www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509066 пъти)

0 Членове и 6 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #840 -: Юли 06, 2013, 09:25:33 pm »

Райконен: Третото място бе възможно



Кими Райконен ще стартира от четвърта позиция в утрешното състезание за Гран при на Германия. Финландският пилот на Лотус изглежда не бе съвсем доволен от постигнатия резултат. Той смяташе, че третата позиция на старта е била напълно възможна за постигане.

„Мисля, че третата позиция бе напълно постижима“, заяви Райконен, който отново кара без пасивен DRS. „За съжаление бях в трафик в загряващата обиколка и не успях да подгрея добре гумите си. Може би затова не успях да постигна по-добър резултат.

Мисля, че загубих около 0,3 сек в първия сектор. Въпреки това си мисля, че в момента нещата се развиват по-добре, отколкото в предишното състезание. По-близо сме до върха и утре изглежда ще е по-топло. Това, че ще стартирам от по-предна позиция от обикновено не означава автоматично, че ще се класирам по-напред в състезанието. Разбира се, че ще се опитам да го направя и ще изпробвам всичко. В състезанията обикновено сме по-бързи отколкото в квалификацията.

Мисля, че Ферари избраха да стартират с гуми медиум, защото им бе ясно, че не могат да се борят за позиции на върха. Тогава обикновено се използва дефанзивна стратегия.“

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #841 -: Юли 06, 2013, 09:26:49 pm »

Бътън: Трябва да сме доволни от постигнатото



Дженсън Бътън успя да влезе в третата част на квалификацията и утре ще стартира от девета позиция. Той направи чудесна обиколка във втората част и тя му позволи да участва в борбата за полпозишъна. Там обаче той не записа време, което ще му позволи да избере, с какви гуми да стартира в утрешното състезание.

„Можех да се класирам на шеста позиция, но решихме да не използваме меки гуми“, обясни Бътън. „Обиколката ми във втората част бе много добра, най-добрата от доста време насам. За съжаление ще стартирам от девета, а не от първа позиция, но трябва да сме доволни от постигнатото, защото подобрихме колата ни през този уикенд, но все още колата не стои добре при преминаване през неравности.

Като цяло, мисля че квалификацията бе позитивна за нас. Състезанието ще е много интересно и съм заинтригуван, какво ще е държанието на меките гуми. Когато не дадеш време в третата част, тогава всички смятат, че автоматично ще сложиш твърдите гуми за състезанието. Това обаче не е задължително. Ще разгледаме всички възможности и ще преценим, коя ще е най-добрата стратегия. Ако с меките гуми се кара три обиколки по-малко отколкото с медиум, това би било сериозна разлика.

Ще е добре, ако времето е топло, защото вероятно ще ни е от помощ. Имаме проблеми с това, да загреем достатъчно гумите. Затова си мисля, че жегата би ни помогнала повече, отколкото на останалите. Искам да спечеля повече точки. Ако стана пети и въпреки това имам чувството, че не сме работили добре, няма да съм доволен. Ако завършим седми, но знам че сме извлекли всичко от колата, тогава ще съм доволен. Трябва да сме доволни от показаното днес.“

                                                                                                                  clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #842 -: Юли 06, 2013, 09:28:33 pm »

Алонсо: Мисля, че сме направили крачка напред



Фернандо Алонсо завърши на осмо място, след като от екипа на Ферари решиха пилотите им да използват медиум сместа в последната част на квалификацията. Въпреки това испанецът смята, че разликата е по-малка, но просто в отбора се опитали да изберат най-добрата стратегия за състезанието.

„От изминалите сесии тук изглежда, че сме направили крачка напред“, призна Алонсо. „Изглеждаме по-конкурентоспособни, отколкото на Силвърстоун. Там бяхме на 1,5 сек в тренировките, както в Q1 и Q2. Това не бе случаят днес, така че явно сме се качили с едно ниво нагоре.

Трябва обаче да продължим да се развиваме, в това няма съмнение. Преди не бяхме най-бързите, особено в събота, не сме най-бързите и сега. Убедени сме обаче, че можем да сме оптимисти за състезанието утре, защото колата се държи нормално.

Мисля, че постигнатите времена в последната част от квалификацията от 1:29.3 мин, което е прекалено бързо за нас. Така че малко или много очаквахме и знаехме, че можем да се класираме пети или шести с меките гуми и седми или осми със сместа медиум.

