www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509004 пъти)

0 Членове и 14 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #705 -: Юни 24, 2013, 06:36:23 pm »

Ред Бул може да бойкотират теста за млади пилоти на Силвърстоун?



Отборът на Ред Бул може да не участва в теста за млади пилоти на Силвърстоун, за да проведе частни тридневни изпитания по време на тестовете на британската писта, докладва британският вестник The Times. Според изданието това действие би било израз на протест от страна на тима от Милтън Кийнс заради несъгласието му с решението на Международния трибунал относно казуса с теста на Мерцедес след Гран при на Испания.

Мерцедес и Пирели бяха официално предупредени, като тимът от Бракли получи забрана за участие в тридневните тестовете за млади пилоти на Силвърстоун. Те ще се проведат от 17 до 19 юли през паузата между Гран при на Германия и състезанието в Унгария.

Вестникът също така добави, че от Ред Бул и Ферари са изказали недоволството си от наложената санкция на Мерцедес на Бърни Екълстоун.

Отборът от Маранело вече публично изрази своето несъгласие с решението на Международния трибунал в публикация на официалния им сайт.

Кристиан Хорнер пък коментира след срещата на трибунала и преди оповестяването на решението му, че ще се съгласи с каквото и да е наказание и добави, че според него тестът на Мерцедес е чисто нарушение на спортните правила на Формула 1:

- Те (трибуналът) имат всички факти и им вярваме, че ще вземат правилното решение. Те (Мерцедес) вече направиха теста си с настоящите си състезатели, така че мисля, че забраната за участие на изпитанията за млади пилоти вероятно не би била голяма санкция.

На въпрос относно мнението му за подходящо наказание шефът на Ред Бул отговори:

- Най-важното нещо, което трябва да излезе от проблема, е яснотата. Или е позволено да се тества, или не. Очевидно Ферари направиха няколко изпитания, въпреки че са били с кола от 2011 г., което е според правилата. Мисля, че най-важното неща е прозрачността и яснотата, защото начинът, по който тестът бе проведен, не бе правилен. Подадохме протест срещу Мерцедес, защото според нас те нарушиха спортния правилник.

                                                                                                                 clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #706 -: Юни 24, 2013, 06:39:11 pm »


Ред Бул недоволни от малкото наказание на Мерцедес

"Единственото положително нещо бе, че бяха признати за виновни"

В отбора на Ред Бул са очаквали по-сурово наказание на отбора на Мерцедес AMG. Това призна отборният шеф на шампионите Кристиан Хорнер. Според него отсъствието на германците от тестовете за млади пилоти не отговаря на престъпването на правилата на Формула 1, за което бяха признати за виновни в петък от Международния трибунал на ФИА.

"Не виждам как отсъствието на Мерцедес от тестовете за млади пилоти е адекватно наказание на това, за което бяха признати за виновни", заяви Хорнер. "Те вече тестваха с основните си пилоти, а те са много по-адекватни в обратната връзка от млади момчета, които за първи път сядат в тези болиди и целта им е просто да се запознаят с техниката и да имат представа какво ги чака в бъдеще. Единственото положително нещо от решението на трибунала бе, че Мерцедес бяха обявени за виновни и това ще послужи за пример на останалите", завърши той.

                                                                                                      formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #707 -: Юни 24, 2013, 06:40:54 pm »

Бъдещето на Рос Браун не е било поставяно под съмнение, заяви самият шеф на Мерцедес F1



Шефът на Мерцедес във Формула 1 Рос Браун заяви, че е разполагал с цялата подкрепа на борда на тима по време на скандала с теста, проведен с Пирели след Гран при на Испания. Той допълни, че позицията му в екипа никога не е била заплашена заради случая.

Отборът от Бракли бе официално предупреден (както и доставчикът на гуми) и няма да участва в теста за млади пилоти. Въпросът за бъдещето на Рос Браун обаче се обсъжда още от началото на годината – основно заради присъединяването на бившия технически директор на Макларън Пади Лоу към Мерцедес. Затова и в навечерието на трибунала отново се заговори кой би понесъл отговорността, ако екипът бъде сериозно санкциониран.

- Честно казано, постът ми не бе дискутиран в нито един момент, така че ситуацията не се е променила – коментира англичанинът пред Скай Спортс. – Никога не знаеш какво е можело да се случи, ако изходът от разследването бе друг. Нещата се променят. Но бордът ни оказа голяма подкрепа в случая. И за тях бе важно да се покаже, че действията ни не са били с лош умисъл. Бяха наясно с всички факти относно станалото. Не бих могъл да искам по-голяма подкрепа от тях.

Според Браун наказанието Мерцедес да не участват в теста за млади пилоти си е значителна санкция:

- Всяко друго възприятие не е правилно. Имахме сериозна програма, планирана точно за тези изпитания с млади пилоти, така че наказанието определено ще попречи на отбора. Няма да имаме възможност да изпробваме и развиваме всичко, което имахме намерение.

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #708 -: Юни 24, 2013, 06:44:03 pm »

Лотус готвят най-голям пакет новости през сезона за Силвърстоун



Отборът на Лотус ще представи най-сериозните си подобрения по болида си от началото на сезона на предстоящото състезание във Великобритания. Тимът от Енстън ще има ново предно крило, промени по окачването и по аеродинамиката на E21, разкри директорът операции на пистата Алан Перман.

От екипа са уверени, че на Силвърстоун ще се представят по-добре отколкото в предишните две състезания, защото трасето във Великобритания е по-подходящо за колата им.

- Това е писта, която е подобна на Барселона по отношение на това, че показва слабостите в притискането - коментира Перман. - Трябва ти кола с добро притискане. Първият сектор на пистата се състои изцяло от високоскоростни завои. Новата конфигурация има няколко по-технични завоя, но като цяло Силвърстоун все още се брои за високоскоростно трасе. Трябва да направиш добри аеродинамични настройки, за да си колкото се може по-бърз през средно и високоскоростните криви и на правите. Пистата е ветровита, което в допълнение към непредвидимото време понякога прави настройването трудно.

По отношение на новостите по болида Перман коментира:

- Ще сме с по-тесен корпус, което би трябвало да ни донесе известно предимство. Имаме ново предно крило, нови профили на окачването и новости по него в допълнение към много други аеродинамични елементи. Това, разбира се, е добре, но вероятно всички наши конкуренти също ще разкрият значителен пакет новости. Направихме няколкодневен тест на прав участък след Гран при на Канада с положителни резултати. Някои от плодовете на този труд би трябвало да се видят на Силвърстоун.

Пилотът на Лотус Кими Райконен се надява с новостите по болида да имат по-добро темпо на бързите завои. Финландецът сподели, че тези криви са приятни за каране и му харесват. Той предполага, че ако всичко работи добре, на екипа ще му предстои добър уикенд на домашното им състезание.

- Силвърстоун е по-нормална писта, а ние бяхме добре на всички други постоянни писти през тази година. Няма причина, поради която да не се върнем на позицията, на която трябва да сме с този пакет. Просто трябва да сме търпеливи, да направим най-доброто, което можем, през целия уикенд и стъпка по стъпка можем да започнем да настигаме водачите - каза Кими.

Той спечели състезанието във Великобритания през 2007 г. и се е качвал на подиума там общо пет пъти. Пилотът сподели, че на това трасе винаги се е чувствал и представял добре:

- Това е страхотно място да се състезаваш и е добра писта за мен още от началото на кариерата ми. Това беше началото на международната ми състезателна кариера във Формула Рено през 1999 г. и 2000 г. Оттогава винаги съм се наслаждавал на състезанията на Силвърстоун. Не знам защо. Трябва да е заради носталгичното усещане, което ме обзема, когато отидем там. Спечелих там във Формула Рено и Формула 1 с Ферари през 2007 г. Би било чудесно да спечеля отново във Великобритания.

Относно променливото английско време финландецът коментира, че ще се наслаждава на състезанието без значение дали ще вали или не.

