www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 508982 пъти)

0 Членове и 5 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #645 -: Юни 14, 2013, 09:52:07 pm »



Уебър критикува "платения пилот" ван дер Гарде

Гиедо: Извинявам се на Марк

Марк Уебър отправи остра критика към пилота на Катерам Гиедо ван дер Гарде, наричайки го "платен пилот без огледала". Определението на австралиеца за Гиедо напомня на миналогодишните обиди, които пилотът на Ред Бул отправяше към "откачалката от първата обиколка" Ромен Грожан.

Гневът на Уебър се отприщи след инцидента в Гран при на Канада миналата седмица, където новобранецът ван дер Гарде се сблъска с Ред Була, защото не видя затварящия го за една обиколка Марк.

"Имаше много сини флагове, които се виждаха, когато влизахме във фибата. Някои хора може би просто се концентрират прекалено много само върху карането на колите", заяви ветеранът. Ван дер Гарде получи наказание и на "Силвърстоун" ще стартира с пет места по-назад. Също така се извини на Уебър след състезанието: "Днешният ден не беше добър за мен. Извинявам се на Марк за инцидента, който имахме. Ще си взема поука от наказанието, което получих от стюардите. Понякога правиш грешки, но важното е да ги приемеш, да се научиш от тях и да продължиш напред".

                                                                                                            formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #646 -: Юни 14, 2013, 09:53:40 pm »



Две DRS зони за "Силвърстоун"

Още една права за изпреварвания

За Гран при на Великобритания пилотите ще могат да използват своя DRS на две места от пистата "Силвърстоун". Миналата година ФИА беше позволила само една DRS зона - правата Wellington между завои 5 и 6. Този сезон обаче, ръководството е определило още една - дългата права Hangar между завои 14 и 15.

Състезанието за Гран при на Великобритания е на 30 юни 15:00 часа.

                                                                                                         formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #647 -: Юни 14, 2013, 10:01:49 pm »

Рено „много вероятно“ с четири клиентски отбора през 2014 г..

И през следващата година Рено ще снабдява с двигатели четири тима от Формула 1. Така поне смята френския производител в момента. Вече са подписани договори с Ред Бул и Торо Росо, освен това преговорите водени с отборите на Лотус и Катерам явно са в доста напреднала фаза. Това потвърди и отговарящия за програмата Жан-Мишел Жалиние в рамките на събитие на Рено във Франция.

„Много вероятно и през следващата година ще продължим да снабдяваме четири отбора“, цитиран бе Жалиние от Ройтерс. Преговорите с Лотус и Катерам били „пред успешен край“. Преди това обаче ще бъде представено официално продължаването на работата с Ред Бул, като новия агрегат е разработен съвместно с отбора. Представянето ще се случи на ежегодното авиошоу в Бурже, в покрайнините на Париж. Едва след него ще бъдат обявени останалите партньорства.

Със сигурност през следващата година Уилямс няма да сътрудничи с Рено, след като тима от Гроув подписа с Мерцедес. Според Жалиние въпреки това френският производител няма да търси партньорство с повече от четири отбора.

                                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #648 -: Юни 14, 2013, 10:05:56 pm »
Пирели променя процеса на производство на гумите



Медиум/хард, софт/медиум и отново медуим/хард ще са гумите за последните три състезания преди лятната пауза. Това стана ясно след като Пирели обявиха своя избор вчера. Италианският производител също така обясни, че няма да бъде променяна конструкцията на гумите поради множество причини. За сметка на това обаче ще бъде оптимизиран производствения процес.

Както се обяснява в официалното изявление, концернът няма много възможност в настоящата ситуация. Експерименталните гуми, които бяха предоставени в свободните тренировки за Гран при на Канада не бяха достатъчно обстойно тествани заради метеорологичните условия. Освен това отборите не са единни в това, да позволят промени в актуалните продукти на Пирели.

За да бъде предотвратено бъдещо отлепяне на контактния слой на гумите е проведено собствено проучване от производителя. Гумите ще останат непроменени, но ще се промени начинът им на производство. Във Великобритания ще се използват смесите медиум и хард, който вече бяха на разположение в Малайзия, Бахрейн и Испания. Очаква се, че бързите завои на Силвърстоун ще са сериозно предизвикателство за гумите.

Същият избор важи и за Унгария. Въпреки, че е сред най-бавните писти, Хунгароринг изхабява гумите бързо благодарение на многото си завои. „Гумите се движат много повече отколкото на една бърза и ритмична писта“, се казва в изявлението. Освен това традиционните за Унгария през лятото високи температури също са решаващи.

За Нюрбургринг пък е решено да се използват медиум и софт. Метеорологичните условия в планината Айфел също са били решаващи за избора. Пистата пък има разнообразни завои и натоварващи спирания, както при последното състезание.

За състезанията в Англия и Унгария има промени спрямо избора през миналата година. През 2012 г. на Силвърстоун бяха използвани софт и хард, а на Хунгароринг софт и медиум. През тази година супермеката смес бе използвана само два пъти – в Монако и Канада.

                                                                                                              clubs1.bg
« Последна редакция: Юни 15, 2013, 05:44:58 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #649 -: Юни 14, 2013, 10:17:23 pm »
Мартин Уитмарш: Оказахме се прекалено амбициозни с MP4-28. 



Макларън са сбъркали с предприемането на радикален подход за болида, с който се състезават във Формула 1 през 2013 г., призна шефът на тима Мартин Уитмарш. Той посочи, че в Гран при разликата между това да побеждаваш и да имаш проблеми е изключително малка, но тимът като цяло е сгрешил при взимането на решения миналия сезон.
- Не толкова отдавна имахме най-бързата кола на грида – вече не е така. Честно казано, сегашният автомобил не е достатъчно бърз. В ретроспекция (може да се каже, че) бяхме прекалено амбициозни. Имахме конкурентноспособен болид и взехме решение за много големи промени, очаквайки да направим наистина голяма стъпка напред. Това се обърна срещу нас и сега плащаме цената – обясни Уитмарш в интервю за formula1.com.

Според него дори в тази ситуация има положителни неща. Началникът на отбора от Уокинг обясни, че всички в тима са научили много за себе си и са станали по-устойчиви. Следващата година вероятно също няма да е лека за екипа, тъй като Макларън ще продължат да работят с Мерцедес, но подготвяйки се за преход към двигатели на Хонда през 2015 г..

- Може да се получи така. Но мисля, че отборите преминават през различни фази. Ние планираме в дългосрочен план. Имаме късмет, че акционерите ни са страхотни. Стабилни сме финансово, разполагаме с добър бюджет и сега разполагаме с перспективата да работим със страхотен нов партньор. Така, че има много позитивни неща, при това в момент, когато доста отбори тук се борят да оцелеят. Тоест, да, трудно ни е, но ни се е случвало и преди – допълни Уитмарш.

Той споделя също така, че раздялата с Мерцедес на практика е продиктувана от факта, че щутгартският концерн не отделя голямата част от вниманието си на тима:
- За нас, за нашия бизнес модел – имаме нужда от връзка с OEM (Original Equipment Manufacturer), трябва да сме заводски тим. През последните години положението бе сложно, тъй като прогресивно се отдалечавахме от това състояние. Да, има много тъга при прекратяването на 20-годишно партньорство с толкова прекрасни моменти, но за тим като Макларън е необходима пълна подкрепа. Имаше различни възможности, но никоя не бе достатъчно интересна, за да обмислим раздяла с Мерцедес. Но Хонда си е Хонда. Прехвърлянето към двигатели на японския концерн ще се случи година след въвеждането на новите технически правила и агрегати единствено поради липса на време, продължи Уитмарш.

Хонда просто няма да са готови за сезон 2014., в същото време в Уокинг са наясно колко големи ще са очакванията към възобновения тандем Макларън-Хонда:
- Заедно с Хонда трябва отново да се научим да работим заедно и съм сигурен, че пак ще сме конкурентоспособни възможно най-бързо. Целта е ясна: постоянно да печелим заедно. Трябва да изчакаме, за да видим дали ще се случи веднага или ще отнеме малко време. Със сигурност ще е предизвикателство, тъй като през 2015-та всички останали ще имат година (с новите двигатели) зад гърба си.

