www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 495534 пъти)

0 Членове и 4 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #750 -: Юни 29, 2013, 05:38:15 pm »

Първоначалният анализ на Пирели сочи, че проблемът с гумата на Перес не е разслояване



Спуканата задна лява гума на Серхио Перес по време на последната свободна тренировка преди Гран при на Великобритания предизвика завръщането с нова сила на дебата относно Пирели и техните продукти.

Компанията въведе промени в процеса на конструкция, за да избегне случилите се по-рано този сезон проблеми с разслояване на задните гуми. Станалото с Перес обаче доведе до предположения, че решението може да не е проработило.

- Повредите са доста в задната част на колата, около гумата. Серхио не помни да е удрял да бордюр. Всичко, което знаем, е, че гумата моментално се е спукала. Изглежда има сериозни повреди и по пода. Момчетата имат доста работа – коментира управляващият директор на Макларън Джонатан Нийл още по време на сесията.

От Пирели не бързаха с изявление. Рейсинг мениджърът на екипа на компанията за Формула 1 Марио Исола сподели, че първо трябва да съберат всички парчета от гумата и след това ще опитат да реконструират какво е станало с нея.

Час след финала на сесията първата информация бе, че голям прорез в стената на гумата е причина за спукването. Моторспорт шефът на Пирели Пол Хембри заяви, че случилото се е повече стандартно, отколкото повторение на инцидентите от по-рано този сезон:

- Не е разслояване. Няма нищо общо с предишните случаи. Имало е прорез отстрани, в посока на въртенето. Каквото и да го е направило, е изпаднало от прореза. Тепърва ще установяваме какво е било.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #751 -: Юни 29, 2013, 05:41:54 pm »



Уилямс и Nismo ще си сътрудничат

Японците се насочват и към Ф1

Nismo, спортно ориентираната марка на Nissan, и Williams Advanced Engineering, подразделение на Williams Group, подписаха споразумение за сътрудничество в разработването на спортни серийни автомобили.

Използвайки своя опит в сферата на аеродинамиката, симулацията и новите материали, Уилямс ще се присъедини към развойния екип на Nismo, който в момента работи по развитието на бъдещите Nismo продукти, които ще бъдат лансирани по света от 2014 г..

Сър Франк Уилямс, основател и тим шеф на Уилмяс, добави: "Williams Advanced Engineering има история в създаването на доказали се в света високо динамични продукти. Това споразумение е особено вълнуващо заради амбицията и потенциала на марката Nismo. И двете страни споделят страст към състезанията и върховните технологии, и това сътрудничество ще ни даде възможност да работим в тясна връзка за разработване на автомобили, които ще бъдат в авангарда на автомобилната технология."

Nismo вече е добре познат на феновете на моторния спорт и спортните автомобили в Япония, както и на милионите гъймъри по света. Сега, Nismo е готов за ускорено световно влияние, подобрявайки репутацията на Nissan за иновация и вълнение с нова нова гама от спортни автомобили Nissan. GT-R Nismo ще бъде третия Nismo модел, следващ лансираните през тази година Juke Nismo и 370Z Nismo.

Уилямс Advanced Engineering е подразделение на Williams, което използва върховна технология и ноу-хау, създадени първоначално за Формула 1, и ги адаптира за широко комерсиално приложение. Tова включва проектирането и производството на високо динамични автомобили, разработването на батерии и системи (маховици) за съхранение на енергия, комерсиални приложения на симулаторната технология за моторния спорт на Уилмяс, инженерни консултации и услуги за внедряване на системи. Базиран в завода на Уилмяс в Гроув, Оксфордшайър, и технологичния център в Катар, Williams Advanced Engineering пренася най-доброто от Ф1 технологията в по-широкия свят.


formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #752 -: Юни 29, 2013, 05:46:44 pm »

Хамилтън на полпозишън за Гран при на Великобритания



Люис Хамилтън спечели по великолепен начин квалификацията за Гран при на Великобритания пред възторжената родна публика, изпълнила трибуните на Силвърстоун.

Той изпревари съотборника си в Мерцедес Нико Розберг. Пилотите на Ред Бул единствени се опитаха да оспорят господството в скоростта на Сребърните стрели, но останаха с трето и четвърто време, като Себастиан Фетел изпревари съотборника си Марк Уебър.

С отлично темпо пети се нареди пилотът на Форс Индия Пол ди Реста пред Даниел Рикиардо с Торо Росо и Адриан Сутил с втората кола на Форс Индия. Едва след тях останаха пилотите на Лотус и Фернандо Алонсо, който ще стартира утре десети.

Както се очакваше, асфалтът бе по-топъл днес след обяд. Температурата му бе 28 градуса в началото на квалификацията. Пилотите бяха информирани за посоката и силата на вятъра, които имат винаги сериозно значение на Силвърстоун.

Пилотите на Мерцедес използваха първия от трите си чифта меки гуми медиум още в първата част на квалификацията и записаха най-добрите времена, като Люис бе по-бърз от Нико. Големите им съперници от Ред Бул минаха напред с обиколки с твърдите гуми. Алонсо също продължи след едно излизане с тях. Загря ги трудно, а във втория си бърз тур направи грешка и така остана с 15-то време. Съотборникът му Маса пък смени твърдите гуми с медиум и едва тогава се спаси от отпадане още в първата част. Медиум качиха на колите си и пилотите на Лотус, които записаха трето и четвърто време, след като Кими, който за първи път кара с пасивния DRS, каза, че причината е в твърдите гуми в началото.

В Макларън Серхио Перес също смени хард с медиум още в Q1 и използва първия чифт от тях, а Дженсън Бътън сподели, че на пистата има много повече сцепление. Температурата на асфалта се покачи до 30 градуса.

Във втората част Уебър пръв излезе на пистата и отново бе с хард. Маса го последва с вече ползвания медиум и се оплака от грейнинг. Алонсо също постави медиум върху колата, но бе по-бавен от Уебър с твърдите гуми! Пилотите на Мерцедес също бяха с белите, по-меки гуми, които вече бяха ползвали в Q1 и все така бяха най-бързи, като този път Розберг бе с по-добрата обиколка.

5 минути пред края на сегмента обаче Фетел също излезе с първия от трите си нови комплекта медиум за днес и утре и записа ново най-добро време – 1:30.990, което бе няколко стотни по-бързо от това на Розберг. Уебър също сложи медиум и направи тур с тях, като се вмъкна втори на още по-малка разлика до Нико и Фетел.

В битката за участие в Q3 останалите пилоти използваха по още един чифт нови медиум и Сутил и Рикиардо дори изместиха Хамилтън от 4-ото място, а след него останаха Ди Реста, Алонсо и пилотите на Лотус, които сложиха по нов чифт медиум.

Дженсън Бътън остана 11-ти, а Маса 12-ти, пред Верн и Перес, като по този начин отново нито един пилот на Макларън нямаше да участва във финалната фаза.

В началното на заключителната част се появиха облаци и температурата падна с 2 градуса. Без забавяне пилотите излязоха на пистата за първия от двата си опита, като Алонсо предпочете да използва нов хард вместо карани медиум.

Пилотите на Ред Бул и Мерцедес имаха по два нови комплекта медиум и с първия от тях Хамилтън бе най-бърз, като изпревари Нико, Уебър и Фетел. Грожан бе пети, а Алонсо шести с хард. Последваха смените за последните нови меки гуми. С тях Хамилтън отново бе недостижим. Розберг подобри времето му от първите опити, но Люис бе още по-бърз, Фетел остана трети пред Уебър.

Пета позиция зае Ди Реста, а Алонсо се нареди едва десети с последно време във финала, въпреки използвания последен нов чифт медиум.

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #753 -: Юни 29, 2013, 05:48:14 pm »

Хамилтън: Това постижение е феноменално, тъй като не се чувствам 100% удобно в колата



Люис Хамилтън бе изключително щастлив от факта, че спечели полпозишъна за Гран при на Великобритания пред родната си публика, но остана предпазлив по отношение шансовете си в утрешната надпревара.

Пилотът на Мерцедес направи страхотна обиколка в края на официалната сесия и изпревари съотборника си Нико Розберг с 0,452 сек.