По отношение на стратегията за състезанието, още не е ясно, коя ще е най-добрата. Утре ще се разбере. Каквито и да са гумите, ако си бърз ще се класираш на подиума или дори може да спечелиш. Ако не си достатъчно бърз, каквито и да са гумите, няма да успееш да влезе в точките. Така че е важно, какво е представянето на колата, не гумите или стратегията.“

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #843 -: Юли 06, 2013, 09:30:43 pm »

Де ла Роса бил готов да замести Бианки



Пилотът на Маруся, Жул Бианки, имаше сериозни здравословни проблеми в петъчния ден. Французинът, който в първата свободна тренировка предостави колата си на тест пилота Родолфо Гонзалес, а във втората направи малко обиколки преди да се прибере за почивка в моторхоума на отбора. В Маруся веднага изготвиха план, който да бъде задействан в случай, че Бианки отпадне до края на уикенда.

Според информация на испанския вестник Ас, Маруся са направили допитване до отбора на Ферари. След разговори за заместник на Бианки е бил номиниран Педро де ла Роса. До участие с екипа на руския отбор от страна на испанеца обаче не се стигна, след като Бианки заяви сутринта, че се чувства значително по-добре. Случилото се обаче показва, че отношенията между Маруся и Ферари са все по-топли и е много възможно през 2014 г. руснаците да получат двигатели от Маранело.

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #844 -: Юли 06, 2013, 09:45:38 pm »

Стартовата решетка за Гран при на Германия

1   Люис Хамилтън       Мерцедес AMG   
2   Себастиан Фетел    Ред Бул - Рено   
3   Марк Уебър         Ред Бул - Рено   
4   Кими Райконен       Лотус - Рено   
5   Ромен Грожан        Лотус - Рено   
6   Даниел Рикардо      Торо Росо - Ферари   
7   Фелипе Маса        Ферари   
8   Фернандо Алонсо    Ферари   
9   Дженсън Бътън       Макларън - Мерцедес       
10   Нико Хюлкенберг    Заубер - Ферари      
11   Нико Розберг       Мерцедес AMG       
12   Пол ди Реста       Форс Индия - Мерцедес      
13   Серхио Перес       Макларън - Мерцедес       
14   Естебан Гутиерес    Заубер - Ферари       
15   Адриан Сутил       Форс Индия - Мерцедес       
16   Жан-Ерик Верн       Торо Росо - Ферари      
17   Валтери Ботас       Уилямс - Рено          
18   Пастор Малдонадо   Уилямс - Рено   
19   Шарл Пик               Катерам - Рено          
20   Жул Бианки       Марусия - Косуърт   
21   Гиедо ван дер Гарде   Катерам - Рено           
22   Макс Чилтън        Марусия - Косуърт

                                                                              по данни от formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #845 -: Юли 07, 2013, 09:12:09 am »

Преминаването на Джеймс Алисън във Ферари е факт



Бившият технически директор на отбора на Лотус, Джеймс Алисън, е подписал договор с екипа на Ферари според информация на Motorsport-Total.com. Слухове за подобен ход се носеха от седмици насам и сега явно те вече са факт. Очаква се Алисън да започне работа в Маранело още през тази година.

Все още не е ясно, каква позиция ще заема британецът във Ферари. В момента технически директор на италианците е бившият кадър на Макларън, Пат Фрай. Главен дизайнер е Николас Томбазис, Марко де Лука ръководи отдела по аеродинамика.

Раздялата между Алисън и Лотус се случи не на последно място и заради финансовите проблеми в екипа от Енстън. Той бе заместен от Ник Честър след като окончателно напусна отбора през май. Алисън бе поел поста на технически директор през 2009 г. от сегашният технически директор в тима на Мерцедес, Боб Бел.

                                                                                                                 clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #846 -: Юли 07, 2013, 06:46:31 pm »

Чудесно време на Нюрбургринг и днес за състезанието



Регионът около пистата Нюрбургринг е известен с непредвидимите си метеорологични условия. Тази година обаче изглежда, че уикендът за Гран при на Германия ще се размине без превалявания. След двата сухи дни до момента, днес се очакват още по-добри условия.

Очакваните температури на въздуха са между 23 и 26 градуса. Очаква се да има известна облачност, но никакви превалявания. Температурите на асфалта вероятно ще надвишат тези от вчерашния ден, което пък може да доведе до размествания съотношението на силите.

„Високите температури могат да се превърнат в ключов фактор за утрешното състезание“, заяви Серхио Перес в събота вечерта. „Това може да изиграе наистина сериозна роля и сме заинтригувани да видим, дали няма да ни е от помощ за състезанието.“

„Не очаквам много високи температури“, заяви Себастиян Фетел. „Все пак сме на Нюрбургринг. Изненадващо е, че до момента времето е толкова добро.“

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #847 -: Юли 07, 2013, 06:48:53 pm »

Смяна на горивната помпа в колата на Хамилтън



Въпреки победата във вчерашната квалификация, работата на колата на Люис Хамилтън явно не е била безпроблемна. Именно заради това от екипа на Мерцедес след внимателен анализ на данните от вчера са решили да сменят горивната помпа на колата на англичанина. Поради тази причина механиците на Мерцедес са били заети цяла сутрин, но от отбора увериха, че Хамилтън няма да има проблеми да стартира в състезанието и се надяват на повторение резултата от вчерашния ден.

Проблеми имаше и пилотът на Катерам, Шарл Пик, чиято скоростна кутия бе сменена. Поради тази причина французинът ще стартира последен.

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #848 -: Юли 07, 2013, 06:51:11 pm »

Себастиян Фетел с първа победа в Германия



Себастиян Фетел постигна първа победа в домашното си състезание, печелейки на пистата Нюрбургринг. Втори и трети се наредиха пилотите на Лотус, Кими Райконен и Ромен Грожан. Фернандо Алонсо остана четвърти, а петото място зае стартиралия от първа позиция Люис Хамилтън.

Подготовката на Люис Хамилтън за състезанието бе далеч от перфектна. Първо сутринта от екипа смениха горивната помпа на колата му, а в последствие след обиколката за излизане от бокса пилотът прегря спирачките си, което при спирането на грида причини запалването им. От екипа реагираха моментално, като ги смениха минути преди старта.

Както и се очакваше незаписалите времена в третата част на квалификацията Дженсън Бътън и Нико Хюлкенберг подобно на пилотите на Ферари бяха решили да стартират с медиум гуми. Розберг също бе избрал подобна стратегия.

Стартът на Хамилтън определено бе далеч от добър и още в първия завой пред него успяха да минат Фетел и Уебър. Така германецът поведе в домашното си състезание. Добър старт направи и Фелипе Маса, който успя да изпревари Даниел Рикиардо. Доброто представяне на бразилеца не продължи дълго, като още в началото на четвъртата обиколка той се завъртя на първи завой и отпадна.

Първите спирания в бокса започнаха още в петата обиколка. Даниел Рикиардо мина през през питлейна за смяна на гуми. Хамилтън направи същото в седмия тур, като и двамата излязоха с медиум сместа. Хамилтън излезе десети, докато пилотът на Торо Росо бе 13-и.

От Ред Бул привикаха Фетел в осмата обиколка и световният шампион излезе на шеста позиция, нареждайки се пред пилотите на МЕрцедес, Розберг (без спиране) и Хамилтън. Уебър последва съотборника си в деветата обиколка. От екипа на Ред Бул обаче не завинтиха добре гайката на задната му дясна гума и още при излизането си от на питлейна тя се отдели от колата, удряйки един от операторите в бокса.

Фетел успя да изпревари Нико Хюлкенберг, а намиращият се в обиколката си след смяна на гуми Кими Райконен стана лесна плячка за състезателите на Мерцедес. Така начело последен без стоп с меките гуми бе Грожан, следван от Фернандо Алонсо и Дженсън Бътън. Фетел бе четвърти, следван от Хюлкенберг, Розберг, Хамилтън и Райконен. В началото на 11-ата обиколка Фетел успя да изпревари Бътън и зае трето място. Гумите на Райконен пък започнаха да работят в оптимални температури и той започна да притиска Хамилтън.

Фернандо Алонсо направи първо спиране в 13-ата обиколка и излезе девети. От питуола на Мерцедес се обадиха на Розберг да пропусне Хамилтън пред себе си, изтъквайки, че двамата са с различна стратегия. Нико обаче не бързаше да пропусне съотборника си. Гумите му обаче бяха в края на своя живот и скоро той стана лесна плячка за Хамилтън и Райконен.

Грожан влезе в бокса в 14-ия тур и след чудесна работа на механиците на Лотус излезе втори зад Фетел. Бътън бе трети, следван от Хюлкенберг, Хамилтън, Райконен и Розберг. Алонсо бе осми, а десетката се допълваше от Малдонадо и Ботас. Пилотите на Уилямс, заедно с Бътън, Хюлкенберг и Розберг все още не бяха правили първите си спирания в бокса.

В 17-ата обиколка победителят от Силвърстоун влезе в питлейна за смяна и излезе 15-и. Сънародникът му и съименник от екипа на Заубер направи същото тур по-късно, излизайки 13-и.

В челото Фетел продължаваше да води пред Грожан, но французинът правеше всичко възможно да се доближи до водача. Райконен от своя страна успя да изпревари Хамилтън и да заеме четвъртото място на шикана след обратната права. Англичанинът явно имаше проблем със сцеплението и скоро зад него се залепи и Фернандо Алонсо. Износването на гумите на колата на Мерцедес изглеждаше по-сериозно от очакваното, което можеше да означава, че ще се наложи да спира 3 пъти в бокса.

Дженсън Бътън направи първо спиране в 22-ата обиколка. Англичанинът излезе пети, след като Хамилтън тур по-късно направи своя втори стоп. Пилотът на Мерцедес излезе на осма позиция зад Перес и Хюлкенберг.

Двигателят на Бианки се пръсна в 24-ата обиколка, а след като французинът слезе от колата си преди шикана, болидът тръгна назад преминавайки опасно през пистата. За радост този инцидент се размина бе последващи проблеми, но на пистата излезе кола за сигурност. Това бе използвано от първите четирима – Фетел, Грожан, Райконен и Алонсо, за да направят вторите си спирания в бокса. Те се върнаха на пистата в същия ред.

Колата за сигурност се прибра в 30-ата обиколка, като промени в челото не настъпиха. Фетел продължи да е начело пред Грожан, Райконен, Алонсо, Бътън, Хюлкенберг и Хамилтън.

Няколко обиколки след рестарта изглежда гумите на болидите на Лотус започнаха да работят по-добре от тези на колата на Фетел. Така Грожан и Райконен се доближиха плътно до водача.

В 36-ата обиколка пък Серхио Перес успя да изпревари Пастор Малдонадо в битка за осмото място. Пред него пък Хюлкенберг бе притискан от Хамилтън. В 38-ия тур англичанинът излезе напред, след като германският му съперник влезе в бокса за своето второ финално спиране. Германският пилот на Заубер излезе 16-и, но очакваше да мине напред при последните спирания на съперниците си.

Ромен Грожан направи последно спиране в 41-ата обиколка излизайки шести пред Серхио Перес. Фетел направи своя последен стоп тур по-късно и успя отново да излезе пред Грожан, на пета позиция. Райконен от своя страна подобри резултата за най-бърза обиколка, давайки всичко от себе си в опит да излезе пред Фетел и Грожан след последното си спиране. Финландецът водеше, следван от Алонсо, Бътън, Хамилтън, Фетел и Грожан.

Хамилтън успя да задържи Фетел две обиколки, преди да бъде изпреварен от германеца на трети завой в 45-ия тур. Маневрата бе много важна за пилота на Ред Бул, за да не позволи разликата между него и Райконен да продължи да се увеличава. Хамилтън от своя страна явно страдаше заради износените си гуми и направи финален стоп в 46-ата обиколка.

Следващата преграда за Фетел пък бе Дженсън Бътън. Англичанинът влезе за своето последно спиране в 48-ия тур, оставяйки чиста писта пред трикратния световен шампион. Райконен и Алонсо бяха единствените пилоти пред него, като испанецът със сигурност трябваше да спира поне още веднъж в бокса, за да използва и меката смес. Финландецът обаче можеше и да успее да завърши с един стоп по-малко от мнозинството от пилотите

Райконен и Алонсо обаче влязоха в бокса в 50-ата обиколка, като и двамата сложиха меките гуми за последната си серия от обиколки. Фетел отново излезе начело, следван от Грожан, Райконен, Алонсо и Бътън. Шести бе Серхио Перес, който се опитваше да пристиска съотборника си.

Осем обиколки преди края Грожан бе посъветван от питуола да отстъпи позиция на съотборника си Райконен. Изпреварването на изостаналите с обиколка коли обаче отложи размяната на позиции между двамата за няколко обиколки. Все пак в 55-ата обиколка французинът отстъпи второто място.

Люис Хамилтън от своя страна успя да изпревари Серхио Перес и да заеме шеста позиция. Отпред благодарение на меките си гуми пък Алонсо притисна Грожан. Меките гуми обаче започнаха да губят  от своето предимство в последните обиколки и промени в четворката не настъпиха.

Така Фетел спечели за първи път в родината си, следван от Райконен, Грожан, Алонсо, Хамилтън, Бътън, Перес, Розберг и Хюлкенберг.

След деветия кръг от сезона Себастиян Фетел увеличи преднината си пред Фернандо Алонсо на 34 точки. Кими Райконен е трети, само на пет точки зад испанеца. При конструкторите пък Ред Бул води убедително с 69 точки пред Мерцедес и със 70 пред Ферари.

                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #849 -: Юли 07, 2013, 06:52:56 pm »

Хорнер: Себастиян заслужи успеха си



Себастиян Фетел успя да отрази атаките на пилотите на Лотус в края на надпреварата в Германия и за първи път спечели домашното си Гран при. Само със секунда той изпревари своя финландски приятел и увеличи още преднината си на върха.

„Със сигурност кръвното ми налягане е доста високо в момента“, заяви тим шефът на Ред Бул, Кристиян Хорнер. „Чудесно представяне от страна на Себастиян. Не бяхме сигурни, дали Кими ще влиза още веднъж в бокса.

За всеки пилот е голяма радост да спечели домашната си надпревара и смятам, че Себастиян заслужи успеха си. За съжаление нещата за Марк не се развиха по желания от нас начин. За щастие удареният от гума оператор е сравнително добре. Това е най-важното.“

След инцидента в деветата обиколка операторът е закаран в болницата в Кобленц, където са установени няколко счупвания на кости и сътресение на мозъка.

                                                                                                                    clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #850 -: Юли 07, 2013, 06:55:08 pm »

Райконен: Винаги се стремим към победата



След напрегната надпревара в Германия, Кими Райконен трябваше да се задоволи с второто място, след като първото бе спечелено от водача във временното класиране Себастиян Фетел. Пилотът на Лотус направи последното си спиране 10 обиколки преди края, като сложи меки гуми, които обаче не бяха нови и в крайна сметка Райконен не успя да се пребори за победата. Проблеми с връзката с бокса не определено не помогнаха на Кими.

„Аз ги чувах, но те мен не“, обясни Райконен след състезанието. „Връзката работеше само в определена част от пистата. А днес имаше доста неща за обсъждане и това определено не бе приятно. Винаги искаме да печелим, но днес просто не разполагахме с необходимата скорост.

Ако състезанието бе продължило още няколко обиколки, тогава може би щяхме да имаме някакъв шанс. Хубаво е, че спечелихме точки и с двете коли. Приближаваме се до там, където трябва да бъдем. Днешният ден бе доста добър за нас.“

Райконен продължава да е на трето място на 39 точки зад водача Себастиян Фетел.

                                                                                                                   clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #851 -: Юли 07, 2013, 06:56:34 pm »

Грожан радостен от представянето си



Ромен Грожан направи много силно представяне в Гран при на Германия, отговаряйки по най-добрия начин на критиките от последните седмици. Французинът се класира трети, но бе леко разочарован от това, че трябваше да пропусне съотборника си Кими Райконен в края на надпреварата.

„Много добър резултат за отбора“, заяви Грожан на подиума. „Добро състезание с много добра първа серия от обиколки. Мислех си в един момент, че ще мога да атакува Себастиян, но колата на Ред Бул днес отново бе доста бърза.

В края на надпреварата от отбора избраха различни стратегии. Мисля, че това бе правилно решение, защото покрихме всички възможности. Изглежда, че меките гуми на Кими бяха по-добри.

Щастлив съм, че отново съм на подиума. Смятам, че напълно заслужихме този резултат и се радваме на постигането му.“

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #852 -: Юли 07, 2013, 06:58:14 pm »

Фетел изключително щастлив след първата си победа на родна земя



Себастиян Фетел спечели за първи път състезание в родината си и очаквано бе изключително щастлив след края на надпреварата на пистата Нюрбургринг.

„Невероятно! Най-накрая успях, изключително съм щастлив“, радваше се Фетел по време на награждаването. „Първо искам да благодаря на всички фенове за невероятната подкрепа по време на целия уикенд. В края забелязах ясно еуфорията по трибуните, но се опитах да не отклонявам вниманието си, защото знаех, че последните обиколки ще са много важни, дори и последната.

Щастлив съм, че състезанието приключи след 60, а не след 62 обиколки. Винаги искаш да свърши по-бързо, когато си подложен на подобно напрежение. Колите на Лотус бяха много бързи в днешния ден и се справиха с гумите по чудесен начин. Може би по-добре от всички останали. Затова бе много трудно през цялата надпревара.

Кими натискаше здраво в последните няколко обиколки. В средата на състезанието имахме проблеми със системата KERS, но за радост след няколко обиколка работата и се възстанови. Това със сигурност ми помогна в края да защитя позицията си.

Направих добър старт, след който успях да поведа. За радост в последствие бяхме в състояние да контролираме състезанието. Бе важно да сме отпред, за да можем да реагираме на ходовете на конкурентите. Дадох всичко от себе си в днешния ден и за радост това се оказа достатъчно.“

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #853 -: Юли 07, 2013, 06:59:37 pm »

Стратегията на Алонсо проработила частично за съжаление на испанеца



Стратегията на Ферари за Гран при на Германия бе ясна: дълга серия от обиколки в началната фаза с медиум сместа и евентуално излизане начело, след като съперниците влязат по-рано с меките гуми. Сметките на отбора обаче се оказаха наполовина верни.

„Колите на Лотус днес бяха много бързи“, обясни Алонсо след надпреварата. „Това до известна степен ни изненада и най-вече бяхме изненадани от броя обиколки, които те успяха да направят в началото с меките гуми. Смятахме, че след шестата или седмата обиколка ще трябва да се борят с грейнинг, но Ромен влезе в бокса едва в 13-ата обиколка. Това определено не бе очаквано от нас. Заради това стратегията, която избрахме вчера се оказа не особено успешна.“

В крайна сметка с меките гуми в края Алонсо успя да намали преднината на Грожан, защото за разлика от Райконен разполагаше с нов комплект меки гуми. В крайна сметка обаче на финала за последното място на подиума не му достигнаха 1,8 сек.

„Малко или много това бе максимума, който можехме да извлечем от днешния ден. Състезанието не бе никак лошо за нас. Финиширахме само на седем секунди от победителя, но за съжаление това не се оказа достатъчно за място на подиума. Като цяло добро представяне, но не ни достигна малко темпо. В края бяхме бързи и успяхме да наваксаме, но в началото на състезанието нямахме достатъчно скорост. Мисля, че загубихме мястото на подиума в първите 20 обиколки.“

                                                                                                                       clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 21.0 Firefox 21.0
Re:Формула 1
« Отговор #854 -: Юли 07, 2013, 07:01:44 pm »

Уебър: Изпуснахме сериозен шанс



Марк Уебър имаше сериозен малшанс в състезанието за Гран при на Германия. Австралиецът направи чудесен старт и дори имаше възможност да излезе начело. Всичките му шансове за победата обаче изчезнаха в деветата обиколка, когато при спирането в бокса задната му дясна гума не бе затегната достатъчно добре и се откачи още при тръгването. Търкаляйки се в питлейна тя удари оператор на FOM, който получи множество счупвания и сътресение на мозъка.

„Всичко вървеше фантастично до първото спиране в бокса“, обясни Уебър. „Тогава дойде проблема със задната дясна гума. За радост операторът не е пострадал сериозно. Спрях точно на маркировката и зачаках. Спирането продължи малко повече от нормалното. После ми дадоха сигнал, че може да тръгвам. Още при него, когато колелата превъртяха, колата клюмна на една страна.

Анализирайки за себе си смятам, че днес изпуснахме огромен шанс. При подобни кошмарни случки винаги се опитваш да се събудиш. Дадох всичко от себе си, за да спечелим максимум точки.

Колата за сигурност ми помогна, защото успях да наваксам изоставането си с обиколка. После дадох газ и се опитах да стигна колкото се може по-напред. На това трасе обаче не е толкова лесно. Успях да спечеля доста позиции, но разбира се като цяло съм разочарован.“

                                                                                                                           clubs1.bg
Активен