсо е излетяла в задните спирачни апарати по време на състезанието в Испания. Именно това е причината за отпадането му в 26-а обиколка. От отбора на Макларън са забелязали проблема и са извикали пилота в бокса да прегледат колата. Влизайки в пита, испанецът не успя да спре в определеното за целта място и само късметът и бързата реакция на механика, намиращ се пред болида с крик, предотвратиха по-сериозни последствия.

„Спирането ми в бокса беше плашещо – нямах почти никакво спирачно усилие на задните спирачки. Беше страшничко за механиците, но за щастие няма пострадали“, сподели Алонсо след състезанието.

През уикенда Алонсо и Бътън показаха лек напредък и за пръв път през този сезон успяха да влезнат във втората фаза на квалификациите. Англичанинът все пак успя да завърши състезанието, макар и на 16-о място. За съжаление на испанските фенове Алонсо нямаше такъв късмет. В един момент от надпреварата той бе на 7-а позиция преди първата си смяна на гуми, но бе наясно, че не е било невъзможно да се запишат точки, дори и да не бе отпаднал по този начин.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3206 -: Май 15, 2015, 01:15:04 pm »

Розберг начело до обяд на първия ден тестове на Каталуния



Нико Розберг бе най-бърз до обяд през първия ден тестове на пистата Каталуния до Барселона. Пилотът на Мерцедес навъртя близо 80 обиколки с най-добро постижение от 1:24.374 мин..

Мерцедес е един от четирите отбора, които правят изпитания за Пирели на тази сесия изпитания. Освен тима от Бракли с доставчика на гуми на испанското трасе работят още Ферари, Ред Бул и Торо Росо. Най-силното време на Нико бе дадено с немаркиран комплект гуми.

Втори в класирането се нареди третият пилот на Заубер Рафаеле Марсиело, който провежда теста днес за Ферари. Кадърът на академията за млади таланти на Скудерията остана на над 2,2 сек. зад Розберг.

Пастор Малдонадо (Лотус) даде трето време. Венецуелецът направи 53 тура, докато в Ред Бул отново имаха проблеми. Данил Квят бе с четвърто по сила постижение, но записа едва 20 обиколки до обяд.

Двама пилоти седнаха днес за първи път в болид от Формула 1 – Пиер Гасли за Торо Росо и Ник Йелоли за Форс Индия. В програмата на тима от Силвърстоун настъпи промяна, тъй като Паскал Верлайн се разболя. Пилотът, който се състезава с Мерцедес в немския шампионат за туристически автомобили (DTM), трябваше да кара днес, но не се чувстваше добре. Впоследствие бе решено той да пропусне изцяло изпитанията и утре зад волана на VJM08 ще е новото протеже на Мерцедес – Естебан Окон.

Особено внимание бе съсредоточено върху Макларън. Оливър Търви прави тестове с MP4-30, като трябваше да събира информация за аеродинамиката на болида. Рейсинг директорът на британския тим Ерик Булие смята, че този тест е жизненоважен за Макларън: „Имаме много нови компоненти – по целия автомобил. Това ще са два особено интересни дни за нас, тъй като развиваме нова философия. Трябва да разберем в каква посока искаме да тръгнем и се надяваме да го постигнем.

Времената до обяд:

1. Нико Розберг - Мерцедес, 1:24.374, 78 обиколки

2. Рафаеле Марсиело - Ферари, 1:26.648, 52 обиколки

3. Пастор Малдонадо - Лотус, 1:27.338, 53 обиколки

4. Данил Квят - Ред Бул, 1:27.684, 19 обиколки

5. Пиер Гасли - Торо Росо, 1:28.147, 59 обиколки

6. Маркус Ериксон - Заубер, 1:28.803, 36 обиколки

7. Ник Йелоли - Форс Индия, 1:28.856, 48 обиколки

8. Оливър Търви - Макларън, 1:29.730, 31 обиколки

9. Фелипе Маса - Уилямс, 1:30.433, 33 обиколки

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3207 -: Май 15, 2015, 01:17:20 pm »

Алонсо: За пет години във Ферари нищо не се промени



Въпреки че екипът на Ферари записа място на подиума във всяко едно от петте състезания до момента, Фернандо Алонсо определено не съжалява за решението си да премине в Макларън и да напусне италианците.

„Изключително съм доволен от смяната на отбора“, заявява Алонсо пред Sky Sports. „Когато миналата година бях във Ферари бяхме на половин минута зад Мерцедес. Сега в Барселона те завършиха на 43 секунди. Така че там нищо не се е променило и това е една от причините да напусна. Видях, че за пет години там нищо не се промени и не исках нещата да са по същия начин шест или седем години.“

В Барселона се видя, че очакванията във Ферари с новия си аеродинамичен пакет да се доближат в по-голяма степен до Мерцедес останаха неизпълнени. Но пък спечелените точки в първите пет състезания за 2015 г. са двойно повече от тези събрани за същия период през миналата година. Освен това в Малайзия отборът записа първата си победа от триумфа на Алонсо в Испания през 2013 г..

През миналата година в домашното си Гран при испанецът завърши на шеста позиция с изоставане от почти 1:30 мин. зад победителя Люис Хамилтън. Съдейки по изоставането на Фетел в неделя излиза, че пасивът е намален почти на половина. Алонсо обаче няма намерение да мисли за миналото и иска да се съсредоточи към настоящата си работа в Макларън.