- Чувството е невероятно – като онова през 2007 г. Публиката бе страхотна, има безумно много хора и това бе обиколка за тях. Надявам се да успеем да направим нещо специално в надпреварата. Феноменално (постижение) е, тъй като не се чувствам 100% удобно в автомобила – бяха първите думи на световния шампион за 2008 г. след финала на сесията.

Екипът му работи упорито от снощи до днес на обяд, за да оправи поне малко настройките на автомобила на англичанина. Той изглеждаше почти отчаян след първите свободни тренировки и тази сутрин също не бе в особено приповдигнато настроение. Остана обаче забележително спокоен и в крайна сметка поздрави родните фенове като победител в битката за разпределение местата на грида.

Колко и да се радва на полпозишъна си обаче, Хамилтън е наясно колко трудно състезание му предстои. Съотборникът му Розберг, който утре ще е на първа редица до него, вече изрази известно безпокойство относно състезателното темпо на F1 W04. Същото нещо тревожи и Люис:

- Мисля, че ще ни е трудно да задържим Себ [Фетел] зад нас. По принцип темпото ни в дълга серия от обиколки не е лошо, както сме виждали и преди. Така че се надявам с малко повече грижа към гумите да вземе добър резултат. Аз ще се постарая, Нико ще стори същото – ще опитаме да останем отпред. Но всичко досега е заслуга на отбора – те свършиха феноменална работа.

Според Розберг стартът от първа редица ще помогне на него и съотборника му, като и той се надява двамата да са по-конкурентоспособни в надпреварата.

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #754 -: Юни 29, 2013, 05:50:08 pm »

По-напред съм от очакваното, призна Бътън; Перес: Цял ден ни преследва лош късмет



Дженсън Бътън не бе разочарован, че изтърва последния квалификационен сегмент днес с малка разлика спрямо съперниците си. На пистата Силвърстоун световният шампион за 2009 г. се класира 11-ти, но запази присъствие на духа.

- Оказах се по-напред на решетката в сравнение с това, което очаквах след тренировките – призна Бътън. - Вчера не мислех, че ще се класираме пред едното Ферари и точно зад двата Лотус-а. Но в квалификацията бях много по-доволен, отколкото през целия уикенд досега. Трябва да сме положително настроени, тъй като сме подобрили колата. Реалистично погледнато 11-то място бе максимумът, който можехме да постигнем днес. Дори да бяхме се класирали в Q3, вероятно щяхме да сме десети. 11-ти поне означава спестен нов комплект гуми, а и ще стартирам от чистата страна на трасето.

Той сподели също така, че след Q2 е отишъл пеша до бокса на ФИА и гледката на феновете е била невероятна.

- Един пилот винаги иска да се справи както трябва пред родна публика и искам да благодаря на всички за подкрепата им. Не се знае какво може да стане утре. Ще карам с цялото си сърце – добави англичанинът.

Съекипникът му Серхио Перес е 14-ти в квалификацията и определи деня си като труден. Той спука задна лява гума в последната свободна тренировка, което предизвика доста нерви в бокса.

- Не направихме най-добрата подготовка за квалификацията. Инцидентът затрудни всички, тъй като трябваше да се оправи потрошеният под и минахме към по-стара версия. Следобед имах известни проблеми със загряването на гумите си през Q2. Те изстинаха, докато стоях на едно място и чаках на кантара на ФИА. Цял ден ни преследва лош късмет. И все пак днес бяхме по-добре в сравнение с вчера. Може да не е съвсем очевидно, но определено направихме някои подобрения и според мен имахме потенциал да се промъкнем в Q3, ако имахме малко повече шанс. Състезателното ни темпо би трябвало да е по-добро от квалификационното. Утре надпреварата ще е трудна, но съм положително настроен – коментира мексиканецът.

Шефът на тима Мартин Уитмарш отбеляза, че целият уикенд до момента е труден за отбора. И той обаче заяви, че скоростта в днешната квалификация показва напредък:

- Дженсън изтърва Q3 за 0,057 сек. Серхио нямаше никакъв късмет през целия ден, като след спуканата гума, счупения под и изстиналите гуми попадна в трафик в решителния си тур и загуби време.

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #755 -: Юни 29, 2013, 05:51:38 pm »

Фетел: Трета позиция бе възможния максимум



Трикратният световен шампион Себастиан Фетел заяви, че третата позиция в квалификацията днес е била максимално възможния резултат, защото съперниците от Мерцедес са били от друг свят.

Според Фетел Сребърните стрели са били абсолютно недостижими днес, но все пак точките ще се раздават утре.

Фетел се пошегува, че вероятно Люис е намерил кратък път някъде на пистата и нарече обиколката му феноменална и недостижима. Той пък бе доволен, че е изпреварил съотборника си Марк Уебър.

- Надявам се в дългите серии от обиколки да имаме по-добра скорост и успех – с усмивка каза Фетел, който свърши страшно много работа в днешния, като дори изпитва нови елементи сутринта.

Той обясни още, че шампионатът навлиза в изключително напрегната фаза, разликите са много малки, а възможностите за развитие – ограничени.

Фетел каза още, че десетото място на Фернандо Алонсо е малко изненадващо на фона на доброто представяне на Ферари на Силвърстоун в миналото и пак посочи, че точките се раздават утре.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #756 -: Юни 29, 2013, 05:53:59 pm »



Хамилтън: Трудно ще задържа Фетел зад себе си

"Утре ще има по-бързи болиди от нашия", убеден е Нико

Пилотът на Мерцедес AMG Люис Хамилтън е силно притеснен от състезателното темпо, което очаква утре да демонстрира на пистата "Силвърстоун" Себастиан Фетел. Люис зарадва родните фенове по трибуните с полпозишън за утрешната Гран при на Великобритания, а на второ място първа редица за германския тим бетонира съотборникът му Нико Розберг.

"Утре очаквам много тежко състезание за мен. Ще е доста трудно да задържа Себастиан Фетел зад себе си. За щастие темпото ни в дълги серии не е толкова лошо, колкото беше преди няколко състезания. С много внимателно каране се надявам да запазя гумите максимално дълго, което да ми позволи да постигна максимален резултат", очаква Хамилтън. "Почувствах се отново невероятно, все едно спечелих квалификацията през 2007 година. Публиката беше невероятна и утре очаквам още по-голяма подкрепа. Дано успея да ги зарадвам", завърши британецът.

Съотборникът на Люис не можа да се пребори с британеца и остана втори. Ето какво очаква Нико Розберг от утрешния старт на "Силвърстоун":

"Надявам се утре да се представим по-добре от предишни надпревари в състезателно темпо. Убеден съм, че ще има по-бързи болиди от нашия, след като достигнем лимита на гумите. Трябва да подходим много внимателно и да изберем най-добрата стратегия, за да отговорим на конкурентите", заяви Розберг.

                                                                                                                       formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #757 -: Юни 29, 2013, 05:55:23 pm »



Алонсо обвини новите части за провала

"Не е нормално Ферари дори да не е в третата фаза"

Фернандо Алонсо определи новите компоненти по болида си като основна причина за разочароващото представяне на Ферари в днешната квалификация за Гран при на Великобритания. Испанската звезда на Скудерия остана едва десети и ще трябва да води тежка борба за местата на подиума. Бразилският му съотборникът Фелипе Маса дори не влезе в третата заключителна част и утре ще стартира 12-и.

"Днес не разполагахме с конкурентоспособна кола, така е от началото на уикенда на „Силвърстоун". Не е нормално да виждаме болид на Ферари, който дори не може да се класира в третата фаза от квалификацията", заяви Нандо. "Сега трябва да се възстановим бързо от тежката събота. Болидът ни не получи очакваното подобрение от новите части, напротив. Трябва да продължим да работим всяка минута, за да не изоставаме още повече от преките ни конкуренти", завърши ядосаният испанец.

                                                                                                                   formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #758 -: Юни 30, 2013, 07:37:53 am »

Форс Индия и Торо Росо разчитат на добрите позиции на грида да им помогнат да вземат точки



Надеждите на Пол ди Реста за добро представяне пред родна публика този уикенд на пистата Силвърстоун се оправдаха поне в квалификацията.

Шотландският състезател на Форс Индия даде пето време в Q3 и ще е на трета редица за старта на утрешната Гран при на Великобритания.

- На седмото небе съм от резултата в квалификацията и смятам, че целият отбор може да е много доволен от пета позиция на грида. Сутрешната свободна сесия бе доста трудна и затова чувството сега е толкова хубаво – че в крайна сметка се класирахме само зад двата Мерцедес-а и двата Ред Бул-а. Тази писта изисква много, трябва да изграждаш скоростта си, но смятам, че днес запазихме най-доброто за накрая, точно когато имаше смисъл. Що се отнася до състезанието, то износването на гумите изглежда добре при нас. Сами си дадохме шанс за чисто състезание. Ще спя добре тази вечер, утре може да вземем наистина добри точки – заяви Ди Реста.

Адриан Сутил също записа чудесен резултат – седмо място, като и според него това представяне е просто чудесно.

- Колата не бе лека за каране тази сутрин, но направихме някои подобрения преди квалификацията и намирахме още малко скорост с всяка изминала сесия – обясни немският пилот. – Ако тази вечер си „напишем“ домашното както трябва, то разполагаме с потенциала да направим наистина страхотно състезание. Така че колкото и да се радваме на резултата, трябва да се концентрираме върху надпреварата, тъй като всъщност тя има значение. По отношение на стратегията е нужно да имаме няколко версии, за да можем да реагираме при различни варианти на развитие.

В Торо Росо също имаха повод за радост благодарение шестото място на Даниел Рикиардо. Австралиецът, който е споменаван сред кандидатурите за кокпита на оттеглящия се в края на сезона Марк Уебър, заяви, че е очаквал да е силен на Силвърстоун.

- Ако някой обаче ми беше казал, че ще съм шести, щях да съм много изненадан. Бяхме много близо до Ди Реста, който стана пети. Сега гледам напред към състезанието и ми се иска да мисля, че мога да финиширам поне на позицията, от която ще стартирам. Би било невероятно, ако съм още по-напред. Утре вероятно ще е с няколко градуса по-топло, а това може да доведе до сериозна промяна в условията. Пистата е изключително сложна, с много високоскоростни завои, така че гумите са сериозно натоварени – обясни Рикиардо.

Неговият съотборник Жан-Ерик Верн е 13-ти в сесията за разпределение позициите на грида. Той призна, че е допуснал грешка в решителния си бърз тур в Q2, макар да не бе съвсем ясно за причината.

- Както и да е, не търся извинения – продължи французинът. – Колата работи както трябва, така че просто трябва да наваксам в състезанието. Представянето на Даниел е добър знак и показва колко бърз е болидът ни.

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #759 -: Юни 30, 2013, 07:41:01 am »

Ситуацията не е идеална, но обикновено в състезанието резултатите ни са по-добри, заяви Кими



В тима на Лотус останаха сравнително доволни от представянето на пилотите си Кими Райконен и Ромейн Грожан в квалификацията за Гран при на Великобритания.

Финландският пилот на отбора се класира на девета позиция на грида, докато френският му съотборник е на позиция пред него – осми.

- Битката в квалификацията бе наистина оспорвана, включително между нас и смятам, че и двамата извлякохме като че ли всичко от колите си днес – коментира Райконен. – Ситуацията не е идеална, тъй като ни се искаше да сме по-напред на решетката, но положението е такова, каквото е. В състезанието ще гоним по-добър резултат. Обикновено ни се получава и се надявам утре пак да стане така.

Грожан отбеляза, че скоростта му с гумите хард в началото на квалификацията е била много добра. По-късно с медиум обаче темпото не бе на толкова високо ниво.

- Не знам дали причината е времето или нещо друго, но с меката смес просто не вървяхме така, както в сутрешната свободна тренировка. А това означаваше, че просто не сме в състояние да се класираме по-напред на грида. Работим упорито и вървим в правилната посока, но гумите все още играят решителна роля. Доста съм доволен от днешното си представяне – добави той.

Определението „сравнително доволни“ за екипа бе дадено от директора операции на пистата Алан Перман.

- Хубаво е, че и двете коли стигнаха топ 10, но очаквахме малко повече днес. Ромейн не направи перфектен тур и бе с нестабилна предна част в 15-ти завой, а в колата на Кими като че ли просто нямаше достатъчно скорост. Двата типа гуми са близки като показатели. Бяхме изправени пред сериозна дилема дали за не пуснем Ромейн с по-твърдата смес в Q3, тъй като той вървеше страхотно с нея в Q1. Като изключим това, двата варианта пасват на изискванията на Силвърстоун и би трябвало да имаме различни варианти на стратегии утре. Е21 пък, точно като голяма част от отбора, предпочита по-топло време. Днешните облаци може би са довели до падане на температурите, така че се надяваме на чисто небе и по-топла писта утре – каза още Перман.

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #760 -: Юни 30, 2013, 07:42:47 am »

Фетел щастлив за екипа, Уебър съжалява за недобър последен сектор



Пилотите на Ред Бул Себастиан Фетел и Марк Уебър ще стартират в утрешната Гран при на Великобритания от втора редица – позиция, която им дава сериозен шанс да се борят за победата в поредната надпревара от световния шампионат на Формула 1. Разликата във времената на двамата състезатели в Q3 бе изключително малка: едва 9 хилядни от секундата, така че двубоят и помежду им на Силвърстоун тепърва ще има победител.

Фетел заяви, че обиколката на Люис Хамилтън, с която англичанинът спечели първата позиция, е била феноменална и допълни, че не е могъл изобщо да достигне Мерцедес днес.

- В крайна сметка аз останах доволен от моя тур, като борбата бе много близка и с Марк. Да видим как ще се справим с гумите утре и с управлението им. Днес съм щастлив за екипа. Фабриката ни е много близо до трасето и нямам търпение за състезанието – допълни той.

Уебър също каза, че съперниците от Мерцедес просто са на друго ниво в квалификациите – точно както бе и в последните няколко старта.

- Разочароващо е да бъда изместен от Себ с такава разлика. Първата част на обиколката ми беше наред, но можех да се справя по-добре в последния сектор. Балансът ни за квалификацията е добър, както и за надпреварата. Състезанието би трябвало да е интересно, а ние можем да вземе добър резултат тук – каза още австралиецът.

Шефът на тима Кристиан Хорнер поздрави Мерцедес и сподели, че представянето на неговите пилоти бе страхотно.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #761 -: Юни 30, 2013, 07:45:04 am »

Рос Браун: Няма голяма разлика в спирачките



Шефът на Мерцедес Гран при Рос Браун обясни днес на пистата Силвърстоун, че успехът на Люис Хамилтън е следствие на цялостното развитие на колата, а не на конкретна система или промяна.

На прекия въпрос на ClubS1 дали спирачните дискове на Люис и Нико Розберг са различни той отговори, че няма разлика в материала и общата система, но все пак има развитие през последните месеци, което е направило колата по-удобна при спиране за Хамилтън:

- Не бих казал, че има значителна разлика, но наистина променихме малко самите апарати, охлаждането, хидравличната система за натиск и други.

Опитният физик избегна прекият отговор дали от Монако насам Люис използва дискове на Карбон Индъстрис, с които по принцип се чувства по-добре, защото са по-агресивни, отделяйки към гумите повече топлина за по-кратко време от тези на Брембо.

Браун разказа още, че инженерите вече са анализирали с какво точно Люис победи така категорично съотборника си в днешния ден и отбеляза, че практически във всички аспекти и във всички сектори той е имал предимство.

Рос призна, че донякъде обяснението би могло да се търси в проявения от колата още вчера в тренировките овърстир – лекота на задната част, която по принцип е предпочитана от Люис, но обясни, че условията са се променили много, както и настройките и поведението не е същото.

Утре пък температурите и пистата ще са още по-различни и Браун заяви, че всъщност не знае какво да очаква.

- Бих предпочел температурите да останат същите, но това няма да се случи – каза англичанинът.

Люис Хамилтън от своя страна допълни по темата за спирачките, че наистина се чувства по-уверен в колата след промените от Монако насам, а днес направил само две малки промени в настройките преди квалификацията, но те били в правилна посока дали отличен резултат.

Той отново заяви и че се радва на идването на Пади Лоу в тима, с когото работили отлично в Макларън и познават чудесно стила си на работа.

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #762 -: Юни 30, 2013, 07:46:54 am »

Ди Реста загуби 5-то си място на грида



Пол ди Реста заяви след квалификацията за Гран при на Великобритания, че ще спи добре тази вечер с мисълта за петото си място на грида. Радостта му обаче се превърна в разочарование, след като се оказа, че колата му е по-лека от допустимия минимум.

При проверките след сесията за разпределение местата на грида Форс Индия-та на шотландеца бе с 1,5 кг под разрешеното минимално тегло от 642 кг (точка 4.1 от техническите правила).

Въпросът бе отнесен до стюардите на надпреварата. Тяхното решение бе да дисквалифицират пилота, който може да стартира от дъното на стартовата решетка.

Случилото се е сериозен удар за Ди Реста, който се надяваше да направи силно състезание пред родна публика.

                                                                                                                  clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #763 -: Юни 30, 2013, 07:52:00 am »

Стартовата решетка на Гран при на Великобритания преди наказанието на Ди Реста:

1   Люис Хамилтън   Мерцедес AMG   
2   Нико Розберг   Мерцедес AMG   
3   Себастиан Фетел   Ред Бул - Рено   
4   Марк Уебър   Ред Бул - Рено   
5   Пол ди Реста   Форс Индия - Мерцедес   
6   Даниел Рикардо   Торо Росо - Ферари   
7   Адриан Сутил   Форс Индия - Мерцедес   
8   Ромен Грожан   Лотус - Рено   
9   Кими Райконен   Лотус - Рено   
10   Фернандо Алонсо   Ферари   
11   Дженсън Бътън   Макларън - Мерцедес      
12   Фелипе Маса   Ферари      
13   Жан-Ерик Верн   Торо Росо - Ферари      
14   Серхио Перес   Макларън - Мерцедес      
15   Нико Хюлкенберг   Заубер - Ферари      
16   Пастор Малдонадо   Уилямс - Рено   
17   Валтери Ботас   Уилямс - Рено       
18   Естебан Гутиерес   Заубер - Ферари          
19   Шарл Пик   Катерам - Рено   
20   Жул Бианки   Марусия - Косуърт       
21   Гиедо ван дер Гарде   Катерам - Рено          
22   Макс Чилтън   Марусия - Косуърт   

                                                                                       по данни от formula1.sportal.bg                           
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #764 -: Юни 30, 2013, 07:53:08 pm »

Розберг спечели уникално състезание на Силвърстоун



Нико Розберг (Мерцедес) спечели френетичното състезание за Гран при на Великобритания на пистата Силвърстоун днес. До финала той остана на метри пред Марк Уебър с Ред Бул. Трети финишира Фернандо Алонсо (Ферари), а зад него пък бе Люис Хамилтън с втория Мерцедес, който бе един от четиримата пилоти, спукали задна лява гума днес и това превърна състезание в невероятна драма.

Преди да се подредят на стартовата решетка доста от пилотите направиха по допълнителна обиколка, за да уточнят нивата на сцепление на пистата, чиято температура днес бе около 30 градуса – недостигната в предишните дни стойност. Това, заедно със спецификата на трасето, където има огромни странични натоварвания върху гумите, без дълги прави, на които да се охлаждат се оказа от огромно значение. Около температурите се въртяха и прогнозите за надпреварата, като при по-топло време от Мерцедес не бяха сигурни дали ще пазят добре гумите, а в Ред Бул искаха да е колкото може по-горещо.

Изглеждаше, че везните се накланят към „биковете“. Още повече, че Фетел се изстреля напред на старта и зае втората позиция зад Хамилтън, който също тръгна отлично от своя полпозишън. Трети в първия завой влезе Розберг пред Адриан Сутил и Фелипе Маса, който направи уникален старт от 11-та позиция. В това време четвъртият на грида Марк Уебър потъна до 14-о място, след като бе ударен от Ромейн Грожан, а зад французина Алонсо бе блокиран на девета позиция. Пред него бяха Дженсън Бътън и Грожан, които испанецът изпревари за две обиколки и между него и Фелипе Маса бяха вече Даниел Рикиардо и Кими Райконен. Бътън стартира с твърдите гуми и до петия тур пред него бе и съотборникът му Серхио Перес. С повредено предно крило, както и в Канада, Уебър бе зад пилотите на Макларън и също изпревари Дженсън, който се обади, че гумите му прегряват, а той бе един от малкото пилоти стартирали с хард.

Напред Хамилтън направи два рекордни тура в първите 4 и избяга на 1,9 сек пред Фетел. От бокса обаче го предупредиха да охлади двигателя и да внимава с подскоците на задната част. Само след 7 обиколки задна лява гума на лидера се пръсна и на 3 колела той тръгна към бокса, губейки шанс за победата! Излезе от пита едва 18-ти!

Фетел поведе с 2,2 сек аванс пред Нико, трети бе Сутил, който бе притискан от Маса и само след още една обиколка и неговата задна лява гума се спука и Фелипе се завъртя на пистата. Веднага след това в 10-ия тур Алонсо спря в бокса, за да смени медиум с хард. През пита минаха още Грожан и Уебър, който смени и предното крило. След смените с хард Алонсо изпревари двамата пилоти на Лотус.

Напред Фетел летеше, а в 12-ата обиколка и Розберг смени гуми. В 14-ата и Себастиан най-после смени гумите си с хард, а тур по-късно експлодира трета поредна задна лява гума – този път на отлично движещия се четвърти Жан-Ерик Верн с Торо Росо. Фетел имаше аванс от 2,8 сек, а на пистата се появи кола за сигурност, за да се махнат отломките от гумата на Верн. Зад него бе Розберг, а след това Сутил и Алонсо. Следваха пилотите на Лотус, като Кими изпревари с пасивния си DRS Грожан, който получи прочутото обаждане: „Райконен е по-бърз от теб!“

Зад колата за сигурност Фетел получи информация, че и неговата задна лява гума, свалена по-рано, е била повредена и Гийом Роклен го предупреди да не се качва на бордюрите. Същата инструкция имаше и към Нико, докато се движеха зад колата за сигурност.

След 20-ата от 52 обиколки колата за сигурност се прибра в бокса и състезанието можеше да започне отново. След 3 тура Фетел загря отново гумите хард и записа най-бърза обиколка и отново комфортно се отдалечи на над 3 сек. В 31-ата обиколка Алонсо реши да направи втори стоп вместо да стои блокиран зад Сутил, когото не можа да изпревари при най-сериозната атака заради паднали части от удар на Гутиерес в една от рекламите, която не бе свързана с гумите този път. След смяната Алонсо се оказа зад Райконен, когото изчака при излизането си в пита и двамата заедно преминаха през трафика от Хамилтън и ди Реста, които се бореха за десето място вече. При смените и на другите пилоти Кими вече бе трети, пред Алонсо и Уебър, който бе супербърз след ужасния си старт. Марк бе с по-меките, по-бързи, но и по-рискови гуми медиум!

В 35-ата обиколка Фетел също направи втора смяна. В това време Уебър изпревари Алонсо. Фетел получи информация, че новият комплект гуми е с по-високо налягане, за да се предпази от спукване. Това обаче променяше баланса и управлението на колата. Логично Нико започна да го настига, като само в 39-и тур бе по-бърз с 0,5 сек от съперника си. Почти веднага след това Ред Бул-ът получи повреда в скоростната кутия и спря на стартовата права, а на пистата излезе кола за сигурност. Миг по-рано Алонсо мина през бокса, същото стори и Розберг, както и Уебър и се оказа, че задна лява на Нико е било отново пред разрушаване.

Последните обиколки отново бяха лудост. Уебър и Алонсо, който също сложи меки гуми, летяха напред и изпревариха по половин дузина пилоти, не спрели за трета смяна. Перес бе поредният пилот, който спука гума, при това точно пред Алонсо. Марк стана втори, а Фернандо – трети след невероятни битки. Хамилтън зад тях също летеше и се пребори с Кими за четвъртото място, след това натисна Алонсо, но испанецът остана трети. Зад Райконен се нареди Маса, който също направи невероятна финална фаза на състезанието.

Така в шампионата Алонсо намали аванса на Фетел. Себастиан продължава да е лидер с 132 точки, Алонсо има 111, а Кими – 98.

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен