www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509070 пъти)

0 Членове и 4 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #825 -: Юли 06, 2013, 08:35:39 am »

Розберг: Денят определено бе интересен



Нико Розберг отново започна по чудесен начин уикенда. Германецът записа втори резултати и в двете сесии и бе доволен от поведението на своя Мерцедес както с повече, така и с по-малко гориво.

„Това е чудесна писта и е голямо удоволствие да карам на нея с актуалната кола на Мерцедес“, заяви Розберг в края на днешните тренировки. „За нас денят бе доста интересен, защото трябваше да се адаптираме към новите гуми. Те са различни от използваните досега и определено изискват различни настройки. Така че днешният ден бе добра възможност да научим нещо ново.

Разбира се, че искаме да се адаптираме по-бързо от останалите тимове и да разберем добре начина на работа на гумите. Като цяло изглежда, че отново сме много бързи в една обиколка. В дълга серия нещата също не изглеждат лошо. Все пак обаче е трудно да преценим, къде се намираме спрямо останалите, защото никога не е ясно, кой с колко гориво кара. Освен това в неделя се очаква да е значително по-топло, което също може да промени допълнително общата картина.“

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #826 -: Юли 06, 2013, 08:36:57 am »

Фетел не бил доволен от колата сутринта



Себастиян Фетел записа най-добро време в петъчния ден, но въпреки това не бе особено доволен от постигнатото през сутрешната сесия, когато се класира едва осми на повече от секунда зад най-бързия Люис Хамилтън.

„Не бях особено доволен от колата днес преди обяд“, призна Фетел. „Мерцедес бяха много бързи, но следобяд ние бяхме в по-добра форма. Ще трябва да направим анализ на данните, но аз като цяло съм доста доволен от постигнатото днес.

За да се върнем отново на гумите и да обясня нещата, засягащи вчерашното събиране на асоциацията на пилотите, трябва да кажем, че сме благодарни за гъвкавостта на Пирели и за срока, в който реагираха, докарвайки тук нова спецификация на гумите. Те успяха да намерят решение за съвсем кратък срок.

Условията тук са различни от тези, при които карахме на Силвърстоун. Не можем да приемем подобни условия, но не вярвам, че ще видим тези проблеми отново.“

                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #827 -: Юли 06, 2013, 08:38:38 am »

Хамилтън сбъркал посоката на развитие на настройките



Люис Хамилтън записа първо време днес сутринта, но следобед нещата се промениха в нежелана за пилота на Мерцедес посока. Все пак той остава оптимист за развитието на уикенда.

„Един съвсем нормален ден за нас“, заяви Хамилтън. „Сутринта нещата вървяха наистина добре за нас и чувствах колата доста добра. След това направихме някои промени и изглежда те не функционираха така, както очаквахме.

Така по време на втората тренировка балансът не бе достатъчно добър, което означава, че ще трябва да анализираме внимателно събраните данни, за да направим колата по-бърза за утрешния ден. Може да се наложи дори да направим крачка назад. Въпреки това съм сигурен, че още в третата свободна тренировка ще покажем отново добра форма.“

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #828 -: Юли 06, 2013, 08:39:59 am »

Бътън смята, че скоростта на Макларън в дълга серия от обиколки е добра



В екипа на Макларън не очакват чудеса от визитата си в Германия и вместо да се концентрира върху борба с Ред Бул, Мерцедес и Ферари, в екипа от Уокинг смятат да се борят с Форс Индия и Торо Росо. Сутринта Дженсън Бътън завърши на седма позиция на 1,4 сек от първото място. Следобед той успя да намали изоставането на 1,2 сек, но пък се свлече на девето място. Основният проблем за британеца отново бе бързото прегряване на гумите и появата на грейнинг.

„Сутринта сериите ни от дълги обиколки изглеждаха по-добре от тези следобед“, обясни Бътън. „Трябва да направим внимателен анализ, но чувствам, че нещата не се развиват лошо. Очакваме отново да се борим с отбора на Форс Индия, които в миналото състезание изглеждаха много по-бързи от нас и събраха повече точки от нас. Няма да можем да се борим с колите от челото, но се надяваме тук да успеем да победим Форс Индия.

Интересното бе, че сутринта баланса в дълга серия от обиколки бе добър, за разлика от следобеда, въпреки че не направихме сериозни промени. Представянето ни в една обиколка не бе лошо, въпреки че ни липсваше секунда от върха. Но знаем, че Мерцедес са много бързи в една обиколка.

Имахме проблеми с температурата на предните гуми. Те прегряваха, което може да е свързано и с предписаните от ФИА параметри. Появява се и грейнинг.

Но условията и гумите са еднакви за всички. Някои вероятно ще успеят да извлекат по-голяма полза. Други пък вероятно ще загубят. При нас меките гуми много бързо започват да образуват грейнинг. Ще трябва да се справим с това.“

                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #829 -: Юли 06, 2013, 08:43:16 am »

Райконен: Ние не сме имали проблеми с гумите на Пирели



Лотус изглежда ще бъде най-сериозният съперник на Ред Бул и Мерцедес според резултатите от първите свободни тренировки в петък. Сутринта Кими Райконен зае петото място с изоставане от 1,2 сек от Люис Хамилтън. Следобед пък той успя да намали изоставането от върха до 0,4 сек, като позицията му не се промени.

„Колата е същата както през миналия уикенд, но може би трасето ни пасва повече, защото тук е нужно повече аеродинамично притискане“, обясни Райконен. „Отдавна не сме карали с меките гуми. Мисля, че от Шанхай или може би от Монако. Сега отново сме на нормално трасе и изглежда това ще е предимство за нас. Не мисля, че ще има особени промени в протичането на квалификацията и състезанието. Първите четири коли и тук ще са много бързи в квалификацията. Състезанието от друга страна е различна история. Ако температурите се повишат, това може да е само предимство за нас. Иска ми се утре да успея да вляза в топ 6 и после ще мислим за състезанието. Смятам, че резултатите в неделя ще са подобни на тези преди седмица. Както обикновено не очаквам да сме особено силни в квалификацията за разлика от състезанието.“

По отношение на промените в гумите на Пирели, Лотус заедно с Ферари и Форс Индия първоначално бе срещу смяната на конструкцията. След случилото се в Англия обаче отборите промениха мнението си. Така сега задните гуми са с кевларен пояс вместо с метален пръстен.

„Успяхме да караме тези гуми в Монреал и смятам, че те са дори по-добри. Не смятам обаче, че ще има голяма разлика. Промените с използването на миналогодишната конструкция може обаче да са решаващи в Унгария.“

Райконен не е член на асоциацията на пилотите, но въпреки това бе поканен на събирането в четвъртък. Той обаче не уважи поканата. Той не смята да участва в евентуален бойкот.

„Не съм видял заявката на пилотите, но съм сигурен, че бойкот няма да има. През 2005 г. бях замесен в подобен“, спомня си Райконен за надпреварата в Индианаполис, когато колите снабдявани с гуми от Мишлен се прибраха в боксовете след загряващата обиколка. „Някои коли тогава не се прибраха и стартираха. Сега със сигурност аз ще карам, независимо какво ще се случи. Причините за проблемите не бяха само в гумите. Много фактори бяха отговорни за това. Ние не сме имали никакви проблеми с гумите. Моторните спортове винаги са били опасни. Спуканите гуми бяха следствие от неправилното им използване от част от отборите."

                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #830 -: Юли 06, 2013, 08:44:49 am »

Във Ферари отчитат прогрес спрямо първия ден на Силвърстоун



За разлика от миналия петък екипът на Ферари отчете напредък, но в екипа смятат, че все още са едва четвърта сила зад Мерцедес, Ред Бул и Лотус. Все пак Фернандо Алонсо и Фелипе Маса завършиха деня на шесто и седмо място с разлика от 0,003 сек между двамата.

„Днешният ден бе значително по-добър от миналия петък в Англия“, обясни Алонсо. „Въпреки че имаме още много работа, по всичко изглежда, че сме направили крачка напред. Върнахме си нивото на представяне, което имахме преди Силвърстоун. Една от позитивните промени бе поведението на гумите, които не ни създадоха абсолютно никакви проблеми.

За съжаление заради проблеми с електрониката изгубихме цялата първа свободна тренировка. Това съкрати програмата ни на половина, но ще се опитаме довечера да анализираме данните и да намерим начин да направим крачка напред. Имаме вече идеи, къде трябва да направим промени. Мерцедес, Ред Бул и Лотус са пред нас, но ни се иска да подобрим представянето си и да се борим за място на върха.“

„Денят бе доста напрегнат, защото имахме много работа“, заяви Фелипе Маса. „Трябваше да изпробваме много неща и да направим колкото се може повече обиколки. Разделихме времето си между оценката на гумите и сериите от дълги обиколки.

Има голяма разлика между двете смеси, която се изразява най-вече в сериозното износване на по-меката смес. Ще е интересно да видим, какво влияние ще има това върху състезанието.

Както обикновено ще е много важно да изберем правилната стратегия. Квалификацията остава нашата ахилесова пета, защото там определено не сме толкова конкурентоспособни, колкото в състезанието. Ще се опитаме поради тази причина да сме възможно по-напред на старта. В дълга серия от обиколки колата се държа наистина добре, което дава сигурност за състезанието в неделя.“

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #831 -: Юли 06, 2013, 08:51:21 am »

Временното класиране преди Гран при на Германия

При пилотите:

1. Себастиян Фетел 132
2. Фернандо Алонсо 111
3. Кими Райконен     98
4. Люис Хамилтън    89
5. Марк Уебър         87
6. Нико Розберг       82
7. Фелипе Маса       57
8. Пол ди Реста       36
9. Ромейн Грожан    26
10. Дженсън Бътън   25
11. Адриан Сутил     23
12. Жан-Ерик Верн   13
13. Серхио Перес     12
14. Даниел Рикиардо 11
15. Нико Хюлкенберг 6


При конструкторите:

1. Ред Бул     219
2. Мерцедес  171
3. Ферари     168
4. Лотус       124
5. Форс Индия 59
6. Макларън   37
7. Торо Росо   24
8. Заубер         6

                                                                                по данни от clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #832 -: Юли 06, 2013, 09:00:54 am »

Пистата "Нюрбургринг"



Пистата "Нюрбургринг" е построена в планинската верига Айфел в северната част на Германия. Трасето е домакин на състезания за Голямата награда на Германия още от далечната 1927 година. Тогава пистата е била с дължина от около 27 километра. Две години по-късно "Нюрбургринг" вече е дълга "само" 22 километра и се състои от 176 завоя. В тази си конфигурация тя остава до 1960 година, когато дължината и е вече 7,696 км. През 60-те и 70-те години пистата винаги е била известна в средите на Формула 1, като една от най-опасните в календара на шампионата.
През 1976 година трикратният световен шампион във Формула 1 Ники Лауда прави страховита катастрофа там и болидът му е обвит в пламъци. Лауда се разминава на косъм от смъртта и едвам се измъква жив от колата си. Сегашния вариант на "Нюрбургринг" е доста техничен и не представя много възможности за изпреварване, освен на шиканите на пистата.



                                                                                                             
Дължина на обиколка: 5,148 км 

Обиколки: 60 

Дистанция на състезанието: 308,863 км 

Първи победител: 1951 г. Алберто Аскари (Ферари)

Първи пол-позишън на трасето: 1951 г. Алберто Аскари (Ферари)

Най-бърза обиколка по време на състезание: Хуан-Пабло Монтоя (Уилямс) 1:18,354 минути (2001)

Най-бърза обиколка по време на квалификация: М.Шумахер (Ферари) 1:14,960 минути (2001) 

                                                                                                            formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #833 -: Юли 06, 2013, 01:07:58 pm »



Фетел започна да се бори за победата

Германецът безапелационен във втората тренировка

Във втората свободна тренировка за Гран при на Германия Себастиан Фетел зае първата позиция в класирането рано и не я отстъпи до края сесията. Германският пилот направи обиколка на "Нюрбургринг" за 1:30.416 минути. Втори се подреди Нико Розберг с изоставане +0.235 секунди от лидера, а трети остана Марк Уебър. Марк водеше в началото на сесията и първи прескочи летвата, която поставиха двамата пилоти на Мерцедес в сутрешната тренировка.

Четвърти и пети са двамата пилоти на Лотус - Ромен Грожан и Кими Райконен. Алонсо, който имаше проблеми сутринта и не записа нито една бърза обиколка, във втората сесия се подреди шести пред съотборника си Фелипе Маса.

Хамилтън, който беше най-бърз сутринта, следван плътно от съотборника си Розберг, следобеда остана осми.

Уебър, който през 2009 и 2011 тук стартира от полпозишън, беше най-бърз в първите обиколки с медиум гумите, но когато премина към меките, бе избутан от Фетел и Розберг. Уебър направи силен дълъг стинт. Пилотът на Ред Бул завъртя 20 обиколки с медиум смесите и времената му бяха с почти две секунди по-бързи.

Дженсън Бътън се подреди девети в класирането за втората тренировка, като времето му беше прекалено близо до това на Пол ди Реста. Адриан Сутил не можа да се вмъкне в топ 10, защото загуби много време в гаража след бруталното излизане, което причини на болида си в последния завой.

След тях се подредиха двамата пилоти на Торо Росо, Серхио Перес и нататък по отбори съотборник до съотборник: Заубер, Уилямс, Катерам и Марусия. Най-близо един до друг бяха пилотите на Уилямс Валтери Ботас и Пастор Малдонадо - само с 0.001 секунди разлика помежду си.

Жул Бианки, чието място зае Родолфо Гонзалес в сутрешната сесия, не можа да заеме особено участие и във втората. Пилотът на Марусия се прибра 30 минути преди края, защото не се чувстваше добре.

                                                                                                     formula1.sportal.bg               

Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #834 -: Юли 06, 2013, 09:13:42 pm »

Хамилтън ще стартира първи на Нюрбургринг



Люис Хамилтън от екипа на Мерцедес спечели квалификацията за Гран при на Германия. Така британецът ще стартира от първа позиция в утрешното състезание. Втори на 0,1 сек остана Себастиян Фетел, а трети се класира неговият съотборник Марк Уебър.

Кими Райконен и Ромен Грожан от екипа на Лотус заеха четвърта и пета позиция, докато пилотите на Ферари решиха да използват тактически приом, излизайки с гуми медиум за последните си опити. Това ще им позволи да направят по-дълга серия от обиколки след старта за разлика от съперниците им. Те се класираха седми и осми, като бяха изпреварени и от Даниел Рикиардо от екипа на Торо Росо. Тактически подходиха също така Бътън и Хюлкенберг, които не записаха време в последната час.

Условията на пистата бяха значително по-добри от вчерашния ден. При температура на въздуха от 23 градуса и асфалт, загрян до 40 градуса, пилотите разполагаха с повече сцепление. Въпреки това някои от екипите започнаха първата част от квалификацията с меките гуми (Ферари и Лотус) докато други като Мерцедес и Ред Бул заложиха на медиум сместа с идеята да запазят поне един комплект нови меки. Логично Маса, Райконен и Алонсо оглавиха класирането, докато Фетел бе едва девети, Розберг 11-и, а Уебър 13-и.

След първата част отпадналите бяха обичайните заподозрени, като 0,008 сек не стигнаха на Валтери Ботас от екипа на Уилямс да прескочи бариерата. Той остана 17-и, следван от съотборника си Пастор Малдонадо, Шарл Пик с Катерам, Жул Бианки (Маруся), Гийдо ван дер Гарде (Катерам) и Макс Чилтън (Маруся).

Подходът на отборите обаче бе еднакъв във втората част. В Мерцедес решиха да не рискуват и пилотите на екипа излязоха за първите си опити с меки гуми. Но докато Хамилтън поведе без проблеми след своята бърза обиколка, то Розберг направи грешка още на първия завой. Въпреки това той успя да се нареди втори зад съотборника си на малко под 0,2 сек. Райконен бе трети, а Алонсо четвърти. От екипа на Ред Бул изчакаха почти до края на втората сесия и едва шест минути преди тя да свърши се появиха на пистата. Използваните от тях гуми също бяха от меката смес. Фетел поведе, ставайки първият пилот слязъл под 1:30 мин, докато Уебър се нареди трети зад Хамилтън и пред Розберг. Скоро самият Хамилтън бе изместен на трета позиция от Ромен Грожан.

Пилотите на Ферари направиха второ излизане в края, като Маса успя да превземе върха, следван от Алонсо. Нико Розберг бе изненадващият губещ в тази втора част, след като постигнатото от него време явно бе смятано за достатъчно, за да продължи в последната трета част. Той не направи финален опит с идеята да спести комплект нови меки гуми за състезанието, но това се оказа грешна тактика. В крайна сметка германецът се оказа първи под чертата, завършвайки съботния ден на 11-а позиция. Пол ди Реста от отбора на Форс Индия бе 12-и, следван от Серхио Перес (Макларън), Естебан Гутиерес (Заубер), Адриян Сутил (Форс Индия) и Жан-Ерик Верн (Торо Росо).

Така в битка за спечелването на първата позиция на старта останаха пилотите на Ред Бул, Ферари и Лотус, допълнени от Люис Хамилтън (Мерцедес), Нико Хюлкенберг (Заубер), Даниел Рикиардо (Торо Росо) и Дженсън Бътън (Макларън).

Рикиардо и пилотите на Ферари бяха първите, появили се на пистата в последната част. Скоро бяха последвани и от голяма част от останалите, като единствено Хюлкенберг и Бътън останаха в бокса, което означаваше, че ще разчитат само на един опит в края на финалните десет минути.

Изненадващо пилотите на Ферари се прибраха в бокса без да запишат време за нови меки гуми, докато Люис Хамилтън поведе пред Фетел и Райконен. Уебър бе четвърти, следван от Ромен Грожан. Пилотите записали времена също минаха през бокса за нови гуми, като налягането в гумите на Уебър бе коригирано с цел да се подобри поведението на колата.

Фетел успя да подобри постижението на Хамилтън в последния си опит, но малко по-късно пилотът на Мерцедес успя да се върне отново на върха с 0,1 сек пред германския си съперник. Марк Уебър се нареди трети, след като загуби време в последния сектор. Райконен и Грожан от екипа на Лотус успяха да заемат четвърта и пета позиция, а шести остана Даниел Рикиардо. Алонсо и Маса излязоха с гуми от сместа медиум явно с поглед към стратегията за състезанието. Бразилецът все пак успя да изпревари съотборника си, докато Бътън и Хюлкенберг не записаха време в последната част.

Така утре Хамилтън ще стартира първи, следван от пилотите на Ред Бул в битка за спечелването на надпреварата в Германия.



                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #835 -: Юли 06, 2013, 09:16:03 pm »

Розберг разочарован от решението на отбора



Нико Розберг бе изключително разочарован след отпадането си още във втората част на квалификацията днес. Грешно решение на екипа му струваше възможността да се бори за първата позиция на старта. Докато съперниците му направиха втори опит с нови гуми, Розберг остана в бокса с идеята, че постигнатото време ще му стигне за преминаване в последната част. В крайна сметка това се оказа грешно решение.

„Невероятно, сериозен удар“, заяви Розберг след квалификацията. „Тимът явно не прецени, колко по-бързо става трасето. Аз нямаше как да видя и подценихме скоростта на другите. Няма как да бъде по-неприятно. Нямаше дискусии, това си бе решение на отбора. Те трябваше да гледат и преценят развитието на ситуацията. Те имат поглед върху времената на другите. Винаги се взима решение, когато искаш да разполагаш с два комплекта носи гуми за последната част на квалификацията. Смятах, че имам сили за първия ред на стартовата решетка. Сега утре ще бъде трудно от 11-а позиция да се боря за каквото и да било. Направо не мога да повярвам на коя позиция съм. Това, че ще мога да избирам, с какви гуми да стартирам не е особен коз, особено при положение, че четирите коли пред мен ще са с медиум сместа.“

                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #836 -: Юли 06, 2013, 09:18:11 pm »

Хамилтън: Горд съм от спечелената квалификация



Още преди началото на квалификацията бе ясно, че борбата за победата ще се води между Мерцедес и Ред Бул. В крайна сметка Люис Хамилтън успя да победи Себастиян Фетел с 0,1 сек и утре ще стартира първи. Това ще е трети пол за Хамилтън през този сезон и общо 29-и в кариерата му.

„Чудесно е, защото след първата тренировка имах проблеми. Втората и третата бяха чист провал, като днес сутринта бях много далеч от истината. Бяхме сгрешили посоката, в която правехме настройките. На обяд направихме сериозни промени и се надявахме, че нещата ще проработят. За щастие успях да постигна това време и то е на първо място благодарение на усилената работа на отбора. За мен е привилегия да карам за Мерцедес. Това е марка с чудесна история и всичко е започнало от тук. Горд съм от постигнатия полпозишън днес. Но утре е важния ден. Темпото на Ред Бул в дълга серия от обиколки изглежда много добро. Надявам се обаче с направените промени да успея да им се противопоставя в състезанието.“

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #837 -: Юли 06, 2013, 09:20:20 pm »

Браун между разочарованието и труимфа: Допуснахме сериозна грешка



В екипа на Мерцедес вече няма нужда да се притесняват, че ще им се наложи да използват заповеди от бокса за пилотите си в Гран при на Германия, тъй като двамата са разделени от десет позиции. Докато Хамилтън успя да спечели след добра работа от страна на екипа, то при Розберг ситуацията бе точно обратната. Екипът допусна сериозна тактическа грешка и германецът остана извън последната част на квалификацията.

„Допуснахме сериозна грешка“, заяви Рос Браун. „Мислехме, че времето на Нико ще е достатъчно, за да продължи напред. За съжаление се оказа грешното решение. Решение, което бе взето от отбора. Не сме правили големи промени по колата на Люис, само фини настройки. Колата обаче следобед бе значително по-добра. Вчера в дългите серии имахме добро темпо и се надявам след направените промени днес това да не се промени. Имахме известни проблеми с адаптацията към гумите. Не знам дали сме направили правилните настройки, защото Люис не бе особено доволен от баланса. При Нико бе обратното, но пък направихме грешка в квалификацията. За съжаление трасето бе много бързо в края. Така не ни остана време за финален опит, а освен това обиколката му във втората част не бе особено добра. Взехме погрешно решение и сега ще трябва да разчитаме на по-добро представяне в квалификацията. Нико ще може да избира, с какви гуми да стартира. Трябва да помислим, коя тактика ще е най-добра. Имаме добра кола и съм сигурен, че Нико ще се придвижи доста напред.“

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #838 -: Юли 06, 2013, 09:22:28 pm »

Уебър доволен от третото място



През 2009 и 2011 г. Марк Уебър спечели квалификациите на Нюрбургринг, но тази година трябваше да се задоволи с третото място. Пред него се наредиха Люис Хамилтън с Мерцедес и съотборникът му Себастиян Фетел, а Уебър определено не бе разочарован, въпреки че загуби време в последния сектор.

„Доволен съм от моята позиция“, заяви Уебър. „Люис явно е намерил решение за проблемите си от предишната сесия. Що се отнася до мен, мисля си, че загубих време в първия сектор, но такива неща се случват.

Температурите изглежда бяха по-високи от очакваните. Това определено не ни помогна в къси серии от обиколки. Доволни сме от темпото си в дългите серии и вярвам, че сме в добра позиция да упражним натиск върху Люис.“

                                                                                                               clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #839 -: Юли 06, 2013, 09:24:06 pm »

Фетел: Изглежда сме значително по-близо до Мерцедес отколкото на Силвърстоун



Себастиян Фетел отново не успя да спечели квалификацията на Нюрбургринг и след като през 2009 и 2011 г. победата в тренировката за място бе за неговия съотборник Марк Уебър, сега тя стана притежание на Люис Хамилтън. Въпреки това той не изглеждаше особено разочарован.

„Мисля, че сме подготвени добре за състезанието утре“, обясни Фетел на пресконференцията. „Чувствам колата добре и не ми достигна мъничко, но опитах всичко възможно. Първо искам да поздравя Люис за добре свършената работа. Изглежда загубих време в първия сектор и затова се опитах да наваксам в последствие. Това обаче се оказа недостатъчно.

Все пак изглежда, че сме по-близо до Мерцедес в сравнение със Силвърстоун. Отбелязахме прогрес и сме доста уверени за утрешния старт. От показаното в тренировките смятаме, че ни предстои добро състезание.

Радвам се, че продължаваме да получаваме сериозна подкрепа. За съжаление не успяхме да зарадваме съвсем публиката. Не успях да им помахам, защото гледах мониторите, за да разбера дали постижението ми е било достатъчно за победата днес. Надявам се обаче утре да имам добра причина, за да поздравя зрителите.“

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен