Основна цел на Ферари е да подобри квалификационното си темпо, каза ДоменикалиОтборът на Ферари трябва да подобри представянето си в квалификациите, за да може да се бори с лидерите в състезанията, смята шефът на тима Стефано Доменикали.
Цялостният резултат от надпреварата в Монреал беше добър за екипа от Маранело, като завършвайки на второ място, Фернандо Алонсо успя да изпревари Кими Райконен в генералното класиране при пилотите и вече заема втора позиция. Състезателното темпо на F138 също беше на ниво. От шесто място на старта Алонсо завърши на втора позиция, като изпревари Валтери Ботас, Нико Розберг, Марк Уебър, а малко преди финала задмина и Люис Хамилтън. Фелипе Маса пък тръгна от 16-та позиция и се движеше добре през надпреварата, като накрая финишира на 8-мо място.
В Скудерията отчитат, че сериозен проблем за тях е темпото в един бърз тур и шефът на тима вярва, че ако намерят повече скорост в квалификациите, резултатът в състезанията ще е по-различен:
- Разбира се, Себастиан направи фантастично състезание, водеше и можеше да определя темпото. Но когато имаш толкова силна квалификация, тогава си в това положение. Разбира се, това не беше нашият случай, защото когато си стоиш отзад не можеш да атакуваш и второто място беше всичко, което можехме да направим. Вярвам, че ако Алонсо беше на първата решетка, до Фетел, щеше да е различна история.
Италианецът поздрави отбора на Ред Бул за добре свършената работа по време на квалификацията в Канада, като каза че задачата на Ферари е да подобри представянето си в тренировката за време.
- Състезанието показа, че два от нашите най-близки конкурента – Ред Бул и Мерцедес – са успели да направят стъпка напред. Това е същата посока, в която работим и ние – допълни той.
След състезанието тим шефът призна и че са направили грешен избор с гумите на Маса за надпреварата. Също както отчетоха в Макларън, според Доменикали по-добрият вариант за състезанието са били гумите медиум, а не суперсофт:
- Всички вярваха, че суперсофт са гумите за състезанието. Но може би защото температурите бяха по-високи, беше обратното. По-специално с Фелипе трябваше да сложим чифт гуми медиум вместо втори комплект суперсофт на първия питстоп.
clubs1.bg