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #709 -: Юни 24, 2013, 06:47:38 pm »


Пирели отново вадят прототипни гуми, този път на "Силвърстоун"

Сликовете са от твърдата смес и са близки до тези от 2012 г..

Основният доставчик на гуми във Формула 1 Пирели отново ще изкара на пистата прототипни сликове. Това ще се случи този петък по време на двете свободни тренировки за Гран при на Великобритания.

Гумите, които ще се тестват от всички отбори на пистата „Силвърстоун", ще са от твърдата смес на италианската компания. Това трябва да бъде реално първия тест с тях, след като в петъчните тренировки за Гран при на Испания, преди месец и половина, валя дъжд и отборите нямаха възможност да направят достатъчно километри с тях.

Според Пирели прототипните сликове са много близки до тези използвани през 2012 година.

                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #710 -: Юни 24, 2013, 06:50:28 pm »



Перес: В Макларън все още сме много далече от победата

Мексиканецът остава реалист

Отборът на Макларън е много далеч от позиция да се бори за местата на подиума и победи. Това е мнението на дебютиралия през тази година за славния британски тим мексикански пилот Серхио Перес. В изминалите седем кръга от началото на сезон 2013 Перес и световният шампион от 2009 г. Дженсън Бътън успяха да спечелят едва 37 точки. Това разочароващо начало ги поставя на шесто място при конструкторите, зад отбори като Форс Индия.

"В Макларън все още сме много далече от това да се борим за места на подиума и победи. Трябва да направим големи подобрения по болида, за да сме конкурентоспособни на лидерите. Ред Бул, Ферари, Мерцедес и Лотус са доста напред в развитието си. В този момент сме една секунда зад най-бързите болиди, което е като цяла вечност за Формула 1, която изключително трудно може да бъде стопена за кратко време", реалист е Перес. "Ще дадем всичко от себе си и дано в заключителната фаза от шампионата успеем да се върнем там, където ни е мястото - в челото, от където се атакуват победите", завърши мексиканецът.

                                                                                                                        formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #711 -: Юни 24, 2013, 06:58:05 pm »


Как е създаден и какво предстои на новия турбо двигател на Рено

Ключови дати и следващите стъпки

Първо ВИДЯХМЕ и ЧУХМЕ (използвай линка в края на поста - бел. на публ.) новия турбо двигател на Рено, който французите ще доставят на клиентските си отбори във Формула 1 през 2014 година. Сега ви представяме стадиите, през които са минали инженерите на Рено Спорт при създаването му и следващите стъпки, които им предстоят преди дебюта в първата надпревара от сезон 2014 през март.

Ключови дати

Януари 2012: След седем месеца на проектиране и конструиране, първият цилиндър на V6 двигателя се тества на едноцилиндров динамометър във Вири. Tози изключително точен стенд дава възможност за микро анализ на горенето и консумацията на гориво в един цилиндър, улеснявайки повтарящи се подобрения в дизайна, които в крайна сметка се пренасят на шестте цилиндъра, без излишна загуба на време или икономически загуби.

Юни 2012: След шест месеца на тестове на едноцилиндровия динамометър, първият цял V6 прототип се качва на стенда. Първоначалните тестове се фокусират върху постигането на надеждност на къси разстояния, след което километрите постепенно се увеличават. Първата крива на мощността - или пълната гама от работни обороти - бе постигната в края на август.

Февруари 2013: Успоредно с V6 двигателя с вътрешно горене, на динамометри се "качват" и системите за възстановяване на енергия MGU-H и MGU-K. Техническите правила изискват радикално нови и комплексни дизайнерски решения, поради което дизайнерският и производствен процес продължават значително по-дълго, отколкото дизайнерския етап за атмосферния двигател.

Юни 2013: За пръв път новият турбо двигател и Ene/rgy Recovery System се тестват на динамометър. Изминали са две години на планиране и подготовка, а целият блок - повече или по-малко в заключителната си фаза- влиза във финалния етап на оптимизиране, преди да се стигне и до първото му пистово изпитание.

Следващите стъпки

Началото на януари 2014: Двигателят ще бъде монтиран в болидите на клиентските отбори.

Средата на януари 2014: Първите шасита за 2014-а ще излязат на пистата.

Март 2014: Първо Гран При за сезон 2014.

РЕКОРДИ

Двигателите на Renault вече притежават няколко рекорда. Никой друг доставчик на двигатели на е спечелил толкова победи в един сезон. Също така, никой друг доставчик на двигатели не е спечелил толкова поредни полпозишъна или двойни стартови позиции. Само през миналия сезон двигателите Renault поставиха нов рекорд, спечелвайки общо 839 точки през цялата година. Постижение, което никога не е записвано в историята на Ф1.

От първото си Гран при, задвижваните от Renault болиди са спечелили 11 титли при конструкторите. Само Ferrari има повече конструкторски титли (16). В периода на участие на Рено между 1977 и днес, задвижвани от Ferrari болиди са спечелили една титла повече.

Рекордите

    Брой победи в състезания за един сезон: 16 (с Williams през 1992)

    Брой поредни полпозишъни: 24 (между 1992 GP на Франция и 1993 GP на Япония).

    Брой двойни първи стартови редици: 103 (спрямо 79 за Ford-Cosworth и 70 за Ferrari).

    Брой поредни класирания на първа редица: 39 (между 1995 GP на Италия и 1997 GP на Европа).

    11 титли при конструкторите

    10 титли при пилотите

    155 победи

    205 полпозишъна

    156 най-бързи обиколки

    Километри начело в състезания: 5541,5 км

    50 двойни победи

Така звучи новият двигател на Рено - http://www.topcars.bg/video.php?category=4&page=1&playlist&video_id=919

                                                                                                                     formula1.sportal.bg
« Последна редакция: Юни 24, 2013, 07:00:29 pm от kriskokoto »
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #712 -: Юни 25, 2013, 05:31:13 pm »


Бивш шеф в Макларън дебютира за Мерцедес на "Силвърстоун"

Столът на Рос Браун се клати

Бившият технически директор на Макларън Пади Лоу ще направи първата си Гран при в предстоящата надпревара във Великобритания. Лоу не се бе появявал в състезание от миналата година. Длъжността му от началото на годината бе по делата на Макларън извън Формула 1, но от този уикенд Лоу вече е новият технически директор на тима.

Според слуховете, ако от Мерцедес уволнят отборния шеф Рос Браун, то постът му ще бъде зает от Пади Лоу.

                                                                                               formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #713 -: Юни 25, 2013, 05:33:17 pm »


Хамилтън отчаяно иска първа победа за Мерцедес

"Не отивам на "Силвърстоун" пренавит"

Люис Хамилтън не крие, че отчаяно се надява да спечели първата си победа след преминаването в тима на Мерцедес AMG. Британецът иска това да се случи в най-скоро време, като най-добрият сценарий за него би било да спечели тази неделя пред родна публика в Гран при на Великобритания на пистата "Силвърстоун".

Най-доброто класиране на Люис, откакто е в Мерцедес, е третото място, но въпреки победата на Нико Розберг в Гран при на Монако, британецът е четвърти в класирането при пилотите, а Нико е едва шести с 20 точки по-малко.

"Трябва да спечеля и трябва да го направя в най-скоро време. Това обаче не означава, че отивам на "Силвърстоун" пренавит да победя на всяка цена. Така не се получават нещата и аз го знам много добре. Темпото на Ферари и Ред Бул е много високо и ще ми е изключително трудно да се преборя и с четирите техни болида", заяви Хамилтън. "В Канада Фетел ми дърпаше с една секунда на обиколка. Ние направихме малка стъпка напред в развитието на болида, но и конкуренцията не стои на едно място. Стискам палци да се представя по най-добрия начин пред феновете в Гран при на Великобритания", завърши той.

                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #714 -: Юни 25, 2013, 05:34:46 pm »


Хамилтън: Бих се радвал да съм съотборник с Фетел

"Всеки пилот мечтае за Ферари"

Люис Хамилтън няма нищо против да бъде съотборник с трикратния световен шампион Себастиан Фетел. Според британеца звездата на Ред Бул разполага с много силен болид и за него би било чест да го управлява. В същото време заяви, че не се притеснява от никой пилот във Формула 1 за съотборник.

Британецът дебютира за Мерцедес AMG в началото на сезон 2013, след като напусна родния Макларън. Въпреки това Люис не скри амбициите си някой ден да се състезава за Ферари, като допълни, че това е мечтата на всяко хлапе, стартирало кариерата си от картинг сериите.

"Бих се изправил срещу всеки пилот като съотборник. По всяко време, на всяко място, във всеки тим. Който и да е той, колкото и световни титли да има, мен това не ме притеснява изобщо. Бих карал в един отбор със Себастиан Фетел с удоволствие. Той разполага с много силния болид на Ред Бул, който бих карал винаги", призна Хамилтън. "За всеки пилот е чест да бъде поканен от отбор с традициите на Ферари. Още от дете в картинг сериите съм мечтал някой ден да се състезавам за Скудерия. В даден етап от кариерата си бих бил щастлив да седна в червения болид и да покажа какво мога на тифозите", завърши световният шампион за 2008 година.

                                                                                                 formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #715 -: Юни 25, 2013, 05:37:00 pm »

Ред Бул планират свой тест като този на Мерцедес



Ред Бул се подготвят открито да предизвикат световната автомобилна федерация (ФИА), като не просто планират пропуснат теста за млади пилоти по-късно през настоящия сезон, а да си организират тридневна сесия като Мерцедес. Това, се твърди в британския вестник Таймс, е резултат от твърде лекото според няколко екипа наказание срещу тима от Бракли за проведените с Пирели изпитания след Гран при на Испания.

Ферари изразиха сериозно недоволство от решението на Международния трибунал по случая и отправеното само официално предупреждение към Мерцедес. В публикацията в Таймс се твърди, че Скудерията и Ред Бул са изразили неудовлетворението си лично пред Бърни Екълстоун.

Трибуналът посочи в решението си, че Мерцедес са нарушили точка 22.4 h) от спортните правила на F1, както и че са получили някакво предимство (което е трудно да се измери, но все пак съществува). При това положение Ред Бул планирали да сторят съвършено същото като съперниците си от Бракли, имайки предвид крайната санкция за това деяние.

Не се очаква Ферари да стигнат толкова далеч. В Таймс обаче е цитиран говорител на отбора от Маранело, който казва следното:

- Как може мъмрене да е достатъчно наказание за един тим, който имаше проблеми в Гран при на Испания, проведе теста и след това спечели в Монако? Никой не знаеше за изпитанията и въпреки това трибуналът изглежда не разследва защо е така, както и какво точно се е случило. Не е изненадващо, че отборите са ядосани. Писнало им е от ФИА. Заплахите (от отделни екипи) може да изглеждат напразни в момента, но се провеждат разговори по тези теми и това показва, че никой не е щастлив от [Жан] Тод и ФИА. Идва буря, всички се чудят кога и как ще удари. Може би е време.

                                                                                                                  clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #716 -: Юни 25, 2013, 05:38:28 pm »

Хелмут Марко отрича, че Ред Бул ще проведат собствен тест



Ред Бул няма да нарушат спортните правила на Формула 1, провеждайки частен тест като този на Мерцедес, каза съветникът на Ред Бул Хелмут Марко.

Изказването му е в отговор на появилите се слухове в британския вестник The Times, че отборът от Милтън Кийнс ще бойкотира теста за млади пилоти и ще проведе собствени изпитания, заради минималното наказание, което би произлязло от това тяхно действие. За подобен тип тестове отборът на Мерцедес бе наказан със забрана за участие на изпитанията за млади пилоти на Силвърстоун от 17 до 19 юли. Оказа се, че информацията на The Times е дошла от изказване на Хелмут Марко:

- Беше просто сарказъм. Исках да покажа, че с подобно отсъждане (на Международния трибунал), рискът може да си струва. Ядосани сме от това, че някои са обявени за виновни по всички показатели и след това им се присъжда наказание, което самите те са предложили.

Съветникът на отбора също така добави, че на теста за млади пилоти екипите трудно биха изпробвали различни настройки:

- Разбира се, не бихме нарушили правилата – коментира Марко пред германското издание Sport Bild. – На теста за млади пилоти едва можеш да опиташ нещо, тъй като пилотите зад волана имат много да учат за Формула 1. Мерцедес обаче имаха три дни за тестове с водещите им състезатели. Дори съдиите казаха, че отборът е получил „нечестно спортно предимство”.

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #717 -: Юни 25, 2013, 05:40:01 pm »

Пилотите на Форс Индия смятат, че могат да се справят добре в домашния за тима си старт



За голямата част от отборите във Формула 1 Гран при на Великобритания е домашна надпревара. За един екип обаче – този на Форс Индия – това важи в още по-голяма степен, като се има предвид, че фабриката му е буквално на метри от пистата Силвърстоун.

Пол ди Реста също ще си е вкъщи, като целта му ще е да продължи с постоянното си представяне (досега той спечели точки в шест от проведените седем старта).

- Гран при на Великобритания винаги е специално събитие в календара. Като дете мечтаех да отида на Силвърстоун като пилот от Формула 1 и сега уикендът там е нещо невероятно – коментира Ди Реста. – Смятам, че можем да сме доволни от представянето досега. Постигнахме някои добри резултати, като се има предвид всичко, което ни се случи. Особено последните два бяха много удовлетворяващи, защото избрахме и проведохме стратегиите си така, че да напреднем в колоната. Вярвам, че настоящият болид е най-добрият, с който сме разполагали. Всички в екипа се трудят да извлекат още повече представяне от него. При този начин на поведение на колата нещата изглеждат доста добре за нас.

За Адриан Сутил също бе важно да вземе добри резултати в последните надпревари заради някои по-раншни разочарования. Немският пилот се справи и сега има основание да е доволен:

- Особено петото място в Монако помогна да забравим други, изтървани възможности. В Канада също имахме добра скорост и като се има предвид всичко, случило се с мен, по време на състезанието, направо е чудесно, че взехме точка. Показахме колко конкурентоспособни можем да бъдем, но според мен има много какво да очакваме. Силвърстоун не е сред най-любимите ми писти, но е страхотно място, където да караш болид от Формула 1. Промяната в характеристиките е доста голяма в сравнение с Монако и Канада, но съм уверен, че можем да се справим както трябва. Харесвам високоскоростните секции, както и новият старт на обиколката – определено е по-лесно да се изпреварва спрямо предишния вариант. В сряда имам сесия на симулатора, за да се подготвя за уикенда, ще изкарам доста време във фабриката. Хубаво е да си повече с хората от тима, които не идват на голяма част от надпреварите.

                                                                                                                  clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #718 -: Юни 25, 2013, 05:41:50 pm »

Ферари оптимизират реглажите на F138 за бързите завои на Силвърстоун



Ферари ще имат някои нови компоненти за предстоящата надпревара във Великобритания, които ще изпитат на пистата Силвърстоун в петък преди да решат дали да ги използват през останалата част от уикенда.

Фелипе Маса вече с нетърпение очаква състезанието. Той отскочи до родния си Сао Пауло след Гран при на Канада, но за кратко и се върна в Европа.

- В миналото провеждахме тестове в седмиците между надпреварите, но при забраната за изпитания стана още по-важно да поддържаме физическото си състояние и да тренираме, за да сме във форма. Бях в Маранело няколко дни на симулатора и за срещи с инженерите, но дори докато бях във фабриката, намирах време да тренирам. Сега се чувствам на 100% подготвен за британската Гран при. Вярвам, че колата ни може да работи добре в надпреварата – така беше в Китай и Барселона, а Силвърстоун следва посоката като характеристики на пистата. Трасето е с една от традиционните конфигурации – има високоскоростни завои, които би трябвало да паснат на F138 – и определено очаквам силен уикенд. Аз лично ще се постарая да взема точки и се надявам да се кача пак на подиума - коментира Маса.

От тима отбелязаха, че е малко странно как бразилският пилот на екипа като че ли се вълнува повече от предстоящата Гран при на Великобритания, отколкото английският технически директор на отбора от Маранело!

- Всяко състезание е важно, така че не смятам Силвърстоун за по-специално от останалите – заяви Пат Фрай. – Честно казано, всички надпревари са ми еднакви. Във всяка една се стараем да спечелим, да постигнем възможно най-добър резултат, независимо дали е Силвърстоун, Барселона или Монреал. Дълго време анализирахме всички данни от последните няколко състезания, като желанието ни бе да създадем максимално добър пакет за предстоящото състезание. Имаме няколко нови неща. Изучавахме и информация от аеродинамичния тунел, за да изчислим кои са най-добрите настройки за това конкретно трасе с новите компоненти, подготвяни за Силвърстоун. Монако е с уникална конфигурация, Монреал прилича на Бахрейн, докато на английската писта основна характеристика са преливащите един в друг високоскоростни завои и има повече общи черти с Барселона. Все пак и тази писта има свои, уникални изисквания. Тъй като има много малко бавни завои, идеята е колата да работи максимално добре в бързите. Това включва оптимизиране височината на болида, избор на правилни аерохарактеристики и т.н.

От Скудерията също посочват, че времето в Англия може да е абсолютно непредвидимо. На отделни места на пистата може да вали, а на други – не и заради това комуникацията между отделните членове на екипа трябва да е максимално ясна и прецизна.

- На питуола има двама рейс инженери, които контролират цялата комуникация към и от пилотите – обяснява Фрай. – Друг човек организира механиците и подсигурява всичко, необходимо за спиранията в бокса. В контакт сме и с хората си в Маранело, следящи всичко, случващо се при нас – с тях постоянно обсъждаме състезателната стратегия. Питуолът е свързан и с инженерите в задната част на гаража, наблюдаващи всичко по колите в рамките на надпреварата. Те обаче ни се обаждат само, ако има проблем, с който трябва да се справим.

                                                                                                                clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #719 -: Юни 25, 2013, 05:48:46 pm »

Ники Лауда отрича в Мерцедес да има първи пилот



След седем от 19 състезания Люис Хамилтън е четвърти във временното класиране със 77 точки. Неговият съотборник в Мерцедес, Нико Розберг, има с 20 по-малко, но според шефът на надзорния съвет на отбора, Ники Лауда, това няма никакво значение. Според него в екипа никога не е имало първи и втори пилот, и това няма да се промени и през тази година.

„Точно обратното“, заява Лауда пред ORF. „Според мен Розберг и Хамилтън формират най-силният отбор във Формула 1 в момента. Конкуренцията между двамата ги кара да показват най-доброто на което са способни в една приятелска атмосфера. Много съм доволен, от това, което те показват.“

Отборът на Мерцедес се намира на трето място в класирането със 134 точки. Това е значително подобрение спрямо миналата година. Тогава след седем състезания екипът имаше 69 т. и бе на пето място.

„Въпреки това човек никога не е доволен от развитието си“, продължава 3-кратният световен шампион. „Затова Рос Браун и Тото Волф дават всичко от себе си, да изкачват тима още по-нагоре.“

Вече е започнало и развитие на колата на Мерцедес за 2014 г.. След аферата с теста на Барселона, за който отбора бе наказан с предупреждение, се появи слух, че концернът може да оттегли участието си в Гран при.

„Няма абсолютно никаква опасност за това“, обяснява Лауда. „Знам, че всички в къщи са доволни от това, което показваме в момента. Трябва само да се потрудим да продължим със същото темпо напред.“

                                                                                                                clubs1.bg
Активен