„Аз съм напълно мотивиран“, продължава испанецът. „Ако в скоро време станем конкурентоспособни, това ще е много по-приятно за мен, защото започнахме от нулата. Смятам, че можем да спечелим точки в Монако. Може би съм прекалено оптимистично настроен, но се надявам, че до края на сезона ще сме близко до подиума. Хубаво е, че проблемите се случват сега, когато не сме конкурентоспособни. Ще е неприятно, ако се случат когато сме и се борим за подиум.“

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3208 -: Май 15, 2015, 01:24:10 pm »

Розберг най-бърз през първия ден на Каталуния



Нико Розберг остана най-бърз в първия ден тестове на пистата Каталуния до Барселона. Най-доброто му време – 1:24.374 мин. – бе дадено преди обяд и остана най-силно до края на сесията. Немският пилот на Мерцедес даде постижението си с немаркирани гуми на Пирели. Отборът му е един от четирите, които работят с италианската компания по време на тези тренировки – останалите са Ферари, Ред Бул и Торо Росо. Той направи и най-много обиколки – 146.

Второ време за Заубер записа Маркус Ериксон и приключи вторника с 98 тура. Рафаеле Марсиело стана трети с Ферари, като утре той ще е зад волана на С34. Данил Квят имаше значително по-продуктивен следобед, отколкото сутрин. Той навакса с работата през втората половина на деня и прехвърли 100 обиколки. Руският състезател на Ред Бул бе с пето по сила време.

Последен в таблицата от деветте пилоти (тимът на Маруся отсъства от теста) бе Оливър Търви с Макларън. Британският екип не гонеше времена за обиколка, а се съсредоточи върху изпитания на нови компоненти и се опитваше да открие и поправи проблемите на Дженсън Бътън от Гран при на Испания.

„Задната част на болида на моменти бе нервна, но поведението не бе твърде лошо”, коментира Търви. „Имаме много нови неща и за шасито, и за двигателя, така че ще се постараем да помогнем на Дженсън и Фернандо [Алонсо] за идващите надпревари.” Той допълни, че сутринта Макларън имаше няколко проблеми със сензори, но все пак успя да натрупа доста информация: „Освен това изпробвахме няколко различни опции за задното крило. Работим с поглед към предстоящите състезание, така че изпитахме спецификация на задното крило за Канада.”

Времената от деня:

1. Нико Розберг - Мерцедес, 1:24.374, 146 обиколки

2. Маркус Ериксон - Заубер, , 1:26.624, 98 обиколки

3. Рафаеле Марсиело - Ферари, 1:26.648, 125 обиколки

4. Данил Квят - Ред Бул, 1:26.904, 101 обиколки

5. Пастор Малдонадо - Лотус, 1:27.338, 60 обиколки

6. Ник Йелоли - Форс Индия, 1:27.396, 109 обиколки

7. Пиер Гасли - Торо Росо, 1:27.639, 131 обиколки

8. Фелипе Маса - Уилямс, 1:27.911, 54 обиколки

9. Оливър Търви - Макларън, 1:28.542, 68 обиколки


                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 37.0 Firefox 37.0
Re:Формула 1
« Отговор #3209 -: Май 15, 2015, 01:26:47 pm »

F1 има нужда от бърза промяна, за да не отблъсне още фенове, заяви Бриаторе



Формула 1 се нуждае от бърза промяна, тъй като съществува сериозен риск да отблъсне много от феновете си, заяви Флавио Бриаторе. Бившият шеф на тима на Рено във F1 бе категоричен, че спортът не може да си позволи да продължава по същия път като досега. Според него е необходимо подобрение на състезанията.

„На Формула 1 й е нужна промяна, тъй като това в момента не е онази Формула 1, която познаваме. Нужно е да има надпревара. Във F1 винаги става дума за състезание, а понастоящем няма истинско такова. В момента иде реч за пестене на гориво, пазене на гуми. Това трябва да се промени, и то бързо. Просто е – надпреварата трябва да се състои от 60 квалификационни обиколки, направени от най-добрите пилоти в света. Личното ми мнение е, че това трябва да представляват Гран при на състезанията. Мога да кажа, че мнозина са съгласни с мен, ако съдя по това, което чета. Необходими са промени преди още повече хора да изключат телевизора”, заяви Бриаторе пред motorsport.com.

Според него в настоящия си вариант Формула 1 не е и толкова натоварваща чисто физически. Флавио припомни, че пилоти като Аертон Сена, Найджъл Менсъл и Фернандо Алонсо са изглеждали напълно изтощени след спечелена победа в миналото, докато сега „състезателите все едно са били на разходка в парка”.

Италианецът каза също така, че е нужна нова структура на разпределение на приходите в спорта, и че трябва парите да се раздават по равно на тимовете: „Ако богатите отбори продължат да получават най-големи суми, то те просто ще станат още по-богати, а бедните ще обеднеят допълнително.”

По-рано Бриаторе изрази мнение, че Бърни Екълстоун трябва да продължи да ръководи Формула 1, но му била необходима по-голяма подкрепа от страна на CVC и ФИА.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен