www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508733 пъти)

0 Членове и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3225 -: Май 20, 2015, 08:47:29 pm »

Квят не се притеснява от критиките на Хелмут Марко



Данил Квят заяви, че не се притеснява от отправените към него и съотборника му в Ред Бул Даниел Рикиардо критики от страна на съветника на тима Хелмут Марко. В последния кръг от шампионата на Формула 1 до момента – Гран при на Испания – Квят и австралиецът финишираха съответно десети и седми. На Каталуния обаче колегите им от Торо Росо Макс Верстапен и Карлос Сайнц за пореден път засенчиха състезателите на екипа от Милтън Кийнс.

„Момчетата ни в Ред Бул трябва да внимават”, заяви след това Марко пред вестник „Клайне Цайтунг”. „Парадоксално е по-неопитните пилоти да вършат по-добра работа.”

Квят обаче отбеляза, че подобни коментари не го притесняват или дразнят. Неговото представяне вече бе обсъждано, но то е силно повлияно от техническите проблеми на екипа. Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер заяви, че при толкова грижи, които нямат нищо общо с пилота, е излишно да се дискутира какво е класирането му на писта.

„Аз просто се опитвам да дам на отбора максимума от себе си”, продължи от своя страна Квят. „Само това ще ни помогне да преодолеем проблемите. Знам какъв е потенциалът ми и в момента това е достатъчно. Тепърва ще разберем дали ще успея да го демонстрирам на света. Не знам какво ще стане в следващите стартове. Не очаквам чудеса, ситуацията няма как да се поправи за ден. Ще вървим стъпка по стъпка и ще видим какво ще е положението в Монако. Надявам се да има подобрение, но не бива да очакваме огромен напредък. Необходимо е да се трудим заедно.”

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3226 -: Май 20, 2015, 08:50:06 pm »

Мерцедес официално подтвърди преподписването на договора на Хамилтън



Екипът на Мерцедес официално обяви преподписването на договора с Люис Хамилтън. Новият контракт е за три години.

От дебюта си във Формула 1 през 2007 г. Хамилтън е стартирал във всяко от своите 153 състезания с двигател на Мерцедес, се казва в изявлението на отбора. През миналата година той стана световен шампион с отбора на Мерцедес, нареждайки се до Хуан Мануел Фанджо - последният шампион на тима преди Хамилтън.

„Мерцедес е моят дом и няма как да бъда по-щастлив от оставането си в отбора за още три години“, заяви Хамилтън. „Това е компания, пълна със страстни състезателни натури – от борда на директорите до отделите във фабриката. И всички те искат да побеждават. Дори след успехите от миналата година, този глад е по-голям от всякога. Колата на Мерцедес, която карам в момента, е най-добрата през цялата ми кариера. Изпитвам изключително удоволствие всеки уикенд да се състезавам на предела и да се боря за победа на всяка писта. Мерцедес-Бенц започна да ме подкрепя от 1998 г. и затова съм горд, че с новия контракт през 2018 г. ще отбележа 20 години на това сътрудничество.“

„Последователността е един от ключовите фактори за постигането на успехи във Формула 1 и затова направихме тази крачка“, обясни от своя страна спортният директор на Мерцедес Тото Волф. „Люис направи исторически сезон през миналата година и за нас бе приоритет да подновим договора му. Отделихме точно необходимото време, без да прибързваме. Резултатът е едно сериозно споразумение и признание за стойността на Люис и на Мерцедес за Формула 1. Постиженията на Люис говорят сами за себе си и за това, каква личност е той за компанията. Надяваме се да продължим да постигаме исторически резултати заедно.“

                                                                                                                            clubs1.bg
« Последна редакция: Май 20, 2015, 08:52:58 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3227 -: Май 20, 2015, 08:55:08 pm »

Ботас иска да се концентрира в работата си, а не в преговорите



Младият финландски пилот на Уилямс Валтери Ботас заяви, че предпочита да се концентрира върху работата си в екипа в момента и е оставил своите мениджъри – Дидие Котон и Мика Хакинен – да водят преговорите за неговото бъдеще.

„Правя това, което трябва и искам да съм напълно посветен на работата си с екипа”, каза Ботас с появата си днес в падока на Монако. „Честно казано, искам да оставя далеч от себе си всички опции и преговори, свързани с нещата извън пистата.”

Валтери е смятан за фаворит за мястото на сънародника си Кими Райконен във Ферари догодина, но вероятно за момента няма наистина нищо напълно завършено. Според италианските колеги шефът на Скудерията Маурицио Аривабене иска да даде още един шанс на Кими, но за него този уикенд може да е още по-труден, защото той не се справя добре в квалификациите в една обиколка, а тук мястото на старта е решаващо.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3228 -: Май 20, 2015, 08:57:58 pm »

Розберг определи отношенията с Хамилтън като неутрални



Нико Розберг определи отношенията си Люис Хамилтън с интересната дума неутрални в първата си среща с медиите преди неделната Гран при на Монако. Пилотът на Мерцедес заяви още, че новината за подписването на новия договор на Люис с тима е по-скоро добра за момента - за състезателя и екипа. Той бе категоричен още, че е доволен от своя собствен контракт и без за знае цифрите в този на неговия съотборник.

„Винаги е било невероятно да се боря с Люис, защото той е изключителен пилот”, каза Нико. „Винаги е било предизвикателство да го победя. Отношенията ни са имали своите пикове и спадове, но сега ситуацията е ОК.”

Розберг бе категоричен, че е знаел, че Люис няма да си тръгне, за да се присъедини към Ферари, защото в момента Мерцедес е най-добрият тим и той е наясно с това. Нико бе във видимо отлично настроение с пристигането си в падока пеш от дома си, и каза, че успехът в Барселона преди 10 дни би могъл само да му донесе малко повече увереност преди този уикенд, но нищо повече.

„Това е моето домашно състезание и е много важно още от утре всичко да започне добре, с тренировките, с гумите и т.н.”, сподели Нико. „За мен това място е наистина специално. Разбира се, че си спомням как всяка сутрин майка ми ме караше на училище през тунела и си мечтаех да карам един ден в него състезателна кола. Училището ми бе близо, а първият етаж – над падока, и се радвахме, когато се налагаше да не учим, а през прозорците гледахме в падока. Спомням си екипа на Макларън с Мика Хакинен и Дейвид Култард. Сега голяма част от приятелите ми ще са тук с мен този уикенд, нищо, че са пръснати по целия свят.”

Розберг бе изненадан от статистиката, че никога не е печелил две състезания подред във Формула 1 и каза, че вероятно сега е моментът да я промени.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3229 -: Май 20, 2015, 09:13:39 pm »

Алонсо: Ще тестваме гъвкавост на двигателя



Фернандо Алонсо заяви, че в предстоящата Гран при на Монако Макларън-Хонда ще тества в голяма степен развитието на задвижващата си система по отношение на гъвкавостта. Испанецът заяви, че със сигурност на бавното трасе по улиците шансът за него и екипа е по-добър в сравнение с доста други писти, още повече, че се очаква дъжд.

„Ще е наистина интересно, ако завали, каквито са прогнозите, защото ние никога не сме тествали колата на дъжд при подобни условия, дори на зимните тестове, и може това да ни даде шанс”, каза испанецът.

Той допълни, че отборът не е бил далеч от точките в Испания, но е имало несъответствие между работата на системата за генериране на енергията brake by wire и спирачките, което е повредило спирачките и в двете коли, но решението и на този пореден проблем е било намерено в тестовете.

Алонсо ясно си спомни за квалификацията през 2006 г. и начинът, по който съперникът му тогава Михаел Шумахер спря на Раскас и след това бе наказан в 11 часа вечерта. Той заяви, че всичко това му се вижда безкрайно, далечно минало.

Пък във връзка с миналите дни обаче, Алонсо бе най-откровен сред пилотите относно плануваните поредни промени в правилата за 2017 г.. Той каза, че в момента карането на колите не е предизвикателство като натоварване, но ако болидите станат отново мощни и силни, ще бъде. Испанецът директно каза, че ако се приемат новите изисквания, това ще означава, че Формула 1 е вървяла по грешен път.

„Тази година един от нашите инженери пресметна, че победителят в Малайзия през миналия сезон щеше да завърши на 6 обиколки зад този през 2006 г., но ако се върнем назад с нещата, които се предлагат, това ще означава, че наистина в последните 6-7 години сме вървели в неправилна посока”, каза Фернандо.

Алонсо, както и част от колегите му споделиха, че вероятно зареждането с гориво ще е със сигурност положителна промяна, но дали е добра, в крайна сметка ще каже главната трибуна, визирайки присъствието или липсата на публика.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3230 -: Май 22, 2015, 08:25:32 am »

Хамилтън най-бърз в първата тренировка в Монако



Люис Хамилтън записа най-добро време в първата тренировка преди неделната Гран при на Монако. Шампионът бързо се справи с намирането на добрия начин на работата на своя Мерцедес и гумите софт на Пирели върху сравнително хладната изсъхваща настилка, докато съперниците му – Нико Розберг (9-ти), Себастиан Фетел (4-ти) и Кими Райконен (8-ми) доста по-трудно загряваха гумите.

Силно се представиха пилотите на Торо Росо и Ред Бул с двигателите Рено, като Макс Верстапен записа второ време, Даниел Рикиардо – трето, а Карлос Сайнц – пето.

Тренировката започна при облачно време. Температурата на въздуха бе eдва 14 градуса, а тази на пистата – 18.

През нощта над Княжеството се разрази истинска буря и сутринта трасето изсъхваше постепенно. В началото на сесията все още имаше влажни места по асфалта и затова първите обиколки бяха с гуми интермедия. От Пирели отбелязаха, че еволюцията на пистата ще е много голяма, тъй като за нея се използва нормалната инфраструктура на града. Производителят на гуми предоставя за състезателния уикенд спецификациите софт и напълно новия суперсофт. Състезанието в Монако е надпреварата с най-ниска средна скорост в целия календар на F1 – 150 км./ч..

Пилотите на Мерцедес веднага записаха най-добрите времена, като Хамилтън оглави класирането с 1:27.842 мин.. Скоро Люис сложи софт и слезе на 1:23.992, после на 1:22.103. В самия край на първите 30 минути Розберг започна същинската си серия с първия чифт софт, които могат да се ползват само 30 минути. Той облиза мантинелата в завоите около басейна и това го забави. Започна същинската си серия с първия чифт софт, едва 2 секунди преди първата третина на тренировката да изтече. Рискува наказание от 10 000 евро, както бе наказан Фелипе Маса в Малайзия, но продължи серията си и записа най-доброто време с първия комплект гуми.

Най-близо до Мерцедес, но на над 0,9 сек. в първите обиколки бяха Даниел Рикиардо и Карлос Сайнц с Ред Бул и Торо Росо. Въпреки това испанецът се оплака, че блокира задните колела, и че това не е нормално поведение на неговия автомобил. Фелипе Насър от Заубер пък обсъди с рейс инженера си, че загряването на гумите е проблем. Кими Райконен също съобщи на екипа си, че не може да достигне работна температура – конкретно на предните гуми.

„Нямам никакво сцепление в предната част”, се обади и Фелипе Маса на тима си.

С напредване на времето постиженията за обиколка се подобряваха постоянно. 40 минути след началото Хамилтън изпревари излезлия за кратко начело Розберг, давайки 1:19.196 мин..

Почти неизменно в топ 10 времена записваше Фернандо Алонсо. Той следваше програмата на тима си и Хонда за серия изпитания на аероелементите за Монако и гъвкавостта на задвижващата система, като сериозно натискаше колата. В крайна сметка остана 11-ти, на малко над 1 сек. от Хамилтън.

Дженсън Бътън така и не успя да излезе от бокса в началото на тренировката заради проблем в неговия MP4-30. От Макларън заявиха само, че провеждат проверки на системите в автомобила. След това направи малко повече от дузина обиколки.

В средата на тренировката Хамилтън бе начело с 1:19.196. Съотборникът му заемаше втора позиция – на 0,566 сек., Макс Верстапен (+2,519) с Торо Росо, Карлос Сайнц (+2,91), Райконен (+3,042). След това Люис бе още по-бърз и направи най-добрия тур – 1:18.750, а след като добре загря гумите си, втори стана Фетел, доближавайки се до шампиона на само 0,384 сек.! Кими Райконен зае третата позиция, но на 0,9 сек., а времето на Розберг оставаше със секунда зад това на съекипника му. Следваха топ обиколките на Маса, който се оплакваше от нестабилност на колата, но се справяше някак, докато Ботас имаше на свой ред проблеми със загряването на гумите и работата на спирачките и десетина минути преди края остана едва 17-ти.

Слънцето пробиваше през облаците и асфалтът се нагря до 21 градуса, като в последните минути пилотите на Торо Росо и Ред Бул доближиха Хамилтън доста по-сериозно. Верстапен записа второ време, само на 0,149 сек., Рикиардо бе на 0,336 сек., следваха Фетел и Сайнц. В самия край в челото се подреди и Ромейн Грожан с Лотус.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3231 -: Май 22, 2015, 08:29:19 am »

Хамилтън смята, че ще се състезава във F1 и след изтичане на новия си договор



Люис Хамилтън смята, че ще продължи да се състезава във Формула 1 и след изтичане на новия, тригодишен договор, който подписа с тима си Мерцедес. Англичанинът води сам преговорите за контракта си. Споразумението се забави повече от очакваното, но в крайна сметка бе обявено преди Гран при на Монако.

„Определено смятам, че ще продължа и след това”, заяви Хамилтън в отговор на въпрос дали мисли, че ще има още сили в себе си след изтичане на новия договор. Двукратният световен шампион каза също така, че в нито един момент не се е съмнявал, че ще подпише продължение на споразумението си с Мерцедес.

„Винаги съм вярвал и са ми показвали, че отборът иска да продължим да работим заедно. При нашите успехи и изградените отношения чувството бе, че всичко е сигурно. Така че си дадох достатъчно време. Нямах усещането за предизвикателство където и да е другаде спрямо който и да е пилот, така че всичко е наред”, заяви британецът.

Той се пошегува, че е положил достатъчно труд, за да си спечели комисионната в отсъствието на мениджър и продължи: „Какво отне толкова време? Е, ние започнахме разговорите през февруари. Мислих няколко седмици, в други не се сещах. Не чувствах да има някакъв особен натиск. Все пак имам договор за настоящата година, така че не се налагаше да бързам. Проучвах нещата и просто си дадох време. За първи път вършех нещо подобно. Имаше много за учене, за да разбера всичко. Беше страхотно. Спечелих си десетте процента!”

Докато световните медии пресмятаха предполагаемата стойност на договора от 140-150 милиона долара обаче, стилът на живот на Хамилтън отново се оказа обект на критика – този път от страна на сънародника му Деймън Хил.

„Имам чувството, че Люис се разсея в Испания. Нико [Розберг] се прибра у дома между надпреварите и се съсредоточи върху следващия старт. А вижте програмата на Хамилтън между Бахрейн и Испания. Отиде да снима филм в Италия, после отлетя да гледа мача на Мейуедър, а джетлегът изморява и не си в най-добрата си форма”, обясни световният шампион за 1996 г. пред Дейли Експрес. „Дори някой с таланта на Люис не може да си позволи да пренебрегва пилот като Нико. Никога не бива да подценяваш съперниците си. Люис създава впечатлението, че се радва на живота си – той постига успехи, иска да обере всички плодове на труда си и това е страхотно. Но първата му задача е да печели състезания – от там идва всичко останало. Трябва да разбере какво е заложено. На път е да стане един от най-успешните автомобилни състезатели. Въпросът е дали иска да се посвети на задачата и да си играе след това.”

Хил допълни, че на моменти самоувереността на Хамилтън му играе лоши шеги, като след тазгодишната Гран при на Бахрейн например: „Тогава Люис каза нещо от сорта на: „Не виждам някой да е заплаха в отбора”. Този тип изказвания обикновено ти се връщат по някакъв начин. Останах изненадан от уикенда на Нико на Каталуния, но Люис просто позволява увереността му понякога да надделява. Предстои Монако, където Нико бе 100% брилянтен през миналата година и доминира в надпреварата. Сега идва след победа. Ако аз се състезавах, със сигурност щях да преценя наново съперника си. Люис започна сезона чудесно, но не можеш да си позволиш да се отпускаш и за минута.”

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3232 -: Май 22, 2015, 08:31:42 am »

Кими все пак разчита на новите детайли



Кими Райконен отново изпита своето Ферари SF15-T с новия аеропакет в първата тренировка в Монако. Той се отказа от голяма част от елементите в Барселона, като там обясни, че със старите детайли колата поне му е по-позната. Анализът на Скудерията е показал, че проблемите на Райконен, а и на Себастиан Фетел в голяма степен са били свързани не с ефектите от работата на самите нови елементи, а на липсата на механично сцепление, особено в първи сектор на Каталуния. За да се стабилизират все пак колите са били избрани настройки, които пък са дали суперголяма разлика с Мерцедес в третия сектор на трасето в Испания.

В днешните тренировки настройките на колата бяха други и Кими, както и Фетел, бяха с новия пакет плюс специални елементи за Монако. Финландецът обясни, че истинската стойност на подобренията тепърва ще се разкрива.

„Мисля, че на всяка писта нещата ще са различни”, каза Райконен. „В Барселона беше трудно, но тук всичко ще се получи по-добре, както и на някои други писти до края на сезона. Със сигурност ще има писти, на които сме по-силни. Ясно е, че ситуацията не е идеална за нас, но целта е да се развиваме и все пак това се случва.”

В типичния си стил Кими отхвърли въпросите за договора си с Ферари и евентуалната му смяна с Валтери Ботас.

„О, не знам, питайте Ферари какво ще правят. Аз не се тревожа, времето ще покаже какво ще стане”, каза той.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3233 -: Май 22, 2015, 08:36:05 am »

Хамилтън най-бърз и във втората тренировка



Люис Хамилтън бе най-бърз и във втората тренировка преди неделната Гран при на Монако, като успя отново веднага след излизането си на трасето да намери сравнително добро сцепление и температура в гумите си. Сесията практически продължи само 20 минути, като в тях Люис с 8 обиколки зададе темпо с 0,7 сек. по-добро от това на съотборника си Нико Розберг, който направи и два тура повече в загряването на гумите.

Пилотите на Ферари Себастиан Фетел и Кими Райконен заеха следващите позиции пред Дани Квят с Ред Бул и момчетата на Торо Росо Карлос Сайнц и Макс Верстапен.

Втората тренировка, както и сутрешната, започна при доста хладно, облачно време. Асфалтът бе с температура само 22 градуса, а въздухът – нетипичните за Монако 15.

Очакваше се дъжд още преди края на сесията и пилотите бяха информирани за това, като бързо започнаха обиколки с по-твърдите гуми софт, а предстоеше и работата със суперсофт. Нивото на сцепление на софт бе много ниско – Пастор Малдонадо и Фетел един след друг едва спряха в зоната за сигурност на Мирабо, използвана миналата година в квалификацията от Нико Розберг. Зад колите на Мерцедес бързо се наредиха тези на Ферари, които също сравнително добре успяха за загреят предните гуми, докато Уилямс например отново имаха големи проблеми с това. Фелипе Маса и Валтери Ботас записаха скромни 12-ти и 13-ти резултат.

Нико бе първият пилот на трасето в тази сесия и бързо навъртя 8 обиколки в първите десетина минути, но с два тура по-малко Хамилтън пак по-бързо достигна по-висока скорост.

Люис бе по-бърз с 0,3 се.к от Нико в тези първи серии със софт, но в осмата си обиколка бе още по-агресивен и свали 0,4 сек. от времето си. В този момент младият испанец от Мейнър Маруся Роберто Мери се удари в мантинелите на излизане от тунела и тренировката бе спряна. Тогава започна и леко да вали, което бе особено неприятна новина за пилота на Заубер Маркус Ериксон, тъй като не бе успял да направи нито една обиколка заради механичен проблем в колата.

Комисарите обявиха пистата за мокра и рестартираха тренировката 20 минути след нейното начало. Изненадващо след 5-минутна пауза Малдонадо се появи на пистата с гуми суперсофт и едва удържа колата на фибата и след това на новия шикан. Каза по радиото, че дъждът е твърде много и се прибра в бокса. Решението на Лотус да се използва единственият чифт меки гуми за днес изглеждаше наистина рисковано, но дъждът се засилваше и това бе все пак начин да се вземе някаква информация за работата с тези гуми.

За минути условията наистина се влошиха и в следващите 50 минути никой не излезе на трасето. Това не бе изненадващо предвид риска от удар в Монако и прогнозите за сухо време в събота и неделя. Дъждът спря и постепенно пистата започна да изсъхва, но стана още по-студено, като температурата на въздуха падна до 14 градуса и 20 на асфалта.

Единственото важно събитие обаче бе пристигането в падока на Бърни Екълстоун. Той се появи днес толкова рано през уикенда заради планираната за по-късно тази вечер среща на пилотите, обединени в тяхната организация GPDA преди подготвяното за утре представяне за проучване относно развитието на спорта сред феновете и вижданията на състезателите за него с последните идеи като зареждане с гориво, повишаване на скоростта и т.н..

10 минути преди края на сесията Фернандо Алонсо най-после наруши тишината над трасето и излезе с гуми интермедия. Времената, разбира се, нямаше как бъда променени, а той имаше осми резултат в сухите обиколки. Част от пилотите пробваха пистата и с гуми за екстремно мокро преди да направят и традиционните симулации на стартове.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3234 -: Май 22, 2015, 08:38:11 am »

Райконен: Колата изглежда OK



Кими Райконен заяви след края на днешния първи ден тренировки в Монако, че болидът на Ферари се държи добре на пистата, независимо от ниските нива на сцепление на гумите с асфалта и той няма основание да е недоволен.

„Мисля, че нещата са напълно задоволителни. Колата е OK, гумите загряват доста по-добре, сравнително бързо. Жалко, че не успяхме да натрупаме информация за работа на гумите суперсофт, но за момента нещата изглеждат наистина добре – като притискане, като тракция, нека видим”, сподели финландецът. Кими използва и в двете тренировки новия аеропакет на SF15-T, след като се отказа от голяма част от него в Барселона преди две седмици.

Себастиан Фетел също изглеждаше доволен след края на днешния ден, в които постигна трето време зад пилотите на Мерцедес. Той каза, че засега проблем остава недозавиването и трудностите със загряването на предните гуми, чиято работа пък е ключова на това трасе, но условията са еднакви за всички и прогнозите са да се подобрят в събота и неделя.

„Жалко е, че не успяхме да съберем никаква информация за работата на суперсофт и нямаме идея как стоят нещата с тях, но ще видим в събота”, отбеляза Себастиан. Четирикратният шампион не се нае да прогнозира дали с тези гуми или ако вали разликата до Мерцедес може да се намали.

                                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3235 -: Май 22, 2015, 08:40:41 am »

Алонсо: Нямам идея дали ще стигнем топ 10



Фернандо Алонсо заяви, че изобщо няма представа дали ще успее да се класира в топ 10 на стартовата решетка и екипът му да спечели първи точки в неделната Гран при на Монако, въпреки сравнително по-доброто представяне в днешните първи тренировки по улиците на княжеството, където мощността на задвижващата система има по-малка роля.

„Най-важното днес бе да се опитаме да използваме във възможно най-голяма степен колата, да имам доверие в нея, защото тук е Монако и за да успееш, трябва да си максимално близо до мантинелите, да си на 100% сигурен в реакциите й”, обясни испанецът. „Имаме напредък в това отношение, но дали той ще е достатъчен, е много рано да се каже. Изобщо не използвахме меките гуми, но така бе и с всички останали и нямаме представа как ще се държи колата с тях, къде са другите.”

Алонсо каза още, че тестваните нови елементи за колата са дали позитивен резултат, като допълни, че за него това е може би по-важно от всичко друго.

Съотборникът му Дженсън Бътън днес изпробва новия софтуер, който подобрява излизането от завоите и пази повече гумите, и макар и двамата да имаха отново малки проблеми с техниката, като цяло резултатите са позитивни.

Запитан отново за първите точки за сезона, Алонсо бе категоричен, че това всъщност не е тема, която го вълнува особено. Той каза, че едва ли има някакво значение дали ще е осми или дори втори, най-важното за него и екипа е да победят Мерцедес и за да постигнат това, трябва да рискуват и да използват и развиват нестандартни решения.

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3236 -: Май 22, 2015, 08:43:19 am »

Сесията в събота сутринта ще е важна, за да настроим правилно колата, заяви Маса



Тимът на Уилямс има още работа по настройките на болидите си, но ще използва третата свободна тренировка през уикенда в Монако, за да я свърши. Програмата на отбора в първия ден изпитания включваше обичайните задачи по аеродинамиката на автомобила, настройки и гуми.

„Сесията бе скъсена заради дъжда и изтървахме ценно време за проучване на пистата и настройките, но ситуацията е една и съща за всички, така че ще трябва да се справим и да се адаптираме”, коментира оперативният шеф на екипа Роб Смедли. „Надяваме се да си свършим изцяло работата в третата свободна тренировка. Успяхме да отхвърлим някои от нещата, които си бяхме набелязали – от техническа гледна точка. Но тези сесии в Монако обикновено служат за това пилотите да свикнат с трасето и да се почувстват комфортно. Имаме още малко работа, за да сме наясно с баланса на колата и как да управляваме гумите. Разполагаме с допълнителен ден за анализи преди да се върнем на пистата.”

Фелипе Маса определи петъка като продуктивен ден, макар и на него да му се искаше да не бе валяло.

„Според прогнозата в събота няма да вали и затова нямаше да научим нищо полезно на мократа писта”, обясни бразилецът. „Направихме добра първа тренировка, когато карахме със софт. Ще използваме данните от нея. Сесията в събота сутринта ще е важна, за да настроим правилно колата.”

Валтери Ботас сподели от своя страна, че имаше проблеми да накара гумите да работят оптимално. Освен това нямаше възможност да пробва суперсофт, така че на него му предстои доста работа, тъй като трябва да разбере как да загрява гумите, а разполага с много малко информация.

„Денят бе труден заради времето, но ситуацията е еднаква за всички в питлейна”, отбеляза и финландецът.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3237 -: Май 22, 2015, 08:45:26 am »

В Лотус смятат, че E23 Hybrid има сериозен потенциал в Монако



Пастор Малдонадо приключи тренировките в четвъртък в Монако с 14-то време, а съотборникът му в Лотус Ромейн Грожан се нареди десети. Тимът от Енстън отчете сравнително плавно протичане и на двете сесии, втората от които бе прекъсната заради катастрофа на Роберто Мери (Мейнър Маруся) и продължителен дъжд. Изводът от изпитанията бе, че E23 Hybrid е със сериозен потенциал за предизвикателството, което представлява Гран при на Монако.

„Беше добър ден. Пастор остана доволен сутринта, аз бях по-щастлив от колата следобед”, заяви Грожан, който направи общо 47 обиколки. „На тази писта определено трябва да намериш възможно най-добри настройки. Днес имахме чудесен прогрес. Дъждът следобед не позволи да изпитаме гумите суперсофт, но това ще го свършим в събота сутринта. По принцип в Монако фокусът е изместен към подготовка за квалификацията. Никой не прави в тренировките дълги серии от обиколки, но според мен те не са и толкова важни тук.”

Малдонадо записа 48 тура. Той отбеляза, че автомобилът му е вървял сравнително добре – дори по-добре от очакваното: „Трасето, разбира се, се подобрява с всяка направена обиколка, така че е трудно да се прецени къде точно се намираме. Мисля, че в събота сутринта ще имаме време да пробваме суперсофта. Ще е интересно как колата ще реагира на най-меката смес гуми.”

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3238 -: Май 22, 2015, 08:48:22 am »

Верстапен и Сайнц много доволни от първия си ден в Монако



Макс Верстапен почти предизвика сензация в първата тренировка преди Гран при на Монако, постигайки второ време в сесията. Пилотът на Торо Росо бе изпреварен само от Люис Хамилтън (Мерцедес). Представянето му бе отбелязано от мнозина, като шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер заяви, че е забележително за човек, който все още не може самостоятелно да си наеме кола.

Самият Верстапен определи деня като добър и обясни, че постепенно е вдигал темпото в първата сесия, тъй като всичко е съвсем ново за него.

„Почувствах се чудесно в автомобила от самото начало”, продължи Макс. „Това ми даде сериозна увереност, а да завърша тренировката на втора позиция ме накара да се почувствам страхотно! Следобед не бяхме в състояние да направим достатъчно обиколки, но все пак бях седми, което не е лошо. Мога да съм доволен от първия си ден в Монако.”

Шефът на Торо Росо Франц Тост определи представянето на 17-годишния пилот като забележително.

„Знаем, че Макс е много, много талантлив състезател. Бях впечатлен как постигна това страхотно време в първата тренировка. Подобряваше обиколките си с всяко следващо излизане на трасето без да допуска каквито и да са грешки. Контролът му върху автомобила, както и обратната информация, която дава, са наистина изключителни”, каза Тост. „Трябва да сме реалисти относно целите за състезанието. Пред нас има отбори с двойно по-големи бюджети и не е лесно да се състезаваме с тях. Но разполагаме с двама конкурентоспособни пилоти и добър болид, така че по-специални метеорологични условия – ако вали например – могат да помогна за подиум.”

Карлос Сайнц също бе доволен от изживяното при първото му каране в Монте Карло с Гран при кола.

„Управлението днес бе удоволствие и истински се забавлявах на пистата! Първият път, когато караш болид от Формула 1 в Монако, винаги е специален. Освен това е нещо, за което съм мечтал в продължение на много години. Представянето ни не бе твърде лошо. Дори бе може би по-добро, отколкото очаквах за първия си ден на това трасе. Но все още е рано и не знаем по какво са работили всички останали. Жалко, че нямахме възможност да направим повече обиколки във втората тренировка заради дъжда, тъй като за новак като мен всеки тур е важен. Но като цяло колата върви страхотно и се чувствам уверен”, коментира испанецът.

                                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 38.0 Firefox 38.0
Re:Формула 1
« Отговор #3239 -: Май 22, 2015, 09:57:58 am »

Все още има какво да подобря по баланса, коментира Хамилтън



Люис Хамилтън бе най-бърз и в двете свободни тренировки в четвъртък преди Гран при на Монако. Двукратният световен шампион, който вчера обяви продължаването на договора си с Мерцедес с още три години, бе с 0,149 сек. по-бърз от Макс Верстапен (Торо Росо) в първата сесия и с 0,740 сек. пред съотборника си Нико Розберг във втората.

Англичанинът бе доволен от свършената работа: „Денят бе добър. В Монако е важно да постигнеш необходимото темпо възможно най-бързо. Освен това постоянно подобряваш представянето си – с всяка измината обиколка. Не се правят кой знае колко промени по колата, освен ако нямаш късмет и балансът е сбъркан. Но по принцип случаят не е такъв благодарение на предварителните симулации. Понякога се случва, но днес балансът бе почти такъв, какъвто трябва да е. Затова само пипвахме по нещо тук-там, опитвайки се да подобрим представянето и да достигнем лимитите. Първата тренировка бе наистина чудесна, втората също. Все още имам какво да направя по отношение на баланса.”

Хамилтън не се притесни от изгубеното следобед заради дъжда време. Той бе убеден, че в събота бързо ще свикне с новия суперсофт.

„Лесно ще е. Просто се усеща. Днес направихме положителни крачки напред, но вървим стъпка по стъпка. В Монако винаги е трудно да откриеш границата – вероятно е най-трудната писта в това отношение. На мокрото направих една обиколка. Всичко, което научих, бе, че боядисаните в черно бели линии са по-хлъзгави от всякога. Заради черната боя е! Но тази писта е най-сложната от всички за управление на мокро, така че решихме да не го правим. Тук няма нужда да се поемат рискове. Ако в състезанието вали, тогава ще караме, но в такъв случай всички са в една и съща ситуация”, каза още англичанинът.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен