www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495505 пъти)

0 Членове и 8 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #540 -: Юни 02, 2013, 11:24:43 am »


               

       

                                                                       Поклон!
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #541 -: Юни 02, 2013, 12:14:39 pm »
Разписание на уикенда в Канада


Тренировка 1    07 Юни    17:00

Тренировка 2    07 Юни    21:00

Тренировка 3    08 Юни    17:00

Квалификация   08 Юни    20:00

Състезание       09 Юни     21:00

                                                                                          formula1.sportal.bg
« Последна редакция: Юни 02, 2013, 04:12:08 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #542 -: Юни 02, 2013, 12:19:21 pm »
Пистата "Жил Вилньов"

                       

Пистата "Жил Вилньов" в Канада е построена през 1978 година. Тя се намира на малък остров в Монтреал. Още през 1967 година там се е провело изложение на канадското Eкспо и организаторите са използвали част от тези съоръжения за да създадат комплекса около трасето. Първоначално пистата се е казвала "Нотр Дам" и е разположена по средата на един изключително красив парк с няколко езера. След смъртта на легендарния канадски пилот Жил Вилньов през 1982 година в Белгия, правителството на Канада взима решение да преименува трасето в знак на почит към тогавашния състезател на Ферари. "Жил Вилньов" е средно бърза писта с общо 13 завоя и с малко зони за сигурност. През 1991 година е построен нов бокс, а три години по-късно е добавен и последния шикан преди старт-финалната права. На него стават и повечето изпреварвания.

Коментар на Бернд Мейлендер (Официален пилот на колата за сигурност): Пистата е доста бърза, но не е много трудна. Пилотите ще имат затруднения заради продължителното максимално натоварване на двигателя и високите температури. Няма много зони за сигурност, а ако се блъснеш в "Стената на шампионите" надпреварата приключва до там.

                             

Писта: Жил Вилньов

Дължина на обиколка: 4,361 км

Обиколки: 70

Дистанция на състезанието: 305,270 км

Първи победител: 1978 г. Жил Вилньов (Ферари)

Първи пол-позишън на трасето: 1978 г. Жан-Пиер Жарие (Лотус)

                                                                                                   formula1.sportal.bg
« Последна редакция: Юни 02, 2013, 12:20:14 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #543 -: Юни 02, 2013, 04:10:32 pm »
Класирането към момента:

При пилотите:

1. Себастиан Фетел     107
2. Кими Райконен          86
3. Фернандо Алонсо      78
4. Люис Хамилтън         62
5. Марк Уебър              57
6. Нико Розберг            47
7. Фелипе Маса            45
8. Пол ди Реста            28
9. Ромейн Грожан         26
10. Дженсън Бътън        25
11. Адриан Сутил          16
12. Серхио Перес          12
13. Даниел Рикиардо      7
14. Жан-Ерик Верн         5
15. Нико Хюлкенберг      5


При отборите:

1. Ред Бул              164
2. Ферари              123
3. Лотус                112
4. Мерцедес           109
5. Форс Индия         44
6. Макларън            37
7. Торо Росо           12
8. Заубер                 5

                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #544 -: Юни 03, 2013, 08:29:40 pm »


Макларън не очакват четвърта поредна победа в Канада

Уитмарш: Никой в тима не се е предал

Отборът на Макларън спечели последните три надпревари за Гран при на Канада. Тази година на пистата "Жил Вилньов" обаче дори от тима очакват това да не се повтори. Това призна отборният шеф на тима Мартин Уитмарш.

Пилотите на славния британски тим в първите шест старта от сезона тотално разочароват, като не само все още нямат спечелена победа, но и качване на подиума.

"Макларън винаги се представя на високо ниво в Канада. Ние сме спечелили 13 Гран при победи в Монреал. Направихме го в последните три години, но за този уикенд не очакваме да стигнем до четвърта. Въпреки трудния старт на сезона продължаваме да работим и никой в тима не се е предал", убеден е Уитмарш. "Състезанието в Канада е едно от най-интересните в календара и всички в падока го обожават. Надявам се късметът за нас да дойде точно в него и да постигнем най-силния си резултат от началото на сезона", завърши британецът.

                                                                                                  formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #545 -: Юни 03, 2013, 08:32:13 pm »


Райконен: Фетел не е толкова напред

"В Канада съм печелил, но съм имал и тежки моменти“

Според Кими Райконен борбата за първата позиция в шампионата е още в самото си начало. Защитаващият третата си световна титла от миналия сезон Себастиан Фетел води в класирането пред финландския шампион на Лотус с 21 точки. Тази разлика основно се отвори след шестия кръг от сезон 2013 за Гран при на Монако, където Кими загуби срещу директния си конкурент 17 точки.

"Със сигурност в Монако загубихме скоростта, която бяхме набрали от началото на сезона. Нищо не е свършено още, защото борбата за титлата тепърва предстои", убеден е Райконен. „Преднината на Фетел от 21 точки може бързо да бъде стопена. Особено ако има лош уикенд в някой момент от сезона. Сега най-важното за Лотус е да си върнем темпото, което показвахме преди Монако. Надявам се да успеем да го постигнем още този уикенд. В Канада съм печелил победи, но съм имал и тежки моменти. Пистата е прекрасна и позволява зрелищни битки, дано отново сме в челото", завърши финландецът.
     
                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #546 -: Юни 03, 2013, 08:34:09 pm »


Фетел: Няма да остана завинаги в Ред Бул

"След 5 години може да потърся ново предизвикателство"

Себастиан Фетел призна, че няма намерение да кара до края на кариерата си за отбора на Ред Бул. Трикратният световен шампион с австрийския тим води във временното класиране при пилотите с 21 точки пред Кими Райконен от Лотус и се бори за четвъртата си поредна титла през тази година.

Въпреки страхотните си резултати от пристигането си в Ред Бул, 25-годишния Себ очаква след пет години да му се прииска ново предизвикателство, което да потърси в нов отбор.

"Може би няма да карам до края на кариерата си в Ред Бул. След пет години примерно може да реша да потърся ново предизвикателство в различен отбор. Всеки човек се развива в течение на годините и приоритетите ти се променят също", мисли за бъдещето си Фетел. "В Ред Бул се чувствам много комфортно, всички тук са като едно голяма семейство за мен. Точно в този момент не мога да си представя как започвам да се състезавам за друг отбор. Имаме прекрасен екип, бърза кола и в близко бъдеще няма да ходя никъде", завърши германецът.

                                                                                                                         formula1.sportal.bg
« Последна редакция: Юни 03, 2013, 09:11:44 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #547 -: Юни 03, 2013, 08:37:21 pm »


Съветват Люис: Отърви се от кучето и реши - хип-хоп или Ф1

"Няма никакъв начин това да се беше случило в Макларън"

Люис Хамилтън трябва да се отърве от кучето Роско и да реши дали да бъде отново онзи пилот шампион или хип-хоп звезда. Това го съветва пилотът от миналото Джон Уотсън, състезавал се за последно за Макларън (1978/83 г.) и записал в кариерата си пет победи във Формула 1.

След раздялата си с Макларън, които създадоха британеца като пилот, Люис получи картбланш да прави каквото си поиска в новия си тим Мерцедес AMG. Кучето Роско дори получи личен пропуск за боксовете във Формула 1 от самия Бърни Екълстоун. След това заваляха снимки на животното в болида и къде ли не в падока. Това като че ли премина всякакви граници и все повече специалисти и хора от света на Формула 1 се надяват да се намери някой да спре 28-годишния Хамилтън.

"Няма място за куче в падока на Формула 1. Дори и заради това, че не е честно спрямо животното. Само стартирането на двигател за него е като взрив на бомба, това не е правилно. Това нагледно показа, че в Мерцедес са готови да пренебрегнат отборната дисциплина само за да задоволят прищевките на Хамилтън. Няма никакъв начин това да се беше случило, ако беше останал в Макларън. Люис искаше повече свобода, но сега може да се получи обратният ефект. Сега той трябва да реши дали да бъде отново онзи пилот или да стане хип-хоп звезда. В края на краищата трябва да уважаваш работата, с която си изкарваш хляба", убеден е Уотсън. "Ники Лауда си заложи името, като го взе и го определи като човека, който може да свърши най-добре работата и най-после да сбъдне шампионските амбиции на Мерцедес. Лауда не е спечелил трите си световни титли, като е бил добродушен човек. Сега той трябва да накара Люис да се вземе в ръце, дори ако се налага да е по-строг с него", завърши ирландецът.
 
                                                                                                                         formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #548 -: Юни 03, 2013, 08:39:08 pm »

Заубер се надяват на положителен резултат в Монреал



След първите надпревари в Европа Формула 1 се отправя към Канада за едно от най-популярните състезания в календара. Екипът на Заубер има повече от прекрасни спомени от пистата Жил Вилньов, където Роберт Кубица и Ник Хайдфелд спечелиха двойна победа през 2008 г..

След като изтърваха точките за съвсем малко в Монако, в Заубер се надяват да положителен резултат от следващата надпревара в календара.

- Тази писта е една от любимите ми. Смесица е от постоянно трасе и обичайната инфраструктура. Има някои тесни секции, които не позволяват каквито и да са грешки. Цялата конфигурация ми допада, както и в частност бордюрите. Атмосферата винаги е страхотна, а целият град Монреал приветства Формула 1. Това е чудесна Гран при и нямам търпение за нея – коментира Нико Хюлкенберг.

Естебан Гутиерес е карал веднъж в Канада – през 2007 г. във Формула BMW. Тогава за него състезанията преминават доста добре със спечелването на подиум и четвърто място. Той също харесва пистата.

- Трасето е хлъзгаво и управлението на гумите отново ще е много важно. Това ни дава възможност да направим наистина добра стратегия. Очевидно е, че изпреварванията ще са по-лесни, отколкото в Монако, а това може да ни е от полза. Трудно е да се прецени колко ще сме конкурентоспособни, тъй като това ще зависи и от времето. Надяваме се на по-добри условия, които да помогнат за един по-постоянен уикенд, за да прогресираме и да извлечем повечето от потенциала си – допълни мексиканецът.

Според шефа операции на пистата Том Маккълоу появата на кола за сигурност на трасето е много вероятна. Разлика в работата ще има и с гумите, тъй като този сезон ще се използват медиум и суперсофт.

                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #549 -: Юни 03, 2013, 08:40:52 pm »

Канадската писта може да награди боеца, смята Перес



Изградена на изкуствено направения остров Нотр Дам, пистата Жил Вилньов, домакин на седми кръг от F1, е едно от високоскоростните трасета в календара на Гран при със средна скорост от 215 км/ч. Специфична е комбинацията от дълги прави, където болидите надминават 300 км и бавни технични завои. Също така атмосферните условия се променят непрекъснато, което е предпоставка за една интересна надпревара. Не случайно мнението на Серхио Перес е, че състезанието в Канада може да награди пилота боец:

- Въпреки че не сме там, където искаме (като представяне), се надявам в Монреал да направим още една стъпка напред. Мисля, че можем да имаме добър уикенд. Това е състезание, което може да награди боеца, защото често е непредвидимо.

Асфалтът на трасето е гладък, няма сцепление и за надпреварата на Жил Вилньов Пирели избра да предостави гуми суперсофт и медиум, като на трасето ще има и две DRS зони.

Съотборникът на Перес Дженсън Бътън коментира, че това е една от пистите, които харесва и очаква с нетърпение състезанието там:

- Винаги съм се наслаждавал на Гран при на Канада. Също като Монако, състезанието в Канада е нещо, подобно на приятна лотария – но за разлика от Монте Карло пистата Жил Вилньов е високоскоростна и с малко грип.

Бътън има приятни спомени от Канада и по-специално от надпреварата през 2011 г., която спечели, изпреварвайки Себастиан Фетел две обиколки преди финала:

- Отиването в Канада винаги носи приятни спомени от състезанието ми през 2011-та. Минаването от последно на първо място наистина показва, че във Формула 1 всичко е възможно. Въпреки че няма да пристигнем в Монреал като фаворити, правим последователен напредък. Там винаги има допълнителната мотивация, че можеш да имаш изненадващ резултат в това състезание.

Шефът на Макларън Мартин Уитмарш сподели, че надпреварата в Канада е една от най-добрите за годината и че пистата поощрява смелото пилотиране:

- Пистата има естествен ритъм, който насърчава смелото каране, но и наказва грешките с тесните си зони за сигурност и безкомпромисни бетонни стени. Настилката на трасето е абразивна, без сцепление, а правата в последната част е идеална за продължителни битки и изпреварвания.

                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #550 -: Юни 03, 2013, 08:44:22 pm »

Лотус искат да се върнат в борбата в Канада




Монако бе едно от най-тежките състезания за екипа на Лотус през тази година. Докато Ромен Грожан бе зает да потрошава колата си в почти всяка сесия, Кими Райконен стана жертва на амбицията и агресията на Серхио Перес и записа едва една точка. Затова от екипа искат да оставят по-бързо това състезание зад гърба си и да се съсредоточат върху представянето си в Монреал.

В Канада, Райконен и екипът на Лотус искат отново да стопят от преднината на Себастиян Фетел и Ред Бул това, което загубиха в Монако.

„Не знаем, как ще се държи нашата кола в Монреал, но не виждам причина да сме по-назад от конкурентите ни“, заявява Райконен преди надпреварата в Северна Америка. Според него е много вероятно пистата да пасне на характеристиките на колата на Лотус. С едно изключение в последните години пилотът успява да печели точки. Само през 2008 г. финландецът бе торпилиран от Люис Хамилтън и то при положение, че бе начело при излизането от бокса. Райконен е печелил само веднъж в Монреал и то преди доста години. Единствената му победа е през 2005 г. с Макларън.

„Имам победа там, което е добре, но имам преживени и доста разочарования. Често това състезание се превръща в лотария. Има доста фактори, които могат да повлияят на надпреварата. Времето се променя много често, понякога гумите не работят достатъчно добре на това трасе. Понякога пък има доста фази с кола за сигурност на пистата. Понякога пък някой се забива в теб, докато чакаш червената светлина в края на питлейна да изгасне. Всичко, от което се нуждая, за да спечеля в Канада е добра кола. Както при всяко друго състезание е много важно да бъдат точно уцелени правилните настройки. Това е писта, където е необходимо средно ниво на притискане и където трябва да се внимава със спирачките. Стилът газ-спирачки тук ми допада. И тук не е много лесно за изпреварване, но все пак има едно-две места, където това може да става. Със сигурност загубихме точки спрямо другите в челото, но борбата продължава. Сезонът все още е в началото си. 21 точки не са нищо сериозно, защото понякога и Себастиян може да има труден уикенд. Най-важното е да се върнем представянето си в състезанието в етапа, в които беше преди Монако.“

Ромен Грожан също иска след две надпревари без точки да се върне на правилната посока. След трите инцидента в Монако, французинът се надява да повтори представянето си от миналата година в Монреал, когато записа най-доброто класиране в кариерата си и завърши втори. За негово съжаление обаче ще бъде върнат с десет места назад, след като бе наказан за сблъсъка си с Рикиардо.

„Работим здраво и се опитваме да измислим най-добрата стратегия, която да ни изстреля отново напред“, обяснява Грожан. „Ще се опитам разбира се да подобря представянето си и да запиша чудесен резултат. С това наказание ще бъде трудно, но ще дадем най-доброто от себе си, за да се справим с предизвикателството. Пистата е много интересна и не е лесна за научаване. Но както обичаме да казваме, всеки обича пистите, на които има добри резултати. Градът също е прекрасен, хората говорят френски, много е оживено и чудесните ресторанти карат всеки да се чувства чудесно там. Това е любимата ми писта, когато играя на Xbox, въпреки че е много по-вълниста в действителност, отколкото е на домашния диван."

                                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #551 -: Юни 03, 2013, 08:48:08 pm »

Сузи Волф: От характера зависи как караш



Сузи Волф е една от малкото жени, карали болид от Формула 1. Тя е развоен пилот на Уилямс, като вече направи няколко аеродинамични теста за отбора и също така работи в симулатора на тима. Но дали може да стане състезател във Формула 1? Няма как да отговорим на този въпрос, но ако трябва да съдим по нейната амбиция, желание и умения, защо не?

Волф е родена на 06.12.1982 г. в Оубън, Шотландия и започва да се състезава от 8-годишна възраст с картове. Баща й, който е бил състезател с мотори, е купил картинг за нея и за брат й Дейвид и тогава е започнало всичко. Тя става шампионка на Шотландия по картинг в клас Junior International A и Open Junior International A през 1997 г. Също така е обявена за най-добра жена картинг пилот на Великобритания четири години подред (1996, 1997, 1998, 1999), а през 2000-та печели наградата за най-добра жена картинг пилот в света.

Сузи разказва, че до 14-годишна възраст не е мислила за състезателна кариера, но една надпревара от Формула 3 е променила плановете й:

- Не беше докато не станах на 14 и бях заведена да гледам състезание от Формула 3, което спечели Дженсън Бътън. Тогава казах на себе се:” Уау, всъщност това може да е моята кариера.” Винаги съм се състезавала. Конкурирах се в плуването, в ски спускането. Всичко беше състезание. Винаги съм се наслаждавала на картинга най-много заради скоростта и адреналина.

След картинга Сузи се състезава в британската Формула Рено, британските серии Формула 3 и DTM (от 2006 до 2012 г.).

Шотландката, която е съпруга на изпълнителния директор на Мерцедес Тото Волф, вече подаде заявка за лиценз във Формула 1, следващата стъпка в нейното професионално развитие:

- Напълно наясно съм, че трябва да се представя на ниво. Но нямаше да съм тук, ако не мислех, че съм достатъчно бърза. Амбицията е да съм на върха в този спорт. Но когато се присъединих към Уилямс казах, че няма да изпреварвам времето. Опитвам се да натрупам повече време на пистата. Страхувам се да не дойде възможност и да не съм готова за нея. Защото тази възможност ще дойде само веднъж. Ако не си достатъчно добър, никога няма да я получиш обратно. Формула 1 е толкова конкурентен спорт. Този шанс идва само един път и трябва да се възползваш максимално от него.

Има много скептици на идеята жена да се състезава във Формула 1. Някои мислят, че дамите не са достатъчно силни физически, за да издържат на натоварването в спорта, а според други не им достига ментална подготовка. Сузи обаче има собствено мнение по въпроса. Тя смята, че пилотските умения на даден човек зависят единствено от самия него без значение дали това е мъж или жена:

- Вижте ръста на Себастиан Фетел. Виждате ли голям, мускулест мъж? Знам, че жените имат 30% по-малко мускули от мъжете. В DTM трябваше да тренирам по-усилено. Но аз се състезавам с картове от толкова малка, че година след година тялото ми ставаше по-силно на точните места.

За да си успешен пилот са необходими съвкупност от качества като борбеност, упоритост, търпение, увереност и вяра в себе си и възможностите си, решителност и много други. Желанието за победа и стремежът към най-добро представяне, както и концентрацията също са необходими за успех не само в Гран при, а и във всички останали спортове и в живота като цяло. Това са качества, които са част от личността на определен човек или такива, които той или тя изгражда с развитието си и с опита.

- Въпросът не е в пола. Можеш да вземеш всеки един от улицата и зависи от неговия или нейния собствен характер как могат да карат кола – коментира Сузи. – Мъжете са много по-егоцентрични. Но това означава, че жените могат да приемат критика и да се подобрят по-бързо, отколкото мъжете. Жените могат да останат концентрирани и да вършат повече задачи по-лесно. Но също така всичко се свежда до характера. Не можеш да определиш какво една жена може да прави по-добре от един мъж. Бях помолена да ме тестват, за да видят дали съм по-различна. Аз имам повече тестостерон, отколкото обикновената жена. Не знам дали това ме прави по-агресивна, но имам и от това. Зависи от характера. На осем се състезавах с малки момчета, които бяха супер агресивни. Не можех да удържам позицията си на тази възраст, ако нямах нещо в себе си, което също беше агресивно.

Очевидно пилотирането е носило удоволствие на Сузи Волф още от ранна детска възраст. Тя изгражда себе си по състезателните трасета и след повече от 20 години продължава да прави това, което обича – да кара.

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #552 -: Юни 04, 2013, 01:21:43 pm »

Хорнер смята теста на Ферари за легален



Тестът на Ферари с гумите Пирели е легален според шефа на Ред Бул Кристиан Хорнер. Той мисли, че ситуациите с изпитанията на Скудерията и тези на Мерцедес са различни, защото отборът от Маранело е използвал кола от 2011 г. за разлика от тима от Бракли.

След Гран при на Бахрейн Педро де ла Роса кара болид на Ферари от 2011 г. от клиентската програма, за да тества гуми. Фернандо Алонсо спечели следващата Гран при на Испания, след което се появиха спекулации, че този тест е дал предимство на италианския екип.

- Позицията на Ферари е различна – коментира Хорнер пред италианското списание Аутоспринт, – защото въпреки че използваха официален пилот, не беше с тяхната кола за 2013 г. Двете ситуации дори не са сравними.

Мерцедес пък направиха 1000-километров тест с гуми Пирели за 2014 г., използвайки тазгодишния си автомобил, който бе каран от Нико Розберг и Люис Хамилтън. Моторспорт директорът на Пирели Пол Хембри няколко пъти повтори, че отборът дори не е знаел какви точно гуми са използвали и че тези изпитания са в реда на правилата.

- Имат този вид подход, в който не искат някой да знае нещо – продължава шефът на Ред Бул. – Ако не беше така, те (Мерцедес) щяха просто да го обявят публично така, както правят с останалите си дейности.

Хорнер не е съгласен и с твърдението на Пирели, че не са нарушили правилата:

- Всеки във Формула 1 подлежи на правилата: отборите, пилотите, доставчиците. Правилата се прилагат и за тях (Пирели).

ФИА все още не е обявила решението си по въпроса с тестовете на Ферари и Мерцедес, а Хорнер се надява проблемът да бъде решен бързо и справедливо. Според италианския вестник La Gazzetta dello Sport днес или утре се очаква президентът на ФИА Жан Тод да обяви какви ще са следващите действия по казуса.

                                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #553 -: Юни 04, 2013, 08:24:16 pm »

Мерцедес ще придобият в Монреал по-реална представа какъв прогрес са направили



Мерцедес се опитват да намалят очакванията спрямо отбора за предстоящата Гран при на Канада след успеха в Монако. Победата на Нико Розберг по улиците на княжеството бе първа за тима от Бракли за 2013 г. На пистата Жил Вилньов обаче възможностите за изпреварвания са повече, отколкото на тясната конфигурация в Монте Карло. Освен това износването на гумите ще е значително по-голям фактор в сравнение с предишния старт.

Всичко това кара моторспорт директора на щутгартския концерн Тото Волф да е особено предпазлив в изказванията си преди седмата надпревара от тазгодишния шампионат.

- Имахме фантастичен уикенд в Монако, но както съм казвал и преди, вчерашните голове не печелят утрешните мачове. За Монреал имаме реалистични очаквания относно това какво можем да постигнем – коментира Волф. – Високоскоростната писта определено ще пасне на двигателя ни Мерцедес-Бенц. Болидът ни бе на полпозишън в последните четири старта, което показва скоростта ни, така че фокусът е върху подобрение на представянето в неделя следобед. Успяхме да се справим с това в Монако, отчасти благодарение на уникалните характеристики на трасето. Предстоящият уикед ще ни даде по-реална идея какъв прогрес сме направили.

Според шефа на екипа Рос Браун отборът все още има много работа за вършене:

- Последната надпревара бе много специална за тима ни и ни приближи значително до топ три в конструкторския шампионат, но сме наясно, че ни предстои упорита работа. Люис [Хамилтън] и Никоизкараха известно време във фабриката с нас след състезанието в Монте Карло. Пади Лоу започна работа в Бракли и съм уверен, че общите ни усилия ще поддържат това ниво на представяне.

                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #554 -: Юни 04, 2013, 08:26:36 pm »

Бъдещето на Гран при на Канада е неясно



Бъдещото провеждане на състезание от Формула 1 в Канада е неясно, защото не се знае дали местното правителство ще финансира събитието, информира канадската преса.

Бърни Екълстоун изисква съоръженията на трасето Жил Вилньов да се подобрят (питлейн, боксове, падок, контролна кула). За това обаче ще е необходима допълнителна инвестиция между 26 и 40 милиона долара в зависимост от плана за изпълнение, който властите в Отава отказват да приемат.

В момента състезанието се финансира от 4 страни: Отава, правителството на Квебек, Монреал и Туризъм Монреал. Договорът за домакинство на Гран при на канадската писта изтича догодина. Във вестник La Presse пишат, че в момента се водят преговори за удължаването на контракта за 10 години. Страните са се споразумели при следващ договор да има годишно увеличение на таксата с 4%. Това означава, че през 2024 г., когато би изтекъл един евентуален нов контракт, таксата за домакинство на Гран при ще възлезе на 22,2 милиона долара, които ще са разпределени между четирите страни.

От Отава засега не се съгласяват на увеличение в годишната такса за участие, но преговорите продължават. Промоутърът на състезанието Франсоа Дюмонтие коментира, че въпреки неразрешените въпроси, е оптимист, че правителството ще намери решение, за да запази Гран при на Канада в календара на Формула 1.

                                                                                                         clubs1.bg
Активен