www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508993 пъти)

0 Членове и 4 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #660 -: Юни 17, 2013, 09:02:32 pm »

Екълстоун: Пирели не са сторили нищо погрешно



Управляващият търговските права на Формула 1 Бърни Екълстоун често предизвиква разпалени дискусии с мнението си по различни въпроси. Ситуацията с Пирели от малко повече от месец насам не прави изключение. Последната изява на англичанина по отношение доставчика на гуми за Гран при, и то броени дни преди насрочения за 20 юни Международен трибунал по повод теста след старта в Испания, е да подкрепи италианската компания.

Според Екълстоун Пирели не са сторили нищо нередно и няма за какво до отговарят. Той смята, че вината за използване на тазгодишен болид в изпитанията е изцяло на Мерцедес.

- Изчакайте до трибунала, те разполагат с всички факти. Ако ми предложите крадена стока, от мен зависи дали ще я приема или не. Никой не може да ми каже какво да направя. Аз би трябвало да съм наясно какво да направя. Пирели очевидно са си вършели работата. Не можеха да се справят с проблем с гумите, щяха да го превъзмогнат, ако имаше нормални тестове (каквито би трябвало да се правят) – тогава тези грижи не биха се случили. Единствената причина, поради която се оказаха в подобна ситуация, е липсата на изпитания. Хората се оплакваха (от гумите) и очевидният метод за справяне бе да се направят съответните тренировки. И те попитаха – заяви Екълстоун пред Адам Купър.

Така изразената позиция на англичанина е интересна не само от гледна точка на мнението му за Пирели, но и относно тестовете. В момента свободните тренировки са забранени по време на сезона. Провеждат се регламентирани предварително изпитания преди началото на състезателната година, както и една серия проби за млади пилоти.

Ферари от години са радетели за връщането на свободните тестове във Формула 1. От Скудерията използват всеки удобен случай, за да изложат тезата си по отношение на изпитанията и мнението си, че технологии трудно се развиват при ограничаване на изпитването им.

                                                                                                           clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #661 -: Юни 17, 2013, 09:04:37 pm »

Хосе Фройлан Гонзалес почина на 90 години



Хосе Фройлан Гонзалес – пилотът, спечелил първата победа във Формула 1 за Ферари – почина на 90 години. Президентът на Скудерията Лука ди Монтедземоло заяви, че отборът е изгубил истински приятел.

- Новината за смъртта на Гонзалес ме натъжи невероятно много. Бяхме разговаряли не толкова отдавна – за автомобили, за състезания, темите, за които той бе най-ентусиазиран. През всичките тези години той остана много близък до Ферари. Като пилот и човек изигра огромна роля в нашата история. Смъртта му означава, че изгубихме един истински приятел – заяви Ди Монтедземоло.

Състезателят, чийто прякор бе „бикът от Пампасите“ (заради телосложението му – ниска и набита фигура), е един от водещите автомобилни пилоти на времето си. Син на автомобилен търговец от Аресифес, той прави чудесна кариера, макар в известна степен да остава в сянката на прочутия си сънародник и петкратен световен шампион във Формула 1 Хуан Мануел Фанджо.

Гонзалес прави дебюта си във Формула 1 през 1950 г. в Гран при на на Монако. Към Ферари се присъединява през 1951-ва, когато печели старта във Великобритания – първата победа на Скудерията в първенството. Аржентинецът продължава кариерата си в Мазерати, връща се във Ферари през 1954 г. Печели и 24 часа на Льо Ман в екипаж с Морис Трентинян.

Хосе Фройлан Гонзалес почина на 15 юни. Вследствие на това Джак Брабам в момента е най-възрастният жив победител в Гран при – на 87-годишна възраст.

                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #662 -: Юни 17, 2013, 09:06:06 pm »

Спортният директор на Макларън: Не мисля, че ще стигнем до момент, в който да отпишем шампионата



Отборът на Макларън се надява на по-добро представяне на състезанието за Гран при на Великобритания, каза спортният директор на тима Сам Майкъл. Той добави, че екипът ще продължи да работи по развитието на автомобила си за сезон 2013.

Още от началото на настоящия сезон отборът от Уокинг има проблеми с MP4-28, като в момента тимът се намира на 6-то място в класирането при конструкторите, а най-добрият им резултат от началото на сезона е 5-та позиция на Дженсън Бътън в Гран при на Китай. Въпреки невъзможността да се състезават с лидерите в шампионата в момента, Сам Майкъл отбеляза, че след всяко следващо състезание Макларън върви напред в развитието си.

- Не мисля, че ще стигнем до момент, в който да отпишем шампионата – коментира той. – Винаги ще продължаваме да подобряваме колата и да имаме добри резултати до края (на сезона). Що се отнася до развитието и новите части за болида, то затварянето (на фабриките) през август ще е естествена точка за повечето отбори, от която да започнат да приключват с работата по автомобилите за тази година и да вложат всичко в 2014-та.

Дженсън Бътън пък смята, че за да има успех отборът догодина, трябва да решат проблемите си с настоящия болид:

- Въпреки че колата за 2014 г. ще е различна, първо трябва да разберем настоящия болид, за да направим стъпка напред следващата година. Също така искаме да печелим състезания този сезон. Това се отнася до всеки, който работи в Макларън.

Според Майкъл на Силвърстоун болидът ще е по-конкурентоспособен отколкото в Канада. Той отбеляза още, че частите, които са донесли за надпреварата в Монреал, ще работят по-добре във Великобритания (това сподели и Дженсън Бътън след състезанието на пистата Жил Вилньов).

- Имаме много неща, които ще направим по време на тренировките на Силвърстоун. Надявам се, че ще донесат по-добро представяне на колата. Вероятно е нереалистично да мислим, че ще направим толкова голяма стъпка, която да ни изведе в челото. Просто трябва да опитваме и да правим малки стъпки всеки път – допълни Майкъл.

                                                                                                              clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #663 -: Юни 17, 2013, 09:07:41 pm »

Канада близо до нов договор с Формула 1



Около една седмица след като бе проведено състезанието за Гран при на Канада, пистата в Монреал отново е в центъра на събитията. Причина за това са преговорите между организатора Франсоа Дюмонтие за нов 10-годишен договор.

„Водим преговори за провеждането на състезанията от 2015 г. до 2024 г. или за общо десет години“, заяви Дюмонтие пред ESPN. Настоящият договор свършва следващата година и от известно време насам се водят преговори за подновяването му. Дюмонтие е убеден, че в скоро време ще се стигне до положителни резултати.

„Това е дългосрочно предложение, което досега сме получавали винаги. Винаги сме подписвали 5-годишни договори с допълнителна възможност за подновяване. Сега обаче тенденцията е за 10-годишни договори. Подобни дългосрочни договори ни позволяват да мислим за дълго време напред, да търсим инвестиции за подобряване и рехабилитиране на трасето и т.н. Щастливи сме, че ще имаме възможност да работим при подобни условия.“

Една от причините за предлагане и сключване на дългосрочни договори е планираното излизане на Формула 1 на сингапурската борса.

„Това е една от причините. Мисля, че друга причина е, желанието да се подсигурят за дълго време напред хубавите състезания. Без съмнение надпреварата в Монреал е едно от тях.“

Дюмонтие е убеден в думите си, които били продиктувани от отзивите давани от пилотите, шефовете на отборите и публиката по време на Гран при на Канада.

                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #664 -: Юни 17, 2013, 09:09:21 pm »

Тио Елинас ще тества за Маруся, Серхио Канамасас – за Катерам



Тио Елинас и Серхио Канамасас ще проведат аеродинамичен тест на права съответно за отборите на Маруся и на Катерам тази седмица.

Елинас, който в момента е лидер в генералното класиране в сериите GP3, ще кара Маруся MR02 утре. Изпитанието ще се проведе на летище Кембъл във Великобритания. Той също така ще участва в тестовете за млади пилоти на Силвърстоун, предвидени за следващия месец, отново за Маруся.

- Развълнуван съм от тази допълнителна възможност да карам колата на Маруся – каза 21-годишният Елинас, който е роден в Кипър. – Очаквах с нетърпение теста за млади пилоти от миналата есен и седмиците не минават достатъчно бързо. Имайки възможността да изпълня аеродинамичния тест тази седмица, ще означава, че вече ще съм запознат с колата и с процедурите на отбора. Междувременно се опитвах да се концентрирам върху сезона ми в GP3, тъй като искам да дам всичко от себе си. Бих искал да благодаря на отбора на Маруся за вярата, която показаха в мен. Надявам се да свърша добра работа, за да възнаградя това.

Серхио Канамасас ще кара болида на Катерам CT03 в сряда на френската писта Лурси-Леви. Испанецът е част от академията на пилоти на Катерам и този сезон се състезава за отбора в сериите GP2.

- Участието на аеродинамичен тест с отбор от Формула 1 е следващата стъпка в развитието ми - коментира той. - Хубаво е, че имам възможността да помогна на тима да продължи с прогреса си, който прави тази година. Ще отида във фабриката в Лийфилд преди изпитанието за взимане на мерки за седалката и да прегледам подробния план за теста с инженерите. Без състезания в GP2 до Силвърстоун в края на юни мога напълно да се фокусирам в работата си в F1 за следващите няколко седмици.

                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #665 -: Юни 18, 2013, 09:36:02 pm »

Пирели предупредиха, че вероятно пак ще има F1 стартове с 4 бокса



Пирели предупредиха, че вероятно във Формула 1 отново ще има състезания с четири спирания в бокса, след като планираните промени по гумите на компаниите няма да бъдат въвеждани. Надпреварата в Испания, по време на която бяха направени повече боксове, стана причина за сериозни критики по адрес на доставчика на гуми.

След близо месец планове за промени обаче Пирели изоставиха идеята и ще приложат единствено решението си за спиране на проблема с разслояването на гуми. Те така и не успяха да получат единодушна подкрепа, а от ФИА бяха категорични, че промени са разрешени единствено заради сигурността – не и заради броя спирания в бокса.

При това положение моторспорт директорът на Пирели Пол Хембри предупреди, че вероятно тепърва ще има надпревари с повече от обичайните питове.

- В тазгодишния календар има 19 старта, а това означава много различни условия. Отборите наистина подобряват управлението на гумите, както видяхме през последните няколко сезона и до момента, когато стигнем Унгария, нещата горе-долу се уравновесяват. Но мисля, че ни предстоя трудни надпревари. Идва Силвърстоун и ако там е топло, ситуацията ще е сложна от наша гледна точка. Вероятно ще има още състезания с четири бокса – нещо, което заявихме, че не искаме да се случва. Трябваше да променим твърдата смес (хард), за да го избегнем, но за целта бе нужно съгласие от всички екипи, а сме наясно, че това няма да се случи. Можем да го направим, ако поискат. Посланието ми обаче е да потърпим още няколко старта. Говорим за средни стойности и в рамките на сезона целта ни е средно два бокса – обясни Хембри, цитиран от autosport.com.

Лотус например вече изразиха недоволство от консервативния подход на Пирели при избора на гуми за следващите три старта. Тимът от Енстън е един от екипите, блокиращи промяна в смесите.

                                                                                                             clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #666 -: Юни 18, 2013, 09:37:54 pm »

Продажбите на билети за Гран при на Великобритания падат заради високите цени



Високите цени на билетите за стартовете от Формула 1 се обсъждат от години, като досега британските фенове бяха едни от най-упоритите и независимо от стойността, изпълваха до краен предел пистата Силвърстоун. Продажбите за тазгодишната Гран при на Великобритания обаче далеч не са толкова обнадеждаващи, след като и най-търпеливите запалянковци явно вече трудно понасят поредното покачване.

Най-евтините билети за старта, който ще се проведе в края на следващата седмица, започват от 145 паунда. Това е една от най-високите начални цени за F1 състезание изобщо и явно спира феновете, след като говорител на Силвърстоун е цитиран в британската преса да казва, че продажбите „не са много силни“. Само 11 категории билети са разпродадени напълно, в 22 има наличност. Миналия сезон от английската писта обявиха седмици преди надпреварата, че са реализирали всички билети. В деня на състезанието на трасето се стекоха рекордните 127 000 души – въпреки проблемите с наводнения, затънали автомобили и т.н. Хаосът с транспорта и калта доведе до там, че организаторите да призоват феновете да не пътуват в събота до Силвърстоун, за да спасят положението в неделя.

От пистата твърдят, че продажбите са се засилили в последните 6 до 8 седмици.

- Щастливи сме да съобщим, че ще имаме една от най-високите посещаемости в последните години, макар че зрителите няма да достигнат рекордния брой от 2011 и 2012 г. – допълва говорителят на Силвърстоун. – Има редица влияещи фактори – от настоящия икономически климат до ситуацията в шампионата (присъствието на британски пилоти на подиума винаги има положителен отзвук в продажбите на билети). Трето, няма съмнение, че миналата година имаше хора, които дойдоха на трасето, подгизнаха и никак не си изкараха добре.

Единствените надпревари, където билетите са по-скъпи от тези за Гран при на Великобритания, са в Абу Даби и Бразилия. В Малайзия най-евтиният вариант е 13 паунда. Като пример се дава и цената на билет за финала на Шампионската лига, който се проведе на стадион Уембли в Лондон през май – 60 британски лири (повече от два пъти по-ниска стойност в сравнение с този за F1).

                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #667 -: Юни 18, 2013, 09:40:38 pm »

Маса: Ферари ще се представят по-добре на Силвърстоун



Силвърстоун ще е писта, която ще пасне повече на болида на Ферари, смята Фелипе Маса. Той е уверен, че автомобилът ще е по-конкурентоспособен на трасета с високоскоростни завои, като Силвърстоун и Нюрбургринг например.

- Мисля, че Силвърстоун ще е малко по-добре за нас. Колата бе много силна в Барселона и Китай. Монреал беше съвсем различна писта в сравнение с тези, на които ще отидем – Силвърстоун и Нюрбургринг, където има много завои със силно странично натоварване. Има много средно и високоскоростни криви, ще видим. Мисля, че ще сме по-добре на нормални писти – коментира Маса.

Фелипе е натрупал 49 точки в шампионата до сега, което го нарежда на седмо място в класирането при пилотите. Най-добрият резултат на бразилеца през 2013 г. е третото място в Гран при на Испания. В последните две състезания обаче той имаше проблеми, като в Монако катастрофира 2 пъти, а по време на квалификацията в Канада се удари в предпазните бариери. Маса си пожелава единствено по-добър късмет за следващите надпревари:

- Не съм особено щастлив от това, което се случи с мен в последните състезания. В Бахрейн за гумата, Монако заради двете катастрофи и в Канада на квалификацията. Определено искам да стигна до следващите състезания с повече късмет и да показвам потенциала ни всеки път в квалификацията и в състезанието. Знам, че имаме темпо и това е важното. Трябва да отидем и да го направим.

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #668 -: Юни 18, 2013, 09:42:19 pm »

Булие: Колата е конкурентоспособна и можем да се борим за подиуми



Болидът на Лотус има скорост, която ще му позволи да се бори за място в топ 3, смята шефът на отбора Ерик Булие.

Тимът от Енстън започна сезона по най-добрия възможен начин – с победа на Кими Райконен в Гран при на Австралия. В следващите състезания екипът показа постоянство, като Кими се качи на второто място на подиума в три последователни надпревари – в Китай, Бахрейн и Испания, а на състезанието на писта Сахир Ромен Грожан бе трети. С тези класирания Лотус се наредиха на трето място в конструкторския шампионат, а финландският пилот бе втори, но след последните състезанията в Монако и Канада тимът изостана в точките, като в момента е четвърти в генералното класиране, а Кими Райконен е на трето място при пилотите.

- Загубихме места, затова трябва да работим усърдно, за да поддържаме темпото. Колата е конкурентоспособна, отборът също и няма причина да не можем да се върнем в челото и да се борим за подиуми – каза Булие, цитиран от Sky Sports. – Не спечелихме пет подиума в началото на сезона просто случайно. Това стана, защото пакетът е конкурентоспособен. На някои писти може да имаме грижи, но знаем това и трябва да работим върху него, за да избегнем да ни се случи отново на по-бавни трасета.

Французинът добави и че за предстоящия осми кръг от Формула 1 във Великобритания отборът ще разполага с нови части за автомобилите:

- Трябва да направим стъпка напред. Имаме няколко нови неща за Силвърстоун, които трябва да ни помогнат да скъсим разликата от лидерите.

                                                                                                                 clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #669 -: Юни 18, 2013, 09:44:37 pm »

Бътън: Жените не получават достатъчно възможности



Повече от 20 години Формула 1 очаква следващата жена пилот, която да привлече още повече внимание върху този спорт. За последно италианката Джована Амати се опита да пробие през 1992 г. с екипа на Брабъм, но така или иначе не успя да се класира за участие в състезание. В момента шотландката Сузи Волф, която е развоен пилот на Уилямс е единствената с реален шанс да бъде видяна в болид от Формула 1. Съпругата на Тото Волф обаче до момента е използвана само за аеродинамични тестове или демонстрации с миналогодишни модели.

Причина за това, жените да не успея в Гран при според Дженсън Бътън е липсата на подкрепа в ранните етапи от кариерата.

„Големият проблем при жените е, че в младежка възраст те не получават достатъчно възможности за развитие“, заяви в понеделник пилотът на Макларън пред Cannes Lions Festival of Creativity. „Нещата ще се променят през годините, ако от ранна възраст жените влизат в по-ниските серии. Не трябва обаче да подценяваме и физическия аспект. Това е един много взискателен към тялото спорт. Изискват се специфични тренировки. Нужно е доста време преди да си достатъчно подготвен, за да вземеш участие в състезание. Смятам обаче, че това е напълно възможно. Вижте щатите, където има няколко жени във високите класове и някои дори са печелили състезания.“

                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #670 -: Юни 18, 2013, 09:46:06 pm »

Рос Браун ще представлява Мерцедес пред Международния трибунал



Шефът на отбора на Мерцедес Рос Браун ще представлява тима пред Международния трибунал в четвъртък тази седмица, твърди Super Sport. Сайтът се позовава на изказване на говорител на Мерцедес, в което човекът допълва, че спортният директор на щутгартския концерн Тото Волф и председателят на борда на Мерцедес F1 Ники Лауда няма да присъстват на заседанието.

В четвъртък ще стане ясно дали ще има някакви наказания за Мерцедес след теста им с Пирели след Гран при на Испания. Позицията на отбора е, че не са направили нищо, което да нарушава регламента, но само след като всички факти се вземат под внимание, проблемът може да се реши.

Заседанието е обявено да започне в 9:30 ч и ще се състои в централата на световната автомобилна федерация на площад Конкорд в Париж.


                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #671 -: Юни 18, 2013, 09:48:43 pm »
Съмнения за тракшън контрол в Ред Бул



Съмнения, че тимът на Ред Бул използва система за тракшън контрол (който е забранен) разпространи италианското списание Аутоспринт.

Италианците направили малко разследване по сигнал от изпратена снимка на техен читател, която показва какви следи оставя колата на Марк Уебър при ускорението си след инцидента с  Гийдо ван дер Гарде по време на състезанието за Гран при на Канада. На нея ясно се вижда как при излизането си от завоя  автомобилът на австралиеца оставя неравномерни следи от гума по асфалта, което е причината да се предполага, че може да има подобна система в болидите на Ред Бул.

Разпространен запис от ТВ камерите в You Tube потвърждава снимките.

- Веднага се забелязват следите по пистата – пише Аутоспринт. – Това не са продължителни (обикновено са по-тъмни в началото и след това постепенно избледняват) следи. Това е типичното поведение на нормална кола, която тръгва рязко с включен тракшън контрол.

Тези следи от гуми могат да са причинени  и от неравности по пистата, или не съвсем чиста работа на двигателя, но отпечатъците са много категорични и колата не проявява видима нестабилност, затова обясненията, които ще бъдат направени ще са много интересни.

             

                                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #672 -: Юни 18, 2013, 09:50:17 pm »

Инфинити Рейсинг Партнърс Лимитид купи 35% от екипа на Лотус



Инфините Рейсинг Партнърс Лимитид (Инфинити Рейсинг) купи 35% от акциите на екипа на Лотус във Формула 1, съобщиха официално от отбора. В Енстън от доста време търсеха основен спонсор или акционер и са постигнали споразумение с компанията, която става съсобственик редом с Гении Кепитъл. Инвестиционната фирма на Жерар Лопес запазва контролния пакет акции.

В съобщението се пояснява, че Инфинити Рейсинг е инвестиционен консорциум, включващ американски интереси, група с мултинационален бизнес от Абу Даби, както и участие на кралско семейство от петролна държава. Досега Лотус бе 100% притежание на Гении Кепитъл, които остават с 65% от тима. Лопес запазва поста си председател на Лотус F1 Тийм, а главният изпълнителен директор на компанията му Ерик Лукс остава в борда на директорите.

- Това партньорство ще ни позволи да увеличим конкурентното предимство на Лотус по отношение технологията на KERS, която придобива още по-голямо значение на фона на промените, насочени към опазващи околната среда надпревари. Това прави Лотус и по-стойностна марка на пазара, откривайки допълнителни сериозни възможности за спонсорство – коментира Лопес.

От Инфинити Рейсинг коментираха, че Лопес и Лукс изграждат Лотус в един от най-сериозните отбори, борещи се за успех във всеки старт от Формула 1. От консорциума допълват, че за тях е чест да станат част от похода на тима към челните позиции, както и че се гордеят с екипния дух, нормални възприятия и целта да се постигат резултати, характеризиращи експертите в Енстън.

- От момента, когато Гении Кепитъл пое контрол над тима през декември 2009 г., се фокусирахме върху увеличаване стойността на организацията и развитието на инфраструктурата в базата в Енстън – заяви от своя страна Ерик Лукс. – Резултатите на Лотус продължават да се подобряват с всяка изминала година, като същевременно търсехме правилния инвеститор, който да помогне за скока до върха на конструкторския шампионат. В лицето на Инфинити Рейсинг намерихме партньор с правилните връзки в комбинация с технологична експертиза и глобално покритие на големите пазари.

Консорциумът Инфинити Рейсинг включва три компании – Кресънт Инвестмънт (Ню Джърси), Ал Манхал Интернешънъл Груп (Абу Даби) и Юнивърсъл Спортс Груп (Бруней), чиито дялове са съответно 20%-20%-60%.

                                                                                                                  clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #673 -: Юни 18, 2013, 09:52:29 pm »



Уебър: Състезанията вече не са толкова вълнуващи

"Това е различен тип надпревара"

Според Марк Уебър по-опитните пилоти във Формула 1 вече не изпитват удоволствие от вида на състезанията в момента. След като гумите се превърнаха в доминиращ фактор през 2013, Уебър смята, че деградацията им отнема част от насладата, която пилотите изпитват в битката гума до гума.

"Мисля, че като група, особено момчетата с над 100 Гран при-та зад гърба си, виждаме състезанията по друг начин. Умеем да се справяме с всякакви предизвикателства, независимо дали с V10, V8, зареждане или в квалификации. Разигравали сме почти всякакви сценарии и затова е важно пилотът да може да се справя в различни ситуации. Но виждате как в Монако започнах да си пазя първия комплект гуми още при завой номер 3. Нико (Розберг) правеше същото. Състезанията днес са различни. В Монако беше много екстремно по отношение на темпото. От питуола ти казват, че това са гумите и трябва да направиш каквото можеш с тях".

Уебър признава, че все пак има моменти, в които пилотите могат да натискат максимално и да се борят за позиция, но те са малко и са в последните етапи от състезанието. "В Бахрейн двамата с Люис (Хамилтън) се състезавахме три или четири обиколки преди края. Ако бяхме в седмата обиколка, нямаше да можем да го направим, защото щяхме сами да си прережем вените - да си съсипем гумите и да си намалим стинтовете. Но когато ти остават само три или четири обиколки, се опитваш да финишираш на каквото позиция можеш. Това е различен тип състезание. Все още има приятни моменти в колата, но трудно можеш да кажеш, че ти доставя удоволствие. Просто е различно", според Марк.

Въпреки възраженията си към днешния тип Ф1, Уебър смята, че все още си заслужава да се бориш да финишираш по-напред заради качеството на съперниците. "За да си успешен и да печелиш, трябва да се бориш и надвиеш някои доста добри оператори. Във Ф1 винаги е било така. Трябва да победиш другите отбори, не само останалите пилоти. От тук идва голяма част от насладата от работата. Усеща се, когато се качиш на най-високо стъпало на подиума".

                                                                                                                    formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #674 -: Юни 18, 2013, 09:55:49 pm »



Ферари втори по изпреварвания

308 изпреварвания от старта на 2013

Седем състезания след старта на сезон 2013 "шампионатът започва да се оформя" според Ферари. Отборът от Маранело сега се е отдал на анализиране и оценяване на представянето си. В класирането при пилотите и при конструкторите Скудерията са на второ място. Фернандо Алонсо изостава с 36 точки от лидера Фетел, а Ферари от Ред Бул с 56. Но това не е единственото класиране, в което Ферари са втори. Тази година е рекордна по изпреварвания - общо 308 от Гран при на Австралия досега, докладват от Маранело. Най-много са направили Лотус - 46, а двамата съотборници Фелипе Маса и Фернандо Алонсо са извършили общо 45.

"Ферари водят по най-много спечелени позиции в състезание, с други думи разликата между това да изпреварваш и да си изпреварен: Алонсо и Маса са с 34, едно повече от екипа Райконен-Грожан. Тези данни са показателни за агресивно поведение на пилотите на Скудерията", изчисляват от отбора. "Маса е втори в класирането на отделните пилоти по най-много извършени изпреварващи маневри, поне 25, с една по-малко от Кими Райконен. След бразилеца, който в Монреал си спечели 8 места, е Алонсо с 20".

                                                                                                formula1.sportal.bg
Активен