www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 483555 пъти)

0 Членове и 9 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #435 -: Май 18, 2013, 04:54:10 pm »


Кими Райконен: Монако е различно предизвикателство

"Няма да повтаряме грешките от миналата година"

Миналата година в Гран при на Монако пилотът на Лотус Кими Райконен финишира девети. Този сезон позицията му в шампионата е доста по-добра и в четири от пет състезания досега беше на подиума. В класирането при пилотите финландецът изостава от лидера Себастиан Фетел само с четири точки. На въпроса дали е доволен от представянето на колата и позицията на отбора от старта на сезона, Кими отговаря в свой стил: "Не сме първи, така че няма как да сме напълно доволни. Със сигурност положението не е кошмарно, но все още ни предстоят много състезания, а и във Формула 1 се случва всичко. Монако е много различно предизвикателство, така че ще видим какво ще стане там тази година. Няма да повтаряме грешките, които направихме миналата година".

"Няма смисъл да слагаме състезанията в някакви различни категории, защото всяко едно Гран при е важно, ако искаш да спечелиш шампионата. Но все пак едно от най-специалните е това в Монако, няма друго като него. Нямам търпение за това състезание по улиците на Монте Карло всяка година. Там е много трудно, почти невъзможно да направиш чист уикенд. Само веднъж успях да се справя както трябва и чувството беше невероятно. Победата ми през 2005 беше незабравима. Пистата е много остра и усукана - трябва да си много прецизен и фокусиран на всеки метър. Изпреварването е почти невъзможно, и за да направиш хубаво състезание там, най-добре да си отпред. Трябва да се фокусираме върху квалификацията. През 2009 останах зад Рубенс Барикело и тогава имахме КЕРС, но просто не можех да го изпреваря", обяснява Кими.

Темата за гумите със сигурност ще продължи да бъде една от водещите и в Монако. Райконен смята, че стратегията отново ще бъде един от най-важните елементи за добро състезание. "Ще видим как се представят гумите. Най-важното нещо ще е хубавата квалификация. Трудно е да се каже как ще се представи колата в Монако, защото не можеш да симулираш характеристиките на това състезание. Със сигурност не е подобно на нито едно от трасетата, на които сме били досега тази година. Е21 беше бързо навсякъде, да се надяваме да бъде и там".

                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #436 -: Май 18, 2013, 04:55:50 pm »

ФИА приемат промени в гумите заради сигурността, но не и заради броя спирания в бокса



И ФИА се включи в сагата около гумите на Пирели, използвани в тазгодишния световен шампионат на Формула 1. От световната федерация уточниха, че промени в тях на настоящия етап от сезона се разрешават единствено от гледна точка на сигурността. Намесата й идва в края на седмица, изпълнена със спорове и нападки относно продуктите на италианската компания и доколко промяната в тях ще повлияе на хода на първенството и представянето на отделни отбори.

Пирели планираха определени промени в гумите, които да са готови за старта на Силвърстоун във Великобритания в края на юни. След Гран при на Испания обаче бяха затрупани от критики за това, че са се наложили четири спирания в бокса и издръжливостта е недостатъчна. Моторспорт директорът Пол Хембри призна, че толкова пита са твърде много, но ядосано попита дали съперниците искат от компанията му да даде на Ред Бул гуми, с които да спечели шампионата и накрая обяви, че новостите ще бъдат въведени още за Канада. След това заяви, че това няма да промени хода на шампионата и няма да има облагодетелствани от тези действия тимове. Последваха реакции от няколко отбора в съответствие с това дали са се справяли с гумите досега или не. В крайна сметка се намеси ФИА с уточнението, че изменения са допустими и приемливи в името на сигурността. В конкретния случай – за да се предотврати разслояването на задните гуми (т.нар. delamination), случило се при някои болиди в последните състезания.

От ФИА са дали да се разбере също така, че няма да толерират допълнителни промени, насочени към намаляване броя на спиранията в бокса или намаляване на износването. Хембри обясни по-рано, че в момента в централата на Пирели в Милано се уточнява точно какво ще се прави и че измененията ще са минимални.

Позицията на световната федерация е базирана на точка 12.6.3 от техническите правила. В нея се постановява, че спецификациите на гумите за определен сезон се решават не по-късно от 1 септември предходната година и промени по тях след това се допускат единствено от гледна точка на сигурността. Всякакви допълнителни и по-широкообхватни действия в тази насока изискват единодушно съгласие от отборите, каквото в случая очевидно няма.

- Разговорите между ФИА и Пирели продължават, като те са насочени към спуканите гуми и промени, насочени към предотвратяване на подобно нещо в бъдеще. Тези дискусии не включват износване или брой на питстоповете – е цитиран в autosport.com анонимен източник от ФИА.

                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #437 -: Май 18, 2013, 04:58:13 pm »

Грожан не е сигурен какво да очаква от Лотус Е21 в Монте Карло



Ромейн Грожан силно се надява на добър резултат и дори на подиум в Гран при на Монако – най-близката до домашна надпревара за французина. Предходното състезание в Испания бе твърде кратко и разочароващо за него. Пилотът не скри, че се почувства зле заради ранното си отпадане:

- Един състезател иска да направи всяка възможна обиколка, особено когато разполага със силен автомобил. Поне причината бе технически проблем, а не грешка, удар или излитане от трасето и това прави преодоляването на разочарованието малко по-лесно. В самата надпревара имах темпо и потенциал за силно класиране. Автомобилът вървеше доста силно до появата на повредата в задното окачване. Усещането за нещо нередно се появи внезапно и веднага след това стана ясно, че не можем да продължим.

Пилотът на Лотус обясни, че единственият му избор след подобно развитие на събитията е да догледа състезанието заедно с инженерите на питуола и да им даде, ако може, допълнителна информация.

Сега обаче идва Гран при на Монако – старт и писта, които Грожан наистина обича.

- Ще е фантастично да се състезавам отново там. За мен това е като домашна надпревара, а и обичам трасето. Бяхме бързи там миналата година, надявам се и сега да е така. Цялата седмица там е леко налудничава заради цялото внимание, но всички обичат Монако. Затова дните преди нея ще ги използвам да си почина – обясни Ромейн. – Пилотът трябва да остане спокоен по улиците, за да си свърши работата. Тази писта не позволява никакви грешки. Трябва да я уважаваш – това е ключът там. Много трудно е да се каже отсега дали ще пасне на колата ни или не. На правите настилката е неравна, има много ниско сцепление. Всичко това означава, че никога не си сигурен какво можеш да очакваш. Надявам се на приятна изненада. Честно казано, искам отново да съм на подиума – място на почетната стълбичка в Монако е изключително изживяване – допълни той.

                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #438 -: Май 19, 2013, 12:32:41 pm »

Уебър ще гони хеттрик в Монако



Марк Уебър ще гони хеттрик от победи в Монако. Австралийският пилот на Ред Бул спечели легендарната надпревара през 2010 и 2012 г. От настоящите пилоти в Гран при само Фернандо Алонсо има също два успеха по улиците на княжеството (през 2006 и 2007 г.).

- Представянето ми на тази писта винаги е добро. Още във Формула 3000 спечелих там, а после дойдоха и победите във Формула 1. Мисля, че натрупах добър опит на улични трасета – на Аделаида във Формула Форд, в Сърфърс Парадайс. Чувствам се удобно на такива писти. Е, не мога да се справя по същия начин в Сингапур и не знам защо! Не съм съвсем наясно и защо се чувствам толкова удобно по улиците. Но не ме разбирайте погрешно – конфигурацията си остава сериозно предизвикателство. Изобщо не казвам, че обиколката там е като разходка в парка. Пистата е много, много сложна. Ще е интересно, ако Мерцедес пак са бързи в една тур и ако отново се наредят най-отпреди на грида - обясни Уебър.

Трите думи, с които Марк описва Гран при на Монако, са драма, блясък и заетост. Според него най-интересното място за наблюдаване на надпреварата е комбинацията десен-ляв на влизането в плувния басейн, след Табак. Най-хубавият му спомен от там пък е първата му победа в Монте Карло – през 2010 г.

Съотборникът му Себастиан Фетел отбеляза, че Монако е една от най-любимите му писти.

- Там не можеш да си позволиш и най-малката грешка. Ако сбъркаш, си истински късметлия да се отървеш само с лошо време в обиколката. Ако не внимаваш, отиваш в бариерите. Изпреварванията са възможни, но само ако поемеш риск – най-доброто място за това е шиканът. Излизаме от тунела с повече от 300 км/ч и след това достигаме тази крива, която се преминава на първа. Който натисне по-късно спирачките, печели. В идеалния случай правиш добра квалификация и стартираш от челото – сподели Фетел.

                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #439 -: Май 19, 2013, 12:38:18 pm »
 


ФИА забрани на Пирели големи промени

Модификациите за Канада ще са дребни

Единственият доставчик на гуми за Формула 1 Пирели планира да промени смесите за Гран при на Канада. ФИА обаче, не позволява промени, които не са свързани със съображения за сигурност. Стана ясно, че Федерацията е приела предложението за промяна, защото не иска отново да има деламинирани задни гуми, каквито видяхме в последните няколко състезания. Въпреки това заяви, че няма да толерира по-нататъшни промени с цел намаляване на броя питстопове или на деградацията. Това означава, че спецификациите на новите гуми не трябва да са подобни на тези от 2012, както предположиха някои.

Вместо това Пирели ще трябва да се справят с проблема, модифицирайки сегашните спецификации на гумите. Решението на ФИА се безира на правилника, който забранява промени, непроизхождащи от съображения за сигурност. Там се казва: "Спецификациите на гумите ще бъдат определяни от ФИА не по-късно от 1-ви септември предишния сезон. След като това стане, те не могат да бъдат променяни по време на шампионата без съгласието на всички отбори". Независимо, че според същия този правилник, гумите могат да бъдат променяни, ако техническите делегати ги определят за "неподходящи", ФИА не вярва, че сегашните силно деградиращи смеси влизат в това число.

За Аутоспорт източник на ФИА обясни: "В момента ФИА води разговори с Пирели относно дефектите на гумите и какви промени да бъдат направени, за да бъдат те предотвратени. Но не става дума за деградацията или броя питстопове".

                                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #440 -: Май 21, 2013, 08:34:36 am »


Бордът на Ф1 гласува в подкрепа на Екълстоун

Въпреки повдигнатите обвинения

Собствениците на Формула 1 CVC са гласували Бърни Екълстоун да остане начело на спорта, независимо от повдигнатите срещу него обвинения по случая Грибковски. Делото е около предполагаемия подкуп от 44 милиона долара, който Екълстоун е платил на германския банкер Герхард Грибковски преди няколко години и подозренията, че причината Бърни да е настоявал CVC да купят рекламните права, е била да остане той изпълнителен директор.

Екълстоун настоява, че Грибковски просто го е изнудвал, заплашвайки, че ще разкрие тайни около данъчните му дела. Според вестник Съндей Таймс в края на миналата седмица шефовете на CVC са срещнали в Женева, за да обсъдят последиците от повдигнатите обвинения.

"Всички гласуваха в моя подкрепа и за това да остана да ръководя бизнеса. Бордът е съгласен, че трябва да остана, освен ако не получа присъда", заяви Бърни. Колкото до самите обвинения, британецът ги определи като "пълни глупости". "Надявам се делото да не продължи, но най-вероятно прокуратурата ще реши да даде ход. После ще видим какво ще стане. Не е сигурно, че ще има процес", обясни Екълстоун.

                                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #441 -: Май 21, 2013, 08:36:06 am »


БМВ да се върнат във Формула 1?

Бърни: Ще се изненадам, ако не ги видя отново

Бърни Екълстоун очаква БМВ да последват примера на Хонда и да се върнат във Формула 1. Миналата седмица японците обявиха официално, че от 2015 ще доставят двигатели на Макларън, след като напуснаха спорта през 2008. През 2009 БМВ също се оттеглиха от стартовата решетка, продавайки отбора си обратно на Петер Заубер. Все още няма официално изявление от страна на БМВ, но Бърни намира логика в това баварците да се върнат.

"Ще се изненадам, ако не видя БМВ отново. Мисля, че ще се върнат. Парите, които харчеха във Формула 1, не бяха толкова много, имайки предвид цялостната картина, логично е отново да дойдат", заяви Бърни. Екълстоун призна също, че се е примирил с новите турбо двигатели, които в началото откровено не харесваше и се опита да спре. "Въпросът с двигателите вече е решен, без значение дали ми харесва или не. Това е, с което разполагаме, така че стискам палци на новите двигатели", според Екълстоун.

                                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #442 -: Май 21, 2013, 08:37:33 am »


Фелипе Маса: Винаги се боря за подиума

"Няма място за грешки"

Пилотът на Ферари Фелипе Маса сподели мислите си преди следващия кръг от сезон 2013 - Гран при на Монако. Според бразилеца Ферари са направили добър старт на тазгодишния шампионат, но все още ги чака много работа, особено по отношение на темпото им в квалификацията. В състезанието на "Монте Карло", което Фелипе определя като "домашно", пилотът ще се бори за подиума.

"Като цяло сезонът започна добре за нас. В някои състезания се представихме много добре, в други не толкова. В Бахрейн например имахме проблеми, които ни костваха ценни точки. Тази година имаме цялостно подобрение - от колата до начина, по който екипът работи. Показахме, че сме можем да сме конкурентни. Винаги има място за още подобение, особено в квалификацията. Знаем, че това ни е слабост и работим по нея. Много обичам пистата в Монако, от една страна това е второто ми домашно състезание, все пак живея тук. Винаги си на лимита, много близо до бариерите, няма място за грешки. Стартовата позиция тук е по-важна, отколкото на която и да е друга писта. Надявам се да се справим добре в събота. Моята цел е много проста - винаги да съм в битка за подиума. За гумите ли? Трябва да се справим по най-добрия начин с това с което разполагаме. В Испания спечелихме с четири спирания, това не се случва за първи път", сподели бразилеца.

                                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #443 -: Май 21, 2013, 08:39:01 am »


Пол ди Реста: Алонсо заслужава да е шампион

"Трябваше да вземе титлата и през 2012"

Пилотът на Форс Индия Пол ди Реста смята, че тази година световната титла трябва да отиде при Фернандо Алонсо. В класирането при пилотите в момента Алонсо е трети след Кими Райконен и изостава от лидера Себастиан Фетел със 17 точки. Миналия сезон Фернандо изпусна титлата само за 3 точки и според ди Реста, това не е било справедливо.

"Той трябваше да е шампион миналата година. За мен, Алонсо е шампионът на 2012. Тази година имаше проблеми в Малайзия и Бахрейн, но Ферари изглеждат много силни. Мисля, че заслужават шампионата", споделя шотландецът. Всъщност Пол е с една година по-голям от Себастиан Фетел и не е тайна, че когато двамата са се състезавали във Формула 3, германецът е получил място във Формула 1, а не ди Реста заради подкрепата на Ред Бул. Затова пилотът на Форс Индия по принцип не е фен на Фетел, и ако надпреварата отново е между Фернандо и Себастиан, Пол ди Реста със сигурност ще е за испанския пилот на Скудерията.

                                                                                                    formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #444 -: Май 21, 2013, 08:40:31 am »


Пади Лоу в Мерцедес от юни

Договорът му с Макларън ще бъде прекратен предварително

Бившият технически директор на Макларън Пади Лоу ще се присъедини към Мерцедес още от следващия месец. Ролята му в базирания в Бракли отбор ще е управленческа. Очакваше се Лоу да постъпи в Мерцедес чак когато договорът му с Макларън изтече в края на годината, но явно нещата са се ускорили. Двата отбра са се споразумели и Пади ще започне работа още на 3 юни.

Лоу ще е изпълнителен директор (технически) и ще работи отблизо с шефа на отбора Рос Браун и моторспорт директора Тото Волф. "Вълнувам се да стана част от тази много талантлива и способна техническа организация. Отборът вече направи може би най-бързата кола за сезон 2013, а техническите предизвикателства на новите правила за 2014 ще ни дадат възможността да увеличим максимално взаимодействието с производителя. Нямам търпение за това предизвикателство. Почти 20 години работя отблизо с Mercedes-Benz и се възхищавам дълбоко от феноменалната отдаденост на компанията към Формула 1. Очаквам заедно да постигнем много в идните години", заяви Лоу.

Браун, който изигра роля в преговорите за присъединяването на Лоу към Мерцедес, допълни: "С удоволствие приветствам Пади в отбора и се радвам, че ще работим заедно. Той има много успехи зад гърба си в спорта и би бил ценен за всеки от нашите съперници в питлейна. Не е тайна, че в момента всички отбори се опитват да балансират между тази и следващата година, но може би по-малко очевидното е, че ще наблюдаваме големи промени и през сезони 2015 и 2016, защото развитието на новото поколение болиди и двигатели ще продължи. За да се справи в тези обстоятелства, един успешен отбор има нужда от сила. Пристигането на Пади ще подсили допълнително нашата организация и ще ни постави в силна позиция в бъдеще".

                                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #445 -: Май 21, 2013, 04:04:58 pm »


Кими: Защо да съм изненадан от второто място?

Кими Райконен в свой стил отговори на въпрос дали е изненадан от силното си представяне и това на отбора на Лотус от началото на сезон 2013. Финландската звезда на тима смята за съвсем нормално това, че се намира на второ място с изоставане от четири точки по петите на световния шампион Себастиан Фетел от Ред Бул.

До петия кръг Кимстър спечели 85 точки след победата в Гран при на Австралия, при откриването на сезона, последва седмо място в Малайзия и три поредни втори места в Китай, Бахрейн и Испания.

"Изобщо не виждам причина да съм изненадан от начина, по който стартирах сезона. Няма никаква магия зад всичко това. Още миналата година решихме, че искаме да стартираме силно, и го постигнахме. Това е. Искаме обаче да печелим повече победи и това предстои да постигнем сега", хладнокръвен, както обикновено в коментарите си е Райконен.

                                                                                                     sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #446 -: Май 21, 2013, 04:06:41 pm »


Пирели: ГП на Монако с две спирания

Моторспорт директорът на Пирели Пол Хембри предположи, че за следващото Гран при от сезон 2013 в Монако отборите ще предпочетат стратегия с две спирания за смяна на гуми.

"Очакваме в Монако да има средно по два питстопа на кола, защото трасето тук е противоположност на Барселона - по улиците на Монако гумите не се износват толкова и деградацията не е толкова силна. Това не прави състезанието по-малко стратегическо, защото и преди сме виждали пилоти, които пробват напълно различни стратегии и накрая завършват един до друг на подиума. Последното Гран при на Испания беше спечелено от по-задна позиция на стартовата решетка, така че ще е интересно да видим дали това може да се повтори и на "Монте Карло" - писта, прочута с това, че на нея се изпреварва трудно. Затова стратегията тази година ще е още по-важна в сравнение с предишни сезони и отборите със сигурност ще се опитват да подобрят стартовите си позиции", обясни Хембри.

                                                                                                      sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #447 -: Май 22, 2013, 09:36:47 am »


Хонда се местят в Англия заради Макларън

Японците оглеждат фабриката на Косуърт

Хонда вече се оглеждат за нов английски дом на моторспорт дивизията си, която от 2015 година трябва да снабдява с двигатели британския отбор Макларън. Двете компании официално подписаха договор и отново ще си партнират при връщането на турбо двигателите във Формула 1.

Японците ще продължат да развиват новия си 1.6-литров V6 турбо двигател във фабриката в Точиги, Япония, но при стартиране на съвместната работа с инженерите на Макларън ще се наложи преместване в Англия.

Според медиите на острова от Хонда вече преговарят за фабриката на Косуърт. Легендарният британски производител на състезателни двигатели се оттегля от Формула 1 в края на настоящия сезон 2013.

                                                                                                    formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #448 -: Май 22, 2013, 09:42:56 am »


Шумахер се завърна в болида на Мерцедес

Легендата завъртя няколко обиколки на "Зеления ад"

Легендата на Формула 1 Михаел Шумахер отново седна в добре познатия си болид на Мерцедес от 2011 година. Седемкратният световен шампион участва в демонстративно събитие преди тазгодишното издание на популярното състезание за издръжливост "24-те часа на Нюрбургринг".

Михаел направи няколко обиколки с болида W02 по легендарната, дълга над 20 километра северна дъга  "Нордшлайфе", известна от миналото на Формула 1 като "Зеления ад". Към бившия си съотборник се присъедини и Нико Розберг, който в момента се състезава за Мерцедес AMG.

                                                                                                    formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 20.0 Firefox 20.0
Re:Формула 1
« Отговор #449 -: Май 23, 2013, 06:08:23 pm »


Хамилтън нарисува Никол върху каската

И кучето Роско е там

Шампионът във Формула 1 за 2008 година Люис Хамилтън ще кара с лика на гаджето си Никол Шерцингер върху каската по време на най-бляскавото състезание от календара за Гран при на Монако. Освен любимата, британецът е поръчал и образа на кучето си Роско. Тримата се возят в кабриолет, а на заден план се вижда панорама от Монако.

                                                                                         formula1.sportal.bg
Активен