www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Формула 1  (Прочетена 509089 пъти)

0 Членове и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #900 -: Юли 16, 2013, 09:08:47 pm »

Крейг Полок открива академия за млади пилоти



Крейг Полок, бившият мениджър на Жак Вилньов и тим шеф на екипa на БАР изглежда няма намерение да спре с опитите си да остане свързан с Формула 1. След като проектът PURE за проектиране, изграждане и предлагане на турбо двигатели за 2014 г. не успя, сега шотландецът е решил да открие академия за млади пилоти.

Той е регистрирал фирма с името The Pollock Formula, чието седалище ще е в Люксембург. Целта на предприятието е да подкрепя и развива млади пилоти.

„Много често кариерата на един млад и перспективен пилот приключва без време заради липсата на възможност за финансиране в даден момент“, обяснява идеята си Полок. Очакванията му са, че идеята ще има успех, защото шотландецът разполага с доста контакти както във Формула 1, така и в по-малките Формули. Освен това той има и доста вътрешна информация, която би му била полезна в опитите да намери място на подходящ обещаващ пилот.

                                                                                                                            clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #901 -: Юли 16, 2013, 09:10:09 pm »

Уилямс обяви пилотите си за тестовете на Силвърстоун



Два дни преди началото на тестовете за млади пилоти на Силвърстоун, екипът на Уилямс обяви графика си и състезателите, на които ще разчита по това време. Освен титулярът Пастор Малдонадо, който ще тества новите гуми на Пирели, в изпитанията ще участват още Сузи Волф и пилотът на Мерцедес в Германския шампионат за туристически автомобили (DTM), Даниел Хункадела. За Волф, която е в екипа от началото на април 2012 г., това ще е първо каране с актуална кола.

Жената на спортния директор на Мерцедес, Тото Волф, успя все пак да седне в FW35, но само в аеротестове на прави отсечки. През миналия октомври тя участва в изпитания на Силвърстоун, но с FW33 от 2011 г.

„Това е фантастична възможност за мен“, радва се Сузи Волф преди началото на изпитанията. „Ще се подготвя по възможно най-добрия начин за нея. Това ще е голямо предизвикателство, но ще е много важно да покажа солидна работа и да дам добра и подробна информация на отбора за техниката. Така те ще видят, че съм достатъчно добра, за да участвам в подобни изпитания. Голяма част от моите задължения са да правя изпитания в симулатора. Затова този ден ще е важен за мен. Ще мога да сравня поведението на колата на пистата с това, което усещам в симулатора. Това ще помогне и за бъдещето развитие.“

Участието на Хункадела е първият знак за съвместната работа между Уилямс и Мерцедес. Екипът ще използва агрегати на германците през следващата година. През миналата пък испанецът бе победител в евросериите на Формула 3, а година по-рано спечели престижното състезание в Макао.

                                                                                                                     clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #902 -: Юли 16, 2013, 09:11:38 pm »

Твърде много технически директори? В Мерцедес явно се получава, твърди Пади Лоу



Най-новото попълнение в тима на Мерцедес – Пади Лоу – защити политиката на екипа относно привличането на множество бивши технически директори на отбори от Формула 1.

В отбора работят Рос Браун (като шеф на екипа, бивш технически началник на Ферари и Хонда, който ръководеше и носещия неговото име екип през 2009 г.), Боб Бел (Рено), Алдо Коста (Ферари), Джеф Уилис (Уилямс, Ред Бул).

- Ако хората се чудят дали техническите директори в Мерцедес не са прекалено много, то всичко, което мога да кажа, е, че в този екип нещата явно се получават така. Отборът направи фантастичен прогрес в последните 12 месеца, така че какво не е наред (в структурата)? Освен това ситуацията не е от типа твърде много готвачи да се опитват да свършат едно и също нещо. В този бизнес има страшно много елементи в програмите, за да постигнеш успех. Два дни след пристигането ми в тима вече нямах достатъчно време през деня, за да свърша това, което виждах, че трябва да се направи. Така би трябвало да е, така е природата на F1 – обясни Лоу.

Той е на мнение също така, че всички в Мерцедес използват максимално таланта си. Позициите на хората, разяснява Лоу, са така подредени и определени, че да отговарят максимално на индивидуалните качества на всеки отделен специалист.

- Това не само изтъква силните ни страни, но и помага да работим заедно. Има чудесно напасване на усилията между отделните хора. Системата работи страхотно. Необходима е тази дълбочина, за да се отделя внимание на конкретните неща – допълва Лоу.

Името му се спряга за бъдеш шеф на целия тим на Мерцедес на мястото на Браун. Досега Пади Лоу бе категоричен, че за момента няма планове да оглавява тима.

- Със сигурност няма нужда от революция заради моето идване. Мисля, че това е един страхотен отбор. Те спечелиха шампионата (като Браун Гран при) през 2009 г. И въпреки някои обстоятелства през онзи сезон, просто не може да вземеш короните, ако не разполагаш с достатъчно силна основа, на която да градиш, развиваш и управляваш кола и да я използваш максимално на пистата. Винаги казват, че не може да спечелиш първенството без добър пилот в добър автомобил. Не може обаче да победиш и с чудодейно създаден бърз болид. Тези неща се случват заради наличието на правилните компоненти. А тях ги има в Мерцедес – заяви още той.

                                                                                                                         clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #903 -: Юли 16, 2013, 09:13:30 pm »

Официално: Маруся с двигатели Ферари през 2014 г.



Екипът на Маруся е сключил дългосрочен договор с Ферари за доставка на двигатели. Това бе обявено официално от руско-британския отбор в днешния ден. Освен новите турбо агрегати, допълнени със системите за възвръщане на кинетичната енергия, екипът ще получава от Маранело и скоростни кутии. Сделката предизвиква огромна радост и надежда в екипа на Маруся, както може да се разбере от пресизявлението на отбора.

„Ние ще спечелим не само от това, че ще получаваме силови агрегати от най-успешният производител в историята на Формула 1“, обяснява управляващият директор Анди Уеб в изявлението. „Сделката с Ферари е и потвърждение за нашето дългосрочно бъдеще в спорта и ще ни позволи да преследваме своите дългосрочни цели.“

В договорът са включени доста аспекти на съвместна работа, не само в техническо отношение. Доказателство за това е и договорът с Жул Бианки, който е кадър на Академията на Ферари за млади пилоти.

Анди Уеб не пропуска да благодари на Косуърт, които снабдяват отбора с двигатели през този сезон. Така раздвижването на пазара за двигатели вече навлиза в последната си фаза след като вече стана ясно, че Торо Росо и Уилямс ще сменят доставчиците си от следващия сезон (отбора от Фаенца ще получава агрегати Рено, а този от Гроув – Мерцедес). Макларън пък ще се раздели с Мерцедес в края на 2014 г. и ще започне да получава силови агрегати от Хонда.

                                                                                                                      clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #904 -: Юли 16, 2013, 09:15:14 pm »

Саймъндс замества Кахлън в Уилямс



След като стана ясно, че Маруся от следващия сезон ще получава двигатели и скоростни кутии от Ферари, наяве излязоха и други интересни промени в екипа от Банбъри. Може би най-фундаменталната промяна е напускането с моментален ефект на техническия директор Пат Саймъндс, който бе в екипа от две години и половина, но едва през този сезон се водеше официално на работа заради наказанието си в така наречената афера Крашгейт. Цари мълчание за причините довели до раздялата между двете страни.

„Наистина се наслаждавах на времето прекарано в Маруся“, обяснява Саймъндс в официалното прес съобщение. „Тимът постигна невероятен напредък в едно доста трудно време и събра правилните хора и ресурси, за да осигури едно успешно бъдеще за екипа. Пожелавам успех на отбора, защото той го заслужава.“

От своя страна тим шефът Джон Бут също благодари на Саймъндс, но не разкрива, кой ще замести бившият кадър на Рено в структурата на екипа. Саймъндс пък ще продължи да работи във Формула 1, като ще се присъедини към Уилямс, където ще замести Майк Кахлън като технически директор на отбора.

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #905 -: Юли 16, 2013, 09:16:33 pm »

Рикиардо ще тества за Ред Бул на Силвърстоун



Даниел Рикиардо ще тества за Ред Бул на Силвърстоун в започващите утре тридневни тренировки на английската писта. Екипът от Милтън Кийнс обяви промени за пробите. Програмата за трите дни е разделена така, че сутрините са дадени на младите състезатели, а следобедите ще са за изпитанията на гуми.

Антонио Феликс да Коща ще е в болида първия и втория ден до обяд, а на третия в колата ще седне Карлос Сайнц младши.

Утре следобед RB9 ще управлява Рикиардо, в четвъртък – Марк Уебър, а в петък – Себастиан Фетел.

Рикиардо е фаворит на съветника на Ред Бул Хелмут Марко за мястото, което Уебър ще освободи в края на сезона. От тима заявиха няколко пъти, че ще обмислят кандидатурите не само на Даниел, но и на Кими Райконен и Жан-Ерик Верн.

Торо Росо пък ще изпробват цели петима състезатели. В сряда Джони Чекото ще кара през целия ден, като той вече има опит с отбора от миналогодишния тест за млади пилоти в Абу Даби. В четвъртък сутринта е ред на Карлос Сайнц младши, който заедно с Да Коща е част от програмата на Ред Бул за млади таланти. Следобед Рикиардо ще прави тестове за настоящия си тим във Формула 1.

Първата половина на последния ден ще е за Верн, а втората – за 19-годишния руснак Даниил Квиат (също част от програмата за млади пилоти на Ред Бул).

                                                                                                                        clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #906 -: Юли 16, 2013, 09:17:59 pm »

Пирели не очакват голяма разлика в поведението на F1 колите с новите гуми



Тестовете за млади пилоти, по време на които бе разрешено изпробването на новите гуми на Пирели, стартират утре на пистата Силвърстоун. Италианската компания създаде напълно нова гама за Формула 1 след проблемите с разслояването в началото на сезона и куп спукани гуми по време на Гран при на Великобритания. Тя ще бъде използвана от старта в Унгария нататък, като основната разлика е, че новите гуми са с конструкцията на тези от 2012 г. и смесите от 2013-та.

Броят на комплектите, предназначени за тестове, бе увеличен на 105 общо за годината. Отборите решават колко и кои смеси от тях ще използват по време на всяка сесия. За Силвърстоун например никой не е пожелал да кара със суперсофт заради характеристиките на трасето – едно от най-бързите в календара.

На Силвърстоун Пирели ще предоставят по 7 допълнителни комплекта – 3 хард, 2 медиум и 2 прототипен хард (какъвто вече бе тестван в Испания и Великобритания). Според доставчика екипите не би трябвало да имат особени затруднения с новите гуми, тъй като имат достатъчно натрупани данни и от миналия, и от настоящия сезон.

- Тестът представлява ценна възможност за тимовете да изпитат новите спецификации, както и младите си пилоти. Тренировките са много малко, така че за всеки отбор – както и за нас – е важно да извлечем максимума от предоставения ни шанс. Опитът на титулярните състезатели ще ни донесе много ползи и ние наистина нямаме търпение да чуем тяхната гледна точка. Не очакваме усещането и поведението (на болидите) с новите гуми да е много по-различно в сравнение с предишния им вариант. Основните характеристики би трябвало да са много подобни. Ще се свърши много полезна работа – коментира моторспорт директорът на Пирели Пол Хембри.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #907 -: Юли 16, 2013, 09:20:38 pm »



Хонда няма да пусне двигателя си на писта преди 2015

Първото запалване ще е през есента

Хонда няма планове да пусне новия си двигател за Формула 1 на писта преди старта на предсезонните тестове през 2015. Японският производител се върна в спорта като доставчик на Макларън за втория сезон по новия правилник и планира да запали за първи път двигателя си на дино стенд през есента. Противно на слуховете, че могат да се възползват от факта, че няма да се състезават през 2014 и да тестват на писта с болид или с тест кола, Хонда отрекоха да имат подобно намерение. "Това е слух, ние нямаме такива планове. По отношение на това кога ще можем да сложим двигателя в болид, може би през януари-февруари 2015. Надяваме се да го покажем горе-долу по това време".

Времето притиска и ще трудно двигателят да излезе на писта много по-рано, защото и пакетът ERS няма да е готов да се качи на дино преди следващата година. Затова в Хонда преценяват, че стенд тестовете ще са по-полезни. "Би било по-ефикасно да използваме дино, така ще научим повече".

По-късното присъединяване на Хонда има както предимства, така и недостатъци. Мерцедес, Ферари и Рено ще натрупат една година опит от сезон 2014, но Хонда ще имат повече време да разработят двигателя си. "Колкото до предимствата - ще разполагаме с достатъчно време за проектиране и разработване на двигателя. Ще можем да наблюдаваме другите отбори и да виждаме с какви проблеми се сблъскват, но как се справят с тях - това можем само да си го представяме".

                                                                                                                           formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #908 -: Юли 16, 2013, 09:22:13 pm »



Алонсо: Боря се с Фетел, не като миналата година с Нюи

"Себ е първи, защото се представя перфектно"

Преди година един от многото коментари на Фернандо Алонсо по адрес на Себастиан Фетел бе, че не се бори с пилота на Ред Бул, а със създателя на непобедимия им болид Ейдриън Нюи. Днес звездата на Ферари има съвсем различно мнение за основния си претендент в последните години за титлата. Според испанеца трикратният световен шампион върши по най-добрия начин работата си, и то не с най-бързия болид.

"В момента се боря със Себастиан Фетел за титлата. Миналата година след средата на сезона заявих, че не се боря с него, а със самолета, създаден от Ейдриън Нюи. Толкова силен беше болидът на Ред Бул миналата година", уточни Фернандо. "Тази година ситуацията е коренно различна. Фетел е първи, защото се представя перфектно. Докато не изостана с 50-60 точки, няма да се предам. Миналата година Себ изоставаше с 44 точки и на финала пак спечели титлата. Това показва, че всичко е възможно", завърши испанецът.

                                                                                                                              formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #909 -: Юли 16, 2013, 09:24:31 pm »



Вижте кой с какви турбо двигатели ще кара през 2014 г.

Маруся избра Ферари, Заубер и Катерам още обмислят предложения

От следващия сезон турбо вълната отново ще залее света на Формула 1. Отново както преди повече от три десетилетия болидите ще бъдат задвижвани от малки, но с принудително пълнене двигатели. Този път с 1.6 литра работен обем и един турбокомпресор.

Вижте на кои производители ще заложат отборите от Формула 1 за дебютната година на новата турбо ера:

Ред Бул -  доставчик Рено
Торо Росо - доставчик Рено
Лотус - доставчик Рено
Макларън - доставчик Мерцедес (от 2015 г. ще се състезават с Хонда)
Мерцедес AMG - доставчик Мерцедес
Форс Индия - доставчик Мерцедес
Уилямс - доставчик Мерцедес
Ферари -  доставчик Ферари
Маруся - доставчик Ферари
Катерам - предстои да бъде обявено
Заубер - предстои да бъде обявено

                                                                                                                            formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #910 -: Юли 16, 2013, 09:26:22 pm »




Браун очаква много повреди в новите турбо двигатели

"Няма как да работят безпроблемно от първото състезание"

Отборният шеф на Мерцедес AMG призна, че очаква повредите в двигателите масово да се завърнат във Формула 1 през 2014. Причината е стъпването в новата турбо ера, която се явява тотална промяна за доставчиците на двигатели.

Сегашната изпитана от дълги години V8 техника отстъпва място на малките 1.6-литрови V6 турбо двигатели. Допълнително затруднение за отборите ще бъде и промяната в правилника на Формула 1, който ще позволява само пет двигателя на сезон вместо досегашните осем преди първото наказание от десет места назад на стартовата решетка след повреда.

"Връщаме се повече от 20 години назад от гледна точка на сигурността и издръжливостта на двигателите. Технологиите обаче са толкова по-сложни, че очаквам много повреди на турбо двигателите през следващия сезон. Това ще бъде напълно нормално, докато всичко си дойде на мястото и бъдат направени много подобрения в дизайна", очаква Браун. "Няма как всичко да работи безпроблемно от първото състезание. Елементът на изненада от повреди в двигателите ще бъде голямата разлика и може би ще бъде от решаващо значение за развръзката в борбата за титлата догодина", завърши опитният британец.
                                                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #911 -: Юли 16, 2013, 09:29:21 pm »



Макларън с резервните пилоти за теста на "Силвърстоун"

Бътън и Перес остават на ваканция

От отбора на Макларън обявиха, че ще работят по новите гуми на Пирели по време на свободните тестове на пистата "Силвърстоун" с резервните си пилоти. Тридневните изпитания стартират утре и от ФИА разрешиха на тимовете от Ф1 да работят с титулярните си пилоти след фиаското с четирите напълно разпаднали се гуми на същата писта по време на Гран при на Германия.

Това означава, че звездата на тима Дженсън Бътън и мексиканският му съотборник Серхио Перес ще продължат лятната си ваканция, а в техните болиди утре ще седнат тестерите Гари Пафет, Кевин Магнусен и Оливър Търви.

За разлика от Макларън съперниците им от Лотус, Заубер и Уилямс обявиха, че освен тест пилотите си на пистата ще карат и титулярите.

                                                                                                                          formula1.sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #912 -: Юли 17, 2013, 06:17:22 am »

Ще остане ли Маса във Ферари?



Отново настъпи онова време от годината, в което се обсъжда бъдещето на Фелипе Маса във Ферари. Този сезон слуховете са, че през 2014 мястото на бразилеца в Скудерия може да заеме Жул Бианки. Сезонът наистина не се развива по план за Маса, но Ферари повтарят, че това няма да се отрази на бъдещето му. 32-годишният пилот имаше проблеми и катастрофи, а шефовете Лука ди Монтедземоло и Стефано Доменикали повтаряха, че подкрепят Фелипе. От друга страна Бианки е част от академията на Ферари за развитие на пилоти. В момента французинът кара за Марусия, но Скудерия увериха, че Бианки поддържа контакти с Академията. "Много се радвам, че получих шанс и направих дебюта си във Формула 1. В един момент през зимата бях изгубил надежда. Времето минаваше и Форс Индия не ми даваха никакъв отговор седмици наред. После Стефано Доменикали ми се обади и каза, че няма да стане. Бях много разочарован, но за късмет това продължи само няколко часа. После получих друго обаждане от Маранело. Казаха ми да се подготвя за Барселона, където течеше последна тестова сесия, и че има шанс да отида в Марусия! Първоначално не исках да си създавам напразни надежди, но после ме викнаха за взимане на мерки за седалката и оставаха само няколко детайли около договора", разказва Бианки. Французинът признава, че има още мечта, която чака да бъде осъществена: "Да, винаги е там и няма смисъл да говори за нея...Всеки може да се досети каква е!".

Много пилоти са признавали, че мечтата им е един ден да се състезават за Ферари. Фелипе Маса, за когото тази мечта е реалност, обаче може догодина да кара другаде. Според бразилската преса неговият мениджър Николас Тод "вероятно" води преговори с Лотус и Форс Индия за състезателно място през 2014.

                                                                                                               sportal.bg
Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #913 -: Юли 17, 2013, 06:19:25 am »

Сузи Волф на теста за млади пилоти



Днес Уилямс потвърдиха, че на теста за млади пилоти, който ще се проведе на пистата "Силвърстоун" между 17-и и 19-и юли, ще пуснат Сузи Волф, Даниел Юнкадела и състезателния си пилот Пастор Малдонадо. Сузи е част от отбора от април 2012, когато стана официален разработващ пилот. Този сезон Волф работи предимно в симулатора и първа седна в новия болид FW35 за аеродинамичен тест през февруади на "Идиада". 22-годишният Даниел се състезава в DTM, германските серии за туристически автомобили и в различни категории с едноместни болиди. През 2009 беше подгласник в Формула БМВ Европа и е шампион за 2102 във Формула 3 сериите от европейския шампионат.

След последните промени в правилника в теста за млади пилоти тази година ще могат да вземат участие и състезателните пилоти на отборите. Целта е екипите да разберат по-добре новите гуми на Пирели. Техническият директор на Уилямс Майк Кулън заяви: "Страхотно е, че можем да дадем възможност на Сузи да бъде цял ден зад волана на FW35. Тя положи много усилия в симулатора и свърши чудесна работа. Даниел е млад талант, който имаше много успехи през последните няколко сезона".

                                                                                                       sportal.bg

Активен

kriskokoto

  • SuperUser
  • Карма: +618/-273
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Март 08, 2012, 01:27:39 pm
  • Публикации: 8352
  • Торент Клиент: µTorrent
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Firefox 22.0 Firefox 22.0
Re:Формула 1
« Отговор #914 -: Юли 17, 2013, 07:49:02 pm »

Мерцедес ще получат данните на Пирели от тестовете на нови гуми



Мерцедес ще получат данните на Пирели от тестовете на нови гуми. Доставчикът разпространява информацията до всички екипи и макар отборът от Бракли да е със забрана за участие в изпитанията на Силвърстоун, все пак ще се запознае с резултатите от изследванията на италианската компания.

Международният трибунал на ФИА забрани на Мерцедес да участват в стартиращите утре проби заради теста на отбора с Пирели след Гран при на Испания.

- Отборите ще имат много ясна програма за гумите. Ще изпитват това, което кажем да се тества. Мерцедес имат много данни за миналогодишните продукти по отношение на това как ще се отразят на аеродинамиката и настройките. Мисля, че щяха да имат полза, ако участваха в тренировките. Ние обаче така или иначе подаваме една и съща информация към всички отбори след края на изпитанията. Разглеждаме еднакви данни, всички отбори разполагат с идентична обратна връзка (от наша страна) – обясни спортният директор на Пирели Пол Хембри през autosport.com.

Мерцедес бяха категорични, че наказанието ще им се отрази зле, въпреки че според някои от съперниците им санкцията не е кой знае каква като се има предвид тежестта на простъпката. В Бракли се надяват да намалят до минимум негативните ефекти от отсъствието си от Силвърстоун.

- Ще прегледаме вече наличните данни. Направихме някои сравнения в Бразилия между гумите за 2012 и 2013 г., така че имаме възможност да се върнем към тази информация. Познаваме миналогодишните продукти доста добре, а наоколо имаме и още някои комплекти от гумите за аеротунел от 2012-та. Работата ни сега е чрез тези данни да се опитаме да предвидим ефекта на новите гуми. Не очакваме драматични промени, като според мен смяната на конструкцията ще има най-голямо значение. Пропускането на теста не ни е от помощ, тъй като ще имаме реални изпитания чак в Унгария. Щеше да е хубаво да имаме поглед отвътре, но ситуацията е такава, каквато е – коментира Рос Браун.

                                                                                                                          clubs1.bg
Активен