www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495502 пъти)

0 Членове и 9 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #525 -: Юни 02, 2013, 10:03:52 am »


Маса с ново шаси за Канада

След инцидентите в Монако

След нелекия уикенд в Монако миналата седмица, където Фелипе Маса катастрофира два пъти на едно също място на пистата "Монте Карло", сега отборът се готви за Канада. Преди няколко дни Ферари заявиха, че причината за инцидента на бразилеца е била проблем с предното окачване, който вече е решен. Вчера обаче от Скудерия признаха, че продължават да работят по въпроса и да търсят какво точно се е случило в Монако. Това е затруднило работата им по подготовката на болидите за "Жил Вилньов".

"Последните няколко дни бяха по-трудни от обикновено за отбора както от работна, така и от чисто човешка гледна точка. Първата ни задача беше да разберем какво точно се случи с колата на Фелипе последния уикенд. След това преминахме към подготовка за следващото състезание", обясни директорът на пистовите операции Диего Йоверно.

"Заради случилото се в Монако работата по колите на Фернандо и Фелипе пое в различни посоки. Колата на Алонсо премина през обичайното "обслужване" и започна специална подготовка за Канадското състезание. За Фелипе обаче, се направи чисто ново шаси", споделят от Ферари. Йоверно допълва: "След състезанието стандартна практика е почти цялата кола да бъде демонтирана. После компонентите се изпращат в съответните департаменти за инспекция. След състезание като това в Монако, където колата се подлага на големи натоварвания и често има контакт с бариерите и предпазните мантинели, тази фаза е още по-сложна от обикновено".

От отбора обясняват, че практиката е след състезание колите да се разглобяват, проверяват и след това отново да се сглобяват според индивидуалните изисквания на пистата за следващото състезание. След специално състезание като Монако обаче, където някои части са специално проектирани за това трасе, работата след състезанието включва и замяна на тези части. "Говорим за окачване и някои панели, които се сменят бързо и се оставят настрана. Останалите компоненти тръгват в различни посоки, в зависимост от материала, от който са направени, където биват преглеждани за дефекти, които не могат да бъдат видяни с просто око".

                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #526 -: Юни 02, 2013, 10:05:15 am »


ФИА иска данните от теста на Пирели

Лауда: Ред Бул са ядосани, защото изпуснаха възможността да тестват

ФИА е изискала от Пирели да съберат досие с данните от теста и да го представят преди изслушването от Международния трибунал за тайния тест с Мерцедес. Шефът на отбора Рос Браун твърди, че Мерцедес не са имали лична полза от тридневния тест в Барселона, който екипът е провел с доставчика на гуми непосредствено след Гран при на Испания. Според Браун Пирели са дали на инженерите им само кодове за използваните гуми. "Не получихме никаква използваема информация", обяснява Браун. Ферари, които подадоха официално оплакване до ФИА, имаха подобен аргумент, когато направиха тест на гуми с Пирели "със стара кола".

Въпреки всичко около тайния тест продължава да излиза "информация". Според италианския вестник Ла Стампа, докато Люис Хамилтън е публикувал снимки в Twiter от Орландо, САЩ, всъщност е карал на испанската писта, но това вече минава всички граници и отива към следващото ниво в сътворяването на слухове - пълните измислици.

Ники Лауда смята, че Ред Бул са просто ядосани, защото са изпуснали възможността и не са направили тридневен тест преди Мерцедес. "Ние се възползвахме от възможността да тестваме и според мен Ред Бул просто реагираха прекалено бавно. На тяхно място и аз бих бил раздразнен. След протеста трибуналът ще реши дали спортният устав или правилата, които Пирели са договорили с ФИА, важат в случая. Ние постъпихме както трябва и сега независим трибунал ще трябва да отсъди", коментира Лауда.

                                                                                             formula1.sportal.bg

Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #527 -: Юни 02, 2013, 10:07:08 am »


Бътън очаква добър уикенд в Канада

"Винаги може да запишеш изненадващ резултат"

Пилотът на Макларън Дженсън Бътън тръгва уверен за следващото състезание от календара за 2013 - Гран при на Канада.

"Винаги съм харесвал Гран при на Канада. Монреал е един от най-хубавите градове в календара, защото тук хората са гостоприемни и това е едно от състезанията, които всички във Формула 1 очакват с нетърпение. Подобно на Монако, тук също може да стане една приятна лотария. Пистата "Жил Вилньов", за разлика от Монако, където скоростта не е толкова висока и сцеплението е голямо, тук е точно обратното - висока скорост и ниско сцепление. Това е съчетание, което осигурява на феновете страхотно състезание - още една от причините канадското Гран при да е едно от най-популярните през годината", споделя Дженсън. През последните три години Макларън печелят това състезание, като за Дженсън Бътън 2011 беше успешното, а другите две са на името на бившия му съотборник Люис Хамилтън.

"Винаги, когато се връщам в Канада, си спомням за състезанието от 2011. Успях от последен да стана първи и това беше едно от доказателствата, че във Формула 1 е възможно всичко. Независимо че този сезон не тръгваме за Монреал с печеливш пакет, правим постоянен прогрес, а и винаги я има онази допълнителна мотивация, с която можеш да извадиш изненадващ резултат в това състезание. Очаквам добър уикенд в Канада", споделя пилотът.
                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #528 -: Юни 02, 2013, 10:45:36 am »


Райконен се подготвя за Канада

Кими: Много често състезанието тук е лотария

Кими Райконен вече се е отдалечил от проблемите в Монако и сега се настройва за Гран при на Канада. Финландецът определи състезанието като "лотария", в която всичко е възможно - климатичните условия могат да обърнат всичко, гумите, да се появи кола за сигурност или някой да те удари, докато чакаш на червен светофар, както направи Хамилтън през 2007-ма. За успех в Монреал са важни добрата кола, правилните настройки със средни нива на притискане и "да внимаваш да не прегрееш спирачките". Кими определя квалификацията като "не толкова определяща", защото на "Жил Вилньов" се намират места за изпреварване. Въпреки загубата на точки в Монако спрямо Себастиан Фетел, Айсмен не е притеснен.

"Печелил съм тук, беше хубаво, но съм имал и проблеми. Много често състезанието е пълна лотария, има много фактори, които могат да му повлияят. Климатът се сменя бързо, понякога гумите или пистата не работят добре, може да има много коли на сигурност, или пък някой пилот да те удари докато чакаш на червен светофар", обяснява Кими. Колкото до победата, "трябва ти добра кола. Като на всяка писта правилните настройки са важни. Трябва ти добре балансирано шаси със средни нива на притискане, а и не искаш да прегрееш спирачките, защото има много тежки спирания - нещо което много ми харесва, писти в стил газ-спирачка. Квалификацията тук, както на всяка писта, е важна, но не и колкото в Монако. Изпреварванията не са лесни, но има 1-2 места. Още сме в началото на сезона и 21 точки изоставане не са нищо, особено ако Себастиан има проблеми през някой състезателен уикенд", коментира пилотът на Лотус.

                                                                                           formula1.sportal.bg
« Последна редакция: Юни 02, 2013, 01:02:42 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #529 -: Юни 02, 2013, 10:46:52 am »


Седмица на симулации в Маранело

Ферари се подготвят за ГП на Канада

Отборът на Ферари работи здраво за седмия кръг от шампионата, който ще се проведа на пистата "Жил Вилньов" в Канада. Овен обичайната програма по подготовката за състезанията, италианците са се фокусирали върху работа в симулатора. В последните няколко дни тестовите пилоти Андреа Бертолини, Давиде Ригон и Педро Де Ла Роса въртят неспирно виртуални обиколки. Така Скудерията опитва да се подготви максимално добре за състезанието в Монреал. Симулациите са много важни за развитието на болида в краткосрочен и далечен план, затова всички официални пилоти и свободните членове на екипа в момента работят върху това.

Пистата "Жил Вилньов" е със средна скорост от 215 км/ч и е първата наистина високоскоростна в календара. Тя предлага комбинация от шикани, бавни завои и дълги прави, през които пилотите преминават с над 300 км/ч. Оптималната работа на спирачките и сцеплението са ключови фактори за бърза обиколка. Асфалтът е много гладък, което ще позволи на Пирели да използват супермеките и средните типове гуми, както в Австралия. Местата за изпреварване са малко дори с двете DRS зони, така че стратегията ще играе важна роля - всичко от 1 до 3 спирания в бокса е възможно.

                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #530 -: Юни 02, 2013, 10:49:34 am »


Фетел: Кой не харесва канадското Гран при?

Себастиан си спомня за 2011, подготвяйки се за следващата седмица

След второто място в Монако, което подсигури лидерството му в класирането при пилотите, Себастиан Фетел тръгва уверен към следващото състезание от календара - Гран при на Канада. Пилотът на Ред Бул сподели какво мисли за пистата в Монреал.

Миналата година Фетел спечели квалификацията, но завърши едва четвърти в състезанието. Канада според него е невероятно състезание независимо, че той никога не го е печелил, а през 2011 определено беше най-близо до победата. Тогава германецът загуби в последната обиколка.

"Кой не харесва канадското Гран при? Пистата има страхотен ритъм и е едно от най-добрите състезания през сезона. Атмосферата и феновете са невероятни, целият град живее с Формула 1 по време на уикенда и това ни кара да се чувстваме много специални. Очевидно един най-лудите моменти бяха през 2011. Валеше много силно, не съм виждал толкова силен дъжд от тогава. По време на състезанието имаше голяма пауза и водехме. Надпреварата беше трудна и половин обиколка преди края направих първата си грешка, която ми коства победата. Но това е част от спорта, сигурно е било страхотно за феновете да гледат без да знаят кой ще спечели до последната обиколка", разказва Фетел.
                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #531 -: Юни 02, 2013, 10:51:05 am »


ФИА изисква информация и от теста на Ферари

Отборът също е пробвал гуми след Бахрейн

Ръководството на Формула 1 е изискало информация от теста както на Мерцедес, така и на Ферари, за да прецени дали е имало нарушение в участието на Мерцедес в теста на Пирели. Ред Бул и Ферари протестираха миналата седмица след като стана ясно, че Мерцедес са направили 1000-километров тест с Пирели след Гран при на Испания с болида си за 2013.Ферари също са помагали на Пирели с тестовете на гуми по-рано през сезона, но с колата си за 2011 и най-вероятно с пилота Педро де ла Роса. Освен ежегодния тест на млади пилоти, тестове по време на сезона със сегашната кола са забранени според Ф1 правилника за 2013.

"ФИА поиска от Мерцедес AMG и Скудерия Ферари, които са взимали участие в тестове на гуми през 2013, да се явят на дисциплинарно разследване в съответствие със съдебния и дисциплинарен правилник на ФИА. Това е в следствие на доклада, подаден от стюардите на Гран при на Монако, и представлява допълнителна информация, изискана от ФИА, в контекста на получените от Пирели отговори с цел изясняване", гласи последното изявление на ФИА.

ФИА все още обмисля далии да представи въпроса пред Международния трибунал. По-рано вчера Пирели публикуваха тяхното становище, в което обясняват, че никога не са настоявали за теста да се използва колата за 2013, с която са участвали Мерцедес. От своя страна отборът все още не е излязъл с официално становище.
                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #532 -: Юни 02, 2013, 10:53:56 am »
Маса и Малдонадо ще са на линия за Гран При на Канада

Пилотите Фелипе Маса и Пастор Малдонадо, които претърпяха сериозни катастрофи в Монако, ще бъдат възстановени напълно за предстоящото Гран При на Канада.

Бразилецът от Ферари днес мина успешно последните прегледи в болницата, след като в неделя трябваше да напусне трасето с обездвижен врат. Уикендът за 32-годишния състезател бе доста тежък – освен в самото състезание, по сходен начин той катастрофира и в последната свободна тренировка, което го лиши от шанс да участва в квалификацията.

„Фелипе е добре. Единственото, от което се оплаква, са леки болки в мускулите“, обясни шефът на „скудерията“ Стефано Доменикали. Самият пилот пусна своя снимка в интернет как тренира, придружена с кратко обяснение: „Работя здраво, 100 % уверен за състезанието“.

Малдонадо от своя страна разтревожи сериозно всички в Уилямс, след като се заби в меките ограждения заради безразсъдна маневра на Макс Чилтън. 22-годишният британец опита да изпревари своя опонент, но осъществи контакт с предното му крило, което се откъсна и блокира предните гуми на колумбиеца. „Тялото още ме боли, но няма проблем. Щом разбрах, че всичко е наред, вече започнах да мисля за Монреал“, каза Малдонадо.

                                                                                                        gong.bg

« Последна редакция: Юни 02, 2013, 12:58:34 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #533 -: Юни 02, 2013, 10:57:43 am »

Бътън и Уебър мислят, че Мерцедес не са имали предимство в Монако след теста с Пирели


Дженсън Бътън и Марк Уебър мислят, че отборът на Мерцедес не е имал предимство в Гран при на Монако след теста на гумите Пирели, проведен след Гран при на Испания.

Въпросът дали изпитанията на Каталуния са легални все още е широко обсъждан. Ред Бул и Ферари изискаха разяснение и подадоха официален протест, а според официално изявление на ФИА федерацията не е била уведомена за проведените изпитания. 1000-километров тест на Пирели по време на сезона е възможен само ако всички отбори са уведомени за него според изявлението на федерацията.

Становището на Пирели е, че това изпитание е било необходимо, тъй като компанията тества новите си гуми на болид на Рено от 2010 г., който не отговаря на спецификациите на настоящите автомобили. Също така моторспорт директорът на италианския производител Пол Хембри каза, че предложение за тест е направено до всички отбори, Мерцедес са се съгласили да участват.

Все още е неясно дали проведените изпитания ще се счетат за легални или не, но Бътън е сигурен, че те не са причината за победата на Нико Розберг в Монте Карло:

-Те са свършили добра работа и дори без теста на гумите мисля, че биха спечелили състезанието в Монако. Според мен отборите, които протестираха, са по-изненадани, че това се случи. Не смятам, че резултатите ще се променят. Не знам какво могат да направят. Според мен възразяващите екипи просто искаха разяснение, защото всички бихме желали да направим 1000-километров тест, за да разберем по-добре гумите.

Пилотът на Ред Бул Марк Уебър подкрепя мнението на британеца:

- Мисля, че вероятно бяхме малко изненадани, че се случи, но не мисля, че имаше голямо отношение в резултата (в Монако). Честно казано, тяхната кола при всички положения щеше да се представи добре тук. Трябва обаче да разберем дали изпитанията са в правилата. Сигурен съм, че Мерцедес са мислили, че е легален и заради това са го направили. Времето ще покаже, но не смятам, че имаше ефект в резултатите.

                                                                                                  clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #534 -: Юни 02, 2013, 10:59:54 am »
Уилямс Гран при Холдингс с нов изпълнителен директор



Майк О`Дрискол е новият изпълнителен директор на Уилямс Гран при Холдингс, съобщиха от тима. О`Дрискол е бил президент на Астън Мартин, Ягуар, Ленд Роувър в Северна Америка от 2001 до 2007 г. и управляващ директор на Ягуар Карс от 2007 до 2011 г. Той е част от борда на директорите на Уилямс от 2011 г. Тимът обяви, че назначаването на новия изпълнителен директор е с цел той да ръководи дългосрочното бъдеще на екипа.

- Майк бе важен член на борда ни от 2011 г. като директор без изпълнителни функции и съм доволен, че ежедневното му участие в компанията драстично ще се увеличи – коментира основателят и шеф на отбора Сър Франк Уилямс. – Тази нова роля ще подсили компанията и ще ни помогне да постигнем целите си на пистата. Майк донася със себе си значителни умения и богат опит. Работейки с Клер, не се съмнявам, че бъдещето на Уилямс е в сигурни ръце.

С тази промяна в управлението Williams F1 Team и Williams Advanced Engineering ще се обединят под обща ръководна структура, като О`Дрискол ще работи заедно със заместник-шефа на отбора Клер Уилямс. Също така изпълнителният директор ще оглавява Изпълнителен комитет със задача да докладва на ОДрискол, който от своя страна ще се отчита директно на Сър Франк и борда на директорите на Уилямс Гран при Холдингс.

- Това съобщение не е само чудесна новина за компанията, а и допълнително доказателство за изпълнението на нашата дългосрочна стратегия за бизнес успех – каза Клер Уилямс. – Майк донася със себе си уникална смесица от умения и възможности. Също така той е страстен любител на моторните спортове със значителен опит в автомобилната индустрия. Напълно уверена съм, че той може да поведе бизнеса напред, за да достави по-добро представяне както за Williams F1 Team, така и за Williams Advanced Engineering.

                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #535 -: Юни 02, 2013, 11:02:05 am »

Лауда: Съдът ще реши дали сме в нарушение



Председателят на борда на Мерцедес F1 Ники Лауда каза, че независим трибунал ще реши дали ще има наказания за екипа заради теста на гумите Пирели на пистата Каталуня след Гран при на Испания.

Той също така коментира пред вестник Osterreich, че Ред Бул протестират срещу изпитанията, защото не са ги направили те:

- Приехме възможността да тестваме и мисля, че Ред Бул просто реагираха прекалено бавно. Аз също бих бил раздразнен. След протеста съдът ще реши кое има превес – дали спортните правила или това, което Пирели са договорили с ФИА. Действахме правилно и сега един независим трибунал ще реши.

Все още няма потвърдена информация дали въпросът ще бъде отнесен до трибунал. Според австрийския вестник Kleine Zeitung ФИА е поискала пълно досие от Пирели за проведените изпитания, което да послужи за изслушване.

Шефът на Мерцедес Рос Браун вече заяви, че тимът не е имал предимство след тридневния тест, защото Пирели са дали само кодове на смесите на инженерите от екипа. Италианският производител също твърди, че изпитанията са били в реда на правилата.

                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #536 -: Юни 02, 2013, 11:04:45 am »

Трули ще съди Тони Фернандес



Ярно Трули ще съди бившия си шеф Тони Фернандес за неизплатена заплата, съобщи самият пилот.

Италианецът се оттегли от Формула 1 в края на сезон 2011, като неговото място в Катерам бе заето от Витали Петров. Договорката между Трули и Фернандес е била малайзиецът да му изплати заплатата и за 2012 г., когато трябваше да изтече договорът му, но това все още не е станало.

- Ще съдя Фернандес, защото той ми дължи много пари – коментира Трули пред италианското списание Аутоспринт. – Кариерата ми във Формула 1 приключи, тъй като се съгласих да отстъпя мястото си, защото бях уверен, че отборът ще изпълни задълженията си по контракта. До днешна дата това не се е случило.

Ярно Трули се състезава във Формула 1 от 1997 до 2011 г. и е карал за отборите на Минарди, Прост, Джордан, Рено, Тойота и Катерам. Той има една победа – Гран при на Монако през 2004 г. – и 11 подиума от кариерата си в Гран при.

                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #537 -: Юни 02, 2013, 11:06:29 am »

Уитмарш: Отборите трябва да работят заедно



Отборите от Формула 1 трябва да работят заедно в решаването на належащи проблеми, заяви шефът на Макларън, Мартин Уитмарш.

Според него в момента основна грижа на спорта са големите разходи на тимовете, които не са контролирани. Британецът смята, че екипите трябва да работят заедно за ограничаването на разходите и увеличението на приходите, за да подобрят бъдещето на Гран при.

- Със сигурност можем да свършим по-добра работа, ако работим заедно. Без съмнение можем да работим по-добре заедно и да кажем: „Добре, как да направим положението дори по-добро от сегашното?"

Асоциацията на отборите във Формула 1 (FOTA), чийто председател е Уитмарш, бе създадена именно, за да се решават подобни въпроси, но Ред Бул, Ферари, Торо Росо и Заубер в момента не са част от нея.

- Отборите трябва да живеят в търговската реалност на наличните пари. В момента екипите не контролират разходите си достатъчно, което е безкраен проект. Добрият бизнес се опитва да контролира разходите и да увеличи приходите си и според мен ние не правим достатъчно добра работа и с двете неща. Всеки отбор, който не излиза на печалба, харчи твърде много пари. Това действие е основна грешка в бизнеса и не е особено устойчиво при криза – каза Уитмарш.

Шефът на Макларън мисли, че Формула 1 е спорт с големи възможности за развитие и привличане на многоброен интерес, но трябва да се работи по-усърдно за това:

- Във Формула 1 сме доста добри в това да бъдем негативни. Ако сме честни за това и отстъпим, има и позитивни страни. Преди всичко имаме чудесен спорт, който има огромен потенциал. Бърни направи страхотна работа през годините, за да комерсиализира Формула 1. Правим страхотно шоу, публиката е добра, преместваме се към приложими технологии, идват нови спонсори. Затова бъдещето изглежда по-положително в това отношение. Върши се много добра работа, но всички знаем, че ако работим заедно, с всички други партньори във Формула 1, можем да направим спорта дори по-успешен. Ние сме развлекателен бизнес за няколко милиарда долара, който трябва да разширява популярността си и да увеличава приходите си.

                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #538 -: Юни 02, 2013, 11:12:09 am »
Перес: Кими не ми остави място



Докато повечето пилоти и зрители са на мнение, че Серхио Перес буквално съсипа състезанието на Кими Райконен, самият мексиканец има съвсем различна позиция.

"Не ми остави достатъчно място", каза Перес по повод на опасния опит за изпреварване на шикана след тунела в "Монте Карло". Тогава Серхио се опита да влезе между Лотуса на Кими и предпазната стена, вследствие на което двата болида се удариха и задната лява гума на Райконен се спука.

Пилотът на Макларън пък продължи още няколко обиколки, но отпадна, когато му бе попречено да влезе в бокса.

"Кими ме притисна към стената малко преди влизането в шикана. Бях изпреварил Дженсън Бътън и Фернандо Алонсо тъкмо там. Също така там Дженсън мина пред мен. Този път обаче не можех да избегна удара с Кими. Всяка маневра в Монако е рискова. Трябва да си оставяме място, обаче", кротко критикува Серхио.

"Спирачките ми пострадаха вследствие на този инцидент. Разочароващо е да отпадна от състезание, в което карах по този начин и то толкова близо до финала", продължи Перес.

                                                                                                            sportni.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #539 -: Юни 02, 2013, 11:21:29 am »
На днешния ден - 2 юни, през далечната 1970 година загива създателят на отбора на Макларън - Брус Mакларън.


                                                               

Основателят на отбора Макларън - Брус Mакларън, е роден на 30 август 1937 година в Оуклънд, Нова Зеландия. Той започва да се състезава в родината си в средата на 50-те години, а през 1958 година се включва във Формула 2 в Европа. В следващата година следва дебютът му във Формула 1 в тима на Купър, като в края на сезона вече редовно печели точки за своя тим, а в последното състезание дори взима първата си победа. През 1960 година се състезава заедно с Джак Брабъм, а след като Брабъм напуска отбора, той се превръща в негов лидер. Следват няколко по-слаби сезона, след което Макларън се решава да основе свой собствен отбор. Така той създава своя тим Брус Макларън Мотор Рейсинг и започва да прави свои автомобили. Първият болид за Формула 1 е разработен през 1966 година с помощта на инженера Робин Хърд в първата година на налагането на 3-литровите двигатели във Формула 1. Използваните от тима на Макларън двигатели обаче са не толкова мощните Форд V8 и Serenissima V8. Първата си точка отборът печели в същата година в състезанието за Гран при на Великобритания, когато тимът завършва на шесто място. Разработеният от Хърд M7, който използва двигател Форд Косуърт DFV пък печели „Състезанието на шампионите" и по този начин и първата победа за Макларън. През 1968 година Макларън убеждава своя приятел и световен шампион Денис Хълм да се присъедини към него и двамата се борят за титлата във Формула 1. В крайна сметка обаче тя става притежание на Греъм Хил. Двамата се състезават и в сериите CanAm, където имат доста по-голям успех, но при трагичен инцидент по време на тестове в Гудууд Брус Макларън загива през 1970 година.

                                                                                              mclarenbg.net
« Последна редакция: Юни 02, 2013, 11:26:49 am от kriskokoto »
Активен