                                                                                                         mclarenbg.net
« Последна редакция: Юни 16, 2013, 11:01:38 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #650 -: Юни 15, 2013, 07:27:22 am »

Разписание на състезателния уикенд във Великобритания:

Свободна тренировка 1      28.06 12:00ч.
Свободна тренировка 2      28.06 16:00ч.
Свободна тренировка 3      29.06 12:00ч.
Квалификация                  29.06 15:00ч.
Състезание                      30.06 15:00ч.
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #651 -: Юни 15, 2013, 07:44:15 am »

Пистата "Силвърстоун"

                                        

По време на Втората световна война мястото на което днес е построена пистата "Силвърстоун", се е използвало за летище. На него са кацали легендарните бомбардировачи на Кралските военно-въздушни сили на Великобритания. На 13 май 1950 година "Силвърстоун" е домакин на първото състезание в историята на Формула 1. Тогава първи финала пресича Нино Фарина (Алфа Ромео). Конфигурацията на трасето се запазва до 1974 година, когато са направени някои сериозни промени. През 1991 година са модифицирани и едни от най-известните участъци във Формула 1 - Маготс и Бекетс. В наши дни пистата се характеризира с много бързи и технични завои. Тя е изключително любима на отборите от Гран при и те провеждат там тестове през целия сезон.

Коментар на Бернд Мейлендер (Официален пилот на колата за сигурност): През 2010 година пистата официално показа новата си конфигурация. Има нова "Арена комплекс" участък от завои и много други промени, които дават възможности за изпреварване. Пистата в Англия е една от най-интересните в шампионата.   
                                                 
                                               

Писта: Силвърстоун

Дължина на обиколка: 5,900 км

Обиколки: 52

Дистанция на състезанието: 308,355 км

Първи победител: 1950 г. Нино Фарина (Алфа Ромео)

Първи пол-позишън на трасето: 1950 г. Нино Фарина (Алфа Ромео)

Най-бърза обиколка по време на състезание: М.Шумахер (Ферари) 1:18,739 минути (2004)

Най-бърза обиколка по време на квалификация: Кими Райконен (Макларън-Мерцедес) 1:18,233 минути (2004)     

                                                                                                                      formula1.sportal.bg         
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #652 -: Юни 15, 2013, 05:42:05 pm »


Перес: Дори чудо няма да помогне на Макларън

"Миналата година по това време имах повече точки"

Сезон 2013 не започна силно за Макларън. Седем състезания по-късно представянето им не се е подобрило. В Гран при на Канада миналата седмица двамата пилоти Серхио Перес и Дженсън Бътън не финишираха в зоната на точките, а в класирането при конструкторите Макларън са шести след Форс Индия. Според мексиканския пилот, "дори чудо" не може да реши проблемите на отбора и да го върне в челото.

На въпроса какви според него са шансовете им за състезанието на "Силвърстоун" в края на юни, Перес отговаря: "Нищо не може да ни спаси - нито дъжд, нито чудо". 23-годишният пилот призна, че първият му сезон с Макларън досега е "разочароващ". "Не си представях годината така. Миналия сезон по това време имах повече точки (със Заубер). Колата има толкова много проблеми и изоставаме толкова от останалите, че не можем да се фокусираме само върху едно и да го решим", допълва Перес.

Шансовете на отбора за титла са нищожни и сега Перес се надява "поне на подиум" през 2013. Колкото до критиката към самия него, например в Монако, където Кими Райконен заплаши да го бие след катастрофата, мексиканецът обяснява: "Не съм във Формула 1, за да угаждам на всички, а за да се боря за отбора ми. Ако това ще накара останалите да ме критикуват, не ме интересува".

                                                                                                               formula1.sportal.bg
« Последна редакция: Юни 16, 2013, 10:58:40 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #653 -: Юни 16, 2013, 08:37:12 am »


Мексико в календара за 2014?

Завръщане на пистата "Ерманос Родригес"

Хосе Абед, делегат на Мексико във ФИА, е заявил, че Мексико може да се върне във Формула 1. Пистата за събитието през 2014 би била "Ерманос Родригес" в Мексико. За последно Гран при на Мексико е имало през 1992, но Бърни Екълстоун определил пистата за неподходящо за модерната Формула 1, освен ако не претърпи някакво голямо подобрение.

"Имаме планове да подобрим пистата и след като промените приключат, ще можем да се върнем във Формула 1 през 2014", заявява Абед.

Според делегата, подновяването на трасето ще струва около 20 млн. долара, а годишната такса за участие ще е към 30 млн.долара. В момента във Формула 1 има двама мексиканци - новият пилот на Макларън Серхио Перес и новобранецът на Заубер - Естебан Гутиерес.

                                                                                                          formula1.sportal.bg
« Последна редакция: Юни 16, 2013, 10:57:04 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #654 -: Юни 17, 2013, 08:50:20 pm »


Уилямс: Промените не стават за една нощ

"Можеш да побеждаваш и с малък бюджет"

След слабата кампания през 2011, в която Уилямс отбелязаха само пет точки, миналата година може да се определи като "напредък" за отбора, когато Пастор Малдонадо спечели Гран при на Испания и осигури 76 точки за екипа. Този сезон положението на тима от Гроув отново не е особено приятно, защото седем състезания след старта на сезона, Уилямс нямат нито една записана точка.

В Гран при на Канада новобранецът Валтери Ботас направи впечатляваща квалификация, преборвайки се за третата позиция на стартовата решетка след Фетел и Хамилтън, но в състезанието финландецът финишира 11-и. Въпреки неуспехите, Уилямс са уверени, че всичко е въпрос на време и скоро ще обърнат страницата.

"Промените не стават за една нощ. Направихме много подобрения в края на 2011, но осъзнаваме, че не са достатъчни и трябват още. Това обаче изисква време и всички трябва да запазим спокойствие, да имаме търпение и да се фокусираме върху напредъка", заяви дъщерята на сър Франк Уилямс, Клеър. Според нея, отборът може да не записва желаните резултати на пистата, но финансово отборът е в добра позиция. "Уилямс винаги са се справяли с търговската страна. Това е една от най-силните страни на Франк, който поддържаше отбора 35 години. Ние няма да спрем сега. Резултатите и финансите ни са видими за всички. Имаме разумен състезателен бюджет за тази, както и следващата година. Да, предстоят ни някои предизвикателства, но те не са само за нас, и другите отбори ще се изправят пред тях. Водим преговори и се насочваме към 2014. Сигурна съм, че ще постигнем това, към което се стремим. Разбира се, иска ми се да имаме купчини пари, с които да направим големи промени и да се състезаваме. Всичко е свързано - на теория колкото повече пари имаш, толкова по-добре ще се справяш, но аз не съм напълно съгласна с това. Според мен можеш да печелиш и с по-малки бюджети. Всичко зависи от това какво ще правиш с парите си, колкото и да са те".

                                                                                                                   formula1.sportal.bg
« Последна редакция: Юни 17, 2013, 09:11:57 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #655 -: Юни 17, 2013, 08:52:45 pm »


Екълстоун: Отборите харчат за несъществени работи

"Трябва да се съсредоточат върху състезанията и колите"

Бърни Екълстоун се върна на темата с разходите във Формула 1 и обвини отборите, че харчат прекалено много пари. По последни данни освен "големите четири" - Ферари, Ред Бул, Макларън и Мерцедес, останалите отбори в питлейна изпитват финансови затруднения. От следващия сезон в сила влизат и новите правила за двигателите, които със сигурност няма да намалят разходите на екипите, даже на против. Освен скъпите V6 турбо, догодина отново ще се провеждат и сезонни тестове.

"Отборите трябва да намерят начин да са конкурентни с по-малко пари. Трябва отново да се фокусират върху същественото, което във Формула 1 е състезанието и състезателните коли, а не огромните и безцелни моторхоумове", заяви Бърни пред вестник Ауто Билд.

                                                                                             formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #656 -: Юни 17, 2013, 08:55:13 pm »



Лотус недоволни от избора на Пирели

"Еднакви гуми за Бахрейн, "Силвърстоун" и Унгария?"

Миналата седмица Пирели обявиха гумите, с които отборите ще разполагат в следващите три състезания - Гран при на Великобритания, Германия и Унгария. Според спортния директор на Лотус Алан Пермейн изборът на италианския производител е "прекалено консервативен". За "Силвърстоун" и "Хунгароринг" доставчикът ще осигури медиум и твърди смеси.

"Необичайно е в Унгария гумите да са като в Бахрейн и Великобритания. Миналата година не беше така. Тогава разполагахме с медум и меки гуми и хората правеха по два питстопа. Така че в това решение няма особен смисъл - твърдите гуми са прекалени за тази писта", обясни Пермейн.

Тази година Пирели отнасят много критика отвсякъде, най-вече от Ред Бул. Шампионите не са доволни от по-меките гуми, които деградират бързо и изискват повече питстопове. Спортният директор на Лотус също отправи забележки: "Пирели направиха гуми, с които да принудят отборите да правят повече спирания. Няма смисъл да правят по-меки гуми, ако навсякъде ще носят различни по-твърди смеси. Точно така постъпиха за последните няколко състезания миналата година. Носеха все по-твърди гуми и накрая ние правехме само по един питстоп. Миналата година казаха, че не искат да се месят в шампионата и взеха консервативни гуми, но така и не разбрах какво означава това".

Шефът на Лотус Ерик Булие ще дискутира въпроса с Пирели, ако поне още един отбор повдигне въпроса за гумите за Унгария.

                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #657 -: Юни 17, 2013, 08:56:44 pm »


Продължаването на договора на Фетел е "формалност"

Хорнер: Себастиан е от семейството Ред Бул

В началото на миналата седмица Ред Бул обявиха, че трикратният световен шампион Себастиан Фетел е продължил договора си с отбора за още една година. Това означава, че германският пилот ще кара за базирания в Милтън Кийнс екип поне до края на 2015.

"Това беше по-скоро формалност. Ние имаме дългосрочно споразумение със Себастиан и за двете страни беше хубаво то да бъде продължено с още една година", заяви шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер. Според него продължението на договора, което е само за една година, означава, че Фетел вярва в отбора си. "Детайлите по договора между двете страни винаги ще са конфиденциални. Фактът, че Себ подписа продължението показва, че е отдаден на Ред Бул. Надяваме се партньорството ни да продължи и след 2015. Той е част от Ред Бул семейството откакто започна в младежкия отбор, вече над 12 години, така че той пораснал с екипа. Постигна всичките си 29 победи с коли, проектирани от Ейдриън (Нюи), и продължава да се развива като пилот. Средата тук му харесва, ние се радваме, че е с нас. Партньорството ни е успешно".

formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #658 -: Юни 17, 2013, 08:58:13 pm »


Бътън: Мерцедес ще се шокират колко бърз може да е Люис

"Ще стане, когато настрои колата според стила си"

Дженсън Бътън предупреди отбора на Мерцедес AMG за това, че ще останат шокирани от скоростта, която ще покаже бившият му съотборник Люис Хамилтън, когато свикне с новия си болид. Бътън най-добре познава какво може Люис от годините, прекарани в един гараж в Макларън.

"Трябва да сме честни и да признаем, че Люис се представя много силно като за първа година в нов отбор. Досега той не е сменял отбор във Формула 1 и много хора очакваха да се провали. Получи се обратното, дотук спечели 20 точки повече от съотборника си Розберг, който познава отлично отбора и болида. Когато свикне с болида и го настрои според стила си, от Мерцедес ще се шокират колко бърз може да е той и колата им."

formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #659 -: Юни 17, 2013, 08:59:46 pm »


В Германия: Ще падат глави след процеса "Тайъргейт"

Рос Браун - кандидат за изкупителна жертва

Всички погледи са насочени към идния четвъртък, когато Международният трибунал на ФИА ще се събере в Париж и ще обсъди избухналия скандал "Тайъргейт" с участието на Мерцедес AMG и Пирели. Всички специалисти очакват наказания, но в германските медии анализаторът на Формула 1 Кристиан Данер очаква да "падат глави".

Очакванията са при наказание от страна на ФИА от Мерцедес да жертват отборния шеф Рос Браун. Бъдещото в отбора на британеца бе силно коментирана тема още преди началото на сезона и сега може да се превърне в изкупителна жертва.
Опасявам се от тежки наказания, които ще бъдат наложени след изслушванията пред международния трибунал. Без ограничения и подобни наказания Формула 1 не може да съществува. Зависи кой ще бъде приет за виновен - ще падат глави на шефове в Мерцедес или на ФИА.

                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен